Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Povrni se, povrni!

Posted by zogca na februar 25, 2009

ŽIVLJENJU

Bilo, življenje moje,
si le čustev zmeda
in dvomov bolečina in prevar,
bilo si molk in krik,
uživanje in beda,
zvodnik ljubezni moji in grobar.

Ej, dobro si z menoj se naigralo!
A jaz za srd tvoj
in za vse zasmehe
jecljala sem ti zmedeno zahvalo.
Miru poznala nisem,
ne utehe,
pa vendar kličem ti
v tej prsti črni:
Četudi kot bridkost,
povrni se, povrni!

Ada Škerl

71 Responses to “Povrni se, povrni!”

  1. zogca said

    😉

    Talk Talk – It’s my life

  2. webmaher said

    Vrni se, dobri princ>/a>

  3. zogca said

    Zdaj sem se začela pa smejat, ampak res.

    Ajoj.

    😆

  4. zogca said

    V pesmi se sicer življenje naproša, naj se povrne. Pa čeprav kot britkost. Bi pa se pa lahko povrnil tudi princ. Čeprav je narobe, da se princ v mojem primeru piše z malo začetnico. Šlo je namreč za vzdevek.

  5. webmaher said

    No lepo da si se malček nasmejala, sej jezt grem zdej v horizontalo, ker očitno nisem več pri stvari😆

  6. zogca said

    Šibaj!!!

    Leona Lewis – Run

  7. webmaher said

    Tu šej avej😆

  8. zogca said

    Mal’ muzke!

    Take that – Pray

    Ker glih molim.😉

  9. webmaher said

    Pomagam moliti, vse bo Ok boš videla😉

    Molitva

  10. zogca said

    Veš, koliko je star? Fejst star. Že res, da se ne kvari, ampak kakšen, ki bi hotel zajevati, mu komot kaj najde. Res, v hlače se bom pokakala tistih deset kilometrov, ko ga bom morala od mehanika voziti nazaj na tehničnega. Aja, paničarka sem, če tega ni bilo opaziti.😉 Lani je šel čez brez težav, brez ene same opombe.

  11. zogca said

    Si prebral knjigo Čefurji raus? Jaz sem jo kupila, ampak sem jo dala takoj naprej. Očetu, ampak potem jo je zaplenila mama in jo je ona prva prebrala. Me je potem večkrat poklicala v ponedeljek in konec, smejala se je pa tako, da je nisem nič razumela. Mi je pripovedovala smešne zgodbe iz knjige, ampak nič, nič je nisem razumela. Pa zdaj malo šnofam po netu za temi smešnimi citati. Do vikenda, ko bom sama brala knjigo in se verjetno enako smejala kot pečen maček.

    “Kdo bo zdržal v tej Bosni? Ni Bosna za nas čefurje. Biti čefur v Sloveniji, to sem vsaj navajen, biti Janez v Bosni pa je cela nova jeba.”

    Na to pa je mamo skoraj pobralo.

    “Ločenec je pa za čefurje enako kot najveće siroće. To, da te žena pusti, je za njih največja sramota od vseh. “Kako si joj to dozvolio? Jado jadni. Ko te učio u životu?” Po mojem lahko v Bosni ločenci uveljavijo status invalida in dobivajo podporo od države. Ostavila ga žena! in Ostao bez oboje ruke!, to ti je nekje ista stvar.”

    http://www.rtvslo.si/kultura/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=19&c_id=44107

  12. webmaher said

    Žogca a boš pol men posodila, ko bodo vsi prebrali😆

  13. zogca said

    Lahko, tam šesti ali sedmi si na vrsti. Povpraševanje je veliko. Sicer pa mi mama non stop razlaga, kako fleten je ta fant, ki je knjigo napisala. In me sprašuje, ali se tudi meni zdi fleten. In vsaj dvajsetkrat mi je že povedala, da ima trideset let. Ne vem, kakšne ideje ima, si ne upam vprašati.😯 Se mi pa malo svita, kaj mi hoče povedati. Ne, saj grd res ni. http://www.delo.si/assets/media/picture/20090122/sz5_goran_vojnovic_Delo.jpg Ampak moških pa tudi ne mislim loviti po Ljubljani.😉

  14. webmaher said

    Joj kok tvojo mamico skrbi zate😆

  15. zogca said

    Ha ha ha ha ha!😆

    Jst sem tud čefurka.😉

  16. zogca said

    A zna kdo najti tisti Magnificovo pesem o čefurjih? Kako je že bil naslov???

