Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Na mojo roko v svoji!

Posted by zogca na marec 8, 2009

SPOMNI SE NAME

Kadar se ti poti zavozlajo,
kadar ti svet pade z ramen,
kadar se ti v ustih nabira plevel,
se spomni name,
na mojo roko v svoji,
na moj korak ob tvojem
.

Kadar molčiš, ko bi morala jokati,
se spomni name,
kadar kričiš, ko bi morala peti,
se spomni name.

Kadar sanjaš,
da tečeš preko neznanega mostu
in pod nogami praznina,
v želodcu pajčevina.

Kadar ti zamenjajo kri, žile, obraz,
kadar padajo po tebi
police s prastarimi knjigami,
kadar ti iztrgajo otroka posteljico,
zadnje upanje,
da je svet vreden obstoja,
se spomni,
se spomni name.

Kajti moja ljubezen
je tekoča kot voda,
dobra in sveža tudi
po tisoč letih.

Vinko Möderndorfer

73 Responses to “Na mojo roko v svoji!”

  1. zogca said

    ČESTITKE OB OSMEM MARCU, MOJE DAMICE!!!

  2. webmaher said

    Žogci čestitam za 8 marec, prav tako pa vsem pripadnicam nežnega spola na njenem blogu Lepo se mejte in uživejte vsak dan😉

    P.S. Bolje dvaX kot nikoli😆

  3. zogca said

    Ženski žur, gas, gas!!!

  4. lynx said

  5. zogca said

    Kako jih ti, lynx, znaš izbrati.😉

  6. webmaher said

    JOhn, pardon Lynx že ve All You Need Is Love😆

  7. zogca said

    Toooooo!

  8. zogca said

    Če mi je kdo mogoče hotel ljubezen kar kupiti …

  9. zogca said

    Nocoj smo na blogu čisto brez žensk. Samo moški so tukaj.😉 Ženske očitno žurajo. Za eno sem ziher, da žura. Ta pesem je zanjo. http://www.youtube.com/watch?v=if0G0CqZTVs

    Ona bo vedela, katera je. In ona bo vedela, zakaj ravno ta.

  10. webmaher said

    ja ženske majo fešto kr s sobote na nedeljo-edino pametno😆
    jaz bom pa tudi počasi šel horizontalno, sam še eno pametno muzko morm prlimat…kakšno hoč hitro al počasno😆

  11. zogca said

    Hitro, da ne bom še zaspala. Ker jaz pa nočem zaspati. Že en teden bi samo spala in res grozno veliko spim. Saj je luštno, ampak preveč je pa preveč.

  12. lynx said

    “Nocoj smo na blogu čisto brez žensk”

    Ženske danes gledajo slačifante.

  13. webmaher said

    Pa lahko noč, sem dolgo gruntal kaj ampak tale je pa svjetska Lambada by SEve

  14. zogca said

    Kje, kje, kje???

    Ženske danes gledajo slačifante.

  15. zogca said

    Kako ti je pa to uspelo izbrskati?

    Pa še prava Lambada, za višek hormonov.😉

    Lambada by SEve

  16. lynx said

    “Kje, kje, kje???”

    V vsaki malo večji vasi.

  17. zogca said

    Jaz živim v največji vasi v Sloveniji, pa nič ne vem o slačifantih.😉

    V vsaki malo večji vasi.

  18. lynx said

    Včasih moraš zapustiti svoj brlog, pozabiti na politiko, MON, humoristične nanizanke in princa. Potem boš videla reklame za moške striptize in še marsikaj drugega.😉

  19. zogca said

    Saj, imaš prav. Čeprav … Hej, pogovarjaš se z Žogco, ki je prešlatala prav vse Chippindale. Tam leta 2003 je to bilo. Nekatere samo po rokah, tiste bolj všečne tudi po mednožju. Ja, je bilo luštno.😉 Predbivši mi je kupil dve vstopnici. In sva šli s prijateljico še na after party. Joj, je bilo luštno. In tam se lotila ročnega preverjanja stvari.😉 Predbivši ni imel nič proti, da se ve. Je vedel, da sem se samo hecala, ker sem se res. To meni ni noben turn on. Sva bili pa s prijateljico zelo priljubljeni pri njih, na after partyju so se non stop vrteli okoli naju.

