Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Zadnji dve vstopnici! aka Več sreče kot pameti!

Posted by zogca na marec 21, 2009

“Deset, dve škatlici cigaret (ne bom delala reklame) in še dve vstopnici”, sem rekla mladeniču na bencinski črpalki, ki je tako ali tako moja najljubša trgovina. “Vstopnici bova posebej”, mi je odvrnil. To že poznam. Vedno naredijo poseben račun za primer, da bi koncert odpadel in je laže za vračanje denarja. “Lahko ugibam?” Začela sem se smejati, ker sem vedela, da bo uganil. “Lepa Brena, kajne?” Res je uganil. “Mi piše na čelu?” Samo nasmehnil se je. “Ampak vstopnic za parter ni več.” Kot bi me polil z ledeno vodo, ker jaz seveda nočem biti ne levo ne desno, ampak na sredini. Ker pa imam več sreče kot pameti … Ko sem se odločala, ali želim biti na levi ali na desni tribuni, je nekdo nekje storniral dve vstopnici za parter in seveda sta bili moji. Najini.

Na Lepi Breni nisem bila še nikoli. Sploh ne vem, ali je kdaj nastopila v Ljubljani. Verjetno je kdaj, v tistih prejšnjih časih, ko sem se jaz zanimala za bogsigavedi kaj, za balkansko glasbo povsem očitno ne.

Tisti pravi balkanski koncerti so zame prav poseben dogodek, ki se ga veselim več tednov. Zdaj se jih veselim še bolj, kajti z menoj ne hodijo na pol na silo ljudje, ki jim ta glasba ni všeč, ampak s svojo Jovanko, ki ravno tako kot jaz “čisto pade noter”. Tako mi je pred dvema letoma prepevala Ceca.

Tako pa mi je pred dobrim letom dni prepeval Zdravko Čolić. Še vedno hranim vstopnico, kajti bila je darilo mojega najlepšega princa.

In seveda ne smem pozabiti svojega najljubšega pevca Dina Merlina, kajti bila sem na treh njegovih koncertih in se že veselim četrtega, čeprav vem, da ga bom čakala še kakšno leto ali dve.

Žogca in Jovanka bosta nocoj žurali!

62 Responses to “Zadnji dve vstopnici! aka Več sreče kot pameti!”

  1. webmaher said

    Žogca posnemi slike pa jih pol meni pošlji in jih bom dal za podlago kakemu Breninemu komadu in vrgel na YUtup😆

  2. zogca said

    Brez skrbi, jaz vedno naredim ogromno fotografij in tudi video posnetkov.

  3. webmaher said

    To mi deli Žogca, bomo pol fajn zmontiral, mam en fajn program😆

  4. zogca said

    Ker jaz ne znam nič dati na Tube, to da veš. Z Dinovega koncerta imam skoraj 1 Giga robe, kartica je bila skoraj polna, ampak imam to na računalniku in …

  5. zogca said

    Dino Merlin – Nedostaješ

  6. webmaher said

    ni problema, sam naložila boš na FTP strežnik pa bo…sam mal boš pomagala z vrstnim redom slik pri videjih bo pa vsaka pesem, ki jo boš posnela posebej pa je…dej pošlji eno od Merlina na moj mejl..ampak prej mi povej koliko je velik fajl…😆

  7. zogca said

    Bova to raje delala naslednji teden, ker se mi zdaj pa res ne ljubi odpirati mejla, iskati fajle, pošiljati. Poslušam Nedostaješ in ugotavljam, kako zelo ga pogrešam in kako zelo ga še vedno čutim, kot bi ga bila pred pol ure objemala, pa ga nisem objela že skoraj pet mesecev, ko sem ga zadnjikrat božala po laseh in obraz. Včasih se mi zdi, da imam v sebi toliko ljubezni do njega, da mi bo razneslo srce.

  8. webmaher said

    Ojej, hitr Ala gledat pol pa kej lepega sanjat-prav bova drug teden lepo počas pa ziher😆

  9. zogca said

    Boljše, ker danes sem res vsa zasanjana, zaspana in se mi nič ne ljubi. Obljubim pa, da bom tudi jutri (ups, to je danes) na Breni spucala 1 Giga.

  10. webmaher said

    Zmenjeno, dobro se spoči, da boš danes ob pravem času na pravem mestu v ritmu Kolovođe lahko noč Žogca😆

  11. zogca said

    Eeeee, moj najljubši Brenin komad.😉

    Lahko noč!

