Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Del tebe v meni ne bo nikoli umrl!

Posted by zogca na februar 16, 2009

76 Responses to “Del tebe v meni ne bo nikoli umrl!”

  1. zogca said

    Duranovci, moja prva velika ljubezen.😉 U2 so prišli pozneje.

  2. zogca said

    Danes pa jaz gledam dnevnik. In glej, šment, spet, kakor vidim mlajši brat Podobnik rešuje našo državo. Jaz pa sem mislila, da je on političen mrlič. Ko sem zadnjikrat slišala zanj, je imel nekje v Srbijo farmo kokoši, ki je nečastno propadla.

    http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=1&c_id=193279

    Kok se dogaja!🙄

  3. webmaher said

    pust politiko, boš “grda ratala”😉

  4. zogca said

    Ih, saj se ne mislim ukvarjati. Sem že zdavnaj prešaltala. Niso mi zanimivi. Sem pa danes na MON-u prebrala, da obstaja nekaj, čemur se reče Red Tube. Si to vedel? Ste drugi vedeli? Luštno.😎

  5. webmaher said

    To je že zgodovina – sicer pa merki da kaj ne fašeš🙂

  6. zogca said

    Jaz sem pač za časom. Kako misliš fašem? Saj ne mislim nič dajati dol, samo par kratkih filmčkov sem pogledala. Kot na YouTubu. Ničesar nisem dajala dol.

  7. webmaher said

    na takih straneh lahko hitro dobiš kakega trojanca, zato previdno…

  8. zogca said

    To, da imam antivirusni program, ne pomaga? Ne, saj drugače jaz nisem nič brodila po tej strani, gledala sem tisto, kar je bilo na naslovni. Sicer mi pa zadevščina že jutri ne bo več zanimiva. Je pa res, da ni zaželeno, da se mi računalnik sesuje, ker me je moj računalniški genij zapustil.😥

  9. zogca said

    Vsakič, ko si zavrtim ta komad, pomislim, kako sem Trnovčanki predstavljala vse čare Duranovcev. In Trnovčanka je rekla – ko me nekaj dni ne bo, veste, da nisem več 2 v 1. In zdaj se res ni nekaj dni javila, tako da … Mogoče nas je že eden več.🙂

  10. zogca said

    Duran Duran – The Chauffeur

    Se mi zdi, da sem edina fenica.😦 Ampak se ne bom pustila motiti.😛

  11. John said

    Sem pa danes na MON-u prebrala, da obstaja nekaj, čemur se reče Red Tube. Si to vedel? Ste drugi vedeli? Luštno.

    Kolikor je meni znano je to samo vrh ledene gore…🙄

  12. zogca said

    Kako to misliš? Potrebujem prevod.😉

    Kolikor je meni znano je to samo vrh ledene gore…

  13. John said

    No, v prevodu to pomeni da je ponudnikov takšne vrste vsebin precej več, kot si predstavljamo…Tale RedTube je samo malo bolj znan.😉

  14. zogca said

    Aaaaaaa! Saj jaz v bistvu tega ne potrebujem, ker imam domišljijo
    vedno v turbopogonu. Zdaj pa še čutim prihajajočo pomlad …

  15. trnovčanka said

    Jaz sem še tukaj😀 Ampak me že živci dajejo. Možgani na paši. Ne bo več dolgo.

    Še dobro da je moja doza smeha na sporedu.:mrgreen:

    Duranovci pa … Ko bo tole približno mimo obljubim, da si povlečem dol vso diskografijo. Totalno dobri so. Tudi poznejši. Šminkerji😉

  16. zogca said

    Še si 2 v 1. Jaz se večkrat na dan spomnim nate in si mislim – je ali ni. Verjamem, da te dajejo živci, verjamem. In verjamem, da boš čez 12 minut, ko bo Lord, vsaj malo pozabila. Vsa čast ti, jaz bi delala takšno paniko, da … Po moje bi imela kakšen fotelj pred vhodnimi vrati in čakala. 😆

  17. trnovčanka said

    Hihi ni slaba ideja tale s foteljem. Moji otroci pač zamujajo. Tudi jaz sem, pa tudi moja mama je.

    Lord je pa res balzam. Še dobro za vsakotedenski timer, da mi ni treba skrbet, da bom kak del zamudila. NE BOM!

