Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ženitni oglasi! aka Ups, v bistvu ni smešno!

Posted by zogca na marec 12, 2009

Seveda vsi želimo odgovornega, zrelega partnerja, pa jih vseeno veliko “nabaše” na neodgovornega in nezanesljivega človeka, ki jih spravlja ob pamet. Ljudje, ki so pripravljeni na resno in trajnejšo zvezo, “naletijo” na nekoga, ki je že vezal ali pa se ni sposoben vezati. Ali pa si prisežejo, da se nikoli več ne bodo zapletli z nekom, ki je čustveno otopel in hladen, nato pa se brezglavo zaljubijo v nekoga, ki ne zna vračati ljubezni. Dr. Barbara de Angelis, avtorica knjige Si ti pravi zame? piše, da si vsi domišljamo, da vemo, kakšnega partnerja hočemo. Ne želimo nobenih slabih oziroma nezdravih lastnosti, ampak veliko dobrih. Zato smo razočarani, ko pristanemo v zvezi z nekom, ki je drugačen in ponavadi ne tako čudovit kot naš ideal. Ne, knjige z naslovom Si ti pravi zame? ne berem zato, ker bi iskala pravega. Moških sploh ne gledam in jih zato tudi opazim ne. Mislim, da bi se moral onesvestiti pred mojimi nogami, da bi ga opazila. In seveda bi v takšnem primeru poklicala reševalce. Me pa branje takšnih knjig zabava. In seveda, naučim se veliko o sebi in ljudeh okoli sebe. Pa vendar, naslednje poglavje me je predvsem zabavalo.

Če bi žensko vprašali, kakšnega moškega želi, bi verjetno napisala, da privlačnega, rahločutnega, pozornega, ki bo sposoben imeti trajnejšo zvezo, bo čustveno odprt in se ne bo bal intimnosti. Nobena ne bi napisala, da želi vase zaverovano zgubo, ki ima veliko potenciala, ampak ga nikoli ne izkoristi. Moškega brez znanja, izobrazbe in dosežkov, zato pa s šibkim spolnim nagonom in usti, polnimi praznih obljub. Zakaj torej pristanemo s takšnimi partnerji, če pa si jih nihče od nas ne želi? Dr. Barbara de Angelis je nekaj žensk prosila, naj na list papirja zapišejo lastnosti, ki so “krasile” njihove nekdanje partnerje. Potem pa so te iste ženske morale napisati ženitne oglase, ki so morali vsebovati naštete lastnosti. Ti oglasi pa so bili, tukaj se začne zabavni del, videti takole …

IŠČEM

Ali rad prizadeneš ljubljeno osebo? Te zanima dolga, brezkončnam mučna zveza, ki jo pogosto prekineš in se spet pobotaš? Iščem nekoga, s komer se bom počutila nesrečno. Nisem izbrična. Zasvojenosti so dobrodošle. Pokliči kadarkoli, podnevi ali ponoči. Dober spanec ni nič v primerjavi s pravim užitkom, ko se oglasiš. Tvojo brezobzirnost, zaradi katere me pokličeš po celonočnem popivanju in kurbanju, bom štela za največji dokaz tvoje pozornosti in poklon svoji ženskosti. Pohiti. Še veliko moških je, ki so bolj moteni kot ti in se pravkar javljajo na oglas.

IŠČEM

Iščem čemernega cepca, ki se ne zna pogovarjati. Lahko se sporazumeva s kretnjami. Iščem moškega, ki se bo prilepil na kavč, dneve in noči gledal šport ter rigal. Dolgočasnejši kot si, raje te bom imela. Redno britje in umivanje ni nujno. Zatiskanje oči pred resnico je nujno. Nikoli ne priznaj, da imava težave. Erekcija ni nujna.

IŠČEM

Iščem jeznega, brezposelnega oblastneža za dolgo, ponižujočo zvezo. Biti moraš čemeren, preračunljiv in mojster v zastraševanju, ker v tem uživam. V večji negotovosti me boš puščal, srečnejša bom. Ambiciozni moški in moški brez dolgov se ne javljajte. Če iščeš nekoga, ki te bo ljubil ne glede na to, kako nedostopen in odvraten boš postal, potem sem jaz dekle zate. Ne skrbi, če se ti ne dvigne. Pretvarjala se bom, da si normalen in se ne bom nikoli pritoževala. Pokliči, kadarkoli hočeš, nenazadnje je tvoja beseda zakon.

