Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

In sam si plačilo za vse!

Posted by zogca na marec 10, 2009

ZA VSE BOŠ PLAČAL

Za vse boš plačal.
Največ boš plačal za svoje rojstvo.
Jata posmehljivih ptic
te bo zasledovala
skoz življenje.
Ob uri miru
in ob uri nemira
se bo spuščala na tvoje prsi.
Terjala bo plačilo.
In ti boš dajal in dajal.
Ampak rešitve ne bo nikoli.
Ker ni nikjer odpuščanja.
Nikjer ni odrešitve za človeka.
V sebi nimaš vrednosti,
s katero bi plačal.
In sam si plačilo za vse.

Dane Zajc

79 Responses to “In sam si plačilo za vse!”

  1. zogca said

    Če jaz pravim razumem, je danes dan mučenikov. In ta pesem se mi je zdela najprimernejše darilo za mučenike, ki redno prihajajo v moj ofsajd. Zmečkana srečka na fotografiji naj bi simbolizirala to, da sreče ni.

  2. izbrana said

    Dan mučenikov…..

    Bom izkoristila tvoj blog in podarila nekomu tole pesmico😉 !

    Tanja Žagar – Naj se ve

  3. zogca said

    Če sme Izbrana, smem tudi jaz!:mrgreen:

    Nekomu podarjam tole pesmico!

    Rod Stewat – Have I told you lately

    http://www.mojvideo.com/video-have-i-told-you-lately-that-i-love-you/3b9ae3a80dcdff9e9086

  4. zogca said

    Še malo zgodovinske podlage.

    Spomin 40 mučenikov se v krščanskem koledarju obhaja 10. marca. Na ta dan se Rimskokatoliška cerkev spominja 40 rimskih vojakov, ki se niso hoteli odreči krščanski veri in umrli mučeniške smrti.

    Iz pisnih zgodovinskih virov se lahko razmeroma natančno ugotovi dramatični dogodek mučeniškega pričevanja teh štiridesetih mučencev. V času pregonov cesarja Licinija je ujeto 40 krščanskih vojakov in postavljenih pred izbiro: ali se odrečejo veri v Kristusa ali pa umrejo. Vsi so izbrali drugo, čeprav je šlo za kruto smrt: umreti v vodi, ki je zmrzovala. Ko so se še nahajali v zaporu, so napisali oporoko, v kateri zahtevajo da so po smrti skupaj pokopani v Sareimu pri Zeli, vas je danes poistovetena z vasjo Kyrklar v Mali Aziji, ki pa pomeni ravno število 40. Zato so tudi vernike zaprosili, naj, sicer iz pobožnosti, ne raznesejo njihovih relikvij. Naročili so tudi, naj najmlajši med njimi, sluga Eunoik, če bo obvarovan smrti in dobil svobodo, postane varuh njihovega groba. Na koncu oporoke, po kratkih opominih bratom v veri, pozdravih sorodnikom in prijateljem, so se vsi poimensko podpisali. Mučeništvo se je zgodilo 9. marca leta 320 v gimnazijskem dvorišču ob kopališču mesta Sebasta v Mali Armeniji, danes Siwas v Turčiji. Ob ledenem kopališču je bilo pripravljeno tudi toplo, da bi premamilo katerega od njih, ki bi težko prenašal trpljenje. Našel se je nekdo, ki je popustil in skočil v vročo vodo, pa je zaradi nagle spremembe temperature takoj umrl. Na njegovo mesto je stopil med mučence njihov stražar; slekel je obleko in se priznal za kristjana. Ko so vsi umrli, so njihova telesa znosili iz mesta, jih sežgali in njihov pepel stresli v reko. Preganjalci so se jih bali tudi mrtvih pa so želeli uničiti vsak spomin na njih. Verniki, željni svetih relikvij so vseeno nekaj tega uspeli rešiti. Čeprav so ti sveti mučenci mučeni 9. marca, v času papeža Inocenta X. njihov god v zahodni Cerkvi obhajamo na današnji dan.

    http://sl.wikipedia.org/wiki/Štirideset_mučenikov

    Zdaj grem pa klicat očeta, da ga opomnim, da danes lahko pri mami zahteva malo boljše kosilo.😉

  5. trnovčanka said

    Dan😀

    Jaz bom pa malo drugačno pesmico prilepla:

  6. zogca said

    Danes se mi pa tako ne da delati. Pa vlečem ring tončke z interneta.

    http://www.zedge.net/ringtones/465327/pink–so-what-ringtone/

    http://www.zedge.net/ringtones/421070/39-sa-2-ringtone/

    http://www.zedge.net/ringtones/402724/stuck-in-a-moment-ringtone/

    http://www.zedge.net/ringtones/495780/lepa-brena-ringtone/

    http://www.zedge.net/ringtones/611438/in-the-name-of-love-ringtone/

    http://www.zedge.net/ringtones/610069/u2-stay-ringtone/

    Mogoče portal komu pride prav za iskanje ring tončkov.😉

  7. zogca said

    Dan, Trnovčanka!!!

