Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

On misli to in to! aka Rentgen v njegovi glavi!

Posted by zogca na februar 27, 2009

Upam, da sama tega ne počnem, čeprav ne morem vedeti. Morala bi namreč narediti kakšno “anketo javnega mnenja” med tistimi, ki so me poslušali v času, ko sem bila še poparčkana … Kakorkoli že, naj to počnem tudi sama ali pa mogoče vseeno ne, vedno mi gre na smeh, ko preberem: “Nam pa veliko pomeni, da se v nedeljo zjutraj ob osmih zberemo pri mizi. Skupaj zajtrkujemo in se pogovarjamo. Ne, to ni nekaj, kar sem si jaz izmislila, mož in otroci pa morajo sodelovati, vsi si to želimo in brez tega ne bi znali živeti.”

Kolikor jaz poznam mladi ljudi, hočejo tja do desetega leta ob osmih zjutraj gledati risanke in ne mirno sedeti za mizo in klepetati s starši, od desetega leta dalje pa želijo spati do poldneva. Moški pa … Da ne bi znali živeti brez nedeljskega zajtrka točno ob osmih in pogovora, ki ga spremlja? Zakaj se mi zdi, da večina pogovarjanja pride iz ženskih ust? Mogoče zato, ker tudi jaz povem vsaj enkrat, če ne dvakrat več kot povprečen moški? “Nama veliko pomeni, da greva v soboto popoldne skupaj po nakupih.”  Ne, jaz sem samo zelo cinična, ko mislim, da bi se moški ta čas raje valjal po kavču ali igral košarko s prijatelji. “Midva nikoli nikomur ne poveva nič, kar se dogaja v domači spalnici. Ne, ni res, da zlahko vem samo zase, zanj pa ne morem. Vem, da on nikomur ne pove nič.” Seveda ne. Ko s prijatelji sedi ob pivu in en  prijatelj pove kakšno sočno, drugi zato, da bi bil še večji frajer, doda še kakšno bolj sončno, tvoj moški objavi: “Midva sva se dogovorila, da nikoli nikomur ne poveva nič, kar se dogaja v domači spalnici.” To je seveda veliko bolj verjetno od tega, da se pohvali: “Meni moja stara da skoraj vsak dan.” Ali pa se pritoži: “Počasi jo imam že poln kufr, vsak večer jo boli glava”. Midva misliva, midva hočeva, nama je najbolj všeč, midva si ne znava predstavljati, midva nikoli ne bi … Midva misliva, da je bolj pomembno kupiti nov pralni stroj kot nov televizor. Midva hočeva vsako nedeljo preživeti pri mojih starših. Nama je najbolj všeč, ko se stiskava in gledava Razočarane gospodinje (ali kakšno drugo žensko nadaljevanko). Midva nikoli ne bi na ulici pogledala drugo žensko ali moškega, ker sva si povsem predana. Sem res jaz tako cinična, ko mislim, da misli v zakonu vseeno niso tako zelo usklajene? In da pravzaprav ni nič narobe, če niso? Sem še bolj cinična, ko mislim, da se ženske, ki tako govorijo, v resnici bojijo, da bi njihov moški mislil drugače, kajti vsako nenavdušenje nad skupnimi mislimi bi lahko pomenilo, da bo pobegnil? Ali pa gre mogoče za to, da ženska resničnemu stanju navklub hoče tisto pravljico, v kateri mora biti popolna usklajenost? Pa saj, to je pravljica. Sem napisala premalo o tem, da nekatere verjamejo, da je tudi potomstvo povsem usklajeno s tem, kar misli glava družine oziroma njeno veličanstvo mati? Toliko cinizma pa tudi jaz ne premorem. Še vedno namreč ni minilo dovolj časa od mojih otroških in najstniških let, da se ne bi spomnila, da sem si mislila nekaj povsem svojega. “Ne, seveda ne bi raje pred televizorjem jedla čokolade. Mi lahko, prosim, skuhaš zdravo večerjo, mami? Ampak pred osmo, ker ob pol devetih bom že v postelji. Veliko mi pomeni, da sem naslednji dan pri pouku zbrana in si zapomnim več kot moji trapasti sošolci, ki do desetih gledajo As ti tud not padu. ”

Ena družina, štirje člani, koliko glav?

