Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Eno samo pričakovanje te edine minute!

Posted by zogca na marec 9, 2009

NOCOJ …

Nocoj
bom prisluhnila v temo.
Nocoj
bom skrila obraz v dlani.
Morda pride nocoj,
morda pride to noč
moj veliki trenutek.

Ves moj ubogi ničevi jaz
je eno samo pričakovanje
te edine minute.

Nocoj bom skrila obraz v dlani
in z najglobljo mislijo
zavrtala vse.
In pred menoj bodo
vse uganke sveta
in bom jaz sama,
kot je droben kamen sredi cest
v luči poletnega dne.

Nocoj,
ko je dober pomladen večer
z zadnjimi osipajočimi se
kostanjevimi cveti,
z enim samim pramenom
zarje za gorami,
nocoj morda.

Morda pa se moj veliki trenutek
zlije z mojo zadnjo bridko minuto
v en sam bežen hip.

Erna Muser

14 Responses to “Eno samo pričakovanje te edine minute!”

  1. John said

    Od Ljudi Za ljudi….

  2. zogca said

    Uživam, ko jih razdevičim!

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/uzivam-ko-jih-razdevicim.html

    Na slepo ziher ne bi uganili, kdo je to izjavil.😉

  3. zogca said

    Malo umetnosti za moške oči.😉 Zadnje dni so na blogu predvsem moški.😉

    V barve odeta gola ženska telesa!

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=1&c_id=39583

  4. zogca said

    Dobro jutro!!!!!!!

    Plavi orkestar – Ako su to samo bile laži

  5. Lynx said

    Halo srce:

  6. zogca said

    Mene lynx nikoli ne pusti na cedilu.😉

  7. zogca said

    Zdravko Čolić – Čija je ono zvijezda

  8. Lynx said

    Ti si mi u krvi:

  9. zogca said

    Ooooooooooo …

  10. Lynx said

    Zbog tebe:

  11. Lynx said

    Pisaću joj pisma duga:

  12. zogca said

    Mjerkam te, mjerkam😉

  13. zogca said

    Produži dalje

    Kako se je ženskam mešalo!!!

  14. maxi said

Leave a Reply

 
