Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

In vem, da lahko!

Posted by zogca na februar 22, 2009

102 Responses to “In vem, da lahko!”

  1. zogca said

    Izginjajo barve, izginja nebo,
    iz teme pristaja nekdo,
    v srebrnih oblekah ob spremstvu luči,
    prinašajo vest, da te več.

    Na listu papirja je njeno slovo,
    štempl venus in notri adijo.
    Kam je šel moj ponos,
    moj trud, moj pogum,
    kaj je razlog, da izgineš stran od tu.

    Vem, jaz sem bil platina, hotla si kič,
    jaz sem bil angel, a zate hudič,
    jaz sem bil kralj celotnega sveta,
    a ti na Veneri si doma, pa ne znam pridet tja,
    pa ne znam.

    Ostaja njen vonj in v okvirju obris,
    raztrgane pesmi in zvok,
    v prazni puščavi še čakam na njih,
    strah ostaja, vem, da jih več ne bo.

    V pesek zdaj rišem besede za njo,
    in upam v odsev na Venero,
    vse bi dal, da bi izvedel, zakaj in kako,
    vse bi dal, da pokažem, kaj lahko.

    Vem, jaz sem bil platina, hotla si kič,
    jaz sem bil angel, a zate hudič,
    jaz sem bil kralj celotnega sveta,
    a ti na Veneri si doma, pa ne znam pridet tja,
    pa ne znam.

    In spet je večer,
    spet je nad mano planet,
    izgubljam vso svojo moč,
    postajam slep,
    prisluhi, prividi, vse se podira,
    vse se krivi, a ne smem,
    pa vem, da lahko.
    In vem, da lahko …

    Siddharta – Platina😉

  2. zogca said

    Jaz ne morem več v temi živet,
    jaz bi hodu na soncu, jaz bi hotu tebe met,
    zdaj ne rabm več ostalih stvari,
    sam še svoje sanje in človeka kot si ti.
    Mislim, da sem vidu že ogromn lepih slik,
    a podvomu sem vase, nehal trest mi je kosti,
    zdaj počivam na otoku in si zidam gradove,
    v njih srečo lovim.

    Ker ne verjamem v telo, rd bi te vidu v srce,
    jaz ne verjamem v telo, rd bi te vidu v srce.

    Kt da bi vidu svojo dramo vnaprej,
    iz nje sem brisu žalost in dodajal svoj nasmeh,
    vsako dušo, k me gleda v oči,
    sem povabu zraven, naj še ona to dožvi.
    Preden svoj obrz v solze potopim,
    zlate solze sreče, preden od dobrga znorim.
    Rd bi videl, da še ti greš z nami,
    skupi bomo videl, kaj pomen adrenalin.

    Ker ne verjamem v telo, rd bi te vidu v srce,
    jaz ne verjamem v telo, rd bi te vidu v srce.

    Siddharta – Na soncu😉

  3. zogca said

    Če gdo ni opazu, je dons dan za totaln glasbeni lokalpatriotizm. Nau dost, da boste limal komade, k so slovenski. Mora to res bit muska z vašga konca. Aja, tud knjižna sloveščina je u tej temi prepovedana.:mrgreen: Vejce pa loh pišete.😉

  4. Spider said

    California : Ustavil bi čas

    Nikoli več ne bo kot je nekdaj bilo,
    a vem, da si bova spet segla v roko.
    Izpuhtela je ljubezen a to ni hudo,
    bolj me boli za prijateljstvo.

    Nikoli več ne bo kot je nekdaj bilo,
    trpela sva isto in spoznala kako,
    nespametna dejanja sledove puščajo,
    ostrine teh napak pa rane režejo.

    Včasih se zazrem in vidim veselje,
    ko čutim ta preblisk, ki skupaj naju
    spet pripelje.

    Ustavil bi čas, zavpil v nebo,
    preklinjam dejanja, ki me ranijo,
    v meni vihar naj očisti slabost,
    če sem res tisti, ki naj mu bo hudo.

    Nikoli več ne bo kot je nekdaj bilo,
    a vem, da si bova spet segla v roko,
    saj težko je živeti, če ob tebi nekdo
    ne sprejema ljubezni, ne zaupa v njo.

