Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Dol mi visi, če mi visi dol!

Posted by zogca na marec 18, 2009

Danes sem na forumu prebrala temo ene gospodične, ki jo je bilo izjemno sram novemu partnerju pokazati svoje oprsje, ker se je bala, da se mu bo zdelo premajhno. Prav tako jo je zelo skrbelo nekaj dlak, ki niso tam, kjer bi po njenem smele biti. Premišljevala sem o njeni težavi in na koncu sem ugotovila, da meni pa prav dol visi, če je kaj premajhno ali v mojem primeru prej preveliko, če mi kaj dol visi, če je kaj pomarančasto, če … Čeprav se ta “dol mi visi” sliši tako grdo in se bere, kot da bi mi bilo prav vseeno, kaj si misli moj partner, v bistvu ni mišljeno grdo. Tako razmišljam zato, ker nikoli nisem dobila občutka, da moški, ko so z žensko v postelji, iščejo estetske napake. Se mar motim in jih?

101 Responses to “Dol mi visi, če mi visi dol!”

  1. webmaher said

    Nić se ne motiš, si pa napisala tako, kot da je dotični novi partner najprej zahteval joške na ogled, rekoč: Če bodo v redu sva skupaj, drugače adijooo:mrgreen:

  2. zogca said

    Saj ni. Obremenjuje se ženska. Po moje se moški sploh ne. Ali se?

  3. lynx said

    Če ti lahko škartiraš majhne tiče, lahko tudi moški majhne joške ali veliko rit.😉

  4. zogca said

    Pa ji res?

    Če ti lahko škartiraš majhne tiče, lahko tudi moški majhne joške ali veliko rit.

  5. zogca said

    Poglej, “problem” jošk. Na prvi kavi se vidi, ali se velike ali majhne. Za tiča se pač ne vidi. Če nekdo hoče velike, vidi pa, da ima ženska majhne … Pa saj ne bi bil z njo, če mu majhne ne bi ustrezale.

  6. lynx said

    Večina nas ni tako neprizanesljivih kot si ti.
    Čisto vseeno pa le ni.

  7. lynx said

    “Pa saj ne bi bil z njo, če mu majhne ne bi ustrezale.”

    Lahko pa ni problem v velikosti, ampak v povešenosti. To se da skriti.

  8. zogca said

    V tem primeru ne.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5346456

    Lahko pa ni problem v velikosti, ampak v povešenosti. To se da skriti.

  9. zogca said

    To se tebi zdi. Ajde, nočem majhnega tiča, sicer pa sploh nisem hudo kritična in ne iščem napak. Gledam s srcem, ne z očmi.

    Večina nas ni tako neprizanesljivih kot si ti.

  10. webmaher said

    Vse jasno, gremo dalje😆

  11. zogca said

    Kam dalje?

  12. Boom said

    Moram rečt, da glede velikosti jošk pa res nisem bil nikoli izbirčen.

  13. zogca said

    Ne vem, če ste mojo objavo vsi dobro razumeli. Ne gre za to, da bi kdorkoli mislil, da je božji dar za ves svet in da bodo vsi popadali dol od navdušenja … Gre za to, da … Saj človeka vidiš že kdaj, preden greš z njim v posteljo. In približno veš, kaj lahko pričakuješ. Sklepam, da če ti nekaj ni všeč na zmenkih, potem s tem človekom ne boš rinil v posteljo. Skratka, lahko sklepaš, da si moškemu všeč, če si te želi. In se lahko sprostiš, uživaš, se predaš strasti, ne pa se obremenjuješ s tem, kaj bo kako videti pod katerim kotom.

  14. Boom said

    je pa na površje prišla še ena zanimiva tema: http://med.over.net/forum5/read.php?95,4753511

  15. zogca said

    Pa tukaj v bistvu ne gre samo za sram zaradi estetskih stvari. Ta sram gre lahko tudi dlje. Ni samo: “Kakšna sem videti?” Je lahko tudi: “Ali je prav, kar zdaj delam?” Ali pa: “Mi bo prišlo* Kaj si bo mislil, če mi ne bo?” Potem je tukaj cel kup obremenitev in zadeva se skoraj mora sfižiti.

