Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ves svet je v najinih rokah!

Posted by zogca na marec 23, 2009

KADAR LJUBIMO

Sama sva na svetu –
ti in jaz.
To je vedno tako,
kadar ljubimo.

Povej mi dosti lepih besed,
nabrati jih morava
za vse življenje:
najina ljubezen je večna.
To je vedno tako, kadar ljubimo.

Ne misli na smrt!
Poslušaj:
Vrtnica se je razcvetela,
sonce je vzšlo žareče.
Nikogar ni razen tebe,
da bi mu to povedala –
in vsak dan je bolj res.
Vedno je tako, kadar ljubimo.

V posteljo najinih dlani
položiva svet, da se spočije,
da se ogreje od najinega diha.
Ves svet je v najinih rokah,
v najinih prepletenih prstih –
vedno je tako, kadar ljubimo.

Neža Maurer

58 Responses to “Ves svet je v najinih rokah!”

  1. zogca said

    Moj naslednji koncert … 😉

    Novi fosili – Najdraže moje

    Ako te izgubim, najdraže moje,
    utopit će se zvijezde u valima tuge.
    Ako te izgubim, ako jednom odeš,
    nikada više ljubavi druge, najdraže moje.

    Ako te izgubim jednoga dana,
    ugasnuti će sunce i nastat će tama.
    Da ne vidi nitko, ni ptice, ni ljudi
    kad odem zauvijek, kad zauvijek odem,
    najdraže moje.

    Najdraže moje, najdraže moje, najdraže moje,
    nikada više ljubavi nove, najdraže moje.

    Tama će odnijet sve želje i snove, najdraže moje.

  2. Spider said

    Joj spet ljubezen…ah ja… “Spider zasanjano”

  3. zogca said

    Spodaj ti je Janis nekaj napisala, da boš manj sanjal in več ukrepal.😉

  4. John said

    SE VOZITA MESIČ IN SANADER V AVIJONU ČEZ ŠTAJERSKO, PA PRAVI MESIČ, DA VRŽEM 100 EUROV DOL, PA DA OSREČIM ENEGA ŠTAJERČKA??

    PA PRAVI SANADER, DA VRŽEVA DOL DVA KRAT PO 50 EUROV PA DA OSREČIVA DVA ŠTAJERČKA.

    PA SE OGLASI PILOT (MARIBORČAN), PA DA VRŽEM JAZ VAJU OBA, PA DA OSREČIM CELO ŠTAJERSKO!!!!!
    😉

  5. John said

    Ja, pa lepo korenje maš na slikci.:mrgreen:

  6. Nevenka said

    Lepo je, če lahko ljubimo.

  7. zogca said

    Ko sem zagledala to fotografijo, sem bila prav ganjena od ljubezni, pa čeprav gre za korenje.

    Ja, pa lepo korenje maš na slikci.

  8. zogca said

    To vedno lahko, Nevenka. Tega ti nihče nikoli ne more vzeti.

    Lepo je, če lahko ljubimo.

  9. Lynx said

    Z leti postaja človek vedno bolj izbirčen. Glede na čas, ki ga je vedno manj in na našo vizualno podobo, ki ima (vsaj za moške to velja😉 )negativno tendenco, bi moralo biti obratno.🙂

  10. zogca said

    Ne razumem, kaj bi moralo biti obratno!?!

  11. zogca said

    Novi Fosili – Još te volim

    Hej, da mi je znati gdje si sad,
    dala bih sve na svijetu, zlato moje,
    sve nebeske suze padaju,
    u svakoj kapi vidim oči tvoje.

    Ne, nikad nećes saznati
    što osjećam dok slušam naše ploče,
    a tu u meni ima prkosa
    za sto pedeset godina samoće.
    Ti nisi moj, ne, više nisi moj.

    A još te volim, volim,
    ne mogu bez tebe i ti to znaš
    samo mi se ne vračaš,

    a još te volim, volim, volim,
    kao prvog dana i ti to znaš,
    samo mi se ne vračaš.

  12. Jazz said

    Lynx said
    March 23, 2009 at 6:13 pm
    Z leti postaja človek vedno bolj izbirčen. Glede na čas, ki ga je vedno manj in na našo vizualno podobo, ki ima (vsaj za moške to velja )negativno tendenco, bi moralo biti obratno.

