Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Z okusom po že prestani žalosti!

Posted by zogca na februar 23, 2009

KADAR TI PRIDE NA MISEL

Neizgovorljive besede
za jezom zaprtih oči.
Slutnje.
Vznemirjenja.
Razpredajoči se srhi.
Drgnejo se drug ob drugega.
Ponikajo.
Izvirajo in se razlivajo.

Dokler niso steklene solze.
Vse iz enakega stekla.
Pa različne.
Druga drugi blizu.
Iz istega izžetega izsrčja.
Pesmi.
Vsaka zase.
Druga iz druge izvirajo.
Druga v drugi se končujejo.
Vse spete.
Z okusom po že prestani žalosti.
In po neprestanem upu.

Ifigenija Simonović

83 Responses to “Z okusom po že prestani žalosti!”

  1. zogca said

    Dobro jutro!

    Spala sem 0 ur. Oskarji.😉

    Dobila pa sta ju moja ljubljenca.

    Kate Winslet.

    http://www.reuters.com/resources/r/?m=02&d=20090223&t=2&i=8363150&w=450&r=2009-02-23T050501Z_01_BTRE51M0E4J00_RTROPTP_0_OSCARS

    In Sean Penn.

    http://www.reuters.com/resources/r/?m=02&d=20090223&t=2&i=8363145&w=450&r=2009-02-23T050501Z_01_BTRE51M0E4M00_RTROPTP_0_OSCARS

  2. webmaher said

    Dobro jutro Žogca-spal sem 0+3ure. Oskarji-nekaj gledal na začetku pol pa vse prespal-ampak imam vse posneto😆

  3. Spider said

    Vceraj pred spanjem me je skoraj premagal trenutek slabosti…Malo je manjkalo, da bi ji poslal mejl..Pogresal sem jo tako, da sem mislil, da se mi bo zmesalo. Kot prvi dve noci, ko nisem nic spal in sem jokal, kot otrok. Zanimivo, ko sem se zjutraj zbudil, teh obcutkov ni bilo vec. Drzi, nastala je dolocena praznina. Ampak se vedno mislim, da sem storil prav. Kako tezko je narediti nekaj, cesar del tebe noce narediti, globoko v sebi pa ves, da to moras narediti.

  4. Janis said

    Kako tezko je narediti nekaj, cesar del tebe noce narediti, globoko v sebi pa ves, da to moras narediti.

    Pa si prepričan, da to moraš narediti?

    Ne poznam tvoje zgodbe. Ne vem, zakaj si se tako odločil, zato lahko tudi fino brcnem mimo, a ne. Ampak na splošno ti povem samo to, da znamo včasih ljudje svoje strahove (pred zvezo, pred spremembo, pred tem, ali bomo zmogli)tako zracionalizirati, da res še sami dolgo verjamemo, da je bila taka odločitev najboljša in edina logična. Pa ni bila. Tako da, preden porušiš vse mostove, se vprašaj še to, ali ne racionaliziraš nečesa. Če si prepričan, da ne, potem je tole brezpredmetno zate.

  5. lynx said

    Veter z juga:

  6. zogca said

    Poznam eno takšno odločitev, za katero je nekdo mislil, da je bila najboljša, pa grem stavit, da je bila v resnici najslabša. Pa je bila lahko to še tako odločitev sicer genialnih možganov, tukaj je usekal mimo, kolikor je dolg in širok. In vsakokrat, ko sem ga pogledala v oči, sem vedela, da se on nekje v sebi tega tudi zaveda.

    Ampak na splošno ti povem samo to, da znamo včasih ljudje svoje strahove (pred zvezo, pred spremembo, pred tem, ali bomo zmogli)tako zracionalizirati, da res še sami dolgo verjamemo, da je bila taka odločitev najboljša in edina logična. Pa ni bila.

  7. zogca said

    Ena za mojega princa!!!

    Elvis Presley – Suspicious minds

  8. zogca said

    Fotografije Kate Winslet z oskarjev.

    Ona je pa meni tako zelo lepa.😉

  9. webmaher said

    faca tko na hitr kt pr Sharon😆

  10. webmaher said

    aja Žogca, Đekmena boš pa kr zase skrila:mrgreen:

  11. zogca said

    Misliš Penna? Ne bom ga skrila za zase. Tukaj je posnetek podelitve moškega oskarja.

