Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Treba se je znati prodati!

Posted by zogca na februar 26, 2009

108 Responses to “Treba se je znati prodati!”

  1. zogca said

    Vse je v dobrem marketingu.😉 In tukaj sploh ne mislim na viski. Ta posnetek je namreč reklama za viski. Mislim na nek povsem drugi marketing. Moški želijo verjeti, da je vse to res, čeprav vedo, da ni.😉 Velikokrat se mi zdi, da laž hočejo bolj od resnice. Pa saj, mogoče me ženske tudi.

    Je kdo ne bi hotel za svojo?!?

  2. webmaher said

    mlad in neumen:mrgreen:

  3. zogca said

    Ne bi rekla. Se mi zdi, da … Tale spika bo šla veliko bolje v promet kot iskreno obvestilo o tem, da ji ne bo prav, da bo cele dneve gledal fuzbal in popival s prijatelji. Pa čeprav bo mogoče ta druga “dovolila več svobode” kot prva, ki pravi, da “je vse sprejemljivo”. Meni z žensko pametjo se seveda na takšno popolnost prižiga alarm, ampak imam občutek, da premnogi moški hočejo prav to – iluzijo popolnosti.

  4. webmaher said

    Ne vem kako bi lahko padel na tako poceni reklamo🙄

  5. zogca said

    Odmisli reklamo. In se preseli v resnično življenje. Ženska, ki bo takoj povedala, da to in to ni sprejemljivo in bo pri tem tudi ostala – pri teh nesprejemljivih treh rečeh. Ali ženska, ki se bo do poroke delala, da je nič ne moti, potem pa … Ti povem, da se moškim alarmi prižigajo pri prvi, bi se jim morali pa pri drugi, ker je nerealno, da si boš kot poročen moški lahko privoščil prav vse.

  6. webmaher said

    odmislil sem reklamo in mi ni kaj preveč jasno zato grem spočiti sive celice-v tem trenutku sem izgubljen-lahko noč Žogca😉

  7. Lynx said

    “Ali ženska, ki se bo do poroke delala, da je nič ne moti, potem pa … Ti povem, da se moškim alarmi prižigajo pri prvi, bi se jim morali pa pri drugi, ker je nerealno, da si boš kot poročen moški lahko privoščil prav vse.”

    Nismo tako naivni kot si mogoče misliš. Blef se zelo hitro razkrinka, zato je takšnih “igralk” zelo malo.
    Moški na te fore običajno reagiramo v stilu: “Psi lajajo, karavana gre dalje.”

  8. zogca said

    Zakaj nisem glih ziher? Glede na število ločitev?

    Blef se zelo hitro razkrinka, zato je takšnih “igralk” zelo malo.

  9. trnovčanka said

    Dobro jutro:mrgreen:

    Jaz se samo na hitro in v off topic stilu javljam in poročam. Imamo novega fantka, smo ok in zdravi, samo okrevanje je trajalo malo dlje, kot je bilo pričakovano.

    Sem vas kar pogrešala. Ne zdržim dolgo off-line😉

  10. Lynx said

    “Zakaj nisem glih ziher? Glede na število ločitev?”

    Po moje vzrokov za veliko število ločitev ni iskati v nepoznavanju partnerja, ampak v načinu življenja.
    Ni šans, da se lahko nekdo pretvarja več kot kakšen mesec.
    Večinoma gremo nezavedeni v zakon, spremembe se zgodijo pozneje, večinoma v primerih, ko sploh nikoli ni bilo prave ljubezni.

  11. asdf said

    čestitke za fantka!

  12. Lynx said

    Čestitke tudi od mene.

  13. webmaher said

    Super Trnovčanka, tebi in fantku velik zdravja, očka naj ga pa po pameti tanka😆

  14. John said

    Čestitam za fantka!!!

  15. izbrana said

    Čestitke tudi od mene. Pol se pa srečamo v stari Ljubljani na kavi, a ne!? Men so tolk luštne mamice z vozički🙂 !

  16. Jazz said

    😀 Trnovčanka!
    Fantje,lahko se ga gremo ulit😉

    Aja,ČESTITAM !

