Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Zgrabi me!

Posted by zogca na marec 15, 2009

USTAVI ME

Vse poti so prave:
nobena ni moja.
Vse smeri so vabljive:
nobena ni zaželena.
Vse želje so lepe:
nobena ni najlepša.
Jočem vase – zavoljo sebe.

Jutra so krik petelina,
gospodar ga bo dopoldan zaklal.
Sončni nakit vzhodov
je razmetan po blatu.
Dnevi so črno-bel film.
Ob mraku sem ranjen bor,
ki mu smola odteka v mah,
korna se mu suši.

Zgrabi me!
Ustavi me!
Ukaži mi pot ob sebi.
Določi mi čas in smer.
Bodi tisti,
zavoljo katerega bom jokala
in s katerim bom uživala.
Bodi tisti,
ki ga bom preklinjala zavoljo muk
in hvalila za srečo.
Zgrabi me!
Ustavi me!

Neža Maurer

98 Responses to “Zgrabi me!”

  1. zogca said

    Tale je pa samo zame.😉

    Željko Joksimović – Drska ženo plava

  2. zogca said

    Danes sem zelo v blond mooodu, ker sem včeraj postala še veliko bolj blond, kot sem prej bila blond.😉 Seveda na povsem naraven način.:mrgreen:

    TAP 011 – Plava

  3. John said

    Tale ja pa samo zame.😉

    Okus drugačne glasbe…
    …Dina lam

  4. John said

    …in še z okusom čokolade.

    Dina Lam

  5. zogca said

    Še malo drugačne čokolade, slovenske.

  6. Jazz said

  7. webmaher said

    kako gre že una Žogca: Ti si moja čokolada i da nisi tako…😆

  8. zogca said

    Poslušam radio Morava.😉

    http://www.uzivoradio.com/index.php?m=05&y=07&entry=entry070521-104305

    Balkan žur.😉

  9. zogca said

    … mlada, ja bih te ljubio.

    Nekaj takšnega.

    Ti si moja čokolada i da nisi tako…

  10. zogca said

    Naj se ve, da znam speči pito zeljanico, kar v bistvu pomeni, da sem godna za poroko. :mrgreen:

  11. Jovanka Broz said

    aaaaa,čak mal- godna za poroko?? a prebranac znaš skuhat? narediti testo za burek (ročno)? e ,ko boš to obvladala si godna za poročiti- drgač ne😀

  12. zogca said

    Jova, potem boš pa imela še nekaj dela z menoj.😉

  13. zogca said

    A to, da znam pogreti Etin prebranec iz konzerve (ki je božansko dober), ne šteje?

  14. Jovanka Broz said

    z veseljem. Za ttako žensko družbo se splača potrudit. Naučila bo tebe teta Jovanka vse, naj se potem tepejo zate, ha ha ha

  15. zogca said

    Tooooooooooo!

    naj se potem tepejo zate, ha ha ha

  16. zogca said

    Ampak njega pa potem tudi. Po poroki.😉 Da bo potem on kuhal, jaz pa bom sedela na riti.:mrgreen:

    Naučila bo tebe teta Jovanka vse.

  17. webmaher said

    Žogca že zdaj zna več kot dovolj – če bo znala še več domačih opravil s kariero ne bo nič:mrgreen:

  18. zogca said

    To v bistvu ni res.

    Žogca že zdaj zna več kot dovolj.

  19. zogca said

    Šojić u pet ujutru ide s ambasadorom u lov na divljeg vepra. :mrgreen:

  20. zogca said

    – Vi ni za šta niste sposobni, samo za ministra.
    – Malo li je?

    :mrgreen:

    Za polulat.

    :mrgreen:

  21. Jovanka Broz said

    webmaher ona je zelooo sposobna in ,ko bo ob vsem tem ,kar zdaj ve, znala še dobro gospodinjiti se temu reče idealna ženska.

  22. webmaher said

    To v bistvu je res, odvisno samo kdo gleda in pod kakšnim kotom:mrgreen:

  23. zogca said

    Kok bo princu žal.

    ona je zelooo sposobna in ,ko bo ob vsem tem ,kar zdaj ve, znala še dobro gospodinjiti se temu reče idealna ženska.

  24. zogca said

    Eni pravijo, da gre ljubezen skozi želodec.