Skoraj bi se bila polulala v hlačke, ko sem brala te oglase, vendar me je, ko sem se zamislila, smeh hitro minil. Zadeva sploh ni več zabavna, ko podrobno analiziraš zgornje lastnosti in začneš odkrivati negativne vzorce v svojih zvezah. Dr. Barbara de Angelis pravi, da se s takšnimi partnerji ljudje ne znajdemo po naključju ali zato, ker bi imeli smolo. Glavni krivec za to naj bi bilo nekaj, kar ona imenuje naš čustveni program. Naš čustveni program je skupek sklepov in prepričanj, ki smo si jih med odraščanjem oblikovali o sebi,, drugih ljudeh ter svetu na splošno. Naši možgani so namreč računalnik. Vanj vnašamo informacije in s temi prepričanji programiramo svoj um. Ta “pogram” pa potem do konca življenja vpliva na naše mišljenje in vedenje. In če smo v svoj računalnik vnesli naslednje podatke … Težko me je imeti rad. Takšna, kot sem, nisem dovolj dobra, zato se moram še posebej potruditi, da me bodo ljudje imeli radi. Moškim ne gre zaupati. Skrbeti moram za vse. Ljudje, ki me imajo radi, me zapustijo. Moški so neodgovorni in nanje se ne morem zanesti. Moja čustva niso pomembna, zato jih moram zadržati zase. Če imamo v svojem računalniku takšne podatke, potem sploh ni čudno, da pristanemo z neprimernimi moškimi. Tukaj pa zadeva res neha biti smešna in postane smrtno resna. Dr. Barbara de Angelis pravi, da v odraslosti iščemo podobna čustvena stanja, kot smo jih doživeli v otroštvu, ne glede na to, ali so bila pozitivna ali negativna. Ta vzorec imenuje vračanje domov. Naš spomin, vse asociacije, ki jih imamo v zvezi z domom, izenači s tem, kar naj bi predstavljala ljubezen. Če so nam starši namenjali veliko ljubezni, vendar pa tudi kritike, morda zavestno iščemo ljubečega partnerja, podzavestno pa pritegnemo takšnega, ki rad kritizira. Tega zadnjega stavka pa nisem vzela samo smrtno resno, ampak … Katera beseda je močnejša od smrtno resno? Enkrat samkrat me v tistem letu, ko sva bila skupaj, ni pohvalil. Vedno je govoril, da se mene ne sme hvaliti. In šment, eden izmed mojih staršev ni do mene samo kritičen, kritičen je na deseto potenco. Tako tudi on eno leto ni delal prav nič drugega, kot iskal moje napake. Kaj bi se ukvarjal z mojimi dobrimi lastnosmi, katerih imam, mimogrede, cel kup, če lahko poišče tistih nekaj napak, se obesi nanje in mi jih potem tako zelo zameri, da …

Knjigo vam toplo priporočam.

85 Responses to “Ženitni oglasi! aka Ups, v bistvu ni smešno!”

  1. webmaher said

    Malce dvomim da so ženske res napisale tiste oglase, ker zvenijo mal obupno oz. neresno…

  2. zogca said

    Nisi razumel, Web! Ali pa nisi dobro prebral. Seveda si nobena ženska ne želi takšnega moškega, kot so moški v oglasih. Pa vseeno pristanejo s takšnimi moškimi. Avtorica knjige je ženske prosila, naj opišejo svojega nekdanje partnerje. In potem napišejo oglase s temi lastnostmi. Daj jim je na takšen način pokazala, kakšno je odstopanje med tistim, kar one hočejo in tistim, kar potem dobijo.

  3. webmaher said

    Sem prebral dobro, sam težko zastopim😉
    Aha zdaj vem zakaj se ne sme tebe hvalit😆

  4. zogca said

    Ti bom jaz dala …😉

    Aha zdaj vem zakaj se ne sme tebe hvalit

  5. zogca said

    To je pa najlepši primer lezenja v hudo nesrečo.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5333923

    Lepšega sploh ne morem najti. Kot bi šlo za pisanje enega od zgornjih oglasov.

  6. webmaher said

    Žogca za en kapučino najmanj, tak da veš😉
    Ajej, na podlagi petih stavkov gredo ljudje pisat kaj je stem moškim…dečva naj ga ornk izpraša i gotovo, kaj se sedaj neke igrice igra…se tudi ona boji…

  7. zogca said

    Ne strinjam se, Web. Ta moški je izgubljen primer.

  8. webmaher said

    Izgubljen v kakšnem smislu…ajd jaz se bom zdej tud počasi zgubil…ti zaželim po polnoči potem lahko noč😆

  9. Lynx said

    “Dr. Barbara de Angelis, avtorica knjige Si ti pravi zame? piše, da si vsi domišljamo, da vemo, kakšnega partnerja hočemo.”

    Nekoč si napisala, da točno veš kaj je zate dobro in da ti nima nihče pravice soliti pameti glede tega.
    Jaz pravim, da vemo kaj želimo, ne moremo pa zagotovo vedeti, če je točno to dobro za nas, niti kako se bo zadeva na koncu iztekla.

    “Mislim, da bi se moral onesvestiti pred mojimi nogami, da bi ga opazila.”

    Če bo v petek v tvoji bližini nekoga obšla slabost, vedi da sem to jaz.🙂
    Če ne boš prava, nič hudega, glavno da pritegnem pozornost.

  10. zogca said

    Na vrata si bom nalepil ceglc z naslednjo vsebino: V petek zvečer obuj bulerje!😆

    Če bo v petek v tvoji bližini nekoga obšla slabost, vedi da sem to jaz.

  11. zogca said

    Saj vem, kaj hočem. Jaz nisem vedela, da bo on mene kritiziral. Na začetku je vame gledal skorajda kot v boginjo. Ko je videl, da ga imam rada, je začel pa s kritikami. Prej ne.

    Nekoč si napisala, da točno veš kaj je zate dobro in da ti nima nihče pravice soliti pameti glede tega.

  12. zogca said

    Me hecaš?

    Izgubljen v kakšnem smislu?

  13. Janis said

    To je pa najlepši primer lezenja v hudo nesrečo.

    V resnici malo pomaga samo to, da samega sebe začnemo toliko spoznavat, da vemo, zakaj ravnamo, kot ravnamo in da vemo, kje so naše šibke točke. Ljudje, ki sebe premalo poznajo, ki se jim zdi brezzveze razmišljat o vzrokih lastnih potreb in reakcij, so pač obsojeni na eno nefukcionalno zvezo za drugo. Dokler vsaj malo ne ozavestimo svojih travm in šibkosti, bomo pač ujetniki teh travm in šibkosti, kar bo hudo butnilo ven ravno v partnerstvu, najhuje pa v starševstvu.

