Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Koncert Lepe Brene!

Posted by zogca na marec 22, 2009

Ko se je koncert začel, sem ravno lulala, zato sem Uđi slobodno prvič slišala, ko sem čepela nad straniščno školjko. Pred koncertom je namreč pametno poskrbeti za to, da v sebi nimaš odvečnih tekočin. Žal so enako razmišljale širne ljudske množice, Hala Tivoli pa očitno premore samo eno stranišče. Nič hudega, Brena je Uđi slobodno zapela še dvakrat. Naslednjič je to storila, ko je na oder prišel ljubljanski župan Zoran Janković, ki je sicer reden gost tovrstnih dogodkov. In potem še tretjič za slovo.

Brena je na oder prišla s povsem novo pričesko, ki sem jo jaz označila kot stil Goce Tržan. Z Jovanko sva se strinjali, da ji pričeska odlično pristoja. Kot sva se strinjali, da je videti čudovita in da je za svoja leta v izjemno dobri formi. Pela je, plesala, skakala. Kot nekoč. Če sem iskrena, ne vem, koliko let ima, sem pa prepričana, da jih ne kaže. Fotografije, ki sem jih posnela na koncertu, si lahko ogledate tukaj.

Zapela je vse nove uspešnice ter veliko starih, tudi Ti me podsećaš na sreću, Dama iz Londona, Jugoslovenka, Mile voli disko, Golube, Što me nisi duže čekao, ki me je spomnila na (ne) mojega lepega princa, Duge noge, Čik pogodi, Ja nemam drugi dom, Bato, Bato, Hajde da se volimo in druge.

Kot lahko Breno samo pohvalim, ne morem pohvaliti varnostnikov, ki so ljudi pošiljali od enega do drugega vhoda, ker se niso mogli dogovoriti o tem, kdo naj bi kje vstopil. Na koncu je bila gneča pred vhodi v Hali Tivoli nepopisna. In v to gnečo, v množico ljudi, so nekateri “novopečeni imenitneži” rinili z avtomobili, kajti parkirati več kot tri metre proč od vhoda je zanje očitno sramota. Ne, policisti, ki so šli mimo in so brez dvoma to videli, jih niso niti opomnili. Prav tako nihče ni opominjal tistih, ki so v dvorani kršili zakon ter prižigali enega za drugim. Ko je bilo koncerta konec, so bila tla polna ogorkov. Na koncertih na Gospodarskem razstavišču česa takšnega nisem opazila še nikoli in četudi sem sama kadilka, lahko rečem, da me je kajenje v takšni gneči motilo.

Sicer pa sem bila izjemno presenečena nad obiskovalci koncerta. Če koncert Lepe Brene primerjam s koncerti, ki jih sicer obiskujem, Dina Merlina, Zdravka Čolića in Cece … Ponavadi prevladujejo obiskovalci, ki ne govorijo slovenskega jezika. Verjetno ga znajo, ampak pogovarjajo se pa v srbskem, hrvaškem, bosanskem ali kakorkoli se zdaj temu jeziku reče. Sinoči na koncertu Lepe Brene nisem naletela niti na enega obiskovalca, ki ne bi govoril slovensko.

Ker sva z Jovanko naredili zelo moder načrt in parkirali na pravi strani Celovške ceste, sva bila ena, dve, tri iz gneče, ki je nastala tudi po koncu koncerta. Ko sva za slovo še enega skupaj pokadili, sva že delali načrt za naslednji koncert. Sicer nisva vedeli nič o tem, kdo naj bi prišel v Ljubljano in kdaj, ampak jaz sem začela govoriti, da bo to Severina in potem sva se strinjali, da bo res Severina. Če ne bo Severina, bo pa kdo drug. Pomembno je, da je luštno. In na balkanskih koncertih je vedno luštno.

