Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Uspelo mi je! aka Žogcina pita zeljanica!

Posted by zogca na marec 19, 2009

Zdaj boste videli, kaj pomeni napuh, ki je mimogrede tudi eden izmed smrtnih grehov, če sem dobro obveščena. Prvič v življenju sem nekaj spekla, če ne štejem pic ala Žogca, in sem tako hudičevo važna, da bo moja pita zeljanica dobila objavo na blogu. Če bi vedela, da ni tako težko, bi se podobnega podviga lotila že veliko prej, ampak bolje pozno kot nikoli, kajne?

V nedeljo sva takšno isto pito pekli z Jovanko Broz. V bistvu je vse naredila ona, jaz pa sem podatke shranjevala v računalnik, ki mu pravim moja trda buča. To je njena pita.

Potem sem danes v trgovini kupila listnato testo, dva jogurta, skuto, mleko, jajca in špinačo. Naredila sem maso, jo dala na testo, testo zvila, malo več kot pol ure pekla na 180 stopinjah in konec, pita je že bila na krožniku. Tako sem pacala.

Jutri bom vse to nakupila še enkrat, odnesla k mami in naučila še njo. V nekem upanju, ki je verjetno samo utopija, da jo bo večkrat spekla očetu. Enkrat jo je že, ampak njena pita je bila samo iz listnatega testa in skute, vse drugo je izpustila, zato je bila temu primerno suha kot čips in neužitna. To zdaj pa je moja pita.

Z Jovanko sva, kakor vidite, dobro začeli. Mogoče me bo pa kakšen res zelo lačen hotel za ženo. Če bi princ vedel, kako dobra je ta pita …

72 Responses to “Uspelo mi je! aka Žogcina pita zeljanica!”

  1. webmaher said

    Vrati se princ,lej ti to napredek pri Žogci, sej ne morš verjet😆

  2. zogca said

    Kok sem jaz ponosna nase zaradi te pite, ne moreš verjet.😉

  3. Jovanka Broz said

    Žogca, vsaka ti čast. Nimam besed😀

    Bravo punca, tako se dela. V nedeljo gremo naprej v nove kuharske podvige. Bravo

  4. zogca said

    Žogca hepi, ker jo je Jovanka pohvalila.😀

    Bravo punca, tako se dela.

  5. zogca said

    Še prej morava v soboto dobro zažurati. Kaj je naslednje, kar me boš naučila? A znaš Karađorđevo šniclo?

    V nedeljo gremo naprej v nove kuharske podvige.

  6. Jovanka Broz said

    Karadjordjeva šnicla ti ke velik svinjski zrezek namazan s kajmakom , šunko. Zavit v rolado,spaniran in ocvrt. Samo pri cvrtju paziš,da ga lepo spečeš.

  7. zogca said

    To vem, da.

    Bova delali princeske? Jaz ne bi lazanjo. Ker lazanjo se da zelo dobro tudi kupiti, v Hoferju so dobre. Jaz bi kaj takšnega, česar se ne da kupiti.

  8. Jovanka Broz said

    v soboto ja – žurka, žurka

  9. Jovanka Broz said

    no prav. Pa princeske. To je malo večji zalogaj, ampak ti si velika in pametna punca ,ti boš to že zmogla.

  10. zogca said

    Jaz imam totalno priprave doma. Najmanj desetkrat na dan poslušam Uđi slobodno. Če mi do jutri popoldne nič ne javiš glede kart, jih grem kupit, okej?

    v soboto ja – žurka, žurka

  11. zogca said

    Nekaj mi je ratalo in sem že super ambiciozna. Mogoče se domislim česa drugega, bolj preprostega. Kakšno zadevo z vanilijo, vanilijo imam jaz zelo rada.

    To je malo večji zalogaj, ampak ti si velika in pametna punca ,ti boš to že zmogla.

  12. Jovanka Broz said

    prav. Pridna si veš. Jaz na moji poti nimam kje kupit.

  13. webmaher said

    Jovanka voli disko a Tito kolo šumadijsko, da budemo blisko harmonika svira disko :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  14. zogca said

    Nič se ne sekiraj. To bo vse urejeno. Prepričana sem, da jih ne bo zmanjkalo in bova imeli super žur.

    Jaz na moji poti nimam kje kupit.

  15. zogca said

    To, Web!!!

  16. Jovanka Broz said

    bom malo prelistala knjige. Ali pa ti kje kaj poglej -kulinarika.

  17. zogca said

    Ljudje, zdaj so na teveju povedali, da je jutri dan spanja. Kaj, ko bi ostali doma, ne šli v službo in ves dan prespali?😉

  18. zogca said

    Bom. Kdaj me boš torej poročila?😉

    Ali pa ti kje kaj poglej -kulinarika.

  19. Jovanka Broz said

    web- hvala ti za pesmico. Brena ima zdaj veliko lepše komade.

  20. webmaher said

    jaz zlahka prespim cel dan, največji problem je hrbet😆

  21. Jovanka Broz said

    aaaa, ne še ,draga moja. Ne gre to tako hitro.

  22. Jovanka Broz said

    jaz se grem zrihtat za spat.

  23. zogca said

    Ta komad je meni fantastičen, pa nov je, seveda.

    Lepa Brena – Pazi kome zavidiš

  24. zogca said

    Ne bom prehitevala dogodkov.😉

    Ne gre to tako hitro.

  25. webmaher said

    Jovanka može i ovo Luda za Titom šta se tu može, još te čuvam izpod kože😆 😆 😆

  26. zogca said

    Lepo pančkaj!

    jaz se grem zrihtat za spat.