    Nekatere ženske imajo pač vzorec, da jih privlačijo nedosegljivi moški, ki so navidez poduhovljeni romantiki in “predobri za ta gnili svet” in “čakajo na pravo in sovražijo zajebancijo in neresnost”, v resnici so pa ali hudi individualisti ali pa hudi čustveni invalidi. Jaz sicer trdim, da imajo ženske, ki jih privlači tak tip moškega, večinoma v podzavesti prepričanje, da se je moške narave treba bat (bodisi imajo izkušnjo neodgovornega in egoističnega očeta s trpečo materjo ali pa matere samohranilke, ki jih je vzgajala v prepričevanju, da so vsi moški prasci) in jih zato privlačijo moški, ki imajo navidez poudarjeno žensko naravo.

  14. zogca said

    Meni osebno se obrača ob poduhovljenih romantikih, če moški reče, da je predober za ta gnili svet, je po moje ali pomehkužen ali pa samo laže, takšen pa, ki čaka na pravo in sovraži zajebancijo in neresnost, pa mi je zlomil srce, ker ni bil niti en odstotek tako resen, kot se je delal resnega. In me niti pod točko razno ni imel za pravo, čeprav je to ves čas govoril. Deloval pa je tako resno. In jaz tako padam na to strogost in resnost. Ampak, zakaj? Je to zato, ker je moja mama najbolj strogo in najbolj resno bitje na tem svetu? In mislim, da mi bo ta ista strogost in resnost prinesla varnost? Ker na tistega prej, ki pa ni bil ne strog in ne resen, na nek način ga globoko v sebi nisem spoštovala. Ravno zato.

    Privlačijo jih nedosegljivi moški, ki so navidez poduhovljeni romantiki in “predobri za ta gnili svet” in “čakajo na pravo in sovražijo zajebancijo in neresnost”, v resnici so pa ali hudi individualisti ali pa hudi čustveni invalidi.

  15. Janis said

    In jaz tako padam na to strogost in resnost. Ampak, zakaj? Je to zato, ker je moja mama najbolj strogo in najbolj resno bitje na tem svetu? In mislim, da mi bo ta ista strogost in resnost prinesla varnost? Ker na tistega prej, ki pa ni bil ne strog in ne resen, na nek način ga globoko v sebi nisem spoštovala. Ravno zato.

    Hja, te stvari okoli spoštovanja boš morala v svoji glavi malo pošlihtat. Občutek varnosti izhaja iz zaupanja. Zaupaš pa lahko samo nekomu, ki načeloma to, kar govori, tudi dela.

  16. zogca said

    In jaz imam v glavi prepričanje, da so strogi in resni ljudje tisti, ki jim lahko zaupaš, medtem ko so ti drugačni na hojladri. Kar seveda ni nujno res. In kar sem jaz plačala z morjem solz.

    Občutek varnosti izhaja iz zaupanja. Zaupaš pa lahko samo nekomu, ki načeloma to, kar govori, tudi dela.

  17. Lynx said

    “In jaz tako padam na to strogost in resnost.”

    Meni pa so všeč ljudje, ki so resni in strogi le izjemoma in samo takrat ko je to res potrebno, sicer pa imam rad dobrovoljne, popustljive in prijazne zajebante.

  18. Janis said

    In jaz imam v glavi prepričanje, da so strogi in resni ljudje tisti, ki jim lahko zaupaš, medtem ko so ti drugačni na hojladri. Kar seveda ni nujno res. In kar sem jaz plačala z morjem solz.

    Očitno je tvoja mama strog in resen človek, ki te sicer skritizira, ampak ti bo tudi vsakič brez oklevanj pomagala, če jo boš res potrebovala in ti hoče samo dobro. In to vse je v tvoji glavi povezano. Ampak kot ugotavljaš sama, je to lahko povezano, lahko pa tudi ne. Strogost in resnost sta res lahko znak samozavestnega človeka, na katerega se lahko zmeraj nasloniš. Lahko sta pa tudi znak človeka, ki z embalažo zgolj prikriva veliko nesamozavest in veliko nesposobnost predati se intimnosti. Zato je treba pogledat za te embalaže, da vidiš, ali gre za karakter ali za prikrivanje karakterja.

  19. zogca said

    To s tem občutkom varnosti – tukaj je mene zaklala mama in jaz to vem in sem povedala tudi njej. To, da bi jaz za občutek varnosti še hudiču prodala dušo. Ker meni nikoli ni bilo jasno, zakaj bi jaz, ki dejansko brez težava funckioniram sama in v bistvu nikogar ne potrebujem, imela takšno željo, da mi moški daje občutek varnosti (ki jo, kot sem že napisala, povezujem z resnostjo in strogostjo). Ker jaz sem res imela popolno družino oziroma najbližje temu. Ene grda stvar se pri nas doma ni dogajala, niti ena grda. Starši so se imeli na smrt radi in se imajo še danes. In mene so imeli na smrt radi in me imajo še danes. Pri nas doma ni bilo prepirov, pretepov, ničesar slabega. Česa se jaz torej tako bojim? In sem se spomnila. Potem mi je tudi mama potrdila, da je to res in da ni plod moje domišljije. Ko sem bila jaz majhna in nisem bila pridna, mi je mama večkrat rekla in zdaj citiram: “Z lučjo me boš iskala ob belem dnevu, ampak me ne boš našla.” V smislu, ti se kar zajebavaj, ko bom umrla, ti bo žal za vse to. Ne vem, ali si lahko predstavljaš, kako se počuti petleten otrok, ko mu mama reče kaj takšnega. In vem, jaz točno vem, da je to krivo za moje strahove. To in nič drugega. Ker jaz živim v večnem strahu, da se bo nekomu kaj zgodilo. Če se meni nekdo ne oglasi na telefon (na primer bivši fant), jaz nisem posmislila, da me on vara, jaz sem pomislila, da je imel prometno nesrečo in umrl. In ne samo, da živim v večnem strahu, da se bo nekomu nekaj zgodilo. Tudi v strahu, da jaz tega, kar se bo zgodilo ne bom prenesla, ampak se bom zlomila. In en takšen, kakršen je bil on, ki zna fejst skriti vsa svoja čustva in ostati miren – v takšen primeru hočeš takšnega.