75 Responses to “Koncert Lepe Brene!”

  1. Jazz said

    http://sl.wikipedia.org/wiki/Lepa_Brena

    Evo,kriv!😉 Nisem jo poslušal enih 25 let.In,takole po spominu,je čisto ena druga sedaj…res pa,da so bili takrat burni časi.😀

  2. Nevenka said

    Evo, jaz nisem kak turbo fan, Severina me sploh ne gane. Mi pa nekatere južne pesmice pridejo do živega. Djurdjev dan, Lipe cvatu..itd.
    Ne vem zakaj, ampak Lepa Brena mi je pa všeč, tako, kot pojava. Ne vem zakaj se mi zdi od vseh teh pevk razred čisto zase.
    Verjetno je to razlog, da ima veliko slovenske publike. Se mi zdi, da ona ni zvulgarizirala svoje podobe, da je ostala dama. Pa je ravno tako tržila tudi svoj seksapil. Ne vem v čem je kaveljček.

  3. Lynx said

    Stvarno nije loša ova Fahreta.🙂

  4. John said

    Il Diva!
    Za svoja leta še vedno živahna. Slobodan je priden.:mrgreen:

    koncert v Banskem…

  5. Spider said

    Ja, Brena je za razliko od Merlinov, Cec in podobnih, ikona jugonostalgije. In zato je logično, da jo hodijo poslušati v Sloveniji večinoma Slovenci.

  6. Jazz said

    Moram pa pohvalit,glede na zamudo in bližnje posnetke,vama je uspel spoštovanja vreden preboj,mene bi zbili do zadnjega vhoda…no,čeprav,roko na zize,s temle (glej cudovito-oprsje03-)ni bil ravno ferplej…😉

  7. Jazz said

    aaaaaaaaaaaaa roko na srce,srcee!!

  8. Važno, da si se mela lepo😀

  9. Jovanka Broz said

    Žogca, vsaka čast za prispevek. Še moj sin je rekel,da si faca :-))

    Šele danes me dajejo občutki od sinoči.Dobra je nimamo kaj balinat.

  10. zogca said

    Sem ga kar ponoči napisala, ker sem vedela, da pred dvanajst ne bom vstala. In nisem. Ob pol enih sem šla v luft.

    Žogca, vsaka čast za prispevek.

  11. zogca said

    Pozdravi ga.

    Pijem prvi kapučino. Ko bom še drugega in se čisto zbudim, mu bom pa začela reševati tisto iz mejla in mu pošljem.

    Zaspana, zaspana, zaspana.

    Še moj sin je rekel,da si faca.

  12. zogca said

    Že petič to jutro poslušam …

    Me spominja na mojega princa.

    Šele danes me dajejo občutki od sinoči.

  13. Spider said

    Jaz tud zaspan, ob 4 zjutraj prikolovratil domov.

  14. zogca said

    Jaz se moram v roku ene ure pod mus zbuditi.

    Jaz tud zaspan.

  15. Spider said

    A mladeniča nista vzeli na koncert? Jovankinega sina, namreč?

  16. Jovanka Broz said

    joj ste revčki. Vidi mene (stara garda). Špat šla ob 2h. Vstala ob 7h. Pospravila cel spodnji štuk hiše. Naredila prebranec, podvarak v glinenih posodah. Naredila juho domačo, spekla projo in kos odojka. Miza postavljena obiski bodo vsak čas tukaj

  17. zogca said

    Ne, nisva. Bil je čisto ženski žur. Saj če bi rekel, da želi iti, bi ga vzeli, nisva diskriminatorni. Ampak predvidevam, da bi mladenič, če bi šel na koncert, šel s svojo družbo.

    A mladeniča nista vzeli na koncert? Jovankinega sina, namreč?

  18. zogca said

    Za takšen podvig jaz potrebujem cel teden.:mrgreen:

    Pospravila cel spodnji štuk hiše. Naredila prebranec, podvarak v glinenih posodah. Naredila juho domačo, spekla projo in kos odojka. Miza postavljena obiski bodo vsak čas tukaj

  19. Spider said

    Ja, sej je že odrasel, ne, kolk je star, tam okol 20?

