Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Hvala za viruse!

Posted by zogca na februar 22, 2009

Včeraj zjutraj je zvonil poštar. Pošiljka. Odkupnina petnajst evrov. Od nekoga, ki tudi škatlico cigaret plača s kartico, je utopično pričakovati, da bo v soboto zjutraj imel v denarnici petnajst evrov gotovine. “Vrzite mi obvestilo v nabiralnik”, sem mu rekla in dodala: “Bom šla iskat na pošto.” Če ne bi šlo za knjigo, ki sem jo tako nestrpno čakala, bi jo verjetno pustila na pošti čakati nekaj dni, tako pa sem šla na poti na sprehod ponjo. Ko sem čakala, da je poštna uslužbenka poiskala mojo pošiljko, sem opazovala dogajanje v sosednji vrsti, ki je bila hvalabogu pet metrov proč. Zakaj hvalabogu? Ker so bili tam virusi. Kašljanje, kihanje, brisanje nosu. Vse to je kot na turbo pogonu počela gospa srednjih let, ljudje okoli nje pa so se obračali stran in si s plašči zakrivali obraz. Ker sem hudo firbčna, sem oči obdržala na pecljih, da bi ugotovila, kaj je bilo tako zelo nujno, da ta bolna gospa ni mogla ostati doma in v postelji, ampak je morala svoje viruse deliti s celim svetom. Neckerman. Notri pa verjetno kakšne cunje ali kaj podobno nepomembnega. Vsekakor v pošiljki ni moglo biti nič tako življenjsko pomembnega, da ne bi moglo počakati do ponedeljka, ko bi gospe bilo bolje. Ko sem dobila svojo knjigo (za firbčne Čefurji raus), sem odšla. Če bi se slučajno nahajala v vrsti, kjer je bila raznašalka virusov, bi ji pred odhodom brez dvoma rekla: “Hvala za viruse.”

Resnično nikoli nisem razumela tistih, ki tako nonšalantno okoli trosijo svoje viruse. Od nekdaj sem imela alergijo na ljudi, ki so se v službo “primajali” z gripo in potem razlagali, da si ne morejo privoščiti bolniške, ker potem nimajo plačanega prevoza in malice ter se jim na koncu meseca to pozna. Teden dni pozneje je na bolniški pol njihovih sodelavcev, ki si mogoče tudi ne morejo privoščiti bolniške, a kaj, ko tako zelo gripozni ne morejo delati. Nekoč davno sem “udarila po mizi” in rekla: “Ali gre domov ona ali bom šla jaz.” In nadrejeni so gospo z vsemi njenimi robci poslali domov.

Gripe nisem imela že celih šestnajst let. Naj tako tudi ostane. Včeraj me je mogoče rešila ravno prava izbire vrste. Ali pa sem takšen hudič, da me niti virusi ne marajo.

21 Responses to “Hvala za viruse!”

  1. mmisaa said

    Najprej dobro jutro!
    Tale tvoj zapis je ok ja, če…
    Povem mojo zgodbo. Prejšnji mesec sem bila celih 14 dni taka, kot tista gospa, ki jo opisuješ. Ker delam v šoli, je to seveda nevarno za otroke in sem seveda šla k zdravniku. Imela sem bolečine v mišicah, slabo počutje, kašljanje, kihanje, hripavost, a vse brez temperature.
    Zdravnik me je povprašal po počutju, poslušal in pogledal vse, kar se da, nato pa rekel, da mi da največ dva dni. Aja? Ja, ker naj bi bil to en navaden prehlad! Tako!
    Nekako sem preživela, vprašanje pa je, koliko jih je kaj dobilo do mene.

  2. zogca said

    Miša, eno je, ko te prisilijo. Če te prisili šef, zdravnik ali pa preprosto okoliščine. Na primer, da nekdo živi sam in mora v trgovino, ker ni nikogar, ki bi mu prinesel kruh, mleko, jogurt. Jaz to razumem. Ampak zaradi Neckermana riniti na pošto? Saj pravim – meni virusov ni prenesla, je pa mogoče, da bo kdo iz tiste vrste zbolel zaradi nje. Me pa čudi, da so zdravniki začeli pri bolniškah varčevati pri tistih, ki delajo v šoli in z otroki. Če bi me prisilili, da grem bolna v službo, bi tudi jaz šla. Pri nas ni bilo tako. Kot sem napisala, sem jaz enkrat izsilila, da je šla ena domov. In dejansko, pametni nadrejeni razmišljajo, da je bolje, da en teden manjka samo eden. Veliko bolje, kot da jih teden dni pozneje manjka pet.

  3. Janis said

    Me pa čudi, da so zdravniki začeli pri bolniškah varčevati pri tistih, ki delajo v šoli in z otroki.

    Žogca, zlasti splošni zdravniki so velikokrat pod hudimi pritiski s strani zavarovalnice in to so stvari, ki jih laična javnost ne ve oz. zelo slabo ve. In normalno, da imaš tudi med zdravniki različne karakterje. Eni se upirajo in delajo tako, kot presodijo, da je prav, čeprav jih občasno dobijo po glavi, seveda pa to terja energijo in pogum (in včasih določeno mero norosti). Drugim teženje pač pride do živega in se vdajo. Tretjim, ki jih je sicer še zmerom hvalabogu zelo malo, je pa pač vseeno za pacienta in okolico in itak večinoma delajo po liniji najmanjšega odpora.

