Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Seješ moje krike!

Posted by zogca na februar 24, 2009

NE BOJIM SE

Ne bojim se tvoje
gole teže,
ne bojim se tvoje
gole moči,
ko me pregrneš,
je na onem koncu
vse tvoje,
na tem je vse vesolje moje.
Tam padaš v globine,
tam širiš vesolje,
tam rušiš zidovje,
in seješ moje krike.
Tu pa čisto na drobno
zabredem v grmovje,
miže preštejem
vdihe, izdihe in drgetanja.
In tudi jeziku se tukaj
ne morem odreči
in ušesom in vonju,
ki me preganja.
Od norega štetja
zrahljana pričakam
tvoje vesolje,
da me preplavi.

Ne bojim se tvoje
gole teže,
ne bojim se tvoje
gole moči,
strah me je
tvojega golega vonja
sredi prazne noči.

Maja Vidmar

72 Responses to “Seješ moje krike!”

  1. zogca said

    NAGRADNO VPRAŠANJE.

    Kdo je na fotografiji?

  2. asdf said

    podvprašanje- kakšna je nagrada?

  3. zogca said

    Kot vedno so nagrada kondomi. Ker tako najceneje pride skozi. Vsi, ki so do zdaj zadeli to nagrado, so se ji odrekli.😉

  4. webmaher said

    Kate o Kejt kej bi jezt za tebe djal😆

  5. asdf said

    eh, naj bo monika b., spet….
    pa ne, da bi jih nucal, ampak, še nikoli nisem ničesar dobil za nagrado…

  6. asdf said

    aja- če daš na fotko pointerja, napiše kate- tak da- tekmovanje je neveljavno- zaradi pomoči nekaterim, ali pa zavajanja taistih… eh, spet ne bo nič z nagrado😦

  7. maxi said

    ….strah me je
    tvojega golega vonja
    sredi prazne noči.

    Aaaaah…

  8. maxi said

    Kate who?

  9. webmaher said

    Maxi http://work.sibila.si/public/forum/kate3.jpg ampak ta ni zate:mrgreen:

  10. webmaher said

    Asdf dobro ti kaže, Žogca je mal zavajala jezt pa verjetno tudi😆

  11. John said

    K A T E W I N S L E T !!!

    Še eno tako sliko, pa pakiram za Ameriko… :mrgreen:

  12. webmaher said

    John pa sej te bo v Londonu počakala, da ne boš do Amerike rinil:mrgreen:

  13. lynx said

    Jaz bi rekel da je Monica z lasuljo. Redkokatera zna tako pozirati.
    Čeprav obraz ni razločen.

  14. John said

    Zdaj je še v USA…zato prvo tja.. od tam pa v London…:mrgreen:

    Po tej prelepi ritki na sliki lahko samo še rečem… To je KATE.

  15. lynx said

    “Po tej prelepi ritki na sliki lahko samo še rečem… To je KATE.”

    Bi jo moral večkrat od blizu videti, da bi lahko to z gotovostjo trdil. 😉
    Po obrazu sodeč bi lahko bila. Sicer je dobra igralka, ne vem pa če se zna in upa takole nastaviti. 🙂

  16. John said

    V nominiranem filmu The Reader vidiš še več… skoraj vse.🙂

    Se pa strinjam, da bi jo moral “čim večkrat od blizu videti, da bi lahko to z gotovostjo trdil.”

  17. John said

    Po meni pa ves čas kljuva še eno vprašanje. Kako podobni sta si ritki od Kate in Žogce?

  18. John said

    Ker če sta si podobni… potem Žogce ne smemo pustiti, da gre med nune. Če je treba, jo bomo z referendumom (ali pa peticijo) poskusili zaustavit.:mrgreen:

  19. zogca said

    Žal mi do te rite veliko manjka.😦

    Kako podobni sta si ritki od Kate in Žogce?

  20. zogca said

    Niti ne vem, kaj je pointer.

    če daš na fotko pointerja, napiše kate

  21. zogca said

    Kdo zdaj dobi kondome?

