Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Slovenskega naroda sin oziroma hči?!?

Posted by zogca na februar 20, 2009

69 Responses to “Slovenskega naroda sin oziroma hči?!?”

  1. zogca said

    Vsakokrat, ko slišim ime stranke Stranka slovenskega naroda, se mi malo obrne želodec, kajti imam občutek, da ta druščina govori v imenu vseh nas. Tako zavajujoče ime namreč ima. In me zanima … Kaj pravzaprav pomeni biti slovenskega naroda sin oziroma hči? Je to res, kot se venomer posluša, živjenje, polno krivic, bolečin in zatiranja z vseh strani? V končni fazi, že ta pesem nas predstavlja kot hudičevo trpeče ljudi.

    In seveda me zanima vaše mnenje o trenutni politični situaciji, ko, kakor se zdi, ena stranka, ki je na prejšnjih volitvah dobila 0,25 odstotkov glasov, drži v šahu celo državo. Ali pa se komu zdi prav, da to počne? In Podobnik, kaj pravite na političnega mrliča, ki je prikladno vstal od mrtvih in zdaj je on menda tisti, ki bo rešil našo državo in slovensko ozemlje.

  2. Lynx said

    Kaj bi se obremenjevala z imeni, saj le ta dostikrat ne povedo skoraj nič.
    SLS- vsi vemo, da gre za ljudi in ne za živali, SNS-podobno kot SSN, ZARES- kdo ve, če mislijo zares in stranke s pridevnikom demokratična, ki je marsikdaj vprašljiv.
    Poznam Vodopivca, ki pije vse rajši kot vodo in tudi Milošević je bil na koncu hkrati “Slobodan” in zaprt. 😉
    Torej vzemi rupurut in:

  3. zogca said

    Ne vem. Tale Stranka slovenskega naroda se mi zdi nekako najbolj vseobsegajoča po imenu. Se kar čutim dolžna voliti zanje na naslednjih volitvah. :mrgreen: Se bojim, da bodo, če ne bom, rekli, da jaz pa nisem del slovenskega naroda. :mrgreen:

  4. Tana said

    Se pridružujem tvojemu mnenju, Žogca. Tudi meni se obrača želodec, ko slišim za stranko Slovenskega naroda. In kar je še najbolj žalostno, da lahko “krdelo nepridipravov” drži v šahu celo Slovenijo. V tej stranki so namreč ljudje, za katere je boljše, da pošten Slovenec z njimi nima opravka. Ampak, da se jih izogne v velikem loku.

    Kar pa se Podobnikovega Marjančka tiče. Škoda izgubljati besed. On živi v svojem svetu in je resnično prepričan, da je on tisti “poklican”, da bo rešil Slovenijo. Ha,ha,ha….

    Sicer pa politika je k****, kakor koli jo obrneš se sk****. To je mnoje mnenje.

  5. webmaher said

    Žogca-Pink TV-Trenutak istine-nemoj da te čekam:mrgreen:

  6. Lynx said

    “Se bojim, da bodo, če ne bom, rekli, da jaz pa nisem del slovenskega naroda.”

    Tudi če bo kdo to rekel, zaradi tega ne boš postala Italijanka ali Hrvatica.😉

  7. webmaher said

    pa kaj se obremenjujete stem saj je vse po zakonu🙄
    in zakoni so čisto banana republika, tko da vas prosim da se ne razburjate brez pravega vzroka😆

  8. zogca said

    Nekje sem mimogrede ujela prispevek, mislim, da v oddaji Svet, kdo naj bi vse bil v tej stranki in v kakšnem navzkrižju z zakonom so te ljudje. Žal potem tega prispevka nisem mogla najti na spletu. Vem pa, da sem se, ko sem ga videla na televiziji, naravnost zgrozila.

    In kar je še najbolj žalostno, da lahko “krdelo nepridipravov” drži v šahu celo Slovenijo. V tej stranki so namreč ljudje, za katere je boljše, da pošten Slovenec z njimi nima opravka.

  9. zogca said

    Bogsigavedi, kaj vse lahko postanem oziroma kaj me lahko naredijo. Je pa res, da mi ne morejo vzeti državljanstva.😉

    Razmišljam, da bi postala Švedinja.:mrgreen: Išče se Šved!!!:mrgreen:

    Tudi če bo kdo to rekel, zaradi tega ne boš postala Italijanka ali Hrvatica.

  10. zogca said

    Naj nam potem vsaj dajo zastonj banane. :mrgreen: Ni pošteno, da jih moram v banana republiki plačevati. :mrgreen:

    In zakoni so čisto banana republika.

  11. zogca said

    Se je še spomnite???

  12. webmaher said

    Žogca piše: Razmišljam, da bi postala Švedinja. Išče se Šved!!!