  16. zogca said

    Pa je res!!!

    A vidiš, da nisem lagala? A vidiš zdaj??????

    je pa na površje prišla še ena zanimiva tema: http://med.over.net/forum5/read.php?95,4753511

  17. zogca said

    Takrat sem napisala: “Energija bo ostala, ampak ljubčkala pa ne bom nikogar.” In res je, moja seksualna energija je ostala, ne ljubčkam pa nikogar.

  18. Boom said

    Na kaj misliš?

  19. zogca said

    Na to iz komentarja številka 17.

  20. Boom said

    aha, to. No ja.

  21. zogca said

    Kako sem pa to ljubko napisala: “Še vedno tako rada nagajam njemu in njegovim živčnim končičem.”😉

  22. zogca said

    Nič no ja.😆

    No ja.

  23. zogca said

    Je pa, kakor vidiš, A zapustil B in je zdaj s C. Vprašanje pa je, če ne bo C doživela enake usode, kot jo je B. Žogca je skeptična.

  24. Boom said

    Ampak se mi ne zdi to ni glih ne vem kako razveseljiva stvar.

  25. Boom said

    Je pa, kakor vidiš, A zapustil B in je zdaj s C. Vprašanje pa je, če ne bo C doživela enake usode, kot jo je B. Žogca je skeptična.

    Načeloma sem sicer večni optimist. Možno pa je tudi to. Vendar tega ne bi nujno pripisal značaju, temveč odločitvam, ki ne padejo v ravno idealnih okoliščinah.

  26. zogca said

    To moje, a ne? Ne to z A in C.

    Tako pač je, Boom. Sama misel, da bi me kdo stiskal in me poljubljal, obrne se mi želodec. Samo ob misli. In v takšnem stanju stvari je zame popolnoma nesprejemljivo, da bi karkoli počela s kakšnim moškim. Proti sebi pa res ne bom delala.

  27. Boom said

    Načeloma sem sicer večni optimist. Možno pa je tudi to. Vendar tega ne bi nujno pripisal značaju, temveč odločitvam, ki ne padejo v ravno idealnih okoliščinah.

    Z drugimi besedami: v takih razmerah tretjega velikokrat preveč idealiziraš.

  28. zogca said

    Saj ne rečem, da je nemogoče, da bi obstala. Poznam pa veliko primerov, kjer je šla v franže tudi druga zveza. Po statistiki je … Velika večina drugih zakonov gre v franže. Drugi zakoni imajo še slabšo statistiko kot prvi.

    Načeloma sem sicer večni optimist. Možno pa je tudi to. Vendar tega ne bi nujno pripisal značaju, temveč odločitvam, ki ne padejo v ravno idealnih okoliščinah.

  29. zogca said

    Življenje pa bo pokazalo, da C ni idealna. Bog ve, kako zelo neidealna je.

    v takih razmerah tretjega velikokrat preveč idealiziraš.

  30. Boom said

    Tako pač je, Boom. Sama misel, da bi me kdo stiskal in me poljubljal, obrne se mi želodec. Samo ob misli. In v takšnem stanju stvari je zame popolnoma nesprejemljivo, da bi karkoli počela s kakšnim moškim. Proti sebi pa res ne bom delala.

    Razumljivo, vendar kljub vsemu ni razveseljivo.

  31. Boom said

    Življenje pa bo pokazalo, da C ni idealna. Bog ve, kako zelo neidealna je.

    Jaz jima pa privoščim. Ker, če je bila žena res taka kot jo je opisala, potem … raje ne bi imenoval.

  32. Janis said

    Poglej, “problem” jošk. Na prvi kavi se vidi, ali se velike ali majhne. Za tiča se pač ne vidi. Če nekdo hoče velike, vidi pa, da ima ženska majhne … Pa saj ne bi bil z njo, če mu majhne ne bi ustrezale.

