Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

V ljubezen mojo ne verjameš!

Posted by zogca na marec 18, 2009

NEVEREN GREBEŠ

Da, strahopeten kmet si,
z bregov navajen meriti
morja širino
in ceniti njegovo moč
po butanju valov,
ki izpodjedajo zemljo
skopuških njiv
v vsakdanji kruh zasanjanih.

V ljubezen mojo ne verjameš,
ker ji meja ne vidiš,
z umazanimi prsti
v meso nje živo
hlastaje grebeš,
grebeš,
neveren grebeš,
da bi po koreninah jo spoznal.

Ne čudi se,
če korenine suhe boš našel.


Ciril Zlobec

40 Responses to “V ljubezen mojo ne verjameš!”

  1. John said

    Zvoni Muji neko na vrata:

    – Ko je?
    – Policija
    – Pa šta hoćete?
    – Pa da popričamo malo.
    – A koliko vas ima?
    – Dvojica
    – Pa popričajte!

    😉

  2. zogca said

    Bili Mujo i Haso u zatvoru. Mujo uzme sprej i počne da piše po zidovima, a tek će Haso: Nemoj, Mujo, da šaraš po zidovima, isteraće nas!😉

  3. zogca said

    Fredy Miler – Vedno si sanjala njega

    Ker sem nocoj res sanjala njega.😉 Z vso anatomijo.😛 In tako je kompliciral, kot samo on zna.😦

  4. John said

    V dveh dnevih doživim Fredya?!? Le kaj bi to pomenilo?

  5. zogca said

    Tega pa ne razumem.

    V dveh dnevih doživim Fredya?!?

  6. zogca said

    Pa nisem jaz sanjala Fredyja, svojega lepega princa sem sanjala. In njegovo anatomijo tudi.😉

  7. John said

    Včeraj na TV videospot… danes pa še od Žogce. Pa nisem njegov fan.😯

  8. John said

    Dođe Mujo kod doktora i požali se: Doktore, kašljem, kišem, jedva dišem.

    Pita ga doktor: – Da li vam je neko u familiji imao TBC?

    – Nije, ali je amidža Suljo imao BMW.

  9. zogca said

    Jaz tudi ne.

    Pa nisem njegov fan.

  10. John said

    In tako je kompliciral, kot samo on zna.

    😯
    Kako pa? Zeeeeelo dolga predigra?!

  11. zogca said

    Še vedno desetkrat na dan poslušam to pesmico.

  12. zogca said

    Mah, ne to. Jaz sem se (v sanjah, da ne bo kdo narobe razumel) igrala s tičem, on pa je zraven govoril, kaj zdaj to pomeni za naju na dolgi rok, da ne ve, ali je to pametno in podobno.🙄 Je bil pa tako zelo lep, da mu oprostim.😉

    Zelo sem hepi, da sem ga sanjala.

    Kako pa? Zeeeeelo dolga predigra?!

  13. John said

    Tipična ženska fantazija….😉

  14. zogca said

    Fantazija je eno, ko pa sanjaš med spanjem in je resnično tako, kot bi bilo resnično, ker v sanjah ne veš, da ni res … Takrat je to veliko več vredno kot fantazija. Sicer pa ne vem, ali je tipično.

  15. zogca said

    Danes se moram bosti z državnimi uradniki, urejati birokracijo, zato imam zdaj psihološke priprave. 😕

  16. zogca said

    Bijelo dugme – Lipe cvatu

  17. webmaher said

    Da se boš lažje bodla ti bo pomagala tale Amy This Is The Life 😆

  18. John said

    Žogca?That’s not my name!
    😉

  19. zogca said

    Sem že zrihtala. Začuda je šlo tako easy, da sem si potem privoščila še en malo daljši sprehod po sončni Ljubljani.🙂

  20. webmaher said

    Ni čudno, ko pa sva ti z Johnom pomagala😆
    Kaj veter piha, pri nas zelo, v Planici pa v napačno smer😦

  21. zogca said

    A veš, da res piha. Jaz sicer tega nisem niti opazila, ampak mora pihati, ker drugače se ne bi jaz potem v avtu česala.😆

  22. webmaher said

    si mela možgančke in očke na paši😆

  23. zogca said

    Nikogar jaz ne gledam. Raje buljim v bajte, ampak res. Pa še kakšno izložbo kdaj pogledam.

