Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

To preprosto ni res! aka Kakšen moški je dober moški?

Posted by zogca na februar 11, 2009

Zjutraj sem … Ni bilo ravno jutro, vstala sem ob pol enih, vendar to ni pomembno … Ura je dve in zdaj sem že budna … Pa se mi vseeno zdi, da sanjam, ko prebiram še eno debato o tem, da slabi moški dobijo ženske, medtem ko dobri moški ostajajo samski, ker nam ženskam služijo kot začasna rešitev oziroma nadomestek. In ko sem že pomislila, da dejansko verjamejo, da sanjamo o zapitemu nasilnežu, ki nas bo pretepal za zajtrk, kosilo in večerjo, ugotovim, da v resnici pišejo o dominantnih moških oziroma alfa samcih, kot so jih poimenovali. Ne vem, kako se bo debata razvijala naprej, ampak upam, da bodo ugotovili naslednje …

Da je tisto, čemur ti teoretiki pravijo dominantnost, pravzaprav odločnost. In da je za odločnost potrebno vedeti, kaj hočeš. Kajti težko si odločen, če pravzaprav ne veš, za kaj si odločen. In če ne veš, kaj hočeš, ob sebi pa imaš žensko, ki to ve, potem pa se okoli nje vrtijo takšni, ki tudi vedo … Ne morete reči, da so vas takšne ženske zapustile in odšle z barabami. Odšle so z moškimi, ki so vedeli, da hočejo biti z njimi. Odšle so z moškimi, ki so se z njimi poročili in si ustvarili družino. Med temi moškimi so dobri in slabi. Kot so med samskimi dobri in slabi. Med temi moškimi so tako nasilni kot mirni. Kot so med samskimi tako nasilni kot mirni. Med temi moškimi so tako zapiti kot trezni. Kot so med samskimi tako zapiti in trezni.

Ne, niste ostali sami zato, ker ste dobri. Sami ste ostali zato, ker kakšne izmed izvoljenk, ki vas je imela rada, niste prijeli za roko in peljali pred oltar. Si niste upali? “Negativci”, kot jih imenujete, so si. Tako je, to so alfa samci. Če ste si kdaj ogledali kakšen dokumentarni film o živaleh, gotovo veste, da alfa samci veliko seksajo. Gode si jim, kajne? Vendar gotovo veste tudi, da odgovorno poskrbijo za vse tisto, kar nastane kot posledica seksa. Ne bežijo pred odgovornostjo.

Ne, preprosto ni res, da si ženske dobre moške izbiramo za prijatelje, s slabimi pa se poročimo in si ustvarimo družine. Da si izbiramo “surovine”, zavržemo pa romantike. Veste, od vaše dobrote in lepih besed dvakrat na teden ob kavici se ne da živeti. Tudi od romantičnih večerij ob svečah enkrat na teden ne. Kot moj oče vedno govori, življenje ni praznik in tudi sončen majski dan ne. In moški, ki ti v tem krutem svetu stoji ob strani v dobrem in slabem, je dober, pa čeprav se vam od daleč zdi slab. Lahko se je vam bahati z dobroto in čudovitostjo, ko žensko peljete na romantične počitnice ali v kino. Lahko vam je takrat govoriti, kako razumevajoči, mirni in nežni ste. Ko pa dobro veste, da se nikoli ne boste znašli v položaju, ko bi svojo mirnost morali dokazovati v ponedeljek ob šestih zjutraj, ko je treba tri otroke, ki bodo vpili drug čez drugega, spraviti v vrtec. Ko potem avto pol ure ne bo vžgal, ko boste zato vsi pozni, ko bo potem na cesti huda gneča … Ste prepričani, da takrat tudi vi, tako zelo razumevajoči, mirni in nežni, ne bi začeli vpiti?

