Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Odprta hiša je srce!

Posted by zogca na februar 21, 2009

ODPRTA HIŠA

Moje skrivnosti kar kriče.
Ne potrebujem nič jezika.
Odprta hiša je srce,
krila vrat na šir razmikam.
Epopeja teh oči
je moja ljubezen,
a brez krinke.

Uganljive moje so resnice,
te muke ni moč skriti.
Nag do zadnje sem koščice,
me ta nagota ščiti.
Jaz sem tisto,
kar oblačim
in duha ne tratim.

Jeza vztraja trdoživo,
z jezikom čistim, ki ne suka,
resnico bo dejanje govorilo.
Zatisnem si lažniva usta,
beg mi spači
najbolj jasni krik
v brezumno agonijo stisk.

Theodore Roethke

35 Responses to “Odprta hiša je srce!”

  1. webmaher said

    hm, tega pa še nisi objavila, a je znan-kdo ga je pa prevedel🙄

  2. zogca said

    V zadnjem mesecu sem objavila nekaj Angležev in Američanov.

    Na primer …

    https://zogca.wordpress.com/2009/02/07/med-temo-in-temo/

    https://zogca.wordpress.com/2009/02/03/vrni-srce-samemu-sebi/

    https://zogca.wordpress.com/2009/02/03/izrocijo-le-dusi-duso-a-vmes-je-telo/

    Žal ne vem, kdo je pesmi prevedel. Napisan je bil samo avtor.

  3. zogca said

    http://gawow.com/roethke/poems/

    Ne vem, koliko je širše znan, med ljubitelji poezije gotovo je.

  4. webmaher said

    Saj on je zgleda tut Američan, fotr je bil nemški emigrant-prevedel ga je pa zgleda Veno Taufer…

  5. zogca said

    Očitno veš več od mene. Veno Taufer torej.

  6. zogca said

    Joj, kdo se bo poročil.

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/harrison-in-calista-kmalu-pred-oltar.html

    Luštno.😉

  7. webmaher said

    ne vem več od tebe Žogca sam mal sem pobrskal in našel😉
    tema dvema pa privoščim saj tolko kot Bredu pa Anđelini😆

  8. webmaher said

    Raztreseni bi pa sploh privošču enga dojenčka😉

  9. zogca said

    Saj ima eno pupiko, se mi zdi.

  10. zogca said

    Bom šla prebrskat, samo da snamem kirurške rokavice. Pet minut.

  11. webmaher said

    jao a spet trpiš za lepoto😆
    ja ma, sam jaz ji privoščim da sam rodi😉

  12. zogca said

    Za lepoto? Ne, ne trpim za lepoto, ampak za pomito posodo.😉 Ker pa sem si ravno danes popoldne nalakirala nohte, sem dala gor rokavice. Jutri ne bom pomivala posode, ker ne bom kuhala. Od nedeljskega pomivanja laku ne bo nič. In tako bo zdržal brezhiben do ponedeljka, torka. Vse je v strategiji.😉

  13. zogca said

    Ups, napaka. Nima pupike, ima pupka. In ni ga sama rodila, ampak ga je posvojila.

  14. webmaher said

    ajej vidiš, če bi to vedel bi ti jaz pomil posodo, škoda takih nohtov brez laka😆
    dobro strategijo uporabljaš, se vidi da se spoznaš na fuzbal, bom siru Alexu namignil, da gre počasi lohka v penzijo, saj je tu Žogca😉

  15. zogca said

    Luštni so.

  16. zogca said

    Znam ja vas.😉 Samo se na početku nudite.😉

    Če bi to vedel bi ti jaz pomil posodo.

  17. zogca said

    Se spomniš/te te pesmice?

  18. zogca said

    Tale je megastična!

    Vonda Shepard – Tell him

  19. webmaher said

    čist mal se je pa res spomnim…misliš da znaš ali na kraju ipak ne znaš😉
    a boš še dolgo pokonci a moraš še kaj posušiti😆

  20. zogca said

    Še kakšne pol ure.

    Posušiti kaj? Posodo sem sproti brisala in pospravljala. To sem opravila. Sesati in brisati po tleh pa ne smem ob tej uri. Iz spoštovanja do sosedov. To bom jutri. Pranje perila je tudi za jutri.

  21. webmaher said

    pa nisem mislil gospodinjskih opravil…sem mislil na kake kreme, ki rabijo nek čas da se vpijejo v kožo😆
    jaz pa počasi grem, ker visim že par ur nepretrgoma pa jutri me čaka še krneki dela pa bolje da počas zaključim…

  22. zogca said

    Mah ne, kje pa. Mislim, da se tukaj debelo precenjuje moje pacanje s kremami. Že res, da enkrat na teden dam na obraz masko, ker pač rada kupujem maske😉 in jih moram potem tudi porabiti. Sicer pa je to pacanje v treh minutah – milo za obraz, losjon in potem krema. Ne ukvarjam se jaz prav veliko z lišpanjem. Drugo so razna skubljenja iz spodnje objave in strateške priprave za ven. Imam pa fetiš na dolge in nalakirane nohte.😉

    Šibaj spat. Jaz grem še malo na kavč, potem pa … Bom na kavču verjetno ostala do jutra.😉 Da se lahko stiskam k naslonjalu kavča, če se že k princu ne morem.😦

  23. webmaher said

    ja sej je prav tako, zase si morš tut čas vzeti😉
    aha na kavču boš, no vseeno upam da čimprej zaspiš Lahko noč, Žogca

  24. zogca said

    Ker jaz nocoj poslušam Michael Jacksona, lahko noč s to pesmico.

  25. zogca said

    Europe – Open your heart

  26. zogca said

    Željko Joksimović – Lane moje

    Kad nate pomislim,
    bojim se, da te opet zavolim.
    U modre usne zagrizem zube,
    da pravo bol zaboravim.

    Lane moje ovih dana
    više i ne tugujem.
    Pitam samo, dal’ si sama
    ljude, koje ne čujem.

    Lane moje nočas kreni,
    nije važno bilo s kim,
    nađi nekog nalik meni,
    da te barem ne volim.

  27. zogca said

    Ditka Haberl – Samo nasmeh je bolj grenak

  28. zogca said

    Nude – Polja sanj

  29. zogca said

    Katrina – Love shine a light

  30. zogca said

    Siddharta – Platina

  31. zogca said

    Siddharta – Pot v X

  32. maxi said

    Žogca for you & me😉

  33. zogca said

    To pa res.

    Jaz se danes drogiram s Siddharto.🙂

  34. zogca said

    Dino Merlin – Da se kući vratim

  35. zogca said

    Vračajo se!!!

    http://24ur.com/ekskluziv/glasba/vrnitev-skupine-spandau-ballet.html

Leave a Reply

 