    On pa ni zelo lep, sploh ni lep, je pa hudo dober igralec.

    Zdaj bo Janis začela razmišljati, kaj je s to Žogco, da so ji ženske zelo lepe, moški pa sploh ne lepi.😆

  12. webmaher said

    Penn sploh ni tako grd, če je bil za Madonno včasih za moža dober…ampak ti raje Đekmena pokaži:mrgreen:

  13. zogca said

    Ti hočeš koga, Jacka Nicholsona???

    Nič ne razumem.

    ampak ti raje Đekmena pokaži

  14. zogca said

    Celotna podelitev ženskega oskarja.

    Je tok luštno, ko Kate reče očetu, naj zažvižga, da bo vedela, kje v občinstvu sedita mama in oče.

  15. Janis said

    Zdaj bo Janis začela razmišljati, kaj je s to Žogco, da so ji ženske zelo lepe, moški pa sploh ne lepi.

    Nč ne bom rekla😀

  16. zogca said

    Nekaj pa moraš. To sploh ni pošteno.😉

    Nč ne bom rekla.

  17. webmaher said

    Žogca a me ti mal hecaš ili baš ne razumiješ😉

  18. webmaher said

    Za kazen mi povej kera je una zraven Đekmena http://work.sibila.si/public/forum/jack1.jpg :mrgreen:

  19. zogca said

    Res te ne razumem. Očitno zato, ker nisem ves čas buljila v teve, nekaj sem namreč tudi delala. In sem bila skoncentrirana na tisto, kar je mene zanimalo. Pliz, razloži.

  20. zogca said

    On je Đekmen???

  21. zogca said

    Mene je neštetokrat. Pa ne mislim, da je to kaj slabega. Pač poslušam svoje srce, ker mislim, da je pametno. Ne vem, kaj naj ti rečem, Spider.

    Vceraj pred spanjem me je skoraj premagal trenutek slabosti…

  22. webmaher said

    Žogca Hugh Jackman, zdej pa ti meni lepo prosim povej kera je una poleg😉

  23. zogca said

    Web, stvari so mi zdaj malo bolj jasne. Njega sem seveda videla in ga nisem zamudila, ampak hej, nisem vedela, kako mu je ime in kdo je. Bil mi je zabaven, pa lep tudi. Nisem pa vedela, da mu je ime Hugh Jackman.

    Tukaj pa je dela posnetek njegove otvoritve.

  24. zogca said

    Ne vem.

    Zdej pa ti meni lepo prosim povej kera je una poleg.

  25. webmaher said

    Najbolj seksi moški po izboru revije People in Žogca nekaj motovili da ne ve…Žogca imam te na sumu, da ga hočeš odpelat na samotni otok:mrgreen:

  26. zogca said

    Res nisem vedela. Pa zdaj vidim, da je “v svojem mjuzikolu” povedal tudi svoje ime, ampak kakor sem že napisala, sem samo določene dele res spremljala.

    Jaz priznam, da je noro lep, ampak sem ga pa ponoči prvič videla.

    Najbolj seksi moški po izboru revije People in Žogca nekaj motovili da ne ve…Žogca imam te na sumu, da ga hočeš odpelat na samotni otok.

  27. webmaher said

    Uf Žogca, menda je to Beyonce, ni kej dober je odpela in odplesala v mjuziklu😆

  28. zogca said

    Njo poznam tako zelo bežno, da je ne bi spoznala s fotografije. Tudi nobene njene pesmi ne poznam. Vem, da je kakor famozna, ampak verjetno ni zame.

    menda je to Beyonce

  29. zogca said

    Včasih mi je mal žal, da nimam tiča in si ga ne morem metat na roke na lepote Kate Winslet.😉

  30. webmaher said

    Na drugi slikci so jo kr lepo sfriziral vživoje delovala nekako bolj zemeljsko…ja slika od Beyonce ni ne vem kaj, ker očitno ni šlo za HD prenos-barabini avstrijski jaz pa pokuril skoraj 20GB diska🙄

  31. zogca said

    Ob jutrišnji pesmi bo Kate.😉 In to kakšna fotka. Mi kdo posodi tiča, da si ga vržem na roke ob gledanju Kate?:mrgreen:

  32. webmaher said

    Kako pa gre to s posojanjem tičov-a ti men za tacajt daš papagaja:mrgreen:

  33. lynx said

    Eye in the sky:

  34. zogca said

    O teh podrobnostih pa še nisem razmislila.😉

    Kako pa gre to s posojanjem tičov-a ti men za tacajt daš papagaja.

