Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Valentinčica Žogca! aka Pa dajmo spet o ljubezni!

Posted by zogca na februar 13, 2009

Kmalu bo minilo leto dni, odkar pišem blog in večina objav je bila tako ali drugače povezana z ljubeznijo. Tudi ta bo. Še posebej zato, ker je jutri valentinovo. Praznik, ki je žal veliko bolj kot praznik ljubezni praznik nakupovanja, pa vseeno …

Veste, kdo je doktor Phil? Tisti, ki je nekoč redno gostoval pri Oprah. Doktor Phil, sicer Phillip C. McGraw, je napisal kar nekaj knjig, ki so seveda postale mednarodne uspešnice. V knjigi Reševanje odnosov je zapisal deset zmot, ki jih po njegovo gojimo in bi se jih morali čim prej znebiti. In sicer so zmote naslednje 1.  Odličen odnos imata lahko le sorodni duši. 2. V odličnem odnosu mora biti veliko romantike. 3. Partnerja, ki imata odličen odnos, znata odlično reševati težave. 4. Odličen odnos zahteva skupne dejavnosti, ki partnerja za vedno povežejo. 5. Odličen odnos je umirjen. 6. V odličnem odnosu damo lahko duška vsem svojim čustvom. 7. Odličen odnos ni povezan s spolnostjo. 8. Odličnega odnosa ne moremo ohraniti, če ima partner čudaške značajske lastnosti. 9. Obstaja pravi in napačen način, kako do odličnega odnosa. 10. Vaš odnos lahko postane odličen le, ko vam uspe partnerja spremeniti. Teh deset splošno sprejetih prepričanj o tem, kaj naj bi vplivalo na zdrav odnos, so nam vcepili tisti, ki so nas zasipali s podobami, katere so lastnosti “srečnih” parov in nam s tem na nek način dali vedeti, da bi tudi naš odnos partnerjem moral biti takšen. Na ta način pa nam niso pomagali, ampak škodovali.

Kakšno bo moje valentinovo? Dan kot dan. Ne bom dobila rdeče vrtnice, tudi čokolade ne. In ne, tudi jaz ne bom nikomur nič podarila. Lani sem. Potrudila sem se in našla najlepšega medvedka, ki ga je bilo mogoče kupiti v vsej Ljubljani. Zanj. Nisva sicer več bila par, ampak vsak dan sva klepetala po telefonu in … Ker sem vedela, da bo domov prišel šele pozno zvečer, hotela pa sem, da ves dan ve, da sem se spomnila nanj … Medvedka sem dala v veliko podloženo ovojnico in mu ga priporočeno poslala na služben naslov. Ura še ni bila devet in on sploh še ni prišel v službo, ko sem dobila hudo nesramno sporočilo njegovega prijatelja. Ali se sploh zavedam, kaj sem naredila? Kaj sem pa naredila? Sramoto si mu naredila. Kako? Sodelavci se mu bodo smejali, ker si mu poslala medvedka. Počakaj malo. On še ni prišel v službo, ti pa veš, kaj je v zalepljeni ovojnici? Kako je to mogoče, rentgena verjetno tam pri vas nimate? Odprli so priporočeno pismensko pošiljko, ki zelo jasno ni bila naslovljena nanje, ampak nanj. Sram pa naj bo mene?!? Kajpak, nekaj ur pozneje je prijateljevo perverzno logiko “razumel” tudi on in se je do mene vedel, kot bi mu poslala bombo, ne pa najlepšega medvedka. Tega nisem razumela pred letom dni in tudi danes ne razumem. In še vedno mislim, da sem bila prijazna Valentinčica. Vse, kar sem naredila lepega in dobrega, je na koncu …

103 Responses to “Valentinčica Žogca! aka Pa dajmo spet o ljubezni!”

  1. Spider said

    Valentinovo je spet en izmišljen skomercializiran praznik.Slovenci imamo originalen dan ljubezni, Gregorjevo, 12.marca “ko se ptički ženijo”.

  2. zogca said

    Res je, Spider, zato sem tudi napisala, da gre za dan nakupovanja. Takoj, ko umaknejo iz trgovin novoletne okraske, namestijo darila za valentinovo in pustne maske. Ko bodo umaknili to, bodo že velikonočne zadevščine naprodaj. Ko bo mimo velika noč, cel kup stvari, ki jih nujno moramo imeti na morju …

  3. Spider said

  4. zogca said

    Sicer bi pa jaz za valentinovo darilo, ki ga ni treba kupiti in plačati, torej ne bi spodbujala potrošništva. Jaz bi tiča z rdečo mašno. Okej, mašna nekaj stane, ampak to je zanemarljivo.

  5. Ležim v postelji, svečke sem prižgala, prižgan imam TV, hvala bogu, da so izumili prenosnike🙂, kaj me jutri čaka? ne vem,ampak tudi jaz se ne bom mogla spraviti v trgovino, saj me že en teden daje poštena viroza.
    rada imam zvončke, teloh ali kaj podobnega, ali pa pohod v eno neznano gostilno z dobro hrano…..;)

  6. kako si me nasmejala, pa ne z mašno. in kako velik mora biti, haha

  7. zogca said

    Jaz bi enega prav posebnega. Ampak mer vam pa ne zaupam.😉

    in kako velik mora biti, haha

  8. pred sabo imam posodo polno banan………
    8)

  9. zogca said

    Jaz tudi, ampak banane so za v usta.😉

  10. dobro, da si mi povedala………….hihihihi (hecam se, tudi jaz jih dajem izključno v usta!!!)😉

  11. zogca said

    Ker je Spider glasbeno začel z Oliverjem Mandićem, bom jaz nadaljevala.

