Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Prišel boš, ker te čakam!

Posted by zogca na marec 11, 2009

ČAKAM

Ne razumem, kod hodiš.
Vsaj pisal bi.
Ne trdim, da sem le tvoja –
in vendar sem ti zvesta;
vse drugo je tako,
da se preživi,
da ostanem sveža in željna
za tvojo vrnitev.
Kaj bi z izmučeno dušo
in pustim telesom?
Vem, kakšno žensko imaš rad.
Tebe čakam – in sem nejevoljna,
ker te dolgo ni.
Tebe čakam – in sem srečna,
da te čakam.
Ne razumem,
kod hodiš toliko časa.
Nikoli te nisem čakala zaman.
Pravijo, da te ni več,
da si le prst v prsti.
Vseeno je, kaj pravijo.
Še to je vseeno, kaj si.
Prišel boš, ker te čakam.
Nikoli te nisem čakala zaman.

Neža Maurer

104 Responses to “Prišel boš, ker te čakam!”

  1. zogca said

    Još i danas teku suze jedne žene – Mišo Kovač

    Ti si jedna ruža koja spava,
    neka tiha bol u srcu mom,
    ti si ovog ljeta nježna trava,
    ti si moja a ja nisam tvoj.

    Ti si jedna zvijezda što ne plamti,
    jedna davna priča srca mog,
    ti si jedno ljeto što se pamti,
    ti si moja a ja nisam tvoj.

    Još i danas teku suze jedne žene,
    žene koja voli mene, cvijeta koji za mnom vene,
    još i danas teku suze jedne žene,
    žene koja voli mene, cvijeta koji za mnom vene …

  2. zogca said

    Malo mi je jedan život s tobom – Dalibor Brun

    http://www.mojvideo.com/video-malo-mi-je-jedan-zivot-s-tobom-dalibor-brun/622a05b674e4d5a628f2

    Malo mi je jedan,
    jedan život s tobom,
    sve je lakše nego
    nego reči zbogom.

    Ja te molim, ja te molim,
    još samo jedan dan,
    a onda neka umrem,
    nek utonem u san …

  3. Tana said

    Krasna pesmica. Čudovita, kot sama avtorica ga. Neža.

  4. John said

    Take my breathe away…

  5. zogca said

    Prebrala nisem niti ene Nežine pesmi, ki ne bi bila naravnost čudovita.

    Krasna pesmica. Čudovita, kot sama avtorica ga. Neža.

  6. zogca said

    Nujno moram svojim blog prijateljicam, s katerimi sem se prejšnji teden skupaj slinila nad Robom Lowom, povedati, da sem ga ponoči sanjala. In to nezmotljivo njega. Ko se zjutraj zbudim, velikokrat ugotovim, da sanjam tega in tega človeka, ampak je nosil obraz nekoga drugega. Ali pa se ne morem spomniti obraza. Tokrat je bil pa nezmotljivo Rob Lowe. In je bil blazno zaljubljen vame.😛 Me je z zvijačo zvlekel na zmenek in blazno tam šarmiral. Potem je v restavraciji puščala streha, na koncu se je tudi zrušila. Nakar sem jaz skakala okoli z marelo, ki mi ju je nekje sunil, to je zelo pomemben podatek, ker jaz vedno pazim, da mi dež ne zmoči las.😉 Potem se ne spomnim vsega. Na koncu vem, da nas je bilo več in da je on nekje na pol ležal, jaz pa sem bila z glavo naslonjena na njegove noge, on pa me je božal po laseh. Mi zavidate, Rob Lowe??? Čisto takšen kot na tem posnetku. http://www.youtube.com/watch?v=mRXT5iwZ6v8 Kok luštne sanje.😛

  7. zogca said

    Bez rastanka suza nema – Mišo Kovač

    http://www.mojvideo.com/video-bez-rastanka-suza-nema-miso-kovac/e327b64aba4680373097

  8. Lynx said

    Pro arte:

  9. Alenika Žnidaršič said

    Čakam… Neža Maurer…

    Brez besed sem. Koliko vere in hrepenenja vpije ven. In hkrati zaupanja. Ali konec koncev “naivnosti”, prepričanosti v sigurnost, ki je je v resnici – žal – tako malo v resničnem življenju.