  17. zogca said

    Trnovčanka!!! Čestitke!!! Veliko smo mislili nate.😉 Lepo se crkljajta z malim nogometašem. Ko nas boš spet preveč pogrešala, se pa oglasi. Sicer imaš vse ure opravičene.:mrgreen: Joj, fantek, kako lepo. Kofe v kombinaciji ti, Izbrana, jaz in fantek pa, ko mičkeno zrastete.😉

  18. zogca said

    Evo, imate izgovor, da se ga danes napijete.😉

    Fantje,lahko se ga gremo ulit

  19. Artemis said

    Čestitke tudi od mene!!!
    Očka pa se ga menda mora napiti, sicer bo otrok celo življenje jecljal:).

  20. zogca said

    Zdaj je jasno, zakaj jaz tako lepo govorim.😉

    Očka pa se ga menda mora napiti, sicer bo otrok celo življenje jecljal:).

  21. zogca said

    Ta Baby love je pa samo za Trnovčanko! To pesmico je pel Joey v nanizanki Full house svoji mali dojenčici Michelle.😉

  22. webmaher said

    Žogca dovoljuje: Evo, imate izgovor, da se ga danes napijete.

    T o s e p a malokrat zgodi pri Žogci zato bom izkoristil-ampak po pameti😆

  23. zogca said

    Res je, Web, Žogca je zelo nestrpna do alkohola. Za razliko od frajle iz reklame.😉

  24. zogca said

    Duran Duran – Perfect day

  25. zogca said

    Evo ena tema, ko je mož proslavljal rojstvo prijateljeve hčerke http://med.over.net/forum5/read.php?151,5302835 in je iz tega nastala cela štala. Ženska pretirava ali pa je to, da se ga moški napije do nezavesti in ga ni domov do naslednjega popoldneva normalno, če se zgodi samo enkrat ali dvakrat na leto?

  26. trnovčanka said

    Hvala za pesmico in vsem za čestitke😀

    Kavico v stari ljubljani pa komaj čakam. Mi moraš dati mail Zogca, da se bomo kaj konkretnega zmenili.

  27. maxi said

    Trnovčanka čestitke tudi od mene!!
    Sinku pa dobrodošlico….

  28. Janis said

    Hehe, ker že ravno hočeš moje mnenje: jaz mislim, da srž “poporočne zaostritve” (ki velja, mimogrede, za oba spola) tiči v tem, da se partnerja ne pogovorita dobro, kaj za vsakega od njiju osebno povleče za sabo neka magična prelomnica. To je lahko selitev skupaj, poroka, otrok, čeprav mislim, da je “poporočna zaostritev” kar najbolj tipična. Zlasti ljudje, ki jim je zelo veliko do poroke, imajo v glavi neka pričakovanja, kako je treba živeti kot zakonec, ki so velikokrat precej bolj radikalna od pričakovanj, kako živiš v paru. Načeloma ni s tem nič narobe. Problem pa rata, če prvič ta pričakovanja niso usklajena in drugič, če nekdo začne svoja pričakovanja z nekim x razlogom povzdigovati nad partnerjeva. Tukaj se potem postavi vprašanje, ali sta bila oba zakonca malomarna pri pogovarjanju ali pa je nekdo svoja prepričanja vsaj malo prikril.

  29. zogca said

    Je ta mejl, ki si ga dala na blogu, pravi? Če je, ti bom poslala mejl in bova potem po mejlu konkretizirali.

    Mi moraš dati mail Zogca, da se bomo kaj konkretnega zmenili.

  30. zogca said

    Saj, to je to, kar sem pisala spodaj in čemur je bil namenjen ta posnetek, ampak so mi moški napisali, da oni ne nasedejo na takšne fore. Dejstvo pa je, da se pravila precej spremenijo in da je žal moškim nezaželeno, če jim vnaprej poveš, kako bo, ko bo. Ker potem naenkrat pride do tega če bo. Ker se mi zdi, da tega nočejo slišati.

    Tukaj se potem postavi vprašanje, ali sta bila oba zakonca malomarna pri pogovarjanju ali pa je nekdo svoja prepričanja vsaj malo prikril.

  31. Boom said

    Evo ena tema, ko je mož proslavljal rojstvo prijateljeve hčerke http://med.over.net/forum5/read.php?151,5302835 in je iz tega nastala cela štala. Ženska pretirava ali pa je to, da se ga moški napije do nezavesti in ga ni domov do naslednjega popoldneva normalno, če se zgodi samo enkrat ali dvakrat na leto?

    hmmm, kaj naj rečem? Ob branju podobnih tem, še posebej pa nekaterih odgovorov se včasih spomnim nekaga znanca izpred kar nekaj let. Sicer sploh nisem pristaš njegovih dejanj, lahko pa rečem, da ga z branjem takih tem (in opažanjem v real life-u) kar malo razumem. V glavnem: tip je deloval kar zgledno,običajno nenasilno, ni pil več kot bi lahko rekli, da je normalno in ni varal žene. Jo je pa morda enkrat na mesec malo prebutal. Kot se je zdelo, iz čistega miru. Ko smo ga vprašali zakaj to počne, je odgovoril, da čisto preventivno: da “babi ne bi začele po glavi hodit traparije”.