  8. trnovčanka said

    Da vidimo, če najdem kakšen všečen ringtone.

  9. trnovčanka said

    Čisto brez idej…

  10. zogca said

    Trnovčanka, tale je rezerviran za tvojo številko. Da veš!!!

    http://www.zedge.net/ringtones/465327/pink–so-what-ringtone/

  11. webmaher said

    Dan Žogca, Izbrana in Trnovčanka…uživajte še naprej in ne dajte se motiti Kako sam sretan što sam glup:mrgreen:

  12. trnovčanka said

    Našla😀

    Najljubši komad lanskega leta:

    http://www.zedge.net/ringtones/303219/valerie-ringtone/

  13. trnovčanka said

    Trnovčanka, tale je rezerviran za tvojo številko. Da veš!!!

    :mrgreen: pridna punca:mrgreen:

  14. trnovčanka said

    Hola Webmaher! Kako si danes? A si v službi?

  15. zogca said

    Da meni nekdo reče, da sem pridna. Odpiram šampanjec!!!😉

  16. trnovčanka said

    Rajši eno piksno kokakole. Še zame. Jaz je ne smem😦

  17. Lynx said

    Obljubljena dežela:

  18. zogca said

    Web, link ne dela.❗

  19. zogca said

    Jo bom šla kupit. Dokler jo jaz smem. Sem se z nekom zmenila za dva tedna Atkinsa.😉

    Rajši eno piksno kokakole.

  20. trnovčanka said

    Ojej hujšanje. Ne govori. Žrem kot slonica.😳 (saj govoriš o neki dieti ne?)

  21. zogca said

    Aha, o dieti. O večih, ki jih mislim furati do konca maja. Malo Atkinsa, malo ločevanja, malo tistega Montignaca ali kaj že je. Jao, jao, jao mene, če ne zlezem v čisto vse cunje, ki jih imam. Trenutno sem na 80 % (nezlezenih, ne zlezenih), kaj je srhljiv podatek.

  22. zogca said

    Drugače sem hotela danes dati gor objavo o hujšanju, ampak so imeli mučeniki prednost.😉

  23. zogca said

    Kaj se lahko zgodi, če se človek loti jesti zdrave hrane!!!

    Mišji iztrebki v semenu

    http://24ur.com/novice/slovenija/misji-iztrebki-v-semenu.html

    V čokoladi tega ni.😉

    Bolje je jesti čokolado.😉

  24. trnovčanka said

    Se strinjam! Pa še enega zakuri zame🙂

  25. Lynx said

  26. zogca said

    Takoj prižigam!😉

    Se strinjam! Pa še enega zakuri zame

  27. trnovčanka said

    Zogca jaz se spravim v 20% mojih cunj. In še to v tiste iz kriznih dni. Sanjam o tem, da se malo k spravim k sebi in grem v en konkreten šoping. In to jaz, ki šoping sovražim.

  28. trnovčanka said

    Mmmmm cigaret. Že devet mesecev sem brez pa še vedno sanjam o njih. po prvem porodu je bilo isto. Nepoboljšljiva sem.

  29. trnovčanka said

    Ugotavljam, da danes samo nekaj sanjam.

  30. zogca said

    Če ti je tako dolgo ratalo brez, ojej, ne prižigaj več.

    Mmmmm cigaret. Že devet mesecev sem brez pa še vedno sanjam o njih. po prvem porodu je bilo isto. Nepoboljšljiva sem.

  31. zogca said

    Saj, to sem napisala tudi jaz. Da se v 80 % ne spravim. Ampak ti vsaj veš, zakaj!!!!!!! Zakaj se jaz ne? Ajde, to, da sem se takrat, ko sem ležala pol leta, fuuuul zredila, je razumljivo in opravičljivo. Zakaj pa v teh eno leto in pol teh kil nisem spravila dol? To pa ni več opravičljivo.

    Zogca jaz se spravim v 20% mojih cunj.