39 Responses to “On misli to in to! aka Rentgen v njegovi glavi!”

  1. zogca said

    Tako (glejte ilustracijo) si pa jaz v praksi predstavljam mamo, ki po forumu piše, da vsi razmišljajo točno tako kot ona. In da vsem v družini enako veliko pomenijo tiste stvari, ki njej veliko pomenijo. Da, zelo navijam za individualizem.😉

  2. Andrej said

    No ja … predvsem, ne preveč poslušati oz. brati tiste “perjadi”, ve se na katerem fourmu.
    Njej res veliko pomeni in morda res misli, da ostalim veliko pomeni in je srečna.

    A ni to lepo.😉

    Imel sem sodelavca, ki je vsako nedeljo vstal zjutraj pred sedmo in dvignil v luft vso družino.
    Skupaj so zajtrkovali se lepo oblekli in šli k maši.
    On, njegova žena in trije otroci.
    In če tega ni naredil, recimo, da so bili na morju … je imel pokvarjen teden oziroma za njega, teden ni bil popoln!
    Kaj so si o tem mislijo otroci 13, 7 in 5 let, ne vem.

    Imam pa prijateljico staro 50 let, ki ima izredno dober in pristen odnos z hčerko, staro 25 let (hčerka živi zaenkrat še pri njej).
    Vsak dan pride domov in začne kuhati (kosilo/večerjo) in potem sedita skupaj kakšno uro, skupaj jesta in se pogovarjata.
    Mi je povedala, da to počne ravno za to, da nekako z tem ohranja stik z hčerko.
    In hčerki je to zelo všeč.
    Skupaj hodita tudi tečt in v savno … pa potem na kakšen maraton. Mami seveda na “ta kratkega”, hčerka na “ta dolgega” …

  3. Andrej said

    Da zaključim … vidim, da mi je zaključek “odrezalo”.

    Marsikaj počnemo, ker nam to “paše”, mislimo, da je tako prav ali da je zdravo.

    Okoli sebe imamo ljudi, za katere je zelo lepo, če nam sledijo in mislijo podobno kot mi.

    Vendar je to zelo težko … sploh pri otrocih.
    In si ustvarimo svoj svet, da je pač to “zdravo” ali da smo “srečni”.

    In ne nazadnje. Kaj je bolje za otroka (in za nas).
    Da sedi doma in gleda Čebelico Majo, gre z starši v cerkev, v nakupovalni center ali na sprehod na sosednji hrib ???

  4. vlatka said

    žogca,

    mi ponavadi malicamo (okrog desete) skupaj in kosimo, če smo istočasno doma. Kosimo skoraj vedno, če ne pride kaj vmes, da je kdo zadržan. Nikakor pa ne zajtrkujemo skupaj.

    kako drugi delajo, ne vem, a kolikor ene poznam, so skoraj taki kot mi. Kosilo obvezno, ostalo po “dogovoru”. 😀

  5. zogca said

    Jaz sem za Čebelico Majo. Sicer lahko mož otroke pelje v cerkev ali na hrib, nimam nič proti, ne bi pa jaz ravno sodelovala. Lahko pa grem v šoping. Še posebej z njegovo kartico.:mrgreen:

    Da sedi doma in gleda Čebelico Majo, gre z starši v cerkev, v nakupovalni center ali na sprehod na sosednji hrib ???

  6. zogca said

    Pri vas bi jaz lahko živela.😉

    Nikakor pa ne zajtrkujemo skupaj.

  7. izbrana said

    Pišuka Žogca, pa tako luštno je bilo tisto nedeljo zajtrkovati s tabo!
    😉

  8. zogca said

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

    Bova ponovili.😉

    Naj se ve, da sem bila pri Izbrani ultra pridna. Kajne?

    Pišuka Žogca, pa tako luštno je bilo tisto nedeljo zajtrkovati s tabo!

  9. maxi said

    Vidm, da ste (že) pri zajtrku…🙂

    Ej, Žogca a kaj gledaš filme, si že gledala Twilight?

  10. zogca said

    Nisem, Maxič. Je dober?

    Jaz sicer bolj malo gledam filme. Sem orientirana na serije. Imam pa nekaj filmov, ki so mi res dobri.

  11. zogca said

    Tale film si moram nujno pogledati še enkrat.