  17. zogca said

    Ampak tukaj pa nekaj ne bo v redu, ker jaz nimam nizkega čela, skupaj raščenih obrvi, poudarjenih ličnic in močnejši spodnji čeljusti.🙄

  18. zogca said

    Web, ti si imel po oskarjih toliko opraviti z Beyonce. Očitno so, ko so delali počasne posnetke, ugotovili, da ji je iz obleke skočila bradavička, ko je plesala s tvojim Đekmenom.

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/foto-beyonce-je-usla-bradavicka.html

    Sem pa rahlo ogorčena nad tem novinarjem, ki je spisal članek. “Med plesno točko z voditeljem Hughom Jacksonom je na plan skočila njena bradavička.” Njena? Kako ti lahko iz obleke skoči bradavička koga drugega? Nič jasno. Poznala sem enega, ki je vedno govoril “boli me moja glava.”

    Slikovni material je.😉

  19. webmaher said

    😆 bom pogledaL še enkrat posnetek:mrgreen:
    Čefurji od Manjifika zgleda na YUtubu niso zaželeni, ker ne najdem nič🙄

  20. John said

    Ko Ljubim Ne Ljubim

  21. John said

    Kaj vse bi dal…da bi s tabo ostal.

  22. maxi said

    Kaj vse bi dal…

    Fuul lepa pesem.

  23. zogca said

    Žurka!!!

    Žogca je hepi. 🙂

  24. webmaher said

    to Žogca, nismo zastonj molili😆

  25. zogca said

    Tok ga imam rada.🙂 Vsako leto me daje panika, da se bom morala posloviti od njega, ampak ne, brez ene same pripombe je šel čez tehničnega. Pa razen tega, da mu zamenja kakšno žarnico in olje, sploh ne vidi mehanika.🙂 Plačala sem 260 evrov in vozi, Miško še eno leto.😉

  26. webmaher said

    Žogca en krog mam u dobrem a je prou😉

  27. zogca said

    Če si res molil.😉

  28. webmaher said

    Katrca :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  29. zogca said

    Bo kdo gledal Trenutak istine na Pinku? Se mi zdi, da je Spider rekel, da je ob sredah ob 21.

  30. webmaher said

    seveda sem molil, celo na kolenih Molio sam boga za te 😆

  31. webmaher said

    Žogca ti si dons že zmagala na Trenutku resnice😆

  32. zogca said

    Facebook in MySpace odslej najpopularnejša kraja za iskanje partnerjev

    Socialna omrežja Facebook, MySpace in Friends Reunited so prehitela pube in diskoteke kot doslej najpopularnejše kraje za iskanje družic. Raziskava je pokazala, da se en od štirih Britancev dobiva, ali se je dobival s posameznikom, ki so ga spoznali preko interneta. Tretjina vprašanih pa je priznala, da so s pomočjo raznih omrežij ponovno vzpostavili kontakt z nekdanjimi ljubimci.

    http://www.dnevnik.si/novice/kultura/1042247465

  33. zogca said

    Okoljevarstveniki svetujejo: Če ostanete poročeni, lahko rešite planet

    http://www.dnevnik.si/novice/neverjetno/1042247472

  34. zogca said

    Aha, je, začelo se je.😉

  35. webmaher said

    Dobro veće svima i tebi Žogca😉

  36. zogca said

    A boš gledal?

  37. webmaher said

    100 hiljADA već imamo-koliko je to Eura Žogca😉

  38. zogca said

    1 evro je 94,5 dinarjev.

  39. webmaher said

    se pravi 1058€…

  40. zogca said

    Tale ima čisto psihotično mamo.

