Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

V tvoji duši spim, v mojem srcu sanjaš!

Posted by zogca na februar 18, 2009

PESEM ZA NAJU

V tvoji duši spim.
V mojem srcu sanjaš.
V tvojih dlaneh gorim.
V tvoji izmišljiji se ljubiva do konca.
V tvojih očeh umiram, vrnjen davnini.
V mojih črkah dišiš
po nežni živalci iz pragozda.
V tebi se spet najdem, reka me odnaša.
V sebi te čutim, silovito deževje,
topline rek, monsun večnosti.
V tvojih sanjah prepoln tišine zaspim
na morski brežini, iz čiste svetlobe.
V meni poješ, plešeš, se ljubiš,
me božaš, ti, samo ti.
V tebi sem tvoj, vse bolj, vse bolj popoln,
z vso lepoto nesmrtne pesmi.
V moje pokrajine se preseljuješ, nevzdržno.
Vate padam. Na mah nežnih ros,
na slapove ljubečega petja.
Vame toneš, čutim tvoje ustnice,
dehtečo kožo slačenja, trepet bližine.
V naju se rojevajo nova vesolja,
še nikoli prej obstoječa, neponovljiva.
Z nama se odpirajo, razcvetajo, širijo,
pljuskajo, tečejo, šumijo.
So poezija, željno božanstvo,
žareči travniki rož, oceani srečnih besed.
Kam plavajo, kipijo, kličejo, iščejo,
želijo: silovito, nežno, mehko, strastno?

Ivan Dobnik

59 Responses to “V tvoji duši spim, v mojem srcu sanjaš!”

  1. zogca said

    Sonček je.😉 In jaz sem skuštrana.😉

    Strmina – Nocoj bila bi s teboj

  2. zogca said

    In še Kekec!!!

    Kdor vesele pesmi poje
    gre po svetu lahkih nog,
    če mu kdo nastavi zanko,
    ga užene v kozji rog.

    Jaz pa pojdem in zasejem
    dobro voljo pri ljudeh.
    V eni roki nosim sonce,
    v drugi roki zlati smeh.

    Bistri potok, hitri veter,
    bele zvezde vrh gora,
    gredo z mano tja do konca
    tega širnega sveta.

    Jaz pa pojdem …

  3. Andrej said

    Žogca:
    Sonček je. In jaz sem skuštrana.
    💡 Ali pa:
    Sonček je in ti si luškana.

  4. zogca said

    A da sem?😉 To je pa sploh luškano. Dobila sem mejl, ampak sem bila prelena za tipkanje. Te bom raje poklicala, ti pa me ustavi, če moreš, ko bom čvekala do nezavesti. 😆

    Sonček je in ti si luškana.

  5. Andrej said

    ;-)Ne bo problemov.😀

    Neorginalni klon baterije na mobiju, po sedmih letih jemlje slovo.😦
    Tako, da če mobi ni priklopljen na polnilec traja pogovor 10 minut, na nekaj podlage.
    Tako, da ti kar pokliči.😀

    LP Andrej

    Kupiti novo baterijo ali mobi, to je zdaj vprašanje.

  6. zogca said

    Nov mobi!!!!

    Kupiti novo baterijo ali mobi, to je zdaj vprašanje.

  7. zogca said

    Kar pomeni, da bom morala govoriti trikrat hitreje kot bi sicer.:mrgreen: Okoli treh, pol štirih.😉

    Če mobi ni priklopljen na polnilec traja pogovor 10 minut, na nekaj podlage.

  8. zogca said

    Jaz sem mobi kupila tukaj http://mobisvet.si/ in sem zelo zadovoljna. Če se ti ljubi, prebrskaj. V dveh dneh so mi ga poslali in se mi zdi, da so njihovi telefoni bili narejeni za avstrijsko, ne naše tržišče, kar že samo po sebi pove, da so boljši.

  9. Tana said

    Ta slikca pa mi ni všeč. Se mi zdijo roke preveč “plastične” – nenaravne. Ne vem, ali se samo meni tako zdi … Ker sicer moram reči, je večina tvojh slikic in tudi tvojih prispevkov, kul.

  10. zogca said

    So, da. Čisto so plastične. Pa se mi ne zdi, da so hoteli to skriti. Jaz to fotografijo razumem tako. Na sebi si predstavlja roke, ki jih v resnici ni. Tako jaz. In mi je šlo skupaj s tem spanjem v duši in sanjanjem v srcu in vsem, kar se dogaja v glavi, v resničnosti pa ne obstaja. Se pa povsem strinjam, da bi roke lahko naredili tudi “bolj človeške”. Ne vem, zakaj jih niso.

    Sicer pa hvala.

