Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Moji slepi dotiki izgubljajo bitke!

Posted by zogca na marec 21, 2009

BREZ TEBE

Brez tebe je pesem brez smisla,
korak v prazno, požirek žeje,
votlina podob, grobnica rok,
slina prah in poljub ugriz.
Brez tebe je nebo cement,
erekcija katapult bolečine,
vztrajnost življenja njegov nesmisel.
Brez tebe je knjiga nedokončana,
beseda večno odsotna,
celo svetloba je zgolj
računalniški ekran,
postelja krsta in jalova maternica.
Brez tebe heroji nimajo prihodnosti,
moji slepi dotiki izgubljajo bitke,
če hodim po vodi,
hodim skozi kamen.
Brez vrednosti je moje vpitje,
brez tebe kavka vrana, ki kljuješ
v moj trzajoči spol, ki ne najde,
ki ne najde, ki ne najde sebe brez tebe.

Brez tebe jalov breg sem,
požgan od lačne lave,
iz katere ne požene niti prevara.

Vinko Möderndorfer

82 Responses to “Moji slepi dotiki izgubljajo bitke!”

  1. webmaher said

    Kejt o Kejt, božanska si😆

  2. zogca said

    Pa to pozo si poglej!!! Če bi bila moški … Ups, prepovedal si mi pregrešne misli.😉

  3. webmaher said

    Žogca zdej pa dost, takoj ajčkat pa kej lepga sanjat😆

  4. zogca said

    Ah ne, se bom jaz še z Alom Bundyjem družila.😉

  5. webmaher said

    No tega ti pa ne bom prepovedal😉

  6. Spider said

    Zogca, še kar žalostna?

    Ne biti. Življenje je preveč lepo, da bi bili žalostni.Sicer te čisto razumem. Jaz se sprašujem, zakaj se vedno zaljubljamo v ljudi, s katerimi smo absolutno nekompatibilni? Zgleda, da se nekdo tam gor igra z nami.

  7. zogca said

    Sploh ne. Včeraj sem sicer nenehno mislila nanj, ampak sem pravzaprav srečna ob tem. Ne znam razložiti. Tako lepe misli imam, da sem potem kar srečna.

    Še kar žalostna?

  8. Spider said

    Super!:)

  9. zogca said

    Princ in jaz sploh nisva nekompatibilna. Midva se zelo dobro ujameva, kar so rekli vsi, ki so naju videli skupaj. Že res, da teh ljudi ni bilo veliko, ampak vseeno. Tisto, ko sem se pa konsultirala z astrologinjo, ko je naredila mojo natalno karto in potem tudi njegovo … Njega je iz karte opisala, kot bi ga poznala sto let in jaz sem lahko samo prikimavala. Ona je tudi večkrat rekla, da sva si midva pravzaprav zelooooo podobna. Kar je meni tako ali tako bilo ves čas jasno, njemu očitno ne. Mu pa še bo.

    Jaz se sprašujem, zakaj se vedno zaljubljamo v ljudi, s katerimi smo absolutno nekompatibilni?

  10. Spider said

    A tako..Mogoče sta si pa preveč podobna. To tudi ni dobro, če sta recimo oba samozavestni osebi in močna karakterja, potem vsak vleče na svojo stran..

  11. zogca said

    Mislim, da tukaj ni šlo za to. Tukaj je šlo predvsem za to, da on meni ni verjel in zaupal. Ne mislim tukaj v smislu zvestobe, ampak drugače. Tukaj je bila, kar se mene tiče, najbolj moteča zadeva, da … Jaz sem bila navajena od prej, ker predbivbši in jaz sva bila najboljša prijatelja ves čas zveze, in sem to pričakovala tudi tukaj. On pa to meni ni bil, ker mi ni zaupal. Bolj je zaupal nekomu drugemu. In večina prepirov je bila zato. Pri njem je šlo za cel kup strahov, kakšna da jaz sem in kaj vse bi znala v prihodnosti narediti. Stvari, ki jih jaz nikoli ne bi naredila, ampak če mi on ni verjel … Ni on zaupal vame in v naju. Pa saj je lepo povedal. Zapustil me je zato, ker bi se midva čez pet let tako ali tako ločila. Kar jasno kaže na to, da ni verjel meni, posledično tudi nama ne.

    A tako..Mogoče sta si pa preveč podobna. To tudi ni dobro, če sta recimo oba samozavestni osebi in močna karakterja, potem vsak vleče na svojo stran..