    Poznam kar pravega kandidata, ima slovensko in švedsko državljanstvo in sedaj živi blizu tebe😆
    Saj je Vitomir Gros enkrat v parlamentu banane talal Žogca kje si pa bla😆

  13. zogca said

    Na stran državljanstvo, so geni švedski?:mrgreen:

    Poznam kar pravega kandidata, ima slovensko in švedsko državljanstvo in sedaj živi blizu tebe.

  14. webmaher said

    Uf, ne vem kako je z geni-morda fifti-fifti, je pa rojen tam in tudi šole je dokončal tam…ko ga včasih ustavila policija je tako perfektno govoril švedsko, da so samo zamahnili z roko in mu pomahali v slovo😆 😆 😆

  15. zogca said

    A je lep?😉

  16. zogca said

    Ko pride Maxi, bom vsa ta vprašanja zanikala in rekla, da mi je nekdo ukradel računalnik. :mrgreen:

  17. zogca said

    Hrvati so začeli sprejemati izjave (skret papir), v katerih zavračajo naše sklepe (enako skret papir).😉

    http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=1&c_id=193570

    Mlatenje prazne slame se torej nadaljuje.🙄

  18. Tana said

    Hrvaški sabor vrača žogco!!!

  19. zogca said

    Jaz bi to žogco spremenila v žogo, potem pa vsi na stadion. In naj jo brcajo, dokler ne popadajo. Te dejavnosti zdaj jih ne bodo izmučile in mogoče nikoli ne nehajo.

    V Srbiji je drugače en štos o tem, kdaj bo propadla Evropska unija. Ko se ji bodo pridružile republike bivše Jugoslavije. Enako NATO. 😉

    Hrvaški sabor vrača žogco!!!

  20. webmaher said

    Žogca žal te moram razočarat, Maxi je zihr lepša😉
    Srbi imajo prav ampak še prej bo pa prišlo do konca sveta-še malo manj kot tri leta, tko da je vse to le metanje peska v oči…

  21. Lynx said

    “Razmišljam, da bi postala Švedinja. Išče se Šved!!! ”

    Pohiti, preden te Podobnik ne izbriše.
    Skandinavsko svobodomiselna si že, blond menda tudi, potrebuješ le še falsifikat dokumenta in morda tečaj švedščine.
    Ali pa upecaj Ibrahimovića. 🙂

    Šved sam sebe ne more iskati. 😉

  22. zogca said

    Ima on v sebi en švedski gen?😉

    Ali pa upecaj Ibrahimovića.

  23. zogca said

    Brez skrbi, brez skrbi, je.

    Maxi je zihr lepša.

  24. zogca said

    Dokaz ljubezni: Kastracija

    http://24ur.com/novice/crna-kronika/dokaz-ljubezni-kastracija.html

  25. zogca said

    In še v originalu …

    Iskazivao ljubav supruzi na čudan način,
    Subotičanin se sam kastrirao

    http://www.blic.rs/hronika.php?id=79953

  26. Jazz said

    zogca said
    February 20, 2009 at 1:57 pm
    Brez skrbi, brez skrbi, je.

    Maxi je zihr lepša.

    – Najina Maxi.😉

  27. zogca said

    Moja Maxi.😉

  28. maxi said

    Khmmm….
    😉

  29. asdf said

    “Ima on v sebi en švedski gen?”

    da, da kako da ne- zove se de-gen….

  30. Jazz said

    maxi said
    February 20, 2009 at 6:05 pm
    Khmmm….

    Naša Maxi!😉

  31. maxi said

    Naša Maxi!😉

    😛

  32. Jazz said

    Dober večer!

    http://www.mojvideo.com/video-vlado-kreslin-tisoc-let/3da80b78f59e4e8a35fc

  33. maxi said

    Itak, da veš….pa vseeno, zadetek v nulo…

  34. Jazz said

    🙂

    http://www.mojvideo.com/video-vlado-kreslin-odhaja-dan/b791cab369832567f771

  35. maxi said

    Pa tole tudi zame:

    http://www.mojvideo.com/video-u-2-where-the-streets-have-no-name/2d107a6196379697afc6

  36. webmaher said

    Maxi je naša:mrgreen:

  37. maxi said

    Maxi je naša:mrgreen:

    Maxi včasih še sama svoja ni….:-(

  38. StaneP said

    Samo en hiter pozdravček vsem skupaj iz moje nove igracke.

  39. vlatka said

    žogca,

    že en cajt me ni bilo tu…,

    jaz sem slovenskega naroda hči, sem pa tudi hči Zemlje. 😀 Tako, da mi je lahko vsaka sestra ali brat. 🙂

  40. zogca said

    Potujoča pafrumerija je prišla domov.😉

  41. zogca said

    Neopravičene ure.:mrgreen:

    že en cajt me ni bilo tu…

  42. maxi said

    Potujoča pafrumerija je prišla domov.😉

    Žogca enkrat si mi govorila o tvojem naj parfumu, mi napišeš še enkrat, ker sem pozabila kater je.:mrgreen:

  43. zogca said

    Thierry Mugler in sicer Angel.