    Jaz te gonje okoli ženskih jošk sploh ne razumem. Ženska ali oddaja erotično energijo ali pa ne. Če jo, je čisto vseeno, kakšne joške ima, ker imajo tako majhne kot velike svoje specifične privlačnosti. Če pa nima nobene erotične energije, mi je pa spet čisto vseeno, kakšne joške ima, ker ene zdolgočasene ženske jaz v postelji nikoli nisem hotela imet.

  33. zogca said

    Pač tako je. In dokler bo tako, mi ne pade na kraj pameti, ker da bi šla v posteljo z nekom in bi se mi gnusil … Pa ne zato, ker bi z njim bilo karkoli narobe, daleč od tega. Ampak to, da bi se me dotikal pa … Ne čutim, nimam želje, nočem in zato ne bom. Sem pa nocoj sanjala najljubšega tiča. To je bilo pa luštno. On se mi pa ne gnusi, on mi je pa …😉

    Razumljivo, vendar kljub vsemu ni razveseljivo.

  34. zogca said

    Obup, se strinjam. Ampak kot sem takrat napisala na forumu – menim, da je on ves čas to vedel in da se je zavestno odločil za sivo miško. Ker je se je ob njej počutil varnega.

    Jaz jima pa privoščim. Ker, če je bila žena res taka kot jo je opisala, potem … raje ne bi imenoval.

  35. zogca said

    To je to, kar hočem povedati, Janis. Bistvo je v energiji, ne v estetiki. Ampak priznala pa boš, da s tem, ko moškemu ne dovoliš, da ti sleče modrček, to energijo sesuješ precej nizko.

    Ženska ali oddaja erotično energijo ali pa ne.

  36. Boom said

    Sem pa nocoj sanjala najljubšega tiča. To je bilo pa luštno. On se mi pa ne gnusi, on mi je pa …😉

    Načeloma se tiče da oddvojit od dedcov. Ampak kaj dosti ne bi imele od tega.

  37. zogca said

    Čeprav jaz toliko pišem o tiču, gre v bistvu za celega moškega. Prinčev tič mi brez princa ne pomaga kaj dosti.

    Načeloma se tiče da oddvojit od dedcov. Ampak kaj dosti ne bi imele od tega.

  38. Janis said

    To je to, kar hočem povedati, Janis. Bistvo je v energiji, ne v estetiki. Ampak priznala pa boš, da s tem, ko moškemu ne dovoliš, da ti sleče modrček, to energijo sesuješ precej nizko.

    Kolikor se jaz spoznam na moške, so glede človeškega telesa v resnici precej večji realisti kot ženske in imajo od modne industrije precej manj oprane možgane kot ženske, zato seks načeloma dojemajo na bolj zdrav način kot ženske.

  39. zogca said

    To je poanta te objave.

    Kolikor se jaz spoznam na moške, so glede človeškega telesa v resnici precej večji realisti kot ženske in imajo od modne industrije precej manj oprane možgane kot ženske, zato seks načeloma dojemajo na bolj zdrav način kot ženske.

  40. zogca said

    Citiram s Pozitivk: “Ta je nenazadnje le naš partner, ki si nas želi natančno takšne, kakršne smo, in ga svojimi frustracijami glede videza in posledično nesproščenostjo le odbijamo.”

  41. Boom said

    Citiram s Pozitivk: “Ta je nenazadnje le naš partner, ki si nas želi natančno takšne, kakršne smo, in ga svojimi frustracijami glede videza in posledično nesproščenostjo le odbijamo.”

    Drži. Je pa tudi to, greste glede tega velikokrat iz ene skrajnosti pred družino v drugo po njej.

  42. zogca said

    Razloži.

    Je pa tudi to, greste glede tega velikokrat iz ene skrajnosti pred družino v drugo po njej.