    Občutek varnosti izhaja iz zaupanja.

  20. zogca said

    Točno tako. Če sem za koga na tem svetu prepričana, da me nikoli na svetu ne bo pustil na cedilu, je to ona. Ker me res nikoli ni. Kljub grožnjam iz zgornjega komentarja.

    Očitno je tvoja mama strog in resen človek, ki te sicer skritizira, ampak ti bo tudi vsakič brez oklevanj pomagala, če jo boš res potrebovala in ti hoče samo dobro.

  21. zogca said

    To je to! Pogledati, ali gre za karakter ali za prikrivanje karakterja.

    Strogost in resnost sta res lahko znak samozavestnega človeka, na katerega se lahko zmeraj nasloniš. Lahko sta pa tudi znak človeka, ki z embalažo zgolj prikriva veliko nesamozavest in veliko nesposobnost predati se intimnosti. Zato je treba pogledat za te embalaže, da vidiš, ali gre za karakter ali za prikrivanje karakterja.

  22. Janis said

    Ko sem bila jaz majhna in nisem bila pridna, mi je mama večkrat rekla in zdaj citiram: “Z lučjo me boš iskala ob belem dnevu, ampak me ne boš našla.” V smislu, ti se kar zajebavaj, ko bom umrla, ti bo žal za vse to. Ne vem, ali si lahko predstavljaš, kako se počuti petleten otrok, ko mu mama reče kaj takšnega. In vem, jaz točno vem, da je to krivo za moje strahove. To in nič drugega. Ker jaz živim v večnem strahu, da se bo nekomu kaj zgodilo.

    Ob tem sem se začela spraševat, če ni tvoj največji problem strah pred izgubo ljubljene osebe, ki je kazen za to, da ti nisi tej osebi vsega prinesla k riti oz. se obnašala po njenih potrebah. Ker to s prometno nesrečo, to je v resnici zgolj prispodoba (čeprav vem, da ti realno tako pomisliš in da je realno samo po sebi – ampak realno je še marsikaj drugega, pa se nam ne plete kar naprej po glavi).

  23. zogca said

    Pa mislim, da ne, res ne. Ker jaz niti pod točko razno nisem uslužen človek, prav res ne. Sicer rada kaj naredim in rada razveselim, ampak tega, da bi se jaz od jutra do mraka ukvarjala s tem, da bo nekdo srečen in zadovoljen, tega res ne počnem. Jaz se bojim tega, da – ko se bo nekaj zgodilo, da bom sama in se bom dobesedno zrušila. Ko je, na primer, umrl muc (čigar smrti sem se jaz bala vsaj pet let in sem ga v mislih pokopala milijonkrat, mimogrede ne samo njega, tudi mamo, očeta, bivšega fanta in kakšno prijateljico, vse v grozi in strahu), če takrat ne bi bilo zraven bišvega fanta in mame – jaz bi padla skupaj od same groze. Ne znam ti tega opisati. Mene je tako zelo strah, da bo nekdo umrl.

    Ob tem sem se začela spraševat, če ni tvoj največji problem strah pred izgubo ljubljene osebe, ki je kazen za to, da ti nisi tej osebi vsega prinesla k riti oz. se obnašala po njenih potrebah.

  24. zogca said

    Ne, ni prispodoba, res ne. En primer. On je me klical. Nekaj časa sva klepetala in potem je zvezo prekinilo. Kličem nazaj, telefon izključen. Še enkrat, še enkrat, še enkrat. Po eni uri sem bila jaz na smrt prepričana, da se je on zaletel, v tistem se je telefon ugasnil … Epilog zgodbe? V bistvu je zajebavala moja Nokia. Ko se je na njej izgubil signal, ti nisi, dokler je nisi ugasnil in znova prižgal, mogel ne poklicati (vsi so bili kakor izključeni) ne poslati sporočila. Jaz sem se tresla od groze, njemu pa (logično) ni bilo nič. In ko sem ga parkrat (res samo parkrat) prosila, če me lahko pokliče, ko bo prišel domov (pozno je bilo, on pa zaspan), je on to (vem, da je) vzel, kot da ga hočem preverjati. Jaz pa sem res samo hotela vedeti, da je živ. Ampak on tega strahu ne razume. Ker on ima pa neke druge strahove.

    Ker to s prometno nesrečo, to je v resnici zgolj prispodoba.