    Ni meni drugače to rajcih. Neki mačoti, ki se slačijo in zvijajo. Ni vsebine. Če pri moškem ni vsebine, ni rajca.

  20. lynx said

    “Ni meni drugače to rajcih. Neki mačoti, ki se slačijo in zvijajo. Ni vsebine. Če pri moškem ni vsebine, ni rajca.”

    Verjamem. Moraš pa vedeti, da marsikateri prezaposleni ženski, gospodinji in mami paše en tak odklop. Pa še duška si dajo, ker ni moških.

  21. zogca said

    Brez dvoma je to lahko čisto fejst odklop. In hvalabogu, da si ga ženske privoščijo. Jaz sem tako ali tako ves čas odklopljena. Me ni treba posebej odklapljati. :mrgreen:

  22. zogca said

    Še malo rajca, tokrat drugačnega …

    Pobegla bradavička Pamele Anderson!!!

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/foto-pobegla-bradavicka-pamele-anderson.html

  23. Jazz said

    Zamujam,ampak…:

  24. webmaher said

    Žogca piše:Kako ti je pa to uspelo izbrskati?

    8 marec pa sem se malo potrudil, saj zvečer pa dobiš zmagovalko Srbije, sam će ne pozabim😆

  25. webmaher said

    HUdo:mrgreen: Zamenjala arašide za penise

  26. maxi said

    Ni bilo slačifantov, je bil pa en fant, ki se je slekel.:mrgreen:

    Tudi od mene lep 8.marec vsem mojim Žogcablog prjatlcam🙂

  27. maxi said

    In tale komad za vse; zanjo in zanj…

  28. zogca said

    Tooooooooooooooooooooooooooo!!!

    Ni bilo slačifantov, je bil pa en fant, ki se je slekel.

  29. maxi said

    Tooooooooooooooooooooooooooo!!!

    he he….zdaj je že (skrajni)čas, da jaz tebi (enkrat) rečem TOOOO….a ne, a ne?!

  30. maxi said

    S tole pesmijo me je Vinko presenetil, on mi nikoli ni deloval preveč simpatiko…pa kakorkoli sem ga obrnila.

  31. zogca said

    Nekako si ne predstavljam, da mi boš. Če pa si bom ta tvoj tooooooooo zaslužila, te bom pa o tem prav gotovo obvestila.😉

    he he….zdaj je že (skrajni)čas, da jaz tebi (enkrat) rečem TOOOO….a ne, a ne?!

  32. zogca said

    To all the girls I’ve loved before – Julio Iglesias

  33. maxi said

    Tole je pred kratkim eden že prilima tu; in jaz jo limam ponovno, se mi zdi, da nas je kar nekaj tu, ki se vrtimo v začaranem krogu…

  34. zogca said

    Aha, jaz se. 😳

  35. zogca said

    Saša Lendero – Ne grem na kolena

    Pa tako rada bi šla.😉

  36. maxi said

    Pa tako rada bi šla.😉

    Meni je pa na trenutke edina želja, da se katapultiram v vesolje…ali pa vsaj drug kontinent.

  37. zogca said

    Zakaj, a včeraj ni bilo dobro???

  38. zogca said

    Za mojo vesoljko Maxi …

    David Bowie – Space oddity

  39. maxi said

    Popoldan grem opravit svoje km v novih Mizuno copatih….ko pridem nazaj iz teka, si vedno premislim o katapultu… he he

  40. maxi said

    Ups, link ne dela…še en poskus:mrgreen:

  41. maxi said

    Zakaj, a včeraj ni bilo dobro???

    Pravzaprav … preveč dobro…🙂

  42. zogca said

    Od kdaj pa je to slabo???

