Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Za drobno solzo iz oči!

Posted by zogca na marec 1, 2009

LABIRINT

Če segla bi z rokami do oblakov,
razgrnila bi nežen soj meglic,
iz njih skovala drago si podobo.
Ne bi želela več tihih si korakov,
iskala med obrazi dragih lic,
ne v srcu skrivala grenkobo.

Iz sanj zgradila sem v oblakih grad.
V njem je labirint hodnikov
za moje tihe sanje,
lepe kot pomlad.
Nebroj spominov drobnih
je vpletenih vanje.

Če mogla kdaj bi seči na nebo,
bi skrila v svojo dlan
drobno, majhno zvezdo,
da tudi meni kdaj bi b’lo lepo,
da bil bi srečen slednji dan,
pot svetla čez življenja brezno.

A roka seže komaj le čez glavo.
Predolga pot je do meglic.
Neskončna misel, ki boli,
utrujena je roka,
ki kdaj pa kdaj gre preko lic
za drobno solzo iz oči.

Francka Gorjup

130 Responses to “Za drobno solzo iz oči!”

  1. zogca said

    Kok je lepa.😉

    Željko Joksimović – Jesi li me volela

    Stojim tu pred tobom,
    baš kao pred bogom,
    u mojoj duši samo stid,
    što sam varao, što sam lagao,
    a ti ni da progovoriš.

    Bar da me opsuješ,
    kuneš i proklinješ,
    pa da mi žao ne bude,
    a ovako je srcu najgore
    kad zna, da tebi lako je.

    Umret ću a znati neću,
    jesi li me volela,
    zora će,
    ne pali sveću,
    sram me i da te pogledam.

  2. zogca said

    Željko Joksimović – Ima nešto u tom što me nećeš

    Ima nešto u tom što me nećeš,
    ostavljaš mi vremena za druge,
    gledam kako veselo se krećeš,
    kao leptir oko moje tuge.

    Ima nešto u tom što me nećeš,
    nešto čemu sama ne znaš ime,
    ima nešto u tom što me nećeš,
    a sve znači – ne zaboravi me.

    Ima nešto u tom što me nećeš,
    od te laži načisto umreću,
    ima nešto u tom što me nećeš,
    i u tome što ja tebe neću …

  3. izbrana said

    “Za vso boličino, ki jo čutim v zvezi s tabo, sem kriva sama! Zatekla sem se v labirint ljubezni in ne najdem več poti nazaj. Prepozno sem spoznala, da izhoda ni…. Sedaj lahko samo čakam, če se bodo porušili zidovi….”

    Žooooogcaaaa, saj vem tole je ena tistih pesmic, a ne?!

    Lepa je….

    Za mrvo ljubavi nismo svi rođeni….
    Godine sreču odnose,
    odnose al je ne vrate….

    Oliver Dragojević – Neka se drugi raduju

  4. zogca said

    Od kod je pa ta stavek? Pa menda ne z mojega bloga? To ni mogoče, če se mi ni primerila kakšna huda napaka. Moj življenjski moto je izjava Dennyja Crana, ki se glasi: “Whatever it is, I’m innocent.”

    Jaz nisem nič kriva.😉

    Za vso boličino, ki jo čutim v zvezi s tabo, sem kriva sama!

  5. zogca said

    Aha.😉

    Sicer pa nisem pozabila. Vem, da boš poklicala.😉

    Tole je ena tistih pesmic, a ne?!

  6. zogca said

    Tale je pa za moške!

    Kavarna, kjer vam kavo postrežejo zgoraj brez

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=25&c_id=39461

  7. Jazz said

    Članek je škrbina….😦

  8. zogca said

    Kaj, kako, zakaj? Meni ga odpre.

  9. Jazz said

    🙂 Ni opremljen…;) Bi ga ti dopolnila? Izbrana mogoče?😀

  10. zogca said

    Kar zdelo se mi je, da si to mislil. Mi pa ni takoj potegnilo, priznam. Manjkajo ti fotografije.😉 Kaj pa, če se tako dogovorimo? Da gre eden od moških z bloga tja in zadevo temeljito fotografira?

