Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Trebuščki so trendi!

Posted by zogca na marec 21, 2009

Saj veste, kako to gre v ženskih časopisih. Nas ženske, ki komaj čakamo, da gremo lahko v trgovino in kupimo nekaj novega, obveščajo o tem, da naši lanski čevlji niso več v modi, da se letos nosijo povsem drugačni in če si jih ne bomo nabavile, bomo pomlad in poletje preživele v hudem modnem prekršku. V enakem modnem prekršku bomo, če bomo nosile svetla krila, kajti letos so moderne kričeče barve. Zdaj ugibam, kajti resnično ne spremljam mode. Ko sem zjutraj naletela na naslov “Trebuščki so trendi”, sem se vprašala … Je potemtakem letos moderno biti noseča?

61 Responses to “Trebuščki so trendi!”

  1. webmaher said

    če vprašaš katerokoli vlado potem je biti noseč v trendu kadarkoli in čimvečkrat😆

  2. zogca said

    A misliš, da so res tako navdušeni?

  3. Spider said

    Jaz pridno garam, da bom poleti kazal radiatorje po plaži.

  4. zogca said

    Pohvaljen.😉

    Ampak v modi so trebuščki.:mrgreen:

    Jaz pridno garam, da bom poleti kazal radiatorje po plaži.

  5. Spider said

    Malo špehca še je, pod njim so pa močno razvite trebušne mišice.

  6. zogca said

    Jaz se raje ne bi hvalila.😦

  7. zogca said

    Hotela pa sem napisati, da se mi zdi prav neumno nosečnost povezovati z modo in pisati takšne naslove. Ker otrok pač ni modni dodatek, ampak živo bitje in odgovornost staršev za uhaha let.

  8. Janis said

    Mah, jaz itak pravim, da bi si vsaka ženska naredila največjo uslugo, če bi t.i. “ženske revije” enostavno zmetala v smeti ali jih vsaj brala s hudo mero distance, če že. Ker je po svoje že prav cinično ugotavljat, da se “ženske revije” še zmeraj držijo načela, da v prvem članku ženskam pihajo na dušo, da morajo biti samozavestne in da so perfektne take, kot so, v naslednjih petnajstih člankih ji pa tolčejo po samozavesti z dopovedovanjem, da “sodobna in prava ženska” mora zgledat tako in tako, se obnašat tako in tako, nosit tako in tako.

    Na srečo mislim, da smo ljudje še vseeno preveč normalni, da bi dejansko nosečnost jemali kot modni trend. Razen peščice kakšnih sponzoruš, ki jim je otrok pika na i statusnih simbolov, vzgajajo naj ga pa itak drugi.

  9. zogca said

    Naj preciziram, da to pravzaprav ni prava ženska revija, ampak brezplačnik, ki mu ne želim delati reklame. Je pa očitno v večjem delu namenjen ženskam. Jaz jih ponavadi mečem naravnost v smeti, tega pa sem odprla, ko sem čakala, da zavre voda. In potem je še meni malo zavrelo.😉

  10. zogca said

    Brez dvoma, ampak da dejansko obstajajo ljudje, ki pišejo članke in nosečnost delajo modno … Saj potem naprej je precej jasno, da je govora o nosečniški modi, ampak sam naslov se pa dejansko bere kot – če želiš biti moderna, moraš imeti trebušček.

    Na srečo mislim, da smo ljudje še vseeno preveč normalni, da bi dejansko nosečnost jemali kot modni trend.

  11. Janis said

    Saj potem naprej je precej jasno, da je govora o nosečniški modi, ampak sam naslov se pa dejansko bere kot – če želiš biti moderna, moraš imeti trebušček.

    No, jaz mislim, da v določenih letih veliko žensk že tako ali tako čuti, da “vse moje znanke so noseče oz. imajo otroke, samo jaz ne, nočem zaostajat” in kogar se taki članki dotaknejo, se ga zaradi misli, ki jih že itak ima.

  12. zogca said

    Tako je ena moja bivša sošolka dobila še eno sestrico. Je bilo leto 1980, ko je bilo vse nosečo. In je mama rekla očetu, da so vse noseče in da ona ne prenese tega, da ona ni. Pa je bila. Saj potem nobenemu ni bilo žal, seveda, ne, ampak takrat se mi je to zdelo blazno smešno. Odkar berem ženske forume, mi ni več. Ker so mi te nezaustavljive želje veliko bolj jasne. Prej res nisem vedela, da lahko vidiš nosečnico in si rečeš – jaz bi tudi.