    Ustavil bi čas, zavpil v nebo,
    preklinjam dejanja, ki me ranijo,
    v meni vihar naj očisti slabost,
    če sem res tisti, ki naj mu bo hudo.

    Nikoli več ne bo kot je nekdaj bilo,
    nikoli, da si ne bi segla v roko.

  5. zogca said

    Leteči potepuhi – Bicikl

  6. maxi said

    iz našega konca….Metulj:

  7. maxi said

    in Želim, da si tu:

  8. maxi said

    Poišči me:

  9. Jazz said

    Maxi,bejž od šanka,jutr maš šiht…😉

  10. Jazz said

  11. maxi said

    Ta je fuul dobra, dam še besedilo…

    Nude – Razlog

    Ko mene vec ne bo,
    ker dalec sam ne morem,
    me sploh se kdo pogresa?
    Tako ne morem vec…
    Jaz sam in dolgo polje,
    ko luna me opazi,
    trava me zapelje,
    strah zbezi…

    O, kdo si ti?
    Kdo si ti, ki me objemas zdaj?

    Daj mi razlog, da ostanem tu…
    Daj mi razlog, da vrnem se nazaj…
    Daj mi razlog, da ljubim te…
    En dober razlog vsaj…

    Kje zdaj ti potujes?
    Ker dalec je obala…
    Kam te tok odnasa?
    Ne morem vec nazaj…

    Pod nogami razpoka,
    se v jezero pogrezam,
    od tebe nie vee noeem,
    nimam skrbi…

  12. Jazz said

    Ampak zadnja kitica… kaj če bi midva v bodoče skupaj tekla?Bom pač bolj počas…😉

  13. Jazz said

  14. Lynx said

    Malo energije:

  15. zogca said

    Siddharta – Pot v X

  16. zogca said

    Dejmo še stauk al dva napisat, tko kt govorimo.😉

  17. John said

    Še vedno slovenska scena.. tole je sicer skupina, ki si šele utira pot med poslušalce.

    Germinal – neskoncna…

  18. izbrana said

    A z našga konca? No prou! Ampak mi smo bl šparovn, pa nimamo nč besedila!

    Ejga, Žogca, a teb telefon nadela? Nč me ne pokličeš. A s skregana z mano?

  19. Spider said

    Bazar: Tina

    Tina, kratka zgodba
    dvajsetih let.
    Mladostne sanje in
    strgani listi
    velikih besed.

    Na rosnem licu porazi
    in večne prevare.
    Gradovi v oblakih,
    peščene utvare.

    Tina, dolge sence
    starih dreves,
    misliš, da sama si.
    Veter tam za gradom
    ti grabi lase.

    In slišiš pesmi pozabe
    z gostilne pri Lini,
    ki grejejo prste
    otroški spomini.

    Tina ne vrjame,
    da je danes drugače.
    Tina ne zaupa,
    niti lastnim očem.

  20. izbrana said

    Tale bi pa na prejšno temo pasala. Pa je tud iz našga konca.
    🙂

    On je bil res strokovnjak….za hecna besedila😉 !

  21. zogca said

    Na kermu koncu tko lepo govorite?😉

    Še vedno slovenska scena.. tole je sicer skupina, ki si šele utira pot med poslušalce.

  22. zogca said

    Ti se hecaš, a ne? Sploh ne vem. Aja, v petek sem okol letala z Jovanko, pol sem se učeri pet ur sončkala, dons pa trepetam, da nam jutr obešena. Tem poklicala, ampak sam za pet minut. Sej veš, obešanje.

    Ejga, Žogca, a teb telefon nadela? Nč me ne pokličeš. A s skregana z mano?

  23. zogca said

    Eno vprašanje za Izbrano. Kok zlo js zavijam po lublansk? :mrgreen:

  24. Spider said

    Ne bom ti pravil ( Bazar; potem so jo peli tudi Šank Rock )

    Nisem prepričan v to, kar mi praviš
    Našel sem ti čuden strah v očeh.
    Komu verjameš, kadar zaspiš?
    In kdo te v sanjah povabil bo proč?
    Vse si že dala, vse si spoznala
    Živela si mladost kot gala ples
    Zate bi dali dneve, noči
    In bi verjeli vsem tvojim lažem.
    Tiste dni

    Ne bom ti pravil, stvari, ki bolijo
    Ne bom tolažil, so tvoji dnevi mimo
    Ne bom te vabil, poišči me sama
    Morda bom zate osamljeni postaval.
    Če ni zaman
    Če ni tvoj čas oddan
    Ker smo že vsi odšli, sama si.

