Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Tiho roke moje tvojih si žele …

Posted by zogca na marec 3, 2009

NEKI KRAJ NA SVETU

Ljubezen je najlepši dar,
kar jih premore svet.
Na neki kraj na svetu
se vračam spet in spet …

Da srečala bi tebe
in tvojih žar oči.
Spomin na dneve sreče
v srcu še živi.
Nežnost in milino
zavrnil mojo si,
ljubezni bolečino
si dal spoznati mi.
V sanjah te še išče
ranjeno srce
in tiho roke moje
tvojih si žele …

Francka Gorjup

3 Responses to “Tiho roke moje tvojih si žele …”

  1. zogca said

    Dlan išče dlan – Black & White

    http://www.mojvideo.com/video-dlan-isce-dlan/f6d639b220d396e85bb3

    Čakam poletje v školjki.😉

  2. Tana said

    “Ljubezen je najlepši dar,
    kar jih premore svet.”

    Ljubezen je nekaj najlepšega, kar človek lahko doživi.

    “Na neki kraj na svetu
    se vračam spet in spet …”

    V mislih sem vedno na tem kraju.

    Poletja v školjki pa ne čakam več.

  3. zogca said

    Prisluhni školjki!!!

Leave a Reply

 
