Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Vsa soba zadiši po tebi!

Posted by zogca na februar 14, 2009

PREBUJANJE

Rad imam način,
kako se prebujaš,
kako steguješ roke,
jih prepletaš, kako mižiš
med tem jutanjim obredom,
s katerim pričneš dan.
Potem odgrneš odejo
in vsa soba zadiši po tebi.
Rad imam tvoj vonj,
tvoje prve besede,
ki se spreminjajo v predenje,
podobno mačjemu.
Tvoje golo telo
ob mojem golem.
Tvoja dlan,
mehka kot šapica,
se vsako jutro
sprehodi po meni.
Rad imam tvoje prebujanje.
Nežno te prevalim na hrbet
in te vdihnem,
kot da si vsa vonj,
otresen s prašnikov
najlepše dišeče izmed rož.

Peter Semolič

74 Responses to “Vsa soba zadiši po tebi!”

  1. zogca said

    To pa je zame tisti najlepši del ljubezni. To, kar opisuje, ta pesem. Jutra, ko te tako lepo stisne k sebi ali se privije k tvojemu telesu. In potem, ko si te tako zaspano vzame …

    Uuuuufffff …

    Morning has broken – Cat Stevens

    Lepo valentinovo želim vsem, ki se imate h komu stisniti!

  2. Spider said

    Uh kako lepe joške ima punca na sliki.

  3. zogca said

    Si videl, kakšno sočno razpravo so imeli dve objavi nižje o dobrih joškah? Seveda, zraven je tudi slikovni material.😉 Totalno ima dobre joške, se strinjam. Ta fotografija me je sicer spomnila na … Jaz, ko grem spat, se velikokrat oblečem kot eskim, ker lažje zaspim, če se mi blede od vročine. Potem mi je pa ponoči vroče in vlečem stvari s sebe. In nemalokat se je zgodilo, da sem imela spodnjo srajco, dolgo do kolen, ovito okoli vratu, jopico (sem napisala eskim) na široko odprto, jaz pa dobesedno gola. Čeprav zadnje čase velikokrat spim kar na kavču, kjer se ne morem niti premakniti in se zjutraj zbudim točno takšna, kot sem zvečer zaspala.

  4. maxi said

    To pa je zame tisti najlepši del ljubezni. To, kar opisuje, ta pesem. Jutra, ko te tako lepo stisne k sebi ali se privije k tvojemu telesu. In potem, ko si te tako zaspano vzame …

    Uf…uf…za takšna jutra (tudi) jaz žvim.

  5. zogca said

    Janis je imela prav.😉 Midve sva ustvarjeni druga za drugo. Ampak šment, ko nama bo vedno manjkal je fejst tič.😥

    Uf…uf…za takšna jutra (tudi) jaz žvim.

  6. Jazz said

    Si videl, kakšno sočno razpravo so imeli dve objavi nižje o dobrih joškah? Seveda, zraven je tudi slikovni material. Totalno ima dobre joške, se strinjam. Ta fotografija me je sicer spomnila na … Jaz, ko grem spat, se velikokrat oblečem kot eskim, ker lažje zaspim, če se mi blede od vročine. Potem mi je pa ponoči vroče in vlečem stvari s sebe. In nemalokat se je zgodilo, da sem imela spodnjo srajco, dolgo do kolen, ovito okoli vratu, jopico (sem napisala eskim) na široko odprto, jaz pa dobesedno gola. Čeprav zadnje čase velikokrat spim kar na kavču, kjer se ne morem niti premakniti in se zjutraj zbudim točno takšna, kot sem zvečer zaspala.

    Uf!

    Žogca.Daj,skrij ti take opise pod povezavo,zraven pa opozorilo,da vsaj sapo zajamem…😉

  7. Jazz said

    Uf…uf…za takšna jutra (tudi) jaz žvim.

    Maxi,bi mi ti mal več povedala o tem? Kdaj…🙂

  8. Jazz said

    Uh kako lepe joške ima punca na sliki.

