Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca se pripravlja na soboto!

Posted by zogca na marec 18, 2009

33 Responses to “Žogca se pripravlja na soboto!”

  1. zogca said

    Komaj čakam! Pa z Jovanko sploh še nisva kupili vstopnic. Čakava, da nama jih bo kdo podaril.😉

    In ko je tema ravno Lepa Brena. Ne vem, ali ste gledala tisto oddajo As ti tud not padu, ko je bila ona gostja. Tam je med drugim povedala tudi, da ji je nek starejši možakar, ki je prišel prosit za vodo, napovedal, da bo zaslovela, obogatela, prepotovala ves svet. Kot ji je pozneje, ko je šla k vedeževalki s prijateljico, le ta napovedala, kdaj bo spoznala svojega moža in ga tudi natančno opisala. Skratka, ali verjamete v vedeževanje? Kaj pa v astrologijo? V karkoli drugega, kar naj bi napovedovalo prihodnost?

  2. dolgcajt said

    Seveda, v Milana Tarota!

  3. webmaher said

    Milan Tarot je zvezda svaki dan posle ponoči na OBN-u 😆

  4. zogca said

    Danes je sreda, kajne? Maxi me je prejšnji teden prosila, naj jo kakšno uro prej obvestim, da se ob devetih začne oddaja TRENUTAK ISTINE!

    Maxi!!!!!!!

  5. zogca said

    Web, a zdaj vidiš levo zgoraj v rdečem krogcu številko 18?

  6. John said

    Žogca, ko bo konec ’emisije’, a boš naredila kratek povzetek?

  7. zogca said

    Tipson se je dobro držal, ampak na koncu je bil ujet na laži, ko je rekel, da se ne sramuje svojih seksualnih fantazij. Sicer je pa priznaval zanimive stvari, med drugim tudi to, da mislil, da je v njegovem zakonu dober samo seks (vse drugo pa). Mislim, da ga doma čaka precej težav.😉 Zdaj pa prihaja ena gospa.

  8. zogca said

    Uf, od gospe bivši mož je v studio. In če dobi veliko denarja, ga s prijateljico ne bi delila, s kumom tudi ne, bi ga pa dala bivšemu možu. ❓

  9. zogca said

    Gospa je bila lastnica striptiz bara.

  10. zogca said

    Konec oddaje. Naslednjič moram nujno gledati, ker mi je njen bivši mož zelo rajcih, ampak res zelo.

  11. John said

    Konec oddaje. Naslednjič moram nujno gledati, ker mi je njen bivši mož zelo rajcih, ampak res zelo.

    Torej bi ti naredila enako kot gospa! Dala bi ves denar temu bivšemu? Ker je rajcig.😯

  12. maxi said

    Danes je sreda, kajne? Maxi me je prejšnji teden prosila, naj jo kakšno uro prej obvestim, da se ob devetih začne oddaja TRENUTAK ISTINE!

    Maxi!!!!!!!

    Hvala za opozorilo….ni me bilo tu, ker sem gledala oddajo! Sem se spomnila nanjo…

  13. zogca said

    Ne bi jaz dala denarja, jaz bi mu kar lepo dala.😉

  14. zogca said

    Dala bi svojemu bivšemu, ne njenemu. Če pa moj bivši ne bi obstajal in ne bi bila tako zaljubljena vanj, bi dala pa njenemu bivšemu.

  15. zogca said

    Kako ti je bila všeč?

    Hvala za opozorilo….ni me bilo tu, ker sem gledala oddajo! Sem se spomnila nanjo…

  16. John said

    Zakaj že tako vztrajno uporabljaš besedico ‘bivši’?😉

  17. zogca said

    Ker me je zapustil. Če bi napisala svoj sedanji fant, bi bila precej skregana z resničnostjo, se ti ne zdi?

    Zakaj že tako vztrajno uporabljaš besedico ‘bivši’?

  18. maxi said

    Kako ti je bila všeč?

    Ko padeš noter je zanimivo! Danes sem malo zamudila, bom naslednjič (upam!) gledala celo…

  19. zogca said

    Čeprav današanja oddaja ni bila tako zelo napeta. Gospod namreč ni imel tako hudih grehov. Imajo nekateri precej hujše. Te naslednjič znova opomnim? Čeprav si se tokrat spomnila brez mene.😉

  20. zogca said

    Lepa Brena – Pazi kome zavidiš

  21. maxi said

    Meni pa danes Zoran poje:

  22. zogca said

    Jaz sem pa čisto na Breni.😉

    Lepa Brena – Recite mu da ga volim

    Recite mu ga ga volim,
    samo sa njim život hoću,
    da me vodi, da me nosi,
    da pobedi bol samoču.

    Ali njega, ali njega nema …

  23. zogca said

    Lepa Brena – Što me nisi duže čekao

    Ta mi je tako lepa.😉

  24. maxi said

    Lepa Brena – Pazi kome zavidiš

    Huuuh…tale tip v tem video, me pa je zdajle…pogrel:-))

  25. zogca said

    Vidiš, da jaz znam.😉

    Huuuh…tale tip v tem video, me pa je zdajle…pogrel:-))

  26. maxi said

    Vidiš, da jaz znam.😉

    hehe…seveda znaš. :-))

  27. zogca said

    Mene so danes zrajcale sanje. Sanjala sem tiča, tistega, ki ga imam najraje.😛

  28. zogca said

    Lepa Brena – Dobra grešnica

  29. zogca said

    Lepa Brena – Dva asa

  30. webmaher said

    Aha, naslednjič torej ga bomo posneli in dali na yutub s pripisom: Uđi slobodno, Žogca jedva čeka:mrgreen:

  31. zogca said

    Lepa Brena – Sanjam

  32. zogca said

    Lepa Brena – Kazni ga, Bože

  33. zogca said

    Lepa Brena – Kolovođa

Leave a Reply

 
