Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Solzna ihta me pri priči mine!

Posted by zogca na februar 12, 2009

OPTIMISTIČNA BALADA

Če svet se kdaj mi le preveč zameri,
predam naročju se melanhonije,
ki iz samote svoje hrano pije,
zaprem za sabo škripajoče dveri.

Srce mi poka in oko se cmeri,
dokler ni poln lonec za pomije
in glej,
iz njega bujna roža vzklije,
kopriva!
Speče me, pri moji veri!

In solzna ihta me pri priči mine,
z dlanjo oči in lica si otarem,
grem,
duri na široko spet odpahnem.

Prijazno sonce v kamro mi posije,
in vse je spet, kot je bilo,
po starem.
Veselo jo po beli cesti mahnem!

Meta Rainer

202 Responses to “Solzna ihta me pri priči mine!”

  1. zogca said

    Se je še komu danes zazdelo, da se je začela pomlad? Pa niti skibuck mi ni bilo treba kupiti, da se je to zgodilo.😉

  2. izbrana said

    Ko bom jaz prišla na obisk k Žogci, bom oblekla novo jakno, ki sem si jo kupila,ko je bila ona pri meni. NIČ se ne bova prenajedali, ampak bova po ulicah iskali pregrešne trgovinice, neusmiljeno zapravljali za prazen nič, opazovali mimoidoče lepotce (jaz ŠE verjamem, da obstajajo😉 ), sedeli na kaki terasi, kadili, čvekali in ne bova pili Coca Cole, da ne bodo vsi vedeli, da sta to Žogca in Izbrana🙂 ! Bova samo eni, pogledov vredni, dobri bejbi, ki bosta uuuuuuuuuuuužiiiiiiiiivaaaaaaaaaaaaliiiiiiiii!!!!!

    In v mestu bo pomlad!😉

  3. zogca said

    Nisi pa povedala, da ima Žogca enako jakno.😉 Ampak se bova dogovorili, da jo bova nosili one at the time. Ljubim pomlad. Izbrana pa mora priti k meni. Čeprav, to naj se ve, pri meni ne bo tako dobro hranjena, kot sem bila jaz pri njej, pa četudi bi želela biti.😉 Vidim, da niti ne želi, kar je pohvalno.😉

  4. zogca said

    Sophie Zelmani – Spring love

  5. izbrana said

    O ne, jaz si bom tam zaželela drugačne hrane… Nimaš pojma kako si želim “hraniti se” po žensko. Z zapravljanjem, ampak ne v teh brezveznih trgovskih centrih, pač pa po ulicah in malih trgovinicah… Zraven pa spomladansko sonce, lahko tudi vetrič v laseh in dobra družba…. Jooooj!!!!!!!!!!

    Maxi, obljubim da tudi, če bo takrat v teh ženskostih z mano Žogca uživala, ne bom zavajala do te mere, da ti njej ne bi ostala EDINA!

  6. zogca said

    Stradali pa spet ne bova. Če nič drugega, te moram peljati v svojo najljubšo restavracijo. Mimogrede, če bo že toplo in bova lahko sedeli zunaj, boš imela promenado. Mladci bodo hodili mimo.😉

    Nimaš pojma kako si želim “hraniti se” po žensko.

  7. zogca said

    To pa, Maxi ostaja edina.😉

    Maxi, obljubim da tudi, če bo takrat v teh ženskostih z mano Žogca uživala, ne bom zavajala do te mere, da ti njej ne bi ostala EDINA!

  8. izbrana said

    Iiiiiiiii, takrat, ko bo pravi spomladanski sonček grel naju na sprehodu, bova zagotovo videli tudi veliko mamic z vozički in se spraševali, če je katera Trnovčanka😉 !

    Ona se bo pa topila ob takihle pesmicah (pa če je tudi rokerica po duši😉 ) :)!

  9. zogca said

    Zame daleč najlepša pesem, kadarkoli napisana mamam.

    Majčine oči – Novi fosili

    I kad su daleko,
    one su blizu,
    od smijeha i od suza tkane,
    majčine oči, majčine oči,
    čuvaju tvoje bezbrižne dane.

    Sve radosti slave,
    sve utjehe znaju
    i sve brige brinu,
    majčine oči, majčine oči,
    sve svoje daju
    kčerci i sinu.

  10. zogca said

    Trnovčanka se je danes oglasila. Še vedno je 2 v 1.

  11. izbrana said

    Žogca, veš ti mene preveč……🙂 !

    Mladci, to ja, mladci😉 ! Ampak! Čedni, predvsem z milijonskimi nasmeški!🙂
    To mene pač zakuri! O, bolj kot spomladansko sonce😉 !

  12. zogca said

    Tudi ti veš mene preveč. Moji se ne smejijo. Moji so videti, kot bi bili 21 dni, 4 ure in 56 minut sesali limono.😉

    Čedni, predvsem z milijonskimi nasmeški!

  13. zogca said

    Za mojega limonovca …

  14. izbrana said

    No, saj veš, jaz nespremenljiva ljubiteljica slovenske glasbe….

    Si že kdaj dobro poslušala tole besedilo, ki je namenjeno mami? Poslušaj jo. Pozabi na glasbo, če ti ni všeč…. Samo poslušaj besedilo!! Pa škoda, da je tako slab posnetek😦 !

  15. zogca said

    Imam en uhelj na Trenjih. Ko bo konec, bom študirala besedilo.

  16. izbrana said

    Ej, pa tole, tole moram prilepit zdaj, ko sem ravno “naletela nanjo”😉 !

    Pa tako “sede” na temo o najinem sprehodu, ha ha!
    😉

  17. zogca said

    Od Čukcev imam zelo rada tole pesmico …

  18. zogca said

    In seveda ta od Čukcev …

    Pa reci, da jih jaz nimam v očeh, če moreš!!!!!!!!!!!!

  19. zogca said

    Hočem nekomu biti soooooooonček!!!!

  20. zogca said

    Tale pa trga gate, tangice tudi.😉

    Prava ljubljanska.😉

    In tip rad pritiska.

  21. izbrana said

    Ja, pa ko bo konec pomladi, si bova privoščili morje…:)

    In enkrat bova tam ostali:

    No, vmes pa kdaj šli v hribe:

    Dokler je pa sneg, bi pa na kakšnem Krvavcu sedel tudi takle Pancer tanc… Sploh danes…. Misli, ker je bil tako lep sonček😉 :

    OK, strenal se mi je! Ne bom več! Sem samo izkoristila in si dala duška!

    😉

  22. zogca said

    Kako mladi so bili!!!

    To pesem pa v bistvu poznam. Ne vem, kje, ampak sem jo že slišala.