  25. Jovanka Broz said

    ma, veš kaj tako žensko ima rad vsak moški pa če gleda z nevem kakšnega kota.

  26. webmaher said

    Jovanka pa drug Tito to dobro zna i o tome nema smisla diskutirati:mrgreen:
    Žogca zdej se ve zakaj gre naši državi tako dobro: če nisi sposoben za nič pametnega in znaš dobro kimat, si idealen kandidat za ministra:mrgreen:

  27. zogca said

    http://www.velikibrat.co.yu/

    Za Weba, za Jovo in mogoče še za koga.

  28. John said

    z veseljem. Za ttako žensko družbo se splača potrudit. Naučila bo tebe teta Jovanka vse, naj se potem tepejo zate, ha ha ha

    Jovanka, veliko odgovornost si prevzela nase!:mrgreen:
    Se že veselim rezultata šolanja.😉

  29. zogca said

    Tisto je bilo iz Bele lađe. Za nič Šojić ni sposoben, ampak za ministra pa je. Daj na RTS.

    Žogca zdej se ve zakaj gre naši državi tako dobro: če nisi sposoben za nič pametnega in znaš dobro kimat, si idealen kandidat za ministra.

  30. webmaher said

    jOVANKA nemoj sad da upadaš pošto su moji odgovori namijenjeni samo Žogci😆
    Drug Tito sve zna, čak i ono što ne vidi:mrgreen:

  31. zogca said

    To je ta ta lep, Jova, ki sem ti ga danes omenjala.

    http://www.velikibrat.co.yu/housemates/10.html

    Pa je res maneken, Filip mu je ime, Črnogorec.

  32. zogca said

    Potem računaš na to, da bom tebi pekla?

    Se že veselim rezultata šolanja.

  33. webmaher said

    Žogca iščem vsiljivce pa mi bremza PC če vklopim še TV…sicer pa Velikog brata ako se ne varam ima na B92….sad bi trebalo na Pink Plus da poćne ali ne znam možda nestalo para😆

  34. John said

    Potem računaš na to, da bom tebi pekla?

    Osupljivo, kako hitro dojemaš stvari!:mrgreen:

  35. zogca said

    A še komu ne odpre MON-a? Meni ne.

  36. zogca said

    Je že na Pinku, že par dni.

    Saj sem dala link do sajta.

    sad bi trebalo na Pink Plus da poćne

  37. zogca said

    Pametna, kaj češ?

    Osupljivo, kako hitro dojemaš stvari!

  38. zogca said

    A, zdaj mi je začelo delati.

  39. webmaher said

    Veliki Brat ima samo na PinkM..zgleda da jih avtorske dajejo al kaj da ni še na Pink Plus..sicer pa zdaj gledam Bele ladje na RTS 1😆

  40. zogca said

    Saj tam. Gledala sem pri Jovi. Jaz na TV nimam. Bom pa škilila na spletni strani VB.

    Veliki Brat ima samo na PinkM

  41. webmaher said

    Jovanka bi lohka mal šerala tele Pinke do zainteresiranih drugarica i drugova:mrgreen:

  42. asdf said

    “Eni pravijo, da gre ljubezen skozi želodec.”
    baje ciljajo cca. 20cm previsoko….

  43. zogca said

    Hahaha …

    baje ciljajo cca. 20cm previsoko….

  44. zogca said

    Se kdo hoče malo zabavati z Nadrealisti???

    http://www.domacifilmovi.net/top-lista-nadrealista-1.php

    http://www.domacifilmovi.net/top-lista-nadrealista-3-2.php

  45. webmaher said

    Gledam Jennifer Aniston😆

  46. zogca said

    http://www.nettelevizor.com/

    Jaz pa tukaj iščem. Tudi ta pravi Pink je, tisti za Srbijo. Ampak mi ne naloži. Nalaga, ampak ne naloži. Pa cel kup drugih programov. A tebi dela? To bi bila zame super rešitev.

  47. webmaher said

    Dela da vidim ker Pink je to…dvomim da bomo kle lahko gledali filme…

  48. zogca said

    Meni tudi. Od Beklavčeve spot vrtijo. Ampak ne vidim pa znaka Pinka. In zdaj še en spot. To mi je čudno za takšno uro. Meni ni do filmov, jaz bi oddaje.