  25. zogca said

    Kako točno, naj se tega znebim, pa ne vem. Verjetno je to za vedno v meni. Če se z menoj sprehajaš po ulici in nisi zaverovan vase, da ne bi opazil, kaj dela človek zraven tebe, opaziš, kako se jaz zdrznem, ko mimo pripelje reševalni avto. In jaz imam v sekundi – ta je tam, ta ne more biti, ta je tam, ta tudi ne. Če imam koga na sumu, da bi lahko bil v tem reševalnem avtu, ga pokličem. Na primer, če vem, da je oče na Viču, in če gre rešilec iz tiste smeri, bom takoj poklicala očeta, da vidim, ali je še živ. Ampak zanimivo, tega se prav spomnim, ko so bili starši na dopustu daleč proč, fant pa je bil ob meni – nisem se zdrznila, nič.

  26. zogca said

    Off topic eno opravičilo. Zadnje dva dni se občasno dogaja, da komentar, ki ga oddate – pojavi se, potem pa kakor izgine, če pet minut pa se spet pojavi. Meni se to dogaja, Webu vem, da se je, mogoče še komu. Očitno imajo manjše težave s serverjem. Vse, kar navidezno izgine, se vedno vrne.

  27. Janis said

    Kolikor obrneš v detajlih, še zmeraj gre za strah pred izgubo in za strah, kako boš ti reagirala na to izgubo. Zato je po svoje logično, da mi ne verjemaš, da je človek, ki je že enkrat doživel hud ljubezenski polom in je bil čustveno čisto na tleh, sposoben še kdaj ljubiti in še kdaj zaupati in še kdaj tvegati tisto hudo čustveno bolečino. V resnici pa sama sebe in svoje sposobnosti ponižuješ. Umrl ti je muc, ampak si preživela. Zapustil te je fant, ampak si preživela. In če bi imela več zaupanja sama vase, če bi se znala kdaj za to, da si preživela, tudi pohvalit, se ti tveganje ponovnega poloma ne bi več zdelo tako nepredstavljivo.

  28. zogca said

    V bistvu ti verjamem. Ker na to zadevo sploh več ne gledam tako. Se mi zdi, da če bi v tem trenutku imela željo po zvezi, bi se v to spustila. Pa je resnično nimam. Ne lažem, ne tebi in ne sebi. Sem se dva dni nazaj prav ujela, samo sebe. Pri kaselcih sem srečala prijateljico, tudi ona je samska in sva debatirali. In sem jaz rekla naslednje: “Verjemi mi, če bi vedela, da me zdaj zgoraj čaka mož in dva otroka, ne bi šla s takšnim veseljem domov kot grem zdaj.” Brez razmišljala sem to rekla. In ko sem šla potem pri sebi analizirat to svojo izjav – roko na srce, bila je iskrena.

    Zato je po svoje logično, da mi ne verjemaš, da je človek, ki je že enkrat doživel hud ljubezenski polom in je bil čustveno čisto na tleh, sposoben še kdaj ljubiti in še kdaj zaupati in še kdaj tvegati tisto hudo čustveno bolečino.

  29. Janis said

    Se mi zdi, da če bi v tem trenutku imela željo po zvezi, bi se v to spustila. Pa je resnično nimam

    Moje mnenje je itak, da je bolje, da je človek malo dlje samski kot premalo. Prav vsi, ki so se (vključno z mano) kdaj spustili v novo zvezo, preden nisi naredil sam pri sebi enega koraka naprej, s(m) imeli hude težave prav zaradi tega.

  30. zogca said

    Res je, preživela sem. Kot je Izbrana enkrat napisala – najbolj se bojimo stvari, ki jih še nismo doživeli, mislim na grozne stvari. Ko so te zadele, ko si jih preživel, veš, da jih lahko preživiš. In zdaj smo pri fundamentalnem strahu. S katerim se je vse to začelo. Izguba mame. Ti povem, da si ne zaupam, da bom to prenesla. In ti povem, v takšnem trenutku imam ob sebe najraje enega takšnega kot je princ. Ga ni bilo na svetu človeka, ki me znal, ko me je bilo strah, tako lepo spraviti v red. Čisto mirno, čisto razumsko. Na primer: Kolikokrat se je to do sedaj že zgodilo? Nikoli. Kakšna je torej verjetnost, da se bo prav danes? Majhna, kajne? Na primer. Je pa res, da mi je on potem na glavo nabil strah, ki ga pa prej nikoli nisem poznala, in sicer strah, da te fant lahko zapusti. Prej se mi je to zdela znanstvena fantastika.

    Umrl ti je muc, ampak si preživela.

  31. zogca said

    Absolutno. In sploh ne vidim razloga, da bi se v nekaj silila. Še posebej, ker jaz res nisem človek, ki bi nujno moral imeti koga ob sebi. Eni ljudje ne prenesejo tega, da so sami. Jaz komot to prenašam, pogosto mi je celo ljubše.

    Moje mnenje je itak, da je bolje, da je človek malo dlje samski kot premalo.

  32. Janis said

    In zdaj smo pri fundamentalnem strahu. S katerim se je vse to začelo. Izguba mame. Ti povem, da si ne zaupam, da bom to prenesla.

    Zelo direktno rečeno: ko smo ljudje v nekaj vrženi, potem moramo plavati. In seveda je v tvojem konkretnem primeru lažje, če plavaš ob vedenju, da to ni zadnji človek v tvojem življenju, ki te je imel rad in te je razumel. Se strinjam.