    No, jaz mislim, da v določenih letih veliko žensk že tako ali tako čuti, da “vse moje znanke so noseče oz. imajo otroke, samo jaz ne, nočem zaostajat” in kogar se taki članki dotaknejo, se ga zaradi misli, ki jih že itak ima.

  13. Janis said

    Odkar berem ženske forume, mi ni več. Ker so mi te nezaustavljive želje veliko bolj jasne. Prej res nisem vedela, da lahko vidiš nosečnico in si rečeš – jaz bi tudi.

    No, želje po otroku se v resnici ne da racionalno pojasnit. Vsaj jaz je ne znam, zato tudi pravim, da je to nagon.

  14. zogca said

    Jaz ga očitno sploh nimam. Jaz racionalno vem, da bi bilo dobro nekega dne roditi vsaj enega, ampak to je pa vse. Mi manjka kakšen hormon ali kaj?

  15. Janis said

    Na to ti ne znam odgovorit. In naj te spomnim, da je ta nagon od vseh najbolj nepredvidljiv in najmanj raziskan in najbolj podvržen ekstremom tako in drugače. Pri ženski, ki si nikoli ni želela otrok, se lahko pojavi pri 35-ih. In pri ženski, ki je celo življenje fantazirala, da bo imela tri, se lahko zgodi, da ji je eden dovolj in noče imeti še drugega in tretjega. Jaz itak mislim, da mora biti končna odločitev za otroke racionalna, ampak jaz izbire o tem itak nimam, ker se mi otrok ne more ponesrečiti.

  16. zogca said

    Saj, ampak če bi jaz zdaj, na primer, na MON napisala, da si ga v bistvu sploh blazno ne želim, da pa mislim, da je prav, da bi ga imela … Ene bi me raztrgale in razcefrale na sto kosov. Da takšne, kakršna sem jaz, sploh ne bi smele imeti otrok. Ubogi otroci, ki se rodijo na takšen način, nezaželeni. In podobno. Čeprav sem prepričana, da mojemu otroku, ki bi ga rodila racionalno, ne bi nič manjkalo in sem prepričana, da bi ga imela super rada. Je pa povsem mogoče, da se bom jaz res, ko se bom odločila za otroka, odločila po pameti in ne zato, ker bi začutila, da ga nujno moram imeti. Ne vem, se mi zdi, da … Če me do zdaj nikoli to ni zagrabilo, me tudi ne bo.

  17. maxi said

    “Trebuščki so trendi”

    Me sploh ne gane.

  18. Janis said

    Ne si preveč zakoličit življenja na podlagi tega, kako danes čutiš, samo to je.

    Kar se otroka samega tiče, je čisto vseeno, ali je prišel na svet kot “ponesreči produkt” ali kot rezultat dolgoletnega racionalnega odločanja, ali si ga v prvem trenutku, ko si izvedel za nosečnost, blazno hotel ali ti je zaskrbelo, zanj je važno, da ima ljubeče starše. Ljubezen pa ni pogojena izključno z biologijo in nagoni in genetiko, čeprav se zavedam, da marsikdo ne razmišlja tako, jaz pa, ker sem videla preveč sveta, da ne bi. Ljudje smo, kar se ljubezni tiče, izredna bitja.

  19. zogca said

    You’re my kind.😉

    Me sploh ne gane.

  20. zogca said

    Saj. In jaz res ne mislim, da bi zato bila zanič mama. Razumsko se odločim, potem pa imam rada. Saj sem si tudi fanta tako izbrala. Razumsko sem se odločila, da bom imela rada nekoga, ki je bil res dober z menoj in se mi je zdel zelo primeren zame. Pa ga imam zdaj rada in ga ne znam imeti nehati rada.

    Ljubezen pa ni pogojena izključno z biologijo in nagoni in genetiko, čeprav se zavedam, da marsikdo ne razmišlja tako, jaz pa, ker sem videla preveč sveta, da ne bi.

  21. Janis said

    Saj. In jaz res ne mislim, da bi zato bila zanič mama.

    Veš, dobri starši so lahko celo tisti, ki imajo vse razloge, da bi čutili do otroka odpor. Lahko ti napišem samo dve taki zgodbi. Žena je prevarala moža in zanosila z ljubimcem, ki pa jo je kasneje pustil na cedilu. Mož in žena sta se ločila, vendar je žena tri mesece po porodu umrla v prometni nesreči. Ljubimec ni hotel za otroka niti slišat, posvojil ga je bivši mož te žene in danes ima to dekle kakšnih 17 let, z očetom (tem seveda, ki jo je vzgojil) sta v odločnih odnosih, biološkega očeta ne pozna in ga noče spoznati. Druga zgodba je še bolj tragična: žena je zanosila ob posilstvu, hotela splaviti, vendar sta se skupaj z možem premislila in njen mož je danes oče tudi temu otroku, kolikor sem videla, dober oče. To sta dva zgovorna primera.