  11. webmaher said

    Kaj bi se matrali, če pa je Žogcina fotografija zgoraj z fenomenalna😆

  12. zogca said

    Lepa Kate Winslet. A ni lepša od tam kr enih jošk? Meni je.😉

    Žogcina fotografija zgoraj z fenomenalna.

  13. Janis said

    Žogca, SKRAJNI čas zate je, da narediš post o res fukabilih slavnih moških (moški hetero obiskovalci, se vam opravičujem). Vem, da je tvoj okus za moške drugačen od mojega, ampak vseeno, čas je, da narediš tako temo😉

  14. zogca said

    Željko Joksimović – Zaboravljaš

  15. zogca said

    Nisem vedela, da so takšne želje. Bo. Obljubim, da bo.😉 In to kmalu.

    Žogca, SKRAJNI čas zate je, da narediš post o res fukabilih slavnih moških (moški hetero obiskovalci, se vam opravičujem). Vem, da je tvoj okus za moške drugačen od mojega, ampak vseeno, čas je, da narediš tako temo.

  16. maxi said

    Žogca, SKRAJNI čas zate je, da narediš post o res fukabilih slavnih moških (moški hetero obiskovalci, se vam opravičujem). Vem, da je tvoj okus za moške drugačen od mojega, ampak vseeno, čas je, da narediš tako temo😉

    TO Janis! A bo Žogca?

  17. Janis said

    Nisem vedela, da so takšne želje. Bo. Obljubim, da bo

    Končno😀 Vsekakor je bolj produktivno slinit se nad moškimi kot jokat nad njimi.

  18. zogca said

    En hudo fukabilen iz moje zbirke!!!

  19. zogca said

    To pa res. Koliko vlage je šlo v nič in bi bilo lahko pametneje uporabljeno. Vso to tekočino bi jaz njemu lahko dala tudi drugače, ne s solzami.

    Vsekakor je bolj produktivno slinit se nad moškimi kot jokat nad njimi.

  20. Janis said

    Kdo je točno to? Zgleda cute😉

  21. zogca said

    Bo, srčece.😉

    A bo Žogca?

  22. zogca said

    Tisti, ki je v filmu Sliver porival Sharon Stone in to tako dobro, da meni zraven pride. Žal ima te prizore YouTubu pod adult in zato ne morem prilepiti linka.

    Ime – William Balwdin.

    Kdo je točno to?

  23. Janis said

    Damn😀

    No, kar zbiraj hot tipe za naslednjo temo😉

  24. maxi said

    brat Aleca Baldwina?

  25. zogca said

    Eni se tukaj bolj znajdejo na internetu. Naj prilepijo ta posnetek, da se bom lahko vlažila.😉 In ne bom edina. Kakšen prizor, ojoj.

  26. maxi said

    Vem, da ti ni všeč, ampak da dodam za različnost okusa:

  27. zogca said

    Štirje Baldwini so. William je lep, drugi niso.

    brat Aleca Baldwina?

  28. Janis said

    Če nimaš accouta na Youtubu, bo vsem vrglo ven zahtevo po registraciji.

  29. zogca said

    Ta je tudi vreden greha.

  30. zogca said

    Ljudje, najdite si nekje Sliver in ga poglejte.

  31. maxi said

    Eden lepših zadnje čase, kjer so meni tekle sline je tudi:

  32. zogca said

    O njem sem sanjarila kot najstnica!

  33. maxi said

    Bo, srčece.😉

    :mrgreen:

  34. webmaher said

    Žogca komentar št. 11 si popolnoma napačno razumela ampak izpadlo je pa odlično😉
    Sliver je bil ravno zadnjič na Tv pa če bi vedel bi posnel ta odlomek, ki pripelje Žogco do sedmih nebes😆

  35. zogca said

    Edini bejbi fejs, ki mi je bil kdaj všeč.

