Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Me v čare zapreda utvara?

Posted by zogca na februar 27, 2009

NIKOLI

Nikoli ne grem mimo tebe,
ne da bi srce mi trpelo,
v prijemu usode drhtelo,
ki v rani okrutno mu grebe,
da skoraj mi madež krvi
obleko na prsih temni.

In vendar te željno srečavam
in pogled mi k tebi uhaja,
me s tvojo podobo opaja,
kot vino jo hlastno vsrkavam,
pijano pod mano noge
se sredi koraka šibe.

Ko misli beseda ognjeno
ti drugu v bližini razklada,
mi sadje sosedovo pada
čez plot na gredico peščeno,
na skrivnem ga, sita gladu,
okušam, podobna tatu.

Ko tvojo prisotnost začutim,
čeprav te ne vidim, ne čujem,
sem kakor na vrtu, na tujem
in temnem, kjer cvetje zaslutim,
od sladke vonjave težak
objema in boža me zrak.

Je to po resnici mogoče?
Me v čare zapreda utvara?
Saj svet se krog mene že stara,
za letom mi leto idoče
obraz zaznamuje, roke,
a vsako prezre mi srce.

Zdaj več ne verujem, da zima
pohlevno področje prekriva,
da prazna, premražena njiva
pod ivjem utripov več nima.
Zdaj vem, da kar mene boli
in hrani, še v smrti živi.

Lili Novy

49 Responses to “Me v čare zapreda utvara?”

  1. zogca said

    Ker imamo na blogu potomstvo😉 , bo tokratna tema povezana z malimi bitejci. In sicer bom za izhodišče vzela izjavo Jamieja Oliverja – “Otroci so najboljše, kar lahko zakuhamo!” Koliko jih imate, koliko bi jih radi imeli, jih je bolje imeti prej ali pozneje … Lahko pa pripopate kakšen vik in krik z YouTuba in na smrt prestrašite Žogco ali kakšno kakšno drugo, ki še ni mama.:mrgreen:

  2. webmaher said

    tako kot Žogca nič, kaj pa bo bomo pa še videli ali ne😉

  3. zogca said

    Koliko bi jih imel?

    Preden odgovoriš, poglej ta posnetek.😉

    Tri, štiri, pet?

    Saj v bistvu je blazno lušten. Samo tih ni.

    Ampak najboljše je pa tisto, kar na koncu reče mož ženi.😆

  4. webmaher said

    Od 0-2, zadnjo besedo bi ali bo imela ona😆

    Takega bi pa koj imel Dur Dur D’etre Bebe :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  5. Lynx said

    “zadnjo besedo bi ali bo imela ona”

    Vidiš Žogca, kako moški z veseljem prepuščamo odločitve ženski. Nič nam ni treba vsiljevati. 🙂

  6. Spider said

    Tanja Ribič: Za vsako rano

    Zdaj za mano je vse, od sonca do mraka,
    V tvojem srcu se jaz nism našla,
    Glej sama sem jaz tu, na koncu tunela,
    Oči skelene a to solze niso, ne ne ni

    September čuden mesec je,
    od dežja in sonca,
    zemlja vrti se in vse je isto,
    in čudno je to, da je ljubezen splahnela
    čeprav verjela sem da skupaj bova za vedno

    2x:
    za vsako rano v mojem srcu,
    ti si kriv a sploh ne veš za ta,
    a vsaka pesem, ki jo pojem,
    s tvojim poljubom je napisana.

    September čuden mesec je,
    od dežja in sonca,
    zemlja vrti se in vse je isto,
    in čudno je to, da je ljubezen splahnela
    čeprav verjela sem da skupaj bova za vedno

    6x:
    za vsako rano v mojem srcu,
    ti si kriv a sploh ne veš za ta,
    a vsaka pesem, ki jo pojem,
    s tvojim poljubom je napisana.

  7. zogca said

    Žogca je glede tega sumničava.😕

    Vidiš Žogca, kako moški z veseljem prepuščamo odločitve ženski. Nič nam ni treba vsiljevati.