    Poslušaj jo. Pozabi na glasbo, če ti ni všeč…. Samo poslušaj besedilo!!

  23. izbrana said

    Ej, zdaj imam pa eno resno obveznost.

    Poklicala me je ta trenutek najbolj nesrečna deklica in se moram mal posvetit njej! Upam, da ta čas tukaj steče debata, da bom imela kaj brat. Če boste potem še tu, se vam pa spet priključim.

  24. zogca said

    Ne vem, ali se staram, ampak prvič v življenju se mi gre v hribe. Sicer ne bi hodila, lepo prosim, bi se pa valjala v kakšnem ležalniku pred kakšno kočo na kakšnem fajn hribu, pila ledeno mrzlo kokakolo in kakšnega prižgala. Ne bi pretiravala, da si ne pokvarim dobrega zraka.

    vmes pa kdaj šli v hribe

  25. zogca said

    Kar posveti se ji. Jaz bom tako ali tako malo odmaglila do kopalnice, kar pomeni … Pridem nazaj. Nikoli se ne utopim. Tudi brat, ali je kdo kaj napisal.😉

    Poklicala me je ta trenutek najbolj nesrečna deklica in se moram mal posvetit njej!

  26. maxi said

    Ja, pa ko bo konec pomladi, si bova privoščili morje…🙂

    Jaz sem ravno danes rezervirala 14 dni Dalmacije….YES!!!🙂

    Jaz pa rada poslušam tole deklico:

  27. zogca said

    Jaz se bom šla pa z nekaj sreče družiti s takšnimi moškimi primerki.😉

    Da, Janis, bom fotkala.

    Ker vem, da mi bo to napisala, vnaprej odgovorim.😉

  28. Artemis said

    Ker je očitno “slovenski” večer – še dve po moji izbiri.

    Iztok Mlakar – Vandima

    Adi Smolar – Daleč je za naju pomlad

  29. zogca said

    Bil je Severinin dan (spodaj), večer pa je slovenski. Vse to v duhu dobrososedskih odnosov.😉

    Ker je očitno “slovenski” večer.

  30. zogca said

    Eno najlepših (vsaj meni) objav na blogu sem napisala prav ob poslušanju te pesmi. Kmalu bo eno celo leto naokoli.

    https://zogca.wordpress.com/2008/03/31/moja-roka-omahne-v-prazno/

    Adi Smolar – Daleč je za naju pomlad

  31. zogca said

    Don Juan – Rdeča roža

    To pesmico pa sem jaz hotela imeti na poroki.😉

  32. asdf said

    oj!
    ker vsi lepite neke blazno srce trgajoče komade, bom si vzel pravico, da nalepim nekaj zabavnih…

    Nekaj odlomkov iz šolskih spisov …

    – V soboto je ata zmagal na razstavi psov.

    – Adam in Eva sta živela v Parizu.

    – Breskva je kakor jabolko, samo s tepihom naokrog.

    – Če bi jedli bolne krave, bi dobili ISDN.

    – Ribje palčke so že dolgo mrtve in ne morejo plavati.

    – Jaz nisem krščen, sem pa cepljen.

    – V Rdečem križu se ženske in moški posvečajo ljubezni, nekateri brezplačno, nekateri pa vzamejo denar.

    – Vžigalice je treba skriti, da ne bi dobili malih otrok.

    – Stric je odpeljal svinjo za hišo in jo zaklal skupaj z dedkom.

    – Moja teta je šla na aerobiko. Drugi dan so jo roke tako bolele, da jih ni mogla dvigniti nad glavo. Prav tako noge.

    – Konji so imeli okraske na glavah in na repih. Jezdeci prav tako.

    – Biblija se pri muslimanih imenuje Kodak.

    – Papež živi v Vakuumu.

    – Pri nas imajo moški lahko samo eno ženo. To se imenuje monotonija.

    – Pri nas doma ima vsak svojo sobo. Samo ata ne, on mora spati pri mami.

    – Ne vem, koliko let imam. To se stalno spreminja.

    – Ata je odrastel na vasi. On je videl živo kravo.

    – Zelo sem se ustrašil, ko je zbolela mama. Mislil sem, da nam bo zdaj kuhal ata.

    – Življensko zavarovanje je denar, ki ga dobi tisti, ki preživi smrtni slučaj.

    – Krave ne smejo hitro teči, da ne bi polile mleka.

    – Črvi ne grizejo, ker imajo rep spredaj in zadaj.

    – Psi imajo radi vodo. Nekateri tako zelo, da v njej živijo. To so morski psi.

    – Živalski vrt je super. Tam lahko vidimo tudi živali, ki jih sploh ni.

    – V Franciji so nekoč kriminalce ubijali z želatino.

    – Ribe se razmnožujejo tako, da nosijo iskre.

    – Med tednom Bog živi v raju, v nedeljo pa pride v cerkev.

  33. Spider said

    Nisem vec zaljubljen, smao toliko v vednost.Samo zelo zelo razocaran.

  34. zogca said

    Ko sem bila ravno na gmailu, sem odgovorila tudi tebi. Ker sem tako ali tako zamujala z odgovorom vsaj teden dni. Oprosti.😉

    ker vsi lepite neke blazno srce trgajoče komade, bom si vzel pravico, da nalepim nekaj zabavnih…

  35. zogca said

    Ojoj! Pa ne še ti, Spider. Smo mi tukaj prekleti ali kaj? Res mi je žal, da se je slabo izteklo. Če želiš, napiši, kaj se je zgodilo. Ni pa ti treba, če ne želiš.

    Nisem vec zaljubljen, smao toliko v vednost.Samo zelo zelo razocaran.

  36. Spider said

    Ne, ne bom, pa ni vazno.Samo srecen sem, da sem dokoncno spoznal, da niti slucajno nisva za skupaj, se preden sva se prvic srecala.Zdaj bom ene 3-4 dni slabe volje, pa bo minilo.

  37. zogca said

    Seveda bo. In prav imaš, če se je moralo tako končati, je bolje, da se je zdaj, kot pa da bi se srečevala, da bi se še bolj zaljubil in potem bil razočaran.

  38. zogca said

    Ne mi dihat za ovratnik – Lačni Franz

  39. zogca said

    Bandiera Rossa – Pankrti

    Ta je zame. Če se že okoli govori, da sem huda komunistka.😉

    Zdaj grem pa res spat, ker se že več kot eno uro mučim in komajda še gledam.