  22. John said

    …mi do te rite veliko manjka

    Marketing? Raje bi rekla, da je tvoja še veliko lepša…😉

  23. zogca said

    To bi bilo hudo zavajanje.

    Jaz sem za iskrenost. In iskreno – njena je veliko lepša.

    Marketing? Raje bi rekla, da je tvoja še veliko lepša…

  24. zogca said

    To je pa lepotica s fotografije!!!

    Če kdo slučajno ni bil ziher!!!

  25. cija said

    tale sličica je iz naslednje serije, če koga zanima🙂

  26. zogca said

    Zelo nas zanima.😉 Vsaj mene.😉

    tale sličica je iz naslednje serije, če koga zanima

  27. zogca said

    Eno malo bolj moško vprašanje. Če imam jaz prometnem dovoljenju napisano 26.2. in avto jutri peljem na tehnični pregled. Če se zgodi, da avto ne gre čez tehnični, bo seveda moral do mehanika. Ga jaz lahko 26.2. peljem po cesti? In še pomembneje, če ga 28. 2. lahko peljem nazaj od mehanika? Kako je z zavarovanjem?

  28. webmaher said

    Avto bo šel čez tehničnega in pika tako da naj te nič ne skrbi😉

  29. zogca said

    V primeru, da ne bo šel? Pliz. Naj nekdo napiše, kako je s tem.

  30. Boom said

    Policaja boš morala mal lepše pogledat.

  31. zogca said

    Če je res tako, potem moram nocoj ves večer moliti. Saj ne gre samo za to, koga bo treba lepše gledati. Kaj, če se slučajno … Jaz se še nikoli nisem zaletel. Če se slučajno kaj zgodi, avto pa nima zavarovanja? Kolikor jaz vem, policiji tako ali tako zadošča tisti list od tehničnega. Ampak zavarovanje???

  32. John said

    Nič posebnega. V primeru, da 26.2. ne narediš tehničnega (kar je malo verjetno, saj si v Sloveniji, kjer vsi naredijo tehničnega), potem pač greš čez dva dni (po obisku avtomehanika) spet k njim na obisk. Edino kar moraš v tem “vmesnem” obdobju pazit je da ne povzročiš prometne nesreče. Takrat se lahko pojavijo težave. Podobno je z zavarovanjem. Lahko greš tudi teden dni kasneje zavarovat avtomobil, ampak prosim, nikar se vmes ne zaleti. Ker bodo spet težave.😉

  33. zogca said

    Ni ravno tako. Jaz ga štiri leta nazaj nisem. In od takrat avta ne peljem več na tehnični sama, ampak ga dam očetu. Ker njemu vedno “uspe”. In zato sem čakala očeta in je izpadlo vse zadnji dan.

    kar je malo verjetno, saj si v Sloveniji, kjer vsi naredijo tehničnega

  34. maxi said

    Ampak na tej fotki si pa Kate ni podobna…tu zgleda dosti lepša kot je sicer.

  35. John said

    Se mi je zgodilo da so me na enem tehničnim pregledu zavrnili🙄 pa sem še kar k drugi firmi, ki izvaja tehnične preglede. Oni pa so moje vozili smatrali za tehnično brezhibno. Pri njih nikoli ne veš.🙂

  36. zogca said

    Maxi!!!!!!!! Kate je najlepša!!!!!!!!

    Ampak na tej fotki si pa Kate ni podobna…tu zgleda dosti lepša kot je sicer.

  37. zogca said

    Joj. Sicer sem pa to, kar si ti napisal, že slišala. Ampak se ne mislim v takšnem primeru sprehajati gor in dol po Ljubljani. Jutri zvečer sem zmenjena z očetom in bom videla. Res upam, da bo šel skozi, kajti jaz sem tak picajzl na to, da mora vse biti, kot mora biti, da si sploh ne predstavljam, da bi vozila avto, ki nima vse dokumente tako, kot jih mora biti. Ampak – še nekaj, če piše gor 26.2., potem je 26.2. še vedno registriran, kajne?