  36. webmaher said

    Sliver-a to dela

  37. zogca said

    Ne, Web, ne.

  38. zogca said

    Web, si ti videl posnetek? Ajde, vsaj napiši. Jo dobro pritisne ali ne?😉

  39. webmaher said

    Kaj ne🙄
    seveda jo, saj v malem oknu lahko vsak pogleda, mar ne🙄

  40. zogca said

    V kakšnem malem oknu?

  41. zogca said

    A!!!!!! To pa dela!!!!!

  42. webmaher said

    Ko greš na Sliver link se ti pojavi malo okno v katerm lahko zalaufaš yutub video brez da greš na njihovo stran-ja saj to je normalno a tebi to ne dela al kaj🙄

  43. webmaher said

    Žogci je prišlo, ni slabo kaj:mrgreen:

  44. zogca said

    Ampak manjka! Kje je tisto, ko jo obrne okoli in jo od zadaj?

  45. zogca said

    Dela. Sploh nisem pomislila, da bo tako pokazalo, če sicer noče. Daj še, mora biti še.

    a tebi to ne dela al kaj

  46. zogca said

    Njeno stokanje me spominja na … Ne povem.

  47. webmaher said

    Žogca mal potrpi, zdej nimam časa, moram nekaj še narediti😉

  48. Jovanka Broz said

    a je kaj zame, po mojem okusu?

  49. webmaher said

    pa Jovanka, drug Tito ti uvijek na usluzi😆

  50. zogca said

    Poklikaj fotke. Janis je hotela, da se ukvarjam s hudo fukabilnimi tipi in ne jokam za princem. Pa saj nisem jokala, samo spomine sem obujala. V bistvu sem bila kar hepi.

    a je kaj zame, po mojem okusu?

  51. Jovanka Broz said

    lepo, vedela sem,da lahko vedno računam nate😀

  52. zogca said

    Ona ima Tita doma. Tukaj se naslajamo nad tistimi, ki jih nimamo doma.😉

    drug Tito ti uvijek na usluzi

  53. maxi said

    Njeno stokanje me spominja na …

    …na…me? :mrgreen:

  54. zogca said

    Jovanka, katera ima lepše oči? Kate (zgoraj ob pesmi v objavi) ali jaz? Prosim za pravilen odgovor.😉

  55. zogca said

    Ne, name. Se imam posneto. V audio varianti. Bi morala stari telefon privleči ven. Pa še nekdo ima te luštne audio posnetke. Upam, da si jih kdaj zavrti in se spomni name.😉

    …na…me?

  56. Jovanka Broz said

    e najprej,da napišem,da za mene pustite tipa pod postom št. 26 ,ki ga je napisala Maxi- ta je za mene, ve si najdite druge.

    Žogca- tukaj ste nekje -enako.

    Uh,ma kaj sem zadela (po tvoje)?

  57. zogca said

    Če nisi rekla, da so lepše od mojih, potem je bil odgovor pravilen.😉

  58. zogca said

    Aaaaa, ta ti je všeč, Keanu Reeves od Maxi.

    Še dobro, da mojih moških nobena noče.😉

  59. maxi said

    e najprej,da napišem,da za mene pustite tipa pod postom št. 26 ,ki ga je napisala Maxi- ta je za mene, ve si najdite druge.

    To Jovanka zate Keanu Reaves….

  60. Jovanka Broz said

    še dobro, drugače bi se steple

  61. zogca said

    Tako se bosta tepli pa z Maxi.😉

  62. maxi said

    Kaj pa tole Jovanka:

    ttp://a7.vox.com/6a00c225294c698fdb00cdf39da3cfcb8f-320pi

  63. maxi said

    http://a7.vox.com/6a00c225294c698fdb00cdf39da3cfcb8f-320pi

  64. maxi said

    Tako se bosta tepli pa z Maxi.😉

    Ma ne, ne bova se….bo kaj dobrega skuhala pa bova skupaj sline cedile…hehe

  65. zogca said

    To pa res. Ko Jovanka skuha, pozabiš na moške.😉

  66. zogca said

    On je definitivno za podret.