    Zdaj testiram B92.

  49. Jazz said

    Gledal Revnega milionarja…in mi je bil všeč.Sem spet otročji ratal?

  50. zogca said

    Ne vem, ker nisem gledala.

    Sem spet otročji ratal?

  51. Jazz said

    Poglej,ker me skrbi….😉

  52. webmaher said

    Zdej so Zvezde Granda…to je več ali manj povsod tako da ne vem za kateri Pink gre točno…B92 ne potegne..no jaz ga lohka prek satelita gledam…

  53. zogca said

    Če hočete pogledati, kako je bil kdo oblečen na Viktorjih.

    http://24ur.com/ekskluziv/domaca-scena/video-viktorji-z-druge-plati.html

    Jagoda iz BB je dvignila kiklico in pokazala rito.😆

  54. zogca said

    Bom, ko pride na vrsto. Spisek je super dolg.

    Poglej,ker me skrbi….

  55. zogca said

    Meni tudi ne.

    B92 ne potegne

  56. webmaher said

    Rabiš zgleda Real Player-jAz ga nimam in ga tudi ne rabim…

  57. Lynx said

    Za dobro jutro:

  58. zogca said

    Dobro jutro! Zaenkrat še preveč zaspana, da bi prilepila pesmico. 😕 Če kdo najde kakšno vojaško budnico, mi bo prišla prav. 😕

  59. John said

    Pita Fata Muju:
    – Mujo, šta je to situacija?
    – Recimo, ti kažeš da ideš na nedelju dana kod majke, a vratiš se kroz
    tri dana i zatekneš mene sa drugom ženskom u krevetu – to ti je situacija.
    – To je, znači, isto kao kad bi ti rekao da ideš na pecanje na ceo
    dan, a vratiš se kroz nekoliko sati i zatekneš mene i Hasu u krevetu?
    – Ne, Fato, nemoj da mešaš situaciju sa batinama.

    Dobro jutro.😉

  60. zogca said

    Mene bodo danes batinali, če se hitro ne zbudim.😉

  61. zogca said

    Wham! – Wake me up before you go go

  62. trnovčanka said

    Jutro!

    e se ne mjotim, potem danes posvečam tole pesmico Jovanki: http://www.youtube.com/watch?v=k4SLSlSmW74

  63. trnovčanka said

    Če se ne motim … prezgodaj je še😳

  64. zogca said

    Tako sem zaspana, da sem zadeta.

  65. zogca said

    Ne razumem tega z rojstnim dnevom, sploh ne razumem.

  66. trnovčanka said

    Tole sem enkrat zasledila, pojma nimam, zakaj sem si zapomnila

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,4963782,4964210#msg-4964210

  67. trnovčanka said

    Zaspana tudi jaz. Poslušam mojo Duffy.

  68. zogca said

    Ma ne me hecat! Včeraj sem bila pri njej in ni čisto nič omenila. Je res, da sem ji prinesla rožico, ker ji vedno, ko pridem na obisk, ampak darilo bi ji kupila, če bi vedela. Pa nisem vedela. Preverila bom, ampak gotovo je res, če je napisala.

  69. Jazz said

    trnovčanka said
    March 16, 2009 at 8:29 am
    Jutro!

    e se ne mjotim, potem danes posvečam tole pesmico Jovanki: http://www.youtube.com/watch?v=k4SLSlSmW74

  70. zogca said

    Od mene pa za Jovo ta pesmica.

    In preverila sem, res ima rojstni dan.

    V soboto jo bom na koncertu poljubčkala.

  71. trnovčanka said

    :mrgreen:

    Trnovčanka še ni za v smeti😉

  72. zogca said

    Res je, nisi za v smeti. Saj zdaj je še Mavrični napisal na MON-u, ampak jaz sploh nisem vedela. Tako glupo se počutim, ker sem bila včeraj pri njej. Ampak nisem vedela, tega je nikoli nisem vprašala.