    Oliver Mandić – Odlazim, a volim te

    Oliver Mandić – Smejem se, a plakao bih

  12. Spider said

    U, te so moje najljubse od Mandica…

    Pa tale:

  13. zogca said

    Okej, še dve prelepi.

    Oliver Mandić – Pitaju me

    Oliver Mandić – Pomagajte drugovi

  14. ne morem se kosati z vama, zato vama lepiiiiimmmmm 8)

  15. zogca said

    Vsak po svoje. Okusi so različni, ampak za vsakega se kaj najde. Ti kar lepi.

    Jaz orgazmiram na Mandića.😉

    ne morem se kosati z vama, zato vama lepiiiiimmmmm

  16. zogca said

    Aja, če bo kdo hotel debatirati o teorijah doktorja Phila in zgoraj naštetih zmotah, imam pred seboj knjigo in bom vse razložila.😉

  17. hvala, teorije me ne zanimajo…………uživaj v njih
    8)

  18. zogca said

    Jaz rada iz firbca preberem kakšno takšno knjigo. Da si malo razširim obzorja. Čeprav v končni fazi razširjena obozorja ne pomagajo veliko in je vse odvisno od sreče.

  19. jaz pa zadnje časa firbcam po kuharskih bukvah, to me osrečuje-dobra hrana, poleg ostalega, saj življenje kar polzi med prsti, to čutim zdaj ko me je položilo v posteljo.😉

  20. zogca said

    Ih, Morgan, še kakšen dan in viroza bo gotovo mimo. Potem pa boš veselo skakljala okoli.

  21. zogca said

    Tole pa sem najprej dobila po mejlu, potem pa zdaj še link. Ker se mi zdi, da je vredno ogleda, kopiram sem. O križih življenja.

    http://www.lotosistemi.net/krneki/kriz-zivljenja-je-tezak.html

  22. skakljala, absolutno, ko sem videla, kj sem v teh dneh vse zamudila…operno predstavo (dve karti podarila), danes jana plestenjaka (dve karti podarila), ličenje obraza, šoping, služba, kup sestankov, jogo, večerjo v dvoje…..

  23. zogca said

    En teden proti celemu življenju ni nič. Vse, kar si naštela, boš lahko naredila kdaj drugič. Opera še stoji, Plestenjak bo (žal) imel nove koncerte, služba ti ne bo pobegnila, joga … Moški pa te bo peljal na večerjo že naslednji teden.😉

  24. zogca said

    Oliver Mandić – Poludeću

  25. to je vse res kar si napisala, samo veš odvisno iz katerega zornega kota gledaš……..ne vem koliko dni je še pred mano, kaj če se jutri več ne zbudim,
    torej je ta teden izgubljen………….

  26. zogca said

    Jaz ne razmišljam tako.

    kaj če se jutri več ne zbudim

  27. StaneP said

    Vredno toliko kot lanski sneg. Vem kako to izgleda.

    Vse, kar sem naredila lepega in dobrega, je na koncu …

    Janči ti ni všeč?

    Opera še stoji, Plestenjak bo (žal) imel nove koncerte

  28. ljudje smo različni po izgledu, izobrazbi, razmišljanju in hvala bogu, prav je tako,
    lahko se sicer popredalčkamo, ja in kaj nam to prinese?
    lahko pa damo skozi kakšno hudo preizkušnjo in hop spremeni sem nam life in vse se obrne na glavo….. zatorej sem takšna kot sem in razmišljam kot pač
    in sprejemam drugačnost drugih😉

  29. zogca said

    Absolutno, Morgan. Ti kar po svoje. In prepričana sem, da boš čez nekaj dni že zdrava in boš skakljala okoli ter nadoknadila vse zamujeno.

  30. zogca said

    Tipson je brez glasu. Njegovega zavijanja ne morem poslušati.

    Janči ti ni všeč?

  31. zogca said

    Naslednje valentinčevsko darilo bom kupila Maxi.😉

    Vredno toliko kot lanski sneg. Vem kako to izgleda.

  32. StaneP said

    Delim tvoje mnenje. Glasbo dela pa za moje pojme kar dobro.

    Tipson je brez glasu. Njegovega zavijanja ne morem poslušati.

  33. jaz pa rada poslušam vse, odvisno od razpoloženja, včasih je dobro stopiti iz svojih okvirjev ven, razširiti obzorja, nikoli ne veš, kaj te čaka😉

  34. zogca said

    Ne vem, glasu on in jaz tega ne morem poslušati.

    Jan Plestenjak – Ker te ljubim

    On sploh nima razpona glasu, čisto nič. Čim mora malo gor ali dol, je takoj zavijanje. Čeprav je ta pesem in besedilo, v bistvu je lepo, ampak če ne bi pel on.

  35. StaneP said

    Slej kot prej vsak posameznik vidi, da življenje ni potica. Takrat se pokaže, kdo je kdo. Iz kakšnega testa. In kako zna življenju pokazati zobe če je treba.
    Osebno mislim, da ni nujno pametno živeti vsak dan kot da je zadnji, je pa nedvomno potrebno znati življenje užiti. Če uspeš narediti pravo razmerje med uživanjem življenja ter vsem ostalim, potem mislim, da uspešno, zadovoljno in potešeno živiš.

    lahko pa damo skozi kakšno hudo preizkušnjo in hop spremeni sem nam life in vse se obrne na glavo….