  40. asdf said

    eh- človek odgovori, če in ko mu je… ni blema.
    “Ko sem bila ravno na gmailu, sem odgovorila tudi tebi. Ker sem tako ali tako zamujala z odgovorom vsaj teden dni.”

    poznate tisti stavek- ko nekoga nagovoriš in vprašaš- kako kaj?
    otvoritveni- kak kak gre? si vrei, čuj?

    pred časom sva z otrokom našla čudvovit– pa ti, pa to?
    nekaj dni nazaj se mi je v dno duše prikradel novi. puhlica- poštapalica- ne vem kak pri vas temu rečete.
    aja- bolj ko je debilen, boljši je. zmagovalec vseh je ta:
    daj povej– si okej?

    aja- še vedno lahko vlovite koncert s simfoniki… fant je študiral jazz gitaro na berkeleyu, najboljši jazz faks na planetu (no- eden izmed…) včasih pač ne rata…

  41. zogca said

    Saša Lendero – Ne grem na kolena

    Tako, na vse zgodaj zjutraj sem se zlagala.😉

    Dobro jutro!

  42. zogca said

    AJA, DANES JE TRINAJSTI PETEK IN ME ZANIMA …

    STE VRAŽEVERNI???

  43. trnovčanka said

    Jutro!!

    Čisto nič vraževerna. Rajši grem rodit danes, kot jutri – na valentinovo. Najbrž pa ne bo ne eno ne drugo. Moji otroci radi zavlačujejo v trebuhu.

  44. zogca said

    Če greš jutri, boš imela valentinčico ali valentinčka.😉

  45. trnovčanka said

    Iiiiiiiii, takrat, ko bo pravi spomladanski sonček grel naju na sprehodu, bova zagotovo videli tudi veliko mamic z vozički in se spraševali, če je katera Trnovčanka😉 !

    Se bomo zmenile za kavico na sončku, pa ne bo treba nič ugibat.😀

  46. trnovčanka said

    Zogce ne bi imela valentinčka. Ne maram tega praznika.

  47. trnovčanka said

    Pesem o mamah, ki je meni všeč. Sicer bi me kdo pošlatal za čelo ampak meni je všeč.

  48. zogca said

    To!

    Se bomo zmenile za kavico na sončku, pa ne bo treba nič ugibat.

  49. zogca said

    Ta pesem pa je za pošlatat za čelo, ampak res. Sploh mi je rahlo neokusno, da je kaj takšnega pela ob živi mami. Še posebej zato, ker sem imela nekajkrat priložnost srečati njeno mamo.

  50. trnovčanka said

    Misliš na Neco Falk? Ali na Anjo? Ker original je od Nece če se ne motim.

  51. zogca said

    Mislim na Anjo.

  52. zogca said

    Kako je že naslov tiste Anjine pesmi, ki naj bi izšla zdaj enkrat, ki ima odlično besedilo? Mesec ali dva nazaj sem tukaj spraševala za naslov. Mislim, da mi je Web napisal naslov, ampak sem ga pozabila.😦

  53. trnovčanka said

    Hm pojma nimam. Kakšna nova ali spet kakšna predelava?

  54. zogca said

    Anja Rupel – Vse

    Seveda ni ta. Je pa ta zelo življenjska.

  55. zogca said

    Joj, ko napišemo toliko komentarjev. Zdaj tega ne bi našla, če bi ga iskala več ur. Jaz mislim, da je ganc nova in ni predelava.

    WEB, POMAGAJ!!!!!!!

    Kakšna nova ali spet kakšna predelava?

  56. zogca said

    Malo se mi vrača.

    Mogoče je naslov Nisem prva ne edina???

  57. trnovčanka said

    Vse je dober komad ja.

    Kar se Anje tiče imam najrajši “Ti si moja roža”, komad še iz časov Videosexa. Ampak ne najdem na tubi😦

    Samo predelavo:

  58. zogca said

    Gugl pravi Ne prva ne edina.

    Tube je ne najde.

  59. zogca said

    Meni se gre danes očitno na kolena.😉 Že druga s koleni, pa še pol devetih ni.😉

    Vesna Pisarović – Dolje na koljena

  60. zogca said

    In potem še tale kurbica na kolenih …

    Oja, se je našel dovolj neumen fuzbaler, da se je poročil z njo.

  61. zogca said

    Za mojega ne-princa.

    Vesna Pisarović – Da znaš

  62. trnovčanka said

    Naslov je ne prva ne edina, besedila tudi jaz ne najdem.

    Kaj pa tale o kolenih?

    http://www.youtube.com/watch?v=T1eWkYAfLig&feature=PlayList&p=35ABC03B749706B4&playnext=1&index=29 (slaba kvaliteta)

  63. trnovčanka said

    kurbica na kolenih …😆

  64. zogca said

    Nives Celzijus – O sexu na stadionu

    O njej sem pisala zgoraj.

  65. trnovčanka said

    Da znaš je skoraj identična kot http://www.youtube.com/watch?v=kwGlOIMuqD4

  66. trnovčanka said

    Ampak Zogci so taki komadi prepovedani!!!!

  67. zogca said

    Ona je totalna kurbica. Pazi, pol leta, preden se je poročil z njo, je bil internet in vse trač revije – vse polno fotografij orgije, ki sta jo ona in še ena popolnoma zadrogirane in pijane imele s štirimi nogometaši Dinama – soigralci njenega sedanjega moža. Je to normalno, da se greš potem poročiti s takšno žensko? Samo on umsko res precej slabo stoji, tako pravijo.

  68. trnovčanka said

    Jao Nives. Pa kje se najdejo. Priznam, da prvič slišim za njo.

  69. trnovčanka said

    Hm zakaj jaz nič ne vem o tem?:mrgreen:

    Kje živim??

  70. zogca said

    Ima pa fantastične joške, vsaj meni.

  71. zogca said

    Zdaj te jaz obveščam!!!

    Hm zakaj jaz nič ne vem o tem?

  72. trnovčanka said

    Pa še umetne ne zgledajo.

  73. zogca said

    Tako je bila pa videti ta orgija!!!

    http://arhiva.kurir-info.co.yu/arhiva/2005/mart/23/PDF/24.pdf

    Malo počakaj, da se fajl naloži, je pa zadeva varna, brez skrbi, ker ta časopis berem od nekdaj.

  74. trnovčanka said

    To je zato, ker ni bilo na MONU:mrgreen:

  75. zogca said

    Pri nas je Nives znana po tem, da je njen oče nek slovenski pesnik ali kaj že. In da se ona z njim tožari okoli tega, ali jo je spolno zlorabljal ali ne. Nekaj takšnega. O tem pa nisem na tekočem. Jaz sem spremljala samo afero orgije.

  76. trnovčanka said

    Berem in se čudim.