  18. zogca said

    Jaz sem prišla pa deset dni prezgodaj. Ampak je treba upoštevati dejstvo, da sem si nekje na pol poti malo premislila oziroma sem imela malo preveliko glavo za mojo mamo, zato so me ven povlekli z vakumom. Ko sem se kdaj hecala, da so me mogoče v porodnišnici zamenjali, sta mi vedno razložila, da bi bilo kaj takšnega nemogoče, ker sem imela na glavi veliko buško (od vakuma).:mrgreen:

    Ne bo zamudila. Samo tile morajo nehati čvekati o denarju. 😯

  19. zogca said

    Če pa bi rada zadevo malo pospešila … Si brala, da svetujejo seks, ker naj bi sperma … Ampak verjetno si v tem stanju ne moreš predstavljati, da bi seksala. Vsaj jaz si ne, pa si lahko predstavljam marsikaj.😉

  20. trnovčanka said

    Ojej vakum. Velike glave pa poznam. Ta jo tudi ima.😉

    Nehali so. Kavč prihajam!

  21. trnovčanka said

    Poznam vse metode za pospeševanje, pa pri meni ne delujejo. Preverjeno.

  22. zogca said

    Šibaj na kavč!!! In če se ne tipkamo, preden greš rodit – srečno! In brez strahu. Vse bo v redu. Zaupaj Žogci, ki ima nezmotljiv šesti čut!!!

    Nehali so. Kavč prihajam!

  23. webmaher said

    Lorda bi pa z največjim užitkom gledal skupaj z Žogco – bi tekmovala kdo bo dle časa resen-danes bi jaz zihr izgubu:mrgreen:
    Trnovčanka tudi jaz čutim, da bo vse v redu, včasih tudi meni deluje šesti čut nezmotljivo😉

  24. zogca said

    Nekaj za moško populacijo.

    Lepa žena Simona Le Bona.

  25. StaneP said

    Kdo že poje tisti komad: “Come Undone”?
    Duran Duran.
    No, saj ni treba dvakrat povedat, saj nisem neumen…
    he he

  26. zogca said

    To je vedno govoril moj oče.🙂

    Kdo že poje tisti komad: “Come Undone”?
    Duran Duran.
    No, saj ni treba dvakrat povedat, saj nisem neumen…
    he he

  27. zogca said

    Duran Duran – Seventh stranger

    Nemogoče je opisati občutke, ki me prevevajo ob poslušanju te pesmi.

  28. StaneP said

    A boš šla na Madonno?

  29. zogca said

    Gledam, če Gugl vrže ven kakšnega od posterjev, ki sem jih imela na steni. Ampak ne vrže. Moja soba je bila polepljena z Duranovci.😉

  30. zogca said

    A veš, da sem premišljevala, da bi res šla. Seveda ne bi kupila tistih luksuznih kart, eno izmed tistih za nas reveže.

    A boš šla na Madonno?

  31. StaneP said

    Kaj pa je 300€ za tak dogodek in VIP ložo!? Vsaj kaj vidiš!! Ti pa revež ja. he he

  32. StaneP said

    Jaz tudi premišljujem. Upam, da ne bom do septembra…

  33. zogca said

    Mah, ti povem, da 300 evrov ne dam za koncert. Za ta denar si lahko plačam osem nočitev na Dunaju plus karto to tja.

  34. StaneP said

    Gorenjka?

  35. zogca said

    330 evrov je registracija za avto, ki ga potem vozim eno leto. Zdaj pa molim, kot vsako leto, da bo šel skozi tehničnega.😉

  36. zogca said

    Kje pa. Jaz sem skorajda cepljena proti varčevanju. Ampak imam pa en sistem v glavi, kaj je vredno in kaj ne. Madonnin koncert pač zame ni vreden 300 evrov.

    Gorenjka?

  37. zogca said

    Duran Duran – New Moon on Monday

  38. StaneP said

    Kot jaz. Ampak Madonna bi se mi skoraj zdela vredna tega. Rajši dam 300€ in kaj vidim, kot 100€ in potem gledam čez cele Stožice. Logika “bil sem tam” me ni nikoli privlačila. Ali “orng” ali pa rajši nič. V skladu s svojimi možnostmi seveda…

    Ampak imam pa en sistem v glavi, kaj je vredno in kaj ne.

  39. zogca said

    V bistvu mi ne gre za to, da jo vidim. Ampak za tisto vzdušje. In seveda glasbo, ki se bo enako slišala povsod. Previdevam, da bo ozvočenje, kakršno mora biti. 300 evrov ne bi dala niti za Duranovce niti za U2. Bi pa dala 300 evrov za Andreo Bocellija, ampak on je res edini, za katerega bi dala 300 evrov.

  40. zogca said

    Za tole dam 300 evrov!!!

  41. zogca said

    In za to dam 300 evrov!!!