  20. zogca said

    Bo Jovanka povedala, če bo želela. Da ne bom jaz preveč napisala.

    Ja, sej je že odrasel, ne, kolk je star, tam okol 20?

  21. Spider said

    Aja, je bilo polno?

  22. zogca said

    Kolikor sem jaz uspela videti, do konca. Pa saj, jaz sem na pumpi dobila zadnji dve vstopnici za stojišča. Mi je pokazal načrt dvorane, ko mi je govoril, da ni več vstopnic za stojišča in takrat sta se dve pojavili, ker jih je nekdo očitno storniral.

    Aja, je bilo polno?

  23. zogca said

    Res lepo. Si ti bil?

    Važno, da si se mela lepo.

  24. Spider said

    Ko sem bil 2004 na Riblji Čorbi, je bil Tivoli na pol prazen.

  25. zogca said

    Ampak glasba je pa veliko bolj neslovenska od, na primer, Čolića. Zato sem bila tako začudena. Se mi zdi, da bi en Čolić veliko bolj šel Slovencu v uho kot Brena, ampak očitno … Pred nama sta kar nekaj časa stala dva starejša gospoda, tam čez 50 let, za katera sem ziher, da sta bila čisto prava Slovenca. In sta jo gledala kot boginjo.

    Ja, Brena je za razliko od Merlinov, Cec in podobnih, ikona jugonostalgije. In zato je logično, da jo hodijo poslušati v Sloveniji večinoma Slovenci.

  26. Jovanka Broz said

    Spider, moj sin je bil 1.1. star 21 let. Velik dečko

  27. zogca said

    Bora se je pa Slovencem fejst zameril s svojim politiziranjem in žaljivkami na račun Slovencev.

    Ko sem bil 2004 na Riblji Čorbi, je bil Tivoli na pol prazen.

  28. Spider said

    Ko sem bil na Riblji Čorbi, so bili tam smai ljudje rokerskega videza in ena manjša skupina mladoletnih trenirkarjev s srbsko zastavo. Kot da bi bil na koncertu Siddharte.

  29. zogca said

    Žogca je nalepila dovolj komadov, da zdaj komot nadoknadiš.😆

    Nisem jo poslušal enih 25 let.

  30. Spider said

    Jovanka, 1. 1 ma rojstni dan? Kakšen frajer. Mu vedno rečete hkrati Srečno novo leto in vse najboljše za rojstni dan..:)))))

  31. zogca said

    To isto pravi moja teta, ki vse te druge turbo folk pevačice označuje za šljam, tudi Cece ne mara, v bistvu nje še najbolj ne mara. Za Breno pa pravi, da jo spoštuje in da je ona prava dama.

    Ne vem zakaj, ampak Lepa Brena mi je pa všeč, tako, kot pojava. Ne vem zakaj se mi zdi od vseh teh pevk razred čisto zase.

  32. zogca said

    Zdaj sem teti javila, da sem bila na koncertu. Brena je bila kar nekaj časa skoraj njena soseda. Moja nečakinja se je hodila kopat v Brenin bazen.😉

  33. Spider said

    Mah zdi s emi, da je Lepa Brena enostavno nekakšna ikona te turbofolk ex Yu scene. ceca je lahko na sceni še 20 let, pa je ne bo presekala. Brena je bila enostavno prej.

  34. zogca said

    Tudi on je bil na koncertu. In na koncu ga je tudi poklicala na oder. Oja, njega ji je pa napovedala vedeževalka. Moškega v belem z žogami, pa še nekaj je bilo, čisto ga je opisala.

    Slobodan je priden.

  35. zogca said

    Poslušam!

    Ti si moj greh!

  36. zogca said

    http://turbofolk.blog.siol.net/2009/03/22/lepa-brena-navdusila-v-ljubljani/

    Še ena blogerska objava o koncertu!