  36. zogca said

    Zdaj sem ga dala gor, saj si videla, nalepila sem tudi link. Ampak mi ni … Čeprav mi je pesem lepa.

    Še ena, ta je menda posvečena njegovemu očetu.

    Jan Plestenjak – Pogrešal te bom

    včasih je dobro stopiti iz svojih okvirjev ven

  37. zogca said

    Tudi jaz mislim, da na takšen način pregoriš. In sploh, če iz vsega hočeš narediti vrhunec, potem vrhunci niso več vrhunci, ampak postanejo mrtvo morje.

    Sicer pa vsak po svoje. Vsak ve, kako je zanj najbolj prav. Meni hitenje ne ustreza, zato ne hitim.

    Osebno mislim, da ni nujno pametno živeti vsak dan kot da je zadnji.

  38. ko je bilo vsega hudega konec, sem videla,koliko sem zmogla in nisem verjela, da je to mogoče, zatorej, ko se ti svet obrne, ga obrni nazaj, samo ne greš več po isti poti, ni več tistih ljudi od prej (izguba mojega ljubega otroka)
    potem živiš tako – po mojem in po mojih znakih, važno je, da greš naprej in živiš
    in pustiš živeti tudi drugim………….

  39. StaneP said

    Okvirji, predali, nalepke so nekaj najslabšega. Kot plašnice nakonjski glavi. Veste kaj je to: plašnice?

    včasih je dobro stopiti iz svojih okvirjev ven

    Meni se zdi da je zlo dober muzkontar, predan. Pevec je pa res zanič. Ampak podobno kot ženske to slabost nadomesti s stasom.

    On sploh nima razpona glasu, čisto nič. Čim mora malo gor ali dol, je takoj zavijanje. Čeprav je ta pesem in besedilo, v bistvu je lepo, ampak če ne bi pel on.

  40. zogca said

    Meni tudi lep ni.

    Ampak podobno kot ženske to slabost nadomesti s stasom.

  41. StaneP said

    Neverjetno kaj človek vse prenese in zmore, če je treba. Res pa, da ne smeš gor zrasti kot razvajenček, če mene kdo vpraša. Razvajencem je vse v življenju dosegljivo in logično. Ne znajo in nočejo se boriti. Nikoli se jim ni bilo treba. Ko pride štala, se pa praviloma zlomijo. To ogromno napako dela neverjetno veliko staršev pri vzgoji otrok – razvadijo jih. Sicer z najboljšimi nameni in z ogromno ljubezni. Pa vendar otroku na dolgi rok zelo škodijo.
    @Morgan – Žal mi je da sem prebral, kar si napisala ( izguba otroka ) in izrekam ti moje sočutje. Z to bolečino / izgubo se ne more primerjati nič.

    ko je bilo vsega hudega konec, sem videla,koliko sem zmogla in nisem verjela, da je to mogoče

  42. zogca said

    Združeni proti valentinovemu

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/zdruzeni-proti-valentinovemu.html

  43. StaneP said

    Ti si pa res ena posebna punca. To je kompliment, da ne boš narobe razumela.

    Meni tudi lep ni.

  44. zogca said

    To sem hotela napisati tudi jaz. Ne vemo, kaj vse lahko prenesemo, dokler se nam to ne zgodi in potem kar prenesemo. To je meni reklo več ljudi, ki so doživeli hude tragedije. Da se najbolj bojimo tistega, kar se nam še ni zgodilo. Tisto, kar se nam je – vemo, da smo temu kos, četudi je bilo za umreti hudo – preživeli smo.

  45. hvala Stane.
    kar pa se tiče plašnic pri konjih je to naprava, ki pomaga, da se ne splašijo,
    pri ljudeh po gre za presojanje, vrednotenje,
    pustimo vsem, da imajo svoj prostor pod soncem.

  46. zogca said

    Jaz na njem ne vidim nič.

    Ne bom rekla, da je grd, ker ni, ampak meni je kot moški popolnoma nezanimiv. Jaz bi šla mimo njega, kot mimo kogarkoli drugega, ki mi ni …

    Ti si pa res ena posebna punca. To je kompliment, da ne boš narobe razumela.

  47. ja zakaj ga poslušam ? takrat se spominjam na mojega otroka, ko sem mu pela njegove pesmi, ki so jih vrteli na radiu, občutek imam, da sem ob njih mu takrat najbljižje, eh, zmešana jaz………..

  48. zogca said

    Morgan, ti ga kar poslušaj. Lejo, če meni ni všeč ali ne vem komu ni všeč, to še nič ne pomeni. Kaj vse jaz poslušam, pa mnogim ni všeč. Ti ga kar poslušaj. Lahko tukaj lepiš linke do njegovih pesmi. Sem prepričana, da ga veliko ljudi tukaj z veseljem posluša. In nič nisi zmešana. To je vse povsem normalno.

  49. StaneP said

    Res je!

    To sem hotela napisati tudi jaz. Ne vemo, kaj vse lahko prenesemo, dokler se nam to ne zgodi in potem kar prenesemo. To je meni reklo več ljudi, ki so doživeli hude tragedije. Da se najbolj bojimo tistega, kar se nam še ni zgodilo. Tisto, kar se nam je – vemo, da smo temu kos, četudi je bilo za umreti hudo – preživeli smo.