    Rad bi verjel, da si ista ostala
    Našel bi ob tebi zase moč.
    Vem, da bi v dneve z mano verjela
    A bi v sanjah bežala kam proč.
    Vse si že dala, vse si spoznala
    Živela si mladost kot gala ples
    Zate bi dali dneve, noči
    In bi verjeli vsem tvojim lažem
    Tiste dni.

    Ne bom ti pravil, stvari, ki bolijo
    Ne bom tolažil, so tvoji dnevi mimo
    Ne bom te vabil, poišči me sama
    Morda bom zate osamljeni postaval.
    Če ni zaman
    Če ni tvoj čas oddan
    Ker smo že vsi odšli, sama si.

    Če ni zaman
    Če ni tvoj čas oddan
    Ker smo že vsi odšli, sama si…

    Ne bom ti pravil, stvari, ki bolijo
    Ne bom tolažil, so tvoji dnevi mimo
    Ne bom te vabil, poišči me sama
    Morda bom zate osamljeni postaval.
    Če ni zaman
    Če ni tvoj čas oddan
    Ker smo že vsi odšli, sama si

  25. John said

    Na kermu koncu tko lepo govorite?

    Lahko tudi madžarsko…🙂

  26. zogca said

    Ta pesem je tok lepa. Ta stauk pa najlepši.

    Ne bom ti pravil, stvari, ki bolijo.

  27. zogca said

    Sej loh. U tej temi loh. Drgač ne.😉

    Lahko tudi madžarsko…

  28. Lynx said

    Pr ns govorimo prbližno taku.😉

  29. zogca said

    Čak, kva je zdej to za en naglas? Js pojma nimam.

  30. John said

    Kecskemét egyik leghangsúlyosabb, legszebb része hamarosan visszanyerheti azt a szerepet és szépséget, amit a sugárút tervezői annak idején megálmodtak az építésekor. Tudhattuk meg a Városháza dísztermében megtartott, építészi prezentációval összekötött lakossági fórumon.

    😉

  31. zogca said

    Spider zanalš noče, ker sem enkrat pisala, da mi je mariborski naglas ful seksi.:mrgreen:

  32. zogca said

    Use mi je jasn.:mrgreen:

    Kecskemét egyik leghangsúlyosabb, legszebb része hamarosan visszanyerheti azt a szerepet és szépséget, amit a sugárút tervezői annak idején megálmodtak az építésekor. Tudhattuk meg a Városháza dísztermében megtartott, építészi prezentációval összekötött lakossági fórumon.

  33. John said

    Use mi je jasn.

    Aja? Potem pa mi prevedi… ker meni se sploh ne sanja, kaj to piše! :mrgreen:

  34. zogca said

    Zato sm dala smajlija. K men tud ti.

    Kva zdej, govorite tam pr vas madžarščino al ne?

  35. John said

    Še nikul nisn čul dobenega tu tak govort… bojo madžari to prevedli
    🙂:mrgreen:

    Zdaj bom pa isto kot Spider – molčal. 🙂

  36. zogca said

    Če bi mel vs denar,
    in doma zlato,
    se bojim, da bi naenkrat vse izginilo,
    še nedolžen smeh
    spremenim v jok
    in na Zemlji priredim velik vihar tegob.

    Če bi bil vladar
    in imel to moč,
    nenamerno bi ugasnil dan, naredu noč,
    se le meni zdi,
    da mi te stvari,
    sledijo kot vohun, ki me ne izpusti.

    A ne vidiš, da samo,
    a ne vidiš, da samo …

    Dajem ti strup v čaj,
    zdaj vem kaj je razlog, da te ni nazaj,
    nimam izgovorov,
    jaz sm ne bi rad na koncu sam ostal.

    Če bi mela denar
    in vse zlato,
    ti bi znala narediti iz tega pravljico,
    in nedolžen jok
    spremeniš v smeh
    in na Zemlji prirediš vsem nepozaben ples.

    Če si ti vladar,
    bi imela moč,
    vsi ljudje bi se zabavali vsako noč,
    a le meni to
    ni nikoli šlo,
    moja ladja še na suhem potonila bo.