    Gledala sem ga na morju, v letnem kinu. Davno, davno, davno. Pa še danes rada rečem, da je med mojimi tremi najljubšimi filmi. Ker sem ga odgledala v enem dahu.😉

  12. maxi said

    Nisem, Maxič. Je dober?

    Ne vem, bi ga šla gledat…

  13. maxi said

  14. zogca said

    Me vabiš?😉

    Ne vem, bi ga šla gledat…

  15. zogca said

    Baby.😉

    Nocoj si jih bom malo privoščila na mp3 plejerju.

    Potem pa še malo Ala Bundyja.😉 Ne na mp3 plejerju.

  16. zogca said

    Bog ne daj takšnega težaka. Jaz bi rada imela doma eno takšno sproščeno vzdušje in upam, da bomo živeli v rahlem kaosu. Zaradi mene lahko med zajtrkom igrajo igrice, zaradi mene mož lahko teve gleda med kosilom, na primer F1. To pa vem, da ne bom nič težila in se sploh ne bom obremenjevala. Če hoče, naj celo kosilo mož prevesi na mobitelu. Glede takšnih stvari se sploh ne mislim razburjati in takšnih ter podobnih stvareh ne mislim vztrajati. Težka vem, glede česa bom. Če bom kdo malo čudno pogledal, bom že mislila, da umira. Za takšne stvari sem paničar. Drugače pa naj delajo, kar hočejo. Mi sploh ni težko hoditi čez igrače in gledati računalnik za kuhinjsko mizo. Nočem imeti zategnjenega življenja.

    In če tega ni naredil, recimo, da so bili na morju … je imel pokvarjen teden oziroma za njega, teden ni bil popoln!

  17. maxi said

    Me vabiš?😉

    Da si bližje, takoj…

  18. zogca said

    A ni škoda, res? Edino Jovanka je tako blizu, da lahko skupaj z njo skačem okoli.

  19. zogca said

    Jaz bom šla sicer pod nujno gledat film o Šopoholičarki. Konec marca naj bi ga začeli vrteti. Tega pa ne bom zamudila. Čeprav od princa dalje nisem šla v Kolosej, ker vem, da bi mi bilo preveč hudo. Ampak Šopholičarka … To pa moram.

  20. vlatka said

    žogca,

    pridi, imamo še placa. Za tako kot si ti.

    Z veseljem🙂 🙂

  21. vlatka said

    žogca,

    ampak res: pri tebi so samo izbrani ljudje, in to prve lige.🙂 🙂

  22. zogca said

    Jaz tudi tako mislim. Jih pa nisem jaz izbirala, sami so se izbrali, ko so prišli. Ampak res – najboljši.😉 Več ljudi mi je reklo oziroma napisalo, da na moj blog radi prihajajo prav zato, ker je tukaj tako fejst druščina za klepet.

    Pri tebi so samo izbrani ljudje, in to prve lige.

  23. lynx said

    Žogca, si kdaj pomislila, da so nekateri ljudje (včasih) radi vodeni? Da potrebujejo vspodbudo?
    Sam mislim, da totalni liberalizem vodi v popoln in ne v rahel kaos. Tako kot je primer iz objave ena skrajnost, je to, da vsak počne vedno le tisto kar se mu zljubi, druga.
    Tvoja teorija vsaj pri otrocih ne bi vzdržala. Zgoraj si sicer opisala primer, ki je enostavno rešljiv, vendar obstajajo primeri, ko je treba želje usklajevati. In takrat je prav, da se upošteva vse člane družine enakopravno.
    Mislim da ni rešitev v siljenju kogarkoli v karkoli, ampak v motivaciji. Zato ti nisi spala pri Izbrani do poldne, ampak si bila ultra pridna.🙂

  24. izbrana said

    Še vse kaj drugega je tisto nedeljo bila Žogca zjutraj ultra pridna🙂 !

    Tole o motivaciji Lynx se mi zdi še kako res. Čeprav ne vem kakšno motivacijo je Žogca tisto nedeljo imela!?

    😉

  25. zogca said

    Seveda. Mislim tukaj na otroke. Ne na svojega teoretičnega moža. Ampak meni so pomembne druge stvari in glede teh bom otroke vodila in jih spodbujala. Jaz sem sama v drugačnem programu in v tem programu bom vzgajala tudi otroke.

    Si kdaj pomislila, da so nekateri ljudje (včasih) radi vodeni? Da potrebujejo vspodbudo?