  10. zogca said

    Saj to. In meni je to tako zelo znano. Takšno zaupanje v človeka, ki te je izdal. Čeprav tukaj, v tej pesmi, verjetno ne gre za to. Mislim, da smo se o tem že pogovarjali. Da je njen ljubljeni umrl.

    Pravijo, da te ni več,
    da si le prst v prsti.

    Ona pa ga še kar čaka.

    Koliko vere in hrepenenja vpije ven. In hkrati zaupanja.

  11. zogca said

    Tvoje oči – Zdravko Čolić

  12. Lynx said

    Zemljo moja:

  13. zogca said

    Bojan Marović – Tebi je lako

  14. zogca said

    Bojan Marović – Više te nema

    Toplo priporočam to balado.😉

  15. zogca said

    Gospoda, ki je dal tale intervju http://www.siol.net/Kultura/Novice/2009/03/intervju_vojnovic.aspx , bi pa moja mama najraje videla za zeta, če jaz kaj razumem mnoge in premnoge namige.😉 Ampak je na srečo doumela, da ga ne kanim iskati po Ljubljani.

  16. Artemis said

    “Gospoda, ki je dal tale intervju http://www.siol.net/Kultura/Novice/2009/03/intervju_vojnovic.aspx , bi pa moja mama najraje videla za zeta, če jaz kaj razumem mnoge in premnoge namige. Ampak je na srečo doumela, da ga ne kanim iskati po Ljubljani.”

    Povej mami, da je njen izbrani bodoči zet že zaseden in si je z dekletom uredil skupno stanovanje, tako da ne bo izpadlo, da ji ne želiš izpolniti želje in ga nočeš iskati po Ljubljani:).

  17. zogca said

    S to novico si mi pa naredila veliko veselje, ampak res. Če ga bo še kdaj omenila, ji bom v šusu zrecitirala ta podatek. A imaš mogoče enako ugoden podatek tudi za nekega Mrkaića, ekonomista, ki mi ga je tudi že omenjala? Mi je razlagala, kako je pameten in kako je samski. Ko pa ga je opisala, me je minila volja do življenja.

    Povej mami, da je njen izbrani bodoči zet že zaseden in si je z dekletom uredil skupno stanovanje, tako da ne bo izpadlo, da ji ne želiš izpolniti želje in ga nočeš iskati po Ljubljani:).

  18. maxi said

    Neverjetna je tale gospa Neža!

    …Ne trdim, da sem le tvoja –
    in vendar sem ti zvesta;
    vse drugo je tako,
    da se preživi,
    da ostanem sveža in željna
    za tvojo vrnitev….

    Prav čuti se utrip teh njenih pesmi…

  19. zogca said

    Vedno. V naslednjih dneh bo še nekaj njenih.

    Prav čuti se utrip teh njenih pesmi…

  20. zogca said

    WEB, BOVA GLEDALA???

  21. webmaher said

    kaj je Žogca🙄
    jaz fuzbal gledam, moji vodijo, go MU in Barca😆

  22. zogca said

    Te bom obveščala. Priznal je, da ljubico ljubi bolj kot ženo.

  23. webmaher said

    polčas že gledam😆

  24. zogca said

    Samo to je grozno. In žena ve, da ljubico bolj ljubi. Kot žena ve, da jo kani zapustiti, ko bosta šla sinova od doma. In ona ne naredi nič. Mislim!!!

  25. webmaher said

    obleko je nosu od moškega katerega ženo mu je poseksal😆

  26. webmaher said

    spal u zakonski postelji z ljubico pa žena je bla doma:mrgreen:

  27. zogca said

    Srhljivo. V zakonski postelji je seksal z ljubico, ko je bila žena doma. Pa drugače izgleda tak umirjen, mil, dober gospod. Kako videz vara!!!

  28. webmaher said

    sticajem okolnosti, ta je dobra😆

  29. zogca said

    Ne moreš verjeti!

