Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Je ženska, ki hitro da, res kurba?!?

Posted by zogca na februar 12, 2009

151 Responses to “Je ženska, ki hitro da, res kurba?!?”

  1. zogca said

    Kakor je razvidno iz te debate http://med.over.net/forum5/read.php?95,1987157 , so nekateri mnenja, da ženska, ki hitro da enemu moškemu, potem da vsem moškim in je zato neprimerna za partnerstvo ter ni nič čudnega, da naslednjega dne ne dočaka telefonskega klica.

    Je ženska, ki hitro da tebi, res kurba? In to pomeni, da te bo, če se zapleteš v zvezo z njo, varala? In če gremo po tej logiki, bo potem zagotovo varal tudi moški, ki je to žensko, ki je tako hitro dala, tudi podrl? Sama s seboj pač ni seksala.

    Kar se mene tiče uspešnost zveze ni v ničemer odvisna od tega, ali sta se dva dala dol prvo noč ali pa sta čakala pol leta. Še več, precej sumničava sem nad tem, da dva lahko čakata pol leta. Od moškega, ki bi me pol leta lahko samo gledal, ne bi pričakovala prav burnega spolnega življenja.

  2. StaneP said

    Ni nujno!
    Res je da praviloma radodajke dajo takoj. Vse ostale pa lahko tudi takoj. In ja, moški dolgoročno vseeno malček bolj zaupamo ženski, katero smo morali osvojiti!
    Torej ni poanta tega ali ženska hitro da v minutah, urah, dnevih… Temveč v “naporu”, ki sem ga kot moški vložil. Toda moški kljub temu da nas ženske smatrate za penise na hoduljah , čutimo kdaj ženska igra. V eno ali drugo smer. In že v fazi osvajanja se nam izoblikuje določeno stališče o ženski in o njeni “vrednosti”.

    Osebno že mladih nog ne razumem punc, ki jih tip pobere po možnosti bolj ali manj pijane v diskoteki ali podobnem mestu, jih boljh ali manj uspešno nabriše in gre. One pa potem cel teden stokajo zakaj jih ne pokliče!? Halooo… Saj je bil samo fuk! Ženska ima pravico in tudi čist fajn je, če ona kakšnega “zlorabi”. Hej, samo ne mešajmo fuka in ljubezni.
    Vedno v življenju je tako, da imamo radi samo tiste stvari, za katere smo se morali potruditi. Samo v tem je keč!

  3. zogca said

    Bom jaz napisala zase. Imela sem dva resna fanta. Enemu sem dala po enemu tednu, enemu po treh mesecih. Nobenega nisem prevarala in nobenega nikoli ne bi prevarala. Po tej, zgoraj napisani logiki, bi me prvi lahko ves čas imel na sumu, da ga bom prevarala. In če bi ga šel danes vprašat, ali me je kdaj imel na sumu za kaj takšnega, bi ti gotovo povedal, da nikoli ni sumil o moji zvestobi. In bi ti povedal, da je pripravljen dati roko v ogenj, da ga nisem nikoli prevarala. Pa čeprav me večkrat ni bilo doma po cel mesec skupaj in bi v principu lahko počela karkoli. Vendar nisem.

  4. StaneP said

    Komentar na komentar

    Ni pogosto v ženski naravi, da se gre samo fuk. Ženska načeloma potrebuje za spolnost tudi čustva. Tiste, ki jih ne so pač radodajke in resnično niso najbolj primerne partnerice. Vse ostale so pa dandanes malo razpete med vsemi kvazi “pravicami” iz babjih cajtngov in svojo notranjosjo.
    Proti vetru scati ali proti naravi delati se človeštvu še nikoli ni dobro izšlo.
    Pravica!? Jo ni! Bolj kot jo iščemo, bolj smo lahko zagrenjeni.

  5. Leav said

    “Vedno v življenju je tako, da imamo radi samo tiste stvari, za katere smo se morali potruditi. Samo v tem je keč!”

    To sploh ne drži. Sam imam zelo rad tudi stvari, za katere se ni bilo treba veliko truditi. Sicer pa ne vem, zakaj zveza ne bi mogla biti dolgotrajna in uspešna, čeprav sta se akterja že prvo noč fajn poseksala.

  6. StaneP said

    Po kateri!? Ne razumem tvoje primerjave…

    Po tej, zgoraj napisani logiki, bi me prvi lahko ves čas imel na sumu,

  7. zogca said

    Vidiš, jaz tudi tega, kar dela ženska, ko je samska, ne bi povezovala s tem, kaj bo delala, ko je v zvezi. Sicer pa temu ne bi rekla kvazi pravice. To so kar lepo pravice. Če ženska hoče vsako noč imeti v postelji drugega moškega, ga lahko ima. In to ni kvazi pravica, ampak čisto prava pravica. Seveda je druga stvar, zakaj to počne in kaj ima pravzaprav od tega.

  8. zogca said

    Po tej, da te bo punca, ki ti je hitro dala, v zvezi varala.

    Po kateri!?

  9. zogca said

    Sicer je pa danes dan za Severino. Kot imamo U2 dneve, pa dneve Madonne, pa dneve Balkanijade, osemdesetih in podobno … Tako je danes Severinin dan.😉

  10. StaneP said

    Logično da ga lahko ima. Itak! Logično je tudi to, da si lahko moški svoje mislimo! In kje je problem? Vsi ljudje imamo tudi pravico scati proti vetru. Nimamo pa pravice za moje pojme se potem pritoževati, da smo poscani, ker nam je veter vse nazaj prinesel. Nad pravicami v življenju je za moje pojme še modrost, ki pa zna pravice izključevati. Tako moške kot ženske.

    Če ženska hoče vsako noč imeti v postelji drugega moškega, ga lahko ima.

  11. zogca said

    Mislim, da je Janis enkrat napisala nekaj v smislu … Me bo popravila, če se motim … Če se moraš za nekoga veliko ali preveč truditi, da bi ga dobil, ta že ni pravi zate. Po moje sem malo usekala mimo, je bilo pa nekaj podobnega.