  43. webmaher said

    ako vse je v zgornji glavi spodnja hitro pogleda gor ne obremenjujoč se z velikostjo jošk in podobnih delov:mrgreen:

  44. Janis said

    Veš, v glavnem to estetsko opresijo žensk izvajajo druge ženske. Navsezadnje niso moški tisti, ki vztrajajo pri v nulo zdepiliranih suhicah z velikimi joški. In na plaži se ne bodo nad celulitom in premajhnimi joški in prevelikim trebuhom zgražali moški, ampak druge ženske. Ki se jih to čisto nič ne tiče, ker so heteroseksualke in bi morala vsa njihova pozornost veljat moškim telesom.

  45. zogca said

    Da se ne bo vse vrtelo okoli jošk. Lahko gre pa, na primer, za preveliko rito. Moja je prevelika.😳 Pa bi se brez sramu slekla.

    ako vse je v zgornji glavi spodnja hitro pogleda gor ne obremenjujoč se z velikostjo jošk in podobnih delov

  46. zogca said

    Je včeraj bila na MON-u ena tema. Da ženske po porodu ne bi več smele po plaži hoditi zgoraj brez, ker je to kakor neestetsko. Temo je ziher odprla ženska.

    In na plaži se ne bodo nad celulitom in premajhnimi joški in prevelikim trebuhom zgražali moški, ampak druge ženske.

  47. Boom said

    Razloži

    Da se jih po poroki in otrokih veliko popolnoma zanemari, češrev jim ne bi bilo treba. Sicer pa velja to tudi za moške.

  48. zogca said

    Drži. Ampak čekirajo konkurenco. In eliminirajo. Ta mojemu možu ni všeč, ta tudi ne, ta tudi ne. Ko ugotovijo, da so pravzaprav one same najlepše, so srečne.😉

    Ki se jih to čisto nič ne tiče, ker so heteroseksualke in bi morala vsa njihova pozornost veljat moškim telesom.

  49. webmaher said

    Ritka je podoben del pa ti se ne obremenjuješ in je vse v redu, ker se tudi zgornja glava ne obremenjuje in je kot v pravljici😆

  50. zogca said

    Večini gre z leti pač navzdol. Ampak zato človek ni nič manj slasten. Vsaj jaz v seksu vidim troje, ravno včeraj sem o tem pisala. Trikrat S. Slastno, strastno in sočno. Pri tem me ne bi pretirano motilo to, da bi on pridelal nekaj trebuha ali bil manj “popeglan” kot pred poroko. Ej, če mi diši, mi diši.

    Da se jih po poroki in otrokih veliko popolnoma zanemari, češrev jim ne bi bilo treba. Sicer pa velja to tudi za moške.

  51. zogca said

    Ritka je pomanjšanjo.😉 Jaz imam rito.😉

    Ritka …

  52. webmaher said

    Žogca neke meje pa vseeno obstajajo no…kaka kilca gor dol res ni problem ampak če pa čisto popustiš pa tudi ni na mestu …

  53. webmaher said

    Za tistega ki si mu všeč imaš ritko in amen😆

  54. zogca said

    Zato sem jaz po novem na dieti.😦

  55. Janis said

    Da se jih po poroki in otrokih veliko popolnoma zanemari, češrev jim ne bi bilo treba. Sicer pa velja to tudi za moške.

    Kolikor obrneš, veliko žensk bodo reklo, da po navidil raznih ženskih revij rihtajo zaradi sebe. Kar je sicer res, ampak njihov odnos do samih sebe je v glavnem pogojen s tem, koliko moškim so privlačne. Po poroki in otrocih se jim to enostavno ne zdi več prioriteta, ker moškega že imajo in dokler ne bodo začele pogrešat metuljčkov in jih iskat pri sodelavcu, se za moški svet ne bodo več rihtale.

    Prav tako pa so moški velikokrat lažno samozavestni do te mere, da mislijo, da neumivanje in debel pivski trebuh ne bosta vplivala na ženski libido, ker je važno samo to, da nosijo denar k hiši, kar je seveda pomota.