    Na suho mi pride, ko ga slišim.😉

  42. zogca said

    Andrea Bocelli & Zucchero – Miserere

    To je pa zame vrhunec!!!

    1001 krat sem poslušala ta komad.

  43. StaneP said

    Pa kje si zdaj našla Andreo!? Vse kocine mi gredo pokonci…


    Samo fulllll boljša izvedba je z Anno Tatangelo. Ona mu uspešno parira z glasom! Samo ju Tube ne najde. Grrrr… Čeprav tale tamala tudi zelo lepo poje!

  44. StaneP said

    Podajva si roke… Zdaj si me pa zrajcala. Jutri bom šel iskat kje bo v bližnji prihodnosti koncertriral. In ga bom šel gledat!! No, poslušat!!

    1001 krat sem poslušala ta komad.

  45. zogca said

    Njega imam jaz najraje. To je zame najlepši glas na celem svetu. Imam vse njegove albume, verjetno z izjemo zadnjega, kar bom sanirala in ga kupila. Zadnja leta ga sicer poslušam manj kot prej, ampak to ne pomeni, da sem ga kakorkoli pozabila.

    Pa kje si zdaj našla Andreo!? Vse kocine mi gredo pokonci…

  46. zogca said

    Na albumu je ta verzija pesmi!!! Z Georgio.

  47. StaneP said

    Pa magari v Milano…

  48. zogca said

    Moja ljubezen do Andree se je začela pa s tem duetom!

    Ta komad mi je bil popolnoma brezvezen, ko ga je pel samo Eros. Še ko sem bila jaz v osnovni šoli. Potem ga je pozneje zapel z Andreo in … Isti komad, ampak kot dan in noč.

  49. zogca said

    Do tja se moram tako ali tako enkrat privleči.

    Pa magari v Milano…

  50. zogca said

    To je pa njun poznejši duet!

    Nel cuore lei – Andrea Bocelli & Eros Ramazzotti

  51. StaneP said

    Po novem letu je bil en Andrea-jin kncert na TV-ju. Tam sta pela skupaj. Lepo, da so solze tekle… In potem še njen pogled njemu. Hudoo…
    http://www.annatatangelo.com/

    Na albumu je ta verzija pesmi!!! Z Georgio.

  52. StaneP said

    In človek je slep. Vprašanje, če bi pel tako srčno in občuteno, če bi videl? Glas ima itak. Samo glas je šele polovica, če mene kdo vpraša.
    Daj v prihodnjih dneh naredi še dan za Italijanske legende na čelu z Andreo. Da ne bova Duranovce čist povozila!

  53. zogca said

    Upam, da jutri nadaljujeva to debato. Žogca bo zdaj odžogcala do kavča. Takrat, ko ga fejst pogrešam, v spalnici ne morem zaspati, na kavču pa takoj zaspim. Je manj prostora in se mi zdi, da se stiskam. Zato je nocoj spet na vrsti kavč.😉

  54. zogca said

    Obvezno!!! Nekoč davno je bil italijanski dan. Pa je res tega že dolgo, kakšne štiri mesece. Kmalu bo italijanski dan, obljubim.

    Daj v prihodnjih dneh naredi še dan za Italijanske legende na čelu z Andreo.

  55. StaneP said

    Cepec jaz! Tisti duet je bil z Lauro Pausini!! :tup

    Po novem letu je bil en Andrea-jin kncert na TV-ju. Tam sta pela skupaj. Lepo, da so solze tekle… In potem še njen pogled njemu. Hudoo…

  56. zogca said

    Tukaj skupaj pojeta Vivere!

  57. StaneP said

    Lepoo… Laura ima tudi tako dober glas. Čisto ženski, ženstven, pa vendar nekako žameten.
    Preko UseNext-a že vlečem dol DVD

    Tukaj skupaj pojeta Vivere!

  58. zogca said

    Laura Pausini me pa spominja nanj!!! Vsakokrat, ko me je kam peljal, je dal noter njen CD.

  59. StaneP said

    A jebi ga… No, lepo. Dober glasbeni okus!

  60. zogca said

    On je menda nežna duša, zato ima rad nežne pesmi.

  61. zogca said

    La solitudine – Laura Pausini

  62. zogca said

    Laura Pausini – Strani amori

  63. StaneP said

    Jaz osebno imam najrajši “nežno” vendar srčno in strastno glasbo, ki jo mora pravilo peti ženska. Mislim, da ni toliko pomembno, kakšen je moški v sebi, pomembneje je kaj želi videti ( kaj mu je všeč ) pri ženski.
    Čutnost, nežnost, srčnost in nenazadnje strastnost… To kupim takoj! Raznorazne možače v takšni ali drugačni obliki ali embalaži, mislim da odbijajo večino moških.
    V postelji so dovolj ene kosmate noge ( par ) in doma je dovolj en par hlač… Jap!