    A ne vidiš, da samo,
    a ne vidiš, da samo …

    Dajem ti strup v čaj,
    zdaj vem kaj je razlog, da te ni nazaj,
    nimam izgovorov,
    jaz sm ne bi rad na koncu sam ostal.

    Siddharta – Ring😉

  37. zogca said

    A tis tud, al kaj?

    Men se u dons še hotl seksat.😉

    Zdaj bom pa isto kot Spider – molčal.

  38. zogca said

    Od kod so te male roke, ki jih ne poznam,
    od kod vse te besede, iz dna vedoč stran,
    izbrisane vse zasluge, udarjene v ta moment,
    odmaknjene so obljube, prodane za naprej.

    Od kod so te male roke, ki jih ne poznam,
    zakaj vse zle besede nastale so tam,
    izbrisano vse na silo, ostaja le tisti vir,
    priznavajo le pribito, kar nudi jim papir.

    Zdaj ne vidi se vrhov za nas,
    vedno bolj oddaljen je svet,
    ni besed, ki bi stopile moč,
    ta pogled izda vse te lepote.

    A ne vemo kaj je to, ko izginjajo napake
    in vse ostalo.

    Nimamo več oblakov nad sabo,
    nimamo več oblasti nad njo,
    velike učke rišejo slavo,
    gledajo kod so doma.

    Siddharta – Male roke😉

  39. John said

    Lányok! Ha így fotózzátok le a cipőtöket, még nagyobb lesz a siker!😉

    male roke…

    Klasika…

  40. zogca said

    Siddharta so moji. Edini slovenski bend, k loh reče, da sem js dajala denar za njihove diske. To pa neb Tomiju in fantom nardila, da bi jih vlekla dol z neta.

  41. zogca said

    A si opazu ta čas,
    kako nam beži,
    ko so nadure na glas
    jezimo se vsi.

    Se tega zavedam,
    pa le nemo gledam.

    Steklene oči,
    nemirno telo,
    a nobeden ne skrbi,
    da bolje bi bilo.

    Zdej je to naš moment,
    ko zamrzne problem.

    Delajmo se,
    kot da nobeden nič ne ve.

    Le namen biti mlad
    nej bo danes naš znak,
    ne vedo kdo je to,
    ko se dvigal bo mrak.

    Le namen biti mlad
    nej bo danes naš znak,
    ne vedo kdo je to,
    ko se dvigal bo mrak.

    In na stran bomo dal vse,
    kar nas teži,
    če nas rabi kdo, žal,
    nej mal potrpi.

    Sej tako ne gre več,
    sami sebi smo odveč.

    Kaj nam bo koledar,
    se nam ne mudi
    in pozabi na denar,
    ne glava boli.

    Zdej je to naš moment,
    ko zamrzne problem.

    Delajmo se,
    kot da nobeden nič ne ve.

    Le namen biti mlad
    nej bo danes naš znak,
    ne vedo kdo je to,
    ko se dvigal bo mrak.

    Le namen biti mlad
    nej bo danes naš znak,
    ne vedo kdo je to,
    ko se dvigal bo mrak.

    Ni potrebno biti lep,
    ne do vratu zapet,
    vse kar rabiš,
    je divje veselje in ples.

    Tu nobeden ne grozi (miru je na tone),
    vseeno nam je, kaj sledi (pustimo zapore).
    Imamo vse, kar potrebno je,
    zato bo divje, divje.

    Le namen biti mlad
    nej bo danes naš znak,
    ne vedo kdo je to,
    ko se dvigal bo mrak.

    Le namen biti mlad
    nej bo danes naš znak,
    ne vedo kdo je to,
    ko se dvigal bo mrak.

    Le namen biti mlad.
    Ne vedo, kdo je to.

    Le namen biti mlad.
    Ne vedo, kdo je to,
    ko se dvigal bo mrak.

    Siddharta – Napoj 😉

  42. zogca said

    Samo en dan je ostal, samo en dan.
    Oddajamo ostale, mi gremo drugam.
    Dons krademo vsi,
    dons smo žival, lastnine več ni.
    Dobil’ smo možgane od divjakov
    in krila za let do oblakov.
    Nej pade sonce v ocean,
    nad nami bruha nej vulkan,
    za ns je dost, da mamo
    moč in znanje, s čimer sanje …

    In mašine dvigamo v nebo nad vse,
    nej spijo oni, ki ne vedo,
    da je zadn dan in zadn dan,
    ta zadn dan ne zdi noben.