  30. webmaher said

    ala je živčen, no 100.000 dinarjev ma že…

  31. webmaher said

    sinova pa smatrata da je to uobičajeno, svašta🙄

  32. webmaher said

    uf, odstopil je, a mu je blo mal hudo Žogca … a pa kr konc je že…

  33. zogca said

    Pa kaj misliš? Da bosta onadva, ki sta s tem gor rastla, lahko imela normalne odnose z žensko? Hudo dvomim.

    sinova pa smatrata da je to uobičajeno

  34. webmaher said

    Žogca zdej pa fuzbal gledat MU ma sam 1:0 proti Interju..bi znalo biti zanimivo :Lol:

  35. zogca said

    Sem kar malo jezna, ker kar nekaj odstopajo. To ni zanimivo, če ne pride do najbolj žgečkljivih vprašanj.

    uf, odstopil je, a mu je blo mal hudo Žogca … a pa kr konc je že…

  36. zogca said

    Glej, glej, glej!

  37. maxi said

    Srhljivo. V zakonski postelji je seksal z ljubico, ko je bila žena doma. Pa drugače izgleda tak umirjen, mil, dober gospod. Kako videz vara!!!

    Kje to gledata?

  38. webmaher said

    Maxi je že konc na Pink Plus je blo

  39. maxi said

    A Pink plus…ni uni običajen Pink?

  40. zogca said

    Je že fertih, Maxi. Drugače pa je ob sredah ob 21.00 na Pink Plus. Jaz gledam vsak teden, je pa Spider v bistvu kriv, on nas je navlekel.

    Kje to gledata?

  41. zogca said

    V bistvu je Pink Plus tisti Pink, ki gs ima običajen Slovenec. Čisto običajen Pink, da je samo Pink, imajo samo v Srbiji.

    A Pink plus…ni uni običajen Pink?

  42. webmaher said

    jutri je pa ob 22.05 na Novi Tv…

  43. zogca said

    To je ta oddaja!

  44. Lynx said

    “Sem kar malo jezna, ker kar nekaj odstopajo. To ni zanimivo, če ne pride do najbolj žgečkljivih vprašanj.”

    Firbec babji 🙂

  45. webmaher said

    ja Pink je uobičajeni Pink, ki ima samo lastne oddaje saj filmov in nadaljevank ne sme prikazovati zbog autorskih prava, čeprav občasno mal pogoljufajo😆

  46. zogca said

    Kriva!

    Firbec babji

  47. maxi said

    V bistvu je Pink Plus tisti Pink, ki gs ima običajen Slovenec. Čisto običajen Pink, da je samo Pink, imajo samo v Srbiji.

    Aha, pa res…sem pogledala in desno zgoraj skoraj nevidno piše plus.
    Jaz bi tudi naslednjič to gledala, mi boste povedali pravi čas ko bo?

  48. webmaher said

    Lynx Žogca ni taka, to je samo začasno dokler je med nunami😆

  49. zogca said

    Bom jaz napisala. Ker vedno prej napišem. Da potem Web tudi gleda in komentira z menoj. Je bolj zabavno, če lahko potem s kom čvekaš in se zgražaš.😉 Bom opozorila tudi tebe.

    Jaz bi tudi naslednjič to gledala, mi boste povedali pravi čas ko bo?

  50. webmaher said

    Maxi svaki tjedan u 21 čas😆

  51. zogca said

    Žogca je vedno firbčna.😆

    Žogca ni taka, to je samo začasno dokler je med nunami.

  52. webmaher said

    Maxi ako rano ustaješ, možeš ovo od danas vidjeti sutra u jutro ali potem boš morala s tople postelje že ob 5.30😆

  53. maxi said

    Maxi svaki tjedan u 21 čas😆

    Ma boh ve, če nem pozabila do takrat…🙂

  54. maxi said

    Maxi ako rano ustaješ, možeš ovo od danas vidjeti sutra u jutro ali potem boš morala s tople postelje že ob 5.30😆

    Nimam šans, sem hud zaspanec…pozimi zgodaj vstanem samo, če mi obljubiš, da me pelješ v Nassfeld.😛

  55. maxi said

    Bom jaz napisala. Ker vedno prej napišem. Da potem Web tudi gleda in komentira z menoj. Je bolj zabavno, če lahko potem s kom čvekaš in se zgražaš.😉 Bom opozorila tudi tebe.