    Res!Moram nekoga najt,da mi pesem prebere,mam problem,več kot dve vrstici mi ne rata na enkrat…🙂

  9. zogca said

    Bo zdaj šlo, ko je pesem brez fotografije?😉

    PREBUJANJE

    Rad imam način,
    kako se prebujaš,
    kako steguješ roke,
    jih prepletaš, kako mižiš
    med tem jutanjim obredom,
    s katerim pričneš dan.
    Potem odgrneš odejo
    in vsa soba zadiši po tebi.
    Rad imam tvoj vonj,
    tvoje prve besede,
    ki se spreminjajo v predenje,
    podobno mačjemu.
    Tvoje golo telo
    ob mojem golem.
    Tvoja dlan,
    mehka kot šapica,
    se vsako jutro
    sprehodi po meni.
    Rad imam tvoje prebujanje.
    Nežno te prevalim na hrbet
    in te vdihnem,
    kot da si vsa vonj,
    otresen s prašnikov,
    najlepše dišeče izmed rož.

    Peter Semolič

  10. zogca said

    Računala sem, da bo omenjanje eskimstva vsakogar odvrnilo od grešnih misli.😉

    Žogca.Daj,skrij ti take opise pod povezavo,zraven pa opozorilo,da vsaj sapo zajamem…

  11. Jazz said

    Krasna pesem.Hvala za pomoč🙂

    Računala sem, da bo omenjanje eskimstva vsakogar odvrnilo od grešnih misli.

    -Ko jaz dobim zalet,me nič ne ustavi…😉

  12. zogca said

    Takšne imam zjutraj rada ob sebi.😉

    Ko jaz dobim zalet,me nič ne ustavi…

  13. zogca said

    Številni Hrvati svoja razmerja namesto iz oči v oči vse pogosteje končujejo po prenosnih telefonih, je pokazala v petek objavljena anketa hrvaškega mobilnega operaterja Tele2 Hrvatska. Od tega jih je 22 odstotkov razmerje končalo kar s SMS-sporočilom, 18 odstotkov pa jih je imelo vsaj toliko poguma, da so partnerja poklicali.

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=1&c_id=39229

    Je pri nas podobno?

  14. maxi said

    Uh kako lepe joške ima punca na sliki.

    Mat, te joške pa še mene fuul zrajcajo…pismo bi jih (i)mela:mrgreen:

  15. ko sem jaz zapustila mojega (oh kje je že to) bil je v vojski, takrat še ni bilo mobičev, sem mu pa napisala pismo… in mu povedala, da ga zapuščam… (ne, nisem imela drugega) bila sem študentka in sem uživati začela življenje, vezi so me preveč ujele in nisem več mogla dihati ( ne , ne mi dihat za ovratnik, koza nora- mi je še danes zlo všeč……..)😉

    en drink za eskimko – coca cola

    pesem je krasna, joški pa tudi………

  16. p.s.
    k tej pesmi bi dodala gori vatra -zč

    8)

  17. ker je danes valentinovo
    priporočam :

    http://www.rtl.hr/index.php?cmd=show_program&program_id=637

    8)

  18. zogca said

    k tej pesmi bi dodala gori vatra -zč

  19. zogca said

    Saj moje so … Podobne.😉 Jih lahko imaš. :mrgreen: Ampak mi moraš v zameno dati tiča. :mrgreen:

    Mat, te joške pa še mene fuul zrajcajo…pismo bi jih (i)mela

  20. zogca said

    JAZ SEM SI PA ZA VALENTINOVO SAMA KUPILA VRTNICE!!!

  21. Lynx said

    “Uh kako lepe joške ima punca na sliki.”

    Sočne.

  22. zogca said

    A kdo tukaj bere pesmi? :mrgreen: Naj začnem samo limati fotografije? :mrgreen:

  23. webmaher said

    pesmi ob takih slikah lahko berejo le ženske in pa tisti moški, ki jim deluje tudi druga polovica možganov😉
    ti kr limej, lahko tut svoje, se ne bomo nič pritoževali:mrgreen:

  24. Jazz said

    ti kr limej, lahko tut svoje,

    -Žogca,nič več limat.Kateri ima,ima…. Prvopristopniki pač 😉

  25. zogca said

    Potem je res tako, da z obema glavama naenkrat ne morete misliti?