  56. zogca said

    Drži.

    Za tistega ki si mu všeč imaš ritko in amen.

  57. zogca said

    Ampak ko se to začne, je tudi zelo slabo. Mož hitro ugotovi, da to novo rihtanje in ta nova obsedenost z videzem ne bosta prinesla prav nič dobrega.

    Po poroki in otrocih se jim to enostavno ne zdi več prioriteta, ker moškega že imajo in dokler ne bodo začele pogrešat metuljčkov in jih iskat pri sodelavcu, se za moški svet ne bodo več rihtale.

  58. Boom said

    Če se ne motim, je na tisti temi ena ugotovila, da je namen jošk v prvi vrsti dojenje, ne pa rajcanje moških. Glede na to, da je namen tičev lulanje in oploditev, me prav zanima, če se ona zadovolji z majhnim:mrgreen:

  59. webmaher said

    Janis rihtaš se zaradi sebe ne zaradi revij in kaj ti jaz vem še čega…in če držiš neki nivo vsa leta si lahko čisto zadovoljen pa tudi partner ti nima kaj očitat…

  60. zogca said

    Meni se je en sosed čutil poklicanega razložiti, da mu žena ne da seksati. Ne vem, kaj je mislil, da mu bom jaz dala. Ampak povedati hočem pa to – kako hudo je zanemarjen, mi je jasno, zakaj si nobena ženska ne bi želela seksati z njim.

    Prav tako pa so moški velikokrat lažno samozavestni do te mere, da mislijo, da neumivanje in debel pivski trebuh ne bosta vplivala na ženski libido, ker je važno samo to, da nosijo denar k hiši, kar je seveda pomota.

  61. webmaher said

    Boom če je govora o Katarini, ki ima svoj blog pol si z majhnim zvisu še bolj kot pri Žogci😆

  62. Janis said

    Saj je vseeno, kakšen je osnovni namen jošk, dejstvo je, da rajcajo. Tudi usta in rit imata svoji zelo določeni fukciji, pa jih vseeno še kako uporabljamo v seksualne namene😀

  63. zogca said

    Jaz sem zelo proti razmišljanju, da so joške samo za dojenje. Kar pa se tistega drugega tiče – saj bereš, da nekatere raje vidijo, da se jih ne moti s seksom. Če je oplodil in naredil dovolj otrok, sploh ni treba, da tiča še ima.

    Če se ne motim, je na tisti temi ena ugotovila, da je namen jošk v prvi vrsti dojenje, ne pa rajcanje moških. Glede na to, da je namen tičev lulanje in oploditev, me prav zanima, če se ona zadovolji z majhnim.

  64. webmaher said

    Žogca maš pa čudne sosede-ta zgleda bo še 100 let čakal, da ga bo ena zrihtala, če ga že žena ne😆

  65. zogca said

    To je napisala ena na MON-u. Ne spomnim pa se, katera.

    Boom če je govora o Katarini, ki ima svoj blog pol si z majhnim zvisu še bolj kot pri Žogci.

  66. zogca said

    Mah, to je en starejši gospod. Mogoče bo še kdaj poseksal ženo, to pa je tudi vse, kar se tiče njegove seksualne kariere.

    Žogca maš pa čudne sosede-ta zgleda bo še 100 let čakal, da ga bo ena zrihtala, če ga že žena ne.

  67. zogca said

    Anusa si gotovo ne beliš zaradi sebe. Saj ga niti vidiš ne.

    Janis rihtaš se zaradi sebe ne zaradi revij in kaj ti jaz vem še čega…in če držiš neki nivo vsa leta si lahko čisto zadovoljen pa tudi partner ti nima kaj očitat…

  68. webmaher said

    Saj rajca lahko stoinena reč, tko da se za vsakega kaj najde😆
    Nekatere se menda pritožujejo, če se preveč dolgo igraš z joški:mrgreen:

  69. zogca said

    A da se???

    Nekatere se menda pritožujejo, če se preveč dolgo igraš z joški.

