Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Prevrtaj si še glavo, da bo končno enkrat mir!

Posted by zogca na marec 21, 2009

Ko sem pred meseci na blogu odprla kategorijo z nazivom Bruhanje, sem to naredila prav s tem namenom. Za tiste dni, ko bom na nekoga tako zelo jezna, da … In danes je žal spet takšen dan. Eden izmed mojih sosedov že peti dan zapored vrta. Zdi se mi, da zelo dobro vem, kateri. Tisti, ki leto in pol, odkar se je preselil, nima mirnega dne. Če ne vrta, tolče. Če pa slučajno ne tolče, premika pohištvo. Tisti, ki mi je s svojimi deli že s stropa vrgel “luster”, dan prej pa ob menjavi radiatorjev naredil poplavo v spalnici. Vrta, vrta in vrta, jaz pa po stanovanju hodim z mp3 plejerjem, ki se je zdaj pokvaril in me obsodil na vrtanje, vrtanje, vrtanje … V knjigi Čefurji ravs najdete naslednji stavek: “Seljaka iz sela lako, selo iz seljaka nikako.”

Naj že enkrat neha!

11 Responses to “Prevrtaj si še glavo, da bo končno enkrat mir!”

  1. zogca said

    Katere “besne” komade naj začnem nabijati, da ga bom preglasila? Čeprav, potem bodo k meni prišli spodnji sosedi lepo prosit, naj neham. Ampak jih bom poslala en štuk višje. Uh, sem jezna na neotesanca.

  2. Azrael said

    Ja, zna bit nadvse zoprno, če živiš v bloku. Jest se imam sicer za zlo tolerantno dušo in mi ne pamet ne pride, da bi sosedom težil zaradi glasnih otrok, glasbe ali trušča, ker pri nas tudi nismo glih tihi, ampak kar je preveč, je pa preveč. Ko sem bil še v prejšnjem stanovanju, so nad mano sosedje celo poletje prenavljali stanovanje, v katerem ni nihče živel že leta, so bili pa vsaj toliko uvidevni, da so to počeli samo pol dneva in je bil potem npr. popoldan tudi mir. Ampak mi to ni dost pomagalo, ko so pričeli ob sobotah zjutraj, Azrael pa čez vikend ne vstane pred opoldnevom😦
    Si kaj razmišljala, da ni namesto mp3-playerja lepo prižgala stolp pa dala gor kak Black album od Metallice? Mogoče se boš potem zamerila še komu od sosedov, čeprav dvomim da bi pri vsem tem njegovem trušču bilo tvojega kaj dosti slišati.
    Kaj pa policija?

  3. webmaher said

    ti pa maš srečo-jaz bi šel do njega in si najprej prijazno ustvaril sliko, do kdaj se to mislil še nadaljevati…

  4. zogca said

    Enako. Vse življenje živim v stanovanju in res, nihče me do zdaj ni motil. Pa je bilo že marsikaj. Zabave. Majhni otroci. Pa tudi prenavljanja, ki so trajala po mesec dni. Ampak to nenehno “drkanje” brez vidnega konca, je pa že rahlo too much. Prideš domov ob pol petih, hočeš zadremati in ob petih se začne. In se ne neha … Resnično čakam, da bo nekdo popizdil in mu nekaj rekel. Jaz sem mu šla gor težit, ko mi je poplavil spalnico, ker nisem imel druge izbire, voda mi je tekla po steni dol. Ko je snel radiatorje in ni podstavil lavorja. Pa sem šla tudi gor, ko je tako “drkal” ploščice, da mi je luster padel dol. Fak, lahko bi ubil mene ali mačka. Zdaj pa si mislim … Če sam ne veš, da bi moral biti bolj uvideven. Saj v končni fazi ima pravico čez dan delati hrup, pa vseeno …

    Jest se imam sicer za zlo tolerantno dušo in mi ne pamet ne pride, da bi sosedom težil zaradi glasnih otrok, glasbe ali trušča, ker pri nas tudi nismo glih tihi, ampak kar je preveč, je pa preveč.

  5. zogca said

    Sem, ampak mi je žal tistih ljudi pod menoj, ki so pa super v redu in ki mogoče ne slišijo toliko vrtanja, bi pa slišali Metallico.

    Si kaj razmišljala, da ni namesto mp3-playerja lepo prižgala stolp pa dala gor kak Black album od Metallice?

  6. Spider said

    Pa kaj nimate v bloku nobenega zajebanega južnjaka, ki bi ga to rogoviljenje motilo in bi mu šel povedati svoje na primeren način?

  7. zogca said

    Očitno ne. Vsaj tukaj v moji najljubližji okolici ni nobenega. Okej, eden je, ampak zelo miren človek. V bistvu njegov prvi sosed. Dejansko čakam, da bo on popizdil.

    Pa kaj nimate v bloku nobenega zajebanega južnjaka, ki bi ga to rogoviljenje motilo in bi mu šel povedati svoje na primeren način?

  8. zogca said

    Trenutno tolče, ne vrta, ampak tolče. Zdaj sem pa ziher, da je on. Ker pri vrtanju je tako, da lahko fališ in narobe obtožiš, se zvok namreč prenaša po stenak. Tolčenje po stenah pa je nezmotljivo.

  9. zogca said

    Očitno ima kosilo.😉

  10. Nevenka said

    Takle hobi vrtač bi tudi meni živce požrl.
    Naj obnovi stanovanje v eni akciji, ljudje pač potrpijo, kapljanje vsak dan po malem, brez konca in kraja je pa res tu mač.

  11. zogca said

    Pa je res hobi vrtač, dobra beseda. Saj razumeš, da človekl obnavlja. Začne in potem enkrat konča. To je pa res vrtanje za hobi. Nekaj delaš, da se ti dogaja. Saj jaz razumem, da eni ljudje želijo ves čas delati. Ampak za takšne stvari si omisliš vikend nekje daleč od ljudi in potem ves čas nekaj počneš in ustvarjaš. Ne moreš pa tega delati v bloku. Me prav zanima, kaj bo danes. Ni še namreč začel.😉

Leave a Reply

 