    A kaj, ko on preferira varuške svojih otrok!😉

  67. Jovanka Broz said

    Maxi, lahko tudi ta ampak zgornji mi bolj sede😀.

  68. zogca said

    Ufff!

  69. zogca said

    Kaj pa moj, Jova???

  70. Jovanka Broz said

    dobro to ej,kje pobirate tele dedce?

  71. zogca said

    Jezik do tal.😉

  72. zogca said

    V Hollywoodu.😉

    kje pobirate tele dedce?

  73. zogca said

    Ampak pred spanjem bom pa vseeno sanjarila o njem, ki ni iz Hollywooda.

  74. Jovanka Broz said

    Žogca ti kar, lepo je sanjati o nekomu.Tega ti nobeden ne more vzeti. Grem spat žabica moja. Cel dan sem imela obiske. Prej sem še polikala in grem……cmokec za vse vas.

  75. zogca said

    Jaz tudi. Zelo sem zaspana, pa ne vem, zakaj. Ker sem ta vikend veliko spala. Res je, tega mi ne more nihče vzeti. Lepo pančaj.

  76. Nevenka said

    Če že, najraje pomislim na kaj doživetega, kaj tako lepega še nisem videla na nobenem filmu😉
    Dobro jutro.

  77. Spider said

    Eh, ženske.

  78. zogca said

    Se pritožuješ, Spider?

  79. izbrana said

    Žogca, ti, ki me poznaš….
    Ajde, kdo od zgoraj (po vašem izboru) prikazanih je “moj”?
    😉

  80. zogca said

    Tega pa ne vem.

    Nihče ni nikomur podoben.😉

  81. izbrana said

    Daj no….

    Malo se potrudi! Ni podoben, pa vseeno…
    😉

  82. zogca said

    Moj Baldwin???

  83. izbrana said

    Ne!

    Poišči nasmeh. Ni podobna celota, ampak…. Poišči nasmeh!
    😉

  84. zogca said

    Smejita se pa samo Oliver Hudson in Rib Lowe. Nekako se mi zdi, da Rob Lowe ni tvoj tip (pa tudi pogovarjali sva se že o njem in nisi omenjala podobnosti), torej je lahko samo Oliver Hudson. Zdaj boš pa napisala, da sem zgrešila.😉

  85. izbrana said

    Polovička…
    😉

  86. zogca said

    On mi je pa grd, ampak hkrati blazno dober.

    Ne znam razložiti.

  87. zogca said

    Polovička? Kaj to pomeni? Rob Lowe?

  88. zogca said

    Veš, kaj je zanimivo? Da je cela ta banda, Rob Lowe, Sean Penn, Emilio Estevez, Charlie Sheen, Robert Downey Jr., vsi so hodili na isto šolo, bili sošolci.

  89. izbrana said

    Zadetek!

    In, slabo si me poslušala…..
    😉

  90. izbrana said

    Veš kaj je pa meni bilo hecno. Po astrologiji naj bi igralci bili v veliki meri tisti, ki so rojeni v znamenju rib.

    Rob Lowe – riba!

  91. izbrana said

    In on je eden redkih, ki me ne moti njegova letnica rojstva, ha ha! Itak ima v očeh tisto “neresnost”, ki jo imam jaz taaakoooo rada!
    😉

  92. zogca said

    Verjetno bodo krive količine. Toliko tega midve poveva, da je pa skorajda nemogoče si zapomniti vse. Zdaj, če bi ti bila moški, bi verjetno resgitrirala še bolj. Pri moških si zapomnim vse. Pride prav.😉

    In, slabo si me poslušala…..

  93. zogca said

    Tukaj je http://www.youtube.com/watch?v=mRXT5iwZ6v8 (ta link sem dala že zgoraj), da preprosto padeš skupaj. Rada bi poudarila (če koga slučajno zanima), da je to moški s popolno frizuro. Jaz vse pošiljam k frizerju, ampak njega pa ne bi.

