Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Temu jaz rečem “ženska posla”!

Posted by zogca na marec 14, 2009

Ona: Ali me ljubiš? On: Da, ljubim te. Ona: Bolj kot vse druge? On: Da, bolj kot vse druge. Ona: Bolj kot vse na svetu? On: Da, bolj kot vse na svetu. Ona: Sem ti všeč? On: Da, všeč si mi. Ona: Si rad ob meni? On: Da, rad sem ob tebi. Ona: Ali me rad gledaš? On: Da, rad te gledam. Ona: Ali misliš, da sem neumna? On: Ne, ne mislim, da si neumna. Ona: Ali meniš, da sem privlačna? On: Da, menim, da si privlačna. Ona: Ali te dolgočasim? On: Ne, ne dolgočasiš me. (Žogcina opomba: Če se prej ni zlagal, zelo verjetno se je, se je zdaj gotovo, kajti nemogoče je, da ga vsa ta vprašanja niso zdolgočasila na smrt.) Ona: Ali so ti všeč moje obrvi? On: Da, všeč so mi tvoje obrvi. Ona: Zelo? On: Da, zelo. Ona: Katera ti je najbolj všeč? On: Če izberem eno, bo druga ljubosumna. Ona: Moraš povedati. On: Obe sta izredni. Ona: Ali imam lepe trepalnice? On: Da, lepe trepalnice imaš. Ona: In to je vse? On: Izredne so. Ona: Ali me rad duhaš? On: Da, rad te duham. Ona: Ali ti je všeč moj parfum? On: Da, všeč mi je tvoj parfum. Ona: Ali misliš, da imam dober okus? On: Da, mislim, da imaš dober okus. Ona: Ali meniš, da sem nadarjena? On: Da, menim, da si nadarjena. Ona: Ne misliš, da sem lena? On: Ne, mislim, da nisi lena. Ona: Ali se me rad dotikaš? On: Da, rad se te dotikam. Ona: Ali misliš, da sem smešna? On: Ne, ne mislim, da si smešna. Ona: Ali se mi smeješ? On: Ne, ne smejem se ti. Ona: Ali me res ljubiš? On: Da, res te ljubim. Ona: Reci mi ljubim te. On: Ljubim te. Ona: Bi me rad objel? On: Da, rad bi te objel, te ljubil in božal. Ona: Ali je to v redu? On: Da, v redu je. Ona: Ali obljubiš, da me ne boš nikoli zapustil? On: Obljubim, da te ne bom nikoli zapustil, naj takoj umrem, če lažem.

Tišina … (Žogcina opomba: Je umrl? Imam ga namreč na sumu, da se je zlagal.)

Ona: Ali me res ljubiš? (Žogcina opomba: Že spet? Če slučajno ni umrl, bo pa zdaj, in sicer zaradi “najedanja”.)

Oja, tudi Žogca prekleto dobro zna tako najedati. Vprašanja so sicer drugačna, ne vsa, ampak zna. Dialog, ki vsebuje neznano število moških laži, pa je prepisan iz knjige Psihologija ljubezni, ki sta jo napisali Majda Rijavec in Dubravka Miljković, ki sta dialog povzeli iz knjige Do you love me?, avtorja R.D. Lainga.

28 Responses to “Temu jaz rečem “ženska posla”!”

  1. trnovčanka said

    Jutro vsem😀

    Zogca zabaven post. Pri spodnji reklami me moti samo izjava tipa po sexu: “Ljubim te, za zmeri bom s tabo”.

    Ga ne poznam junaka, ki bi to izjavil.

    Poznam pa kerlca, magnet za ženske, nepoboljšljiv ženskar, ki prvič ko zasliši stavek “Kaj ti čutiš do mene” iz ženskih ust, pobere šila in kopita. Enostavno ne prenese tovrstnih dialogov. Njegovo pojasnilo? “Kaj zaboga jaz vem kaj čutim” Smešno in žalostno obenem.

    Še ena meni včasih zelo ljuba pesmica: http://www.youtube.com/watch?v=yHeseOjdgZI

  2. zogca said

    V takšnem stavku res ne. Ampak poznam pa takšne, ki to govorijo posebej. Meni sta dva. Eden je to tudi mislil, drugi očitno ni.

    “Ljubim te, za zmeri bom s tabo”.

    Ga ne poznam junaka, ki bi to izjavil.

  3. zogca said

    V končni fazi je to kar lepo tragično. Kot je tragično, da ostaja magnet za ženske.

    Poznam pa kerlca, magnet za ženske, nepoboljšljiv ženskar, ki prvič ko zasliši stavek “Kaj ti čutiš do mene” iz ženskih ust, pobere šila in kopita. Enostavno ne prenese tovrstnih dialogov. Njegovo pojasnilo? “Kaj zaboga jaz vem kaj čutim” Smešno in žalostno obenem.

  4. trnovčanka said

    Res je, povejo, ampak tale stavek je pa hudo mimo😉

    Tragično ja, ampak nas žensk nič ne izuči. Smo že enkrat debatirali o tem, da bi nas bivše lahko veliko naučile.

