Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Med nebom in zemljo!

Posted by zogca na marec 15, 2009

SAMA

Med polji drhtečimi,
rožami rdečimi –

SAMA.

Sama med žalostjo
in med radostjo.
Sama med smehom
in jokom.
Sama med nebom
in zemljo.
Med življenjem
in smrtjo.

Nad polji dehtečimi
sladka omama.
Moja duša pa –

SAMA, SAMA.

Francka Gorjup

12 Responses to “Med nebom in zemljo!”

  1. zogca said

    Goca Tržan – Ni na zemlji ni na nebu

    Bajaga – Ni na zemlji ni na nebu

    Enes Begović – Ni na nebu ni na zemlji

    Maja Šuput – Ni na nebu ni na zemlji

    Senad Demirović – Ni na nebu ni na zemlji

    Pet povsem različnih pesmi s povsem istim naslovom. Očitno je ujetost med nebom in zemljo pogost pojav.😉 Vem, v resnici se zemlja piše Zemlja, ampak je v pesmi z malo, pa bom še jaz tako pisala.😉 Aja, meni najljubša je od Tržanove.

  2. webmaher said

    Lahko noč Žogca u prolazu😉

  3. Jazz said

    🙂 Dobro jutro,Ljudje!

  4. Spider said

    Bazar: Tina

    Tina, kratka zgodba
    dvajsetih let.
    Mladostne sanje in
    strgani listi
    velikih besed.

    Na rosnem licu porazi
    in večne prevare.
    Gradovi v oblakih,
    peščene utvare.

    Tina, dolge sence
    starih dreves,
    misliš, da sama si.
    Veter tam za gradom
    ti grabi lase.

    In slišiš pesmi pozabe
    z gostilne pri Lini,
    ki grejejo prste
    otroški spomini.

    Tina ne vrjame,
    da je danes drugače.
    Tina ne zaupa,
    niti lastnim očem.

  5. zogca said

    Dobro jutro, ljudje.

    Tok zaspana, tok zaspana.

  6. Jazz said

  7. Jazz said

    zogca said
    March 15, 2009 at 11:13 am
    Dobro jutro, ljudje.

    Tok zaspana, tok zaspana.

    Potem pa kar,še eno kitico-odspi.😉

  8. zogca said

    Tatjana Gros – Zato sem noro te ljubila

  9. zogca said

    Ne morem. Moram spiti kapučino, na hitro še nekaj narediti, potem pa grem k moji Jovanki.

    Potem pa kar,še eno kitico-odspi.

  10. zogca said

    Moni Kovačič – Brez ljubezni mi živeti ni

  11. zogca said

    Ivo Mojzer – Ko si davi se zbudila

  12. zogca said

    Ivo Mojzer – Preden zaspim

Leave a Reply

 