    Se mi je zgodilo da so me na enem tehničnim pregledu zavrnili pa sem še kar k drugi firmi, ki izvaja tehnične preglede. Oni pa so moje vozili smatrali za tehnično brezhibno. Pri njih nikoli ne veš.

  38. John said

    potem je 26.2. še vedno registriran, kajne?

    Mislim da velja vključno do 26.2.

    Da si pa tako skrbna glede teh dokumentov te pa popolnoma razumem.:mrgreen:

  39. zogca said

    V primeru najslabšega ga bom lahko še vedno registriranega pripeljala do mehanika. Nazaj pa … Bolje, da sploh ne razmišljam. 13 let vozim, nikoli nobene nesreče, če se mi uspe zakantati tistih deset kilomtrov, potem pa …

  40. zogca said

    Novopečena oskarjevka Kate Winslet se je znašla na spisku najslabše oblečenih zvezdnic, sodeč po modnem okusu njene osemletne hčere Mie.

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=2&c_id=39389

  41. zogca said

    Piano man – Billy Joel

  42. zogca said

    Berem tole debato http://med.over.net/forum5/read.php?163,5297430 in se mi zastavlja vprašanje … KDAJ JE MOŠKI COPATA?

  43. asdf said

    moški NE more biti copata, razen če ga hudobna čarovnica začara, ali se našemi za pusta!
    torej- moj odgovor je DANES!!.
    a je odgovor pravilen? a dobim ola gume? a je blo nagradno- a ne da je blo?
    še komentar na link- tip je mlad in tumast- saj mogoče bo pa nekoč imel katero resnično rad, pa bo drugo plat pogledal!
    ajt

  44. zogca said

    Kdo je zdaj prvi odgovoril, ti ali Web?

    Ker videti je, da Web.

    Ampak lahko pa tudi ti dobiš kondome. Ker jaz jih tako ali tako rada kupujem, ker pa sem že zelo dolgooo nuna, jih sama ne morem porabiti, torej …

  45. zogca said

    Dvomim, da si, ko padeš tako globoko v zadrgnjenost in skoraj sovraštvo do žensk, res sposoben ljubiti in se sprostiti z žensko. To je ves čas na preži in išče teorijo zarote ter prežečo nevarnost.

    saj mogoče bo pa nekoč imel katero resnično rad, pa bo drugo plat pogledal!

  46. asdf said

    “Kdo je zdaj prvi odgovoril, ti ali Web?”

    “in se mi zastavlja vprašanje … KDAJ JE MOŠKI COPATA?”

    eh- jaz sem upal, da mamo novo tekmo:-(
    ker prva je bila neveljavna, ker je fotka imela dodatno, prikrito!, sporočilo!

    ej- če se katera v amorja našemi, pa ga s kolom po buči kresne- mogoče pa bi to pomagalo?
    ne bi jaz o takšnem h(t)rustu možganskem besed izgubljal…čuj- je pač frajer, enkrat povabi, če ne, pa odjebe…
    to je pravi moški!

    aja- en lokal patriot link
    glasba in ples domače proizvodnje!

    no- žoga- od kod je to? aja- dajem možnost, da dobiš oleke nazaj🙂

  47. zogca said

    Ampak ne vem, kje. Ker jaz sem fotografiji spremenila ime prav zato. Aja, mogoče sem pa v opisu nekaj zašuštrala. Joj, a rečemo, da dobita kondome oba?

    ker prva je bila neveljavna, ker je fotka imela dodatno, prikrito!, sporočilo!