  12. Spider said

    Če ni zaupanja, ni ničesar.

    Mimogrede, zadeva med mano in tisto dečvo je dokončno padla v vodo. Preveč sva različna, pa konec. Že najino kratkotrajno virtualno in telefonsko druženje je bilo obremenjeno z raznimi zapleti, kako bi šele to zgledalo, če bi res prišla skupaj? Če sem malo samokritičen, za celotno situacijo sem kriv bolj jaz, kot ona. Tako na oko bi rekel, da je odgovornost 60-40…Zdaj moram vse skupaj preboleti, kar v bistvu niti ne bo lahko.Ampak, kar ne ubija, nas krepi.

  13. zogca said

    To vem. Ampak mislim, da je gospodu zdaj jasno, da bi meni pravzaprav lahko zaupal. In da jaz nisem imela nobenega namena čez pet let kar oditi.

    Če ni zaupanja, ni ničesar.

  14. zogca said

    Enkrat sem te skupaj z Janis prepričevala v nasprotno. Tokrat te ne bom. Bom zaupala temu, da veš, kaj delaš.

    Mimogrede, zadeva med mano in tisto dečvo je dokončno padla v vodo. Preveč sva različna, pa konec.

  15. zogca said

    Res ne.

    Zdaj moram vse skupaj preboleti, kar v bistvu niti ne bo lahko.

  16. Spider said

    Sej zdaj nisem jaz nje dal na hladno, ampak ona mene. In veš kaj, punca ima razlog. Naredil sem neumnost. Zdaj moram pojesti, kar sem si sam skuhal.

  17. zogca said

    Poglej. Jaz tako pravim. Če te ima rada, te bo tudi vzela s hladnega.

    Sej zdaj nisem jaz nje dal na hladno, ampak ona mene. In veš kaj, punca ima razlog. Naredil sem neumnost. Zdaj moram pojesti, kar sem si sam skuhal.

  18. Spider said

    Veš kaj sem naredil?

    Ko sva se prvič ornk skregala, sem zbrisal vse njene mejle, vse sms-e in tudi njeno številko iz mobilca.

    Potem sva se pobotala, jaz sem ji pa tako naivno poslal mejl, če mi lahko da spet svojo številko, češ, da sem jo “izgubil”. Logično, da je popizdila.

    Namesto, da bi šel gledat simobil-ove izpiske in tam našel cifro. Budalo zmešano. Ona ne bi nič vedela, kar ne veš, ne boli.

    Sem pač cepec.

  19. zogca said

    To ravno ne, si pa moški.

    Sem pač cepec.

  20. zogca said

    Čisto netaktično moško. Sploh se ne zadevate, s čim nas lahko fejst prizadenete. Tudi meni je enkrat princ rekel nekaj, zaradi česar sem jaz začela takoj jokati, on pa sploh ni razumel … Bratranec, ki ni vedel, da ima ona punco, mu je ponujal eno žensko. In princ mu ni rekel: “Ne, hvala, imam punco.” Rekel mu je: “Ne zdaj.” In to je potem povedal meni. Hvalabogu, da sem padla ven. Najina zveza naj bi bila za vedno, tako je govoril meni. Njemu pa gre reči ne zdaj. In potem mi to še pove. Pa ne vem, ali danes razume, kako me je prizadel. Iz tistega mi je bilo jasno, da on sploh nima tako resnih namenov z menoj, kot je govoril, da ima. Da z menoj pa misli smrtno resno in midva bova za vedno skupaj. Ne zdaj pač ne govori o takšnih namenih.

    Namesto, da bi šel gledat simobil-ove izpiske in tam našel cifro. Budalo zmešano. Ona ne bi nič vedela, kar ne veš, ne boli.

  21. Spider said

    A vas ženske res tako zelo prizadane, če moški v navalu jeze izbriše vašo cifro?

  22. zogca said

    Takšnega primera še nisem imela, zato težko rečem, koliko bi me prizadelo. Gotovo pa ni lep občutek, ko veš, da te je nekdo odpisal. Jaz se sicer tega nisem šla, ampak vem pa, da ženske kdaj moškega dajo na hladno, da ga naučijo malo pameti. In seveda ves čas vedo, da hlajenje ni trajno. Če moški v tem času izbriše številko, s tem pokaže, da se je pa on njej dokončno odpovedal, kar žensko prizadene. Tako nekako jaz to razumem.