  12. zogca said

    FOTO & VIDEO: Predsedniški apartma za Lepo Breno

    http://24ur.com/ekskluziv/domaca-scena/foto-predsedniski-apartma-lepe-brene.html

  13. Lynx said

    Za dobro jutro Mile voli disko:

  14. Lynx said

    “Na Lepi Breni nisem bila še nikoli.”

    Jaz tudi ne, čeprav dvomim da bi mi dovolila.
    Tudi pod njo, ali ob njej ne bi bilo slabo. 😉

  15. Lynx said

    Na prvi pomladanski dan malo motivacije, če kogarkoli daje spomladanska utrujenost:

    http://www.maniacworld.com/are-you-going-to-finish-strong.html

  16. Spider said

    Fajn ga žurajta.:)

  17. zogca said

    Brez dvoma bova.

    Fajn ga žurajta.:)

  18. zogca said

    Vedela sem, da bo nekdo to napisal. Ampak nalašč nisem hotela popraviti. Ker jaz pač tako govorim. Grem na Ceco, grem na Breno, grem na … Če bi kdo od vas imel koncert, bi šla tudi nanj.:mrgreen:

    Jaz tudi ne, čeprav dvomim da bi mi dovolila.

  19. Lynx said

    2028 bo moj prvi, zadnji in edini koncert samo zate. 😀

  20. zogca said

    :mrgreen:

    2028 bo moj prvi, zadnji in edini koncert samo zate

  21. zogca said

    Lepa Brena – Hajde da se volimo

  22. Spider said

    Prejšnji petek je v Mariboru bil Kitić in baje je bilo na pol prazno.

  23. zogca said

    Jaz na primer na Kitića ne bi šla.

    Poznam dva njegova komada in konec.

    Prejšnji petek je v Mariboru bil Kitić in baje je bilo na pol prazno.

  24. zogca said

    Čeprav eden od teh dveh mi je fantastičen. O njegovi bivši, prvi ljubezni, ki je postala prostitutka.

    Mile Kitić – Kraljica trotoara

  25. Lynx said

    100000 obiskov je mimo.

  26. zogca said

    😉

    100000 obiskov je mimo.

  27. zogca said

    Kdaj smo se že preselili? Konec novembra enkrat. V manj kot štirih mesecih smo šli čez 100.000. Bravo mi!!!

  28. maxi said

    100000 obiskov je mimo.

    In zdaj pade žur simpatizerjev Žogce v ofsajdu….al kako?😛🙂

  29. zogca said

    Lahko, če ga hočete.

    Čeprav je menda prvi na vrsti že davno dogovorjeni žur čarovnic.😉

    In zdaj pade žur simpatizerjev Žogce v ofsajdu….al kako?

  30. webmaher said

    in kaj dobi 100.000 obiskovalec zA nagrado:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  31. zogca said

    A se hecaš ali kaj? Ker se mi zdi, da je ta cifra padla ene pol ure, preden je prišla Maxi. Ali če hočeš, ko sem bila jaz na pošti in sem se vrnila, je bilo fejst čez 100.000. In šele takrat je prišla Maxi. Priznaj fotomontažo, priznaj!

  32. zogca said

    Lepa Brena – Sanjam

  33. webmaher said

    nič ne priznam, kakšna foto montaža…spremljal sem cel dopoldne številko in ker sem gledal še polete iz Planice sem pač sliko dal gor šele sedajle ko je bilo vsega konec…ja vmes pa sem še kosilo skuhal in pojedel pa kavico sem si tut privoščil😆

  34. zogca said

    Hmmm, Žogca je skeptična.

    Kakšno nagrado pa bi rad?

  35. zogca said

    Lepa Brena – Golube

  36. zogca said

    Lepa Brena – Što me nisi duže čekao

  37. webmaher said

    Da Žogco nesem štuporamo čez en most po moji izbiri:mrgreen:

  38. maxi said

    Da Žogco nesem štuporamo čez en most po moji izbiri:mrgreen:

    hehe…jaz pa zadevo slikam, da bo dokaz…🙂

  39. zogca said

    Ne bi se jaz ponujala za takšne stvari, dokler ne javim, da je bila dieta uspešna.😉 Zaenkrat tega še nisem javila.😉 Ker ne morem.😦

  40. webmaher said

    Maxi zmenjeno, dieta gor ali dol, tistih 20 metrov bomo že preživeli😆

  41. zogca said

    Ne vem, če boš.😉 Ajde, če si ta prav dec, potem verjetno res.😉

  42. Spider said

    Največje ime, ki sem ga kdaj videl v živo, je pokojni Ray Charles. V Mariboru, 1996. Cena karte je bila takrat 5000 SIT, to je preračunano za danes, upoštevajoč inflacijo, sigurno precej več, kot 20 eurov.

