Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Resnica ne boli samo mene! aka Še ena stara objava!

Posted by zogca na februar 25, 2009

Če ne želite, da vam sogovornik reče, da imate kriv nos, mu ne govorite, da ima prevelika ušesa. Če ne želite, da vam sogovornik reče, da ste naduti, mu ne govorite, da je neumen. Če ne želite, da vam sogovornik reče, da imate krive zobe, mu ne govorite, da škili.

Nikogar namreč na ta svet niso spravili zato, da bi drugim služil kot vreča za boks. Kot tudi nikogar na ta svet niso spravili zato, da bi drugim razodeval boleče resnice. Pa vendar so ljudje, ki so prepričani, da imajo prav takšno poslanstvo, namreč drugim razodevati boleče resnice. Boleča resnica ponavadi pride z obveznim dodatkom, pridigo o tem, da resnica pač boli in da jo zreli ljudje mirno in dostojanstveno prenesejo. Povsem iskreno vam povem, nisem zrela, boleče resnice ne prenesem mirno in dostojanstveno, ampak se razburim. Potem se zavlečem v kakšen kot in si ližem rane. Nedavno pa sem se odločila, da je dovolj kotov in lizanja ran. Nekomu, ki mi je nepoklican razodeval boleče resnice, sem tudi sama razodela bolečo resnico. In spoznala sem, da je moje razburjenje le drobtnica v primerjavi s tem, kako zelo se razburijo tisti isti ljudje, katerih so najbolj polna usta tega, da je treba resnico prenesti mirno in dostojanstveno. Po eni takšni dogodivščini sem bila bogatejša za zelo pomembno spoznanje. Ljudje, ki vam povsem nepoklicani razlagajo, kaj si slabega mislijo o vas, tega tako pogumno ne počnejo zato, ker so prepričani, da si vi o njih ne morete misliti prav nič slabega, še manj pa zato, ker bi imeli tako zelo trdno vero vase, da bi vedeli, da njih boleča resnica ne bo prizadela. Ti ljudje samo mislijo, da nihče nikoli ne bo tako zelo predrzen, kot so predrzni oni sami.

Če se imate radi, ne poslušajte tistega če te kdo udari po enem licu, ga ne smeš udariti nazaj, ampak mu moraš nastaviti še drugo lice. Kajti tepli vas bodo, dokler se jim boste pustili. Udarite nazaj in mogoče boste, kot jaz, presenečeni ugotovili, da ste, čeprav je videti drugače, vi tisti, ki ste v resnici veliko močnejši.

40 Responses to “Resnica ne boli samo mene! aka Še ena stara objava!”

  1. zogca said

    Ena stara objava. Tako ali tako sem mislila eno od starih “vreči na vrh” in ker ravno gledam oddajo Trenutak istine, sem se odločila za to.

  2. StaneP said

    Samo slabiči se znašajo na druge! Verbalno ali fizično! S tem si dvigujejo svojo samozavest, ki je v “kurcu”. Drugače ne znajo ali ne zmorejo. Ne vem in me ne zanima.
    Ravno zato ker so slabiči, se potem plazijo pred tabo, ko jim enkrat pokažeš zobe.

  3. webmaher said

    ni kaj dodati, morda počakaš malo in daš možnost, da nekdo spozna svojo napako in če vidiš, da se nadaljuje, udariš nazaj iz vseh topov…

  4. zogca said

    Da se še jaz na hitro prijavim, preden zaspim za pisalo mizo.😉 Menim, da se večina ljudi (z redkimi izjemami, ki so tako ali tako na drugem planetu) resnic o sebi kar dobro zaveda. Če pa se jih že zaveda ne, jih vsaj čuti. Če jih čuti, noče pa se jih zavedati, potem verjetno na zavedanje ni pripravljena. In nek obrambni mehanizem … Kaj pa vem. Sodim po sebi. Nekatere stvari čutim, v bistvu jih vem, pa jih spet ne vem, ker jih nočem vedeti. In če nekoga vprašam, potem ne zamerim, da mi pove po pravici. Pač, sem vprašala. Če ne vprašam, pa to pomeni, da nočem … Pa naj nekdo še tako misli, da bi morala …

  5. Lynx said

    Sami sebe ne moremo pretentati. Hudič je, če nas na dejstva o nas samih, ki se jih bolj ali manj vsi zavedamo, opozori nekdo drug.