    Videti je pa takole.

  44. zogca said

    Drugi najljubši pa Addict od Diorja.

  45. zogca said

    Z Jovanko sva se tako zalivali, da se jaz verjetno voham na dvesto metrov. Jovanka samo na petdeset, ker ona si ne da duška do konca, jaz pa … Ampak seveda, zdaj se ne ve, kateri je tisti, ki sem si ga dala levo pod vratom in za katerega Jovanka pravi, da mi najbolj paše. Če sem se pa zalila s dvajsetimi.😉

  46. vlatka said

    žogca,

    oki doki, bom nadoknadila 😀

  47. maxi said

    Addict-a imam in mi je trenutno najboljši, ampak je primeren za zimo, jaz se pa pripravljam na pomlad…🙂

  48. zogca said

    Za Addict je moj bratranec rekel: “Tako miriše da smrdi.”:mrgreen:

    Za pomlad.

    Danes so imeli promocijo Lacoste Pink.

    Meni je deloval kot prijeten pomladni vonj.

  49. maxi said

    Pink mi ni všeč, sem ga že vonjala. Jaz imam pri parfumih tak težek okus.

  50. zogca said

    Jaz trenutno uporabljam te tri parfume.

    Nimam pa trenutno svojega najljubšega parfuma. Ampak to je samo trenutno. Ker če ga grem nabavit, teh treh ne bo porabila.

  51. zogca said

    Zame Pink ni, je pa vonj prijeten. Jaz kupujem izključno sladke parfume.

    Jaz imam pri parfumih tak težek okus.

  52. zogca said

    Tale mi je tudi ostal v zelo lepem spominu in ga bom gotovo še kdaj kupila.

  53. zogca said

    Potem se neopravičene ure izbrišejo. :mrgreen:

    bom nadoknadila

  54. Spider said

  55. zogca said

    Drugače je pri Muglerjevih pafrumih najboljše to, da ti v originalno embalažo napolnijo originalen pafrum. V Mullerju, na primer, še do nedavnega je bilo tako, stoji ogromna zvezdica. In če ti prideš s svojo prazno zvezdico, ti jo napolnijo. Skratka, ni ti treba znova kupovati embalažo in vse, ampak jo samo napolniš. Tukaj profitira uporabnik in Mugler. Uporabnik zato, ker je polnjenje več kot enkrat cenejšen kot kupovanje nove embalaže. Mugler pa, ker mu ostajaš zvest. Rada bi poudarila, da to ni tisto, ko se prodajajo neoriginali in polnijo. Tukaj gre za original Angel, samo embalaže ne kupuješ še enkrat. Je pa tako, polnijo samo v original Angel zvezdico in v nič drugega. Ponjenja ni, če nisi prej enkrat kupil Angel pafrum, seveda original.

  56. zogca said

    Spider, joj, ko bi mi bila dana še ena.😉

  57. maxi said

    Tega od CC Euphoria tega moram it povonjat.

  58. zogca said

    Tega sem največ uporabljala, ko sem bila srečno samska tam dve leti in pol nazaj. Moški so kot magneti rinili vame. Pa ne vem, ali zaradi mene ali zaradi pafruma.😉

    Tega od CC Euphoria tega moram it povonjat.

  59. zogca said

    Michael Jackson – I just can’t stop loving you

    Prosim, če začnete zbirati denar za Žogcino lobotomijo.😉

  60. maxi said

    Jaz se spomnim lani poleti tega od CC, ki je bil sicer unisex

    http://www.perfumeland.com/calvin_klein-ck_one-unisex.html

    in mi je noro dobro dišal.

  61. Spider said

    Še ena mojih najljubših:

    Aaron Neville: Tell it like it is

  62. zogca said

    Ga bom šla povohat.

    Jaz se spomnim lani poleti tega od CC, ki je bil sicer unisex.

  63. zogca said

    Jaz pa iščem en komad. Naslov je nekaj z garden. V nekem parku sta se dobivala toliko in toliko let in danes se dobita zadnjič, to bo last goodbye. Se komu kaj sanja?

  64. zogca said

    Našla sem!!!

    Manhattans – Kiss and say goodbye

  65. webmaher said

    Bombaaaaaaaaaaa Žogca, super komad😆

  66. webmaher said

    Žogca a se tega spomniš Kojak-Some Broken…

  67. zogca said

    Link ne dela.

  68. webmaher said

    uf še enkrat Kojak-Some Broken a so tri pikice škodovale linku😆

  69. maxi said

    CC Euphoria sem povonjala, pa mi ne sede….Murglerjev Angel pa ni imel testerja😦
    Mislim, da si bom kupila One od CC. Tako dobro mi diši, nekje med moškim in žensko…kot, da je BI…he he

Leave a Reply

 