  32. zogca said

    Boomu je pa danes pisala njegova največja fenica.:mrgreen:

  33. Boom said

    Čestitke Trnovčanki tudi od mene.

  34. zogca said

    Ne odobravam!!!

    Jo je pa morda enkrat na mesec malo prebutal. Kot se je zdelo, iz čistega miru. Ko smo ga vprašali zakaj to počne, je odgovoril, da čisto preventivno: da “babi ne bi začele po glavi hodit traparije”.

  35. Boom said

    Kaj se dogaja, da mi nič ne objavi?

  36. zogca said

    Saj objavlja. Očitno ima zadnjih deset minut blog nekega buga. Jaz vidim komentar, potem pa ga dve minuti pozneje ne vidim. To verjetno ne bo trajalo več kot nekaj minut. Ti kar napiši, kar misliš. Se vedno pojavi. Nič ne izgine v nič.

    Kaj se dogaja, da mi nič ne objavi?

  37. zogca said

    Gledate Trenja?

    Grims je v studiu. To se bom nasmejala.

  38. zogca said

    O, in Boštjan M. Turk tudi ali bolje, on je Grims številka dve. 🙄

  39. Boom said

    Boomu je pa danes pisala njegova največja fenica.:mrgreen:

    he, he, sem videl, ja in ne morem verjet, je še v enem kosu:mrgreen:

  40. Boom said

    Ne odobravam!!!

    Tudi jaz ne. Kot sem rekel pa danes nekako razumem

  41. zogca said

    Se zgodi.😉

    he, he, sem videl, ja in ne morem verjet, je še v enem kosu

  42. zogca said

    Red se dela s tičem, ne s pestjo.😉

    Tudi jaz ne. Kot sem rekel pa danes nekako razumem.

  43. zogca said

    Profesorju prava in nekdanjemu ustavnemu sodniku gre govorit, da nima pojma o pravu. 🙄

  44. Boom said

    Red se dela s tičem, ne s pestjo.😉

    Jan no, saj mogoče pa je bila to druga faza preventive. To ga pa nisem vprašal😀

  45. zogca said

    Jaz vedno pravim – kdor z s tičem, mu s pestjo ni treba.😉

  46. webmaher said

    evo mene, sinko in Trnovčanka bosta pokala od zdravja😆

  47. zogca said

    Prijavi, kaj si spil.😉

  48. webmaher said

    Po pameti sem pil Žogca, niti slučajn ne bi napihal😆

  49. zogca said

    Hudo vroče!!!

    Če se komu ob tem komadu ne seksa, si mora iti prečekirati hormone!!!

  50. lynx said

    Žogca, ni teorije, da bi meni ženska, po nekajletnemu predzakonskemu življenju po poroki solila pamet s kakšnimi novimi forami, za katere do tedaj ne bi vedel.
    Večina vemo kaj vzamemo, kaj si bomo lahko privoščili in kaj ne. Mogoče je le, da se nekateri izmed nas precenimo in tako posledično sami sebe zajebemo, partnerjeva krivda, je po moje drugotnega pomena.

  51. zogca said

    Lynx, jaz povem vse. Vnaprej. Kakor je. In potem ne bi prišlo do nobenega dogajanja. Pa mislim, da se mi je v tem zadnjem primeru prav to fejst odbilo od glave. Ta moški je po moje hotel, da mu lažem, da bi on imel občutek varnosti. Čeprav, če tako pogledam, kaj pa jaz sploh prepovedujem? Razen alkohola nič. To se pri meni ve, to jaz povem na prvem zmenku. Tisti, ki bo pil, z menoj ne bo, pa lahko ima zlatega tiča. Kar spet ne pomeni, da moški ne sme nič spiti, to ne. Ampak z alhokoli kot tudi s potencialnimi alholiki se pa ne ukvarjam.

  52. zogca said

    In če bi ti, kaj potem???