  35. webmaher said

    Žogca ti raje Kate dam😆

  36. zogca said

    Link ne dela.

  37. webmaher said

    Žogca ti raje Kate dam še drugič http://work.sibila.si/public/forum/kate1.jpg :mrgreen:

  38. webmaher said

    in Kate še tretjič, ko so jo že skoraj izdale solze http://work.sibila.si/public/forum/kate2.jpg

  39. zogca said

    Joj, je lepa.

  40. webmaher said

    takole ali še bolje bo pa naša Žogca zgledala pri 80-ih http://work.sibila.si/public/forum/sofia1.jpg 😉

  41. zogca said

    Jaz še dons ne zgledam tako dobro.:mrgreen:

  42. webmaher said

    se pravi imaš še ogromno rezerve Žogca, ni kaj srečnica si😆

  43. webmaher said

    a hoč še enga lupčka od Kate:mrgreen:

  44. zogca said

    Vse o oskarjih.

    http://www.rtvslo.si/kultura/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=1&c_id=46063

  45. Magi said

    Meni je tudi Kate Winslet zakon, lepa in še dobra igralka.
    Ja Žogca, nisi gledala Avstarlije? Tam je Hugh Jackman noro dober, verjetno bom šla gledati še enkrat, zaradi njega in čudovite fotografije.
    Sofia Loren je pa zgodba zase, prava mačka! Lep pozdrav do naslednjič.

  46. John said

    Malo pozno ampak vseeno moram omeniti. Ogledal sem si prvega od nominiranih filmov. Brez velikih pričakovanj. Na koncu pa bil … žalosten. Žalosten, ker se je zgodba tako zaključila. Bralec (The Reader) je vreden ogleda (in tudi oskarja). Film, ki se te dotakne. Priporočam…

  47. John said

    In Kate si je s tem filmom res zaslužila oskarja.

  48. zogca said

    Ne, nisem bila v kinu več kot eno leto. Vem, neumno, ampak z njim sva šla skoraj vsak teden in Kolosej brez njega mi je tako … Pa saj bom šla. Če ne prej, marca gledat Šopoholičarko.

    Ja Žogca, nisi gledala Avstarlije?

  49. webmaher said

    Žogca ti bomo zrihtal Avstralijo še pred marcem😆

  50. John said

    Ni bil kino. Ležanje na stolu(!) in gledanje na pc-ju… cca. 2 uri nazaj.🙂

  51. zogca said

    Upam, da imaš tako direktorski stol kot jaz. Raje ne začnem pisati, kakšna guncanja jaz počnem tukaj gor. Nikoli ne sedim normalno, ampak res nikoli.

  52. zogca said

    Sean Penn

    Kate Winslet

    Brad in Angelina

    Penelope Cruz

  53. zogca said

    Kate na rdeči preprogi.

    Angelina na rdeči preprogi.

    Sophia Loren na rdeči preprogi.

    Penelope Cruz na rdeči preprogi.

    Meryl Streep na rdeči preprogi.

    Jessica Biel na rdeči preprogi.

    Heidi Klum na rdeči preprogi.

    Daniel Craig na rdeči preprogi.

    Jennifer Aniston na rdeči preprogi.

  54. John said

    Kupim poster ali sliko Kate Winslet v naravni velikosti!

  55. John said

    Kate Winslet

  56. zogca said

    Potem bi mi ga (tiča) pa ti lahko posodil, da si ga vržem na roko ob gledanju Kate.:mrgreen:

    Kupim poster ali sliko Kate Winslet v naravni velikosti!

  57. John said

    Jeziš me…:mrgreen:

    Ampak on (tič) ni za posojo. Si mi pa dala dober predlog…🙂

  58. webmaher said

    John a boš Žogci uslugo naredu in se pomatral namesto nje:mrgreen:

  59. John said

    Jasno. Se bom posebaj potrudil….🙂

    In kot je rekla Whoopi: ni lahko biti nuna:mrgreen:

  60. zogca said

    Joj, ko sem se smejala. In sem se vprašala, ali se bo kakšen moški, ko bo slišal to izjavo, spomnil name.