  6. zogca said

    Saj, lynx, ampak zakaj? Zakaj bi meni, na primer, soseda morala povedati, da imam velik nos (ga nimam, je samo primer!!!)? Še posebej, ker bo potem padla skupaj, ko ji bom jaz rekla, da ima ona veliko rit (je nima, je samo primer!!!). In potem bom jaz tista, ki kakor ne prenese resnice, ker sem ji kakor vrnila z žaljivko, ker tisto, kar je pa ona meni rekla, pa kakor ni bila žaljivka.

  7. zogca said

    Pa dobro jutro!!!!!

    Đorđe Balašević – Provincijalka

  8. Janis said

    Če se imate radi, ne poslušajte tistega če te kdo udari po enem licu, ga ne smeš udariti nazaj, ampak mu moraš nastaviti še drugo lice.

    Naj poudarim, da v praksi tega ni prakticiral niti tisti, ki je to prvi rekel😀

  9. Lynx said

    Če sami nismo idealni, je zelo prikladno, če imajo ljudje v naši okolici čimveč napak. Nekateri na ta način zdravijo svoje frustracije. Ali pa jim je enostavno dolgčas.
    Veličina človeka se pokaže tudi s tem, da ne zacvili takoj ko mu nekdo stopi na prst, zato se jaz trudim, da ne “vračam žogice” za vsako ceno kot to počnejo otroci.
    Včasih “nobena beseda” pove več kot ploha besed.

  10. webmaher said

    Lynx vse je odvisno od situacije…upam, pa da nas je večina dovolj pametnih, da si vzamemo nekaj časa…in premislimo temeljito kaj je smiselno storiti…

  11. Janis said

    Po drugi strani pa, če te lahko prizadanejo opazke vsakega mimoidočega nebodogatreba, ti bo v življenju pač hudičevo težko. Če imaš pa svoji družbi človeka, ki sebi najrajši bilda ego tako, da suva v tuje rane, ga pač odjebeš. Jaz sem zelo neceremonialno dala na hladno že dva osebka (zanimivo, oba moška), ki jima je bilo naljubše zdravilo za lastno slabo voljo spravljat v slabo voljo še celotno okolico. V slogu, če jaz nisem srečen in zadovoljen s sabo, bom poskbel, da se nihče od vas ne bo več zadovoljen s sabo, ko ga bom jaz sistemtično nabrcal v najbolj ranljive točke. Hvala lepa. Samo strah od takih zlobnežev.

  12. Spider said

    Meni je zelo lahko odjebat nekoga, če mi njegova družba ne paše. Z zoprnimi ljudmi imamo v službi dovolj opravka, v prostem času pa lahko sam zbiram, s kom se bom družil.

  13. zogca said

    Saj zato. Učim novo vero.:mrgreen:

    Naj poudarim, da v praksi tega ni prakticiral niti tisti, ki je to prvi rekel.

  14. zogca said

    O tem sem pisala, o tem. Sicer je ta objava od poleti, ko se je dogajalo nekaj takšnega. Pa sem pogoltnila kakšnih deset, dvajset resnic in bila tiho, nakar mi je počil film in sem izustila eno fejst žaljivko glede videza druge strani, potem se je pa drugi strani utrgalo. To tej isti drugi strani, ki je meni ves čas pisarila, da resnica boli. Ko sem vrnila s samo eno resnico, pa ni bilo resnica boli, ampak koleričen napad velikih razsežnosti.

    V slogu, če jaz nisem srečen in zadovoljen s sabo, bom poskbel, da se nihče od vas ne bo več zadovoljen s sabo, ko ga bom jaz sistemtično nabrcal v najbolj ranljive točke.

  15. Janis said

    To tej isti drugi strani, ki je meni ves čas pisarila, da resnica boli. Ko sem vrnila s samo eno resnico, pa ni bilo resnica boli, ampak koleričen napad velikih razsežnosti.

    Za take je res škode energije. Vse ljudi, ki magari samo od daleč dišijo po zlobi (ne mislim prizadetosti, bolečini, kompleksih, ampak prav zlobi) je treba ali ignorirat ali pa nabrcat iz svojega življenja.

    Veš. kako sem jaz zmeraj učila otroke (in tudi svojega bom, ko bo čas): nikoli ne smete nobenega prvi udarit, nobenega prvi žalit, nobenega prvi izzivat, ampak če vas začne nekdo tepsti ali žalit kljub temu, da mu niste nič naredili, usekajte fajn nazaj.