    Ni teorije, da bi meni ženska, po nekajletnemu predzakonskemu življenju po poroki solila pamet s kakšnimi novimi forami, za katere do tedaj ne bi vedel.

  53. webmaher said

    Žogca pol bi meni enga jegermajstra in ajs bandidosa dons dovolila😆
    A po poroki se kar hipoma vse spremeni na slabše🙄

  54. zogca said

    Ah, moj princ je meni govoril, da je v enem letu spil samo deci vina. Pa to ni bilo res. Mi je pozneje njegov prijatelja (ne vem, zakaj???) razlagal, da onadva velikokrat tolčeta jegre. Kakorkoli že, pijanec ni bil, ne vem pa, zakaj je njegov prijatelj čutil, da ga v mojih očeh mora predstaviti kot takšnega.

    Web, teoretičnih prepovedi ne dajem. Če bi bil moj, bi že vedel. Pa sploh ne gre za to. Meni je neumno karkoli prepovedovati. Zato se z moškimi, ki radi pijejo, sploh ne zapletam. Neumno se mi zdi omejevati nekoga, ki rad pije. Zato si raje poiščem moškega, ki ne pije rad.

  55. lynx said

    “In če bi ti, kaj potem???”

    Hotel sem reči, da bi že vnaprej približno vedel, kaj lahko od ženske pričakujem in česa je sposobna. Vsega se res ne da predvideti in zato je dobro, če si pripravljen na vse. Če partnerja poznaš, je riziko pač manjši.
    Primer je, da poročiš lepotico, ki je itak precej na “udaru”. Če vidiš, da tudi sama rada flirta, to njeno lastnost vzameš v zakup in potem ne moreš reči, da te je presenetila.
    Redki so ljudje, ki po poroki povsem obrnejo ploščo. Več ali manj, se da vse opaziti že prej, drugo pa je, če si zatiskamo oči.

  56. lynx said

    “Ta moški je po moje hotel, da mu lažem, da bi on imel občutek varnosti.”

    Mogoče se je ustrašil tvoje “popolnosti”.😉
    Ker “popolno” je prelepo, da bi bilo resnično.

  57. webmaher said

    Lynx popolnosti ni, so samo približki😆

  58. zogca said

    Jaz nisem popolna niti se popolno ne delam. On je bil o mojih napakah obveščen takoj na začetku, ampak me je hotel, zelo hotel. In me ni zapustil zaradi mojih napak ali česa, kar bi jaz naredila. Zapustil me je zaradi stvari, ki naj bi jih jaz šele naredila. Po možnosti čez pet let, takrat naj bi se midva po njegovih predvidevanjih ločila. Lahko samo rečem, da mi je s tem pripisovanjem tega, kar naj bi jaz delal v prihodnje, naredil hudo krivico. In na splošno je iskal samo slabo, ker bi me potem lahko lahke vesti zapustil. V končni fazi, saj mi je po koncu rekel, da on še vsaj pet let ne misli imeti družine. To je bilo leto in pol po tem, ko sva začela hoditi. Takrat, ko me je zapeljeval, mi ni rekel: “Veš, ampak če boš z menoj, naslednjih šest let ne računaj na otroke.” On meni nič od stvari, na katerih se je na koncu stvar zlomila, na začetku ni povedal. Nič.

    Mogoče se je ustrašil tvoje “popolnosti”.

  59. zogca said

    Jaz imam cel kup felerjev, ampak imam pa tudi cel kup odlik.

    Ker “popolno” je prelepo, da bi bilo resnično.

  60. zogca said

    Alanis Morissette – Perfect

  61. zogca said

    Meni je tako ali tako povsem noro iskati neko popolnost. Vsi mi smo ljudje. Vsi imamo napake. Vsaj naj sebe pogleda, koliko jih ima in se potem vpraša, kako lahko z vsemi temi napakami od drugega pričakuje, da bo popoln. Ne more, seveda ne more. So samo napake, s katerimi lahko živimo. In napake, s katerimi ne moremo. In tudi tukaj so stvari zelo subjektivno. Za nekoga je napaka to, da tipson noče vsako soboto in nedeljo na izlet v gore. Zame je napaka, da hoče. In potem, ko najdeš nekoga, ki ti ustreza, se seveda spodobi, da ga gledaš z očmi ljubezni in dobrohotno, ne pa, da ga ves čas preverjaš. Kot je on delal meni. Jaz sem se vseh njegovih felerjev dobro zavedala. Kasneje mi je bilo zaradi tega zavedanja s strani njegovega prijatelja očitano, da če pa mislim to in to in to, ga pa sploh nimam rada. Kar ni res, jaz sem ga imela rada nepopolnega.

