Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Čudovit ljubimec si! aka Ups, v bistvu lažem!

Posted by zogca na marec 3, 2009

Četudi je štorija, ki jo boste zdaj prebrali, prepisana iz knjige z naslovom 101 laž, ki jo moški pripovedujejo ženskam in zakaj jim ženske verjamejo, avtorice dr. Dory Hollander, pravzaprav govori o ženski, ne o moški laži.

Moški je bil z žensko. In v tem času mu je ta seveda govorila, da je čudovit ljubimec. Potem sta se razšla. Ona si je našla drugega, on si je našel drugo. Tista prva ženska je poznala drugo. In ji je rekla, da je ta moški obupno slab ljubimec. Druga je to povedala moškemu. Moški je znorel, kajti to je menda hudo prizadelo njegov ego. Možnosti, da je ženska govorila resnico, ni dopuščal. Kritiko svojih (ne)sposobnosti si je razlagal kot maščevalnost svoje nekdanje “prijateljice”. Ko se je razšel tudi z drugo žensko, je ta prvi potrdila, da je resnično obupno slab ljubimec. Obe sta, kakor ste lahko opazili, s to ugotovitvijo prišla na plan šele potem, ko je bilo že vsega konec. Dokler sta bili z njim, sta mu laskali z opazkami, da je čudovit ljubimec. Kakorkoli že, kljub nasprotnim dokazom je moškemu dejstva uspelo spreobrniti tako, da je obvaroval svoj ego. Verjetno lahko predvidevamo, da tako čudovit ni naredil prav nič, da bi postal boljši ljubimec in mu je morala lagati tudi tretja, četrta, peta …

Dr. Dory Hollander v zgoraj omenjeni knjigi navaja, da večina žensk hvalo pojmuje kot eno tistih pričakovanih laži, ki pomirjajo negotov moški ego in da tovrstne laži, zaradi katerih se moški počuti zadovoljnega s seboj in s svojo spolno zmogljivostjo, sodijo med tri najbolj pogoste laži, ki jih ženske pripovedujemo moškim. Kateri sta drugi dve, ne vem, kajti knjige še nisem prebrala do konca. In kaj prinaša ta laž, ki tako zelo godi moškemu egu? On se dobro počuti, o tem ni nobenega dvoma. Misli, da je odličen, vendar ženska ve, da temu ni tako. Njena vljudna utvara o čudovitem ljubimcu prinaša izgubo njej, kajti v postelji ima resnico, ne utvaro, hkrati pa povzroči, da tudi naslednjih partnerk ne bo zadovoljil. Seveda je veliko pametneje moškemu povedati resnico, ampak kako?

80 Responses to “Čudovit ljubimec si! aka Ups, v bistvu lažem!”

  1. Janis said

    Seveda je veliko pametneje moškemu povedati resnico, ampak kako?

    To, da ženska nadaljuje seksualno življenje z moškim, s katerim ne uživa in ob tem za provrhu še laže, je itak lahko samo ženska neumnost. V resnici je seksualna nekompatibilnost razlog za odhod. Če je odrasel moški slab ljubimec na ta način, da bi si ga zmeraj rad samo fast foodovsko zdrkal v nožnico, potem mu ne bo pomagalo niti to, da mu katera tako resnico direkt vrže v fris. Eni moški pač niso sposobni seksa dojemat drugače kot čimbolj fast food zadovoljitev svoje telesne potrebe in s takimi je škoda izgubljat čas, ker se ne bodo spremenili.

  2. zogca said

    Jaz sem tako ali tako mnenja, da se s tem rodiš. Mislim na tisti občutek, ali ga imaš ali pa ga nimaš. In da se z izgubljenim primerom ni vredno ukvarjati. Naj ga ima kakšna, ki ji seks tako ali tako ne pomeni prav dosti. Mislim pa tudi, da takšnega, ki ima ta prirojen občutek, ni pa še bil v rokah ene “ta prave”, iz njega pa se da še kaj narediti. Seveda, če si tiho kot muha ali pa mu govoriš, kaj je vse čudovito, ne bo nič.