    Pravzaprav … preveč dobro…

  43. zogca said

    Tudi jaz se grem sončkat, ampak v malo bolj počasnem tempu.😉

    Popoldan grem opravit svoje km v novih Mizuno copatih….ko pridem nazaj iz teka, si vedno premislim o katapultu… he he

  44. maxi said

    Za mojo vesoljko Maxi …

    David Bowie – Space oddity

    Hvala..🙂 Davida sem svoj čas precej rada poslušala.

  45. zogca said

    Leona Lewis – Run

    Za tekačico Maxi.😉

  46. zogca said

    Jaz tudi.😉

    Davida sem svoj čas precej rada poslušala.

  47. zogca said

    David Bowie – Heroes

  48. maxi said

    Od kdaj pa je to slabo???/blockquote cite=””>

    Ni slabo…sploh ne. Gre za to, da včasih (samo) ljubezen ni dovolj…

  49. zogca said

    Tepla te bom.😉

    To spominja na prinčevo – ljubezen sploh ni pomembna.

    In veš, koliko me on boli.

    Gre za to, da včasih (samo) ljubezen ni dovolj…

  50. maxi said

    Leona Lewis – Run

    Za tekačico Maxi.😉

    Ko smo že pri Run….imam raje tole: http://www.youtube.com/watch?v=3V9NOh3hrJs
    :mrgreen:

  51. maxi said

    Tepla te bom.😉

    To spominja na prinčevo – ljubezen sploh ni pomembna.

    In veš, koliko me on boli.

    Ma, lahko me tudi tepeš….včasih bi se tudi sama najraje…:mrgreen:
    Ne govorim, da ni pomembna…govorim, da ni dovolj. Treba je še kaj več uskladit.

    Vem, da boli…še bolj zna bolet kasneje, ko po slepem prepričanju, da bo…vseeno ne uspe.

  52. maxi said

    A prideš na odlično brokolijevo juho?

  53. zogca said

    Ne vem, Maxi, ne vem. Moj princ je izustil, da bi se midva čez pet let tako ali tako ločila. Ni znal povedati, zakaj, ampak bi se. In zato me je zapustil. Tako je rekel. In dodal, da ljubezen sploh ni pomembna, da ni pomembno to, da se imava rada. Meni je to noro. Še posebej, ker je s tem prizadejal toliko bolečine, tako sebi kot meni. Njegova teorija – boli, boli, boli, potem boli vedno manj in nekega dne neha boleti. Meni je to noro, absurdno, da ne rečem še kaj hujšega.

  54. zogca said

    Bi prišla, ampak mi je po brokoliju tako slabo. Kar je žalostno, ker ga imam blazno rada. Trikrat sem skoraj skupaj padla od bolečin, potem pa sem si morala priznati, da z brokolijem ne smem imeti opravka.😦 Enako velja za ananas. Tudi v obliki soka.

    A prideš na odlično brokolijevo juho?

  55. zogca said

    David Bowie – Life on Mars

  56. maxi said

    Ne vem, Maxi, ne vem. Moj princ je izustil, da bi se midva čez pet let tako ali tako ločila. Ni znal povedati, zakaj, ampak bi se. In zato me je zapustil. Tako je rekel. In dodal, da ljubezen sploh ni pomembna, da ni pomembno to, da se imava rada. Meni je to noro. Še posebej, ker je s tem prizadejal toliko bolečine, tako sebi kot meni. Njegova teorija – boli, boli, boli, potem boli vedno manj in nekega dne neha boleti. Meni je to noro, absurdno, da ne rečem še kaj hujšega.

    Lahko ti zagotovim, da nimam iste zgodbe kot vidva. Midva z vrancem, sva ujeta vsak v svoj kalup. Kljub temu, da obstaja možnost za srečno prihodnost, je ravno tako možnost za ponovno razočaranje…
    Kot, da je bolj varno…ostajat v svojem okvirju.
    Ma ne vem, enkrat bo počilo…in potem bo mir.