  26. zogca said

    😉

    Žogca,nič več limat.Kateri ima,ima…. Prvopristopniki pač

  27. Jazz said

  28. zogca said

    Ali pa tale?!?

    Parni valjak – Sve još miriše na nju

    Ne pitaj me nocas nista pusti me da sutim
    Ja nocas trebam mir
    Stare rane opet peku moje bitke dalje teku, duso
    Ti nemas nista s tim

    Sa tvojeg izvora moja se dusa napila
    Zedna tvojih godina
    I sada mamurna pita gdje je utjeha
    Gdje je mladost nestala

    Idu dani ja ih pratim, ponekad do tebe svratim
    Duso trazim zaborav
    Molim sate da se vrate tragovima njenim hodam
    Tiho kao da je tu

    Sve jos mirise na nju, i dan, i jutro sto ce doci
    Nakon ove noci, noci bez sna
    I dvjesto godina da ih brojim u samoci
    Otkako je otisla.

    U mojim venama jos je njenog otrova
    Jos je doza prejaka
    A tebe ljubim, da ne poludim
    Da zaboravim

    Brez č, š in ž, ampak se mi jih ne ljubi dodajati.

  29. Lynx said

    Pravzaprav niti v faco ni tako napačna… 😉

  30. John said

    Prava kombinacija za zgornjo prelepo sliko bi bila s tem besedilom od (Parni valjak) Sve još miriše na nju …
    Bravo Žogca!🙂

  31. asdf said

    oj!
    off topic- meni ena naj naj slik, kar sem jih kdaj videl…

    aja- ni nobenih vidnih jošk, če pa kdo prešteje vse na sliki, pa dobi nagrado…

    lp

  32. zogca said

    Upam, da še komu kaj diši po meni.😥

    Sve još miriše na nju …

  33. zogca said

    Po moje bi se jih več lotilo štetja, če bi se štele joške.😉 Je pa fotografija res vrhunska.

    ni nobenih vidnih jošk, če pa kdo prešteje vse na sliki, pa dobi nagrado…

  34. zogca said

    Prva lepa je. Vsaj meni.

    Pravzaprav niti v faco ni tako napačna…

  35. asdf said

    “Po moje bi se jih več lotilo štetja, če bi se štele joške. ;-)”

    prešteješ glave, množiš z dva in upaš, da ima vsaka po dve…
    je pa ženska molilnica, tak da glave *2= joške
    ajt

  36. zogca said

    Jaz tudi tičev ne štejem, če se ne vidijo.:mrgreen:

  37. zogca said

    Ta je zelo za današnji dan.

  38. zogca said

    Najbolj romantični kraji na svetu

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/najbolj-romanticni-kraji-na-svetu.html

  39. maxi said

    Žogcaaaa…….karte za U2 so razprodaneeee😥😥

  40. zogca said

    Ne me basat!!! Že zdaj???

  41. zogca said

    Tony Cetinski – Ja sam zaljubljen

  42. zogca said

    Toni Cetinski – Tvoje tijelo

    Ja nocas trebam tvoje tijelo
    jos nikad nisam bio tako sam
    moje bi tijelo tvoje tijelo
    ja imam tako mnogo da ti dam

    I kad bi barem ovdje bila ti
    mi bi se cijele noci igrali
    o kad bi ovdje bila ti
    mi nebi cijele noci zaspali

  43. zogca said

    Ceca – Gore od ljubavi

    Pre nego za milost zamolim svuci me
    po svakoj suzi tuci me
    ko dete kazni me
    ko zenu spasi me

    Tako mi malo treba da te prezirem
    jos mnogo manje da ti se ne opirem
    sav bol u meni ostavi
    odes li, to mi je gore od ljubavi

    Hiljadu razloga je
    dovoljno dobrih da bih mrzela te
    u ovim nocima bez duse
    koja place za nama

    Hiljadu razloga je
    ja trazim jedan da bih volela te
    pa makar bila andjeo
    sama na stubu srama

  44. maxi said

    Ne me basat!!! Že zdaj???