    Milijon mašin na nitroglicerin grmi v nas.
    Ni sile, ni dnarja in ni ga vladarja,
    k’ bi ns ustavu in zamenu obr’z.
    Preden vstanem, se ozrem,
    zdej je uničen vsak problem,
    dvigujem roke in telo,
    na vrh vesolja v zvezde gremo

    In mašine dvigamo v nebo nad vse,
    nej spijo oni, ki ne vedo, da je zadn dan.
    Nej spijo ti, ki ne vedo …
    Ns napaja divja B mashina se ne vda.

    Mašine dvigamo v nebo nad vse,
    nej spijo oni, ki ne vedo, da je zadn dan.
    Nej spijo ti, ki ne vedo…
    Ns napaja divja B mashina, ki nikoli se ne vda,
    Se ne vda …

    Siddharta – B mashina😉

  43. Jovanka Broz said

    pa kaj imate danes? glasbeni večer?

    jaz vam ne znam pripopat bom pa zapela :Mile voli disko,disko a ja kolo Šumadijsko. Da budemo blisko,blisko, harmonika svira diskooooooooooo. Op op op op op

  44. zogca said

    Js znam prpopat!!!

    Mamo glasbeni večer in musko iz domačih krajev. U bistvu jaz limam še namest tebe, ker si ti tud iz Lublane. Aja, pa še to mamo, da se piše z domačim naglasom. Zate je to spet lublanski, kot zame.

    Jovančice moja.😉

    Roka je že bolš. Ampak sem pa imela dons izgovor, da ni ni blo treba posode pomivat.😆

  45. zogca said

    Sam še en mesec je, potem bova žurali na Breni.

    Lepa Brena – Kolovođa

    Jovo moja!

  46. Jovanka Broz said

    op op op opaaaaa, jaz že vadim počasi😀

  47. zogca said

    Morva skupi. Na Breni pa ne gre, da člouk neb plesau.

    Pa prau cajt moram karte nabaut. Da slučajn ne bo, da jih nau več. Bom ful jezna!

  48. Jovanka Broz said

    me vesli,a ti je roka dobro. Bila bi škoda zaradi takih nohtov,da koža ni v redu.

    Sešila sem si obleko za maškare. Jutri bom oblečena v službi. To je edini dan ,ko bluzim okrog namaškarana. Vsi se smejejo, dobim veliko krofov, denarja, pomaranč, čokoladk. Prav fajn a drugi delajo😀

  49. John said

    Čevlji?!

    črno-belo…

    rdeče-črno…

    LN

  50. Jovanka Broz said

    kwa prauš? za naju ,da zmanjka kart-nikoli.

  51. zogca said

    Jutr? A ni pust u tork?

    Jutri bom oblečena v službi.

  52. Jovanka Broz said

    joj, v torek ja sory.

  53. zogca said

    Nau zmankal. Bom šla js že ta teden kupt.

    Mislm, midve tega res ne morva zamudit.😉

    za naju ,da zmanjka kart-nikoli.

  54. Jovanka Broz said

    počakaj še malo, ne it,da jaz ne vem.

  55. zogca said

    Lan je blo noro. S prjatlom sva šla v Cutty Shark, pa ne za pusta, ampak tko, na pjačo. Svetloba taka, da je skor ni. In potem tri bejbe s fantastičnimi joški. Mi je kar hudo blo, da ima kdo večje od mene. Pa sploh pravi niso bli. Za pusta. Tko obešeni gor kt slinček. Me je prjatu pomiru, da je vse kul, da so moji boljši, kr so pravi.:mrgreen:

  56. zogca said

    Kako? Nej počakam s kartami?

    počakaj še malo, ne it,da jaz ne vem.

  57. Jovanka Broz said

    ja!

  58. zogca said

    Js tole, John, nč nisem zaštekala. Razen tega, da greš spat in si napisal lahko noč. Lahko noč tud teb. Pa mene sanji.:mrgreen:

  59. zogca said

    Bom! A nisi ziher, da boš loh šla???

    ja!