Pa saj je vseeno, kajne? Če bi želeli vedeti, kako bi se v takšnem položaju vedli, bi že bili poročeni in imeli tri otroke, ki bi vam parali živce. In ne bi dvakrat na teden ohranjali svoje razumevajoče, mirne in nežne samopodobe ter bežali pred odgovornostjo. Lahko je biti dober, ko nisi na preskušnji. Lahko se je bahati s svojo dobroto, ko dobro veš, da si tako zelo izmuzljiv, da se na preskušnji nikoli ne bo znašel. Kajne?

Jaz sem imela dobrega moškega, najboljšega na vsem svetu. Ne, ni mi bil začasna rešitev oziroma nadomestek. Bil mi je vse na svetu. Še danes jočem za njim. Tudi njemu ni bilo do takšnih ponedeljkovih juter. Raje je ostal samo dober. Toliko o teoriji, ki so jo napletli.

132 Responses to “To preprosto ni res! aka Kakšen moški je dober moški?”

  1. zogca said

    Dobro jutro! Še malo bom lenarila in bom v življenje vrnila še eno zelo staro objavo, za katero mislim, da bi utegnila biti večno aktualna.

    In še vedno trdim, kar sem trdila pred več kot pol leta … Lahko je biti dober, ko nisi na preskušnji. Lahko se je bahati s svojo dobroto, ko dobro veš, da si tako zelo izmuzljiv, da se na preskušnji nikoli ne bo znašel.

  2. Robert said

    Z dobrim moškim je verjetno približno tako, kot z dobro žensko.
    Pravi trenutek jo moraš videti, s pravimi očmi … in tudi takoj ukreniti, kar bi rad ukrenil. Sicer pojdi in se ne vračaj več.
    Po glavi se boš itak tolkel pozneje … ali pa ne?

    Ko sem še znal brati, sem nekje prebral, da vsak lahko živi z vsakim … če hoče.

  3. zogca said

    Meni je en kolega enkrat rekel: “Ne pojdi živet s tistim, brez katerega ne moreš živeti. Pojdi živet s tistim, s katerim lahko živiš.”

    Tvoja teza pa … Ne vem, če bi pri meni lahko vzdržala. Mah ne, prepričana sem, da z 90 % moških ne bi mogla živeti. V bistvu bi lahko začela naštevati, ob čem vse bi vsakodnevno dobivala pege in bi po enem mesecu postala prava Pika Nogavička.😉

    Ko sem še znal brati, sem nekje prebral, da vsak lahko živi z vsakim … če hoče.

  4. zogca said

    Pravijo, da kdor preveč izbira, izbirek dobi. Poznam takšne, ki so izbirali skoraj do štiridesetega leta in izbrali navidez najboljšo od vseh, ki se je po nekaj let izkazala kot najslabša možna rešitev. In da, so se fejst tolkli po glavi in fejst obujali spomine na dekleta, ki so jih zavrgli ter bili prepričani, da so bila veliko boljše od končnega izbirka.

    Po glavi se boš itak tolkel pozneje … ali pa ne?

  5. Nevenka said

    Človek, ki ga ljubim je daleč od idealnega moškega, a je ravno to kar želim. Ima eno samo napako.
    Ne ljubi me. In lagal je, da me ljubi zato, da je lahko prišel do mene in sem v njem sploh iskala vse kar mi veliko pomeni.
    Tako globoko sem prizadeta zaradi tega, da ni besed.
    Pa res nisem od njega hotela nič razen ljubezni, tega kompleksa čustev in prijaznosti. Minimalno odgovornost, saj ga nisem silila niti v skupno življenje, ker je vajen drugače živeti, pustila sem mu vsa čudaštva, ki jih je pridobil z leti. Res sem si želela samo, da bi me imel rad in ljubezen vsaj včasih delil z menoj.
    Pa sem še vedno želela preveč.
    Pojma nimam koga je on ljubil, ko je govoril, da me ljubi.