    Očitno se je.😉

    In kot je rekla Whoopi: ni lahko biti nuna.

  61. zogca said

    To, da. Naj si ga vrže na roko, gleda Kate in razmišlja, da to dela zame. To bi šlo.

    John a boš Žogci uslugo naredu in se pomatral namesto nje.

  62. zogca said

    S takšnimi, ki tako gledajo na te reči, se pa ne da seksati.😉

    Ampak on (tič) ni za posojo.

  63. John said

    To, da. Naj si ga vrže na roko, gleda Žogco in razmišlja , da to dela za Kate. To bi tudi šlo.

  64. zogca said

    Ampak bom hotela poročilo. Kako je bilo.

  65. zogca said

    Mah, si me zmedel. 😈 Obrnil si vloge, jaz pa nisem takoj opazila. Ne, to pa ne bo šlo!!!!!!!!

  66. John said

    S takšnimi, ki tako gledajo na te reči, se pa ne da seksati.

    O posoji pa… Ne gre samo on (tič). Greva oba (moje telo+tič) ali pa noben.😉

  67. zogca said

    Saj, ampak samo tič je sposojen. Nekako se razume, da ti moraš priti zraven. Drugače se ne da.

  68. zogca said

    Lahko z rokometom počakaš do jutri.

    Ko bom gor nova pesem. In zraven fotografija … Kate. Ampak kakšna. Ojoj, kako dobra.

  69. John said

    Letos sta oskarja dobili pravi ženski. Kate in Penelope. Mogoče nepomemben detajl (razen za mene). Kate je tehtnica😯 … Penelope pa bikica😈

    Saj, ampak samo tič je sposojen. Nekako se razume, da ti moraš priti zraven. Drugače se ne da.
    Torej RENT-A-THIC varijanta?

    Lahko z rokometom počakaš do jutri.
    ČE bom vzdržal :mrgreen:

    LN

  70. webmaher said

    Jutri so teki na kratke proge Žogca, rokomet odpade:mrgreen:

  71. webmaher said

    John lahko bi rekla da sta bili obadve zelooo pravi, pa saj ena je Žogci tko všeč, da je Max čist ljubosumna ratala in bo Zgleda kmal maša:mrgreen:

  72. zogca said

    To sem večkrat hotela napisati, ampak potem raje nisem.

    Kate je tehtnica.

  73. zogca said

    Potrudi se. Sicer boš moral jutri ponavljati.:mrgreen:

    ČE bom vzdržal.

  74. zogca said

    Jaz sem glih kar imela rokomet. Dva gola sem dala.

    Ampak nisem gledala fotografije od Kate.😉

    Jutri so teki na kratke proge Žogca, rokomet odpade.

  75. webmaher said

    Pridna ni kej, vidiš jaz pa tudi s kurami nisem šel spat in čakam tvojo komando😆

  76. zogca said

    Lahko greš spat, dovolim.😉

  77. webmaher said

    Ker imaš tako dobro srce najprej novička da boš Jonasa vsaj 12X gledalA na TV 3 v Trenutku resnice…in drugo ti povem, ko bom dejansko šel spat…do kdaj boš ti še budna

  78. zogca said

    Ravno sem sprejela odločitev, da bom budna do treh in bom vstala šele ob devetih. Čutim, da mi možganske celice zdaj zelo dobro delajo in to moram izkoristiti.😉 Spat, spat, spat.😉

  79. webmaher said

    zvito Žogca, zvito zelooo, res ti možgančki delajo pri meni je pa ravno obratno-tri ure spanja je pač premalo ampak mal boš pa še potrpela😆

  80. zogca said

    Zdaj te pa ne razumem. Tudi jaz po treh urah spanja ne funkcioniram, ampak jaz nisem spala samo tri ure. In še med vikendom sem se fejst naspala. Je pa tako, jaz čez dan kdaj ne uspem podelati vsega in potem zvečer malo stisnem, pa gre.

  81. webmaher said

    seveda me razumeš, rada bi še nekaj pa me spat ganjaš, zvito res😆

  82. zogca said

    Sploh ne. Kar se mene tiče, mi lahkob tukaj delaš družbo do treh.

  83. webmaher said

    bom probal še nekaj časa ampak tale poljubček je pa zate kr zdej, da ne zaspim slučajno http://work.sibila.si/public/forum/kate3.jpg :mrgreen:

Leave a Reply

 