    Vsakemu svoje! Jaz nisem nič slabe volje. Itak sem bolj samosvoj in me množičen čredni nagon ne fascinira kaj dosti. Sem pa kupil cvet sestri. Je najboljša sestra na svetu. Aja, in imam tudi krasnega svaka! In prav lepo je videti zaljubljene parčke, ki so tako lepi v svoji sreči.

    Občasno videvam starejši par. KO slišim tisto Smolarjevo ( Daleč je za naju pomlad ) se vedno spomnim nanju. Njun korak je počasen… Lepo urejena sta oba, tam okrog 70 po moje. In držita se za roke. Prideta na kavo in iz njunega pogleda ti je vse jasno. Ona mu da sladkor v kavo in mu jo pomeša. On vedno lepo reče: “Dovolj sladkorja.” ona pa nazaj: “Saj vem da imaš rajši slajšo kavo.” in ga ko odloži žličko, še spotoma poboža po roki. Še meni dedcu, se milo stori ko ju vidim. Danes sem gospoda videl, ko je prišel iskat sončnico v cvetličarno. Plačal je s tresočo roko in na obrazu sem mu videl tisto blago, srečno spokojnost, ko mu je dala cvetličarka cvet v roke. “Za mojo ženo je.” je nam ostalim razložil, ko se je obrnil od pulta in počasi odšel.

    Ja punce, to je pa ljubezen. Mogoče sem res idealist, ampak pri mojih 70-ih bi bil srčno rad podoben temu gospodu. Samo bojim se, da je dandanes v nas čisto preveč egoizma in da zatorej takšne ljubezni sploh niso več mogoče.

    Združeni proti valentinovemu

  50. Stane, še se najdejo takšni ljudje, ki želijo biti skupaj v dobrem in slabem, v začetku in v koncu, v pomladi in v zimi,še so…. verjemi

  51. Spider said

    Plestenjak je ravno danes koncertiral pri nas v Mariboru, malo prej je končal.Jaz se peljem s treninga, pa gledam, kaj je tolk avtov pred dvorano Tabor, vse zaparkirano.Janči je imel koncert.

  52. StaneP said

    To so tisti ščiti na očeh, ki preprečijo konju da bi videl na levo ali desno. Revež vidi samo naravnost. Konji zelo slabo vidijo in zatorej jih hitri premiki na strani njihovega vidnega polja splašijo. Iz tega je prišel tisti rek: “Vidiš kot kočijaški konj. Samo naravnost!”

    kar pa se tiče plašnic pri konjih je to naprava, ki pomaga, da se ne splašijo,

    Jaz tud ne. Nič jošk, nič riti… No noge bi kar bile, vendar jebiga, so kosmate…

    Jaz na njem ne vidim nič.

  53. zogca said

    Vem jaz, kaj je ljubezen. Ampak on ne ve. Misli, da bo lahko z neko kalkulacijo našel srečo, pa je v ljubezni ne bo našel. Ljubezen ni kupovanje pralnega stroja, ko hočeš za čim manj denarja dobiti toliko sprejemljiv stroj, da bo za silo še opral, pa čeprav bo v bistvu vse skupaj flekasto in smrdeče. Samo, da je. In najpomembnejše, da čim manj dam. Da od tistega svojega ne odstopim niti na milimeter, povsem vkopan in ko se mi prvič zgodi nekaj, kar mi ni po godu, adijo. Vem jaz, kaj je ljubezen.

    Ja punce, to je pa ljubezen.

  54. zogca said

    Aha, in to je tako lepo.

    Stane, še se najdejo takšni ljudje, ki želijo biti skupaj v dobrem in slabem, v začetku in v koncu, v pomladi in v zimi,še so…. verjemi

  55. zogca said

    Zdaj okoli valentinovega je ogromno koncertov. Tudi drugi pevci jih imajo.

    Plestenjak je ravno danes koncertiral pri nas v Mariboru.

  56. eh stane, samo joške, riti in noge, samo to in si zadovoljen?😉

  57. StaneP said

    Ja itak. Samo jeba je, da niso pripravljeni plačati cene. ( požrtvovalnost, nesebičnost, razdajanje, oproščanje, lojalnost, pridnost konec koncev… ) In potem ne razumejo… Kar sem naštel, so dandanes zastarele vrednote.

    Stane, še se najdejo takšni ljudje, ki želijo biti skupaj v dobrem in slabem, v začetku in v koncu, v pomladi in v zimi,še so…. verjemi

  58. zogca said

    Nekoč smo vsi verjeli in potem se je zgodilo življenje. Danes nas verjame veliko manj. In mnogi, ki danes še vedno verjamejo, mogoče že jutri ali pojutrišnjem ne bodo več verjeli. V ljubezen. Tisto pravo, ki se nikoli ne konča. Ki se ne konča niti takrat, ko eno izmed src preneha biti in se preseli nekam daleč, od koder se še nihče ni vrnil nazaj. Tisto pravo, ki jo opeva Adi Smolar v pesmi Daleč je za naju pomlad. Danes stara sva in siva, pozna se težko breme let. Postala sva tako ranljiva, mnogo prehiter je za naju svet. Najine poti so kratke, le redkokdaj še greva kam. Vedno skupaj, vedno sama, ona vse je, kar imam. Daleč, daleč je za naju pomlad, leta prinesla so jesen. Daleč, ko dekletu sem govoril: “Rad te imam.” In ko bil jaz fant sem njen. Daleč, daleč je za naju pomlad, mi za mladostjo je hudo. A ne bi hotel sam postati spet mlad, raje star sem, star in z njo.