    Ok, zlata si… Itak!🙂

  56. webmaher said

    ups, Maxi slaba novica ob 4 zjutrej je že, so nekaj popravljali, ker jim je zgleda Veliki brat odpadu, ampak imaš ponovitev tudi v petek ob 11.20 uri , če ne bo spet kakvih promjena😆

  57. zogca said

    A za dober seks pa ne? Jaz vstanem, če vidim fejst tiča.😉

    pozimi zgodaj vstanem samo, če mi obljubiš, da me pelješ v Nassfeld.

  58. zogca said

    To je pa čudna ura za program, ki ima oznako 18 plus.

    ampak imaš ponovitev tudi v petek ob 11.20 uri

  59. maxi said

    A za dober seks pa ne? Jaz vstanem, če vidim fejst tiča.😉

    Ma ne, zanjga mi ni treba vstajat…he he
    Če ga ob taki zgodnji uri vidim, potem je takrat zagotovo v moji postelji….🙂

  60. webmaher said

    kdo mu je pa dal oznako 18 plus, kje si pa to zdej našla😆

  61. zogca said

    Web, si videl na levi strani v krogcu številko 18? Ves čas je bila tam. To pomeni, da oddaja za mlajše ni primerna. In roko na srce, res ni.

  62. zogca said

    Ampak zbuditi se je pa vseeno treba.😉

    Ma ne, zanjga mi ni treba vstajat…he he
    Če ga ob taki zgodnji uri vidim, potem je takrat zagotovo v moji postelji….

  63. maxi said

    Ampak zbuditi se je pa vseeno treba.😉

    Mah, to se vmes prebujam…..uf, to je nakaj najlepšega, kar se ti lahko zgodi…:mrgreen:

  64. zogca said

    Kad proplakaće zora – Mišo Kovač

    http://www.mojvideo.com/video-miso-kovac-kad-proplakace-zora/af3fb35c3586d4a2139c

  65. zogca said

    A vidiš? To bi si pa jaz želela. Da začne, ko jaz še spim. Pa mi ni bilo dano doživeti.

    Mah, to se vmes prebujam…..uf, to je nakaj najlepšega, kar se ti lahko zgodi…

  66. webmaher said

    Žogca to pa nisem opazil, tudi na sporedu tega nikjer ni in tam bi to najprej moralo biti…

  67. maxi said

    A vidiš? To bi si pa jaz želela. Da začne, ko jaz še spim. Pa mi ni bilo dano doživeti.

    Pa ti še bo…

  68. zogca said

    Jaz sem prej to registrirala. Saj je mogoče, da se mi blede, ampak upam pa, da ne.

    Žogca to pa nisem opazil, tudi na sporedu tega nikjer ni in tam bi to najprej moralo biti…

  69. zogca said

    Iz tvoje tipkovnice pred Božje uči. To naj bi bila izpeljava tistega iz tvojih ust v Božja ušesa.

    Pa ti še bo…

  70. webmaher said

    ajej, pozabil pomivalca zalaufat, ajoj, zdej pa na roke posodo prat, Žogca a si ti že:mrgreen:

  71. maxi said

    ajej, pozabil pomivalca zalaufat, ajoj, zdej pa na roke posodo prat, Žogca a si ti že:mrgreen:

    In zakaj ga ne moreš zdaj…vklopit?

  72. zogca said

    Pol posode sem že pomila, pol je je ostalo.

    Moja posla.😉

  73. zogca said

    Ja tudi ne štekam.

    In zakaj ga ne moreš zdaj…vklopit?

  74. webmaher said

    ne štekata, rad bi še danes imel pospravljeno..če zdej zalaufam se mi ne bo dalo pol ven zlagat😆

  75. maxi said

    ne štekata, rad bi še danes imel pospravljeno..če zdej zalaufam se mi ne bo dalo pol ven zlagat😆

    Mat, kompliciraš….boš pač jutri zložil.
    Unbelive…se ne morem odločit al bi bil tak moški božji dar v hiši al pokora…hehe

  76. webmaher said

    Maxi nič ne kompliciram že laufa tipi topi-nisem ja komplikator😆

  77. zogca said

    Enako.😉 Jaz sem zelo na hojladri. Mene sploh ne moti. Komot grem spat z nepomito posodo.