    Zgleda…..😥😥
    Ne morem verjet!!

    Ps: Za tvoje tijelo ti dam pa lupčka…nostalgija

  45. zogca said

    Očitno meni ni usojeno, da jih vidim v živo. Pa tako velika fenica sem že od osmega razreda srednje šole.

  46. zogca said

    A lohka dva?😉

    Za tvoje tijelo ti dam pa lupčka…nostalgija

  47. maxi said

    Žogca, tale je za naju….ki živima za čarobna jutra;

  48. maxi said

    Očitno meni ni usojeno, da jih vidim v živo. Pa tako velika fenica sem že od osmega razreda srednje šole.

    Jaz še nisem obupala….😥

  49. zogca said

    Ojoj, Čarobno jutro. Kakšen komad. Fantastičen.

  50. maxi said

    A lohka dva?😉

    Itak..hehe

  51. zogca said

    Trudim se, da ne bi mislila, da se on mogoče zdaj kakšni fajn cukra in ji, tako kot je nekoč meni, govori, da je on najbolj pravi zanjo na celem svetu in da mu lahko zaupa, ker je ne bo nikoli izdal.

  52. zogca said

    Ker imam dve, zato sem mislila. :mrgreen:

    Itak..hehe

  53. zogca said

    Nina Badrić – Takvi kao ti

  54. zogca said

    Kaj poslušati za valentinovo?

    http://24ur.com/ekskluziv/glasba/kaj-poslusati-za-valentinovo.html

  55. maxi said

    Što je to, tako snažno da pogledaš
    Možda znak da si čovjek kojeg želim kraj sebe
    Jedna iskra je dovoljna da zapali vatru da ispustim glas

    Nježno ljubiš mi vrat kao stranac u noči
    iz mog sna

    Obečaj mi da smo život ti i ja
    Jedna olujna noč mokra sva od dodira
    U meni sve gori pod rukama tvojim
    Ja umirem sad ooooh

    Obečaj mi da smo snaga valova
    Podivljali žar na vrelim usnama
    To čarobno jutro u očima mojim
    Kad tvoja sam sva

    Prije tebe tuge su me stoput slomile
    Voljela sam druge, u njima tražila sam te
    Ne daj me, više nikad nikome,
    Cijeli život čekam slomljenog srca da suze mi
    Obrises sve

    Obečaj mi da smo snaga valova
    Podivljali žar na vrelim usnama
    To čarobno jutro u očima mojim
    Kad tvoja sam sva

  56. zogca said

    Da, Maxi, ta pesem ornk zmoči.😉

  57. maxi said

    Men so še zmeraj všeč uni joški zgoraj:mrgreen:

  58. zogca said

    Bi se mi ti rada nocoj ornk zamerila?:mrgreen:

    Moji so res boljši. 😐 Resen smajli, ker zdaj sem pa resna.

  59. zogca said

    Ker imava midve identičen okus …

    Ti je všeč tale tipson?

  60. maxi said

    Moji so res boljši.😐 Resen smajli, ker zdaj sem pa resna.

    Srečnica ti…

  61. zogca said

    Ne, srečnica ti. :mrgreen:

    Srečnica ti…

  62. maxi said

    Ti je všeč tale tipson?

    Niti ne…

    So mi pa sline tekle ob tem tipu svoj čas:

    http://images.google.si/imgres?imgurl=http://www.wallpapergate.com/data/media/941/Andy_Garcia_004.jpg&imgrefurl=http://www.wallpapergate.com/andygarcia.html&usg=__tK-bGo1EbvfGIDOwh7ULHGHDut4=&h=768&w=1024&sz=208&hl=sl&start=33&um=1&tbnid=9MugwfejKa-LBM:&tbnh=113&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3Dandy%2Bgarcia%26start%3D20%26ndsp%3D20%26um%3D1%26hl%3Dsl%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:sl:official%26sa%3DN

  63. maxi said

    Ne, srečnica ti.:mrgreen:

    :mrgreen:

  64. zogca said

    Rekordno dolg link! 😆

    Meni pa on ni rajcig.