    In dobrodošel na blogu!

    To sploh ne drži. Sam imam zelo rad tudi stvari, za katere se ni bilo treba veliko truditi. Sicer pa ne vem, zakaj zveza ne bi mogla biti dolgotrajna in uspešna, čeprav sta se akterja že prvo noč fajn poseksala.

  12. zogca said

    Ne, ni logično. Če moški reče, da je ženska kurba, ker mu je dala prvo noč. In kaj je on, ki jo je prvo noč poseksal? Poštenjak? Po tej logiki je on enako neprimeren za zvezo.

    Logično je tudi to, da si lahko moški svoje mislimo!

  13. zogca said

    Jaz sem nora na to pesem!!!

    Severina – Gas gas

  14. StaneP said

    Saj sem napisal že v moj prvi komentar, da moj občutek ne temelji na dnevih, temveč na trudu, ki sem ga vložil. Ene kure, ki zanalašč držijo noge skupaj so itak brez veze. Od njih potem v spolnosti nimaš kaj dosti. Če začutim, da ženska ve, kaj hoče, da ima spucano podstrešje itd itd je jaz osebno nebi nič postrani gledal, če bi jo prvi večer odpeljal domov. Če bi jo dal dol na WC-ju diskoteke, bi bil pa samo fuk.

    Po tej, da te bo punca, ki ti je hitro dala, v zvezi varala.

  15. StaneP said

    Madonca kako ženske komplicirate!!!

    Trud – mislim, kot igro osvajanja. Pa saj vemo kaj to je, hudiča!

    Na tvoje sicer enostavno vprašanje, se za moje pojme ne da dati enoplastnega odgovora, ker ga ni!

    Vedno je logično, da si vsi svoje mislimo. Ne smo pa tega trditi in posploševati. Ja tle se pa strinjava.

    Ne, ni logično.

  16. zogca said

    Pa kaj ti res misliš, da imajo ta vaša osvajanja kakšno zvezo s čimerkoli? Dobro jutro, Stane. V 90 odstotkih primerov ženska po desetih sekundah ve, ali bo kdaj spala s tem moškim. Potem je samo še vprašanje kdaj, kje, kako in zakaj. In nič, kar bi moški lahko naredil, tega ne more spremeniti. Lahko v NE, ampak iz NE v DA pa ne more. Mislim, da podcenjuješ tisto, kar se povsem podzavestno zgodi v naših glavah v prvih desetih sekundah, ko nekoga prvič vidimo.

    Mislim, kot igro osvajanja. Pa saj vemo kaj to je, hudiča!

  17. StaneP said

    Največja težava odnosov med spoloma dandanes je to, da so moški poženščeni, ženske se pa trudijo biti v vsem enake moškim. Pustimo pravice. Vsi imamo pravico početi karkoli se nam zljubi, dokler ne posegamo v pravico drugega.
    Vendar moški in ženske nismo enaki. Smo enakopravni, enakovredni. Nismo pa enaki!
    Zakaj za vraga je to takšna težava razumeti. Jaz kot dec mam na ene stvari drugačen pogled, kot ženske. In obratno. Spoštujmo to drug pri drugem, pa bomo uspešno furali skupaj. In prav nič ni narobe, če živimo v skladu s svojimi prepričanji, čeprav v babjih cajtngih tupijo drugače. Ni vse v pravicah. In ja, čisto se strinjam z Leav-ijem, da imata lahko akterja, ki sta se že prvo noč fajn poseksala uspešno vezo. Saj to sem tudi že sam napisal.

    In kaj je on, ki jo je prvo noč poseksal? Poštenjak?

  18. zogca said

    Jaz babjih cajtngov ne berem, vem pa, da je za ultra mačističen pogled na svet treba pokazati tudi mačizem na drugih področjih. Ali če hočeš, ne more meni moški reči, da je kuhanje žensko delo, pa likanje, pa pomivanje posode, pa … Ko pa mu rečem, da mi je crknil avto, mi bo pa navrgel, ali ga ne znam sama peljati k mehaniku. In ko bo crknila žarnica, mi bo navrgel, ali je ne znam sama zamenjati. Oja, mačizem sa seboj potegne marsikaj in tega marsikaj vi ponavadi ne oddelate, zato … Če se vračamo nazaj v srednji vek, potem je moška dolžnost, da poroči tisto, ki jo je razdevičil, ker bo v naprostnem primeru imel na obisku njenega do zob oboroženega očeta in še pet enako oboroženih bratov zraven.

  19. zogca said

    Ker nekdo v odnosu mora biti moški. In če moški noče biti, mora biti ženska.

    Največja težava odnosov med spoloma dandanes je to, da so moški poženščeni, ženske se pa trudijo biti v vsem enake moškim.

  20. StaneP said

    He, he Dobra si. Vem to, kar si zapisala, toda jaz pišem stvari z mislijo v glavi na tvoje osnovno vprašanje in poizkušam razplesti samo tisto, “če je kurba”. In ravno to sem želel povedati, da imamo tudi moški ponavadi že zelo hitro izdelano predstavo o ženski. Saj o temu se pogovarjamo, mar ne, zakaj včasih mislimo da je kakšna kurba!? Tisti prvi občutek, ki ga dobimo o človeku, se ga potem drži ves čas. Menda psihologija temu reče. Halo Efekt.
    In to velja za vse ljudi ki jih spoznamo. Vsakemu damo svojo nalepko in dotični se je ne reši nikoli več. Če sem neki ženski dal oznako kurbe v prvih minutah, potem bo to ostala, čeprav ji delam grozno krivico.
    Če se v prvih minutah vidiš v postelji s tipom, potem boš tam tudi pristala. In če je bil takrat ( v prvih minutah ) fejst dec, bo to tudi ostal, čeprav je debilen idiot, ki ni vreden tvoje ljubezni.

    Dobro jutro, Stane. V 90 odstotkih primerov ženska po desetih sekundah ve, ali bo kdaj spala s tem moškim.