  41. webmaher said

    glupača majka🙂

  42. webmaher said

    sicer pa tole nič takega, bi rad vidu tistega ki tega nikoli ni reku…ampak tale ji ni upala v obraz..joj joj…

  43. zogca said

    Sploh je ne štekam. Prisilila jo je, da se je poročila. Potem pa ji je težila, zakaj je šla delat otroka z možem in zakaj se ni takoj ločila, brez otrok? Fak, dobesedno jo je prisilila, da se poroči, potem pa ni prav, ker se ni takoj ločila?

  44. maxi said

    Kdo se je poročil in kdo je glup?

  45. webmaher said

    dobrih 2500€ ima že😆

  46. zogca said

    Glupa je mama od te v studiu. Je tudi mama sicer v studiu. To je ta kmečka srbska mentaliteta, da se mora hčerka čim prej poročiti. In jo je dobesedno prislila, da se je poročila s prvim fantom, ki ga je parkrat pripeljala domov. Zakaj? Bolje, da se punca poroči čim prej, da ne bi prišla na slab glas in je ne bi več nihče hotel. To je z glavo sto let nazaj. Pol ji je pa v studiu težila, zakaj je z možem imela otroka, zakaj se ni raje ločila. Mislim!!!

  47. webmaher said

    ah žogca tko to je jebat ga

  48. zogca said

    Maxi, če jaz pridem v srbsko vas, jaz sem tam skorajda marsovec. Šteje se, da je z menoj nekaj hudo narobe, če me do 25 leta ni nihče vzel za ženo. Ni pomembno, lahko tudi najhujši alkos, ampak moža je treba imeti. Dodatek k zgornjem odgovoru.

  49. webmaher said

    nehala je pri 13-moji srečni številki🙂

  50. zogca said

    To je bilo brez veze. Ko naj bi se začelo zanimivo, ona gre.

  51. webmaher said

    uf tale je pa zaradi pufa 2mio dinara šel v ta kviz
    bi znal priti daleč, če ni lažnivec…ajej konec banda🙂

  52. zogca said

    Med oddajo pa reklama za nov Tošejev album.

    Kako je to srhljivo, on je mrtev, gredo pa reklame za novi album.

  53. webmaher said

    ja res je

  54. zogca said

    Maxi!!!

  55. webmaher said

    Riblja čorba i poslije 30 godina još su mlada i perspektivna grupa….to mi se jako sviđa:mrgreen:

  56. zogca said

    Riblja čorba – Poslednja pesma o tebi

  57. zogca said

    Ha ha ha, reklama je tudi mene spomnila nanje.😉

    Riblja čorba i poslije 30 godina još su mlada i perspektivna grupa….to mi se jako sviđa

  58. webmaher said

    Žogca pusti zdej Čorbo, za tvoje hit navijat…sredi Londona zgubljajo 1:0🙄

  59. zogca said

    Mojih ne prenašajo. Vsaj na mojih kanalih ne.

    Pri meni je Real in Liverpool.

  60. maxi said

    pri 13-moji srečni številki🙂

    A res, al kaj? 13 je tudi moja srečna…

  61. maxi said

    Maxi!!!

    Ja.:mrgreen:

  62. zogca said

    Samo preverjam, ali še trzaš name.😉

  63. maxi said

    Samo preverjam, ali še trzaš name.😉

    Seveda!! Samo ti pa moram povedat, da ti je konkurenca blizu…🙂

  64. zogca said

    Katera konkurenca? Kaj se dogaja?

  65. webmaher said

    Žogca na TV 3 daj, tam so tvoji…Maxi midva čakava petek 13-ti:mrgreen:

  66. maxi said

    Katera konkurenca? Kaj se dogaja?

    Mnogo toga, bejbi…:mrgreen:🙂

  67. maxi said

    Maxi midva čakava petek 13-ti:mrgreen:

    Kamot…🙂

  68. webmaher said

    Maxi teb dogaja na polno, vidim:mrgreen:
    Žogca zdej boš morala v Torino navijat drgač ne bo nič😆

  69. zogca said

  70. zogca said

  71. webmaher said

    Grande Žogca😉

Leave a Reply

 