    Če je odrasel moški slab ljubimec na ta način, da bi si ga zmeraj rad samo fast foodovsko zdrkal v nožnico, potem mu ne bo pomagalo niti to, da mu katera tako resnico direkt vrže v fris.

  3. zogca said

    Potem to neumnost naredi polovica žensk. Po mojem skromnem mnenju je namreč polovica moških zanič. S tem ne mislim na meni nevščečne(tistih, ki samo meni niso ustrezali, nimam za zanič), ampak tiste, za katere bi skoraj dala kakšno roko stran, da nobene niso zadovoljili (štorasto, brez občutka, sebično, prezgodnji izliv in podobno). Aja, tudi jaz sem že naredila to neumnost.

    To, da ženska nadaljuje seksualno življenje z moškim, s katerim ne uživa in ob tem za provrhu še laže, je itak lahko samo ženska neumnost.

  4. John said

    Aja, tudi jaz sem že naredila to neumnost.

    Obstaja kakšna kratka razlaga za tole?

  5. zogca said

    Seveda. Bila sem mlada in nisem vedela.

    Obstaja kakšna kratka razlaga za tole?

  6. maxi said

    Pravzaprav se je zgodilo, da je bilo zanič, pa mu nisem nič razlagala, sem se pa vseeno izločila iz igre. V bistvu brez posebne razlage.

    Po mojem skromnem mnenju je namreč polovica moških zanič.

    S tem stavkom se pa ne strinjam. Ali pa imam jaz tako dober instinkt.:mrgreen:

    Ja itak, da imam… hehe

  7. zogca said

    Povsem mogoče. Ali pa imam jaz še bolj stroge kriterije.

    Vsekakor pa se strinjam s teboj. Polomiji ne razlagaš nič, ampak preprosto greš. Mogoče se jim, ko jih gre deset, že kaj posveti.

    Zato pa jaz pravim, da je treba seksati, šele potem se zaljubiti. Ampak so me zaradi te izjave fejst kurcali. Ko je ženska zaljubljena, zna za to, da je moški zanič v postelji, poiskati sto in eno opravičilo, in potem se je sama ujela v slab seks.

    Ali pa imam jaz tako dober instinkt.

  8. webmaher said

    Če bi vsi imeli tako dober instinkt kot Maxi, bi se zaradi Žogcinih podatkov, število prebivalcev Slovenije zmanjašalo za okoli četrtino in kar naenkrat bi bile ceste napol prazne in nikoli nikjer nobene gužve več:mrgreen:

  9. asdf said

    oj!
    meni se zdi, da je pomembno vprašanje kaj kdo od seksa pričakuje. mnogokrat so pričakovanja žensk in moških zelo različna. če je on zadovoljen in ona nepotešena to pomeni, da on dobiva natanko to, kar si želi, ona pa ne. zakaj v tem vztrajati in drugega hvaliti, mi pa ni razumljivo.
    saj je lahko tudi obratno- t.j., da je ženska zanič. ampak čudno, večina moških je tudi ob tem relativno ravnodušnih.
    ne vem- meni so bile vse moje partnerke čudovite- mogoče zato, ker sem jih gledal in videl skozi drugačno prizmo.

    aja- na preteklo temo- maxi in žoga sta ustanovili klub tistih, ki ga ne bodo sprejele v rit. se pridružujem klubu. tudi jaz ga, zagotovo, ne bom dobil od nikogar nikamor- še najmanj v rit. prst mogoče, ko bom v letih za pregled prostate, drugega pa ne.

  10. zogca said

    Zdaj sem v oddaji Svet, kjer so poročali s krvodajalske akcije na Jesenicah videla enega Mustafo (priimka si nisem zapomnila), ki je ful dober, ampak res ful dober. Bo treba kaj na sever.😉

  11. zogca said

    Tudi o tem sem hotela pisati, potem pa sem si mislila … Žogca, o tem pa res nič ne veš, ker nikoli nisi seksala z žensko. In sem upala, da bo to omenil kdo izmed vas.

    saj je lahko tudi obratno- t.j., da je ženska zanič. ampak čudno, večina moških je tudi ob tem relativno ravnodušnih.