  60. Jovanka Broz said

    seveda grem. Ena nam neki rihta😀

  61. zogca said

    Okej, štekam. Kul. Čakam.

    Ena nam neki rihta.

  62. zogca said

    Js si bom za pusta enga rdečga srčka narisala na obraz, da bodo vsi vedel, da sem jaz en velik srček in to je vse od mene za pusta.😉

  63. Jovanka Broz said

    grem spat, zgodaj vstajam- cmoka velika

  64. zogca said

    Cmoka tudi teb. Js mam še veliko dela, bom po moje pokonc tok doug, da bom loh še oskarje gledala. Lepo panči!

  65. lynx said

    Še ena nesrečna ljubezenska štorija.
    Špraha je podobna naši:

  66. zogca said

    Od tega Mlakarja bom pa še js kmal fenica. Ste me tuki okužli, ampak nisi ti glaun kriuc.😉

  67. zogca said

    Janko Ropret – Ljubljančanke

  68. zogca said

    Bele vrane – Na vrhu nebotičnika

    Kok je ta lokalpatriotizem luštna stvar.

    Sam Štajerci so razočaral. Ker niso hotl rajcat s svojim naglasom.😆

  69. lynx said

    Na še malo rajcanja:

    Če gdu rabi prevod nej povej. 🙂

  70. zogca said

    Js razumem. Pa se od srca nasmejim. Ampak rajca me pa ne. To me Štajerci rajcajo. K z njimi se je vedn dobr seksal. Je pa res, da z drugimi tudi nism. Lublačnani in en Štajerc. Je mogu dobr bit, a ne, da zdej mislim, da so vsi dobri.😉

  71. zogca said

    Kadar srce boli, britve režejo,
    vratove do krvi, trupla padajo,
    na koncu spere dež vse poražene,
    prepih v žilah le
    stre ljudi in umaže pesti.

    Ta naiven zadn ples,
    ne bo nam dal peres,
    le grozljive slike pred ime,
    in nazaj korakov ni, le kraj,
    koder tema je kraljica saj.

    Trpljenje pije znoj in solzi oči,
    težko je bit heroj iz objestnosti,
    ni treba žlice gret in žret vseh teh tablet,
    v glavi sproži plaz in za zmeraj ustavi nam čas.

    Zdaj umira na dežju,
    nikogar ni nikjer,
    zdaj je sam in zanj ostaja le nemir,
    in krvavo bo meso,
    spomin ohranjalo,
    na jesen komu bo dih ustavilo.

    Ta naiven zadn ples,
    ne bo nam dal peres,
    le grozljive slike pred ime,
    in nazaj korakov ni le kraj,
    koder tema je kraljica saj.

    Zdaj umira na dežju,
    nikogar ni nikjer,
    zdaj je sam in zanj ostaja le nemir,
    in krvavo bo meso,
    spomin ohranjalo,
    na jesen ko mu je dih ustavilo.

    Zdaj umira na dežju,
    nikogar ni nikjer,
    zdaj je sam in zanj ostaja le nemir,
    in krvavo bo meso,
    spomin ohranjalo,
    na jesen ko mu je dih ustavilo.

    Siddharta – Naiven ples😉

  72. zogca said

    Rojen otrok,
    to edino dekle v familiji.
    Ne vem, zakaj
    slabo o njej slišim, a potem …

    Vidim njen obraz in telo,
    v oči ji zrem, modro nebo
    in v duši vse drugo je kot zlo.

    In le te divje oči in to noro telo,
    ne vem, kako na nogah stojim?
    Ubit razum, kako zabilo mi je srce,
    samo še danes sem tak, a drugi dan znorim.

    Zvečer junak,
    a zajec v grmu sem v temi.
    Do kam naj grem,
    da ne bom ostal brez vseh sledi?

    A le njen obris sanjam, ko spim.
    In le glas iz ust njenih lovim.
    Do nadaljnega komajda živim.

    Me rana skeli, zaledenela me kri napaja,
    preveliko dozo lepega sem dobil.
    A ko pomislim le, da v bistvu sem srečen,
    v barvah je naenkrat spet vse …

    In še naprej, le mavrica vse bolj bledi,
    morda le nebo se temni,
    jaz vidim le par, ki odslej
    z rokami se zdravi in poglej,
    te roke so v ustih bile
    in nič ne boli, je le način,
    polepša ti dan in spomin,
    le juban ti besno, le juban ti besno, le juban ti besno
    daj še ti, daj še ti, daj še ti.
    Je zame arest azil, je zame arest azil, je zame arest azil?