    Kako lepo je, da sva se spoznala in skupaj skozi življenje šla … Zakaj ne znamo skupaj hoditi po poti življenja?

    Več pa …

    https://zogca.wordpress.com/2008/03/31/moja-roka-omahne-v-prazno/

    Tako sem napisala …

    Čez petdeset let bi rada gledala v tvoj zguban in utrujen obraz in ti rekla: »Ti, moj princ, si najlepši princ od vseh princev tega sveta.« Ker gledala bi te z ljubeznijo in ljubezen bi te naredila najlepšega tudi, ko to mogoče res več ne bi bil.

  59. oh, te pa sem jaz tukaj iz napačnega planeta, sem se izgubila v vesolju?
    ne, ne, jaz poznam kar nekaj takšnih ljudi, pa tudi sama verjamem v tvoje vrednote, torej nas je že nekaj, a se motim? 8)

  60. StaneP said

    Smo se danes zabavali na ta račun na Žogčinem prejšnjem postu. Sem se v mislih navezal tja, ko sem pisal.
    Sicer me načeloma nikoli ne zanima kakšen karakter imajo “kao zvezde”. Vzamem kar prodajajo. Glas in stas. Globlje grem pri ljudeh, ki se mi zdijo vredni tega. Kao zvezde so pa pač samo “zvezde”. Tipično moško pogledam atribute in grem naprej. Kaj pa naj? Se slinim okrog slik. Japajade. Jaz ne. Imam rajši takšne tople in dehteče iz mesa, ki imajo simpatične “napake” na sebi in niso produkt photoshopa. Človeške…

    eh stane, samo joške, riti in noge, samo to in si zadovoljen?😉

  61. StaneP said

    @Žogca – Sem prebral tvoj post https://zogca.wordpress.com/2008/03/31/moja-roka-omahne-v-prazno/ . Zelooooo lepo. Zakaj pa misliš, da sem zadnje čase reden gost tvojega bloga. Ker tako obupno pišeš o čisto brezveznih temah, za katere meni dol visi. he he
    Ops, da mi dol visi sem že včeraj rekel. Madonca bo katera še mislila da je res.

  62. StaneP said

    Nekaj nas je sigurno. Ne ne motiš se. Ampak nismo poparčkani. Poparčkamo se vedno z napačnimi… Saj jaz.

    ne, ne, jaz poznam kar nekaj takšnih ljudi, pa tudi sama verjamem v tvoje vrednote, torej nas je že nekaj, a se motim? 8)

  63. zogca said

    Meni ta teorija ni všeč. Vse izbire so bile tvoje. Nobena ženska ti ni bila vsiljena. Jaz temu pravim tako – zakaj nismo sposobni vztrajati z enim od partnerjev, ki smo si ga sami izbrali? Ne morejo vsi biti napačni. To sem jaz govorila svojemu bivšemu. Halo, z vsemi nami je nekaj narobe, nismo bile prave, a ti si pa prave? Kje je logika? Me smo bile spremenljivka, on je bil konstanta.

    Poparčkamo se vedno z napačnimi… Saj jaz.

  64. zogca said

    Marko Vozelj – Moje srce je tvoje

    http://www.rtvslo.si/mojavdio/potiskt/marko-vozelj-moje-srce-je-tvoje/1274/

  65. zogca said

    Hari Mata Hari – Ja nemam snage da te ne volim

    http://www.rtvslo.si/mojavdio/impor/hari-mata-hari-ja-nemam-snage-da-te-ne-volim/668/

  66. StaneP said

    Draga moja Žogca. Jaz nimam čisto nič proti ženskam. Nasprotno, ženske imam kvečjemu preveč rad. Sedaj pa odgovor. Seveda so bile vse izbire moje in nimam se za idealnega dedca, pri katerem naj bi vsaka dol padla od sreče že če je v moji bližini. Ampak mogoče bi ravno ti lahko vedela, da ni vse v moči enega partnerja. Po drugi strani pa žal ne mislim vztrajati v neki vezi, kjer je zgoraj zapisanih vrednot samo za vzorec. Oprosti, toliko se pa imam rad!
    Mogoče bo kdaj kje prilika, da ti razložim mojo zgodbo in me prav zanima, kaj bi rekla!? Ne na svojem blogu, ne med komentarji pa ne bom pisal podrobnosti. Zato sem včasih tudi napačno razumljen, ker pač ne veste… In ker imam še vedno svojo samozavest… In ne dvomim v svojo moškost…
    In ko govorim o stvareh, se za razliko od tebe ne postavljam eksplicitno na moško stran.( Razen tam, kjer je to čisto jasno he he ) Za mene so odgovornosti in pravice ženske ali moškega enake. Če si nekaj lahko moški jemlje, to avtomatsko pomeni, da si lahko tudi ženska. In seveda obratno. Razumi moje besede na takšen način! Zadnjič sem napisal, da se pač zanič babo brcne v rit. Res je! Točno! Lahko napišem še dvakrat. Ampak popolnoma ista logika velja tudi za moškega! Zanič dedca naj ženska brcne v rit, da bo letel po vseh 5-ih okončinah v poljubno smer. Ali to resni jasno iz mojega pisanja?
    No zdaj boma pa v eni malenkosti res oseben.Upam, da ne preveč. Po vsem kar si napisala o sebi vem, da si bila krasna, predana in ljubeča partnerica svojemu princu. To vedo tudi drugi, ne samo jaz brezveznik. Zakaj ti tega ne veš!?!? Zakaj te boli zavrženost, čeprav veš, da si tega nisi zaslužila! Žogca, ni težava v tebi! Nikoli ni bila! Vsaj ne v tem smislu!