  22. zogca said

    Zanimivi zgodbi.

  23. Janis said

    Ja, zelo. Seveda vem, da se postavlja vprašanje, ali sta oba očeta res sposobna preseči vsa svojega negativna čustva in kako sta poračunala z njimi. Jaz ne vem, kako sta in kako globoko sta. Vse, kar vem, je to, da ne na račun otroka in da imata oba otroka dobra očeta. In da je, tako veš, ko vidiš otroka, svojega otroka ali otroka, ki je odvisen od tebe, si ne moreš pomagat, da ga ne bi imel rad. Tako smo narejeni, vsi mi. Seveda so izjeme, ampak izjeme so osebnostno moteni ljudje.

  24. zogca said

    Zdaj sem se spomnila nečesa, kar mogoče je malo povezano s temi nagonskimi “forami”. Jaz sem tako ali tako znana po tem, da sprašujem vse mogoče in vse nemogoče. Pa sem posebej zahakljala mamo in očeta. Najprej sem mamo vprašala, kaj bi naredila, če bi izvedela, da je prišlo do zamenjave v porodnišnici. Da jaz nisem njena, ampak je tam neki drugi otrok njen. In je rekla, da bi ona verjetno vzela tistega otroka, ki je res njen, mene pa dala onim tam. Ker ipak imaš svojega otroka raje. Halo, pa saj sem jaz vsa ta leta bila tvoj otrok. V iber sem bila užaljena. Medtem ko je oče rekel, da ne bi zamenjal, da sem jaz njegova, pa četudi bi se izkazalo, da je v resnici nekdo drug njegov. In bi obdržal mene. Tako da – moški so očitno bolj normalni.😉 Primer je res samo teoretičen, ker mene niso mogli zamenjati, sem imela takšno buško na glavi od vakuma, da …

  25. zogca said

    Saj, to mislim tudi jaz.

    In da je, tako veš, ko vidiš otroka, svojega otroka ali otroka, ki je odvisen od tebe, si ne moreš pomagat, da ga ne bi imel rad.

  26. maxi said

    You’re my kind.😉

    absolutely🙂

  27. zogca said

    Ampak ti, Maxi, si to že dala dvakrat skozi. Mene še čaka. Čeprav verjetno samo enkrat.

  28. Janis said

    Veš, nekateri moški se znajo v ključnih trenutkih hudičevo dobro izkazat in ljubezen pogojevati veliko manj kot nekatere ženske. Jaz pač živim tako, da je ljubezen do otroka najpomembnejša in da starš tisti, ki otroka vzgaja, zanj skrbi, ga tolaži, vstaja, ko je bolan, mu pomaga čez prve težave itd. Moje je tisto, kar imam rada kot svoje – seveda moje v prenesenem pomenu in ne posesivnem. Je pa vprašanje, kaj ima lahko nekdo rad kot svoje. Samo tisto, kar je na nek biološki grob način tvoje?

  29. maxi said

    Ampak ti, Maxi, si to že dala dvakrat skozi. Mene še čaka. Čeprav verjetno samo enkrat.

    Ja pri meni je “bog” pohitel🙂, če bi čakal do te pameti, ki jo imam danes, je vprašanje kaj bi bilo…

  30. zogca said

    Moj primer kaže, da so ženske glede tega bolj zaplankane kot moški. Čeprav sem ziher, da me ne bi ona kar tako dala. Ampak sem za očeta še bolj ziher. Ima pa ona tudi ta koncept v glavi, da posvojen otrok ni tvoj. Čigav pa je? Ne, tvoj ni. Tukaj pa pride do izraza balkanska zaplankanost oziroma tisto nazadnjaštvo, ki ga je njo učila mama.

    Samo tisto, kar je na nek biološki grob način tvoje?

  31. Janis said

    Hehe, Maxi, potem midve sploh nimava pameti. Enega že imava, ampak sedaj načrtujeva drugega😉

  32. zogca said

    Si ziher, da je bil Bog?😉

    Ja pri meni je “bog” pohitel.

  33. maxi said

    Hehe, Maxi, potem midve sploh nimava pameti. Enega že imava, ampak sedaj načrtujeva drugega ;)/blockquote cite=””>

    Janis, vedve imata ena drugo…to je ključno.
    Jaz pa ne najdem(več)prave kompatibilnosti v partnerstvu….in jasno sklepam, da zaradi pameti…hehe

  34. zogca said

    Potem ti vseeno bi, če bi našla pravega?