  12. asdf said

    “na Jesenicah videla enega Mustafo”

    sem slišal, da ful slabo seksa…. no, pa lahko ostaneš doma.

  13. zogca said

    To pa je razočaranje. V zadnjem letu plus drobiž mesecev je tale Mustafa šele drugi moški, za katerega sem rekla, da je čeden (Robi Lowi in druščina ne štejejo), zdaj pa ta udarec. Nič, ostajam v Ljubljani.

    Seksala bom pa tako ali tako z Maxi.😉 Šesti čut mi pravi, da je ona boljša od vseh moških.😉

  14. zogca said

    Off topic. Če se kdo hoče pogovarjati z Bogom …😆

    Pokličite Boga!

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/poklicite-boga.html

  15. webmaher said

    Žogca kako je bilo pa v nedeljo v cerkvi, si kaj zmolila za nas grešne duše😆

  16. zogca said

    Nisem šla v cerkev, sem pa molila doma. Malo za nos, malo več za tiča in pa seveda za vse nas, ki smo grešni.😉

  17. Janis said

    udi o tem sem hotela pisati, potem pa sem si mislila … Žogca, o tem pa res nič ne veš, ker nikoli nisi seksala z žensko. In sem upala, da bo to omenil kdo izmed vas.

    Seveda so tudi ženske lahko zanič. In to na še bolj nadležen način, če si tudi ti ženska.

  18. zogca said

    Janis, ker moški raje pišejo v spodnjih objavah (se zgodi), nam mogoče ti lahko zaupaš, kako smo ženske lahko zanič.😉 Asdf-ja pa samo pohvalim, ker njemu so se vse zdele čudovite. Eno takšno nežno in nekritično bitje jaz potrebujem.

  19. StaneP said

    Če enemu slabemu ljubimcu laže, potem laže tudi naslednjemu. Iz tega sledi, da ima dober seks edino takrat, ko slučajno naleti na dobrega ljubimca. S tem pa pade v nevarnost, da bo zamenjana iz njegove strani , saj je slaba ljubimka… Ista logika velja, če spola zamenjamo med sabo.

    Za dober seks se morata oba zavzeti. In brez odkritosti, govorjenja in sugestij ni nič! Saj konec koncev nismo vsak dan enaki in droben komentar (navodilo) ali glasna zahteva bistveno izboljšata spolnost v tistem trenutku. In to je tista razlika med fukom in ljubljenjem, ki je tudi fuk…
    Se pa strinjam z Žogco, da če se človek rodi brez občutka, potem mu nič ne pomaga. To velja tudi za ženske!!

  20. zogca said

    In kaj ima gospoda raje? Droben komentar ali glasno zahtevo? Kako gledate na to, da ženska v postelji zahteva (na primer – močneje, hitreje ali karkoli že)?

    Droben komentar (navodilo) ali glasna zahteva bistveno izboljšata spolnost v tistem trenutku

  21. Janis said

    Prvi zanič je to, da je ženska aseksualna in da seks obravnava kot delanje usluge tebi. Vem, da so nekateri moški že vzgajani v smer, da jim ženske dajo in jim je vseeno, če ženska seksa njim na ljubo, samo da da noge narazen ali ga vzame v usta, ampak meni pač ni. Z aseksualkami ni drugače nič narobe – razen pač tega, da seksualec in aseksualec pač nista za skupaj in da je tak seks zmeraj lahko samo katastrofa.

    Drugi zanič je nepoznavanje lastnega telesa in posledično pričakovanje, da boš ti delala čudeže (ali moški), ki jih ona sama ne zna. Vsa odgovornost za njen užitek je na tebi, tudi če še sama ne ve, kaj sploh hoče.

    Tretji zanič je pa posteljni egoizem, kjer je ženski vseeno, koliko in če ti sploh uživaš, samo da ona uživa. Vem, da imajo zlasti moški tole tendenco narobe razumet, zato pristajam, da v realnosti to še malo ni tako fino, kot se lahko bere.