    Meni ta teorija ni všeč. Vse izbire so bile tvoje. Nobena ženska ti ni bila vsiljena. Jaz temu pravim tako – zakaj nismo sposobni vztrajati z enim od partnerjev, ki smo si ga sami izbrali? Ne morejo vsi biti napačni. To sem jaz govorila svojemu bivšemu. Halo, z vsemi nami je nekaj narobe, nismo bile prave, a ti si pa prave? Kje je logika? Me smo bile spremenljivka, on je bil konstanta.

  67. zogca said

    Elda Viler – Ti si moja ljubezen

    http://www.rtvslo.si/mojavdio/impor/elda-viler-ti-si-moja-ljubezen/658/

  68. zogca said

    Ditka Haberl – Samo nasmeh je bolj grenak

    http://www.rtvslo.si/mojavdio/impor/ditka-haberl-samo-nasmeh-je-bolj-grenak/687/

  69. StaneP said

    To je teamska igra dveh igralcev, ki morata oba dihati za isti cilj. Takšna mora biti njuna osnovna bit! Potem lahko rešita težave in odvračata drug drugega iz krivih poti. Mislim, da je ključ v dvojini. Lepi posebnosti Slovenskega jezika. Dvojini. Midva. Ta par sestavljata dve močni, korektni osebnosti, ki imata obe isti cilj. Takšna dva bosta edino resnično uspešna – do groba. En odličen posameznik je žal premalo…

    zakaj nismo sposobni vztrajati z enim od partnerjev

  70. zogca said

    Vem jaz marsikaj. Jaz sem marsikaj, ampak nisem neumna. Jaz vem, kakšen je on. Mislim, da ga imam po vsem tem fejst dobro prebranega, tako njegove dobre kot slabe lastnosti. Oja, ima on tudi cel kup dobrih ali bolje, večina je dobrih. Jaz v glavi vse vem, ampak jaz sem njega res imela rada in ga imam rada še danes. Vem, ga ni, ga ne bo, meni je vse to jasno. Meni tega ni treba razlagati. Ne vidim ga, ne slišim ga, ne dopisujem se z njim, nimam z njim prav nobenega stika. In ga tudi nočem imeti, dokler je zato, da pred bedakom izpade frajer, delati stvari, za katere on zelo dobro ve, da si jih jaz nisem zaslužila. Zelo dobro vem. In to, ko me je izdal kot žensko s tem, da me je zapustil, to ni bila najhujša izdaja. To, da me je potem izdal še kot človeka, to je bilo veliko huje. In jaz vem, da on ve, da je to naredil in vem, da ve, s čim vse je to naredil.

    Zakaj ti tega ne veš!?!? Zakaj te boli zavrženost, čeprav veš, da si tega nisi zaslužila! Žogca, ni težava v tebi! Nikoli ni bila!

  71. zogca said

    Že res, ampak mogoče si v vseh teh verigah ti bil šibkejši člen in so zato popokale. Ne vem, koliko žensk si imel, če pa jih je bilo več, potem … Ne moreš krivde vedno iskati drugje. Kajpak je najlažje, ampak …

    To je teamska igra dveh igralcev, ki morata oba dihati za isti cilj.

  72. zogca said

    Lej, saj sicer rada provociram, ampak ne pri tako občutljivih srčnih temah, to pa ne. Ampak me zaboli ta odnos, pač ne gre, pač ženska kriva, pač … Meni to ni pač. Jaz ljubezni ne jemljem kot pač. Pa ne pravim, da morajo ljudje, ki nimajo nič skupnega, ki se kregajo, životarijo drug ob drugem, ostati skupaj. Ne mislim tega. Da pa se imata dva lepo, rada se imata, lepo se razumeta, eden pa kar gre, ker pač … Kot je to naredil on. To pa ni pač. Še en dan prej pa vse v najlepšem redu, kaj dan prej, še dopoldne prej. Pač, nekaj smo se naučili in gremo naprej. Pač. Jaz nimam takšnega odnosa do ljubezni. Jaz srca ne dajem kar vsakomur, zato, ker mi je dolgčas, zato, ker sem pa ravno malo sama in hočem družbo, zato, ker se mi pa nekaj mesecev seksa … In on bi bil to moral vedeti. Ne moreš me še dva dni prej stiskati k sebi tako, kot da brez mene ne bi želel živeti niti en dan, potem pa mrtev hladen reči konec. In se potem pozneje še jeziti in razburjati, ker sem žalostna, ker bi pa ti hotel, da sem vsa vesela, zato da ne bi imel slabe vesti zaradi tistega, kar si naredil. In me potem še napadati, nadme pošiljati steklega psa, za katerega veš, da mu tri možganske celice ne delujejo. Boli to vse skupaj. Hvalabogu veliko manj kot prej, pa vseeno – boli.

    Zdaj grem pa malo cmizdrit pod deko in spat.

  73. StaneP said

    Vem. Zato te rad berem! In niso moje besede govorile tega!