  5. webmaher said

    Trnovčanka se pravi poiščeš sveže bivše, jim zastaviš 13 vprašanj, narediš izračun in se podaš v lov…kaj boš zagledala, komu mar, važno da na papirju vse štima:mrgreen:

  6. vlatka said

    žogca,

    dolgcajt….s temi vprašanji.

    kaj pa če bi bilo tako: Dragi, mi boš danes ti skuhal? Ja, draga, ti bom skuhal.
    Dragi, boš danes ti pomil posodo? Ja, draga, danes bom jaz pomil posodo?
    Dragi, danes grem jaz ven. Da, draga, danes pojdi ti ven.
    O, dragi kaj bi ti brez mene…. 😀 😀

  7. webmaher said

    Kaj bi dragi brez Vlatke…en mesec bi se postil:mrgreen:

  8. zogca said

    Lahko blog izkoristim za malo prilizovanja?

    Toše Proeski & Bilja Krstić – Jovano, Jovanke



    Za mojo Jovanko, da bo jutri pita zeljanica res dobra.😉

  9. zogca said

    Čisto umeten je, o tem se strinjava. Kar pa ne pomeni, da ne bo postal zelo “in”. Bogsigavedi, koliko moških ga bo kopiralo. 😕

    Res je, povejo, ampak tale stavek je pa hudo mimo.

  10. zogca said

    Ne vem, če bi marala tako uslužnega. Saj ne, da mi ne bi prišel prav, ampak dvomim pa, da bi ga lahko imela prav zelo rada.

    kaj pa če bi bilo tako: Dragi, mi boš danes ti skuhal? Ja, draga, ti bom skuhal.
    Dragi, boš danes ti pomil posodo? Ja, draga, danes bom jaz pomil posodo?
    Dragi, danes grem jaz ven. Da, draga, danes pojdi ti ven.

  11. Janis said

    Ljudje se copat v osebnostnem smislu pač hitro naveličamo. Tako moški kot ženske. To seveda ne pomeni oz. sploh ne pomeni, da se od copate zato ločimo, ampak spoštujemo je pa tudi ne. In si hitro najdemo nek nadomestek, ki nas bo izzival v osebnostnem smislu.

  12. zogca said

    Mene že na samem začetku tako odbijejo, da si sploh ne predstavljam … Je lepo, da vidiš, da je nekomu mar in se je temu primerno pripravljen tudi potruditi zate, to seveda, to je lepo in to jaz vedno cenim. Če pa nekdo prav pretirava v tej smeri, mi je kot prvo na živce. In kot drugo se začnem spraševati, kje je ima ta človek tako hud manjko, da misli, da ga mora kompenzirati na takšen način.

  13. webmaher said

    Pretiravanje v katerokoli smer seveda ni zdravo, se pa postavlja vprašanje Tout le Plaisir est pour moi:mrgreen:

  14. zogca said

    Nič ne razumem.

    se pa postavlja vprašanje Tout le Plaisir est pour moi

  15. zogca said

    Latino – Divno je biti nekome nešto

  16. zogca said

    Bo kdo gledal tole reč?

    Pred vrati je slovenski crem de la crem!

    http://24ur.com/ekskluziv/domaca-scena/pred-vrati-je-slovenski-crem-de-la-crem.html

  17. webmaher said

    jaz tut nič ne razumem-teh jajc na POPu pa ne mislim gledat:mrgreen:

  18. zogca said

    Jaz zdaj gledam Selo gori, a baba se češlja. Prejšnji teden sem gledala deset minut in zdaj me firbec matra, kaj bo.

  19. zogca said

    Keanu Reeves za Maxi.😉

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/video-je-keanu-reeves-res-zanemarjen.html

  20. zogca said

    Janis, jaz si te pa ne predstavljam kot Vesno Milek. :mrgreen:

  21. zogca said

    Jutri bom spet jedla tole …


    😎

  22. webmaher said

    Žogca a spet dražiš😆
    Bodi toliko uvidevna pa kak recept napiši morda se pa kdo mal pomatra:mrgreen:

  23. zogca said

    Jaz naj napišem recept? Se ti hecaš?

  24. John said

    Jaz naj napišem recept? Se ti hecaš?

    Oh, what a woman! :mrgreen:
    Like it..

  25. zogca said

    Ti me tako ali tako non stop hecaš.😉

  26. zogca said

    Zato pa sem prekleto pametna😉 in znam kopirati.😉

    Gotove kore, izvrstan nadjev od sira i špinata uz nesvakidašnji kajmak najbolji su put za savršenu pitu zeljanicu. Zadivite ukućane receptom naših baka na način moderne domaćice.

    Za nadjev jaja dobro razmutite, dodajte mlijeko, kiselo vrhnje, ocijeđeni propasirani sir, kajmak, blanširan, ocijeđen i nasjeckan špinat, sol i papar. Sve dobro promiješajte. Lim (vel. 35×22 cm) premažite dijelom maslaca, stavite jedan list tijesta, poškropite ga dijelom rastopljenog maslaca, složite sljedeći list tijesta i premažite dijelom pripremljenog nadjeva. Postupak ponavljajte sve dok ne potrošite tijesto i nadjev. Na kraju stavite preostala dva lista tijesta, poškropite preostalim maslacem, pa stavite peći u pećnicu zagrijanu na 200°C oko 40 minuta.

    http://www.coolinarika.com/recept/pita-zeljanica

  27. John said

    Jaz naj napišem recept? Se ti hecaš?
    Zato pa sem prekleto pametna in znam kopirati.

    Huuuh, what a woman! Are you sure, you are not single?
    :mrgreen:

    Hvala za link! Bom preveril.

  28. zogca said

    I am, baby, I am.😉 Single. Nobody wants me because I can’t cook.

    Are you sure, you are not single?

Leave a Reply

 