  43. zogca said

    Si videl, koliko stane Brena?😉

  44. Spider said

    39 E

    Hm, rekel bi, da je to za danes in glede na to, da je velika zvezda, normalna cena.

  45. webmaher said

    Brena je samo 39€…nije skupo ali nije ni jeftino😆

  46. zogca said

    Na nek način res. Je pa res, da so bili Ceca, Čola in Dino cenejši.

    Hm, rekel bi, da je to za danes in glede na to, da je velika zvezda, normalna cena.

  47. zogca said

    V bistvu je skupo, ampak jebiga sad … Ljudje so karte očitno pokupili, torej …

    Brena je samo 39€…nije skupo ali nije ni jeftino

  48. zogca said

    Lepa Brena – Recite mu da ga volim

  49. Spider said

    Koliko bo karta za Madonno, se kaj ve?

  50. webmaher said

    Jaz sem bil samo enkrat na koncertu..saj ne uganete kdo je nastoopil😆 en namig Diamonds Never Made A Lady😆

  51. Spider said

    Uuuuuuuuuuuuu, Bruce Springststeen na Dunaju 5 julija. Karta s prevozom vred 125 E. To pa Spider gre.

  52. maxi said

    Kate za U2 s prevozom vred so 120€, brez prevoza pa 105 – preko agencij.
    Kot posameznik pa sploh ne moreš priti do kart, ki so drugače od 30 do 90 €.😦 A ima kdo kakšne veze???

  53. maxi said

    Kate=karte

  54. maxi said

    Kate za U2 s prevozom vred so 120€, brez prevoza pa 105 – preko agencij.

    To je seveda cena za Zagreb.

  55. zogca said

    Cene so zelo različne. Mislim, da sem že večkrat videla cenik, ampak sem vse pozabila. Grem pogledat in ti prilepim.

    Koliko bo karta za Madonno, se kaj ve?

  56. zogca said

    Za Madonno …

    Cene vstopnic so:
    GOLDEN CIRCLE: 110,00 EUR
    I. kategorija 90,00 EUR
    II. kategorija 75,00 EUR
    III. kategorija 60,00 EUR
    Sticky Experience: 360,00 EUR
    VIP Sweet Experience:550,00 EUR
    VIP TRIBUNA: 300,00 EUR

    VIP Sweet Experience – 550,00 EUR • VIP vstopnica na VIP TRIBUNI
    • VIP laminirana akreditacija za Sticky&Sweet party pred in po koncertu
    • welcome koktejl pijača
    • posebej izbran večerni pogrinjek
    • bar, na voljo med koncertom in po koncertu
    • DJ
    • VIP Hard Candy darilo
    • non-stop prisotno osebje

    Sticky Experience – 360,00 eur
    • vstopnica za stojišče – Golden Circle
    • vstopnica za posebni vhod
    • VIP laminirana akreditacija za Sticky&Sweet party pred in po koncertu • posebej izbran večerni pogrinjek
    • bar, na voljo med koncertom in po koncertu
    • DJ
    • Vip Hard Candy darilo

  57. zogca said

    Žal ne.

    A ima kdo kakšne veze???

  58. zogca said

    Žogca bi tudi.😉

    Bruce Springststeen na Dunaju 5 julija. Karta s prevozom vred 125 E. To pa Spider gre.

  59. zogca said

    Saj tja bi jaz. Jih že prodajajo in kje?

    To je seveda cena za Zagreb.

  60. maxi said

    Sem pa izbrskala podatek, da organizatorji za koncert v Zagrebu razmišljajo o še enem koncertu v primeru, da bo prvi hitro razprodan.

  61. zogca said

    Hvali ih bože.😉

    Sem pa izbrskala podatek, da organizatorji za koncert v Zagrebu razmišljajo o še enem koncertu v primeru, da bo prvi hitro razprodan.

  62. zogca said

    Za ljubitelje slovenske glasbe!!!

    Marko Vozelj – Moje srce je tvoje

    http://24ur.com/ekskluziv/glasba/markovo-srce-je-dobilo-video-podobo.html

Leave a Reply

 