  37. zogca said

    FOTO: Brena začarala Ljubljano

    http://24ur.com/ekskluziv/glasba/foto-brena-zacarala-ljubljano.html

  38. zogca said

    Evo, Brena in Boba.

  39. Jovanka Broz said

    Spider, to mi je bil najlepši dan v življenju . Dobro je pa to,da nikoli ne pozabijo kdaj ima rojstni dan. Sonček moj, če bi ti vedel, kako ga imam rada.

  40. zogca said

    Foto: Šumadijski rokenrol z Breno

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=19&c_id=39766

  41. zogca said

    Če bi mlade punce z bloga vedele, kako čeden je Jovankin sin, bi se vse hotele naučiti peči pito zeljanico.😉 Res lep fant.

    Sonček moj, če bi ti vedel, kako ga imam rada.

  42. Spider said

    Verjamem, jaz sem bil tudi lep, ko sem bil star 21 let, ene 10 kil manj sem imel, kot jih imam zdaj.:)

  43. zogca said

    Poslušam!

    Ti me podsećaš na sreću!

    Spominja me na princa.😉

  44. Spider said

    Jaz pa poslušam:

  45. zogca said

    Poslušam!

    Sanjam!

  46. Spider said

    Malo sprostitve.

    Peter pokliče v radijsko oddajo:

    http://www.mojvideo.com/video-naj-mi-ga-jansa/e48bda56f8b6c1c96b95

  47. webmaher said

    Bravo Žogca, lepe slike😆

  48. Jazz said

    Me zanima,a sem prespal ko je bla žurka ob 100 jurjih obiska,al ni blo nič….??

  49. Jovanka Broz said

    žogca, moraš me naučiti kako naj dam v kockico? praviš,da je lep moj sin?? seveda je lep ,po mamici vendar!!

  50. zogca said

    Ti zdaj razložim ali ti pokažem, ko bom pri tebi ali ti pri meni?

    žogca, moraš me naučiti kako naj dam v kockico?

  51. zogca said

    Jup, prav lep je. In jaz to ne rečem kar tako, ker sem zelo kritična do moške lepote, on je pa res lep fant. Je tudi mamica lepa, nič ne rečem, ampak pri tvojem sinu se mi zdi, da on ni nobenemu od vaju podoben ali pa je tako dobro zmešan, da se ne opazi. Je pa res prav lep fant. Odlično vama je uspelo.😉

    praviš,da je lep moj sin?? seveda je lep ,po mamici vendar!!

  52. zogca said

    Nisi prespal, je bil dan. Žurke pa ni bilo.

    Me zanima,a sem prespal ko je bla žurka ob 100 jurjih obiska,al ni blo nič….??

  53. zogca said

    😉

    Bravo Žogca, lepe slike

  54. Jovanka Broz said

    Miška mi boš pokazala kako se kockica naredi, ko boš zraven mene,da se ne brukam tukaj pred temi računalniškimi maherji.

  55. zogca said

    Saj drugače ni težko, veš?

    Napišeš svoj tekst.

    Potem skopiraš eno kodo, ki je nad tem okencem.

    In pod to kodo kopiraš tekst, ki ga hočeš citirati.

    Koda, ki pa jo prekopiraš, pa je tista, v kateri piše blockquote, jo vidiš? Nad tem okencem.

  56. zogca said

    Na internetu je že en posnetkov od sinoči.🙂

    http://www.slovid.com/lepa+brena+ljubljana+03+pazi+kome+zavidis/21888/video

    Pa še fotografije z enega drugega bloga.

    http://ninajelenc.blogspot.com/2009/03/lepa-brena-tivoli-ljubljana-21-marec.html

  57. zogca said

    Kako je Brena sinoči jokala od sreče.

    Brena z županom Jankovićem.

  58. Spider said

    Če mi gre kaj na živce, so to politiki, ko se slikajo s pop ikonami in si tako nabijajo rejtinge.