  21. StaneP said

    Poiskat moraš deca, in potem mu bodi ženska! In boš srečna. ( Za poženščenost so menda krivi hormoni in vse sranje, ki ga industrija daje v hrano že desetletja. Dobro da sem gor zrasel v hribih, brez kemije. He, he )

    Ker nekdo v odnosu mora biti moški. In če moški noče biti, mora biti ženska.

  22. zogca said

    Jaz nimam njemu kaj biti. Jaz sem lahko samo to, kar sem. Ne morem in tudi nočem biti nekaj prav posebej zanj. Oja, sem jaz imela ideje o tem, da moškemu daš roko in te potem on vodi skozi življenje. In sem na lastni koži izkusila, kaj se je zgodilo. Peljal me je do nebotičnika in me porinil dol. Hvala lepa še kdaj za tovrsten mačizem. Davno so minili časi, ko ste vi bili kavalirji, zaščitniki in podobno.

    Poiskat moraš deca, in potem mu bodi ženska! In boš srečna.

  23. StaneP said

    Jaz sem že velikokrat rekel, da moški nismo več dedci! In žal tudi ženske niste več ženske. To nas “jebe” vse skup.
    Ni vsak moški na fitnesu tudi dedec! Navkljub vsej ženski senzibilnosti, mislim, da ste tudi ženske izgubile nekaj svoje prirojene spretnosti pri ločevanju žita od plevela.

    Ko pa mu rečem, da mi je crknil avto, mi bo pa navrgel, ali ga ne znam sama peljati k mehaniku. In ko bo crknila žarnica, mi bo navrgel, ali je ne znam sama zamenjati. Oja, mačizem sa seboj potegne marsikaj in tega marsikaj vi ponavadi ne oddelate, zato …

  24. zogca said

    Ker jaz za moškega, ki sem ga kdaj ljubila, ne bom nikoli rekla, da je debilen idiot. Bil je moja izbira. In če za nekoga, ki sem ga izbrala, rečem, da je debilen idiot, kakšen debilen idiot sem potem šele jaz, ki sem ga izbrala???

    Lahko za bivše partnerje rečem, da so imeli to napako, pa ono napako, nikoli pa ne bom rekal česa takšnega. Že res, da sem enkrat enemu napisala, da je prasec, ko je naredil nekaj res prašičjega, sicer pa o svojih bivših partnerjih ne mislim, da so slabi ljudje. Še več, mislim, da so dobri ljudje.

    fejst dec, bo to tudi ostal, čeprav je debilen idiot, ki ni vreden tvoje ljubezni.

  25. zogca said

    Tisti tam so še najmanj dedci. On na fitnesu dviguje uteži, njegova žena pa iz trgovine vleče tri desetkilske vreče.

    Ni vsak moški na fitnesu tudi dedec!

  26. StaneP said

    Če si “ženska” in če bo on “dec”, potem je to dovolj! Za oba, da sta samo to, kar sta!

    Jaz nimam njemu kaj biti. Jaz sem lahko samo to, kar sem.

  27. StaneP said

    Pozabil sem dati “debilen idijot” v narekovaje. Moji komentarji niso nikoli mišljeni osebno!

    Ker jaz za moškega, ki sem ga kdaj ljubila, ne bom nikoli rekla, da je debilen idiot.

  28. zogca said

    Name se nekdo, ki ima hude mačistične ideje, kot na primer ti, tudi nalepil ne bo. O tem bodi prepričan. Jaz že sem ženstvena, brez skrbi, v bistvu prav punčkasta na momente. Ker v tej vlogi naravnost uživam. Ampak, da mi pa rečeš, ker si ženska to in to … Te bo odneslo kilometer stran, ko bom začela sikati nazaj.

  29. zogca said

    Moja bivša partnerja tudi v narekovajih ne moreta biti debilna idiota. Oba sta bila zelo inteligentna, en je bil celo genij.

    Pozabil sem dati “debilen idijot” v narekovaje. Moji komentarji niso nikoli mišljeni osebno!

  30. zogca said

    Severina – Virujen u te

  31. StaneP said

    He,he Ti iz mojega pisanja potegneš samo tiste segmente, na katere lahko potem po tvoje rečeno “sikaš”. Men so všeč ženske, ki znajo mislit s svojo glavo, ne pa da babji cajtngi mislijo namesto njih. Samo to še ne pomeni, da ne bom povedal tistega, kar si jaz mislim! Aja, kje sem pa napisal, da je ženska za v “kuhinjo in šporget”!? Bolj počasi beri moje pisarije. Ne maram, da me trgajo iz konteksta. Sicer pa menim, ( kolikor sem te seveda uspel spoznati iz tvojih pisanj ), da imava midva v bistvu zelooooo podoben pogled na svet!

    Name se nekdo, ki ima hude mačistične ideje, kot na primer ti, tudi nalepil ne bo. O tem bodi prepričan. Jaz že sem ženstvena, brez skrbi, v bistvu prav punčkasta na momente. Ker v tej vlogi naravnost uživam. Ampak, da mi pa rečeš, ker si ženska to in to … Te bo odneslo kilometer stran, ko bom začela sikati nazaj.

  32. StaneP said

    To si pa izbrala za mojo dušo. Hvala!

    Severina – Virujen u te

  33. zogca said

    Vidiš, počasi me spoznavaš. Jaz sem mojster za takšno početje. Kdor se “krega” z menoj, lahko pričakuje, da se bom obesila na eno ali dve besedi in bom tako dolgo visela na teh dveh besedah, da bom dokazala, da imam prav. Ti se sploh ne zavedaš, kaj jaz znam narediti s samo dvema besedama.😉

    Ti iz mojega pisanja potegneš samo tiste segmente, na katere lahko potem po tvoje rečeno “sikaš”.