  94. zogca said

    Ampak (ne) moj princ se vseeno smeji lepše od Roba Lowa. Ker on je takšen zelo resen, res zelo resen, potem pa jaz začnem početi vragolije in on se kakor ne želi smejati, ker on je strog, ampak mu gre vseeno nasmeh – takrat je najlepši. Zato sem vedno počela vragolije in mu nagajala. Ker je bil tako lušten, ko se je smejal.

    Memory – Barbra Streisand

  95. izbrana said

    Tako kot sva si različni, tako sva si v določenih pogledih na svet, podobni!

    Tudi jaz NE BI Roba pošiljala k frizerju! To je pri njem tisto, kar me “strese”! Ker modrih oči nimam prav pri vrhu lestvice, nasmeh pa, lepši ali ne, jaz sem svojega najlepšega že našla! Ampak tko no, kot si napisala….v celoti pa…. ta je definitivno za podret!🙂

  96. izbrana said

    Glede poslušanja je pa tako….

    Dobro vem, da tisto kar želim in tisto kar potrebujem, da poslušaš, tisto ti zelo dobro znaš poslušat….!😉

    Hvala!🙂

  97. zogca said

    Ampak kot sem že napisala, menda ima rad varuške svojih otrok.😉

  98. izbrana said

    Saj veš kakšna je moja izobrazba ;)……
    🙂

  99. John said

    …da preprosto padeš skupaj. Rada bi poudarila (če koga slučajno zanima), da je to moški s popolno frizuro. Jaz vse pošiljam k frizerju, ampak njega pa ne bi.

    Skoraj tako kot moja pričeska…😉

  100. zogca said

    Mi je že jasno, da si mi speljala Roba. :mrgreen:

    Saj veš kakšna je moja izobrazba.

  101. zogca said

    Bistvo mi nikoli ne uide.😉 Vem pa, zakaj sem bila v tisti debati pri eni drugi stvari.😉

    Tisto ti zelo dobro znaš poslušat….!

  102. zogca said

    To bom vzela, kakor da se mi priporočaš.😆

    Skoraj tako kot moja pričeska…

  103. John said

    To bom vzela, kakor da se mi priporočaš.

    Ja, mogoče.😉

  104. John said

    Ahhh… pozabil sem pohvaliti današnji izbor slike! (I like Kate)

    Hvala Žogca.:mrgreen:

  105. lynx said

    Rob Low sploh nima tako kratkih las, na temenu definitivno več kot tri cm (od 0 do 3cm so skoraj skinhedi).
    Glede frizur je veliko odvisno od oblike glave oziroma lobanje. Zato marsikomu zelo kratki lasje ne pašejo. Res pa je, da je lep človek lep neglede na dolžino las.

  106. zogca said

    Mogoče te kdaj povabim na kavo in preverim.😉

    Pred letom 2028.

    Ja, mogoče.

  107. lynx said

    Za vse ki ne veste, Izbrana je vzgojiteljica. 😉 😀

  108. zogca said

    Lynx, to je idealna frizura. Predbivši jo je fural ves čas (začelo se je z menoj) in jo fura še sedaj, vsaj fural jo je, ko sem ga zadnjikrat videla. Bivši pa je na začetku bil vsak mesec pri frizerju, hotel je ugajati. Zdaj je, kot sem imela čast opaziti, vse to šlo v maloro. In sem mu tudi rekla, da sem navdušena nad tem, da ima spet grdo frizuro, ker potem ženskam ne bo všeč.😉

  109. John said

    Ja potem pa bom še malo bolj radoveden?
    a.) Vzgojiteljica v vrtcu
    b.) Vzgojiteljica v osnovni šoli
    c.) Vzgojiteljica v srednji šoli
    d.) Vzgojiteljica v ……

    😳

  110. zogca said

    Je bil, ko je bil z menoj, lep kot slika. To bi rada napisala. Popolno oblečen. Hvala, Žogca??? Popolno sfriziran. Hvala, Žogca? In me je večkrat vprašal, če se ne bojim, da mi ga bo kakšna ukradla. Pa se nisem bala, res ne. Sem vedela, da mi ga nobena ne bo. Da bo, če bo odšel, odšel zaradi kakšnega narobe obrnjenega kolesca, ne zaradi ženske. In sem imela prav.