  11. Magi said

    Sončen pozdrav po dolgem času!
    Pravkar sem kupila vstopnico za koncert Bruca Springsteena, ki bo 5.julija na Dunaju in sem zdaj tako važna, da moram vsem povedat!!!
    Ampak brala sem vas pa kar redno.
    Monica je pa cool,kot vedno, lp in še kdaj nasvidenje

  12. Jazz said

    Magi said
    February 18, 2009 at 5:14 pm
    Sončen pozdrav po dolgem času!
    Pravkar sem kupila vstopnico za koncert Bruca Springsteena, ki bo 5.julija na Dunaju in sem zdaj tako važna, da moram vsem povedat!!!
    Ampak brala sem vas pa kar redno.
    Monica je pa cool,kot vedno, lp in še kdaj nasvidenje

    Važička… 😉 brake a leg😀

  13. Jazz said

  14. maxi said

    Uuh…Springsteen je tudi car….

  15. zogca said

    Jaz ga blazno rada poslušam. Koliko si dala za vstopnico in kje? Me mika in to fejst.😉

    Pravkar sem kupila vstopnico za koncert Bruca Springsteena, ki bo 5.julija na Dunaju in sem zdaj tako važna, da moram vsem povedat!!!

  16. zogca said

    Moja najljubša Springsteenova pesem!!!!!!!!!

  17. Jazz said

    maxi said
    February 18, 2009 at 6:41 pm
    Uuh…Springsteen je tudi car….

    Maxi maxi… daj no daj😉 ej, rabil bi tvoje mnenje o nečem…

  18. zogca said

    Bruce Springsteen – Hearts of stone

  19. zogca said

    Še kdo spremlja sago Čepin???

    Zdaj je Aleševa ljubica posnela glasbeno remek delo, katerega besedio naj bi bilo sporočilo Urši.

    http://24ur.com/ekskluziv/domaca-scena/ursa-cepin-sesula-matejo-malnar.html

    Zelo ceneno! 🙄

  20. maxi said

    Maxi maxi… daj no daj😉 ej, rabil bi tvoje mnenje o nečem…

    Ti ga ne morem podat, dokler ne vem o čem…😛

  21. zogca said

    Pobiram stave.

    Je povezano s seksom, kajne? :mrgreen:

  22. maxi said

    Je povezano s seksom, kajne?:mrgreen:

    Stavim, da ni…hehe

    (bova zvedle kmalu, če imava srečo… Jazz hodi hitro spat🙂 )

  23. zogca said

    Imam eno foro. Kdo hodi spat s kurami? Petelini.

    In potem se spomnim Balaševićeve pesmi o petlu.

    Čeprav ta petelin iz pesmi je bil ponoč zelo aktiven.😉

  24. Jazz said

    zogca said
    February 18, 2009 at 9:40 pm
    Pobiram stave.

    Je povezano s seksom, kajne?

    Veš kaj…😦

  25. Jazz said

    (bova zvedle kmalu, če imava srečo… Jazz hodi hitro spat )

    Ja,no…saj veš,da če se nagnem pod 60 stopinj že spim.😉

  26. zogca said

    Ne vem. Povej mi. Ali pa vsaj Maxi povej, jaz bom pa prisluškovala.😉

    Veš kaj…

  27. Jazz said

    maxi said
    February 18, 2009 at 9:37 pm
    Maxi maxi… daj no daj ej, rabil bi tvoje mnenje o nečem…

    Ti ga ne morem podat, dokler ne vem o čem…

    Ja,no.Se grem popolno preobrazbo😉 Iz kao spalnice😦 urejam samsko sobo (namesto petih,samo meter pa pol omare,itd…)nekakšen predprostor Kartuziji Pleterje.Sem malo v dilemi glede barv sten,stropa…
    Pa te sprašujem,če se midva končno dava dol; kakšno ozadje bi rada,ko ti končno pokažem Tvojga Boga?

    http://www.mojvideo.com/video-in-ko-enkrat-bom-umrl/f121555717bd9c1ba6eb

  28. Jazz said

    zogca said
    February 18, 2009 at 10:36 pm
    Ne vem. Povej mi. Ali pa vsaj Maxi povej, jaz bom pa prisluškovala.

    Všeč so mi tud barve v tvoji spalnici,pa ne vem,če si upam… Jupol trend?

  29. zogca said

    Preveč me zdaj vprašaš. Tega je že več kot dve leti. Vem pa, da so vse barve v mojem stanovanju pralne. Če se kje kaj umaže, mokra krpa in gremo.

    Jupol trend?

  30. zogca said

    Bruce Springsteen – Working on a dream

    http://www.rtvslo.si/mojvideo/menart-records/bruce-springsteen-working-on-a-dream/10605/

  31. Magi said

    Oj, zdaj zaključila z delom,mi kar šlo, pa vidim vel kup komadov, hvala Žogca!!!!!
    ja, važna pa sem in to zelo,sem ga poslušala že daljnega leta 92 v Munchnu,zdaj je sicer malo starejši, pa še vedno dober, hm kaj naj rečem,danes že cel dan gledam “Dancing in the Dark”, uh!!!! Karte sem kupila preko vstopnice.com, cena s prevozom iz Lj je 125 Eur, se mi še ne zdi veliko, je pa na tribuni.
    No, zdaj grem pa pod kovter pa mačjega otroka vzamem zraven:)))).