  34. StaneP said

    Upam, da boš tudi ti moje besede počasi “začutila” v njih namenu. Torej tako, kot sem jaz mislil povedati in ne tako, kot si jih ti razumela. Sicer je poanta “debate” ta, da drug drugega uspemo razumeti. Da uspemo začutiti, kaj dotična oseba res misli, v kaj verjame in da si tam, kjer mislimo “narobe” pustimo “prodati” tudi nasprotno mnenje. Počasi se daleč pride.

    ps – grem si po novo igračko (Nokia 5800) in prepuščam tvoj blog še kakšnemu drugemu. Mislim, da pri moji gostobesednosti drugi izgubijo pogum sploh kaj napisati.

    Vidiš, počasi me spoznavaš.

  35. Nevenka said

    Moja prijateljica je pa vedno moškega hitro stestirala. Če ji v postelji ni odgovoarjal, je njegova čustva niso prav nič dosti zanimla. Ona je vezo vedno začela graditi šele potem.
    Je srečno poročena osemnajst let.

  36. John said

    TRIDESETE…

  37. Nevenka said

    Aja, seveda je dobila inteligentnega, izobraženega, iskrenega in sproščenega, popolnoma nezafrustriranega tipa. No, ni sicer Slovenec, ampak Irec. Res kul dečko, da bolj ne bi mogel biti.
    In temperamenten, ni kot kakšna prozorna človeška ribica, ki bi se hotela okoli ženske mučiti štirinajst dni, da bi se lahko fajn imela. On je ostal z žensko s katero je njemu bilo fajn.

  38. cija said

    lep pozdrav od ene lahke, ki ne bo čakala ravno tri mesece, če si nekoga želi. Ampak moji moški me nikoli niso imeli za lahko. hmmm mogoče je pa keč v tem, da je treba moškega prav izbrat…

  39. Spider said

    Tista, ki da vsakemu, je kurba.

    Tista, ki da vsakemu razen meni, je prekleta kurba.

  40. zogca said

    Severina – Krivi spoj

  41. zogca said

    Jaz si v bistvu nisem želela, zato sem čakala. Oziroma sem njegov dotik doživljala kot leden. Kar je v bistvu zanimivo. Njegova telesna temperatura se, predvidevam, ni spremenila prav nič. Ampak na začetku se mi je zdel leden kot kača, pozneje pa vrel kot kamin.

    Kar pa se lahkosti tiče … Če me je kdo kdaj imel za lahko, je to njegov problem, ne moj.

    lep pozdrav od ene lahke, ki ne bo čakala ravno tri mesece, če si nekoga želi. Ampak moji moški me nikoli niso imeli za lahko. hmmm mogoče je pa keč v tem, da je treba moškega prav izbrat…

  42. webmaher said

    Ženska ako hitro da ni kurba
    Moški ako hitro dobi ni kurbir
    Moški, ki hitro dobi v kratkem času od različnih žensk je kurbir
    Ženska, ki hitro da kratkem času različnim moškim je kurba

  43. zogca said

    Na koncu bom tudi jaz fasala kakšnega tujca.

    No, ni sicer Slovenec, ampak Irec.

  44. zogca said

    Severina – Ante

  45. zogca said

    Severina – Djevojka sa sela

  46. zogca said

    Ali bi morali s seksom čakati do poroke?

    http://www.delo.si/clanek/71796

  47. Nevenka said

    Veš koliko bi se jih potem poročilo čez tri ure, he, he🙂

  48. zogca said

    Si gledala tisto nadaljevanko Sedma nebesa? Jaz sem nekaj delov. In tam je bilo dobesedno – poročila se bova, da bova lahko spolno občevala. Ker je pač šlo za verno družino. Kako ne, če je bil oče duhovnik. Pač, poročila zaradi seksa. Sicer pa naj bi po tem učenju seks izven zakona bil greh. Je pa res, in ne vem, ali je to naključje, da so prav najbolj verne punce, ki sem jih jaz poznala, šle pred oltar z velikim trebuhom.

  49. zogca said

    Kar sicer ni nič slabega. Da me ne bo kdo napak razumel. Vsi smo iz mesa in krvi in to je samo še en dokaz tega.

  50. cija said

    Si gledala tisto nadaljevanko Sedma nebesa?

    Tam so pa itak poglavje zase. Ko je Jessica Biel ugotovila, da je ženska in lahko to celo poudari, so jo po hitrem postopku vrgli iz nadaljevanke.

    Ampak kolikor se spomnim, se tam je seksalo pred poroko. Niso bili neki očetje samohranilci – hudo mladi dečki not?

  51. Janis said

    Ni pogosto v ženski naravi, da se gre samo fuk. Ženska načeloma potrebuje za spolnost tudi čustva. Tiste, ki jih ne so pač radodajke in resnično niso najbolj primerne partnerice. Vse ostale so pa dandanes malo razpete med vsemi kvazi “pravicami” iz babjih cajtngov in svojo notranjosjo.
    Proti vetru scati ali proti naravi delati se človeštvu še nikoli ni dobro izšlo.
    Pravica!? Jo ni! Bolj kot jo iščemo, bolj smo lahko zagrenjeni.

    Hehe, Stane, evo tvojo nepogostost. Včasih je fuk enostavno samo fuk in si več tudi ne želiš, je pa fajn. P

    riznam pa, da se v vašem heteroseksualnem svetu, kjer je vse enostavno in vse logično in vse razmišljanje o ženskah in o moških podedovano od desetih generacij nazaj, ne počutim ravno domače.

  52. StaneP said

    Itak!

    hmmm mogoče je pa keč v tem, da je treba moškega prav izbrat…

  53. StaneP said

    Seveda! Čisto logično, samo potem ne sanjat o neki ljubezni, ki naj bi nastala samo na podlagi enga fuka!
    Hehe, Janis, ti si mi tud všeč s svojimi komentarji! Pa še ženska bedrca imava oba rada.

    Včasih je fuk enostavno samo fuk in si več tudi ne želiš, je pa fajn.

  54. StaneP said

    Japajade! Haloooo in da pol dobim eno nuno, ki ga na svetlobi še pogledat ne upa, kaj šele, da bi se zagrizla vanj…

    Ali bi morali s seksom čakati do poroke?