  111. izbrana said

    Še nikoli mi ni bilo tako enostavno speljat tipa😉 !
    Sploh pa ne tako čednega😉 !

  112. izbrana said

    Vzgojiteljica….. doma!🙂

    Kar je za omenjeni primer zagotovo najbolj priročno!😉

  113. izbrana said

    Lynx, se midva poznava?
    😉

    Ne, vem, da se ne.

    Pa, govorimo o izobrazbi a ne, ne o delovnem mestu?! Da ne bo zdaj kakšnega preverjanja med vzgojiteljicami…..😉 !

  114. izbrana said

    Grem sedaj na kosilo, v čast polnoletnosti enega hudo dobro vzgojenega dečkota!

    Žogca, ti boš ekstra povabljena, menda…..😉

  115. zogca said

    Kate bo še veliko na blogu, ker je Žogca trenutno zaljubljena vanjo.😉

    Ahhh… pozabil sem pohvaliti današnji izbor slike! (I like Kate)

    Hvala Žogca.

  116. zogca said

    V MOŠKEM vrtcu.😆

    d.) Vzgojiteljica v ……

  117. zogca said

    Tega pa nisem videla. Bom zvečer poklicala in čestitala.😉

    Grem sedaj na kosilo, v čast polnoletnosti enega hudo dobro vzgojenega dečkota!

  118. zogca said

    Dino Merlin in Željko Joksimović – Supermen

  119. Lynx said

    “Sem vedela, da mi ga nobena ne bo. Da bo, če bo odšel, odšel zaradi kakšnega narobe obrnjenega kolesca, ne zaradi ženske.”

    To pa je samozavest.🙂

  120. zogca said

    Sem pač vedela, da tako navihane, nagajive in ljubke ne more srečati kjerkoli.😉 Še danes tako mislim. Samozavestna pa sem, to drži, (ne) moj princ bi rekel s presežkom.

  121. Lynx said

    “Lynx, se midva poznava?”

    Če se še ne, se lahko še.😉

  122. zogca said

    Do leta 2028 si lahko njen.😉

    Najprej mi spelje Roba, zdaj še tebe.🙄

  123. Lynx said

    Ker je približno tak “kaliber” kot ti, bom pri njej prišel na vrsto 2029.🙂

  124. zogca said

    Ne poznaš ti mojega kalibra.😉 Ko jaz nekaj hočem, ko moji možgani to registrirajo, ne čakam niti do devetih zvečer, kaj šele do te letnice. Je pa tako, da jaz hočem nekaj drugega.

  125. zogca said

    In da jaz vedno vem, kaj hočem. Že mogoče, da kdaj hočem narobe, ampak vem pa, kaj hočem.

  126. izbrana said

    Veš kaj Lynx, ona takole ponuja Roba in tebe, ker točno ve, da jaz hočem nekaj drugega! Mogoče sicer tudi napačnega, ampak ona točno ve…..

    Mal je pa lisičke, veš….😉 !

  127. zogca said

    Ne pozabi čestitati v mojem imenu. Preveč zaspana, da bi lahko še kaj govorila.😉

  128. izbrana said

    Je itak že nekaj dni čez, ne se sikirat😉 !

    Pa ekstra boš povabljena! Nič ni zamujeno…. :)!

  129. zogca said

    U2 – Stay (Far away, so close)

    Malo za naju z Maxi.😉

  130. zogca said

    Pa še malo. Za naju z Maxi in tudi o tem, kako je ljubezen slepa.

    U2 – Love is blindness

Leave a Reply

 