    A vas ženske res tako zelo prizadane, če moški v navalu jeze izbriše vašo cifro?

  23. Spider said

    Ja, hudo, se pravi, da sem pač zamočil. Nič, Spider, nič ne pomaga, namesto zanimive malo divje trmaste punce, boš imel pridno Jožico in skupaj bosta imela 3 male Janezke.

  24. zogca said

    Ni rečeno, da je zadeva do končno zamočena. Počakaj. Nekatere ženske znajo precej časa kuhati mulo. Včasih jim zavidam, ker jaz ne zdržim niti pet minut.

    Ja, hudo, se pravi, da sem pač zamočil. Nič, Spider, nič ne pomaga, namesto zanimive malo divje trmaste punce, boš imel pridno Jožico in skupaj bosta imela 3 male Janezke.

  25. Spider said

    Mogoče maš prav. Ni rekla, da z mano več noče iemti opravka, to jaz samo tako sklepam.

  26. webmaher said

    Spider, če kaj čutiš do nje nič ne čakaj…pejt do nje, ji poglej v oči, povej da si naredil traparijo in da ti je žal…če ona kaj čuti do tebe ti ziher ne bo rekla adijooo…

  27. cija said

    Spider, pa vidva sta se že sploh videla v živo, ali se še vedno kregata v virtuali?

    Kar se pa brisanja mailov in številke tiče… Eh, ko bi vedel, kolikokrat sem že jaz kaj takega naredila iz jeze. Samo da pri meni to itak ne pomaga kaj, vse tiste usodne številke vedno vem na pamet.

    Z mojega vidika kaj takega ni deal breaker, ampak samo pač eno od impulzivnih dejanj. Nisi ji naredil popolnoma nič žalega, nič takega, da bi morala biti prizadeta ali užaljena, edino dal si ji vedet, da znaš zelo hitro obupati, kar sicer ni ravno najlepša lastnost, pa dobro…

  28. zogca said

    Enako. Če jo stokrat izbrišem, jo znam napamet.

    Samo da pri meni to itak ne pomaga kaj, vse tiste usodne številke vedno vem na pamet.

  29. zogca said

    Midve z Janis sva mu enkrat to že svetovali. In naju je tudi poslušal.

    pejt do nje, ji poglej v oči, povej da si naredil traparijo in da ti je žal…

  30. zogca said

    Zelo možno je, da sklepaš narobe. Kot sem ti že zgoraj napisala. Ona verjetno zdaj kuha mulo.

    Ni rekla, da z mano več noče iemti opravka, to jaz samo tako sklepam.

  31. Spider said

    Ob 1 zjutraj mi je poslala sms danes. Kot odgovor na moj sms, poslan ob 8 zvečer. Sms je bil dolg, prijazen, diplomatski, v njem pa pravi, da je čutila, da se med nama nekaj kuha, zdaj pa da več ni tega mnenja, da sva preveč različna.

    Da sva različna, se jaz popolnoma strinjam. Kar ni nič čudnega. Jaz sem namreč vsestransko naporen človek, glede marsičesa. Ene stvari pa nimam rad: da se nekdo igra z mano. Imel sem že dlje časa občutek, da se ona z mano malo igra, tega pa nimam rad.Zato se mogoče celo malo preveč posipavam s pepelom, kaj pa vem…

  32. zogca said

    Si jo vprašal, ali se igra s teboj???

  33. Janis said

    Spider, evo, še en prijateljski nasvet. Ti rabiš žensko, ki ti bo v izziv in ki jo boš imel rad. Oboje hkrati. Če je to ona … Rečem ti nekaj. Bolje je tvegati in biti prizadet kot ne tvegati. Ker če tvegaš, se razvijaš. Če se bojiš in čakaš … Karkoli se zgodi, dokler si ti imel poštene namene, se lahko pobereš.

  34. Spider said

    Moja zgodba v zvezi s to žensko je stara, nesrečna in čudaška, kot le kaj.

    Pred leti, ko sva prvič prekrižala meče na mon-u, mi je takoj postala zanimiva in sem jo želel spoznati. Vendar je imela tipa, jaz pa nimam navade razbijati zvez.Všeč mi je bilo, kako pogumno se mi je zoperstavljala, medtem ko je marsikatera druga stisnila rep med noge.