  32. trnovčanka said

    Vidiš, ko površno berem. Tudi jaz sem imela največ kil po moji enoletni depresiji. Brrrrr, se raje ne spominjam. Glede cigaret pa močno dvomim, da ne bom več prižgala. Sploh dokler bo moj kadil :S

  33. zogca said

    Ti tega občutka sploh ne znam razložiti. Ura šest zvečer. Beda, totalna. Praznina, totalno. In potem si mislim. Grem v trgovino kupit kaj res dobrega za jest. In sem srečna tisti čas. Dokler ne pojem. Kot mamilo.

    Tudi jaz sem imela največ kil po moji enoletni depresiji.

  34. zogca said

    Če bi bila jaz na 20 % ne morem obleči, bi šla takoj zdaj po sladoled!!!😉

  35. trnovčanka said

    Ne rabiš razlagat, ker poznam. Poleg vsega imam pa doma enga takega ki žre in žre in žre, tudi ob najbolj nemogočih urah in se mu nikjer ne pozna😦

  36. zogca said

    Takoj zdaj prodam dušo hudiču za takšen metabolizem.😈

    Ne rabiš razlagat, ker poznam. Poleg vsega imam pa doma enga takega ki žre in žre in žre, tudi ob najbolj nemogočih urah in se mu nikjer ne pozna.

  37. zogca said

    Bašem se kot pujs!

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/basem-se-kot-pujs.html

    Še ena takšna.😉

  38. trnovčanka said

    Tale Helenca je pa res sirota.😉

    Najhuje je to, da sem jaz do 25ga leta lahko pojedla karkoli in sem bila suha južina. Potem pa odjednom. Konec veselja. To so vse samo hormoni krivi😉😦

  39. zogca said

    Moj predbivši je do 30-tega leta lahko pojedel vse, ampak vse. In niti gram ni šel gor. Potem pa kar naenkrat, v enem letu. Je pa res, da je on dal čisto vse dol v treh tednih z ločevalno dieto, ki se jo je tako na hojladri malo držal. Jaz nikoli nisem mogla jesti, kar sem hotela. Ajde, mogoče v osnovni šoli, saj ne vem. Pozneje pa gotovo ne. Je pa tudi res, da se jaz ne morem pohvaliti s tem, da se zdravo hranim. Ne morem reči, da se mi dogaja kakšna huda krivica, ker jaz si tako zelo privoščim.

  40. trnovčanka said

    Jaz se nikoli nisem znala nazaj držat pri hrani. Pokaži mi zeljanico in pokažem ti srečnega človeka. Enako je s kakšnimi štruklji, čokolado, pečenim piščancom, dunajci, pizzo, pomfrijem, ocvirki,… Bom kar nehala, ker sem spet lačna. Nič od naštetega ne bi mogli uvrstiti v zdravo prehrano.

    Ah ja. Moškim je v življenju lažje, da ne bova čisto off topic😉

  41. trnovčanka said

    piščancem – se naponižneje opravičujem ampak takih napak res ne prenesem.

  42. zogca said

    Jup!!!

    Moškim je v življenju lažje, da ne bova čisto off topic.

  43. trnovčanka said

    Malo trebuščka pri njih zna biti celo sexy:mrgreen:
    Če ne sexy pa vsaj prisrčno.

  44. zogca said

    Ko omenjaš zgornjo srečo, pito zeljanico in podobno … Ooooh. Jaz si sebe sploh ne znam predstavljati, da bi grizla tiste stiroporje, uživala ob misli, da kakor delam nekaj blazno čudovitega za svoje zdravje in … To nisem jaz. Mene blazno jebe to, da ne seksam. Vsako jutro in vsak večer – to se pokuri. Suma sumarum, kriv je princ.😉 Ker mi je odtujil tiča.😦

  45. zogca said

    Takšnim, ki so meni všeč, se kakšna kila gor sploh ne pozna. Tej 185 in tudi več kasti.😉

    Malo trebuščka pri njih zna biti celo sexy.

  46. trnovčanka said

    300 kalorij na sex. To sem nekoč nekje prebrala. Samo to je hudo posploševanje. Če sem iskrena jih kdaj niti 20 ne porabim😉

  47. trnovčanka said

    Uh Zogca ti bi morala mojega pola pola spoznat. Velik tip, velike roke in velik tič. Samo kaj ko spada zraven tudi velik ego, velik gobec in še marsikaj prevelikega.

  48. zogca said

    Jaz pa jih, velikoooooooo.

    To mi zdaj narobe hodi.

    300 kalorij na sex. To sem nekoč nekje prebrala. Samo to je hudo posploševanje. Če sem iskrena jih kdaj niti 20 ne porabim.