  27. zogca said

    Jaz enega čuvam pod kožo, pa ni Tito. 😆

    još te čuvam izpod kože

  28. webmaher said

    Ne spavaj moja velika Jovanka još 😆

  29. webmaher said

    Hej un izpod Žogcine kože, pokukaj na plano i Uđi slobodno😆

  30. zogca said

    Kok luštno.😉

    Hej un izpod Žogcine kože, pokukaj na plano i Uđi slobodno

  31. webmaher said

    Ej bre čuješ ti, ne pravi se lud ako to nisi😆

  32. zogca said

    Nije on lud, ali zna da se pravi.😉

    Ali nemoj da mi ga sekiraš.

  33. webmaher said

    e pa neču više, samo neka več jednom uđe😆

  34. zogca said

    Ako Bog da, onda će dati i princ.😉

  35. webmaher said

    e pa Bog več je vrijeme😆

  36. zogca said

    Premalo molim, preveč sem grešna v mislih.

  37. webmaher said

    preveč računaš ja, nehaj za nekaj časa pa bo…

  38. zogca said

    Bom dala čisto mir, obljubim. Ampak ne morem pa brez grešnih mislih, ki so čisto vse povezane z njim.😉

  39. webmaher said

    potem pa tako, grešne misli samo sanjaj, piši jih pa ne😉

  40. zogca said

    Okej.😉 Pridna bom.😉

  41. webmaher said

    Zmenjeno, lahko noč Žogca😉

  42. zogca said

    Lahko noč, Web. Dan spanja je sicer šele čez 20 minut. 😆

  43. webmaher said

    aha pol bom pa še mal počakal, se opravičujem😆

  44. zogca said

    To mi je tako luštno, dan spanja. Ampak bi ga lahko dali na soboto, ker tole v petek malo ni fer.

  45. webmaher said

    Ma jaz mam 10 ur čez glavo, ker če pretiravam pol lahko cel dan prespim in se naslednji dan sprašujem, kaj se je pravzaprav zgodilo😆

  46. zogca said

    Saj jaz tudi, ampak bi se pa potem še deset ur valjala in zganjala maksimalno lenobo.

    Zdaj je že dan spanja. Greš lahko spat.😆

  47. webmaher said

    Zdej pa spat ne morem, bom NHL hokej pol pa še tenis gledal in probal zaspati😆

  48. zogca said

    Zafural boš dan spanja, že vidim.😕

  49. webmaher said

    Ne, ne to pa nočem zamuditi, zdej pa res lahko noč Žogca😉

  50. zogca said

    Lahko noč.😉

  51. trnovčanka said

    Dobro jutro!

    Nesramna objava, zares nesramna. V soboto jo pečem tudi jaz! Brez izgovorov.

  52. John said

    Glej, glej… Žogca je začela kuhati!
    No, zdaj pa postaja zanimivo. :mrgreen:

    Čestitam!

  53. John said

    Če bi princ vedel, kako dobra je ta pita..

    …Now i cant wait to see you again
    😉

  54. zogca said

    Hahaha. 😆

    Nesramna objava, zares nesramna.

  55. zogca said

    To pa res. Če je meni uspelo, potem …

    V soboto jo pečem tudi jaz! Brez izgovorov.

  56. zogca said

    Hvala.😉

    Čestitam!

  57. cija said

    kateri smajli je primeren za mljack mljack?

  58. zogca said

    😛

    kateri smajli je primeren za mljack mljack?

  59. John said

    Čakam na prvi video na YouTube… z Žogco v glavni vlogi:mrgreen:

    Z vami kuha Žogca! – Pita zeljanica

  60. zogca said

    Tega ne boš dočakal. Ker pa zdaj obstaja kategorija kuhanje na blogu … Bom še kaj skuhala oziroma spekla in dala na blogu. Z Jovanko se bova dogovorili, kaj me bo naslednje naučila. Moram malo prebrskati po Kulinariki, da vidim, kaj bi rada znala narediti. Ona pa tako ali tako zna vse, ker ona je najboljša kuharica.

  61. zogca said

    To bi rada znala …

  62. John said

    Skutina torta na 1001 način.🙂

    Njami,njami… bom postal Žogec!😉

  63. zogca said

    Žogec? Hočeš reči fuzbaler?:mrgreen:

  64. John said

    Hočeš reči fuzbaler?:mrgreen:

    Neeeee.🙂

    Bolj sem imel v mislih obliko mojega telesa.:mrgreen:

  65. zogca said

    Jaz sem pa mislila, da je moški, ki brca žogo, žogobrc.😉

  66. zogca said

    Ne v smislu poklica, seveda.

  67. webmaher said

    John se strinjam-imam kamero pa bi lohka šla posnet Žogcine kuharske umetnije in jih pol gor djat na You tube😆

  68. zogca said

    Japajajde!:mrgreen:

  69. webmaher said

    Sej bo John lepo zatemnil okolico kuhinje, kamera pa bo snemala od daleč samo tvoje spretne roke in lonce :mrgreeen:

  70. webmaher said

    Sej bo John lepo zatemnil okolico kuhinje, kamera pa bo snemala od daleč samo tvoje spretne roke in lonce:mrgreen:

  71. zogca said

    Zajebavajo komentarji, a ne da? Mene tudi.

  72. webmaher said

    Mene ne, sam tipkam netočno pol pa še predno se objavi spremenim in še enkrat potrdim in pol kr dve objavi priletita…to je isto ko v šparovček vžeš en € ven pa padeta dva € :mrgreen:

Leave a Reply

 