  70. webmaher said

    Kdo je pa govoril o beljenju ritke, jaz sem govoril o vsaj štirih poljubih in vsaj treh seksih na teden, kar naj bi zadostovalo za dolg in srečen zakon😆:mrgreen:

  71. zogca said

    To sem mislila, ko si napisal, da se rihtamo samo zase.

  72. webmaher said

    Jaz kakih pritožb slišal nisem, samo po določenem času sem se moral spustiti nižje😆

  73. zogca said

    Potem so te vodili.😉

  74. webmaher said

    Nisem napisal samo zase ampak zaradi sebe … ker če sebe nimaš vsaj malo rad kako boš imel druge …

  75. webmaher said

    Ja Žogca, sedi pet, pa mamici ni treba nič na roditeljskega😉

  76. zogca said

    Če sem dobila petico, grem lahko spat?

  77. webmaher said

    Lahko greš spat pa lepo se spočij😉
    saj grem jaz tudi-jutri so poleti v Planici od 9.45 tudi na TV in pričakujem svetovni rekord našega letečega Kranjca🙂

  78. zogca said

    Planice ne bom gledala, naspala pa se bom, vsaj za silo. Bo treba precej zgodaj vstati.😦

    Lahko noč.

    Upam, da bom kot sinoči sanjala NJEGA.😉

    Si bom za lahko noč v ta namen zapela tisto od Fredija Milerja.😆

  79. webmaher said

    No potem pa le sanjaj NJega pa ornk se naspi…saj jaz tudi računam da bi nekje ob pol devetih vstal, ampak bo težka😦

  80. Janis said

    Oprosti, rihtanje zaradi sebe ne obstaja, zlasti pa ne tisto, ki presega osnovno higieno, ki je povezana z zdravjem. Kadar si v dvomu, se vprašaj in to iskreno, kaj od vsega, kar sicer počneš s svojim telesom, bi počel tudi sam samcat na samotnem otoku. In boš ugotovil (če si ženska, pa sploh), da je vsaj 80% rihtanja zaradi drugih. S tem ni sicer ni samo po sebi nič narobe, ampak čas je, da se famo o “rihtanju zaradi sebe” dokončno preseže.

  81. webmaher said

    Janis saj sva mislila oba isto rihtanje, tko da kak nadstandard in vožnjo z avionom v Milano po obleke od mene kar pozabi😆

  82. trnovčanka said

    Kakšna lušna debata😀

    Moram napisat, da se tudi slučajno ne mislim odpovedat toplesu na plaži:mrgreen:

    Glede rihtanja pa jaz zagovarjam tezo, da se ženske rihtamo predvsem zaradi drugih žensk. Moški so na drugem mestu. Me same pa na tretjem. Čeprav se jaz fantastično počutim vsakič, ko naredim kaj zase. Sploh zdaj.

  83. zogca said

    Toooooooo!!!

    Jaz tudi ne. Pa če bom rodila deset otrok in mi bodo visele do kolen. Naj se zgražajo. :mrgreen: Čeprav se ne bodo, ker potem si jih bom dala operarirati. Saj potem se bodo pa tudi zgražale.

    Brez zgražanja ne gre.😉

    Moram napisat, da se tudi slučajno ne mislim odpovedat toplesu na plaži.

  84. zogca said

    Ko bova šli kofetkat, se bom, že zdaj obljubim, maksimalno zrihtala samo zate.😉

    Glede rihtanja pa jaz zagovarjam tezo, da se ženske rihtamo predvsem zaradi drugih žensk.

  85. trnovčanka said

    Ko bova šli kofetkat, se bom, že zdaj obljubim, maksimalno zrihtala samo zate.😉

    Uuuu, komaj čakam😀 Saj zdaj bojo pa počasi prišli dnevi za kofetek. Se priporočam!

  86. trnovčanka said

    ker potem si jih bom dala operirati

    Bojda so v BG dobri kirurgi na tem področju. Spotoma pa še po ene Kickerse😉

    podvprašanje: za koga se rihta Salome?