  55. zogca said

    Nun se na Žogcinem blogu ne sme žaliti. Žogca je nuna.😉

    Haloooo in da pol dobim eno nuno.

  56. StaneP said

    Točno! Svoja dejanja moramo opravičevati edino sami pred seboj. Če smo zadovoljni s tem kar smo in če ne počnemo stvari na račun drugih, potem se naj vsi kritiki sladko j….o!

    Kar pa se lahkosti tiče … Če me je kdo kdaj imel za lahko, je to njegov problem, ne moj.

  57. zogca said

    Jaz nisem bila ravno redna gledalka, ampak enega šestnajtletnega samohranilca se pa spomnim, da. Njega so po moje dali noter zato, da pokažejo, kaj se zgodi, če prešuštvuješ zunaj zakona. Kako hudo je potem tvoje življenje. In seveda, ko se je zapletel z njihovo brezgrešno družino, je potem spoznal svoje napake in postal boljši. Tako sem to razumela jaz.

    Ampak kolikor se spomnim, se tam je seksalo pred poroko. Niso bili neki očetje samohranilci – hudo mladi dečki not?

  58. zogca said

    Vse bolj se mi zdi, da se tudi jaz ne. Pa sem za neke tradicionalnosti, ampak v praksi tako ali tako ne delujejo.

    In je vse razmišljanje o ženskah in o moških podedovano od desetih generacij nazaj, ne počutim ravno domače.

  59. StaneP said

    Še en dokaz, da nas prvi vtis lahko zavede! Tako v dobro, kot v slabo smer.

    Ampak na začetku se mi je zdel leden kot kača, pozneje pa vrel kot kamin.

  60. StaneP said

    Ja in potem je svizec zavil čokolado…

    Žogca je nuna.

  61. Janis said

    Ampak kolikor se spomnim, se tam je seksalo pred poroko.

    Kolikor se jaz spomnim, je una ta blond hčerka na veliko dejtala in se mirno zalizovala z n-številom tipov, ki vsekakor ni bil majhen, ampak iz seksa kot seksa so pa delali big deal. To, da se je okoli mečkala z veliko tipi, očitno ne šteje, štejeta samo tista končna penis in vagina. No, pa smo spet pri malomeščanski morali in ne pravih vrednotah.

  62. StaneP said

    Hehe, Spider. Haha… Hudoo…

    Tista, ki da vsakemu razen meni, je prekleta kurba.

  63. StaneP said

    Ja Amerika. Kaj češ. Pa nisem tisti ki jim je za vse kriva Amerika, ampak s tem njihovim puritizmom al kako se že reče ga pa res serjejo! Ženska joška na televiziji ali izrečena beseda fuk je za njih popolnoma neprimerna. Kri, nasilje, kraje, spletke in podobne cvetke so pa OK. Ma ja…

    No, pa smo spet pri malomeščanski morali in ne pravih vrednotah.

  64. zogca said

    Misliš? Mogoče pa je tisti prvi občutek, da je leden kot kača, bil pravilen. Mogoče me je telo svarilo, jaz pa ga nisem poslušala. Hotela sem ga ljubiti in sem ga vzljubila. Potem se mi je zdel topel, vroč, vrel. Jaz se njega dva meseca niti dotakniti nisem mogla in jo je to vedel. Ker sem mu povedala. Nič hudega je rekel, bom pa jaz božal tebe. In kaj dela danes? Kam smo prišli od vse te priliznjene prijaznosti? Da sem mu morala danes ob osmih zjutraj pošiljati sporočilo in mu v njem pisati, da bom šla do informacijske pooblaščenke in odvetnika, če takoj ne izbriše sporočila, v katerem je Primož na forumu napisal moje ime. Moje pravo ime. Kot je pred meseci objavil pravo ime in pravi priimek mojega bivšega fanta. In to v zameno za klikanje na reklame. Joj, s kom ima on opravka in skupen denar, pri vsej tej pameti.

    Še en dokaz, da nas prvi vtis lahko zavede! Tako v dobro, kot v slabo smer.

  65. zogca said

    Očitno. Kaj o tem pravijo papež in biblija???

    To, da se je okoli mečkala z veliko tipi, očitno ne šteje, štejeta samo tista končna penis in vagina.

  66. zogca said

    Ti napišem, kako dolgo nisem seksala?

    Ja in potem je svizec zavil čokolado…

  67. zogca said

    Severina – Štikla

  68. StaneP said

    Je poanta v tvojih besedah, priznam! Sem se tudi jaz malo zamislu!

    Misliš? Mogoče pa je tisti prvi občutek, da je leden kot kača, bil pravilen. Mogoče me je telo svarilo, jaz pa ga nisem poslušala. Hotela sem ga ljubiti in sem ga vzljubila. Potem se mi je zdel topel, vroč, vrel.

    Ne ni treba! Da ne bomo vsi zardevali… Verjamem da… Samo za to pa ja še nisi nuna no!! Še zmeraj boljš tko, kot pa da bi iskala neko kvazi uteho v naročjih tipov, ki si te ne zaslužijo. Imela bi samo slab okus od tega in porušeno samopodobo. Tako si pa potrebna in gajstna bi rekli štajerci. Ko boš razčistila v svoji glavi, potem bo šele veselica!

    Ti napišem, kako dolgo nisem seksala?

  69. StaneP said

    No kaj sem pa zdaj naredil!? Tile tvoji blockquoti… No, saj boste znali vseno povezati kaj skup paše.

  70. zogca said

    Severina – Adam i Seve

  71. zogca said

    Ne gre za to. Če bi jaz to hotela, se ne bi prav nič menila za to, kdo si me zasluži in kdo ne, ampak bi si vzela, kar bi mi pasalo. Tega nočem. Nočem, da se me kdo dotika. Nočem, da se mi kdo dobrika. Nočem, da se mi kdo vrti po stanovanju. Da me klicari, nočem, nočem, nočem.