  24. webmaher said

    A frizurca je pol v redu, barva se še drži las😆

  25. zogca said

    Moji lasje niso barvani. ❗ Samo malo pramenani. ❗

    Vse se drži, nič ni odpadlo. 😆

    Veter mojim lasem ne škoduje. Jih pač počešem nazaj. Škoduje pa dež. Če pa dež ujame, tega se ne da popraviti. Je treba kar k frizerki.

  26. webmaher said

    Hvala za izčrpno poročilo-spet sem na tekočem😆

  27. zogca said

    Kaj češ?!? Moram to razlagati moškim, ker zadnje dni so na blogu samo moški. Kje so ženske???????

  28. enamoyca said

    Ja, danes velja tista – sonček je in ti si skuštrana.🙂

    Naj še jaz pritaknem enega bosanskega:

    Fata in Mujo otišli na spavanje. Usred noći neko lupa na vratima. Mujo ustane, otvori i ugleda neku nepoznatu osobu. “Ja sam smrt,” kaže ta osoba, “i došla sam po tvoju dušu.” A Mujo zovne: “Fato, dušo, neko te traži.”

  29. zogca said

    Prav luštno, a ne? Tako lep dan. In zdaj bo vedno več takšnih dni. Meni je to zdaj najlepši čas, ker vem, da je pred nami šest toplih in sončnih mesecev.😉

    Ja, danes velja tista – sonček je in ti si skuštrana.

  30. chococat85 said

    http://www.mojvideo.com/video-zoran-predin-toti-big-band-soncek-je/737d0341bc00d50fdf7d

  31. Jazz said

    😦 nekdo je pustil sledi na računalniku…😉

    Prav luštno, a ne? Tako lep dan. In zdaj bo vedno več takšnih dni. Meni je to zdaj najlepši čas, ker vem, da je pred nami šest toplih in sončnih mesecev.

    http://www.mojvideo.com/video-pepel-in-kri-enakonocje/d1be372338d68297d4b3

  32. zogca said

    Ne razumem!!!

    nekdo je pustil sledi na računalniku…

  33. Jazz said

    Saj ni nič…. en muc je bil na mojem😉

    Sem mislil,da ti vse vidiš…🙂

  34. zogca said

    Priporočam v branje!

    SREČNO NEBO

    Kako zlahka me izbrišeš,
    moj vonj, dotik, moj glas,
    novih pesmi več ne pišeš,
    želiš, da me pozabi čas.
    Kot da me ni bilo nikoli,
    a še vedno sem,
    kot kristal v preslani soli,
    glas, ki noče biti nem.
    Kako poljub izbrišeš,
    iz srca, iz dna želja,
    kako ljubezen si narišeš,
    na košček srečnega neba?

    Pesem je Nevenkina. Še več njenih pesmi pa najdete na njenem blogu http://nevenka.blog.siol.net/ !!!

  35. zogca said

    Vsak dan vidim manj.

    Sem mislil,da ti vse vidiš…

  36. Jazz said

    Vsak dan vidim manj.

    -Sem te imel za jasnovidko…😦 pa vseen,kdaj misli Reboljeva razf**** Viktorje?? Al pa še tega niso vredni….

  37. webmaher said

    Jazz a pišem Simonci😆

  38. zogca said

    Spet nič ne razumem.

  39. webmaher said

    Simona Rebolj je zlo huda blogarka, ki zna napisat, da koga boli😆

  40. zogca said

    Aaaaaaaaaa …

Leave a Reply

 