  33. zogca said

    Da napišem tisto, zaradi česar sem vse to sploh začela pisati. Ko si zgoraj omenjala te poduhovljene romantike in to … Če imam jaz pri moškem občutek, da je manj trden od mene, NO GO. In to je bila ta zamera, za katero vem, da sem jo ves čas v sebi gojila do predbivšega. Ki je sicer zelo v redu fant. Ampak jaz sem pri njem vedela – če bo v življenju prišlo do česarkoli takšnega, česar se jaz bojim, bom jaz morala biti trdna še zanj, pa še zase ne vem, ali sem dovolj. Ne vem, ali razumeš. Na primer, in sva spet pri mucu. Ko je muc dolgo nazaj imel vnetje mehurja in sva ga seveda peljala v veterinarju, pa mu je ta iz lulčka potegnil urin in ko je bila v urinu kri. Pa sem jaz vedela, da to najverjetneje pomeni vnetje, lahko bi pa v kakšnem skrajnem primeru pomenilo tudi kaj hujšega. Ki sem v tistem trenutku pogledala prebivšega in sem videla, da joka … You’re not helping me. Me razumeš? In če pogledam zadevo za naprej. Otroci so tako ali tako velikokrat bolni. In ker je mene strah tistega najhujšega … Ne potrebujem nekoga, ki se bo tresel z menoj ali jokal z menoj, ampak me bo trdo prijel in spravil k sebi, ko bom paničarila.

  34. zogca said

    Jaz strahu, da me nihče ne bi imel rad, nikoli nisem imela. Vedno sem živela v sveti veri, da sem zelo likable. Kar ne pomeni, da me imajo vsi radi, večina pa.😉

    Je v tvojem konkretnem primeru lažje, če plavaš ob vedenju, da to ni zadnji človek v tvojem življenju, ki te je imel rad in te je razumel.

  35. Lynx said

    Glede na to kar si napisala, želiš nekoga, ki ima močno osebnost, kar pa nima nujno veze z resnostjo in strogostjo.
    Ker videz pogosto vara in predvsem moški se radi delamo močnejše kot smo v resnici. Splošen vtis ne pomeni dosti, ampak moraš človeka videti v določeni situaciji.

  36. zogca said

    Saj sem ga, lynx. In bi lahko samo rekla – sedi, pet. Odpovedal je nekje povsem drugje.

  37. zogca said

    Moj princ, če ga pogledam astrološko … Je jasno, zakaj je on takšen. On ima popolnoma neaspektiranega Merkurja, kar je velika redkost. Merkur je sicer razum in um. Neaspektirani Merkur pomeni, da razum niti v najskrajnejših situacijah ne preneha z delovanjem in budnostjo (jaz se s tem ne morem pohvaliti). In to je, ko ga spoznaš, popolnoma res, drži kot pribito. Poleg tega, da je njegov Merkur neaspektiran, je pa zraven še njegov najmočnejši planet. On je – razum, razum, razum. Njegov miselni proces je ločen od vsega ostalega, žal tudi od njegovih čustev. Kot mi je razložil – ljubezen sploh ni pomembna. Identičnega Merkurja v povsem istem znamenju, škorpijonu, je imel Mahatma Gandhi.

  38. John said

    Njegov miselni proces je ločen od vsega ostalega, žal tudi od njegovih čustev. Kot mi je razložil – ljubezen sploh ni pomembna.

    V kakšnem odnosu si pa ti bila z njim? Si bila torej kot nekakšno nadaljevanje njegovega miselnega procesa?

  39. zogca said

    To pa ne. Saj nisem napisala, da je on brezčuten.

  40. zogca said

    Najboljši ženitni oglas vseh časov!!!

  41. asdf said

    “Vse, kar navidezno izgine, se vedno vrne.”

    mislim, da je to ena najlepših izjav, kar jih je bilo kadarkoli na tvojem blogu…
    aja, velik privrženec bapuja- mahatme gandhija- ne zaradi njegovega astrološkega, ampak predvsem človeškega in čustvenega, čustvujočega delovanja! velikanski človek, občutljiv in premišljen!
    pripomba na tvojo logiko- če nekdo joče ob krvavem urinu muca, to ne pomeni, da ne bo žrtvoval svojega življenja za svojega otroka…. popolnoma druga dimenzija….

  42. webmaher said

    Evo tudi jaz sem se vrnil, ženitni oglas je pa 1A😆

  43. zogca said

    Kje, kje, kje?

    Vse, kar navidezno izgine, se vedno vrne.

  44. zogca said

    Nisem na to mislila, sploh ne. Mislila sem, da jaz ob sebi bolj potrebujem nekoga, ki je trdnejši. Sicer jaz predbivšemu štejem v velik plus in mu vedno bom, kako zelo je imel rad muca. Pa mene tudi. On je zelo v redu fant in midva bi mogoče obstala, če bi se spoznala deset let pozneje. Tako pa sva bila še zelo mlada, skupaj preživela več kot desetletje in nekako – ni več šlo.

    pripomba na tvojo logiko- če nekdo joče ob krvavem urinu muca, to ne pomeni, da ne bo žrtvoval svojega življenja za svojega otroka….

  45. zogca said

    Ne bom nič vprašala.

    Evo tudi jaz sem se vrnil.

  46. webmaher said

    Tudi prav Žogca, lahko noč😉

  47. asdf said

    komentar št 26.