    Potem je bila kratek čas samska, vendar sem jaz imel neke druge težave in se nisem imel časa ukvarjati z njo. Kmalu za tem je bila spet v zvezi.Potem je počasi poniknila iz mon-a, kmalu za njo tudi jaz, za malo dlje časa.

    Ko sem lani poleti nekega večera sedel na plaži in delal rezime zamujenih priložnosti, kje bi lahko kaj popravil, kaj sem naredil narobe…sem koj pomislil nanjo. Zaželel sem si, da bi jo enkrat srečal…

    Želja bi s emi skoraj uresničila..Skoraj ni še nihče zajca ujel. Zdaj si želim samo, da bi nanjo čimprej pozabil, saj sem prepričan, da od nje več ne bo glasu, jaz pa ji tudi ne mislim več pošiljati sporočil, na katera bom dobival odgovore sredi noči.

  35. zogca said

    Poslušaj ti Žogco, ki ima skoraj čarovniško dober šest čut. To dekletce se zelo aktivno ukvarja s tem, kaj ti razmišljaš in ji niti pod točko razno ni vseeno. Kaj boš naredil s tem podatkom, je tvoja stvar. Vedi pa, da je Žogcin šesti čut nezmotljiv.

  36. Spider said

    Žogi, ljubi te — na čelo…:)

    Punca je nesrečna v ljubezni, za sabo ima več razsutih zvez, izhaja iz razjebane družine ( kot tudi jaz sam), razen tega je tudi svojstveno trmasta, divja, temperamentna…In ko se dva taka komplicirana karakterja vdarita, hitro pride do kreša…

    No, ja, bomo videli…so rekli slepi:)))))

    (Žogca je popravila komentar, ker si napisal svoje ime in mogoče si se zmotil, zato sem za vsaj slučaj raje dala črtice).

  37. zogca said

    Ne vem, kaj bo. Če mi bo šesti čut kaj povedal, ti sporočim. Sem pa prepričana, da njej niti pod točko razno ni vseeno in da jo zelo zanima, kaj ti misliš in kako razmišljaš. O tem sem pa prepričana.

  38. Spider said

    Eh, Žogi, ne bi rabila popraviti komentarja, sej vsi vedo, kako mi je ime.:)

    Drugače je najhuje zvečer, preden grem spat.Čez dan sme čist kul. Zdaj recimo. Čez vikend itak stalno nekaj počnem, kaj za službo, ali gledam film, berem..

  39. zogca said

    Nič hudega, jaz sem za vsak slučaj. Ker nisem bila ziher, nisem pa vedela, kdaj boš prišel, da te vprašam.

    Eh, Žogi, ne bi rabila popraviti komentarja, sej vsi vedo, kako mi je ime.:)

  40. zogca said

    To rečejo vsi nesrečno zaljubljeni, ampak res vsi.

    Drugače je najhuje zvečer, preden grem spat.

  41. Spider said

    Ja, zvečer sva se poklicala, si pošiljala sms-e…potem sem spal, kot angelček. Človek se navadi.:)

    Česar ne poznaš, ne pogrešaš. Zato prej takih občutkov nisem pogrešal…

  42. zogca said

    Dobrega vedno in z lahkoto. Slabega ne vedno in težko.

    Človek se navadi.:)

  43. Spider said

    Sej, lahko si samo mislim, kako je šele tebi, ko te je pustil tip, s katerim si ŽIVELA, če se že jaz po svoji kratkotrajni čudaški izkušnji počutim, kot da bi mi nekdo z mečem predrl srce.

  44. zogca said

    Princ in jaz nisva živela skupaj, je pa res, da je on vsak drugi dan spal pri meni. Živela pa sem s tistim prej in to zelo dolgo. Ko sva se razšla, sem se dokaj hitro, v dveh tednih, navadila na prazno stanovanje in mi je bilo čisto kul.

  45. Spider said

    A mu pošlješ kdaj kakšen sms ali mejl? Češ, ali si ni morda premislil?

  46. zogca said

    Ne.

    Moje razmišljanje je naslednje. Ve, kje živim, ima mojo telefonsko številko. Če se bo želel javiti, se vedno lahko javi. Dolgo sem jaz rinila vanj. Dovolj je bilo.

    A mu pošlješ kdaj kakšen sms ali mejl? Češ, ali si ni morda premislil?

  47. Spider said

    Vidiš, ena razmišljam jaz.

    Punca ima mojo telefonsko, če bo hotela bo že poklicala.