    … tipov, ki si te ne zaslužijo …

  72. StaneP said

    Spet si se “obesla” samo na en segment napisanega. In to na najmanj pomemben. Ampak če sem malo ciničen: Moški ki si vzame fuk ko mu paše je po žensko en navaden prasec, čeprav mu dotična ženska da! Takšna ženska je pa… Samozavestna punca, ki ve kaj hoče…
    Da me ne bo kdo zopet narobe razumel. S fukom ni prav nič narobe. Meni osebno je zelo všeč, če si ženska zna vzeti in če ve kaj hoče v postelji ali na kakšnem drugem, bolj vznemirljivem mestu. Opozarjam samo na diskrepanco, ki jo kup žensk z besom v sebi razlaga. Da smo moški pač prasci, če kakšno ki se nam je punudila pač samo pofukamo. Dvojna morala in dvojna merila. Ali se ženske res morate posluževati tako “prozornih zvijač” za dokazovanje svojega prav. Govorim na splošno, da ne boš kaj “siknila” nazaj, če boš razumela osebno.

    Ne gre za to. Če bi jaz to hotela, se ne bi prav nič menila za to, kdo si me zasluži in kdo ne, ampak bi si vzela, kar bi mi pasalo.

  73. StaneP said

    Hočeš, hočeš, hočeš… Samo bojiš se.

    nočem, nočem, nočem

  74. StaneP said

    Nekaj bolj osebnega bi ti napisal in ni ravno primerno za tle gor. Zanima me, če ti imam možnost poslati kakšno zasebno sporočilo, ki še vseeno varuje tvojo ( in mojo ) identiteto, je pa zasebno?

  75. StaneP said

    @Janis
    Janis ker si fejst punca bi ti povedal en vic, ki je samo vic, da ne bo kakšne zamere!


    Pri večerji je zbrana vsa družina, na kar se najstarejša hčera oglasi in vsem zbranim pove da je lezbika.

    Oče in mati to sprejmeta še kar z mirnimi živci.

    Potem se še srednja od hčera odloči nekaj povedati, prav tako da je lezbika.

    Oče in mami to sprejmeta že dost težko. Potem se oglasi še najmlajša
    od hčera in pove isto novico kot njeni starejši sestri.

    In fotr popizdi, vstane in reče:” pa a ma kšn v naši familiji sploh rad kurac!”.

    Pa se oglas sine: ” Jst, oči!”.

    http://razmisljanje.blogspot.com/2009/02/dober-vic.html

    Malo za dobro voljo.

  76. StaneP said

    Pa še eno kost vam bom navrgel drage punce. Ni zrastla na mojem zelniku, se mi zdi pa kar zanimiva in dokaj resnična. Narava je marsikaj uredila tako, kot je prav na dolgi rok.


    Najprej sem pomislil, da se nekdo za… frkava, ko sem v resnem britanskem tedniku danes videl članek z naslovom “Wealthy men give women more orgasms!”

    Pa se ni. Članek je podpisal urednik za znanost in okolje, ki piše, da so znanstveniki ugotovili, da užitek, ki ga ženske doživljajo med seksom ni neposredno povezan ne z zaljubljenostjo, ne s tehniko, ne s trajanjem predigre, ne s trajanjem občevanja, ne z jakostjo njenega libida, ne z velikostjo njegovega penisa, ne z ničemer, kar različni ljudje povezujejo z žensko orgazmičnostjo, ampak z velikostjo bogastva moškega, s katerim seksa.

    Točneje: bogatejši ko je tip, večkrat ji pride.

    Original na Blogu Braneta Kastelica:
    http://www.zurnal24.si/weblog/BraneKastelic/entry/seks_%C5%BEenskam_ve%C4%8Dkrat_pride_z

  77. dolgcajt said

    Nekaj bolj osebnega bi ti napisal in ni ravno primerno za tle gor. Zanima me, če ti imam možnost poslati kakšno zasebno sporočilo, ki še vseeno varuje tvojo ( in mojo ) identiteto, je pa zasebno?

    Eh, le zakaj se vsaka debata med moškim in žensko vedno konča na tak način? Le zakaj…🙂

  78. maxi said

    Najprej sem pomislil, da se nekdo za… frkava, ko sem v resnem britanskem tedniku danes videl članek z naslovom “Wealthy men give women more orgasms!”…………

    Točneje: bogatejši ko je tip, večkrat ji pride.

    Takšnim zgodbicam jaz pravim anekdote. Spet vse tako stereotipno smrdi, da jaz naredim samo …… hehe, japajade.

  79. zogca said

    Ne moreš, tukaj ni zasebnih sporočil. Nismo na forumu.😉 Če si vpisal pravi mejl, ti lahko pošljem mejl.

    Nekaj bolj osebnega bi ti napisal in ni ravno primerno za tle gor. Zanima me, če ti imam možnost poslati kakšno zasebno sporočilo, ki še vseeno varuje tvojo ( in mojo ) identiteto, je pa zasebno?

  80. zogca said

    Meni največkrat pride, če tipa sploh ni zraven.😉

    Z vami so same težave.:mrgreen:

    Točneje: bogatejši ko je tip, večkrat ji pride.

  81. zogca said

    To, Maxi!

    Takšnim zgodbicam jaz pravim anekdote. Spet vse tako stereotipno smrdi, da jaz naredim samo …… hehe, japajade.

  82. zogca said

    Ne vem, kakšen konec imaš v mislih, ampak če imaš seksualnega, se motiš. Vsaj kar se mene tiče. Po blogu se sicer lahko hecamo in se imamo luštno, ampak jaz se na način, ki je več kot prijateljski, z moškimi ne ukvarjam. Z Žogco nihče ne bo seksal. Razen mogoče Maxi.:mrgreen: Ampak ona pa ni moški.😉

    Eh, le zakaj se vsaka debata med moškim in žensko vedno konča na tak način? Le zakaj…

  83. zogca said

    Severina – Nedostaješ mi

  84. StaneP said

    Sem ja. Itak.

    Če si vpisal pravi mejl, ti lahko pošljem mejl.

    Z Žogco nihče ne bo seksal.