    Zrela leta… kao😉

  13. Spider said

    Zogca, sem prebral.Janis je itak vedno tako realna, da jo je strašljivo brati.

    To soboto sem po vsej verjetnosti v Italiji, pol naslednjo pa sigurno v LJ…Dosta sanjarjenja.

    Upam, da bo lepo vreme.

  14. zogca said

    Ne bosta potrebovala lepega vremena.😉

    Upam, da bo lepo vreme.

  15. zogca said

    Novi fosili – Pričaj mi o ljubavi

    Ako ikada pogledaš u naše slike stare,
    zaboravi da su ikad teške riječi pale,
    priznaj kao i ja da smo bili
    dvije budale i javi se.

    Zbog vremena starih
    mi bi mogli popit’ kavu,
    kao nekad mogli bi prošetati uz Savu,
    zagrlit’ me mošes baš onako
    kao nekad i ljubiti.

    Pričaj mi o ljubavi,
    digni me do neba,
    još jednom da osjetim
    da me neko treba.

    Pričaj mi o ljubavi,
    koja se ne vara,
    još me jednom potsjeti
    na vremena stara.

    Jednom kad ti dosade nedovršene priče,
    kad u glavi neki glas
    ti tvoje ime viče,
    jednom kada ne znas što bi
    sam sa sobom, ti javi se.

    Ponekad bi mogli svratit’ do starog samuna,
    prašinu bi mogli skinit’ sa starih albuma,
    mogli bi se zagrlit’ onako
    kao nekad i plesati.

  16. Spider said

    Žogi, a veš, da me sploh ni strah? Mislim, da bi bil razočaran. Vem, da ne bom. VEM. In to je zelo lep občutek.

  17. zogca said

    Tudi ni razloga, da bi te bilo.

    Žogi, a veš, da me sploh ni strah?

  18. mmisaa said

    Popoldne sem sedela v gozdu in opazovala dve visoki drevesi, prepleteni od vrha do tal. Bilo je, kot, da se objemata…
    Jutri moram slikat!

  19. zogca said

    Slikaj, pliz. In nam prilepi.😉 Jaz se bom pa te dni odpravila slikat rožice. Se tako veselim pomladi.

  20. Nevenka said

    Jaz bi bila tako srečna, če bi me “moj” imel spet rad. Vsakega sončnega žarka posebej bi bila vesela.

  21. John said

    Ker Te Ljubim

  22. John said

    …in Nisi Moja

  23. zogca said

    To tako ali tako. Ampak to sem ti hotela reči, da ti te ljubezni, ki jo ti čutiš v srcu (do njega) – tega ti pa nihče ne more nikoli vzeti.

    Jaz bi bila tako srečna, če bi me “moj” imel spet rad. Vsakega sončnega žarka posebej bi bila vesela.

  24. zogca said

    😉

    Ker Te Ljubim

  25. Lynx said

    “Ne razumem, kaj bi moralo biti obratno!?!”

    Mogoče bi bilo za nas bolje, če bi bili manj izbirčni.

  26. zogca said

    Aja, ampak jaz sem v bistvu Nevenki hotela povedati, da ji nihče ne more vzeti tega, da ljubi tistega, ki ga ljubi. Da tisti človek lahko gre, te lahko nima več rad, ampak tega, da pa imaš ti rad njega, tega ti pa ne more vzeti nihče. V tem smislu. Kar pa se izbirčnosti tiče – imam več spoštovanja do ljudi, ki imajo kriterije in jih ne spuščajo. V bistvu mi nikoli niso bili všeč moški, ki so delovali po principu – jaz iščem punco.

  27. zogca said

    Najboljše angleške humoristične serije!

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=1&c_id=39787

    Za ljubitelje!!!

  28. Lynx said

    “Aja, ampak jaz sem v bistvu Nevenki hotela povedati, da ji nihče ne more vzeti tega, da ljubi tistega, ki ga ljubi. Da tisti človek lahko gre, te lahko nima več rad, ampak tega, da pa imaš ti rad njega, tega ti pa ne more vzeti nihče. V tem smislu. Kar pa se izbirčnosti tiče – imam več spoštovanja do ljudi, ki imajo kriterije in jih ne spuščajo. V bistvu mi nikoli niso bili všeč moški, ki so delovali po principu – jaz iščem punco.”