  26. zogca said

    Ampak saj!!! V tem je tudi stvar. Da jaz mislim, da je to najbolj demokratično, da ljudem pustiš delati, kar hočejo. Pa ne mislim s tem na popolno razpuščenost glede vsega. Da otrok ne bo domov do treh zjutraj, moža pa do šestih. Seveda neke meje obstajajo in seveda jih otroci potrebujejo. Ne bom pa jaz vztrajala pri določenih stvareh, ki meni niso prav nič pomemembne in to samo zato, ker okolica misli, da je prav. Sicer pa poznam šest otrok oziroma tri družine, ki so imele takšen red. Od mladih nog gor jih gledam. Njihovi otroci se mi zdijo super. Niso več otroci, so zdaj že krepko čez dvajset. Nobeden izmed teh šestih ni bil nikoli problematičen, vsi so končali dobre fakultete in so zelo pridni.

    Tvoja teorija vsaj pri otrocih ne bi vzdržala. Zgoraj si sicer opisala primer, ki je enostavno rešljiv, vendar obstajajo primeri, ko je treba želje usklajevati. In takrat je prav, da se upošteva vse člane družine enakopravno.

  27. zogca said

    Saj, in jaz jih ne želim motivirati, da bodo jutranji vstajalci.

    Mislim da ni rešitev v siljenju kogarkoli v karkoli, ampak v motivaciji.

  28. zogca said

    Hmmmmmmmmmm ….😉

    Čeprav ne vem kakšno motivacijo je Žogca tisto nedeljo imela!?

  29. zogca said

    Vsak dan bom popala to pesmico.😉

    Mogoče se pa enkrat res zbudi.😉

  30. lynx said

    “Saj, in jaz jih ne želim motivirati, da bodo jutranji vstajalci.”

    Vzemi obraten primer. Da bi tvoj mož in otroci neskončno radi šli na izlet, tebi se pa ne ljubi. In da se to nenehno ponavlja.
    Jim vsaj vsake toliko ne bi naredila veselja in šla z njimi?

  31. izbrana said

    Žogca, nič ni bolje….😦 !

    Vsedi se na vlak, pa greva jutri na sončka na Bled ali pa pogledat, če je še veliko snega v Bohinju!

    Zakaj sem v preteklosti zmogla vse, zdaj pa ne znam….Ne morem? Nočem? V glavi pa odmevajo približno take misli…. Zate bi….VSE!

    Ja, narobe svet, včasih so spale princeske, zdaj spijo princi!!!!! In princeske so čakale na rešilni poljub, princi pa se jih bojijo, princesk in poljubov!

    Oprosti, mimo teme sem zdajle ubrala…..

    Drugače pa veš, kakšna je moja “vzgoja”!😉
    Tukaj se pa midve ne bi našli, a ne?!🙂

  32. zogca said

    To pa seveda. In kdaj pa kdaj bi oni meni naredili kakšno veselje. Nisi me prav razumel, lynx. Ne mislim jaz imeti družino popolnoma neprilagodljivih osebkov. Sploh ne. Samo pravim, da ne bom vztrajala pri stvareh, ki bodo vsem odveč, samo zato, ker jaz mislim, da je tako prav. Še posebej pa ne zato, ker bi okolica mislila, da je tako prav.

    Vzemi obraten primer. Da bi tvoj mož in otroci neskončno radi šli na izlet, tebi se pa ne ljubi. In da se to nenehno ponavlja.
    Jim vsaj vsake toliko ne bi naredila veselja in šla z njimi?

  33. zogca said

    Ta vikend ziher ne, lahko pa naslednji. Komot lahko naslednji. In se ne hecam.

    Vsedi se na vlak, pa greva jutri na sončka na Bled ali pa pogledat, če je še veliko snega v Bohinju!

  34. zogca said

    Nad to življenjsko resnico bi se pa najraje kar zjokala.😥

    Ja, narobe svet, včasih so spale princeske, zdaj spijo princi!!!!! In princeske so čakale na rešilni poljub, princi pa se jih bojijo, princesk in poljubov!