  77. zogca said

    :mrgreen:

    To je zato, ker ni bilo na MONU.

  78. trnovčanka said

    E, moji purgeri …😆

  79. zogca said

    Ona je drugače en hrvaški Murko, ampak res.

  80. trnovčanka said

    Danes sploh še nisem odprla MONa. Zogca a vidiš kaj nam delaš?😉

  81. zogca said

    Še malo o njenem tožarjenju z očetom.

    Otac Nives Celzijus: Još kao tinejdžerica izgledala je “kao da je na raspolaganju”

    http://www.index.hr/xmag/clanak.aspx?id=363906

    Nives Celzijus: Otac je spavao u mom krevetu, a postoje i dvokrevetne sobe

    http://www.index.hr/xmag/clanak.aspx?id=363937

    In tako do nezavesti. Takšnih člankov je kot listja in trave.

  82. zogca said

    Bejž ga odpret, da ne bo Primož spet okoli govoril, da škodujem njegovemu poslu. Kar je že govoril.

    Danes sploh še nisem odprla MONa.

  83. trnovčanka said

    Sem odprla, nič pretresljivega (še).

  84. zogca said

    Danes bodo očitno na tapeti Strojanovi.

  85. trnovčanka said

    Ena tema se zna razvit😉

    Naša Urška Č. zna postati bleda kopija Niveske.

  86. trnovčanka said

    Okoli Strojanov sem se pa že toliko prekregala na raznih forumih, da se mi ne da več.

  87. zogca said

    Urška ne zna. Kot sem napisala, Nives je hrvaški Murko. Na primer, ona je na vsakih nekaj mesecev lansirala trač, da je spala s tem in tem srbskim fuzbalerjem. In seveda je bila potem vsaj dva, tri tedne v srbskih medijih. Čeprav Srbi niso ravno dobro vedeli, kaj sploh ona je. In ni ona omenjala kar neke tam fuzbalerje, amapak samo tiste, ki so bili dobesedno nacionalni junaki v tistem času, na primer – Mijatović, Mirković, Milošević in podobno. Že res, da je potem za vsakega mesec ali dva pozneje, ko je bila zahvaljujoč tem tračem povabljena v kakšno fejst gledano oddajo na Pink, rekla, da jih v resnici sploh ne pozna, jih ni nikoli videla v živo, ampak hej … Vsega tega se mora Urška šele naučiti.

  88. zogca said

    Enako!

    V bistvu se mi sploh več ne da kregati po forumih oziroma zelo redko se mi da. Veliko raje lahkotno kramljam. Na primer, kot zdaj midve. To je veliko bolj zdravo za psiho.

    Okoli Strojanov sem se pa že toliko prekregala na raznih forumih, da se mi ne da več.

  89. trnovčanka said

    Si predstavljaš, da se po vsem tem najde heroj, ki bo nov mož od Urške?

  90. trnovčanka said

    Jap, meni so debate okoli strojanov redno dvigovale pritisk. Nima smisla.

  91. zogca said

    In se bo našel. Pa še fajn bogat bo. In ne bo registriral njenih intervjujev tipa Kako ujeti milijonarja. Po možnosti bo zato, da bi lahko bil z Urško, zapustil še kakšno fejst ženo in dva, tri otroke.

    Moja pokojna babica je vedno govorila – za sve trebaš budalu.

    In hej, če jo fajn iščeš, jo vedno najdeš.

    Si predstavljaš, da se po vsem tem najde heroj, ki bo nov mož od Urške?

  92. zogca said

    Trnovčanka, jaz še na debate o Janši več ne trzam. Preberem in si mislim – komu se ljubi.

  93. trnovčanka said

    Težko verjamem. Ampak imaš prav. Vse je možno.
    Poznam pa en kup fejst bab 30+, ki še normalnega tipa ne najdejo.

  94. trnovčanka said

    Zogca ne trza na debate o Janši😀

    Ne verjamem haha😉

  95. trnovčanka said

    En zanimiv pojav opažam zadnje čase na MONu. Besedico JAMBRATI. Kaj to pomeni?

  96. zogca said

    Verjetno je mišljeno jamrati. Je mogoče, da to besedo ves čas piše ena in ista nepismena oseba???

    Besedico JAMBRATI. Kaj to pomeni?

  97. zogca said

    Prisežem. Včeraj je nekdo odprl na SČ nekaj o Janši. Je trajalo šest, sedem ur, preden sem končno odprla temo in sploh je v bistvu nisem prebrala, vsaj ne tako, da bi registrirala, kaj piše. In sem samo zaprla. Političen čvek odprem enkrat na mesec, niti ene cele teme ne preberem in zaprem. Ne ljubi se mi.

    Zogca ne trza na debate o Janši.

  98. zogca said

    Jaz vem, da ga ne najdem, ker ga ne iščem in ga niti nočem. Imam pa cel kup kolegic in znank, ki so tako super punce, pametne, luštne, izobražene, finančno dobro stoječe, s svojim stanovanjem in zdaj že 35 plus, pa brez moškega. Ko so ga imele, so se fajn nasankala, vedno naletavale na neke dripce in …

    Poznam pa en kup fejst bab 30+, ki še normalnega tipa ne najdejo.

  99. trnovčanka said

    Ja saj najdejo jih. Za teden, dva, ko se izkaže, da to ne bo to. So en dan žalostne in potem jovo na novo. Počasi se jim ne da več.

  100. trnovčanka said

    Se sprašujem, zakaj postanemo tako prekleto izbirčni po 30tem. Mogoče smo pa samo previdni …

    Ali pa res iščemo nekoga “for life”. Potem je izbirčnost na mestu.

  101. trnovčanka said

    Grem delat domačo nalogo. Baje je kopalnica svinjska. Sem obljubila, da bom vsaj malček koristna danes.