  59. zogca said

    On pride skoraj vedno. Ne vem, ali je manjkal na kateremu od koncertov. Ampak jaz imam Jankovića rada, zato me ne moti. Če ga ne bi imela rada, bi bila pa fejst jezna.😆

  60. webmaher said

    Žogca si posnela pol kej-kdaj začneva gor in dol jemat😆

  61. zogca said

    Imam tudi nekaj video posnetkov. Tam dve, tri cele pesmi. Potem pa še nekaj refrenov, malo vzdušja v dvorani in podobno. Ampak to so precej veliki fajli. Mi moraš povedati, kaj naj naredim z njimi.

    Žogca si posnela pol kej

  62. zogca said

    Sploh me ne čudi več, da se je Brena nekoč davno tako zapalila za Bobo. Uf, je on nekoč dobro zgledal, uf, uf, uf.

    http://cache.gettyimages.com/xc/3089541.jpg?v=1&c=ViewImages&k=2&d=310F5BD4C6CD10E9ED1A53E194820FAAA55A1E4F32AD3138

  63. zogca said

    Za eno fejst dobro jutro pa …

    Pomračenje sunca!

  64. Spider said

    Nekaj malo drugačnega, znana pesmica drugače:

  65. Alenika Žnidaršič said

    Super, Žogca, lepo, da je bilo na koncertu fajn…

    Jaz sem bila zadnjič na Klapah v Tivoliju. Super koncert! Ampak… ena točka je pa skupna: PARKIRANJE. Katastrofa od katastrofe. Pol ure pred začetkom koncerta ni bilo nič sploh in sva na koncu parkirala 3 km stran, pred enim blokom.
    Znajo brez večjih težav oz. z veseljem pobrat 40 evrov na vstopnico, ne znajo pa naredit parkinga na Dolgem mostu in organizirat avtobusa do Hale Tivoli.

  66. zogca said

    Midve sva parkirali na drugi strani. Tam eno ulico proč od včasih kino Mojca. Pa ne zato, ker ne bi bilo parkirišč, sva prišli precej prej in šli še na pijačo. Ampak zato, ker je s tiste druge strani potem težko priti ven. Zelena gori manj kot minuto, ven pa mora priti velikooooo avtomobilov. Tudi po dve uri so že ljudje čakali, da so prilezli ven na Celovško. V izogib temu …

    PARKIRANJE. Katastrofa od katastrofe.

  67. webmaher said

    Žogca kuk veliki fajli so, hit povej🙂

  68. zogca said

    Še nekaj posnetko Brene v Ljubljani, s Tuba.

    Lepa Brena – Ljubljana 21.03.09 – Šeki, šeki

    Lepa Brena – Ljubljana 21.03.09 – Jugoslovenka

    Lepa Brena – Mile voli disko (Tivoli 2009)

    Tako je govorila Lepa Brena

  69. zogca said

    Kako veliki, Web? Eni po 30 Mb, eni po 50, eni 60, en je pa 130.

  70. webmaher said

    aha to pa po mejlu ne bo šlo-a lohka daš na shrani si pa mi na mejl pošlješ linke…druga možnost pa je, če imaš ti FTP program pa ti jaz dam eno mapo na mojem FTPju in zloudaš tja😆

  71. zogca said

    Bom poskusila na shrani.si ali kam. Čeprav ne vem, ali ima to smisel, ker je že toliko fajlov na Tubu s tega koncerta, da …

  72. webmaher said

    seveda ima smisel, naj se ve da je to Žogcino delo😆

  73. zogca said

    Mogoče bi skoraj raje dala gor Merlina, ker ga je manj ljudi dalo.

  74. webmaher said

    dej vse, bova že..sam pol mi boš povedala naslove, ker verjetno vseh ne bom vedel😆

  75. […] kolikor ste danes prvič na Žogcinem blogu, si oglejte tudi reportaže s koncertov Novih fosilov, Lepe Brene in Dina Merlina ali pa video posnetke s prej omenjenih koncertov. Naslednji teden grem na Prljavo […]

Leave a Reply

 