  22. StaneP said

    kako smo ženske lahko zanič.

    Hladnost ali zaigrana strast. Mlačnost… Ženska mora imeti vražičke v očeh!! In če ima to, potem je čisto vseeno kakšno postavo ima!
    Najslabše so pa hladne lepotice, ki so že same sebi tako všeč, da jim pride že ob pogledu na lastno sliko v ogledalu.

  23. StaneP said

    In kaj ima gospoda raje? Droben komentar ali glasno zahtevo? Kako gledate na to, da ženska v postelji zahteva (na primer – močneje, hitreje ali karkoli že)?

    Jaz najbolj sovražim nesodelovanje! Če sta oba z glavo in ritmi pri stvari, potem je to lahko karkoli. Lahko je na glas ( o, ja! ) lahko hrepeneče, lahko divje… Poanta je v usklajenosti. Ja in jaz imam rad glasne ženske. Ne pa takšne, ki tiščijo glavo v povšter in ko jo zasukaš okoli, si te še oigledati ne upa.

    Tretji zanič je pa posteljni egoizem, kjer je ženski vseeno, koliko in če ti sploh uživaš, samo da ona uživa.

    To ni šele tretji zanič, je že med prvim ali drugim. Sicer smo občasno vsi egoistični in tudi to nam paše, da smo in da so egoistični trenutki. Če je pa to praksa, je pa groza…

  24. Janis said

    Če je pa to praksa, je pa groza…

    Ne vem. Če že moram izbirat, imam rajši žensko, ki v seksu vsaj uživa (čeprav jo briga zate), kot pa žensko, ki se sili seksat, da bo kobajagi ustregla meni.

  25. zogca said

    Nisem zanič.😉

    Prvi zanič je to, da je ženska aseksualna in da seks obravnava kot delanje usluge tebi. Vem, da so nekateri moški že vzgajani v smer, da jim ženske dajo in jim je vseeno, če ženska seksa njim na ljubo, samo da da noge narazen ali ga vzame v usta, ampak meni pač ni. Z aseksualkami ni drugače nič narobe – razen pač tega, da seksualec in aseksualec pač nista za skupaj in da je tak seks zmeraj lahko samo katastrofa.

    Drugi zanič je nepoznavanje lastnega telesa in posledično pričakovanje, da boš ti delala čudeže (ali moški), ki jih ona sama ne zna. Vsa odgovornost za njen užitek je na tebi, tudi če še sama ne ve, kaj sploh hoče.

    Tretji zanič je pa posteljni egoizem, kjer je ženski vseeno, koliko in če ti sploh uživaš, samo da ona uživa. Vem, da imajo zlasti moški tole tendenco narobe razumet, zato pristajam, da v realnosti to še malo ni tako fino, kot se lahko bere.

  26. zogca said

    To pravim tudi jaz.

    Ženska mora imeti vražičke v očeh!!

  27. zogca said

    Ko bom imela žensko, se bom strinjala z Janis.😉

    Če že moram izbirat, imam rajši žensko, ki v seksu vsaj uživa (čeprav jo briga zate), kot pa žensko, ki se sili seksat, da bo kobajagi ustregla meni.

  28. zogca said

    Je dober ljubimec?

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/je-dober-ljubimec.html

    Za prebrati je, ne bi pa jaz svojih konjev stavila na ta pravila. Mi je pa zanimivo tisto z dlanmi.

  29. zogca said

    Ampak ko smo zaljubljeni, smo precej slepi za te pomankljivosti, kajne?

  30. maxi said

    Ampak ko smo zaljubljeni, smo precej slepi za te pomankljivosti, kajne?