  102. zogca said

    Saj v tem tudi je stvar. Poglej, magični in čarobni naj bi bili prav začetki. Nekaterim očitno so. Mojemu princu – ne princu prav gotovo. On zelo očitno rad začenja. Vse tisto, kar sledi, pa mu je manj ljubo. Meni pa se to ne ljubi več. Spet ene nove roke, spet en nov tič, spet … So mi takšne stvari bile luštne v srednji šoli. Pa so mi tudi bile luštne po zvezi, ki je trajala več kot deset let, saj razumeš, človek takrat hoče preveriti, kaj vse je zamudil. Ko sem to preverila, mi je bilo pa … Saj sem včeraj pisala … Ko se me je princ – ne princ na začetku dotikal … Jaz sem mu rekla, da se jaz njega ne morem dotakniti. Mogoče je izpadlo celo žaljivo, nisem to rekla zato, ker bi se mi gnusil, sploh ne. Nisem mogla. Še eno tuje telo. In tisto najino prvo jutro … Ne bom nikoli pozabila. Ko se je zbudil in se je stisnil k meni tako močno … Povsod po mojem telesu je bil … Meni pa se je zdel leden kot kača in sem skorajda pobegnila. Saj sem mu to pravila, ko sva se zadnjič videla konec oktobra, pa je kar gledal. Potem se mi je zdel vedno bol topel, na koncu kar vrel. Pa je on ves ćas bil na isti temperaturi, o tem sem prepričana. In zdaj spet? Sploh mi ni do tega, ne da se mi vse še enkrat, preprosto se mi ne da. Poglej, koliko je zdaj ura. Pol desetih. On bi mene zdaj že trikrat, štirikrat poklical. Tam do štirih desetkrat. Vsak prost trenutek, ki ga je imel, sploh v avtu, je klical mene. Včasih je bilo tako, da sva prekinila, jaz sem šla lulat in se še polulala nisem, spet on. Bi človek rekel, da moški je pa res počen nanjo. Pa poglej, kaj je naredil. A se mi ljubi vse to znova? Ne ljubi se mi, preprosto se mi ne.

  103. zogca said

    Jaz nimam občutka, da postanemo bolj izbrični. Imam občutek, da pride celo do precejšnjega spuščanja kriterijev. Glede na to, kaj vse pa se dogaja zadnje čase, ni nič čudnega, če smo previdni.

    Se sprašujem, zakaj postanemo tako prekleto izbirčni po 30tem. Mogoče smo pa samo previdni …

  104. zogca said

    Enako, samo da pri meni ni kopalnica, ampak kurir s kuverto, ki pomeni, da sem dobra do osmih zvečer.😦

    Grem delat domačo nalogo. Baje je kopalnica svinjska. Sem obljubila, da bom vsaj malček koristna danes.

  105. StaneP said

    Jamrati, nežno se pritoževati. Ni posledica nepismenosti, temveč je narečje. Hej, v Slo ni samo Lublanščina…

    Besedico JAMBRATI. Kaj to pomeni?

  106. zogca said

    Ampak gotovo boste pa vsi priznali, da je Lublanščina daleč najlepša. :mrgreen: Oja, Žogca je huda provokatorka.😉

    Hej, v Slo ni samo Lublanščina…

  107. zogca said

    Študija: Obraz ženske je kot zemljevid do njene osebnosti

    http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042244277

  108. StaneP said

    Vsakemu svoje…

    Ampak gotovo boste pa vsi priznali, da je Lublanščina daleč najlepša.

    Bejž, bejž… Ti si daleč od provokatorke.

    Oja, Žogca je huda provokatorka.😉

  109. StaneP said

    Eh, Žogca je en velik srček, ki včasih malo “sika”, da zakrije svojo ranljivost.

    Oja, Žogca je huda provokatorka.😉

  110. trnovčanka said

    Zogca ena lepa za nas:mrgreen:

  111. trnovčanka said

    Stane res nisem vedela, da je tale B vmes posledica narečja. Za katero narečje gre?

  112. StaneP said

    Ker imate danes Slo glasbo na programu ter za vsa ranjena srca… ( Sicer nisem fan narodne glasbe, ampak pevec od Modrijanov lepo poje in besedilo je tudi hudo – se splača poslušat )

    Zdaj bom sigurno kregan od tvojih frendic, ker jokaš…

  113. zogca said

    A hočete še malo jošk od Nives???

    Poslušam Janis in spreminjam klub. :mrgreen:

    Hecam se, jaz sem od nekdaj fenica jošk.

    Tukaj je prišlo do manjše nesreče in so skočile iz obleke.

    Tukaj pa sploh nisem mogle ne pasti ven.

  114. zogca said

    Pametne glave hitro ugotovijo, kdaj jaz sikam in pikam. Naj me popravijo tisti, ki me poznajo osebno, če sem se zlagala, ampak do ljudi, ki so prijazni, sem vedno prijazna. Če se pa kakšen spravi name, seveda bom sikala in pikala. Menda ne bom rekla – me lahko, prosim, še malo žališ?

    Eh, Žogca je en velik srček, ki včasih malo “sika”, da zakrije svojo ranljivost.

  115. trnovčanka said

    Zogca tole drugo slikco sem že prej v članku občudovala:mrgreen:

  116. zogca said

    Pa kok smo fletne!!!!!

    Sem si jo dala fejst naglas!!!

    Zogca ena lepa za nas.

  117. zogca said

    Ampak škoda, ker je tako hudo neumna in ker se tako grozno pači, ko govori. Ker joške so meni res bomba.

    Zogca tole drugo slikco sem že prej v članku občudovala.

  118. zogca said

    Modrijani – Tvoje solze me bolijo

    Stane, ta je res lepa, hvala.

    Ampak to vprašanje si redko zastavljate.

  119. trnovčanka said

    Zogca ti imaš res en fetiš na dobre joške😀

    Jaz sem bila vedno skoraj čisto brez. Tipi so me vedno gledali v oči😉 Ali v rit. To imam baje (še vedno) svetovno. Za tiste, ki imajo radi malo manjše seveda.

  120. zogca said

    Z moškimi je tako …

    Imaš ass men, potem tit men in leg men.

    In potem …

    Ti si verjetno potem dobila ass mana. Jaz ponavadi naletim na tit mene. Čeprav sem imela tudi ass mana. Moja rita ni ravno … Je bila včasih, ampak zdaj preveč sedim na njej in je šla v maloro. Z leg meni nimam izkušenj.

  121. trnovčanka said

    Ja najbrž je res ass man. Je priznal:mrgreen: On sicer trdi, da je padel (tudi) na moje oči.

  122. trnovčanka said

    Jaz sem pa usekana na lepe oči. Pri moškem. Če ima lep pogled me briga za vse ostalo. Morajo biti temne. Rjave ali črne. Da se zgubim v njih.

  123. zogca said

    Tudi moj je priznal, da je ass man. In četudi ne bi, non stop govori o ritih, zato tega niti ni mogel skriti. Mi je pa po prvem zmenku povedal, da ni spregledal mojih jošk.😉 Prijazno od njega.😉 In da si jih je podrobno ogledal. Ampak roko na srce, jaz tega nisem opazila. On je tako ali tako čuden patron. Ne veš, kaj si misli. Ne vidiš, kaj gleda. Njegove besede tako ali tako, ovija jih tako, da ne pove nič, ko govori. Jaz drugače takoj opazim, ko me gledajo v joške. Tudi ženske opazim, ko me gledajo. Za rito pa ne vem, ali jo kdo pogleda.