  35. zogca said

    Mislim, da ne. Čeprav v resnici čisto na različnih bregovih nisva. Meni je zelo všeč tvoj način. Zelo mi všeč, kako se z otroki pogovarjaš in dogovarjaš. V bistvu sem očarana nad zrelostjo tvojih otrok. In bi si zelo želela s svojimi imeti takšen dialog. Zdaj ne nabijam, da bi ti laskala, ampak resnično tako mislim. Le da ti vztrajaš pri nekaterih formalnostih, pri katerih jaz ne bi. Ampak to zato, ker imaš ti te formalnosti v sebi, jaz pa jih nimam. Skratka, že meni so tuje. In bi bilo noro, da grem otroke učiti nekaj, kar jaz sama nisem. Drugače pa jaz takoj podpišem zato tako pridne, zrele in odgovorne otroke, kot so tvoji.

    Drugače pa veš, kakšna je moja “vzgoja”!
    Tukaj se pa midve ne bi našli, a ne?!

  36. izbrana said

    Si me “pobožala” zdaj, veš!?

    Na kratko pa imam v sebi na to temo dve resnici:
    VEM, da NISEM idealna mama (čeprav bi si želela biti…)!
    In PONOSNA sem na svoje otroke, pa ne v smislu -saj so moji kdo pa bo-, ampak zato, ker me včasih dejansko s svojo reakcijo prepričajo, da so zreli in odgovorni! In to res, ne zato, ker si jaz to domišljam kot mama. Včasih me na te stvari opozorijo prej drugi, jaz sploh ne opazim! Pa dobro veš koliko so stari in najbrž sceno današnje (predvsem) mladine ti bolje poznaš kot jaz! Je pa res, da je to rezultat, kakorkoli, za današnja merila mater (kot berem in poslušam)nesprejemljive, ampak trde in dosledne vzgoje. Predvsem take, da imam tudi jaz svoje pravice in da se pravice otrok končajo tam kjer se začnejo moje!

    In to pomeni točno to da, če jaz v nedeljo zjutraj čutim, da želim pri zajtrku umirjeno vzdušje, ja žal, potem se tiste “Ninđaželverisanke” zagotovo ne bodo slišale iz TV do sosednjega hriba, ker imam JAZ pravico zajtrk pojesti v miru! Seveda pa imajo otroci enako pravico tiste risanke pogledat, če si jih želijo! In kaj zdaj? Kako uskladiti moje in njihove pravice? Enostavno, pojemo zajtrk pred ali po risankah!!!! Ampak ga, skupaj, v miru!
    🙂

  37. zogca said

    To pobožanje si si zaslužila.😉 In da, lahko si ponosna. Imaš res super otroke. Če bi jih gledala tri ure, bi mogoče lahko rekla, da so bili te tri ure pridni. Ker sem bila z njimi tri dni, vem, da takšni dejansko tudi so.

  38. Lynx said

    “Si kdaj pomislila, da so nekateri ljudje (včasih) radi vodeni? Da potrebujejo vspodbudo?”

    Tudi nekateri odrasli so nekreativni in brez idej. In takim pride prav, če jih včasih porineš s kavča.

    Enkrat si že imela objavo o kompromisih. Dva, ki se odločita za skupno življenje, naj bi imela podobne potrebe, želje in miselnost. In v takih primerih neki veliki kompromisi niti niso potrebni. Gre zgolj za prilagajanje.
    Moraš pa vedeti, da niso vsi ljudje taki kot ti. Nekateri so zelo natančni in disciplinirani. Če se najdeta dva taka, lahko prav dobro furata s skupnimi zajtrki in podobnimi, tebi nerazumljivimi forami. Otrokom pa itak že nehote vsiljujemo svoja pravila.
    Ženska iz tvojega primera živi v utvari da je vse po njeno in če mož preveč ne trpi, je tudi v redu. Če trpi, pa si je sam kriv.

  39. zogca said

    Jaz to vem. Tega se zelo zavedam. Zato pa sem napisala in to večkrat, da jaz ne bi mogla živeti z 90 % moških in da 90 % moških ne bi moglo živeti z menoj. In zato sem si jaz vedno poiskala moškega, ki mi je ustrezal točno takšen, kakršen je bil. Ker se nikoli nisem hotela iti spreminjanja. Če si mi všeč in sprejemljiv takšen, kakršen si – odlično. Če mi nisi – žal nisem ženska zate.

    Moraš pa vedeti, da niso vsi ljudje taki kot ti.

Leave a Reply

 