    Po moje v naših letih niti ne več…samo enkrat sem okusila ljubezen na prvi pogled (njami!…hehe). Vse ostale ljubezni so nastale na drugih temeljih….energija – kemija, ipd.🙂

  31. katarina said

    🙂 jaz udarim kar direktno v sredino. če je majhen povem, da en bom za to slamo vžgala kombajna, če se tehnično ne znajde kljub navodilom vstanem in rečem, da nisem igrača, če spodaj liže kot pes skledo mu povem, da s akim načinom samo odbija … itd. jaz dajem vedno jasna navodila in to zahtvam od partnerja, če teh navodil ni … se ne čutim krivo za nesporazum, spodrsljaj, itd. je pa hudič v tem, da se moški bojijo samozavestnih žensk. ne tečnih, samozavestnih, takih ki točno vejo, kaj hočejo, kako hočejo in tudi hočejo dat nekaj do sebe.

  32. zogca said

    Pa najine konje mora znati jahati, a ne, Maxi?

    Še vedno moja himna.😉

  33. Nevenka said

    Saj mu ni treba reči na tak način, verjetno je bolje, da ga skušaš malce prilagoditi lastnim potrebam, šele če je preveč zaverovan sam vase in res z ničemer ne bi želel ustreči, bi mu pa jaz kar povedala, da tole pa ni vse skupaj omembe vredno.

  34. Nevenka said

    In če bi ugotovila, da s tem, da mi ustreže nima nobenega veselja, bi zaključila s sexualno kariero. Ker nima smisla.

  35. maxi said

    Pa najine konje mora znati jahati, a ne, Maxi?

    Seveda.

    …in ko smo ravno pri himnah:

  36. zogca said

    Trenutno poslušam …

    Sinead O’Connor – Feel so different

    Pesem, ki ni hojladri, ampak res vredna poslušanja, mislim na besedilo.😉

  37. zogca said

    Saj, samo arogantnežu lahko v ksiht zabrusiš, da je ena velika polomija. Drugače ti je človeka žal.

    Šele če je preveč zaverovan sam vase in res z ničemer ne bi želel ustreči, bi mu pa jaz kar povedala, da tole pa ni vse skupaj omembe vredno.

  38. asdf said

    je popolnoma off topic, sem pa danes na mail dobil, in je koristno vodilo za vse nas…

    Preden ste razočarani ali slabe volje nad govoricami, ki jih slišite o
    svojih bližnjih, raje uporabite tole.

    V stari Grčiji je bil Sokrat znan po tem, da je zelo visoko cenil znanje.
    Nekega dne je srečal veliki filozof znanca, ki mu je rekel:
    ”Ali veš kaj sem pravkar slišal o tvojem prijatelju? ”

    ”Samo trenutek, ” ga je ustavil Sokrat.” Preden mi karkoli poveš, bi rad, da narediš kratek test.
    Imenuje se Preizkus trojnega filtra. ”
    ”Test trojnega filtra?”
    ”Tako je,” je nadaljeval Sokrat. ” Preden mi poveš o mojem prijatelju, bi bilo mogoče dobro, da bi si vzel čas
    in presodil o tem, kar mi hočeš povedati. Zato se tudi imenuje Preizkus trojnega filtra.
    Prvi filter je, filter Resnice.
    Ali si povsem prepričan, da je tisto, kar mi hočeš povedati, resnično?”

    ”Ne,” reče mož, ”v bistvu sem pravkar slišal in … „
    ” V redu,” je rekel Sokrat. ” Torej ne veš zagotovo ali je res ali ne. Poskusiva z drugim filtrom.
    Filtrom Dobrega.
    Ali bi mi rad povedal kaj dobrega o mojem prijatelju?”

    ” Ne, nasprotno…”
    ” A tako, ” je nadaljeval Sokrat, ” Hočeš povedati nekaj slabega o njem, ne veš pa ali je to res.
    No, še vedno lahko narediš preizkus, kajti na voljo imaš še en filter.
    Filter Uporabnosti.
    Ali mi bo koristilo, kar bi mi rad povedal o prijatelju?”
    ” V bistvu ne …”

    ”Torej, ” je zaključil Sokrat, ” Če bi mi rad povedal nekaj, kar ni
    ne resnično, ne dobro, niti koristno, zakaj bi mi sploh kaj govoril?”