    Mi trenutno bolj dol visi za ženske ( za moške itak ), tako da nič se bat.

    ha ha ha …

    Meni največkrat pride, če tipa sploh ni zraven.

    Grrrrr…

    Z vami so same težave.:mrgreen:

  85. StaneP said

    “Srečen sem da sem moški.” je definiral Damjan Murko. Ha ha ha… Po tej logiki sploh nisem moški. Hvala bogu!

    Po blogu se sicer lahko hecamo in se imamo luštno, ampak jaz se na način, ki je več kot prijateljski, z moškimi ne ukvarjam.

  86. zogca said

    Z moškimi, ki jim dol visi, se lahko pogovarjam. Čim mi začnete imeti erekcijo, končam pogovore. Te erekcije so mene tako ali tako pogubile.:mrgreen:

    Mi trenutno bolj dol visi.

  87. StaneP said

    ha ha ha… Dedcu ne smeš nikol čist zaupat!

    Čim mi začnete imeti erekcijo, končam pogovore. Te erekcije so mene tako ali tako pogubile.:mrgreen:

  88. zogca said

    Jaz vam jo preberem s ksihta.😉

    Poslušaj to pesem in ti bo vse jasno.

    Dedcu ne smeš nikol čist zaupat!

  89. StaneP said

    Začel in hitro nehal. Bolijo ušesa! Sem pa dal na “mute”, ker ženska je pa fajn.

    Poslušaj to pesem in ti bo vse jasno.

  90. trnovčanka said

    Daaaan!

    Če me tip načevlja, ker sem mu “prehitro” dala, si oddahnem, da sem se ga znebila. Z mojim “pravim” sva precej hitro preiskusila, kako klapava v postelji. Se nikakor nisva mogla zadržat😉

  91. Janis said

    Janis ker si fejst punca bi ti povedal en vic, ki je samo vic, da ne bo kakšne zamere!

    Hehe, ti se kar mirno zabavaj😀, jaz sem za pedrsko-lezbične vice skoraj čist neobčutljiva. Razen seveda, kadar dobro vem, da prihajajo ne z namena smejat se nečemu človeškemu, ampak z izključnim namenom žalit točno določeno skupino ljudi, bognedaj pa, da bi se kdo pohecal iz tistega, ki ima namen žalit.

    In da ne boš mislil – dejansko poznam primere iz resničnega življenja, kjer so VSI otroci v družini homoseksualni😀

  92. trnovčanka said

    In da ne boš mislil – dejansko poznam primere iz resničnega življenja, kjer so VSI otroci v družini homoseksualni😀

    Jaz tudi, dva brata, izjemno pametna oba. Pa naj rečejo, da to ni (tudi) dedno.

  93. zogca said

    Ti si moja.😎

    Če me tip načevlja, ker sem mu “prehitro” dala, si oddahnem, da sem se ga znebila.

  94. zogca said

    Kaj pravi Janis?

    Pa naj rečejo, da to ni (tudi) dedno.

  95. dolgcajt said

    Če se po Žogčinem mene-ne-bo-nihče-jebal intermezzu vrnemo k osnovnemu vprašanju, ženska mora v očeh moškega veljati za hard-to-get, ker 1. ji dolgotrajno osvajanje prinaša materialne koristi, 2. po dolgotrajnem osvajanju je moški vložil v zvezo že toliko energije, da ne bo kar takoj šel tvegat in iskat srečo drugje, in 3. ženska v njegovih očeh velja za zanesljivo, ker se bodo tekmeci verjetno tudi morali truditi več mesecev, preden jo bodo lahko oplodili (vmes bo pa tip itak opazil in jih pobil). Tako nekako si mislim, da je to nastalo v evoluciji. Danes je to manj pomembno.

  96. vlatka said

    žogca,

    Včasih daš prej, včasih kasneje; daš, ko si pripravljen in je tudi drugi pripravljen. 😀 😀

    Oh, meni je žal, da včasih nisem dala prej, hehe, bi vsaj več časa uživala 😆 😆

  97. Janis said

    Kaj pravi Janis?

    Kolikor medicinske raziskave kažejo do sedaj, je nagnjenje do istega spola gensko pogojeno, prav tako nagnjenje do različnega spola. Psihološke raziskave pa zaenkrat kažejo, da človeško spolno nagnjenje ni ali-ali, ampak bolj “kje na premici je posameznik”. Skrajna heteroseksualnost in skrajna homoseksualnost je redek pojav.

  98. maxi said

    So bili časi, ko je bila kurba, če je dala … in še večja, če ni.

    Žogca, če bi ti men dala takoj, obljubim, da ne bom grdo okol govorila…:mrgreen:

  99. zogca said

    Kok je pa to dobr … Ljubim, ko zna kdo to tako fajn povedati.

    Žogčinem mene-ne-bo-nihče-jebal intermezzu

  100. maxi said

    Skrajna heteroseksualnost in skrajna homoseksualnost je redek pojav.

    Tole mi je zanimiv podatek….men se zdi, da sem (vseen) skrajna…:mrgreen:

  101. zogca said

    Ti si edina, ki bi ji dala. In če dam, lahko tam tudi takoj.😉

    Žogca, če bi ti men dala takoj, obljubim, da ne bom grdo okol govorila…

  102. zogca said

    To pa jaz razumem.😉

    meni je žal, da včasih nisem dala prej, hehe, bi vsaj več časa uživala

  103. zogca said

    Severina – Ja samo pjevam

  104. maxi said

    Ti si edina, ki bi ji dala. In če dam, lahko tam tudi takoj.😉

    Uuuuuuuh, dej si mi pa ego pobožala… edinaaaaaaa sem, ste slišali!?….:mrgreen:

  105. zogca said

    Zakaj pri mojem princu to pravilo ni držalo?

    po dolgotrajnem osvajanju je moški vložil v zvezo že toliko energije, da ne bo kar takoj šel tvegat in iskat srečo drugje

  106. maxi said

    Ta je men ena ljubših njenih…Ja samo pjevam.

