Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Da sem tvoja!

Posted by zogca na marec 5, 2009

ZAKAJ

Zakaj ne ruješ sitne korenine,
ki sem jo pognala vate,
da vate svoj obup
in trpke tožbe lijem?
V tebi
grenko kapljo brusim
in ti jo brusiš zame.

Rešiti me ne zmoreš,
izgnati ne,
bolečine, stare že,
posedajo na soncu
do noči
in tudi razočaranje,
ki se v nočeh zbudi,
je samo dokaz,
da si res ti
in da sem tvoja.

Toda ko moja
ali tvoja kaplja kane,
ne bova več našla dotika,
prost bo drezal rane.

Maja Vidmar

21 Responses to “Da sem tvoja!”

  1. maxi said

    …Rešiti me ne zmoreš,
    izgnati ne,
    bolečine, stare že,
    posedajo na soncu
    do noči
    in tudi razočaranje,
    ki se v nočeh zbudi,
    je samo dokaz,
    da si res ti
    in da sem tvoja.

    Toda ko moja
    ali tvoja kaplja kane,
    ne bova več našla dotika,
    prost bo drezal rane.

    😦

  2. izbrana said

    ZAKAJ NE RUJEŠ SITNE KORENINE,
    KI SEM JO POGNALA VATE,
    DA VATE SVOJ OBUP
    IN TRPKE TOŽBE LIJEM?

    ………

    REŠITI ME NE ZMOREŠ,
    IZGNATI NE…..

    …IN TUDI RAZOČARANJE,
    KI SE V NOČEH ZBUDI,
    JE SAMO DOKAZ,
    DA SI RES TI
    IN DA SEM TVOJA.

    Žogca, mojega mucka NI!!!!😦 😦 😦

  3. zogca said

    Kako dolgo? Si ga šla iskat? Vse pojdi pregledat. Zdaj je že čas, ko jim “narava” dela. Vem, ker ji slišim, okoliške muce.

    Žogca, mojega mucka NI!!!!

  4. zogca said

    Po črnem scenariju, Maxi. Jaz sem glede tega optimist. Dotik je vedno mogoče najti. Če pustimo, da nas vodi srce in ne predsodki, ki jih imamo v glavi.

    ne bova več našla dotika,

  5. izbrana said

    Iščem, gledam, kličem…..

    Ni ga od ponedeljka!

    Ma, ne smem se spomnit, nooooo!

    Zakaj? Še to….
    😦

  6. zogca said

    To ne pomeni, da ga ne bo nazaj. Moja prijateljica ima muce, ki kar malo gredo in se vrnejo nazaj. Po tednu dni, dveh. Če si vse preiskala in ga nisi našla (nočem uporabiti te besede, ampak jo moram) mrtvega, to pomeni, da je verjetno še živ in da nekje je. Pojdi še enkrat naokoli in sprašuj. Ali ga je kdo videl. Karkoli.

  7. izbrana said

    Ja, vsi mi govorijo, da lahko mucka ni domov tudi po teden dni ali pa še dlje. Ampak mene tako skrbi….

    Pa še, ko pomislim,da ga ni in (bognedaj) da ga mogoče sploh več ne bo, mi je tako kot bi izgubila…., saj veš…

    Nimaš pojma kakšno nadomestilo je bil….za hrepenenje….!

    Mah, oprosti, tebi govorim…:( !

  8. zogca said

    Joj, sploh ne misli na najhujše. Vem jaz, še predobro vem. Jaz sem eno leto jokala za mucem. Še vedno mi je hudo, ampak točno, ko je minilo leto, je postalo malo lažje oziroma so se mi nehale toliko vrteti tiste slike zadnjega dne. Vem, da te skrbi. Meni bi se mešalo od skrbi. Meni še bolj, ker mi je to, da muc hodi ven, že samo po sebi nepredstavljivo. Pa se res vrnejo. Moja prijateljica ima s tem zelo bogate izkušnje.

    Vem, tvoj … je bil takšna fina maza. Tisti večer, ko sem pri tebi ponočevala, sva se tako lepo božala in igrala. Cukr mali.

  9. zogca said

    Nepovezano z mucem, zdaj sem poslala mejl gospodični z zvezdicami, saj veš. In se mi je vrnil. User unknown. Si ziher, da si mi napisala pravi mejl?

  10. zogca said

    Že vem, že vidim. N je manjkal v njenem imenu.

  11. Lynx said

    “Žogca, mojega mucka NI!!!!”

    Ne samo fantje, tudi živali vas zapuščajo.😦

    Ne le dva tedna, tudi po več mesecev jih ni. Mojega sem že večkrat odpisal. Zdaj ga ni na spregled že tri mesece, največ pa ga ni bilo za pol leta. Kot vse kaže, je moška sponzoruša.🙂 Ker vedno pride domov lepo rejen in ne shiran. Izgleda da je dober jebač in zato punce (beri muce)zanj lepo skrbijo.😉

  12. zogca said

    Moj muc je bil že zelo star in je umrl. Ta moja mala kepa mene ne bi nikoli zapustila, ker je bila moj osebni varnostnik.😉

    Ne samo fantje, tudi živali vas zapuščajo.

  13. zogca said

    Izbrana, te pokličem.😉 Bom kar malo nasilno zamenjala temo, ker če bo preveč o mucih, sem jaz fertih. 😥

  14. zogca said

    Skratka, nasilna zamenjava teme. Hotela sem spisati eno objavo o tem, ampak nimam dovolj materiala v glavi. Brala sem članek z naslovom Zvezdniki obožujejo tetovaže, ki ga najdete tukaj http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/foto-zvezdniki-obozujejo-tetovaze.html in si ogledala tudi fotogalerijo, fejst preučila. Zdaj pa vprašanje. Tetovaže, DA ali ne? Imate kakšno? Si jo želite, ampak vas je strah? So vam tetovaže pri nasprotnem spolu všeč?

  15. webmaher said

    ko voli nek izvoli-všeč ali ne-odvisno🙄

  16. zogca said

    Edini rajcih tetoviranec, ki sem ga do zdaj videla.

    Njegov jezik.

    To je pa njegov tič.

  17. zogca said

    In ona mi ima lepo tetovažo. Ampak ona je tako ali tako vsa lepa.

  18. zogca said

    Potem ti tetovaža na ženski ni rajcih?

    ko voli nek izvoli-všeč ali ne-odvisno

  19. Nevenka said

    Jaz nimam nobene tetovaže. Mislim, da je tudi ne bom imela. Tudi lukenj v ušesih nimam. Eden moj malo mlajši frend ima pa vse, ker je bolj metalne vrste🙂 celo neke srebrne bunkice v obrveh…pa tri uhančke v enem uhlju.

  20. zogca said

    Jaz tetovaž tudi nimam in jih verjetno ne bom nikoli imela. Imam pa luknje v ušesih. In ne gre za neuporabo dvojine, imam več kot dve.😉

  21. zogca said

    Gibonni – Libar

    Ko bi vsaj.😉

Leave a Reply

 