  39. zogca said

    Če bi se me ženske tega držale, bi kar naenkrat govorile velikooo manj.😉

    ”Če bi mi rad povedal nekaj, kar ni
    ne resnično, ne dobro, niti koristno, zakaj bi mi sploh kaj govoril?”

  40. lynx said

    “Šele če je preveč zaverovan sam vase in res z ničemer ne bi želel ustreči, bi mu pa jaz kar povedala, da tole pa ni vse skupaj omembe vredno.”

    Tole bi še šlo. Drugače pa ne vidim nobenega smisla v ocenjevanju posteljnih kvalitet. Če gre za enkratno avanturo sploh ne, če so želje večje in si že globje v odnosu, pa se ga lahko otreseš na bolj taktičen način. To, da imaš interes zaščititi njegove naslednje “žrtve”, pa je za lase privlečeno. Konec koncev, vsi se sami odločimo s kom in v kaj se podajamo.
    Tako kot ne more biti vsak vrhunski nogometaš ali smučar, tudi seksa nismo vsi enako vešči. Poleg tega so ocene subjektivne oz. relativne. Nekdo, ki mu je glavni interes analni seks, bo mogoče za tiste ki tega ne marate, izjavil, da niste nič posebnega ali celo zavrte. Verjetno bi mu zamerile slabo reklamo.😉

  41. zogca said

    Saj, pri avanturi ti je vseeno. Če je šlo samo za seks in je seks zanič, je logično, da … In ti pravzaprav ni treba nič reči. Ko pa si globlje v odnosu … O tem raje ne bom, ker ko si enkrat zaljubljen … Ne, je treba prej preveriti. Jaz potem ne bi mogla.

    Če gre za enkratno avanturo sploh ne, če so želje večje in si že globje v odnosu, pa se ga lahko otreseš na bolj taktičen način.

  42. zogca said

    Na to pa sploh nisem pomislila. Dejansko mogoče obstajajo moški, ki bi zame rekli, da sem zavrta.😉

    Nekdo, ki mu je glavni interes analni seks, bo mogoče za tiste ki tega ne marate, izjavil, da niste nič posebnega ali celo zavrte.

  43. lynx said

    Gary Cole bi rekel Good night America, wherever you are, jaz pa bom rekel samo lahko noč:

  44. zogca said

    Ampak pesmi pa vedno lepiš najboljše.😉

  45. asdf said

    “Ampak pesmi pa vedno lepiš najboljše.”

    glej ga no zlomka- meni se pa zdijo prav klavrne!
    hm- ali je tudi možno, da nekdo, ki po tvojem fuka zanič, komu drugemu odpira prav vsa obzorja? in še daleč preko njih?
    (linx- zgolj in samo hipotetično je bilo to. nikakor osebno! in ne resnično in iskreno. samo za hec…
    pravzaprav sploh ne vem kaj limaš, ker v glavnem poslušate slabo glasbo, za moj okus. kar seveda sploh ne pomeni, da je slaba, ali moja boljša).
    hm- ali je možno, da je nekdo slab v seksu zaradi tega, ker je partner napačne sorte. hm- obstajajo eni zanimivi članki o človeškem (naravnem) vonju, in prepoznavanju pravega partnerja z vohom. parfumi in deoti nam prikrijejo pravi vonj, in že v štartu ga pihnemo, ko nam nekdo diši. ker nam pravzaprav sploh ne diši on/ona…

  46. zogca said

    Je mogoče, ampak bi rekla, da je to zelo redko. Da bi ena ženska za moškega rekla, da je totalna polomija, drugi pa bi se mešalo od ekstaze.

    ali je tudi možno, da nekdo, ki po tvojem fuka zanič, komu drugemu odpira prav vsa obzorja? in še daleč preko njih?

  47. zogca said

    V bistvu je. Če vidi, da iz tistega drugega ni nič, preprosto obupa in je potem tudi sam zanič, ker je seks izgubil tisti … Čeprav nekdo, ki je dober, ne bo počastno slab. Samo trudil se ne bo.

    hm- ali je možno, da je nekdo slab v seksu zaradi tega, ker je partner napačne sorte.