  48. zogca said

    Kaj če meni kondomi? Jaz se moških niti dotaknem ne.

    dajem možnost, da dobiš oleke nazaj

  49. webmaher said

    Žogca a se kondom lahko zamenja za kak kapučino:mrgreen:

  50. zogca said

    The Beautiful South – A little time

  51. zogca said

    Imam boljši občutek, če seksate.😉

    Žogca a se kondom lahko zamenja za kak kapučino

  52. webmaher said

    Asdf kaj ti to govori: SNG Maribor Edward Clug Dancers: Tijuana Križman Evgenija Koškina ….:mrgreen:

  53. webmaher said

    Jaz imam pa boljši občutek če spijem kapučino😉

  54. zogca said

    Jaz preferiram seks. Je pa res, da tistim, ki so tako prijazni in seksajo z menoj, prijazno skuham kapučino.😉 Že dolgo ga kuham samo sebi. To ni ravno res, skuham ga tudi kakšni prijateljici, ampak z njimi pa ne seksam.😉

  55. StaneP said

    Slika zame Žogca! Ass Man…

    Registracija in ZAVAROVANJE avtomobila veljata v tvojem primeru do vključno 26 do polnoči! Potem si v prekršku. Če te ustavi policaj, ti prepove nadaljno vožnjo in napiše listek. Ker si ženska, jo boš najbrž odnesla bolj poceni.
    Policaj še ni tako kritičen, kot je lahko prometna nesreča. Če jo narediš ravno tedaj ko si brez zavarovanja ( npr. ob 1h zjutraj 27. ) boš celotno škodo sebi in soudeležencu plačala iz svojega žepa. In sedaj si predstavljaj, da zrineš en drag avto iz ceste. Ali avtobus…
    Ampak to je pesimistična varianta! V praksi bo šel avto čez tehničnega čez!

  56. zogca said

    Hvala za razlago registracijskih in zavarovalniških zadev.

    Reciva, da sem se ti zahvalila s sliko.

    Slika zame Žogca! Ass Man…

  57. StaneP said

    Reciva, da sem se ti zahvalila s sliko.

    Naj ti bo, ker si ravno ti.🙂

  58. zogca said

    Mah, takšna rita …

  59. StaneP said

    Mah, takšna rita …

    Dokončaj prosim!

  60. webmaher said

    Žogca pravi: Jaz preferiram seks. Je pa res, da tistim, ki so tako prijazni in seksajo z menoj, prijazno skuham kapučino.

    Tiste, ki bodo tako prijazne in seksale z menoj, jim jaz skuham tudi kosilo, pomijem posodo, operem cune in speglam ter jih občasno po potrebi tudi po tazadnji, če si to zaslužijo:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  61. zogca said

    To je pa res full service. 😆

  62. webmaher said

    Ni ful je pa res, da zraven lahko zelo simpl delaš kariero😆

  63. zogca said

    Tipson iz zgornje povezave bi rekel, da si čista copata.

    Seveda nisi.

  64. webmaher said

    Meni je samo važno kaj bi rekla una, ki je bila tok zlo prijazna :mrgreen:

  65. zogca said

    Saj to, to edino šteje. Žal se premnogi moški preveč obremenjujejo s tem, kaj bo rekla okolica. Ženske pa ponavadi moškemi, ki na pomije posodo, ne rečemo: “Hvala, copata”.

  66. webmaher said

    samo to šteje, okolica pri meni nema pravo glasa:mrgreen:
    Boš danes še dolgo, jaz sem vse naredu kar sem mislil😆

  67. asdf said

    “Asdf kaj ti to govori: SNG Maribor Edward Clug Dancers: Tijuana Križman Evgenija Koškina …. ”

    da je bilo vprašanje lahko. (le zakaj?)
    noč ljudje

  68. zogca said

    Jaz vsega ne bom naredila do petka. Ne vem, bom videla, kako dolgo bom še lahko mislila.

  69. webmaher said

    Asdf lahko noč, verjetno odgovor ve Žogca😆
    Žogca pa ti kdaj rata vse narediti, da rečeš v soboto in nedeljo sem 100% frej

  70. zogca said

    Seveda. V soboto in nedeljo bom čisto frej.😉

    Žogca pa ti kdaj rata vse narediti, da rečeš v soboto in nedeljo sem 100% frej.

  71. webmaher said

    fajn, ajd lahko noč, zjutrej me zbudi ob 7-ih ker sem pozabil kanto za smeti pelat k cesti😆

  72. webmaher said

    Dobro jutro džezeri 😆

Leave a Reply

 
