Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Vse bolj narazen …

Posted by zogca na marec 19, 2009

NEKOČ SVA BILA

Nekoč sva bila vsemogočna
in neskončno svobodna.
Danes sva samo to,
kar pač sva.

Odhajam,
kamor ne spadam.

Ostajaš,
kjer ne veš, kaj bi.

Življenjski črti
tvoje in moje dlani
gresta vse bolj narazen.

Neža Maurer

16 Responses to “Vse bolj narazen …”

  1. Jazz said

    http://www.mojvideo.com/video-elda-viler-nora-misel/36e60ea495f71cb09d23

    Ampak jutro je lepo in jaz sem fraj….😉

  2. zogca said

    Jaz pa nisem frej.😦

  3. Jazz said

    Jaz pa nisem frej.

    No,pravzaprav mi ni fajn bit…(recesija)

    Udri brigu na veselje,al kako že?

  4. zogca said

    To pa res ni luštno. Na takšen način nihče ne želi biti frej.

    Glavo gor.

    Držim pesti, da boš kmalu našel dobro rešitev.

    No,pravzaprav mi ni fajn bit…(recesija)

  5. zogca said

    En predlog, kako lahko izkoristiš jutra …

    Jutranje posteljne aktivnosti!

    http://24ur.com/specialno/vizita/jutranje-posteljne-aktivnosti.html

  6. zogca said

    Pa ni seks. :mrgreen:

  7. Jazz said

    zogca said
    March 19, 2009 at 10:14 am
    Pa ni seks.

    Šment!😦

    😉

  8. zogca said

    Ne more vse biti seks.😦

  9. zogca said

    Kok noro dobr komad!!!!!!!!!

    Wicked little girls – Esthero

  10. zogca said

    Pečem pito zeljanico!!!

  11. lynx said

    Po dolgem času ena pesem, ki sem jo prebral.
    Kdo ugane zakaj?

  12. zogca said

    Zaradi Neže?

    Ampak Neža je bila tudi pred dnevi.

    Že vem, zakaj.

    Ker ni nobenih jošk, rite ali muce na fotografiji.

  13. lynx said

    Motiš se. Le tako zelo kratka je bila. 🙂

  14. zogca said

    Kako si lahko tako zelo len? Ko se pa Žogca tako zelo potrudi.

  15. lynx said

    Ne gre za lenobo. Preberem kar mi vzbudi pozornost.
    Kar ne pomeni, da pesmi niso lepe. 🙂

  16. zogca said

    Crvena jabuka – Ne dam da ovaj osećaj ode

Leave a Reply

 