  48. zogca said

    Na vonj se lahko navlečeš tudi pozneje.😉 Jaz sem se, obupno navlekla. Pa ne vem, če sem prve mesece vonj sploh registrirala.

    parfumi in deoti nam prikrijejo pravi vonj, in že v štartu ga pihnemo, ko nam nekdo diši. ker nam pravzaprav sploh ne diši on/ona…

  49. asdf said

    “Jaz sem se, obupno navlekla. Pa ne vem, če sem prve mesece vonj sploh registrirala”

    o, ja, si se. pa še vedela nisi. nezavedno izbiramo, dostikrat zaradi ponarejenih signalov…

    en link- preprost in očiščen vseh balastov

    izak perlman se je rodil s pomanjkljiivostjo. ne more hodit. zna pa letet. najboljši seks na planetu je v glavi…

  50. zogca said

    V bistvu se iz prvih mesecev najbolj spomnim vonja njegovega osvežilca zraka iz avta in bunda in jakne in vse je imelo vonj po tem, pa mi ta reč ni dišala. Potem pa … Marsikaj bi zdaj dala, da bi lahko samo malo povohala njegova stegna. Kot da nisem pri zdravi pameti. Rode je rekel, da moramo moliti za zdravo pamet.

    Tvoj link sem poslušala do konca.😉

    Drugače gledam Ala Bundyja in uživam. Škoda, da bo treba spat. Nekatere noči so tako lepe.

    o, ja, si se. pa še vedela nisi. nezavedno izbiramo, dostikrat zaradi ponarejenih signalov…

  51. asdf said

    ja, nekaj v nas, nas dostikrat zajebe. in se tega sploh ne zavedamo. s stegni se ne da živet- in spominom nanje tudi ne. imaš sindrom pogrešanja bližine. neozdravljiv! najtežje se je znebit teh koščkov, ki jih imamo v spominu in nočejo stran. in vedno se najdejo stikala, ki jih sprožijo.
    ampak skoraj sigurno gre za naš egoizem, posesivnost. meni se zdi, da večina težav izhaja iz nezmožnosti, da se odrečemo predsodkov, pričakovanj in sebičnosti.
    ja, kaj nam potem še sploh ostane🙂
    noč

  52. Lynx said

    Za dobro jutro in za vse, ki imate glasbeni okus tako kot Asdf specifičen:

    Moj je precej bolj univerzalen. Res pa je, da sem že vse kar mi je najbolj všeč že nalepil.

  53. Lynx said

    “ali je tudi možno, da nekdo, ki po tvojem fuka zanič, komu drugemu odpira prav vsa obzorja?”

    Jaz pravim, da iz dreka ne moreš narediti piščali. Smo si pa prav tako kot v glasbenem okusu, različni tudi v posteljnih željah in potrebah. Nekateri izvajajo “klasiko”, nekateri imajo radi romantično “baladno” ljubezen, spet tretji so radi “rockovsko” poskočni, četrti morda radi seksajo v ritmu “Na juriš”.
    Če se srečata dva s povsem različnimi željami, seks ne bo nič posebnega, četudi sta vsak zase dobra ljubimca.
    Ampak to je le teorija.
    “Dodano vrednost” seksu dajo čustva in takrat marsikatero pomanjkljivost zanemarimo in kakšno nerodnost oprostimo.

  54. zogca said

    To mislim tudi jaz, zato pa sem zgoraj napisala, da ženske, ko smo zaljubljene, marsikaj spregledamo. In zato tudi mislim, da je treba zadevo na nek način stestirati, preden se do uhljev zaljubimo. Kajti, roko na srce, zaljubljenost pride in mime, ostane pa nam partner, ki je totalno zanič. Tega pa si menda ne želimo, ker to bo v prihodnosti fejst nažrlo odnos.

    “Dodano vrednost” seksu dajo čustva in takrat marsikatero pomanjkljivost zanemarimo in kakšno nerodnost oprostimo.

  55. zogca said

    Jup!!!!