    Se dogovarjamo, da gremo v marcu na njen koncert.

  107. zogca said

    Še enkrat, da ne bo kakšen nenatančen bralec spregledal.😉

    edinaaaaaaa sem, ste slišali!?….

  108. zogca said

    Kje pa je?

    Se dogovarjamo, da gremo v marcu na njen koncert.

  109. maxi said

    Kje pa je?

    Tu pri nas bo, saj ima turnejo.

  110. zogca said

    Severina – Da si moj

    Za nesrečno zaljubljeno Žogco!!!

  111. zogca said

    A to pomeni tudi Ljubljano? Jaz sem težko premakljiva. 🙄

    Tu pri nas bo, saj ima turnejo.

  112. zogca said

    Severina & Boris – Ko je kriv

    Ta je pa za Princa.😥

  113. maxi said

    Severina & Boris – Ko je kriv

    Ob tej sem tudi jaz tulila….😦

  114. zogca said

    Severina – Ajde, ajde, zlato moje

  115. maxi said

    Ob tej pa še bolj….😥

  116. zogca said

    Ko bova midve par, ne bo solza.:mrgreen:

    Ob tej sem tudi jaz tulila…

  117. zogca said

    Tudi jaz sem jokala na Massima, joj, kako sem jokala.

    Predvsem na to pesem.

    Massimo Savić – Gdje je ljubav

    Oceani solz.

    Potem me je obvestil, da ljubezen sploh ni pomembna in da to, da se imava rada, sploh ni pomembno.

  118. Jazz said

    Ko bova midve par, ne bo solza.

    🙂
    Jazz bo ganjen do solz…😉

  119. zogca said

    Ko slišim pa to pesem od Massima, me pograbi pa takšna pohota, da se mi hoče zmešat. V bistvu ne samo pohota, ampak tako velika ljubezen, da …

    Massimo Savić – Stranac u noči

  120. zogca said

    Vidiš, Maxi, nekdo bo vesel za naju. Bravo, Jazz.😉

    Jazz bo ganjen do solz…

  121. zogca said

    Massimo Savič – Ponovo zajedno

    O tem sem pa jaz sanjala.😥

  122. Jazz said

    In tudi če me premlatite,moram tole…spet 🙂

  123. Janis said

    Tole mi je zanimiv podatek….men se zdi, da sem (vseen) skrajna…:mrgreen:

    Yeah … Right😀

  124. maxi said

    Jazz….ti zdaj hočeš napeljat, da ti medve potem od (slabe vesti) briševa solze…a?:mrgreen:

  125. maxi said

    Yeah … Right😀

    he he

  126. Janis said

    Jaz seveda naravno mislim, da je moja spolna usmerjenost najboljša od vseh možnih, ampak to je strogo subjektivno😀

  127. Jazz said

    Jazz….ti zdaj hočeš napeljat, da ti medve potem od (slabe vesti) briševa solze…a?

    Kdo napeljuje?🙂

  128. zogca said

    Ne bomo!!!

    In tudi če me premlatite.

  129. zogca said

    Janis bi morala napeljevati!!!

  130. zogca said

    In tudi svetovati!!!

  131. Janis said

    Saj napeljujem😀

  132. zogca said

    Ne vem, ali si res dovolj prizadevaš.😮

  133. StaneP said

    Žogca, ne pozabi na mejl…

  134. zogca said

    Za danes sem že zaprla svoj gmail. Jutri. Kot sem ti že napisala zgoraj, mejla ne odpiram preveč pogosto. Tam je preveč opominov na to, kaj vse še nisem naredila, čeprav bi morala.

  135. StaneP said

    Gre se za tebi pomembno stvar. Zaupaj!

  136. zogca said

    Okej, ampak mi odgovori v desetih minutah, ker bom šla potem spat.

  137. Boom said

    še ne spite?

  138. zogca said

    Jaz se ravno odpravljam. Ne morem več. Mogoče pride Janis.

    Ali pa ti jutri pridi bolj zgodaj.😉

    Žogca se mora o marsičem pomeniti s teboj.

    še ne spite?

  139. Boom said

    kaj morem, ko prihajam tako pozno domov. mi pa lahk na mail pišeš, če bi se rada menila

  140. Boom said

    sem ga zamenjal je ta bolj zanesljiv

  141. Janis said

    Ne vem, ali si res dovolj prizadevaš.

    Počasi se daleč pride😉

  142. zogca said

    Še nimam dost Severine!!!!

    Severina – Pogled ispod obrva

  143. zogca said

    Severina – Čovjek kojeg volim

  144. zogca said

    Severina – Gardelin

  145. zogca said

    Severina – Paloma nera

  146. zogca said

    Severina – Dalmatinka

  147. zogca said

    Severina – Moja stvar

  148. Lynx said

    “Ali je ženska ki hitro da kurba?

    Ne gre za to ali je kurba ali ne in mislim da nam je vsem to jasno. Gre za to, da se velikokrat v moškemu razmišljanju (pa ne vem ali zaradi evolucije ali omejenosti) v takih primerih pojavi sum, da bo takšna ženska enako hitro skočila v posteljo z vsakim.
    In tukaj dejstvo, da si sam pod istim “drobnogledom” za nas ne spremeni ničesar.
    V resnici pa je bolj pomembno to, kakšna je ženska nasploh. Če je samozavestna in se ceni (taka tudi ne bo kot kura počepnila pred vsakim) in če tudi moški sam sebe visoko ceni, takih pomislekov nima.

    “Z Žogco nihče ne bo seksal. Razen mogoče Maxi. ”

    Tukaj pa si me razočarala.
    Če misliš da te bom označil za kurbo, zaradi tistega kar si mi obljubila, se motiš. 😉

  149. zogca said

    Lejga, lynx, govora je bilo o zdaj. Leto 2028 je nekaj povsem drugega. Tega jaz nisem pozabila.

  150. Jazz said

    http://forumi.siol.net/showthread.php?t=35145

  151. zogca said

    Nekaj je na tem.😉

Leave a Reply

 