  65. zogca said

    Mislim, da se skoraj nujno, da nalepiva toliko smajlijev, da ne bodo kakšni župniki preveč poslušali o nedopustni pregrehi, ki se godi na tem blogu.😉

  66. zogca said

    Že lažje živim. Vem, da zdaj tega ne počne, ker skače po MON-u.

    Kako malo je potrebno, da je človek boljše volje.😉

    Trudim se, da ne bi mislila, da se on mogoče zdaj kakšni fajn cukra in ji, tako kot je nekoč meni, govori, da je on najbolj pravi zanjo na celem svetu in da mu lahko zaupa, ker je ne bo nikoli izdal.

  67. asdf said

    no- nekaj iz mojega izbora- prva kot kontemplacija vaših🙂, druga pa čist tak- za osveščanje glasbenega…

  68. zogca said

    Jaz pa kot sinoči orgazmiram na ta komad!!!

    Oliver Mandić – Pomagajte drugovi

  69. 😉

  70. Boom said

    Včasih človeka življenje samo zanese, v eno ali drugo smer. Priznam, tudi sam spadam bolj kot ne med zadrgnjence oz. se vsaj tako počutim. Pa ni bilo vedno tako. Leta nazaj sem bil pravo nasprotje sebe samega, vendar takrat sem bil tudi obkrožen z odprtimi in toplimi ljudmi, ki se niso bali izražati čustev, saj za strah pred tem ni bilo prav nobenih razlogov.

    Potem je prišla menjava okolja, odločitev za to pa je bolj ali manj padla pod pritiskom bližnjih in znašel sem se med ljudmi, ki so bili diametralno nasprotje prejšnjim. Hlad, strah pred sočlovekom, zaprtost in tišina, za dodatek pa še občutek nekakšne odgovornosti za svoje morebitno početje (za kar je sicer čisto moja krivda oz. odločitev, ki pa ima verjetno tudi svoje korenine). To je rezultiralo v rahlo osebnostno krizo, nekaj življenjskih napak v iskanju izhodov iz situacije ter ne nazadnje v prilagoditev. Vendar se kljub vsemu nekako ne sprijaznim s tem in lahko rečem, da še vedno zelo pogrešam tisto tisti košček moje osebnosti, ki obstajal prej, ki pa se kljub vsemu vrača (čeprav malo prepočasi).

    Kar hočem povedati s tem je, da lahko obstaja zelo veliko vzrokov za tako zategnjenost in da ni nujno, da je to toliko stvar osebnosti ter niti ni nujno, da je to čisto prostovoljna odločitev. Zdi se mi, da bi marsikdo tak želel biti drugačen, u pa to preprečujejo različni razlogi: od vzgoje pa vse tja do obrambnih mehanizmov, ki jih je razvil na podlagi slabih izkušenj z izkazovanjem čustev.

  71. Boom said

    upss! tole je šlo pa v napačnom temo.

  72. zogca said

    To sem ti ravno hotela napisati.

    Kopi-pejstaj še v tisto temo, kamor si mislil dati.

    Saj lahko tudi jaz, ampak bo bolje, če ti. Ker bo sicer kdo zmotno mislil, da sem to napisala jaz.

  73. Leav said

    Sedezna garnitura in njena stran postelje tudi po dveh tednih se vedno disita po njenem parfumu.
    SMS z vprasanjem, ali sem pozabil nanjo, je ostal neodgovorjen.

  74. zogca said

    Zakaj?

    SMS z vprasanjem, ali sem pozabil nanjo, je ostal neodgovorjen.

Leave a Reply

 