  16. webmaher said

    Lepo Janis, se podpišem😉

  17. zogca said

    Sva na isti frekvenci.😉

    Nikoli ne smete nobenega prvi udarit, nobenega prvi žalit, nobenega prvi izzivat, ampak če vas začne nekdo tepsti ali žalit kljub temu, da mu niste nič naredili, usekajte fajn nazaj.

  18. Janis said

    Jaz sem pač mnenja, da nasilja nihče ni dolžan prenašat (in tudi zavestno brcanje v tuje rane oz. šibke točke je nasilje) in da tudi otrok ne smemo vzgajati v večne žrtve, ker lahko to nepopravljivo vpliva na njihovo samozavest in socialno funkcioniranje.

  19. zogca said

    Berem forum in že imam idejo za jutrišnjo objavo, pa tudi naslov. On misli to in to! aka Rentgen v njegovi glavi!😉

  20. zogca said

    Po moje tudi. Ker svet je vedno bolj nasilen in ga bodo tepli (tako ali drugače) vsi po vrsti.

    Otrok ne smemo vzgajati v večne žrtve, ker lahko to nepopravljivo vpliva na njihovo samozavest in socialno funkcioniranje.

  21. Janis said

    On misli to in to! aka Rentgen v njegovi glavi!

    A to o unem tipu, ki je bil v prvem razmerju kobajagi copata in je sedaj pripravljen takoj prekinit vsako nastajanje odnosa, če ženska ne migne na vsako njegovo pričakovanje v poplnoma pravo smer?

  22. zogca said

    Ne, to v bistvu o tem, ko neka ženska tam vehamentno trdi, da onadva z možem pa nikoli nikomur ne povesta nič iz njune spalnice. In o še par vehamentnih trditvah o tem, da mož misli tako, moj mož najraje to, moj mož si niti v sanjah ne bi želel to … Zelo sem fascinirana nad tem rentgenom, ki ga imajo nekatere ženske v glavi svojega moža. Zato bom o tem napisala eno objavo in mogoče iz vaših komentarjev potem izvem, kako točno moškemu vidiš v glavo.😉 Skratka, izobražujem se.😉

  23. zogca said

    Ta je, kar se mene tiče, za žensko populacijo totalen lost case.

    A to o unem tipu, ki je bil v prvem razmerju kobajagi copata in je sedaj pripravljen takoj prekinit vsako nastajanje odnosa, če ženska ne migne na vsako njegovo pričakovanje v poplnoma pravo smer?

  24. Janis said

    Hja, Žogca, veš, v nekaterih ženskah je tudi določena mera naivnosti in nepoznavanja moških in celo strah pred moško naravo. Pustimo sedaj tiste, s katerimi se bo najbrž bolj ukvarjala tvoja objava – z dominantnimi, ki si moškega prisvajajo že po svojem karakterju. Glede unih ta prvih pa mislim, da niti ni tako malo žensk, ki jih moška narava v resnici malo starši. In take ženske se najhitreje pomirijo, če mislijo, da moški razmišljajo tako kot one same. Veliko žensk je drugače nonstop na preži, kdaj se bo moški skurbal in odšel. Ali pa niti ne skurbal, samo živel neko omembe vredno življenje izven doma. In si je pač najlažje govorit, da moj moški pa nikoli ne pogleda druge ženske, si ga zmeraj drka samo name in v razigrani moški družbi komaj čaka, da bo popil tisti pir in šel domov.

  25. zogca said

    Ena je napisala, da je enkrat zaropotala in zdaj mož niti v trgovino noče več brez nje. Pohvalila se je s tem, lepo prosim. 🙄 Lepo prosim, dragi Bog, ne daj mi moža, ki brez mene ne bo hotel v trgovino, ker bom umrla od hudega, če bom imela na sebi takšnega klopa.

  26. zogca said

    S temi, da.

    Pustimo sedaj tiste, s katerimi se bo najbrž bolj ukvarjala tvoja objava – z dominantnimi, ki si moškega prisvajajo že po svojem karakterju.

  27. Janis said

    Mene bolj čudi, koliko tega “ropotanja” se zgodi šele po poroki in koliko so ljudje do tistega magičnega da očitno pripravljeni požreti, samo da dosežejo tisti poroko. Potem pa hajdi spreminjat tisto, kar si vedel že prej, pa si bil očitno taktično tiho. Ali kaj. Če bi šla meni ena stvar na nekom tako na živce, da bi bila pripravljena poročena zagrozit s pokanjem kufrov, se sploh poročila ne bi. Ampak očitno spet preveč enostavno razmišljam.