  48. asdf said

    aja- ne šteje v kontekstu, ampak zgolj in samo kot nadresnica… ;-))

  49. Nevenka said

    Saj jaz to že vse vem, kadar se pogovarjam s prijateljicami. Moški so točno taki kot so opisani v oglasih.
    Bolj natančnega opisa še nisem brala.
    Žalostno je, da imamo res take vzorce.
    Še bolj žalostno je to, da drugačnega moškega še nisem srečala. Tudi moj najboljši prijatelj ima cel kup lastnosti s seznama. Sebi neverjetno veliko odpusti /dopušča/, njo skoraj živo požre za vsako malenkost iz čistega nezaupanja.

  50. zogca said

    Nekateri. Daleč od tega, da bi bili vsi moški zanič.

    Moški so točno taki kot so opisani v oglasih.

  51. zogca said

    Takšnega bi bilo treba ekspresno zapustiti. V praksi se seveda to ne dogaja tako pogosto. Kaj je temu krivo, strah, odvisnost od odnosa ali nekaj tretjega – tega pa ne vem.

    Tudi moj najboljši prijatelj ima cel kup lastnosti s seznama. Sebi neverjetno veliko odpusti /dopušča/, njo skoraj živo požre za vsako malenkost iz čistega nezaupanja.

  52. Nevenka said

    Niso zanič, ni pa moškega, ki ne bi imel ene tipično “moške” značilnosti, ki so bile obravnavane v oglasih.
    Resnično gre za to, da ženske iz ljubezni sprejmemo vse sorte, saj jim drugega ne preostane.
    Sicer se moškim verjetno zdi zadeva tudi obratna.

  53. Nevenka said

    Mislim, nam ne preostane. No, jaz se malce izvzemam, ker sem obupala nad njimi in se ne mislim več zaplesti z nikomer.

  54. zogca said

    Tipična moška lastnost sama po sebi ni nič slabega. V teh primerih iz oglasov je najbolj očiten popolnoma žaljiv odnos do partnerke, popolno nespoštovanje. Sploh iz prvega in tretjega.

    Niso zanič, ni pa moškega, ki ne bi imel ene tipično “moške” značilnosti, ki so bile obravnavane v oglasih.

  55. zogca said

    Res je, da sprejmemo, ni pa res, da nam ne preostane nič drugega. Takšnega moškega vedno lahko zapustimo. Pa magari smo potem same. In kar se mene tiče, je bolje biti sam, kot v odnosu, v katerem si predpražnik.

    Resnično gre za to, da ženske iz ljubezni sprejmemo vse sorte, saj jim drugega ne preostane.

  56. zogca said

    Saj to ni nič napačnega. Če želiš preostanek življenja preživeti sama, ni to nič slabega. Vendar se to lahko še spremeni, ko boš prebolela.

    Ker sem obupala nad njimi in se ne mislim več zaplesti z nikomer.

  57. zogca said

    Do sorodne duše v preteklosti z ženitnimi oglasi, danes po internetu

    http://www.dnevnik.si/novice/znanost/1042251078

    Malo zgodovine.😉

  58. zogca said

    Tale oglas je pa najboljši, kar sem jih kdaj prebrala.

    “NE VERJAMEM VEČ V RESNIČNO LJUBEZEN, ZATO BI SE RAD POROČIL.”

  59. trnovčanka said

    Dan!

    Zelo dobra knjiga na to temo je: Robin Skynner, John Cleese: DRUŽINE IN KAKO V NJIH PREŽIVETI. Prebrala sem jo predvsem zaradi Cleesa😀 Veliko govori o tem kakšne partnerje si izbiramo in zakaj.

    http://www.juliadoria.com/knjigarna/q/artikel/55/Dru%C5%BEine%20in%20kako%20v%20njih%20pre%C5%BEiveti

    Petek je:mrgreen:

  60. zogca said

    Ampak bo đlo pa vreme v franže. Šment, jaz sem se pa hotela v nedeljo sončiti. B9o dež padal.😦

    Petek je.

  61. trnovčanka said

    A niso nekaj o lepem vikendu govorili?

  62. John said

    Veli doktor Muji:
    – Morate dati uzorak krvi, stolice, urina i sperme.
    Mujo će:
    – Evo ti, bolan, gaća, tu ti je sve!

    Ne samo da je petek, ampak je petek 13 .
    Vic pa nima nič opraviti z oglasi, omenjenimi zgoraj.:mrgreen:

  63. zogca said

    Jaz sem videla kapljice na 24 ur. In sem prav nesrečna zaradi tega. Jovanka me vsak vikend vabi k sebi v svoj raj, ta teden pa je napisala, da moram priti, da ni izgovorov. In če ni izgovorov, potem moram.😉 Hecam se, z veseljem grem. Pa sem mislila, da se bom lahko sončila, zdaj pa kapljice.😦

    A niso nekaj o lepem vikendu govorili?

  64. zogca said

    Tega pa sploh nisem registrirala. Se vidi, da nisem vraževerna.

    Ne samo da je petek, ampak je petek 13.

  65. webmaher said

    Petek 13, srečen dan, hitr loto vplačat:mrgreen:

  66. zogca said

    A jaz to sploh znam narediti? Nikoli nisem.

    Petek 13, srečen dan, hitr loto vplačat.

  67. zogca said

    Ampak ljudje dejansko so zelo vraževerni. Včeraj sem gledala dokumentarec z naslovom Poslednji dan Zorana Đinđića http://www.youtube.com/watch?v=fjFN_hdFvHA in če tam niso vsaj trikrat omenili to, da je šlo za operacijsko dvorano številka 13, potem pa res ne vem. Kot da je to imelo karkoli opraviti s čimerkoli.