    Siddharta – Le mavrica😉

  73. webmaher said

    halo, kje ste zdej usi, Žogca teb pa tako hudo dobrga narećja res neb prsodu-a so Oskarji že potalani😆

  74. webmaher said

    huh, Žogca dej pomagi talava pola meni pola tebi😆

    The United Kingdom National Lottery wishes to inform you that the results
    of the E-mail address ballot lottery international program by Great
    Britain held on the 14th of Febuary. 2009. Your mail account have been
    picked as a winner of a lump sum pay out of £1,23O,310 ( One Million Two
    Hundred and Thirty Thousand Three Hundred and Ten Pounds Sterling ) in
    cash credited to file REF
    NO.REF: UKL /74-A0802742008.

  75. zogca said

    Kaj potalani? Še začel se niso.

    Kvas ti mislu? Da js govorim knjižno slovenščino al kva?

    Ne, sej lepo govorim, ampak mal pa moram zavijat.😉

  76. zogca said

    Zdej mal pretiravam. Kva nikol ne govorim.

    Rečem pa mal, ko govorim, ne rečem malo.

  77. webmaher said

    ja kje pa gledaš ti to čudo pa kdaj pravzaprav začnejo-jez zdej novodobne vampirje gledam-eden je kt zanalš zate:mrgreen:

  78. zogca said

    Joj, s temi mejli. Mam srečo, na moj gmail ne hodjo.

    Žogca dej pomagi talava pola meni pola tebi.

  79. webmaher said

    matr res prou dobr zavijaš, jz s morm kr ornk pomatrat pa še nč pamtnga ne spišem😆

  80. webmaher said

    ah, jz mm še ne kp starah mejlou na yahuju pa ksm bil takrat še mld pa neumn sm jih okol trosu zdj mi pa kr mljone ponujajo:mrgreen:

  81. webmaher said

    dej ese boš ti še kej pomatrova pa un dolpotegnla dat še zadnga dam gor pa maš pol cevo sezono:mrgreen:

  82. zogca said

    Js sem se popoldne tud, zdej mi pa že kr gre.😉

    jz s morm kr ornk pomatrat pa še nč pamtnga ne spišem

  83. zogca said

    Ej bom, ko končam to, kar delam, bom šla na mejl in dol potegnem. A nasledni deli so že nova sezona? Ko bom mela vse, se enkrat butnem na kavč in bom mela maraton.

    dej ese boš ti še kej pomatrova pa un dolpotegnla dat še zadnga dam gor pa maš pol cevo sezono

  84. webmaher said

    hm pa kje ti zjaš u Oskarje, jaz nč ne najdm pa se ornk matram .. nč grem kr u horizontalo ker morm u sedmh ustat…
    to maš 6 del čse ne motm pol pa še sedmi in maš sezono u enmu kosu lejo:mrgreen:
    no dons pa le glej da boš u postl spava😆
    pa kej lepga snivaj😉

  85. zogca said

    Sej še niso. A ne se začnejo ob dveh? Jaz mam gor Sky News, kot ponavad ponoč, al Sky ali CNN. Pa ih majo na Skyju, intevrjujajo jih, ko prihajajo noter. Ne vem pa, kdo bo prenašu. Ker letos očitno POP ne, sem šla prevert na 24 ur. Če nker drugje, bo ziher na kakšnem nemškem kanalu. Ponavad je vedno tko, da je zadeva vsaj na petih kanalih.

    Dons bom bl mala spala, če bom gledala oskarje. Uro al pa dve.😉

    Ti pa šibej spat. Men nau treba iz pižame do desetih.😉

    Jup, na Skyju so rekli, da se začne čez 40 minut.

  86. webmaher said

    aha imaš tudi na Pro7 in ORF 1 HD..jupi..bom snemal od 2 do pol šestih v High Defintion kvaliteti…hvala jodlarji in lahko noč Žogca😉

  87. zogca said

    Jaz sem trenutno na PRO 7, ja.

