Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Razklenila bom srce!

Posted by zogca na februar 15, 2009

NOČEM UMRETI

Nočem umreti, ne da bi živela.
Ne bom se bala
padca in ognja.
Raje živim svoje dni,
dovolim življenju,
da me odpre,
razblini moj strah,
me naredi bolj dostopno.
Razklenila bom srce,
dokler ne bo razprlo peruti,
postalo bakla, obljuba.
Tvegala bom
in stopila iz svoje sence,
živela tako,
da bom vsako prejeto seme
predala naprej drugim kot cvet
in bom vsak prejeti cvet
poslala v svet kot zrel sad.

Dawna Markova

25 Responses to “Razklenila bom srce!”

  1. zogca said

    Sissel & Placido Domingo – Fire in your heart

    Še vedno ena najlepših pesmi vseh časov.😉

  2. maxi said

    Lepa pesem…nekaj podobnega si citiram jutro za jutrom. Mislim, da me premika…čeprav je nevarno, se ne bojim več.

  3. zogca said

    Za svojo dušo sem zdaj kupila http://www.studentskazalozba.si/si/knjiga.asp?id_knjiga=1097 in se veselim.😉

  4. zogca said

    Seme, ki želi rasti,
    mora sčasoma prenehati razmišljati kot seme,
    in vsaka žuželka
    mora zapustiti zapredek
    in razpeti krila.

    O, smrtnik, se boš tudi ti oklepal lupine,
    za katero napak domnevaš,
    da si to ti!

    Wu Ming Fu

  5. maxi said

    Seme, ki želi rasti,
    mora sčasoma prenehati razmišljati kot seme,
    in vsaka žuželka
    mora zapustiti zapredek
    in razpeti krila.

    O, smrtnik, se boš tudi ti oklepal lupine,
    za katero napak domnevaš,
    da si to ti!

    Wu Ming Fu

    …in potem si dam gor… Da mogu:

  6. zogca said

    Jaz pa tole!!!!!!!

  7. oh ja,
    ena stara:

    meni še vedno lepa………

  8. zogca said

    Joj, je lepa, Morgan, ta je pa res lepa.

  9. zogca said

  10. vlatka said

    žogca,

    jaz ti prilimam eno svojo iz zbirke: *Zapečatila sem pismo*.

    ***
    Na skali
    sami
    sivi in trdi
    sedim
    in dol na morje
    gledam
    Sama
    sama s soncem
    nad sabo
    in petjem ptic
    nad travo
    drevesa in mravlje
    so z mano
    a tebe ni
    odšel si
    sonce me boža
    in greje
    Mene in skalo

  11. zogca said

    Ta pesem je pa za Bogove!!! Ali pa od Bogov!!! Kakorkoli že.

    Billy Joel – And so it goes


  12. webmaher said

    Žogca če boš potočila kako solzo bom čist zastopu Nessun Dorma

  13. zogca said

    Pa sem res jokala, ko sem prvič gledala ta posnetek. In veš, kaj? Pred kratkim sem ga iskala na Tubu, ampak se nisem mogla spomniti, kako mu je ime.

    Hvala ti.😉

  14. webmaher said

    jaz sem to gledal na TVju ko je bilo v živo…mi je žal ko takrat nisem to posnel..ta človek ima angelski glas…

  15. zogca said

    Saj potem je izdal album, kajne? Ko sem prvič videla ta posnetek, sem malo raziskovala in sem prišla do posnetkov, ko je bil povabljen v Ameriko, nastopal v oddajah, imel intervjuje. Tako luštno mi je bilo gledati in tako sem se veselila z njim. Res upam, da je ostal takšen, kot je bil. Da se ni spremenil.

  16. webmaher said

    je celo kariero je naredu dečko, jaz mislim, da je ostal tisti pravi…čeprav nikoli ne veš Paul Potts

  17. zogca said

    Potem sem pa še bolj vesela. V enem od teh intervjujev je govoril, da se ne bo spremenil, postal nadut in vzvišen. Da ne bo zamenjal ženske. Mah, bi se mi malo obrnil želodec, če bi ga videla s kakšno silikonsko mrho, ki ga ne bi niti pogledala, če ne bi bil slaven.

  18. zogca said

    La voce del silenzio – Andrea Bocelli

  19. asdf said

    s takšnim talentom se rodiš. tenoristi so dostikrat naturščiki. pavarotti je imel vaje za opere na tak način, da mu je nekdo igral melodije na klavir, on pa jih je ponavljal. mladenič paul ima kapaciteto, ni pa kultiviran, ampak je raje odšel med zvezde… če je zadovoljen, sem tudi jaz. deluje pa kot skromen in fajn človek. čestitam…

    v primerjavo- pavarotti- brez tresenja glasu, malo počasneje, da o volumnu ne govorimo… (nekoč je shujšal pod 150kg, pa se kmalu spet zredil, ker mu glas ni več zvenel). puccini je pa sploh čudovit…
    ajt..

  20. asdf said

    ob tej izvedbi mi pa tudi mravljinci grejo….
    noč

  21. Lynx said

    Za počasno prebujanje:

  22. zogca said

    Dve uri mi je zvonila budilka oziroma alarm na mobilniku, jaz pa nisem mogla vstati. To več ni res, kakšna zaspanka sem.

    Dobro jutro!

    Za počasno prebujanje.

  23. zogca said

    Bocelli je zame vedno bil in bo vedno ostal sinonim za mravljince.

    ob tej izvedbi mi pa tudi mravljinci grejo….

  24. zogca said

    Jaz bi še kar sanjala!!!

    Andrea Bocelli – Sogno

  25. zogca said

    Kaj porečete na tole rezanje tiča?

    http://24ur.com/ekskluziv/domaca-scena/razkurjena-salome.html

Leave a Reply

 