    Unbelive…se ne morem odločit al bi bil tak moški božji dar v hiši al pokora…hehe

  78. zogca said

    Je pa tako, če moški komplicira in vse naredi, se sploh ne pritožujem. 😆

  79. webmaher said

    če bi tak moški imel Maxi v hiši potem bi ta imela prednost pred vsakim strojem ob vsakem času:mrgreen:

  80. webmaher said

    če bi tak moški imel Maxi v hiši potem bi ta imela prednost pred vsakim strojem ob vsakem času:mrgreen:

  81. zogca said

    A rihtal bi pa vse, da bi Maxi bila spočita?

  82. webmaher said

    če bi tak moški imel Maxi v hiši potem bi ta imela prednost pred vsakim strojem ob vsakem času:mrgreen:

  83. zogca said

    Nisi odgovoril.

  84. maxi said

    če bi tak moški imel Maxi v hiši potem bi ta imela prednost pred vsakim strojem ob vsakem času:mrgreen:

    Raje kot pred strojem, sem jaz na stroju…hehe😛

  85. zogca said

    Očitno ima Web težavo in ne vidi svojih odgovorov. Tudi meni se je to že parkrat zgodilo.

  86. zogca said

    Tudi jaz sem raje na stroju.😉

  87. webmaher said

    Maxi bi lahko maximalno uživala na stroju😆
    Pošljem in nič se ne zgodi..ponovim parkrat in evo ti ga na..nekaj strežnik zeza🙄

  88. lynx said

    Žogca, ne bi ti počasi začela razmišljati o nagradi za stotisočega obiskovalca bloga?
    In da ne bi slučajno pomislila na kondome. 😀

  89. maxi said

    hehe…Lynx

  90. webmaher said

    Lynx bi rad že končno brez😆

  91. zogca said

    Kako bom pa vedela, kateri bo padel na 100.000? Jaz tega ne vidim. Jaz, na primer, ne vem, kdo je zdaj na blogu. Vem za tiste, ki pišete, sicer pa ne. Imam statistiko, katere strani gledate, na katere linke klikate in podobno, ampak ne vem, pa kdo je na blogu,

    Žogca, ne bi ti počasi začela razmišljati o nagradi za stotisočega obiskovalca bloga?

  92. zogca said

    Je grozno, ker nihče noče kondomov.😉 Pa toliko sem jih ponujala.

  93. webmaher said

    tisti ki ti bo poslal print screen tvojga bloga s številko 100.000😆
    men si enkrat sladoled obljubila ne kondomov😉

  94. zogca said

    To pa lahko.

    Čeprav je tudi to v bistvu … Gre za to, da se števec obnavlja na vsakega, ampak na vsakih pet minut obnovi številko, zato mogoče sploh nihče ne bo videl te številke.

  95. webmaher said

    Žogca a ti veš da je bilo včeraj Gregorjevo?
    Jaz bom ziher vidu številko sam če ne bom pozabil😆

  96. zogca said

    Nekaj so spuščali po Ljubljanici zaradi Gregorjevega, to vem. In kaj pomeni Gregorjevo?

  97. webmaher said

    Gregorjevo velja kao za prvi pomladanski dan, moja teta pa fotr sta mi pa ko sem bil še mlad vedno govorila da se na ta dan ptički ženijo😆

  98. zogca said

    These are the days of our lives – Queen

    http://www.mojvideo.com/video-queen-these-are-the-days-of-our-lives-studio-version/c8f4ed8135d5691a151e

  99. zogca said

    Jaz se nisem ne ženila. Očitno nisem ptička.😉

    da se na ta dan ptički ženijo

  100. zogca said

    Željko Joksimović – Varnice

  101. zogca said

    Ana Nikolić – Januar

  102. Spider said

    Zelo lepa pesem:

  103. zogca said

    Ne da je lepa, božanska je.

  104. zogca said

    Elton John – Nikita

Leave a Reply

 