    Ženske ne marate tipov, ki preveč rinejo v vas in vas “prosijo”.

  48. zogca said

    Vidiš, pri meni ne gre za to. Meni ni bil nikakršen problem njemu poslati sporočilo. Ampak potem, ko je Primož mojo najboljšo prijateljico en mesec vabil na kavo in jo v končni fazi zvlekel na to kavo, se je izkazalo, da ta Primož okoli hodi z mojimi sporočili, sprintal ji je in jih nosi okoli ter kaže ljudem. A veš, kaj? Vsaka stvar ima nekje svojo mejo in če on ne more preprečiti, da bi mu oni jemal telefon … Pa saj. Enkrat sem poslala sporočilo o eni službeni zadevi in zato ga je on potem pokazal še Primožu. Ker sem na koncu sporočila napisala lupčka … Dobim nazaj, zakaj sem napisala lupčka? Kar mi je bilo čudno, ker sem to napisala skoraj vedno in princ ni nikoli nič rekel. Ko tokrat je, mi je bilo jasno, da … In sem ga vprašala, kaj je narobe. Pa mi je odgovoril, da lupčka ni več v modi. Ker je pač hotel popraviti to, da me je užalil. Pa sem točno vedela, da je to napisal, ker mu je Primož rekel, naj mi. Kar je pozneje potrdil tudi Primož, ko se je spravil name, da je ta lupčka spolno nadlegovanje itd. Skratka, nimam namena izpovedovati svojega srca in duše, da bi potem to Primož printal in kazal ljudem na kavi. Naj kažejo svoja ljubezenska pisma, če slučajno kakšnega dobi, o čemer hudo dvomim.

  49. Spider said

    Aha, štekam.

    Pa vseeno, ženske ne marate tipov, ki preveč rinejo v vas.

  50. zogca said

    Če sem v nekoga zaljubljena, me ne moti, da rine vame. Če nisem in začne pritiskati name, se mi bo tako zameril, da ga živega ne bom mogla videti.

    Pa vseeno, ženske ne marate tipov, ki preveč rinejo v vas.

  51. Spider said

    Zdaj bo Spider malo bluzil.

    Dejstvo: punco sem zelo razočaral, iz njenih reakcij gre razbrati, da je njen ego prizadet.

    Iz tega dejstva vodita dve poti predvidevanja.

    1.Razočarana je tako zelo, da noče biti v stiku več sploh.

    2.Razočarana je tako zelo, da samo sebe prepričuje, da več noče biti v stiku.

    Hm

    Če je varianta 1., sem oplel.

    Če je varianta 2., lahko razmišljam dalje.

  52. zogca said

    Lahko je pa samo jezna.

    Ali užaljena.

    Mogoče te hoče naučiti pameti.

    Možnosti je veliko, ne samo dve.

    Kdor misli, da sta samo dve, se ne zaveda zapletenosti fenomena, ki mu pravimo ženska.😉

  53. zogca said

    Verjetno bo tudi Janis imela mnenje. Njena mnenja so ponavadi zelo koristna.

  54. Spider said

    Ok, možnosti je veliko, zares pogumna pa samo ena.

  55. Spider said

    Pogubna sem mislil napisati.

  56. zogca said

    Ženske, ki ljubijo, oproščajo. Še posebej, če jim ne narediš res kaj groznega. Ker to res ni zadeva za neoprostiti, je pa zadeva za biti užaljen. Užaljenost ponavadi mine.

  57. Spider said

    V kratkem moram v LJ. Občutek je gnil.

  58. zogca said

    Zakaj gnil?

  59. Spider said

    Kako zakaj. Upal sem, da bom naslednjič, ko grem v LJ, šel k njej. Vse vem o njej, vem kje stanuje, kam hodi v službo..A mi je nedosegljiva. In jaz moram v LJ….

    V življenju sem spoznal veliko žensk.

    Z nekaterimi sem prijateljeval. Nekatere povabil na zmenek. V nekatere sem se celo zaljubil. Z nekaterimi sem hodil.

    ŠE NIKOLI PA NISEM ČUTIL, KAR ČUTIM ZDAJ!!!!!

    Gospod je imel načrte z mano, poslal mi je Angela. Jaz sem pa Angela, namesto, da bi ga sprejel z odprtimi rokami, odgnal.

    Kar sem naredil je protinaravno, zatajil sem svoja čustva, jih izdal, izdal sebe, izdal naravo.

