Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Oba občutek enosti do dna prešine!

Posted by zogca na marec 20, 2009

SANJSKI DOM LJUBEZNI

Ne s svetom, sam s seboj bi rad bil eno,
a sem, kot bi me prsti se drobil,
le v razpršenih delih sebe živ,
samo v ljubezni zaživim zgoščeno.

Vse drugo mi je kot prehodni dom,
ki vanj brezdomec v stiski se zateka,
a v njem ne doživi zavetja doma,

povsod, kjer išče se, le sled človeka,
nikoli pa on sam in ves, le dvom
v človeka v sebi, dokler ne priroma

v svoj sanjski dom ljubezni dvoednine,
v njej v rajski sli telesa in duha,
četudi le za kratek hip,
oba občutek enosti do dna prešine.

Ciril Zlobec

34 Responses to “Oba občutek enosti do dna prešine!”

  1. maxi said

    Preseneća g.Ciril s tole poezijo…vsaj mene.

    Žogca, si predstavljaš, da ti zapoje tole…lahko tudi brez teksta, samo z očmi….huuuh….ga poješ, a ne?:-)

  2. zogca said

    Imam še nekaj njegovih res dobrih na zalogi.

    Preseneća g.Ciril s tole poezijo…vsaj mene.

  3. zogca said

    Lahko bi mi.😉 Dober komad.😉

    Žogca, si predstavljaš, da ti zapoje tole…

  4. Jazz said

    maxi said

    O,malčica!😉 Men se pri omembi Zlobca takoj prikaže kraška gmajna…😀

    Treba je priznat,da Žogca naredi za poezijo več kot ves naš izobraževalni sistem.

  5. maxi said

    Lahko bi mi.😉 Dober komad.😉

    Dober,ja…
    Men se pa meša od nesexa.😦

  6. Jazz said

    Aja, pozabil…:

    http://www.youtube.com/watch?v=U-OGt0fTePs 😉

  7. maxi said

    Treba je priznat,da Žogca naredi za poezijo več kot ves naš izobraževalni sistem.

    Podpišem!

    O,malčica!😉

    Malčica?!…hehe

  8. zogca said

    Joj, mi to laska.😉

    Treba je priznat,da Žogca naredi za poezijo več kot ves naš izobraževalni sistem.

  9. Jazz said

    maxi said
    March 20, 2009 at 8:12 pm
    Lahko bi mi. Dober komad.

    Dober,ja…
    Men se pa meša od nesexa.

    Đizus…. et tu maxi!?

  10. zogca said

    Njegov tič se mi prikazuje s frekvenco ene minute. 😛

    Men se pa meša od nesexa.

  11. Jazz said

    zogca said
    March 20, 2009 at 8:17 pm
    Njegov tič se mi prikazuje s frekvenco ene minute.

    -crkujem od smeha….😀

  12. zogca said

    Jaz pa od pohote.😉

    crkujem od smeha….

  13. maxi said

    Njegov tič se mi prikazuje s frekvenco ene minute.😛

    Jaz bom svojo fantazijo raj zase obdržala…:-)

  14. maxi said

    <blockquote cite=””Đizus…. et tu maxi!?</blockquote cite=””
    😛

  15. Jazz said

    http://www.mojvideo.com/video-prizma-tujca/98929bc64de6ef808678

    Ej,mladina,a jih kdo od vas sploh(še)😉 pozna?

  16. zogca said

    Tudi jaz raje ne grem v podrobnosti. Kaj vse mu delam, kokrat na dan, kaj on meni, kokrat na dan – seveda vse v mojih fantazijah, žal ne zares.

    Jaz bom svojo fantazijo raj zase obdržala…:-)

  17. maxi said

    Grem gledat Gran Torino, da se razelektrim.🙂

  18. Jazz said

    Grem gledat Gran Torino, da se razelektrim.

    Jazz pa Ivy malo kasneje,ko tako lepo diši po milu…😉😀

    Lep večer vsem!

  19. Jazz said

    http://www.mojvideo.com/video-med-iskrenimi-ljudmi/5b248654eab00bff7424

  20. lynx said

    “Ej,mladina,a jih kdo od vas sploh(še)😉 pozna?”

    Jazz, za to dobiš veliko pivo ob priliki.
    Kasete in cedeje imam, z interneta pa do sedaj le kakšen odlomek.

  21. webmaher said

    Žogca včeraj si nekaj obljubila pa vidim, da se ti je bolj malo sanjalo da moraš zdaj še pisat…bom hud😆
    ima ovdje samo Titova omladina, tko da Majdo še kako poznamo🙂

  22. zogca said

    Sem šla prav preverit, kaj je to. Očitno film.

    Grem gledat Gran Torino, da se razelektrim.

  23. zogca said

    Kaj, kako, zakaj, nič ne razumem, razsvetli me.

    Žogca včeraj si nekaj obljubila pa vidim, da se ti je bolj malo sanjalo da moraš zdaj še pisat…bom hud

  24. webmaher said

    žogca dobro veš no, ne daj se prosit🙄

  25. zogca said

    Ne zafravam, res ne. Očitno se mi kisajo možgani. Opomni me, potem se bom spomnila, če sem res obljubljala.

  26. webmaher said

    Poglej komentarje ko si pisala o tvoji piti zeljanici in precej hitro ti bo jasno o čem jaz to😆

  27. zogca said

    Sirota, zdaj bom morala pa še brati.

    Grem brat, kaj čem.

  28. zogca said

    Misliš to, ko sem napisala, da bom brez grešnih misli? A to misliš? To se je tako ali tako vedelo, da mi ne bo čisto uspelo. Čeprav se pa mogoče vsaj malo trudim.😉

  29. webmaher said

    No trudi se še naprej pa mal več sanjaj, da boš lažje zdržala čez dan😉

  30. zogca said

    Trudim se.😉

  31. Jazz said

    lynx said
    March 20, 2009 at 10:23 pm
    “Ej,mladina,a jih kdo od vas sploh(še) pozna?”

    Jazz, za to dobiš veliko pivo ob priliki.
    Kasete in cedeje imam, z interneta pa do sedaj le kakšen odlomek.

    Vzeto na znanje!🙂

    Ja,po krivici jih ni…. pravzaprav sem hotel Pogum nalimat,ko sem imel kar dve,jaz pa sam…😀
    http://sl.wikipedia.org/wiki/Prizma_(glasbena_skupina)

  32. Lynx said

    Velikokrat sem jih poslušal v živo. To so bile prave žurke. Verjetno še bolj zato, ker smo bili mladi.😉

  33. maxi said

    Sem šla prav preverit, kaj je to. Očitno film.

    film, ja…in to dober! No sex, no drogs….no rock’n roll, just old C.Eastwood. :-)))

  34. zogca said

    Dobri, stari in tako zelo zvesti.

    Just old C.Eastwood.

Leave a Reply

 