    Vem jaz marsikaj. Jaz sem marsikaj, ampak nisem neumna.

    Mogoče. Najenostavnejša razlaga!

    Že res, ampak mogoče si v vseh teh verigah ti bil šibkejši člen in so zato popokale.

  74. Nevenka said

    Danes sem mu poslala poljubček.
    Tudi on bo verjetno jezen. Ignoriral bo pa čisto gotovo.
    Saj vem, da ni pametno, je pa iz srca.

  75. zogca said

    Nevenka, mah, pa kaj, če ni pametno. Če si tako čutila, si pač poslala. Saj bi jaz tudi, ampak ne čutim tega, ker bi se počutila popolnoma razvrednoteno po tem, kar je on počel zadnje mesece in po tem, kar je drugim dovolil početi. Drugačna situacija, pač. Če bi bila jaz v tvoji, bi verjetno tudi poslala poljubčka. In bi me prav malo brigalo, ali bo jezen. Mislim, kakšna občutljivost, od enega poljubčka, ga bo pobralo. Mimoza, bi rekla moja najboljša prijateljica.

  76. zogca said

    Čeprav se nihče ne meni za debato, ki sem jo hotela načeti z objavo, se bom jaz lotila in razložla nekaj zmot. Pač, če me boste ignorirali, bom preživela.😉

    O sedmi zmoti, da spolnost ni pomembna. Doktor Phil, kot je tista ustaljena fraza, pravi, da je spolnost deset odstotkov zveze, če pa spolno razmerje ni dobro, postane devetdeset odstotkov zveze. Pravi, da če se težave v spolnosti tako razrastejo, se lahko med partnerjema pojavijo najrazličnejše vrste uničevalnega vedenja.

    O peti zmoti, da je odličen odnos umirjen. Doktor Phil pravi, da ni dokazov, da bi prepiri uničili zvezo, jo pa prav gotovo uniči prikrivanje konfliktov in njihovo zanikanje. Ampak če ni pomembna pogostost prepiranja, je pa zelo pomemben način prepiranja in to, kako ga končamo.

    O četrti zmoti, da mora odličen odnos vsebovati skupne dejavnosti, ki partnerja povežejo. Doktor Phil pravi, da ta zmota ljudi zavaja v nesmiselne situacije, ki jih jezijo, delajo nesrečne ali celo podžigajo sovraštvo v njih.

  77. ej žogca,
    zmote….
    ampak, kaj če pa v realnosti smo skupaj, s sexom ali brez, v tišini ali besnilu….
    to je pač life, ki si ga izberemo, nekateri pa hočejo bolje, lepše, bolj strasno….ali nekaj pač in
    grejo, odidejo, zapustijo
    partnerja, družino………..
    ja naša izbira, naše poti
    potem pa tarnamo, jamramo…………..

  78. Nevenka said

    Ne vem, veliko stvari je pomembnih za uresničevanje lepega razmerja. Najbrž je najbolj važno, da se imata dva rada.
    Tudi zaradi razlik, ne samo zaradi podobnosti. Jaz sem na mojem občudovala ravno lastnosti, kjer sem jaz najšibkejša. Spolnost je pomembna.
    Sicer se njena vloga z leti spreminja, a je vedno zrcalo intimnosti, zaupanja in svobode, ki jo dva človeka delita na vseh ostalih področjih. Dotik o zvezi pove vse.

  79. zogca said

    Jaz nisem za odhajanje in zapuščanje, jaz sem za gojenje strastne zveze. Takšni, ki odidejo, zapustijo partnerja in družino … Kaj narediš s tem? Če v naslednji zvezi stvari počneš na isti način in ne vzdržuješ strasti, se ti zgodi povsem isto. In potem moraš znova oditi. In znova. Na koncu verjetno ugotoviš, da je bilo to, da si odhajal, edino, kar si znal.

    nekateri pa hočejo bolje, lepše, bolj strasno….ali nekaj pač in
    grejo, odidejo, zapustijo
    partnerja, družino………..

  80. zogca said

    Gotovo.

    Najbrž je najbolj važno, da se imata dva rada.

  81. zogca said

    V bistvu res. Nekje sem prebrala, pa se zdaj ne spomnim, kje … Marsikaj, česar mi ne želimo priznati sebi, še manj pa partnerju, izdaja naše telo. Ki ga poslušamo ali ne. In to partner lahko vidi ali pa ne. Telo ne zmore lagati in se ne zmore pretvarjati.

    Dotik o zvezi pove vse.

  82. Spider said

    Gu Gu-sam po parku

    Sam po parku se sprehajam,
    listi v vetru se igrajo.
    Pari tiho šepetajo,
    kje si moja deklica ti.

    Ribnik sanja tihe sanje,
    veter zame se ne zmeni.
    Svet sprašujem, naj pove mi,
    kje si moja, deklica ti.
    Nekoč pa s tabo sem se sprehajal,
    se se spominjaš maj je cvetel.
    In cvetja vonj je oba opajal
    in tukaj veš, sem te objel.

    Maj ni več in ti odšla si,
    cvet v slovo si mi pustila.
    Po poteh kjer sva hodila,
    sam zdaj hodim, deklica ti.
    Nekoč…

    ———-

    Večini se zdi to zelo lepa pesem.Meni tud.