  62. webmaher said

    Nobody’s Perfect

  63. zogca said

    Razen bejbike iz zgornje reklame.😉

  64. webmaher said

    Bejbika iz zgornje reklame je iz zemlje NOmanLand:mrgreen:

  65. zogca said

    A ni z Venere?😉

  66. webmaher said

    Verjetno imaš prav Žogca, jaz se kaj preveč ne spoznam na planete😉

  67. zogca said

    Ti si z Marsa.😉

  68. webmaher said

    Hvala Žogca😉
    Do katere ure te lahko še kaj vprašam😆

  69. zogca said

    Žal do treh, pol štirih. Potem bom par ur spala. Nakar sledi maraton do treh, štirih popolne in … VIKEND!!!

  70. trnovčanka said

    Zogca mail je pravi. Sicer dodatni ampak deluje.

    Nočne ptice😛

  71. webmaher said

    oj Trnovčanka, zdej bosta z dojenčkom zdrava in vesela, ker jaz sem danes z dovoljenjem velecenjene Žogce že nazdravil😉

  72. zogca said

    Ti ti tudi tukaj!!!

    Seveda, zdaj si na drugih urah. Včasih te ob teh urah ni bilo.

    Web je nazdravil. Z dovoljenjem.

    Jutri ti pošljem mejl.😉

    Se dojita?

  73. trnovčanka said

    Webmaher lepo😀 Če že fotr nima časa otroka zalit.😉

  74. trnovčanka said

    Ja Zogca, ravnokar je pomalical. Sem se čisto zbudila. Zdaj nej se pa fotru dere če hoče.

    Upam, da je to do jutra vse.

  75. webmaher said

    Fotr naj zdej najprej kr ornk pomaga, bo že pol enkrat najdu cajt :mrgreeen:

  76. trnovčanka said

    Zogca in Web kaj pa vidva pokonci? Delo?

  77. trnovčanka said

    Web fotr je zelo ok kar se pomaganja tiče. Mam srečo. Pa še prebuta me ne vsak mesec😉

  78. zogca said

    Delam, da. Ker bi rada bila cel vikend frej. In tako ali tako mora nekaj do jutri popoldne biti končano. Pa mi možgani še delajo, zato to izkoriščam.

  79. zogca said

    Tega pa ne razumem. Še vedno joka, čeprav je sit?

    Sem se čisto zbudila. Zdaj nej se pa fotru dere če hoče.

    Upam, da je to do jutra vse.

  80. trnovčanka said

    Pridna. Jaz sem tudi do par let nazaj največ naredila ponoči.

  81. zogca said

    Vidiš, kaj vse se imenuje preventiva?

    Pa še prebuta me ne vsak mesec.

  82. trnovčanka said

    Zogca – ne, ne joka, spi ko japanska buba trenutno. Se pa zna zgodit, da ga kaj zašraufa. Prebava dojenčkov in to.

  83. zogca said

    Jaz sem nekoč znala vleči v mnoge noči. Ampak se res pozna. Ko enkrat obrneš 30, to ne gre več tako. Kdaj pa kdaj še potegnem, da bi pa to delala skoraj vsak večer – ne gre.

    Pridna. Jaz sem tudi do par let nazaj največ naredila ponoči.

  84. trnovčanka said

    Preventiva ja. Sem zgrožena. Spakiram kufre in grem. Isto sekundo.

    Zaradi ene klofute sem končala 4 letno razmerje. Z mojim pol bosancem pol srbom.

  85. zogca said

    Jaz sem čisto nepismena na tem področju. V bistvu se jih bojim prijeti v roke, dokler nimajo vsaj pol leta.

    Se pa zna zgodit, da ga kaj zašraufa. Prebava dojenčkov in to.

  86. zogca said

    Enako. To je meni mama vedno govorila. Ko te moški prvič udari, greš. Takoj. Brez razmišljanja. Ker ta, ki te bo enkrat, te bo tudi drugič. Potem tretjič …

    Preventiva ja. Sem zgrožena. Spakiram kufre in grem. Isto sekundo.