    Jaz pravim, da iz dreka ne moreš narediti piščali.

  56. Spider said

    Sej ne da bi se hvalil, ampak jaz zelo dobro seksam.

  57. asdf said

    je pa mogoče, da je tisto, kar je zate drek, za nekoga drugega piščal. in obratno.
    nikakor pa nisem imal namena povedati, da je tisto, kar ti vidiš kot drek, lahko piščal. to je jasno. če bi bilo tako, potem bi tvoja rita pogosto igrala prekrasne melodije…😉

  58. zogca said

    Moški s prezgodnjim izlivom je komu lahko piščal? Dvomim. Da g noter, parkrat porine in je konec. Takšen ne more biti pišal za nobeno, ki želi seksati. Ga bo pa vesela ženska, ki ji je seks povsem odveč, to pa ja.

    je pa mogoče, da je tisto, kar je zate drek, za nekoga drugega piščal.

  59. zogca said

    To se tukaj ceni in upošteva.😉

    Sej ne da bi se hvalil, ampak jaz zelo dobro seksam.

  60. Janis said

    ali je tudi možno, da nekdo, ki po tvojem fuka zanič, komu drugemu odpira prav vsa obzorja? in še daleč preko njih?

    Ne, ni:mrgreen:

    Pod zanič jaz ne razumem nekompatibilnosti (mislim, da se zgoraj že dosti v detajle razložila, kaj je zame zanič). Zanič je zelo točno določena stvar, ki se ne bo spremenila samo zato, ker si zamenjal partnerja.

  61. zogca said

    Enako.

    Pod zanič jaz ne razumem nekompatibilnosti .

  62. zogca said

    Off topic. Ali kdo gleda Trenutak istine???

  63. webmaher said

    Žogca sram te bodi, morala bi gledat slovenski film na prvem, joj joj :mrgreen:

  64. zogca said

    Nič ne vem o slovenskem filmu.

    Vem pa, da je tipson v Trenutku istine imel skrite prijatelje v omari, ko je natepaval svojo punco (ki tega seveda ni vedela, mislim na občinstvo). To je tisti prezadolženi pokeraš od prejšnjega tedna.

  65. webmaher said

    saj jaz sploh nisem vedu ampak zdej pa kr gledam, sploh ni slabo😆
    Žogca zate prihaja še ena super stvar na Pink Plus … boš ziher gledala:mrgreen:

  66. zogca said

    Zdaj je frajer povedal tudi to, da bi seksal s taščo, če bi mu to pomagalo, da se reši dolgov.🙄

  67. zogca said

    Kaaaaaj?

    Žogca zate prihaja še ena super stvar na Pink Plus.

  68. webmaher said

    ja poker je hudič…kulk je pa tipson star…

  69. zogca said

    Zdaj imamo že novega tipsona. Ta se je zlagal, da ni nikoli seksal s ženino prijateljico. Star? Po moje tam okoli 35, nikakor pa ne več kot 40.

  70. webmaher said

    gledam zdaj ja…žena je doma ker ma 4mesečnega sinka…

  71. webmaher said

    tašča je dosadna😆 1:0

  72. webmaher said

    zlatara je njegova😆 2:0

  73. zogca said

    To ni več pokeraš.

    gledam zdaj ja…žena je doma ker ma 4mesečnega sinka…

  74. webmaher said

    eh kraj, grem jaz nekaj pojest😆

  75. webmaher said

    ja vem Žogca da je bil ta že drugi😆

  76. zogca said

    Jaz sem že, pa si ne upam povedati, kaj.

    grem jaz nekaj pojest

  77. webmaher said

    jaz sem dva kosa kruha , pet dek zelenjavne poli salame, 5 dkg sira pa dva deci pomarančnega soka, kaj pa siti😆

  78. zogca said

    Prinesla iz Meka. Hudo osramočena.😳

  79. webmaher said

    eh, če ti je zapasalo pa kaj, sam glej da se ne bo preveč ponavljalo😆

  80. zogca said

    Se ne bo smelo.

Leave a Reply

 