  8. Lynx said

    Zaradi tvojega princa vidiš bavbave tudi tam kjer jih ni. 🙂

  9. zogca said

    Mah ne, to pa nima zveze z njim. Preprosto ne verjamem, da bi kdorkoli bil pripravljen na dolgi rok enemu drugemu človek prepustiti odločanje o samem sebi. Vem, da se to na krajši rok dogaja, berem MON, vidim, kaj vse moški prepustijo v odločanje ženskam. Ampak dvomim, da bo pri večini laufa na dolgi rok. Ker se tisti drugi prej ko slej spunta. Kar pa se mene tiče, tako ali tako ni nevarnosti, da bi hotela preveč otrok. Z enim fantkom bi bila povsem zadovoljna. Samo tukaj je potem keč – treba je znati narediti fantka.😉

  10. zogca said

    Billy Idol – White wedding

  11. zogca said

    Billy Idol – Dancing with myself

  12. zogca said

    Tega pa nisem vedela. Ena mojih najljubših pesmi vseh časov http://www.youtube.com/watch?v=gre4DZuA6k4 je pravzaprav posvečena Sarah Jessica Parker. Očitno je njen vzdevek Jessie. Pa muc Moses iz pesmi je tudi v resnici obstajal.

  13. Lynx said

    Ne gre za odločanje o samem sebi, ampak o skupnih otrocih.
    Biti brez otrok, ali imeti enega, je velika razlika. Imeti enega ali pet, je velika razlika. Če imaš enega ali dva, dva ali tri, tri ali štiri, pa ni bistvene razlike.
    Moški res ne kompliciramo toliko kot ti misliš.

    Ko smo pri otrocih…ena ganljiva pesem o ločenem očetu, ki se po telefonu pogovarja s svojo hčerko, ona pa ga ne pozna:

  14. zogca said

    Saj to tudi mislim. Ne moreš moškemu reči: “Hočem tri in zato bova imela tri.” In se požvižgati na to, kaj on misli o tem in koliko jih želi. Sva v petek z Jovanko videli v BTC-ju enega s štirimi in s petim na poti in se mu je videlo, da se mu ne živi več.

  15. zogca said

    Meni je blazno lušten tale mali James Wilkie od Sarah Jessice Parker.

  16. Nevenka said

    Vsekakor Žogca je enkrat prepozno za vse.
    Zato jaz moje žalosti sploh ne zdravim več, ker vem, da je neozdravljiva.

  17. zogca said

    Nekje sem prebrala, Nevenka, da … Če ne moreš živeti tako, kakor hočeš, živi tako, kakor lahko. V tvojem primeru bi to pomenilo, da se nauči živeti z žalostjo, če ti brez nje ni dano živeti, vsaj trenutno ne. Jaz sem se naučila živeti z žalostjo.😉

  18. zogca said

    Željko Bebek – Da je sreče bilo

  19. Jazz said

  20. webmaher said

    Al tata ti me voliš

  21. Spider said

    Faraoni: Kar je res, je res

    Kar je res je res, igrali so na glas,
    večer je bil ta pravi ležala sva na travi.
    In veter je pomešal glasbo vseh teras,
    večer pa se je plazil med valove tvojih las.

    Kar je res je res, jaz sem že malo spil,
    večer je bil ta pravi, dišalo je po travi.
    In ti si govorila, tako se pač zgodi,
    če nisi prav pri stvari, če se preveč godi.

    In jaz sem vedno pravil o glasbi in nočeh,
    ker vem da ne verjameš!

    Trava, kriva je le trava,
    da nisva več ta prava, ne ti ne jaz.
    Trava kako diši ta trava, da se sploh ne poznava.
    Če zaprem oči se zdi, kot da me ni.

    Kar je res je res, igrali so na glas,
    večer je bil ta pravi ležala sva na travi.
    Kar je res je res, jaz sem samo ležal,
    smejale so se zvezde in veter je obstal.

    In ti si se igrala s prameni mojih las,
    čutil sem vročino, ki obliva mi obraz.
    In tisti dan sem pravil o glasbi in lučeh,
    ker vem da ne verjameš.