  87. webmaher said

    Jaz sem pa dolgo let s kurami hodu spat in vstajal predno je petelin zapel😆
    Zdej mi pa ni problem Žogci družbo delat, no ja, danes do treh res ne bom, da bo Žogca prej fertik😉

  88. trnovčanka said

    Zogca jaz prvega 14 dni skoraj nisem v roke jemala, ker sem se bala, da ga bom zvrnila na tla.

  89. zogca said

    Aha!!!!!!!

    Torej nisem edina.😉

  90. trnovčanka said

    Zogca takole ne bo veliko naredila😉 Razen če je ultra multitaskinga babe.

  91. zogca said

    Web, ti si totalno prijazen, ampak ni ti treba misliti, da moraš bedeti zaradi mene. Meni nikoli ni dolgčas, ker imam toliko dela. In ker sem zadnje čase konstantno in kronično v zaostanku.

  92. trnovčanka said

    Torej nisem edina.😉

    Daleč od tega😀

  93. zogca said

    Saj malo pa paše. Nisem več tako, da bi tri ure delala skoncentrirano, kot sem včasih. Če eno uro, sem že vesela. Potem pa malo skačem po internetu ali po kopalnici. In spet naprej. Kot sem že rekla – staramo se.

    Razen če je ultra multitaskinga babe.

  94. zogca said

    Mislim, si predstavljaš? Devet mesecev ga nosiš, potem pa vržeš po tleh. Ti zdaj že veš, da se to ne zgodi, jaz pa … Ta prvič bom morala imeti nekoga ob sebi, ki mi ga bo nosil okoli.😉 Dokler me ne bo poslal v tri krasne.

  95. webmaher said

    Hvala Žogca😉
    Ampak saj jaz imam zdej bioritem itak naštelan na 2 do 3 zjutrej in če bo Obama sprejel že un zakon bo treba podaljšat kar do 7-ih zjutrej😆
    Sicer pa imam tako delo, da bi bil idealen bejbi varuška😆
    Delam lahko kadar hočem in spim tudi-v glavnem no:mrgreen:

  96. trnovčanka said

    Moram si prebrat tisto temo, ki jo zgoraj omenjaš ampak mislim, da si jo bom prihranila za jutranjo kavico. Pa stare objave itn. Joj koliko dela😉

    Zdaj grem pa nazaj v horizontalo, ker nikoli ne vem, koliko bo trajalo.

    Zogca lepo delaj, Web lepo zabavaj Zogco, se tipkamo jutri.

  97. trnovčanka said

    Ta prvič bom morala imeti nekoga ob sebi, ki mi ga bo nosil okoli.😉 Dokler me ne bo poslal v tri krasne.

    Nikamor te ne bo poslal, ker bo Mr. Right:mrgreen:

  98. webmaher said

    Tebe pa res človek ne more poslati v tri krasne, kvečjemu na Luno ampak še to le v primeru, če plača 20mio dolarjev za vstopnico😆

  99. zogca said

    To pa res. Smo bili pridni. In videla boš, da jih je veliko spraševalo zate in mislilo nate in navijalo za vaju.😉

    Pa stare objave itn. Joj koliko dela.

  100. webmaher said

    No vidiš Žogca, kr Trnovčanko posluši ona ma zihr prou😆

  101. trnovčanka said

    To pa res. Smo bili pridni. In videla boš, da jih je veliko spraševalo zate in mislilo nate in navijalo za vaju.😉

    Komaj čakam, da se stopim😉

    Nočko!

  102. zogca said

    To!!!!! Čeprav sem tukaj bolj imela v mislih svojo mamo ali njegovo. Ker to tudi nisem čisto ziher – tudi njemu lahko otrok pade iz rok, tako kot meni. Mame so že dokazane, da jim nismo popadali iz rok.:mrgreen:

    Nikamor te ne bo poslal, ker bo Mr. Right.

  103. webmaher said

    Hvala Trnovčanka, upam da se naspiš😉

  104. zogca said

    Lepo sanjaj do naslednjega dojenja.

    Saj bo do jutra. Ziher je po očku in je priden.😉

    Nočko!

  105. webmaher said

    Žogca čimprej naredi in lahko noč😉

  106. vlatka said

    žogca,

    res je. Od kar sem ratala prostitutka, se tudi jaz prodajam. 😀 😀

    P.S.

    Samo še malo, žogca, samo še malo 🙂 🙂

  107. zogca said

    Misliš do poletja???

  108. vlatka said

    žogca,

    ja, do poletja 😀

Leave a Reply

 