    Sicer pa ni omenjal ne jošk in ne riti, ko je govoril, na kaj je padel. Omenil je oče, ustnice in lase. To je neka uradna verzija, na kaj je padel. Če mene vprašaš, je padel na mojo energijo – sproščenost, razigranost, nezadrgnjenost, odprtost in podobno. Ali če hočeš, padel je na vse tisto, kar on ni. Po principu – nasprotja privlačijo.

  124. trnovčanka said

    Žogca jaz bi padla nate, če bi bila tip. Ker me intelekt tudi hudo privlači.

  125. zogca said

    Jaz sem pri njem padla na

    – materino znamenje (prav poseben fetiš)

    – strogost in resnost

    – roke

    Jaz sem pa usekana na lepe oči. Pri moškem. Če ima lep pogled me briga za vse ostalo. Morajo biti temne. Rjave ali črne. Da se zgubim v njih.

  126. StaneP said

    Meni je beseda čisto domača. Otroštvo sem preživel v Poljanski dolini ( Cvetje v Jeseni ) in tam “jambrajne” ni nekaj na kar bi človek lahko bil ponosen…
    Sicer ima pa v Slo vsaka vas ( razen LJ ) že mal svojo špraho ( jezik ). V Poljanski dolini se na 40km dolžine zamenjajo vsaj 3 pomembnejša narečja. Škofjeloško, Poljansko, Žirovsko ( Žiri ). Na robu lahko dodamo še Cerkljansko…
    Zelo lepi konci.

    http://www.poljanska-dolina.si/
    http://www.obcina-gvp.si/index.php?page=galerija&id=8&lang=sl

    Stane res nisem vedela, da je tale B vmes posledica narečja. Za katero narečje gre?

  127. zogca said

    Mene tudi. Ne znam ti opisati, kako zelo me omejenost odbija. Ko tipu nekaj govoriš in je, kot bi govoril steni. Moški, ki ni inteligenten, sploh ne pride v poštev za kakršnokoli zvezo, diskriminacija gor, diskriminacija dol. Da sploh ne govorim o tem, da z neumnim moškim ne bi šla delati otrok. Za vsak primer, da je zadeva mogoče dedna.

    Žogca jaz bi padla nate, če bi bila tip. Ker me intelekt tudi hudo privlači.

  128. zogca said

    Trnovčanka, a se ti lahko pohvalim, da poslušam Pink???

  129. trnovčanka said

    Velike roke bojda pomenijo velikega tiča. Moj strup v postelji (pola pola) je imel hude roke. In hudega tiča.:mrgreen:

    Njemu sem namenjala ta komad: http://www.youtube.com/watch?v=Ra8VTlXVqUQ

    Let me go on like I blister in the sun
    Let me go on big hands I know you’re the one

  130. trnovčanka said

    Pridna. Čeprav ta je malo žalostna. Ampak pridna!!!

  131. trnovčanka said

    Stane slovenija je nasploh čudovita. Jaz sem zaljubljena v posočje. Resno zaljubljena.

  132. zogca said

    Njegove so bile popolne. Če odmislim dlake, ampak sem se navadila. Ne bom pa nikoli pozabila, ko sem mu na enem zmenku rekla, da ne maram kosmatih moških in gledala njegove roke. In si je rokave puloverja in mikice povlekel dobesedno do vratu (ljudje so kar gledali, kaj se ta zdaj tukaj skorajda slači), da mi dokaže, da on sploh ni kosmatinec. V bistvu res ni bil, tja do komolca je imel dlake. Takrat sem si mislila, kaj je temu tipu? Danes pa, ko vem, kako zadrgnjen je sicer, mi gre kar na jok, ko se spomnim, kako zelo se je trudil, da bi mi bil všeč. In potem sem spet na istem … Zakaj si vse to delal, da si me lahko potem zapustil? In potem spet solze.

  133. trnovčanka said

    No pa v Ljubljano tudi. Normalno.

  134. trnovčanka said

    Zogca veš kaj je ironija. Jaz tudi ne maram kosmatih. Pa sem fasala takega, ki bi ga vsak kočevski medved vzel za svojega. Zdaj me sploh ne moti več. Nasprotno. Rada zarinem prste v njegovo goščavo.

    Sem pa že enkrat napisala, da sem prepričana, da te je imel tip zelo rad. Ampak to ti danes popolnoma nič ne pomaga.

    Nekaj bo treba narediti s temi tvojimi solzami. Iščem recept.

  135. StaneP said

    Itak!

    Menda ne bom rekla – me lahko, prosim, še malo žališ?

    Če ljubimo, si ga!

    Ampak to vprašanje si redko zastavljate.

    He he, Stane je ass men. Pa tudi tit me. No, najde se tudi pri leg men-ih. Ampak brez intelekta, kot je rekla Trnovčanka, so vsi ti atributi uporabni samo za fuk…

    Imaš ass men, potem tit men in leg men.

  136. zogca said

    Moji so vsi dlakavi do kolen in do komolcev, sicer pa ne. V bistvu je že to veliko, ker takšnih čisto brez dlak skorajda ni. Enega sem poznala, ampak ne intimno.

    Sicer pa je meni jasno, zakaj jaz tako gledam na te stvari. Moj oče je brez dlak. Sploh jih nima. Če pa kje ima kakšno, je pa tako svetla, da se je ne vidi. Kar je blazno zanimivo, lase je imel pa čisto črne, zdaj so sivi.😉 In tudi vem, zakaj ne maram moških, ki so plešasti. Mojemu očetu na glavi ne manjka niti en sam las. Takšne stvari nekje poberemo.

    Ampak so se zaljubiš do uhljev in še čez, te nič ne moti, ti je vse tako lepo, da … Jaz to razumem. Meni je to kristalno jasno.

    Jaz tudi ne maram kosmatih. Pa sem fasala takega, ki bi ga vsak kočevski medved vzel za svojega.

  137. zogca said

    Adijo!!!:mrgreen:

    Stane je ass men.

  138. trnovčanka said

    Zogca saj nimava istega očeta ne? To smo že predelali.:mrgreen:

  139. zogca said

    Jaz ga poznam, ampak mi manjka ena sestavina.

    Iščem recept.

  140. StaneP said

    Se čisto premalo zavedamo kaj imamo!

    Stane slovenija je nasploh čudovita.

    Madonca, ko berem tele vaše babje debate, sem si šel prec roke gledat, pa tiča merit… Če me ne bo nazaj nekaj časa, pomeni, da so se mi pri merjenju tresle roke. In če se ti tresejo roke, ko ga imaš v rokah je hudič. Scat ne moreš, on raste… Jap, samo ena rešitev je.