    Zakaj sem to naredil?

    Je Gospod vedel, da bom to naredil?

    Sem hotel pokazati, da sem močan? Da sem macho? Da lahko preživim brez nje?

    Gospod, povej mi, zakaj sem naredil to neumnost…

  60. John said

    Spider. Ne kompliciraj.😯

    Greš v Lj. Poišči jo in se pogovori. Pika.

  61. John said

    Gospod, povej mi, zakaj sem naredil to neumnost…

    Sin moj! A boš prenesel resnico?

  62. webmaher said

    John Bog usmili, se..Spider ti pa ne jamraj več, pejt do nje, poglej jo v oči, poklekni če bo treba in ji povej kaj čuti tvoje srce…

  63. Spider said

    Folk.

    Napnite ušesa..

    Zvečer sem ležal na postelji, vzel mobilca, ji poslal sms, da ji pač pošiljam pozdrav in da jo želim samo spomniti, da s enaslednjo nedeljo formula začne (ona to ful gleda). Čez 2 minuti mi je odpisala, da je ravno mislila name, vendar ni vedela, kaj naj mi napiše…

    Komentar ni potreben, Spider je najbolj srečen človek na svetu.

  64. zogca said

    Kaj je Žogca rekla?😉

    Čez 2 minuti mi je odpisala, da je ravno mislila name, vendar ni vedela, kaj naj mi napiše…

  65. zogca said

    Hvala enako.

    ŠE NIKOLI PA NISEM ČUTIL, KAR ČUTIM ZDAJ!!!!!

  66. John said

    Žogca, a tebe berejo tudi v tujini? Imaš že preko 100.000 hitov. MON prehitevaš po desni.😀

  67. zogca said

    MON ima toliko v enem dnevu.😉 Jaz imam rada MON.😉

    MON prehitevaš po desni.

  68. John said

    VOTE EARTH for Earth Hour 2009

  69. zogca said

    A lahko še kaj neplemenitega? Danes bi bila raje sebična kot plemenita.😉

  70. zogca said

    Kakšnega fejst frajerja nam nalepi ženskam. Lahko tudi sebe.😉

  71. John said

    Kakšnega fejst frajerja nam nalepi ženskam. Lahko tudi sebe.

    Saj bi. Potem pa celo noč ne boš spala.:mrgreen:

  72. zogca said

    Motiš se, ker Žogca je za umret zaspana.

  73. John said

    Motiš se, ker Žogca je za umret zaspana.

    Odlično. Sva že dva.😉

    LN

  74. zogca said

    Lahko noč.

    Jaz še razmišljam, ali se je bolje zdaj mučiti ali pa iti v posteljo in zjutraj zelo zgodaj vstati.

    Ti spi, jaz bom premišljevala.😉

  75. Spider said

    Zaspanci ob 22 zaspani ccccc…he he

  76. zogca said

    Ves dan zeham. To je zato, ker sem sinoči bedela do petih, šestih.

  77. Spider said

    Jaz sem pretekli dve noči celi bedel.

  78. zogca said

    In te ne zmanjka?

    Zakaj si bedel?

  79. Spider said

    Ma slabo sem spal, more so me tlačile, zbujal sem se na 5 minut. Tak spanec je slabše ko nič.

  80. Janis said

    Zvečer sem ležal na postelji, vzel mobilca, ji poslal sms, da ji pač pošiljam pozdrav in da jo želim samo spomniti, da s enaslednjo nedeljo formula začne (ona to ful gleda). Čez 2 minuti mi je odpisala, da je ravno mislila name, vendar ni vedela, kaj naj mi napiše…

    Daj, Spider, povabi to punco ven, madona. Vidva imata očitno sijajno kemijo, ampak takole virtualno sta obsojena na nesporazume “kaj ona misli”, “kaj on misli”.

  81. Lynx said

    “Daj, Spider, povabi to punco ven, madona. Vidva imata očitno sijajno kemijo, ampak takole virtualno sta obsojena na nesporazume “kaj ona misli”, “kaj on misli”.”

    Predvsem pa se feromoni slabo prenašajo preko telefonskih linij. Mogoče bo marsikatero vprašanje odveč ko se bosta videla.🙂

  82. zogca said

    Istega mnenja sem.

    Predvsem pa se feromoni slabo prenašajo preko telefonskih linij. Mogoče bo marsikatero vprašanje odveč ko se bosta videla.

Leave a Reply

 