  49. trnovčanka said

    Fantje kdo se javi da bo hujšal z Zogco?😉

  50. zogca said

    To se vse čisto fajn sliši. Z eno hudo napako, ima ženo.:mrgreen: Ga komot lahko spoznam, ampak poročenih sploh ne vidim kot moške. Mah, ti pa lahko rečem – Bog te je pogledal. Gobčni tipi so pa sploh super. Jaz ne prenesem tistih, ki so tiho, s katerimi se sploh ne moreš pogovarjati.

    Uh Zogca ti bi morala mojega pola pola spoznat. Velik tip, velike roke in velik tič. Samo kaj ko spada zraven tudi velik ego, velik gobec in še marsikaj prevelikega.

  51. zogca said

    :mrgreen:

    Fantje kdo se javi da bo hujšal z Zogco?

  52. trnovčanka said

    Ah ne – moj pola pola nima žene. (pola srb, pola bosanec – saj veš) Je moj bivši. Mislim, da celo punce nima. Ampak ne vem, ker ne govoriva. Mi preveč zameri dejstvo, da sva bila kdaj skupaj.

  53. webmaher said

    Jaz se javim, a to kaj boli:mrgreen:

  54. trnovčanka said

    Haha Webmaher se je zbudil😛

  55. webmaher said

    Trnovčanka sprašuje: Hola Webmaher! Kako si danes? A si v službi?

    Jaz že dolgo ne hodim več v službo ker ni nobene potrebe po tem…sem pa včasih veliko hodil, to je pa res:mrgreen:

    Žogca ugotovi: Web, link ne dela.

    Ja Žogca kako naj pa dela link če sem pa glup :mrgreen:

  56. zogca said

    Trpljenje in mučenje – hudo! 😆

    Jaz se javim, a to kaj boli

  57. trnovčanka said

    Webmaher in kaj potem delaš za denar? Imaš sponzorje?

  58. trnovčanka said

    Jaz sem tudi že pozabila, kako je hoditi v službo.

  59. zogca said

    Vidiš, narobe sem te razumela. Mislil sem, da si napisala pol bi morala pa mojega spoznat. Mi je bilo čudno, zakaj dvakrat, ampak … A tega, ki je tebe tako zelo prizadel? Ne bi, raje ne bi. Mislim, da je princ naredil dovolj škode.

    Ah ne – moj pola pola nima žene. (pola srb, pola bosanec – saj veš) Je moj bivši. Mislim, da celo punce nima. Ampak ne vem, ker ne govoriva. Mi preveč zameri dejstvo, da sva bila kdaj skupaj.

  60. trnovčanka said

    Vidiš, narobe sem te razumela. Mislil sem, da si napisala pol bi morala pa mojega spoznat. Mi je bilo čudno, zakaj dvakrat, ampak … A tega, ki je tebe tako zelo prizadel? Ne bi, raje ne bi. Mislim, da je princ naredil dovolj škode.

    Ne, tega sem žal jaz prizadela😦 Mi že 9 let ne oprosti😦 Tisti, ki je mene prizadel še velikega tiča ni imel😆
    Še dobro, da se danes lahko norca iz njega delam:mrgreen:

  61. trnovčanka said

    Be back later. Moram se it malo frizerko. Moj zahteva novo frizuro.

  62. zogca said

    Okej, kmalu jih bom imela naštudirane, kdo je kdo.

    Ne, tega sem žal jaz prizadela.

  63. webmaher said

    Trnovčanka mal na avtorsko pogodbo delam, če začne škripat lahko preštekam na poker, če pa še tu škripne grem pa lohka za cestnega kralja:mrgreen:
    Bom pa zdej začel blogat za keš, sam še sistem z reklamami moram naštudirat pa bo:mrgreen:

  64. zogca said

    Daleko mu lepa kuća, bi rekli Srbi.

    To je za odpreti šampanjec. Pokvarjen in z majhnim tičem. 🙄

    Tisti, ki je mene prizadel še velikega tiča ni imel.

  65. zogca said

    Jaz se grem pa sončkat. In kaj neredilnega kupit za jest.

    Be back later.

  66. lynx said

    “Fantje kdo se javi da bo hujšal z Zogco?”

    Jaz moram tudi ene pet kil dol spravit.
    Se bova zmenla za način hujšanja ob sadni kupi s smetano. 🙂

  67. cija said

    Jaz se grem pa sončkat. In kaj neredilnega kupit za jest.

    mogoče brstični ohrovt s kislo smetano?

    jaz se tudi nekaj mučim s kilami. imam 5 kil viška. z ostalimi petimi sem se pa sprijaznila.

  68. zogca said

    :mrgreen: Kaj bom pa zraven pila?:mrgreen:

    mogoče brstični ohrovt s kislo smetano?