    Jaz pa ne najdem(več)prave kompatibilnosti v partnerstvu….in jasno sklepam, da zaradi pameti…hehe

  35. Artemis said

    Jaz pa sem si želela otroka pri 28-ih s takratnim fantom. Takrat sem edinkrat resnično čutila tisto silno željo po otroku, da bi ga imela jutri, če bi bilo treba. Ko sva se razšla, je ugasnila tudi želja in čeprav mi danes menda že ful glasno tiktaka biološka ura, te želje ni.

  36. Janis said

    Te čisto razumem. Jaz sama skoraj sigurno ne bi načrtovala otrok.

  37. zogca said

    Jaz pa sem pri predbivšem čutila, da bi bil otrok huda napaka in ga nisem hotela. Ne čutila v srcu, predvsem v glavi sem vedela, da to ne bo v redu. Bila sem prepričana, da bi se midva razšla, ko otrok niti pol leta ne bi imel. Ziher sem bila in sem še danes ziher. Pri bivšem pa sem imela občutek, da bi ga midva lepo spravila gor. Pa čeprav bi mogoče prvi čustveno otroku več dal, sem ziher, da bi mu drugi dal več tistega, kar bi si želela, da bi otrok od očeta dobil.

    Tako nekako. V glavi.

    Je bilo pa tako, da ga je prvi zelo hotel, vsaj nekaj časa. Drugi pa se jih je bal kot hudič križa.

    Jaz pa sem si želela otroka pri 28-ih s takratnim fantom. Takrat sem edinkrat resnično čutila tisto silno željo po otroku, da bi ga imela jutri, če bi bilo treba. Ko sva se razšla, je ugasnila tudi želja in čeprav mi danes menda že ful glasno tiktaka biološka ura, te želje ni.

  38. zogca said

    Jaz ne bom dala roke v ogenj.

    Jaz sama skoraj sigurno ne bi načrtovala otrok.

  39. zogca said

    Reči hočem, da ga imam raje sama kot pa to, da sem z nekom samo zato, da lahko imam otroka. To se mi zdi čisto nesprejemljivo. Zaradi potomca riniti v partnerstvo. Jaz tako ne bi mogla živeti niti mesec dni.

  40. Janis said

    Jaz ne bom dala roke v ogenj.

    Žogca, ti nisi jaz. In ni prav nič narobe, če ima ženska otroka sama. Ali moški.

  41. zogca said

    Idealno res ni. Je pa bolje, kot da nekoga, ki ga nimaš rad, na nek način zlorabiš, da dobiš tisto, kar želiš.

    In ni prav nič narobe, če ima ženska otroka sama. Ali moški.

  42. Spider said

    Jaz v bistvu sploh nisem prepričan, ali si želim otroke.

  43. zogca said

    Okej, sama želja, pa glava?

  44. Spider said

    Ma ne vem. Trenutno sem itak čist v k… psihično, sploh ne morem razmišljati o tem.

  45. zogca said

    Še en zaljubljen.😉

  46. Spider said

    Ja, pa bi raje, da ne bi bil. Tole cmizdrenje, vzdihovanje, objokovanje, sanjarjenje..mi ni čiost nič podobno. Komaj čakam, da mine.

  47. zogca said

    To sem zelo jaz v zadnjem enem letu in še nekaj drobiža mesecev.

    Tole cmizdrenje, vzdihovanje, objokovanje, sanjarjenje..mi ni čiost nič podobno.

  48. maxi said

    Potem ti vseeno bi, če bi našla pravega?

    Zgoraj sem govorila o tem, da če jih do zdaj ne bi imela, je vprašanje če bi jih sploh imela.
    In kar se tiče pravega zame, je pravi zame veliko prej tisti, ki noče otrok, kot tisti, ki jih hoče….

  49. Spider said

    Evo, imam načrt. Do 40 leta bom sam, prepotoval bom cel svet. Prebral vse klasike ( tu sem na dobri poti, da bo kmalu realizirano ).Potem si bom našel eno staro 27-28 in bova imela otroke in jaz jim bom ob večernem ognju pripovedoval, kje vse sem bil in kaj sem videl.