  73. trnovčanka said

    Sem prepričana, da ti Jovanka tega ne zameri, zato se ne sekiraj. Boš vedela drugo leto, sicer je pa dan še dolg.🙂

  74. Lynx said

    Za danes je prepozno. Ko boš rabila budnico, pa bo tale prišla prav:

  75. zogca said

    Saj ne morem nič, če nisem vedela. Ampak menda se prej tako ali tako ne sme čestitati. Se bom odkupila v soboto na Breni big time. Danes bom pa za kosilo in večerjo jedla njeno pito zeljanico, ki mi jo je včeraj dala še za domov. V bistvu me bo ves dan gostila, čeprav je ne bo zraven.

    Sem prepričana, da ti Jovanka tega ne zameri, zato se ne sekiraj. Boš vedela drugo leto, sicer je pa dan še dolg.

  76. zogca said

    Kako ti vedno zadeneš.

    Ko boš rabila budnico, pa bo tale prišla prav.

  77. trnovčanka said

    Kako ti zavidam tole pito. Saj imam v zmrzovalniku vse sestavine zanjo (razen skute) pa sem čisto prelena, da bi jo šla pečt. Po Jovinem receptu seveda.

  78. zogca said

    Jaz jo znam speči. In ti povem, v desetih minutah jo imam narejeno. Včeraj sem gledala Jovanko, sploh ni težko. In če jaz rečem, da se ni treba veliko matrati (sem namreč ekstra len primerek), potem se res ni treba. Naslednjič bom jaz Jovanki prinesla pito. Malo pozneje ti prilepim fotko včerajšnje pite, da te še malo zrajcam, da boš šla peč.

  79. trnovčanka said

    Vem, da je enostavno, sem jo že nekajkrat pekla, ampak se mi ne da do štacune po skuto. Povrh vsega je pa tista, ki jo imaš ti v lasti neštetokrat boljša, kot tista, ki jo spacam jaz.

  80. zogca said

    Ne pridem k sebi in ne pridem.

    Še enkrat budnica!!!

    Še bolj nasilna!

  81. trnovčanka said

    Jaz bom tudi prekršila svoje pravilo ene kave na dan.

  82. zogca said

    Bo tudi padel ta drug kapučino.

    Ne morem misliti in dejansko me bodo danes ne samo batinali, ampak kar lepo obesili. Roko na srce, povsem upravičeno.

  83. trnovčanka said

    Kaj si pa ušpičila? Bi mogla biti na kakem sestanku? Imaš kak dedlajn?

  84. zogca said

    Žogca nikoli ne sestankuje. Dedlajne pa fejst zamuja.

    Bi mogla biti na kakem sestanku? Imaš kak dedlajn?

  85. trnovčanka said

    Poznaš strip Dilbert? Meni noro smešen.

    http://www.dilbert.com/

    Ti posvečam dva citata iz njega:

    “I love deadlines. I especially love the swooshing sound they make
    as they go flying by.”

    “Work is for losers. A winner says ‘That’s on my list’ and never commits to a deadline.”
    – Dogbert

  86. trnovčanka said

    Zdej pejt pa delat! Tudi jaz se bom postrgala dol do nadaljnega.

  87. zogca said

    Saj delam, res delam!!!

    Zdej pejt pa delat!

  88. webmaher said

    Žogca dela ko Švedinja :mrgreen:

  89. zogca said

    Zdaj si me pa na ta komad navlekel. 😆

  90. webmaher said

    Merki da ti jermen zdej dol ne pade:mrgreen:
    Izkoristi vzgornik in si prva:mrgreen:

  91. Jovanka Broz said

    joooj, kako lepo mi je okrog srčeka,ko vas berem (moj roj. dan). Pa kako ste se spomnile? včeraj nalašč nisem hotela povedat Žogci, ravno zato,da ne čuti neke potrebe po darilu ali kaj podobnega.

    Prav polepšali ste mi dan, ej, ne moreš verjet,kako to blagodejno vpliva na mene . Pridne ste ,hvala vsem, cmoka

  92. webmaher said

    Još jedan za našu Jovanku, da nam još dugo bude zdrava i vesela na ovome svijetu Lepa Brena i Haris😉

  93. Jovanka Broz said

    blagodarim😀

  94. zogca said

    Ceca za moju Jovu.😉

  95. lynx said

    Lepa Jovanka kolo vodi:

  96. Jovanka Broz said

    Žogca- hvala

  97. Jovanka Broz said

    tudi ostalim se lepo zahvaljujem🙂

  98. zogca said

    A je bil lep dan? Si uživala?

Leave a Reply

 