  69. zogca said

    Jaz bi se s petimi tudi.😳

    z ostalimi petimi sem se pa sprijaznila.

  70. webmaher said

    Žogca mora biti mal okrogla, da bolje laufa – s ploščato tudi Beckham ne bi mogel nič😆

  71. izbrana said

    Ne vem, če mi bo tole uspelo….

    Sem dobila tale mail, pa sem se spomnila, da bi tejle druščini, ob dnevu mučenikov, pa mogoče bil v zabavo🙂 !

     Kako usrećiti
    vlastitu

    Ĺženu??

    Da bi vaĹĄa Ĺžena

    bila zadovoljna

    Dovoljno je samo

    da budete njen:

    1. prijatelj

    2. drug

    3. ljubavnik

    4. brat

    5. otac

    6. učitelj

    7. instruktor

    8. kuhar

    9. stolar

    10. vodoinstalater

    11. mehaničar

    12. dizajner

    13. kreator

    14. seksolog

    15. ginekolog

    17. babica

    16. psiholog

    18. psihijatar

    19. terapeut

    21. organiziran

    22. dobar otac

    23. veoma čist

    24. simpatičan

    25. atleta

    26. osjećajan

    27. paĹžljiv

    28. dĹžentlmen

    29. inteligentan

    30. sanjar

    31. kreativan

    32. mio

    33. jak

    34. pun razumijevanja

    35. tolerantan

    36. oprezan

    37. ambiciozan

    38. uspjeĹĄan

    39. hrabar

    40. odlučan

    41. povjerljiv

    42. poĹĄtovan

    43. strastan

    44. ljubazan

    45. sklon kupovinama

    46. nesklon pravljenju problema

    47.veoma bogat

    48. nezahtjevan

    49. onaj ĹĄto ne gleda druge

    također

    morate

    voditi računa

    o tome da:

    50. …ne budete ljubomoran

    (ali ne i nezainteresiran)

    51. …se slaĹžete sa njenom familijom

    (ali ne previĹĄe )

    52. …joj ne ograničavate slobodu

    (ali se ipak zanimate gdje to i sa kime izlazi)

    Također,

    veoma je

    vaĹžno:

    53. Da ne zaboravljate na značajne

    datume:

    (vjenčanje, zaruke, prvi susret…)

    – godiĹĄnjice mature

    – imendane

    – menstruacije

    Nažalost, čak i ako bezuvjetno prihvatite ove instrukcije, to vam neće biti dovoljna garancija da će ona biti 100% sretna, jer bi se mogla osjećati prikraćena životom u jednoj takozagušujućoj bračnoj perfekciji i zbrisati sa prvim kurvinim sinom, boemčinom, pijandurom ili folirantom na koga naiđe.

    Kako usrećiti

    jednog

    muĹĄkarca?

    1. Daj mu!!!Â
    2. Daj mu kad god Ĺželi!!!

    3. Daj mu i ako ne Ĺželi!!!

    Â

    Ni ravno, s temi čudnimi Ž in Č😦 !

    Me pa zanima, ima kdo kakšno pripombo?
    😉

  72. zogca said

    A mi ga pripelješ?:mrgreen:

    Me pa zanima, ima kdo kakšno pripombo?

  73. webmaher said

    čista resnica – skoraj nič za dodati😆

  74. zogca said

    Pišem objavo o seksu. Ta blog je postal premalo pregrešen.😉

  75. zogca said

    Pretepeni Murko soočen z napadalci!

    http://24ur.com/ekskluziv/domaca-scena/video-pretepeni-murko-soocen-z-napadalci.html

    Murko pravi, da so ga te tipi izkoristili za reklamo. Saj ne moreš verjeti.🙄

  76. zogca said

    Da boste manj mučeniki.😉

    16 največjih napak moških med seksom

    http://24ur.com/ekskluziv/erotika/16-najvecjih-napak-moskih-med-seksom.html

  77. lynx said

    Do leta 2028 bom popravil manjko pri 6.točki in se bolj posvečal zapestjem in stopalom. 😉

  78. zogca said

    štumfi mene ne motijo. Toliko, da povem. Ne vem, zakaj vam toliko težijo s temi štumfi. In to celo točka osem, pred prezgodnjim izlivom. Ajoj, da ne vedo, kaj je hude.

  79. zogca said

    To oni na šestici mislijo lizanje stopal? Ne, hvala, ni treba.

    Žvečenje bradavičk je pa hudo moteče. Eni tako grizejo, da, mislim!!! Bi mu za predstavo malo ugriznila tiča, da bi videl, kako fajn je, če te grizejo. :mrgreen:

Leave a Reply

 