  64. StaneP said

    To mi delaj…

    Laura Pausini – Strani amori

  65. zogca said

    To sodi v čisto zgornjo objavo.😆

    V postelji so dovolj ene kosmate noge ( par ) in doma je dovolj en par hlač… Jap!

  66. StaneP said

    Sem prebral ja. Zelo dober post! Zaradi vseh teh ženskih komplikacij si pa čisto nič ne želim biti ženska. V bistvu ste res boge, ker “morate” toliko skrbeti zase. Če te malo potolažim, leta nazaj sem se enkrat skoraj počutil kot pedofil zaradi “oskubljene kure”. Ona 20, jaz čez trideset. Ampak sedaj se pa kar zgrozim, če vidim kakšno zaraščeno…
    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/gola-madonna-za-29-000-evrov.html

    To sodi v čisto zgornjo objavo.😆

  67. zogca said

    Laura Pausini – Ascolta il tuo cuore

  68. StaneP said

    Še en predlog. Napiši še post v zvezi z moškim depiliranjem okrog “petelina”. Me prav zanima kaj imate ženske za povedati…

  69. zogca said

    Lejga, to fotko prilepi tja in začni debato. Da je ne bom vedno začenjala jaz.😉

    Sem prebral ja. Zelo dober post! Zaradi vseh teh ženskih komplikacij si pa čisto nič ne želim biti ženska. V bistvu ste res boge, ker “morate” toliko skrbeti zase. Če te malo potolažim, leta nazaj sem se enkrat skoraj počutil kot pedofil zaradi “oskubljene kure”. Ona 20, jaz čez trideset. Ampak sedaj se pa kar zgrozim, če vidim kakšno zaraščeno…
    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/gola-madonna-za-29-000-evrov.html

  70. zogca said

    Je bil že napisan. Žal komentarjev ne moreš prebrati, jih pa bilo čez 200, ker je bilo to še na starem blogu. Objava je bila pa takšna.

    https://zogca.wordpress.com/2008/11/10/ko-naravno-postane-nenormalno/

    Še en predlog. Napiši še post v zvezi z moškim depiliranjem okrog “petelina”. Me prav zanima kaj imate ženske za povedati…

  71. StaneP said

    Imam Saab-a na testu ter se grem še malo peljat. Kaj babnce menite o tej kišti:
    http://saab.si/modeli/9-3-sport-sedan/slike

  72. zogca said

    Ti tukaj rajcaš poštene ženske, ki smo počene na švedske avtomobile. Vem te jaz, vem te jaz!!!😆

  73. StaneP said

    Nisem vedel da si počena na švede… No, vsekakor sedaj lahko rečem, ko sem ga imel cel dan, Saab-a namreč, da je kišta zlo fajn. Marsikaj mi je tudi zelo všeč ( predvsem njegova drugačnost), vendar me je žal pustil hladnega. In ja, moja denarnica je zelo vesela, ker je ugotovila, da obstoječa Laguna kljub letom praktično ne zaostaja za Švedom. Jutri imam pa Audija. Denarnica je že besna! Noče niti testne uporabe…
    Rajcam pa vedno rad! Ali si že kdaj pisala o avtih, ker ravno tko izpade, kot da sem ti to napisal ker si že nekam napisala, da so ti všeč švedi?

    Ti tukaj rajcaš poštene ženske, ki smo počene na švedske avtomobile. Vem te jaz, vem te jaz!!!😆

  74. zogca said

    Jaz – Volvo, Saab

    Maxi – Volvo

    Da boš vedel.😉

    Aha, sem pisala o avtih v komentarjih.

    Kot tudi to, da me na avto nihče nikoli ni dobil in me tudi nikoli ne bo.😉

  75. StaneP said

    Lepo! Sem se že ustrašil da si “tiste” vrste… Namesto da bi delal, gledam in poslušam Boccellijev DVD. Vidim, da nekaj časa ne smem na tvoj blog, ker me mečeš iz ustaljenih tirnic…
    Ej a si vedla, da Boccelli zna jahati konje? Madonca, dober je.

    Kot tudi to, da me na avto nihče nikoli ni dobil in me tudi nikoli ne bo.😉

  76. zogca said

    Nope.

    Ej a si vedla, da Boccelli zna jahati konje?

Leave a Reply

 