    Sam ne vem, če je dost, da snemaš do pol šestih. Ponavad traja dlje, ampak zdej verjetno že spiš in si že naštimal, kar si naštimal.

  88. Spider said

    Bazar: Portorož 1905

    Prihaja mraz in dolga noč
    čez modro pot gre veter proč
    in zadnji parnik za Piran,
    je dahnil v zrak kot star slepar.

    Zdržite noge, zdaj je čas
    in bodi tukaj trudna glava.
    Da ne zbežiš, ko odhitijo
    dekleta mlada nekam v Rio.

    Z belimi klobuki
    s poljubi na obrazih.
    Prihajajo z vrtov
    kot večne prikazni
    na slikah s pozdravi
    Portorož 1905.

    Dobro jutro čipke v belem,
    smeh gre v travo za zabavo.
    A med palme skrite v parkih
    leze vonj vojakov v jarkih.

    Roke v blatu, vonj pomladi
    jutro dviga se nad žice
    in daleč streli kot pozdravi
    za gospe smejoče v travi.

    Z belimi klobuki
    s poljubi na obrazih.
    Prihajajo z vrtov
    kot večne prikazni
    na slikah s pozdravi
    Portorož 1905.

  89. Spider said

    Vlado Kreslin: Nekega jutra ko se zdani

    Prvi zarek ze dviga se iz sna
    glej, nad vodo je svetloba vzsla
    ko poslednjem v temi poidejo moci
    novih stotero se sonca veseli.

    Nekega jutra ko se zdani
    in se glave ohladijo
    vsak odide svojo pot.

    Nekega jutra ko se zdani
    in se solze posusijo
    nekega jutra ko se zdani.

    Tam pri peci stari kot vcasih tiste dni
    s klobuki na omari in toplimi dlanmi
    spomnimo se pesmi stare ki bla je se od vseh
    glasneje od viharjev se slisal bo nas smeh

    Nekega jutra ko se zdani
    in se glave ohladijo
    vsak odide svojo pot.

    Nekega jutra ko se zdani
    in se solze posusijo
    nekega jutra ko se zdani.

    Nekega jutra ko se zdani
    in se glave ohladijo
    vsak odide svojo pot.

    Nekega jutra ko se zdani
    in se solze posusijo
    nekega jutra ko se zdani.

  90. webmaher said

    Žogca pravi: Sam ne vem, če je dost, da snemaš do pol šestih. Ponavad traja dlje, ampak zdej verjetno že spiš in si že naštimal, kar si naštimal.

    ojej pa so šli glavni v maloro, glih še Sofijo mam gor-vidiš Žogca tko dobr boš pa ti pr 80ih zgledova alpa še bol😆

  91. webmaher said

    Žogca ajde dost poleževanja Ne spavaj mala moja Žogca tole ima da te baci u vazduh:mrgreen:

  92. zogca said

    Tis krut. Pust ldi spat.😉

  93. webmaher said

    ma sej zdej si že dobra, še en kapučino in boš v formi top😉

  94. zogca said

    Pijem kapučino!!!

  95. webmaher said

    no vidiš, saj bo, mene bo verjetno zvečer začel mal pobirat-bi lahko spet s kurami spat hodu kt učash:mrgreen:

  96. zogca said

    Domin še nisem nalepla, se mi zdi.

    Siddharta – Domine😉

  97. zogca said

    Če hodš s kurami spat, se s kurami zbudiš. A je to pametn? Je boljš se zbudit z žensko, k ni kura.😉

    bi lahko spet s kurami spat hodu kt učash

  98. zogca said

    Siddharta – Plastika😉

  99. webmaher said

    a tko je to s kurami, nč pol pa prej ne grem dokler ti ne greš😉

  100. zogca said

    😉

  101. John said

    Js tole, John, nč nisem zaštekala. Razen tega, da greš spat in si napisal lahko noč.

    Madžari imajo na tem forumu odprto eno temo kjer se pogovarjajo (domnevam, ker razumem tako nič🙂 ) o ČEVLJIH. In to samo o ženskih čevljih z visoko petko.
    Razumi, kdor more…:mrgreen:

  102. zogca said

    Jaz razumem. Veliko moških ima blazen fetiš na čevlje z visoko peto.

    In to samo o ženskih čevljih z visoko petko.
    Razumi, kdor more…

Leave a Reply

 