    Trava, kriva je le trava,
    da nisva več ta prava, ne ti ne jaz.
    Trava kako diši ta trava, da se sploh ne poznava.
    Če zaprem oči se zdi, kot da me ni. 2X

    Kar je res je res, jaz sem samo ležal
    smejale so se zvezde in veter je obstal.

    Kar je res je res.

  22. trnovčanka said

    Jaz sem s produkcijo zaključila. Dva je zadosti. Moj se ne strinja, bi imel še punčko. Ampak te debate smo že obdelali. Ostajamo pri dveh😉

  23. trnovčanka said

    Zogca zgodba o nočnem žuranju je dobila nadaljevanje.:mrgreen:

  24. webmaher said

    oj Trnovčanka si se naspala😆
    Žogca zgleda dela 100 na uro alpa je že fertik in nekje uživa na sončku😆

  25. Janis said

    En otrok, drugi načrtovan🙂

  26. zogca said

    Fertik.😉 Pa tudi če bi hotela kaj delati, ne bi mogla, ker je zapestje na desni roki začelo fejst štrajkati. Tako zelo boli, da bi zdaj tudi najljubšega tiča (ki ga tako ali tako ni) morala šarlatansko vzeti v levo roko. Še vedno hranim link do miške za levičarje.😉

    Žogca zgleda dela 100 na uro alpa je že fertik in nekje uživa na sončku.

  27. zogca said

    Joj.

    Zogca zgodba o nočnem žuranju je dobila nadaljevanje.

  28. zogca said

    Če imate res velik krompir, dobite pa takšno jokanje.😉

  29. zogca said

    V bistvu pa pojejo. In to glasbo, ki ke meni všeč.😉

  30. Jazz said

    3je😉

  31. Jovanka Broz said

    če rabite “mojstra” za fantka imam jaz enega😀

  32. zogca said

    Koga ponujaš?

  33. zogca said

    Neumno vprašanje, Tito je delal samo sinove.😉

  34. webmaher said

    Pa i ja sam drug Tito😆

  35. Jovanka Broz said

    pa mojega “mojstra”.

  36. zogca said

    Šibam jaz do knjižnice in v trgovino. Mah, škoda, da danes ne greva z Jovanko spet v BTC. Ko pa se nisva nič menili. Je pa tako luštno. Jutri mogoče?

  37. webmaher said

    Žogca kaj porečeš na to 50 bi jih mela :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  38. zogca said

    Tujih mojstrov ne maram za živo glavo. Sem pa imela zeloooooo dolgo enega, v čigar družini so se rojevali samo fantki. On je bilo zelo ziher za fantka, a kaj, ko nisem mogla živeti z njim?

    Pa mojega “mojstra”.

  39. Jovanka Broz said

    draga Žogca, zjutraj peljem mojo kužiko na pregled v Tristo kosmatih, potem v trgovino. Potem imam priprave za večerjo,ker dobim obiske. Lahko pa prideš v nedeljo na pito (tisto,ki imaš rada)

  40. zogca said

    Ta je utrgana. Sploh je nisem mogla poslušati več kot eno minuto.

    Žogca kaj porečeš na to 50 bi jih mela.

  41. zogca said

    Se dogovoriva. Čeprav bi bilo bolje (in bolj zdravo), da pridem tja do tvojega konca in potem greva s kužiko na en dolg sprehod? Če si za, sem jaz za.

    Lahko pa prideš v nedeljo na pito (tisto,ki imaš rada)

  42. vlatka said

    webmaher,

    samo pozdravim te in žogco 😀

  43. zogca said

    Vračam pozdrave!

  44. zogca said

    Če sem prej lepila Sarah Jessico Parker s potomstvom, je zdaj na vrsti Kate Winslet.

  45. zogca said

    Monica Bellucci in njena hčerka.

    Res luštna punčka.😉

  46. webmaher said

    Vlatka: webmaher,

    samo pozdravim te in žogco

    hvala Vlatka, si polno zaposlena da ne utegneš kaj več😉

  47. webmaher said

    Žogca napreduješ vidim😉

  48. zogca said

    Zakaj napredujem? Ker lepim punčke?

  49. zogca said

    Zdaj pa fantki!!!

    Beckhamovi!

    Luštni za popizdit!

Leave a Reply

 