    Nisem imel v mislih Nevenke konkretno, ampak tudi tebe, mene in še koga. Morda izbirčnost ni pravi izraz.
    Želel sem povedati, da to, da nimaš zelo visokih kriterijev, lahko prihrani kakšno srčno bolečino. Po drugi strani, pa ti povzroči druge, lahko še večje nevšečnosti.
    V ljubezni je težko biti pameten.

  29. Janis said

    Želel sem povedati, da to, da nimaš zelo visokih kriterijev, lahko prihrani kakšno srčno bolečino. Po drugi strani, pa ti povzroči druge, lahko še večje nevšečnosti.

    Če si glede stvari, ki so tebi pomembne, spustiš kriterije, je garant katastrofa.

  30. zogca said

    To mislim tudi jaz.

    Če si glede stvari, ki so tebi pomembne, spustiš kriterije, je garant katastrofa.

  31. zogca said

    To tako ali tako.

    V ljubezni je težko biti pameten.

  32. zogca said

    Lej, če jaz slišim moškega reči, da išče punco ali še huje, da išče resno zvezo – mene vse mine. Jaz sem si vedno želela, da bi nekdo bil z menoj, ker je navdušen nad menoj (pa saj so bili😉 ), nikoli pa ne bi prenesla misli, da to, da je nekdo pač hotel punco in našel mene. Tega ne maram. Saj tudi ženske to delajo. Rečejo – jaz bi fanta. In potem se to išče, izbira, pretehtava in ugotovi – ej, saj ta bo pa v redu. To je meni tako na silo.

  33. zogca said

    Novi fosili – Nikog nema da mu kažem

    Sva mi se duša zatalasa od tvog glasa
    zatreperih kao breza
    od riječi njeznih, riječi vrelih.

    I kad napuste tvoje ruke daleke
    slusaliču telefona,
    odzvanjat će u srcu riječi poput jeke.

    I nikog nema da mu kažem
    da ne mogu, ne mogu više,
    dane samoče da tkam
    i nikog nema jer nema tebe
    a tako mnogo, tako mnogo
    bih mogla da ti dam.

  34. zogca said

    Novi fosili – Sjeti se

  35. zogca said

    Novi Fosili – Za dobra stara vremena

    Bilo je osam, na trgu cvijeća,
    ja sam te čekao na kraju priče.
    Tada si rekla: Mi nećemo više.
    Odmahnut rukom, ma što me se tiće.

    Al’ ne bih ni Bogu priznao tada,
    sve je moje u vodu palo,
    sad mirno kažem, lagati neću,
    onoga dana i vrijeme je stalo.

    Kako je dobro vidjeti te opet,
    staviti ruke na tvoja ramena,
    kao nekad poljubi me nježno
    za ona dobra, dobra, dobra stara vremena.

    Stvarno sam htio, vidjeti te opet
    sa istim smijehom na usnama tvojim.
    Pričaj o kiši, o bilo ćemu,
    ne pričaj o sebi, još toga se bojim.

    Neka sam proklet ako i danas
    postoji način, da objasnim sebe.
    Ne želim nikog i sve mi se čini
    da čitav sam život volio tebe.

  36. John said

    i nikog nema jer nema tebe
    a tako mnogo, tako mnogo
    bih mogla da ti dam.

    Upam, da tvoj princ vidi vsa ta sporočila, ki mu jih pošiljaš…😉

  37. zogca said

    Ne vem, kako pogosto zaide na blog. Prepričana sem, da bere moj blog. Ampak sem hkrati tudi prepričana, da vsega tega, kar sem jaz sposobna natipkati, on ne prebere. Premalo časa, preveč dela. Tako da … To je bolj namenjeno moji duši kot čemerkoli drugemu. On tako ali tako ve, koliko ga imam jaz rada in ni nobene potrebe, da se mu to še kako posebej sporoča.😉

    Komaj čakam koncert. ❗ Sem že čisto noter padla. ❗

    Upam, da tvoj princ vidi vsa ta sporočila, ki mu jih pošiljaš…

  38. zogca said

    43 odstotkov Francozov za papežev odstop!

    http://24ur.com/novice/svet/43-odstotkov-francozov-za-papezev-odstop.html

    Potem ko je papež ob obisku Afrike dejal, da kondomi samo še povečujejo problem epidemije virusa HIV, je kar 43 odstotkov Francozov prepričanih, da bi moral odstopiti ali se upokojiti …

  39. zogca said

    Za istospolne družine in umetno oplojevanje samskih žensk: “Socialno starševstvo ni slabše kot biološko”

    http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042253935

  40. Lynx said

    “Če si glede stvari, ki so tebi pomembne, spustiš kriterije, je garant katastrofa.”