  50. enamoyca said

    Joj, Žogca, kako v tebi vidim sebe v tvojih letih. Jaz sem bila do 35. leta samska in nikoli nisem imela želje po otrocih. Potem sem spoznala svojega zdaj nekdanjega in, ne boš verjela, pri 36.letih nenačrtovano zanosila. Še preden sem mu povedala, sem tehtala, ali bi otroka imela ali ne. In v tistem trenutku sem se zavedla, da če se odločim, da ga nočem, bo ta “ne” za vse življenje. Takšne odločitve pa nisem mogla sprejeti, čeprav še vedno nisem čutila neke želje po otroku. In sem imela prvo hči, potem pa zelo kmalu tudi drugo. In ta dva otroka sta najlepše, kar se mi je zgodilo v življenju.

  51. zogca said

    Žogca is back.😉

  52. zogca said

    Ko bi ti vedel, koliko jih pri 40-ih načrtuje 25-letnico.😉 Tvoja želja je celo dve, tri leta starejša. Pri 40-ih, eni celo pri 50-ih. Ponavadi celo dodajo, da mora biti vitka, visoka in blond, pa 25 let. Oni pa 50. In jaz jim rečem – upam, da si boste do takrat nabrali dovolj denarja. Na plešo in trebuh je ne boste ujeli.😉 Žogca je kruta.😉

    Evo, imam načrt. Do 40 leta bom sam, prepotoval bom cel svet. Prebral vse klasike ( tu sem na dobri poti, da bo kmalu realizirano ).Potem si bom našel eno staro 27-28 in bova imela otroke in jaz jim bom ob večernem ognju pripovedoval, kje vse sem bil in kaj sem videl.

  53. zogca said

    Joj, jaz skorajda nič v življenju nisem bila samska. Od osemnajstega leta do zdaj vsega dve leti. Eno leto med predbivšim in bivšim. In zdaj eno leto. Zdaj, če bi jaz imela strašno željo po po otrocih, bi jih imela z bivšim. Pa je nisem imela in sem si predvsem želela velike ljubezni. Potem sem jo našla s pricem, ampak to se je pa žalostno končalo, tako da …

    Verjamem, Mojca, verjamem. Saj mogoče bom tudi jaz čez toliko in toliko let enako rekla. Čeprav bi jaz vseeno dva fanta, enega zame in potem še enega malega, ki bi ga ta zame naredil. Tako bi jaz. Kaj bo pa življenje prineslo – to bom pa še videla.

    Joj, Žogca, kako v tebi vidim sebe v tvojih letih. Jaz sem bila do 35. leta samska in nikoli nisem imela želje po otrocih.

    In ta dva otroka sta najlepše, kar se mi je zgodilo v življenju.

  54. Lynx said

    “Potem si bom našel eno staro 27-28 in bova imela otroke in jaz jim bom ob večernem ognju pripovedoval, kje vse sem bil in kaj sem videl.”

    Ha,ha,ha. Je pa lepo, če je človek optimist. 😉

  55. Nevenka said

    Trend trebuščkov sem zamudila. Ko sem našla človeka s katerim, bi imela otročka, je bilo že za vse prepozno. Pa tudi on ni hotel ostati. Tebušček imam samo od čokolade.

  56. enamoyca said

    No, tega, da sem bila samska, ne jemlji povsem dobesedno. Hotela sem povedati, da do takrat še nisem imela družine niti nisem razmišljala o njej. Pravzaprav sem bila prepričana, da bom samska tudi ostala. Potem pa, saj veš – človek obrača, bog obrne🙂 Zgodijo se ti reči, za katere si nikoli ne bi mislil, da se ti bodo.

    Sicer pa, punce so zakon🙂

  57. zogca said

    Oja.😉 Se prijavim v taa klub.

    Tebušček imam samo od čokolade.

  58. zogca said

    Saj teh se jaz veselim, če bodo le dobre.

    Zgodijo se ti reči, za katere si nikoli ne bi mislil, da se ti bodo.

  59. zogca said

    Ampak ena punca bo morala biti fant, da mi naredi punco.😉

    Sicer pa, punce so zakon

  60. Spider said

    Ja to pa res. Meni so se velikokrat v življenju zgodile stvari, za katere si en bi nikoli mislil, da se bodo. Žal ne vedno lepe.

  61. zogca said

    Saj, če bi se lepe, se človek sploh ne bi pritoževal. Ampak moj oče vedno govori, da življenje ni praznik in tudi sončen majski dan ne. Pa še kako sem se strinjala z njim, ko sem več kot leto dni čepela v enem takšnem dnevu, ki je bil zelo zimsko hladen, zelo turoben in zelo … Nič zavidljivo.

    Ja to pa res. Meni so se velikokrat v življenju zgodile stvari, za katere si en bi nikoli mislil, da se bodo. Žal ne vedno lepe.

Leave a Reply

 