  32. zogca said

    Hvala, bom šla raziskat. Čeprav bi jaz raje možnost brez prevoza, samo vstopnico. Kajti jaz bi, če sem že tam, ostala še kakšen dan. Imam namreč zelo rada Dunaj in imam tam en hostel, kamor se zelo rada vračam. Tam blizu, kjer je živel in delal Freud.😉

  33. zogca said

    Bruce Springsteen – Long walk home

    http://www.rtvslo.si/mojvideo/menart-records/bruce-springsteen-long-walk-home/3266/

  34. webmaher said

    Brus za kure, ki gredo zgodaj spat😆

  35. zogca said

    Jaz sem kura, ki gre zdaj spat.😉

    Večno on fire. Le kaj bo z menoj?

  36. asdf said

    “Čeprav bi jaz raje možnost brez prevoza, samo vstopnico.”

    ni problema…
    http://www.oeticket.com/portal/de/

    če greš z vlakom, pa tudi ne, ker vozi direktnega iz ljubljane… v katerem pecirku je hostel? maš pa tudi on slovenski dom, je pa vprašanje ali te sprejmejo. no ja- saj si nuna…
    ajt… (me že dolgo ima, da bi rekel- ta žoga ni dovolj napumpana, ča tak’ zgodaj spat hodi….)

  37. webmaher said

    ma sej bom jaz tudi počas šel, danes sem nekam čudno zmatran🙄
    nekaj mi je zgleda na psiho udarilo😆

  38. zogca said

    Z vlakom hodim. In vedno dobim fejst poceni povratno karto.

    če greš z vlakom, pa tudi ne, ker vozi direktnega iz ljubljane…

  39. asdf said

    sem pogledal malo proste karte, so še samo “slabše” proste- so pa najcenejše…
    pa verjetno se jih da še kje drugje poiskat…
    noč…

  40. zogca said

    To je moj hostel.

    http://www.porzellaneum.sth.ac.at/GB/index.php

    Kateri becirk je to, ne vem. Mogoče deveti?

    v katerem pecirku je hostel?

  41. zogca said

    Meni je kronično pomanjkanje seksa.😦

    nekaj mi je zgleda na psiho udarilo

  42. asdf said

    lep firtl- to je za parlamentom in univerzo takorekoč… pa do mariahilferce tut ni daleč…
    meni je nashmarkt najboljši- to je tržnica blizu secesije- taki avstrijski bušjak… no pa tut kakšen tapravi koncert se najde… ja dunaj je res lep. pa še vinotoči v 16 pecirku… ko v slovenskih goricah🙂
    ja spet bom moral na kak obisk…

  43. zogca said

    Tako rekoč, da. Tramvaj postaje gredo takole – parlament, Burgtheater, Schottentor in potem so še tri kratke postaje in si tam. Jaz sem zelo zadovoljna z lokacijo. Še posebej, ker se na Sud Banhof (kamor pride vlak in Ljubljane) usedeš na vlak in te dobesedno tram pripelje pred vrata hostla. Grem za tram D.

  44. zogca said

    Right here waiting – Richard Marx

  45. Lynx said

    Zanimivo, da sem zjutraj tudi jaz, ob iskanju enega komada naletel na Richarda Marxa.
    Pa da se ne ponavljamo, Bryan Adams:

  46. zogca said

    Trenutno poslušam Bajago!!!

  47. zogca said

    Pink Floyd – Comfortably numb

  48. maxi said

    Jazz….jaz hočem oranžno…al steno, al strop…al pa vsaj posteljnino:mrgreen:

  49. zogca said

    Pridi spat k meni.😉

  50. maxi said

    Pridi spat k meni.😉

    Če pridem k tebi, ne pridem zastonj…😆

  51. maxi said

    Sem malo čudno napisala…hotla sem reči, da če pridem, ne pridem spat:mrgreen:

  52. zogca said

    Oooooooooooooooooooooooo …😉

  53. zogca said

    Kje je Janis, da bi prebrala, kako zelo napredujeva?:mrgreen:

  54. Jazz said

    Kje je Janis, da bi prebrala, kako zelo napredujeva?

    Kaj pa jaz?😦 Sta pomislili na trikotnik?😉 No,če ne….😦 Maxi,vsaj oranžno odejico vzemi s sabo…🙂

  55. zogca said

    Maxi, a sva???

    Sta pomislili na trikotnik?

  56. maxi said

    Maxi, a sva???

    Hmmmmm….tole bi bilo vsaj za razmislit…🙂

  57. zogca said

    Kaj pa vem? Jaz sem se mislila moškim dokončno odreči.😆

    Hmmmmm….tole bi bilo vsaj za razmislit…

  58. zogca said

    Riblja čorba – Kako je lepo biti glup

    Ta pesmica me pa spominja na mojega do obisti pokvarjenega oboževalca.😉

  59. Jazz said

    Se pravi da nista….😦

    Riblja čorba – Kako je lepo biti glup

    – je bla pa tud naša himna v partizanih😉

Leave a Reply

 