    Pa jo dajmo analizirat.Kaj nam pesem pove? Nek tip se sam sprehaja po parku. Zvemo še, da se je včasih sprehajal z neko žensko po tem istem parku, a se več ne sprehajata skupaj, ker sta šla narazen. ( verjetno ni umrla, če bi umrla, ne bi pel “se še spominjaš..” in se spraševal “kje si moja deklica ti”. To je bolj ali manj vse, kar izvemo.

    Skratka, pesem govori o nesrečni ljubezni.

    Hm. Ljudje imamo res čuden okus, kaj je lepa pesmica.🙂

  83. zogca said

    Morgan, jutri bom dala na blog objavo, ki bo posvečena tvojemu razmišljanju. Gre za misel iz knjige, ki nosi naslov Nočem umreti, ne da bi živela.

  84. zogca said

    Najlepše pesmi govorijo o nesrečnih ljubeznih.

    Tudi meni je ta pesem zelo všeč.

    Skratka, pesem govori o nesrečni ljubezni.

  85. zogca said

    Da ne bomo brez tračev!!!

    EKSKLUZIVNO: Čepin za valentinovo ne bo sam

    http://24ur.com/ekskluziv/domaca-scena/ekskluzivno-cepin-za-valentinovo-ne-bo-sam.html

  86. Spider said

    Ja, Zogica, ampak jar ravno to razmisljam, kako je mozno, da se nam zdijo najlepse tiste pesmi, ki opevajo nesrecno ljubezen..Ko si vendar vsi zelim srecne ljubezni.

  87. zogca said

    Ne vem, Spider, res ne vem. Meni so lepe zato, ker moja ljubezen tudi je nesrečna, zelo nesrečna. Dokler se mi ni zgodilo, kar se mi je zgodilo, sem poslušala bolj … Saj besedila so bila še vedno … Ampak melodije pa niso bile tako otožne.

  88. Lynx said

    Morgan, kje si bila talo dolgo?
    Te je serviser tako zelo okupiral?
    Pogrešali smo te.🙂

  89. zogca said

    Spider, je to odgovor na vprašanje, zakaj žalostne pesmi?

    They say so much.😉

  90. zogca said

    Morgan, na tem blogu http://hunney.wordpress.com/2009/02/11/jan-plestenjak-hala-tivoli-1022009/ imaš reportažo s koncerta Jana Plestenjaka.

  91. PRABABI said

    Žogca,

    dober večer!

    Valentinčico, Žogco, sem prebrala, od začetka do kraja.
    Postov pa ne! Tudi zavrtela nič! Kot včasih.

    Žilim ti, miren VALENTINOV večer! Lahko noč!
    Lep pozdrav!

    P.s.
    To pa gledam, 1.2.09, 65016 in
    To pa gledam, 14.2.06, 74878

  92. zogca said

    Tako natanćno ti to spremljaš? Res je, veliko obiskovalcev imam. Predvsem pa, in to je še pomembneje, veliko ljudi, ki radi klepetajo na blogu.

    Tudi tebi želim miren valentinov večer. Saj, še kakšni dve uri in grem spat. Žogca je zadnje čase prava zaspanka in ob desetih že tako močno zeha, da …

    Vrtnice sem si pa danes kupila sama.😉

    To pa gledam, 1.2.09, 65016 in
    To pa gledam, 14.2.06, 74878

  93. Janis said

    Če se vrnrm na začetek: tudi jaz ne dobim ničesar za valentinovo, to pa zato, ker ta praznik bojkotirava🙂

  94. zogca said

    Si videla moje vrtnice?

  95. Janis said

    Kje? Dej link😀

  96. zogca said

    V zgornji objavi sem jih popala.

    Ampak sem si jih sama kupila. Da ne boš mislila, da mi jih je kdo prinesel.

  97. Janis said

    Wow, ful lepo🙂

  98. zogca said

    Vidiš, da imam na steni angelčka? V bistvu imam dva.

    Nisem jaz tako huda antikristka, kot ljudje mislijo.

  99. Jazz said

    100😀

    Lepe…verjamem,da je kakšen cvet tud za ostale celibatorje😉 viš,tud jaz mam nekaj vere…

  100. zogca said

    Misliš, da samo celibatorke včeraj niso dobili rož?

    Napaka.❗

  101. PRABABI said

    Žogca, dober večer!

    Sem prišla pogledat, kako si? Sem videla, da si Janis vprašala, če je videla vrtnice, uh, sem si mislila, nisem nič brala, zato jih tudi jaz nisem videla.
    To je Žogca, spretna, kot vedno. RTM, OPB, Si mi ostala v lepem spominu.
    Takoj je bil odgovor in linki.
    Lepe vrtnmice si kupila, čisto nedolžne! Imaš prav, privošči si lep šopek, tudi jaz ga imam, amarilis, rdeč, saj veš, da sva< rdeče,😀 in gerbere. Kaj bo pa za dan žena?😀 Boš zasuta z rožicami!
    Lahko noč in lepo se imej!

  102. zogca said

    Jaz sem hitro, pisanje, kopiranje, to je pri meni vse ena, dva, tri.😉 Ne vem, kako bo z osmim marcem, bom očku rekla, naj mi prinese kakšno rožo. Čeprav je on eden izmed tistih moških, ki vprašajo, ali ni bolj pametno kupiti solato.:mrgreen:

    Tudi ti se imej lepo. Čakam nadaljevanko ob osmih. Edino, ki jo gledam na teve. Se pa tako smejim, da je joj.

Leave a Reply

 