  57. maxi said

    Bi prišla, ampak mi je po brokoliju tako slabo. Kar je žalostno, ker ga imam blazno rada. Trikrat sem skoraj skupaj padla od bolečin, potem pa sem si morala priznati, da z brokolijem ne smem imeti opravka.😦 Enako velja za ananas. Tudi v obliki soka.

    Uh, smola….pa ravno brokoli in ananas…

  58. maxi said

    Lucky:

  59. trnovčanka said

    Drage moje dame, čestitke ob enem lepših praznikov😀
    Juhu, dan žena še živi!!

    P.S. ni dosti manjkalo, da bi moj drugi sin dobil ime po zgoraj nekajkrat omenjenemu geniju (moje skromno mnenje)

  60. zogca said

    Povsem mogoče. Midva sva imela prav vse možnosti, da nama uspe, prav vse, ampak on ni bil pripravljen niti poskusiti. On ni bil za naju pripravljen narediti nič. Žalostno, kajne? Pa me je imel rad, ampak kakor veš, to sploh ni pomembno. Po njegovo.

    Lahko ti zagotovim, da nimam iste zgodbe kot vidva. Midva z vrancem, sva ujeta vsak v svoj kalup. Kljub temu, da obstaja možnost za srečno prihodnost, je ravno tako možnost za ponovno razočaranje…

  61. zogca said

    Njegova glasba je genialna, jaz ga zelo rada poslušam. Mu pa zamerim to, da je bil toliko let narkomanski idol oziroma idol narkomanom. To mu pa zamerim.

    P.S. ni dosti manjkalo, da bi moj drugi sin dobil ime po zgoraj nekajkrat omenjenemu geniju (moje skromno mnenje)

  62. zogca said

    Na pumpi vrsta, da se ubiješ. Vsaj štirideset ljudi. In skoraj tragično, vsak drug z neko orhidejo v lončku v roki. Opažam, da se zdaj povsod prodajajo te orhideje v lončku. Ne vem, v čem je fora. Razumem pa, da rože kupujejo moški. Ne razumem, zakaj jih ženske. Vem, mamam. Ampak danes ni materinski dan. Jaz sem svojo mamo peljala na sprehod, toliko od mene. Vrtnico je pa dobila v Mercatorju zastonj.😉

    Juhu, dan žena še živi!!

  63. zogca said

    Mal muz’ke!!!!!!

    Da ne bomo samo v spodnji objavi politizirali!!!

    Kdo bo prvi???

  64. zogca said

    Web, a do desetih je že vse mimo in glasovanje??? Web? A niso rekli iz vsakega polfinalnega dne deset v finale. Očitno je v finalu bilo samo deset pesmi plus še ena zaradi napake.

  65. webmaher said

    Eh oprosti, pozabil, reševal težave z blesAvimi francoskimi črkami in kodnimi tabelami ter pozabil posneti zmagovalko😦

  66. Jovanka Broz said

    jaz sem prišla ob 4h zjutraj z žura za 8 marec. Cel dan se vlečem kot smrkelj(staram se) in sem danes mislila nate Žogca. Zdaj grem pa spat,ker ne bom niti za v službo mogla vstati. Cmoka

  67. zogca said

    Jaz nate tudi.😉

    in sem danes mislila nate Žogca.

  68. zogca said

    Nič hudega. Bo garant že jutri na Tubu.

    Eh oprosti, pozabil, reševal težave z blesAvimi francoskimi črkami in kodnimi tabelami ter pozabil posneti zmagovalko

  69. zogca said

    WEB, SRBSKA ZMAGOVALKA JE ŽE NA TUBU!!!

    Himna sponzorušam.😉

  70. webmaher said

    Nije me želela, dok se ne obogatim-saaaasviiim:mrgreen:

  71. zogca said

    Kaj sem rekla, himna za sponzoruše.😉

  72. zogca said

    Nujno poslušajte to pesmico!!!


  73. zogca said

    ŠOKANTNO: Napadli Damjana Murka!

    http://24ur.com/ekskluziv/domaca-scena/video-sokantno-pretepli-damjana-murka.html
    🙄

Leave a Reply

 