  141. zogca said

    Sva. Moj ima samo mene. Žogca je edinka.😉

    Ima tvoj očka brke?

    Zogca saj nimava istega očeta ne? To smo že predelali.

  142. trnovčanka said

    Madonca, ko berem tele vaše babje debate, sem si šel prec roke gledat, pa tiča merit… Če me ne bo nazaj nekaj časa, pomeni, da so se mi pri merjenju tresle roke. In če se ti tresejo roke, ko ga imaš v rokah je hudič. Scat ne moreš, on raste… Jap, samo ena rešitev je.

    Joj sem se nasmejala zdaj😆

    Ima tvoj očka brke?

    Ne, ima pa krasne lase in popolnoma nič dlak po telesu. Slednje sem k sreči podedovala. Sploh si ne rabim brit nog.

  143. StaneP said

    Aja, preden se grem zmerit do konca… Saj sem tit men tudi. Zdaj pa šibam, je že hudoooo…

    Adijo!!!:mrgreen:

  144. zogca said

    Jaz imam več dlak kot moj oče, pa vseeno veliko manj kot jih imajo povprečno ženske. Jaz, ko se tri mesece ne bi pobrila nog, bi pa človek rekel – zdaj je pa kosmata. To, ko se ene morajo vsak dan briti, jaz nimam kaj, ker to tako počasi raste. Hvala bogu.

    Slednje sem k sreči podedovala. Sploh si ne rabim brit nog.

  145. zogca said

    Hecala sem se!

    Aja, preden se grem zmerit do konca…

  146. zogca said

    Moj ima skodrane. Sicer tako kratke, da se pač to ne vidi. In seveda, kaj se bo zgodilo? Žogca, ki si tako zelo želi imeti ravne lase, je podedovala kodre. Ampak hej, moja frizerka jih zna zravnati. Že res, da jih nateguje eno uro, ampak zravna jih.

    Ima pa krasne lase.

  147. trnovčanka said

    Zanimivo res, kako smo vse potihem zaljubljene v svoje očete. Oziroma v njihove lastnosti. Če bi spoznala tipa, ki je četrt toliko duhovit in razgledam kot moj stari, spustim vse iz rok😉 (zdaj ne več – pet let nazaj pa v vsakem primeru).

  148. zogca said

    Padam tudi na Cecine joške, ampak njeni niso naravni.

    Tudi njej so padle iz obleke.😉

  149. zogca said

    Joj, so dobre.

    Saj Janis bo danes ugotovila, da sem jaz v bistvu lezbijka.😉

  150. zogca said

    Vidiš, jaz pa ne. Karakter pa iščem kontra od očetovega.

    Če bi spoznala tipa, ki je četrt toliko duhovit in razgledam kot moj stari, spustim vse iz rok.

  151. trnovčanka said

    Saj Janis bo danes ugotovila, da sem jaz v bistvu lezbijka.😉

    Mogoče bi pa mogla probat🙂

  152. zogca said

    Ne vem, če bodo lezbijke zadovoljne z menoj, ko bom hotela samo občudovati njihove joške. Po moje bi se pričakovalo od mene kaj več.

    Mogoče bi pa mogla probat.

  153. zogca said

    KO SMO DANES ŽE PRI JOŠKIH …

    IN KER STE NA MOJEM BLOGU MNOGI POSTALI FENI MONICE BELLUCCI …

    DANES JE NA 24 UR KLIP, KJER SI LAHKO OGLEDATE MONICINE!

    Seksi Monica Belucci pokazala prsi

    http://24ur.com/ekskluziv/film/seksi-monica-belucci-pokazala-prsi.html

    Jih pa ni pokazala prvič.😉

  154. trnovčanka said

    Bolj švoh se vidi ampak ženska je pa res dobra.

  155. StaneP said

    Evo pa sem nazaj. Roka se mi ne trese več. Pravzaprav čutim eno prijetno olajšanje… Ravnilo sem moral podaljšat, potem pa skrajšat… Grrr… Aja, kdaj se pa sploh meri? Prej, potem, vmes? A velja od kolena? Pol mam takšnega, da bi še ve padle v nezavest. he he…

    Ahhh Monica… Pri njej sem tit, ass, leg, stas, intelekt man…

    Seksi Monica Belucci pokazala prsi

    Lohk tebi, ker “prebaviš” vse velikosti… Moški se pa obremenjujemo s tem! No, spet se mi tresejo roke…

    Joj sem se nasmejala zdaj😆

    Samo “največji” znamo gledat ženske v joške tako, da ženske tega ne opazite. Drugače je to buljenje in s tem tvegamo kakšno neprimerno oznako. Hvala bogu, da nimate ženske oči še na riti!
    Sicer je pa tukaj tudi tako, da če gledaš si prasec, če ne si pa peder.

    In da si jih je podrobno ogledal. Ampak roko na srce, jaz tega nisem opazila.

    Ja ja. Mal te pa je zaskrbelo…

    Hecala sem se!

    Edino kar je dobrega je to, da so velike… Pa še to zaradi plastike. Ja tudi jaz znam biti kritičen.

    Joj, so dobre./

    Stane je tudi lezbijka. Aja, moje kocine… Pa ste me.

    Saj Janis bo danes ugotovila, da sem jaz v bistvu lezbijka.😉

    No, tala vaša debata z dlakami mi pa ni nič všeč.

  156. StaneP said

    Ker se spet poslavljam, vam puščam malo možakarske glasbe – na vso to žensko debato, bo prav legla!

    Jaeeeh… Money for Nothing and Chics for Free!

  157. StaneP said

    Dobro no wordpress. Ne maraš “Embed” iz YouTube. Potem pa takole:

  158. zogca said

    POMEMBNO VPRAŠANJE. Jovanka se ne oglasi na telefon, zato ne morem vprašati strokovnjaka in sprašujem tukaj … Kako se naredi vroča čokolada, če imaš vročo čokolado v prahu, na njej pa ni navodil. Nekaj je treba verjetno zavreti, ampak kaj, vodo ali mleko? Vnaprej hvala.

  159. John said

    mleko….

  160. zogca said

    Me je že Jovanka poklicala, hvala. Ampak potem sem ugotovila, da doma nimam mleka, torej bom počakala do jutri, ker danes sem že bila v trgovini in še enkrat ne grem.