  28. zogca said

    Janis, si videla zgornjo objavo? To z video klipom iz YouTuba. To je to, o čemer sem tam začela debato, ampak so mi vsi moški napisali, da oni niso tako slepi in da si jaz to samo domišljam. Ajd, napiši tam svoje, pliz. Točno o tem sem začela debato. O tej taktiki, ki ji oni menda ne nasedajo, tako so napisali, jaz pa pravim, da ji.

    Mene bolj čudi, koliko tega “ropotanja” se zgodi šele po poroki in koliko so ljudje do tistega magičnega da očitno pripravljeni požreti, samo da dosežejo tisti poroko.

  29. lynx said

    “Jaz sem pač mnenja, da nasilja nihče ni dolžan prenašat (in tudi zavestno brcanje v tuje rane oz. šibke točke je nasilje) in da tudi otrok ne smemo vzgajati v večne žrtve, ker lahko to nepopravljivo vpliva na njihovo samozavest in socialno funkcioniranje.”

    Tisti Jezusov stavek ne moreš vzeti dobesedno. Pa pustimo otroke ob strani.
    Moja filozofija je nekoliko drugačna. Če pogledaš na zadevo bolj globalno, se mi zdi, da so za človeštvo več naredili Martin Luther King, Gandhi, Dalajlama in podobni, kot razni Bin Ladni in Bushi, ki vračajo zob za zob.

  30. lynx said

    In da ne bo pomote. Res je tudi, da ima vse svoje meje.

  31. zogca said

    Za človeštvo? Kaj pa zase?

  32. webmaher said

    Janis napiše: nikoli ne smete nobenega prvi udarit, nobenega prvi žalit, nobenega prvi izzivat, ampak če vas začne nekdo tepsti ali žalit kljub temu, da mu niste nič naredili, usekajte fajn nazaj.

    se kdo na tem forumu stem ne strinja oz. ima kaj za pripomnit🙄

  33. zogca said

    Tole pa nima nobene zveze s forumom. Vsaj jaz ne poznam zveze.

  34. webmaher said

    ups, Žogca prosim popravi na blog, se opravičujem😳

  35. lynx said

    “Za človeštvo? Kaj pa zase?”

    Zato jaz ne maram črnobelega gledanja.
    Zato imamo žrtve in zato imamo egoiste. Temu lahko rečeš tudi polovičarstvo, ampak jaz ne želim biti ne eno ne drugo.

  36. Nevenka said

    Kakšno resnico je pa vseeno kdaj potrebno razkriti.
    Biti poklican za človeka, ki jo zamolči, tudi ni dober občutek.
    Dobri prijatelji si jih razkrivajo, tudi partnerji bi si jih morali.
    Tako vsaka resnica skozi pogovor lahko dobi realen obraz, ker pogled nanjo nikoli ni samo en.

    Metati v ljudji resnice kot kamenje z namenom, da jih prizadenejo, le redkokomu polepšajo življenje.

  37. Nevenka said

    Resnica lahko marsikaj poruši, a brez nje, se mi zdi, pa prav nič ne more napredovati.

  38. zogca said

    Brez nekaterih resnic. Vsaj moje mnenje je takšno. Ne vem, kako moj odnos s sodelavcem lahko napreduje, če ga jaz obvestim o tem, da je plešast. Kako moj odnos s sosedo lahko napreduje, če jo jaz obvestim o tem, da ji visijo joške. Kako moj odnos s teto lahko napreduje, če jo obvestim o tem, da je neumna. Pa četudi vse našteto mogoče drži. Pa saj, to si v komentarju prej napisala tudi sama.

    Resnica lahko marsikaj poruši, a brez nje, se mi zdi, pa prav nič ne more napredovati.

  39. Nevenka said

    Mislim, da plešastemu ni treba praviti, da je plešast, ker to sam ve.
    Taka resnica je prizadevanje, saj gre bolj za očitavanje pomanjkljivosti.
    Obstajajo pomembne resnice od katerih je življenje bolj odvisno in se jih pove z veliko bolj dobrim namenom.

  40. zogca said

    Absolutno.

    Mislim, da moji senzorji že zelo dobro ločijo, kdaj je resnica povedana s plemenitim namenom in kdaj zgolj z namenom prizadeti bolečino.

    In tukaj jaz ločim resnico od resnice. Pa čeprav sta obe resnici.

Leave a Reply

 