  68. zogca said

    Je pa zanimivo to, če se navežem na svoj prejšnji komentar, da on tega dne niti ni mislil iti v službo, pa je šel, ker naj bi se sestal Anno Lindt. Seveda se potem ni, ker so ga ubili. Zanimivo pa je to, da je pol leta pozneje bila ubita tudi ona. Iz čisto iks vzrokov. Je to kakšna karma ali kaj?

  69. webmaher said

    V petek 13, ko sem še hodil v službo smo vedno dobili plačo in to še v “gnilem komunistečnem sistemu”:mrgreen:
    Po osamosvojitvi sem o tem lahko samo sanjal in na koncu ostal še brez dela😯

  70. webmaher said

    Saj to se je že vse vnaprej vedelo, ker je hotel preveč “globoke” spremembe na hitro narest….skoraj nekaj podobnega kot pri nas Kramberger🙄

  71. zogca said

    Ne, saj to mi je jasno, Web. To pravim, kakšno naključje. Z njo bi se moral dobiti, pol leta pozneje pa tudi ona. Očitno sta imela neko skupno usodo. Mogoče bi ona morala umreti že tistega dne. A ni bil nek film enkrat o ljudeh iz enega letala, ki bi moralo pasti, pa ni? In so potem ti ljudje padali drug z drugim, ker so kakor ogoljufali smrt. Vem, znanstvena fantastika.

  72. zogca said

    Potem je pa trinajsti petek kriv …

    Kolesar na avtocesti?!

    http://24ur.com/novice/slovenija/video-kolesar-na-avtocesti.html

  73. trnovčanka said

    Tudi http://www.arso.gov.si/ pravi, da bojo v nedeljo kapljice😦

  74. trnovčanka said

    Zame ni petek 13. ker sem dinarčke dobila na račun:mrgreen: In to od države. Zdaj živim na vaš račun😉

  75. webmaher said

    Trnovčanka sonček bo samo na Gorenjskem, visoko nad oblaki😆

  76. zogca said

    Jaz pa moram še pogledati. Ponavadi je tako, da pride že v petek, če plačilni dan pade na soboto ali nedeljo. Vsaj deset evrov moram iti zapraviti, ker drugače ne bom srečna.😉

  77. zogca said

    Tam pa mene ne bo.

    Trnovčanka sonček bo samo na Gorenjskem, visoko nad oblaki.

  78. Nevenka said

    Hja, veš Žogca, jaz nimam več dosti časa in za prebolevanje in nove zveze.
    Sem se pa zamislila, ko je mama prišla z Žal in je rekla, da je še prejšnji mesec bila na grobu svojega strica, sedaj pa groba ni več.
    Veš, če nimaš družine, ki bi plačevala za tvoj grob, tudi pokopan ne moreš biti nikjer. Sploh ne vem kaj naredijo s teboj. Si moreš misliti, tudi pravice do večnega počitka nimamo v naši domovini, če nihče ne plačuje zate. Jaz sem sama, res se bom morala dati raztresti, tudi če se ne bi hotela.
    Čisto sem zgrožena.
    Življenja nimam kot je treba, in še po smrti se mi ne obeta nič dobrega.😦

  79. Bonkua said

    Žogca, si že prebrala knjigo Najina ljubezen (Harville Hendrix)? Verjetno si, ker je taka klasika. No če nisi, priporočam. Tam se moj čustveni program imenuje imago. Zelo zanimivo in verjetno zelo res.

  80. webmaher said

    Eh Nevenka, kaj bo z mano po smrti mi je čisto vseeno, ni mi pa čisto vseeno sedaj…
    Sicer pa si lahko rezerviraš grob in plačaš za 50 let naprej…

  81. webmaher said

    Žogca goes to California:mrgreen:

  82. zogca said

    Kva?

    Žogca goes to California.

  83. zogca said

    V Sloveniji je res tako, da imamo grobove v najemu in ne v lastnini. Če nihče ne plačuje, te vržejo ven. Pa se res ne da plačati velikooooo za naprej? Kaj pa če nekomu v oporoki nekaj zapustiš, potem pa dodaš volilo, da mora plačevati najem za tvoj grob? Gotovo se da kaj urediti. Za 50, 100 let naprej. Potem pa je tako ali tako vseeno, pa četudi bi imela pet otrok. V končni fazi, ali ti hodiš na grob svoji prapraprababici? Jaz niti ne vem, kje je. Vem še za prababice in pradedke, dlje pa ne.

    Mene komot raztresejo. Še vesela bom.

    Sem se pa zamislila, ko je mama prišla z Žal in je rekla, da je še prejšnji mesec bila na grobu svojega strica, sedaj pa groba ni več.
    Veš, če nimaš družine, ki bi plačevala za tvoj grob, tudi pokopan ne moreš biti nikjer. Sploh ne vem kaj naredijo s teboj. Si moreš misliti, tudi pravice do večnega počitka nimamo v naši domovini, če nihče ne plačuje zate. Jaz sem sama, res se bom morala dati raztresti, tudi če se ne bi hotela.

  84. zogca said

    Bavčar je naredil dolgov za eno miljardo evrov. 🙄

  85. zogca said

    Ne, nisem. Ampak hvala za priporočilo. Poiskala jo bom in prebrala.

    Žogca, si že prebrala knjigo Najina ljubezen (Harville Hendrix)? Verjetno si, ker je taka klasika. No če nisi, priporočam. Tam se moj čustveni program imenuje imago. Zelo zanimivo in verjetno zelo res.

Leave a Reply

 