    Zanimivo, ti veš takšne stvari. Ti si za oženit!!!😉

  161. John said

    Ja… to mi kar naprej govorijo. :mgreen:

  162. zogca said

    Mogoče ti jaz to govorim z razlogom.😉

  163. John said

    Mleko si boš morala iti sama kupit…. 🙂

  164. zogca said

    To mi hodi narobe. Če bi imela moškega …:mrgreen:

  165. John said

    Ti rabiš najprej “butlerja”. 🙂
    Kasneje pa še mogoče nekaj kar je podobno moškemu… (npr. Freddyu)

  166. zogca said

    To pa ne. Jaz hranim energijo, da sem lahko potem zvečer in ponoči bolj aktivna. Jaz sem sicer princu znala na poti domov naročiti, kaj naj mi prinese s pumpe, ampak energijo, ki mi jo je s tem prihranil, sem vedno potem namenila njemu.😉

  167. John said

    Že lep čas se sprašujem, kaj je temu “princu”, da ne vidi svoje princese, kako se trudi za njega.🙂

  168. zogca said

    Ko boš imel kakšen odgovor, me, prosim, obvesti.

  169. maxi said

    Jaz pa ne bi imela (svojga) princa, jaz bi (svojga) žrebca:mrgreen:

  170. maxi said

    …in to zdajle takoj:mrgreen:

  171. Jazz said

    Takole,ena iz Mlakarjevega Katekizma.Tokrat o joških 😉
    Kot vedno,-podpišem vse.

  172. zogca said

    Nocoj ti bo Izbrana nekaj sporočila.😉

    Sicer pa je moj princ bil moj žrebec. Non stop sem ga jahala.😳

    Jaz pa ne bi imela (svojga) princa, jaz bi (svojga) žrebca.

  173. maxi said

    Jazz si kupil suprajs za svojo Valentinčico?😛

  174. zogca said

    Jazz, tole o joških pa takoj hitim poslušat.😉

  175. Jazz said

    Jazz si kupil suprajs za svojo Valentinčico?

    Maxi…jaz sam sem tak suprajs…🙂 ma ka ti čem rečt…saj veš….😉

  176. maxi said

    A veš Jazz…res vem…😉😛

  177. maxi said

    Nocoj ti bo Izbrana nekaj sporočila.😉

    A meni?

  178. zogca said

    Tebi, da. Je rekla, da ti bo napisala, ko pride zvečer na blog. Nič takšnega ni, da ne boš mislila. Je samo smešno. Tebi bi to povedala, ker sva midve že skoraj par.:mrgreen: Dobro, manjka malo Janisine pomoči, ampak …

    A meni?

  179. maxi said

    Tebi bi to povedala, ker sva midve že skoraj par.:mrgreen:

    Upam, da me ne varaš…..😥
    😛😉

  180. Jazz said

    Upam, da me ne varaš…..

    Če te…😦 -ji vrneva dvojno!?😉

  181. zogca said

    Ne varam te!!!!

    Upam, da me ne varaš…..

  182. maxi said

    Če te…😦 -ji vrneva dvojno!?😉

    Ups…vzgojna kazen…😆

  183. zogca said

    Jazz se znajde!!!

  184. maxi said

    Ne varam te!!!!

    OK, OK…sem pomirjena.

  185. zogca said

    Malo mi pa ja lahko zaupaš. Spodobilo bi se.😉

  186. Jazz said

    Ne varam te!!!!

    Ah ja…😦 pa drugič😉

  187. zogca said

    Lepo, da se priporočaš. Ne bova pozabili.😉

  188. izbrana said

    Maxi, kje si bila danes ob točno 15:16? Mislim, da te je Žogca čakala😉 ! Jo pokličem po telefonu, dvakrat pozvoni, dvigne ona slušalko in iz prve:” Jaz sem brez spodnjih hlač!”🙂

    Je bilo smeha!

    Ne, ne vara te! No, z mano ne! Me je včeraj naučila kako je krepostna. Je rekla, da, če bi me videla s tipom in bi si ga še tako zaželela, bi se raje vsedla na kaktus kot pa sexsala z njim!

    Evo, jaz tukaj povem, da bi raje gola sedela na ogledalu, če bi se mi zahotelo ženskega dotika, kot pa da bi Žogco napeljevala, da bi tebe varala! A sem tudi jaz krepostna?😉

  189. maxi said

    Maxi, kje si bila danes ob točno 15:16? Mislim, da te je Žogca čakala😉 ! Jo pokličem po telefonu, dvakrat pozvoni, dvigne ona slušalko in iz prve:” Jaz sem brez spodnjih hlač!”🙂

    he he…jaz pa mislim, da sem jaz nora…:lol:

  190. zogca said

    Kaj, zakaj, kako????????

    he he…jaz pa mislim, da sem jaz nora…

  191. zogca said

    Izbrana, sploh nisem opazila, da si pustila komentar. Leta, stramo vse, vse slabše vidimo.😉 Sicer pa naj razložim, da sem bila brez spodnjih hlač zato, ker sem se ravno preoblačila. Da ne bo kdo mislil, da imam sprehajanje okoli brez spodnjih hlač za stalno prakso. Izbrana, te pokličem, ko bom na sprehodu, na sončku.

  192. maxi said

    Kaj, zakaj, kako????????

    hehe…a je kaj narobe?!😛

  193. Lynx said

    “In potem še tale kurbica na kolenih …”

    Zakaj je kurbica, če seksa iz veselja?

    “Trnovčanka, jaz še na debate o Janši več ne trzam. Preberem in si mislim – komu se ljubi.”

    Tale stavek je zame premik v plus.

    In ko že govorimo o pomladi:

    P.S: Meni moški brez dlak delujejo smešno in otročje. Jebiga.

  194. zogca said

    Moja prijateljica bi rekla, da seksa iz histerije, ne iz veselja.

    Zakaj je kurbica, če seksa iz veselja?

  195. Boom said

    Jaz pa. Doma🙂

    Da ne bo kdo mislil, da imam sprehajanje okoli brez spodnjih hlač za stalno prakso.

  196. zogca said

    Prav gol ali gol pred trenirko?

  197. Boom said

    Pod trenirko ali čem drugim, valjda😀

  198. Boom said

    Doma ne trpim na sebi več kot je nujno.

  199. zogca said

    Jaz sem pa eskimka. Pozimi.

    Poleti seveda ne. Ampak spodnjice imam pa vedno na sebi.😉

  200. Lynx said

    “Poleti seveda ne. Ampak spodnjice imam pa vedno na sebi.”

    Doma.
    Ven pa gre Žogca včasih tudi brez njih.🙂
    Ko bi fantje vedeli…..

  201. zogca said

    Nisi prebral razlage? Ravno preoblačila sem se.

  202. zogca said

    Za Johna. Privlekla sem iz trgovine dve vreči in pozabila kupiti … Ali uganeš, kaj???

Leave a Reply

 
