Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

In mene ni več …

Posted by zogca na marec 16, 2009

NE VEM, KDO SEM

Ne vem, kdo sem, ne kakšna sem.
Vsak, ki me sreča,
me ustvari po svoje, zase –
ko da je bog.
Gledam to svojo novo podobo
in ljubim človeka,
če me je ustvaril dobro in lepo,
in ga sovražim,
če ustvari spako.

Ljudje so slabi bogovi –
njihova moč ne seže do jutri:
človek odide, pozabi
in mene ni več.
Stopim se
kakor voščena figura na soncu
in ni ne sreče,
ne žalosti, ne želja.

Zgodi se, da pride še kdo
in ustvari nekaj podobnega,
kot je nekdaj bilo,
ko sem verjela,
da klešejo duše iz marmorja –
tedaj zajočem nenadno,
brez vzroka.

Neža Maurer

21 Responses to “In mene ni več …”

  1. zogca said

    Gledam to svojo novo podobo
    in ljubim človeka,
    če me je ustvaril dobro in lepo.

    Eni ljudje nas gledajo s toliko ljubezni in ob njih se počutimo tako dobri in lepi. Ena od teh ljudi je tudi naša Jovanka. In ker je danes njen praznik, ena pesmica samo zanjo.

    V soboto pa proslaviva.😉

  2. Lynx said

    Joške ki jih zebe, so najlepše.

  3. zogca said

    A zato jaz iščem Šveda???:mrgreen:

    Joške ki jih zebe, so najlepše.

  4. Lynx said

    “A zato jaz iščem Šveda???”

    Dvomim, ker potem pridejo v poštev tudi pingvini.🙂
    Dovolj je le kocka ledu, četudi jo ima v roki črnec iz podsaharske Afrike.

  5. zogca said

    Mogoče bi z njimi super sobivala. Kje pa piše, da se moraš s tistim, s katerim živiš, pogovarjati in seksati?:mrgreen: Mogoče je dovolj, da je tisti lušten. In pingvini so luštni.

    Dvomim, ker potem pridejo v poštev tudi pingvini.

  6. webmaher said

    Če si lušten, lahko sobivaš z Žogco😉
    Jovančice evo i drug Tito želi ti sve najbolje Tito voli disco😆

  7. zogca said

    Luštnost je pogoj.😉 Ni pa edini.😉

    Če si lušten, lahko sobivaš z Žogco.

  8. webmaher said

    ker seks in pogovor zaenkrat ne prideta v poštev je dodatni pogoj, da znaš lepo gledati in v kočljivh situacijah zamižati na obe očesi😆

  9. Lynx said

    Nauk zgodbe se glasi:
    Če nisi princ, prideš v poštev edinole če si pingvin.😀

  10. zogca said

    Tooooooooooooooooooooooooo!

    Če nisi princ, prideš v poštev edinole če si pingvin.

  11. zogca said

    Velja za pingvine. Ne velja za moške.:mrgreen:

    da znaš lepo gledati in v kočljivh situacijah zamižati na obe očesi

  12. John said

    In še ta mora biti kraljevski pingvin. Ne kar tam en iz množice enakih.😉

  13. zogca said

    Žogca je izbrična.😉 Samo aristokracija pride skozi.😉 Princi, kot veste, so najbolj zaželeni.😉

    In še ta mora biti kraljevski pingvin. Ne kar tam en iz množice enakih.

  14. John said

    Žogca je Wild Thing…😉

  15. zogca said

    Aha.😉

  16. zogca said

    Malo slovenske muzke!!!

    EKSKLUZIVNA PREMIERA: Čuki – ‘Mal’ naprej pa ‘mal’ nazaj

    http://24ur.com/ekskluziv/glasba/ekskluzivna-premiera-cuki-mal-naprej-pa-mal-nazaj.html

    In malo slovenskih rit!!!

  17. Jovanka Broz said

    webmaher, hvala ti ,veš.

  18. zogca said

    V spodnji odbjavi (pesmica nižje) je še nekaj čestitk.😉

  19. Jovanka Broz said

    hvala, grem dol

  20. webmaher said

    Jovanka ni zakej, sam da si zdrava in vesela ter skrbiš za našo Žogco😉

  21. vlatka said

    žogca,

    sem v prednosti, mene še ni nihče uspel spremeniti!! 😀 😀

Leave a Reply

 