    Mislim, da jih glede na izkušnje verjetno še dvigamo.

  41. zogca said

    Mogoče pa samo bolj gledamo neke druge stvari. Če bi mene nekdo pred petnajstimi leti vprašal o pomenu vrednot pri izbiri partnerja, bi verjetno samo zavila z očmi. Danes ne bi.

    Mislim, da jih glede na izkušnje verjetno še dvigamo.

  42. Alenika Žnidaršič said

    A niso imeli Novi fosili lani v Celju zadnjega koncerta?
    Morda se motim.

  43. zogca said

    Mogoče, da je tisti bil kakor zadnji, ampak čez en mesec je v Hali Tivoli spet.

    http://www.eventim.si/portal/si/glasba/rock_pop/novi_fosili/51372/

    Vsaj jaz to tako razumem.

    A niso imeli Novi fosili lani v Celju zadnjega koncerta?
    Morda se motim.

  44. zogca said

    Drugače pa grem tudi na ta koncert.

    http://www.vstopnice.com/product_info.php?cPath=21_26&products_id=1032&osCsid=0cae15d8b40d5b1a8cce8228a06fd67c

    In na tega tudi.

    http://www.vstopnice.com/product_info.php?cPath=21_26&products_id=1046&osCsid=0cae15d8b40d5b1a8cce8228a06fd67c

    Drugi bi tudi Aleniki bil všeč, a ne?

  45. Janis said

    Za istospolne družine in umetno oplojevanje samskih žensk: “Socialno starševstvo ni slabše kot biološko”

    http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042253935

    Hvala za link, sem prebrala.

    Najino starševstvo sicer ni socialno, razen pred državo. Ampak razumem poanto.

  46. Spider said

    Lep večer vsem.:)

  47. Janis said

    Si prišel al odhajaš? Hehe🙂

  48. Spider said

    Prišel iz gledališča in pijačke.

  49. Janis said

    Vidiš, Spider se kulturno udejstvuje🙂 Lepo🙂

  50. Spider said

    Mah eno komedijo sem gledal, tako lahkotno, Tomičeva igra. Luškano.

    Razmišljam, razmišlja..bolj kot razmišljam, manj mi je jasno. Jaz sem bil vedno strogo racionalen tip. Verjel sem v to, kar vidim. Zdaj pa se zatreskam v žensko, ki je še nisem videl. Sej sploh ne upam nikomur povedati, kaj se mi dogaja…Eno zadoščenje pa le imam. Tudi ona ima mene rada že sedaj, vem da me ima. Ona je moje čisto nasprotje, a vendar imava toliko skupnega…Komaj čakam, da jo vidim. To bo zelo kmalu in to bo verjetno najlepši dan v mojem življenju.

  51. webmaher said

    To Spider, tako se govori😆

  52. Janis said

    Nam že povedal, torej ni res, da nisi nikomur😉

  53. zogca said

    Potem je upanje še za kakšnega.😉

    Jaz sem bil vedno strogo racionalen tip.

  54. Nevenka said

    Spider, tudi jaz sem mojega spoznala preko neta. Zelo sva se imela rada. Zelo. Tako se je bal resničnosti. Bal se je prvega srečanja, pa sva vseeno bila kot ustvrjena drug za drugega. A se je vseeno preveč bal resničnosti. Prepozno sem prišla v njegovo življenje. Ni ga bil več pripravljen spreminjati.
    Jaz pa sem vedno mislila, da nikoli ni prepozno.

  55. zogca said

    Ne prepozno, ampak prezgodaj. Za ene je vedno prezgodaj.

    Jaz pa sem vedno mislila, da nikoli ni prepozno.

  56. Spider said

    Trenutno je še malo užaljena, se pa normalno pogovarja z mano. Malo se bom moral potruditi.

  57. zogca said

    Vidiš?!?

    Trenutno je še malo užaljena, se pa normalno pogovarja z mano.

  58. Spider said

    Vidim.:)

Leave a Reply

 