  4. zogca said

    Vem jaz to, Janis, zelo dobro. Enkrat mi je prijatelj, ki je zdravnik, razložil, kako gredo te reči z zavarovalnicami. In ne samo glede bolnišk, tudi še česa drugega. In marsikaj, kar očitamo zdravnikom, sploh ni njihova krivda, ampak krivda zavarovalnice.

  5. Janis said

    In marsikaj, kar očitamo zdravnikom, sploh ni njihova krivda, ampak krivda zavarovalnice.

    Ponavadi je tako, da od zdravnika to, da bo nesebičen heroj, ki se bo magari boril z mlini na veter, najbolj brezkompromisno pričakujejo ravno tisti, ki sami klonijo pod prvim pritiskom, kaj šele, da bi jih prenesli deset.

  6. zogca said

    Kaj pa ti sicer misliš o prostovoljnemu trosenju virusov? Ne govoriva zdaj, da nekam res moraš, ampak o tem, da ti ni treba. Na primer, greš v kino, pa dobro veš … Mah, ne moreš ne vedeti, da si bolan, če jaz iz petnajste vrste vem, da je nekdo v peti bolan.

  7. zogca said

    Ta mi je blazno luštna!😉

  8. Janis said

    Kaj pa ti sicer misliš o prostovoljnemu trosenju virusov?

    Hja … Težko je biti tukaj zelo radikalen. Res je sicer, da je prav, da prehlajenci in gripozniki ne hodijo ven, če ni treba (tudi zaradi sebe, ne samo zaradi drugih), ampak kar se tebe tiče, je navsezadnje vseeno, ali se okužiš od nekoga, ki je zunaj iz potrebe ali iz malomarnosti. Dokler so temperature ugodne za ta obolenja, bo žal zunaj zmeraj dovolj velik pool tistih ljudi, ki so v javnost prisiljeni hodit in tukaj bi morala začet špekulirat, koliko so tisti, ki so malomarni, res statistično pomembni.

  9. zogca said

    Zakaj mene virusi ne marajo? Saj ne da se pritožujem.😉

  10. zogca said

    Naklofam še deseti komentar, da potem lahko začnemo pisati o seksu. :mrgreen:

  11. Janis said

    Zakaj mene virusi ne marajo? Saj ne da se pritožujem

    Tudi mene ne marajo, kar je zame čisto blogoslov glede na izpostavljenosti:mrgreen:

    Imunski sistem je odgovor.

  12. zogca said

    Pa v bistvu ne vem, zakaj je moj tako dober. Če upoštevam kajenje in ne preveliko ukvarjanje s tem, kaj je zdrava prehrana. Eni imajo vse naštudirano, koliko jabolk dnevno, koliko solate, koliko … Jaz pa te stvari bolj jem po principu – če ravno naletim nanje. Je imunski sistem odvisen še od česa?

  13. Janis said

    Je imunski sistem odvisen še od česa?

    Seveda😀 Genetike😀

    No, izpustimo sedaj to, da seveda določene bolezni (ali zdravljenja) zbijejo imunski sistem na minimum, najbolj znana je AIDS.

  14. zogca said

    To sem hotela slišati. Ker vsakokrat, ko berem določene fanatizme (vsi te blazno strogi življenjski režimi so zame fanatizem) in si mislim … Če ti (gensko) ni namenjeno, teh sto leto dočakal/a ne boš.

  15. zogca said

    Drugače sem že leto ali dve nazaj na Sky News poslušala, da … To je bila nekaj časa glavna novica. Angleži imajo napravo, s katero ti lahko povedo, ali lahko dobiš raka ali ne. Ne morejo ti seveda povedati, ali ga boš dobil, ampak ti lahko povedo, ali ga imaš v sebi. In rekli so, da tisti, ki tega nima v sebi, ne bo dobil raka, pa če pet škatlic pokadi na dan. Seveda, potem ga bo kap in raka sploh ne potrebuje.

  16. Spider said

    Če bi imeli vsi ljudje imunski sistem, kot ga imam jaz, zdravnikov sploh ne bi potrebovali.

    ( trkam na les!!!)

  17. zogca said

    Spider je vraževeren.😆

    Hecam se.

    Hvalabogu, da si zdrav. Še eden.😉 Jaz, ko se pojavim pri zdravnici, sem vedno zato, ker moram pod nož. Ali bolje, kot je rekla medicinska sestra, so vsi moji obiski pri zdravniku povezani z operacijami. Zdrava sem, ampak imam pa vedno kaj za odrezat. Čeprav je zdaj stvari že počasi zmanjkalo. Upam.😉

  18. zogca said

    A to si videl, da si prav ti pol bloga okužil s Trenutkom resnice? Včeraj smo cel večer debatirali samo o tej oddaji. Poglej objavo nižje.

  19. Spider said

    Aha, zanimivo, baje bo tudi v Sloveniji in da bo Jonas vodil. Zanimivo.

  20. zogca said

    Jup. Imajo že spletno stran, kjer se lahko prijaviš. Pa mislim, da “normalnega” človeka niti vzeli ne bi. Če sodim po tem, kar sem videla v srbskih oddajah, je skoraj mus, da imaš kakšno ljubico (ali dve, tri, štiri, pet), kopico otrok s poročenim moškim ali kaj podobnega.

  21. webmaher said

    moja cena je tako visoka, da jih še povoham ne:mrgreen:

Leave a Reply

 