  87. zogca said

    A ti mejl že dela?

    Se priporočam!

  88. zogca said

    Kako ne bi bili? Veš, koliko silikonk je tam. V Beogradu se silikonske prsi smatrajo kot ena najboljših naložb za prihodnost. Pot do bogatega moža in to.

    Bojda so v BG dobri kirurgi na tem področju.

  89. trnovčanka said

    email.si se ne odziva😦

    Sem si posebej zate naredila acc na gmailu. Tako da piši na trnovcanka76@gmail.com

  90. trnovčanka said

    Kurc gleda izobrazbo. Važno, da so joške dobre:mrgreen:

  91. zogca said

    Pišem!!!

    Sem si posebej zate naredila acc na gmailu.

  92. zogca said

    Se bere smešno, ampak tako mislijo. Joške, frizura, depilacija in podobno. Da to prinese kešarja. Saj mnogim res prinese, ampak nivo je pa … Ni smajlija za bruhanje.

    Kurc gleda izobrazbo. Važno, da so joške dobre.

  93. trnovčanka said

    Joške, frizura, depilacija in podobno. Da to prinese kešarja

    A nismo pred kratim tračale o eni taki slovenki? Samo njej je kešar prinesel joške in vse ostalo😉

  94. zogca said

    Tudi to obstaja. Ona je očitno imela nekaj, nekaj, nekaj. Jaz sicer ne vem, kaj, ampak nekaj očitno je imela, da se je on tako zapalil zanjo.

    Samo njej je kešar prinesel joške in vse ostalo.

  95. lynx said

    “Ta mojemu možu ni všeč, ta tudi ne, ta tudi ne.”

    To velja za MONove standarde. V reali pa izgleda tako: “Ta je boljša od mene, ta tudi, ta ni, ampak ima večje joške, ta tudi ni lepša a ima boljšo rit….” 😉

    “Oprosti, rihtanje zaradi sebe ne obstaja, zlasti pa ne tisto, ki presega osnovno higieno, ki je povezana z zdravjem. Kadar si v dvomu, se vprašaj in to iskreno, kaj od vsega, kar sicer počneš s svojim telesom, bi počel tudi sam samcat na samotnem otoku. In boš ugotovil (če si ženska, pa sploh), da je vsaj 80% rihtanja zaradi drugih. S tem ni sicer ni samo po sebi nič narobe, ampak čas je, da se famo o “rihtanju zaradi sebe” dokončno preseže.”

    To jaz že od nekdaj pravim. Tudi Žogco sem že vprašal.
    Bravo Janis.

    “Moram napisat, da se tudi slučajno ne mislim odpovedat toplesu na plaži.”

    Mogoče se bo slišalo bedno, ampak ženske ki dojijo, imajo posebno vznemirljive joške. Oblika niti mi važna.
    Trnovčanka, ne vznemirjaj se, če te bom diskretno opazoval.🙂

  96. zogca said

    Kako bo vedela, da si ti? Zoher sem, da ne boš edini, ki jo boš gledal.

    Trnovčanka, ne vznemirjaj se, če te bom diskretno opazoval.

  97. lynx said

    “Kako bo vedela, da si ti? Zoher sem, da ne boš edini, ki jo boš gledal.”

    Saj ravno zato, če bom slučajno jaz.😉

  98. zogca said

    Boš mene tudi gledal? Mislim pred letom 2028.😉

  99. lynx said

    Ja, sem te že iskal.
    Je bila ena v bulerjih in je kadila west, ma je imela premajhne joške.😉

  100. zogca said

    Potem pa nisem mogla biti jaz, če so bile premajhne.😉

    Je bila ena v bulerjih in je kadila west, ma je imela premajhne joške.

  101. trnovčanka said

    Lynx no problem. Tista z dvema vreščečima mulcema in še bolj vreščečim možem v zvezi s prej omenjenima bom jaz.😉

Leave a Reply

 