  6. zogca said

    Žal je to najhujša možna napaka. Zakaj pa je lagal, tega pa ne razumem. Na to vprašanje bi mogoče znali odgovoriti moški. Jaz, na primer, ne mislim, da ta moj mene ni ljubil. Ampak, kakor mi je rekel, ljubezen ni pomembna. In kakor mi je pred dnevi rekla astrologinja – pri njem je samo razum, razum, razum. Je pač razumsko ugotovil, da naj bi jaz bila zanj škodljiv element. Je pa nenavadno, kot je ona rekla, da razumsko ne prepozna nekega drugega škodljivega elementa. Ampak ne bi preveč o tem, da ne bom spet obtožena kakšne manipulacije. Naj si sam poišče kakšno dobro astrologinjo in ko mu bo ona povedala isto … Mogoče se zamisli nad tem, da dvoje ljudi, ki se nikoli niso srečali, govori enako. In da sem enako govorila tudi jaz, ki o astrologiji nimam pojma, imam pa nekaj pojma o ljudeh. Če pa smo vsi mi bebci, pa tudi prav.

    Ima eno samo napako. Ne ljubi me. In lagal je, da me ljubi.

  7. Robert said

    Idealne(-ga) ni.
    Če želiš resno z nekom … moraš slej ko prej resno tudi s sabo.
    Bolje bi bilo prej … običajno je pa slej …
    Kdor se odloči ima pravico (in dolžnost) od nekoga zahtevati odločitev … če se ne moreš odločiti … pojdi od mene.
    Naj boli danes, če že mora.

  8. zogca said

    Absolutno. In šment, jaz, na primer, se z največjo nostalgijo spominjam prav tistih stvari, ki so ga delale neidealnega, ampak so bile pa samo njegove. Stvari, ki jih je on imel, drugi pa ne. Prav posebno njegove.

    Idealne(-ga) ni.

  9. zogca said

    Povsem se strinjam. Ali če hočeš – če se je moški odločil, da se želi poročiti in imeti otroke, sem prepričana, da si bo našel žensko “za ta namen”. Če pa se moški noče poročiti in imeti otrok, sem prepričana, da bo uspel uspešno zapustiti deset in več žensk, ker bo pri vsaki našel hude napake, ki jo bodo diskvalificirale.

    Če želiš resno z nekom … moraš slej ko prej resno tudi s sabo.

  10. zogca said

    Vem, trapasto je, ampak včasih si zaželim …

  11. zogca said

    Zdaj pa spet jokam …😥

    Je Trnovčanka imela zelo prav, ko mi je prepovedala takšno glasbo.

  12. Rak said

    Tvoje razmišljanje bi jaz vzel kar za klasiko. Odprta, nikoli absolutno dokazana resnica, pa vendar tema, ki daje možnost neskončnega števila odgovorov. Predvsem iz izkušenj. Te so vedno doživete kot absolutne, niso pa nujno objektivne. S subjektivno presojo jih je težko dokazati. Mi samo mislimo, da je tako.
    Bi pa dodal, za idealnega moža je najprej potreben moški (za ženo ženska), za zakon (partnerstvo) oba, o idealnem zakonu (partnerstvu) pa odločajo njune lastnosti.

  13. zogca said

    Seveda, pri teh zadevah nikoli ne more biti absolutnih resnic, kot tudi od prizadetega človeka ne moreš pričakovati objektivnosti. Kar pa še ne pomeni, da resnica ni resnica, če ni objektivna.

    Te so vedno doživete kot absolutne, niso pa nujno objektivne.

  14. zogca said

    Za moške, ki so radi ustrežljivi …😉

    http://24ur.com/ekskluziv/erotika/naucite-se-tantricne-masaze-vagine.html

  15. Nevenka said

    Mislim klasika je, ko nabašeš na problematičnega moškega, ki je kot velik komplikator tudi zelo zanimiv za take ženske kot sem jaz.
    In se zaljubiš v vse njegovo teženje, težko pa ti je pri srcu, ko vidiš, da sam s seboj in v sebi človek vendarle trpi. Pa mu stojiš ob strani do nezavesti, da bi razrešil kar ga muči, on pa razreši zadevo tako, da te zapusti.
    Takoj se mu ni treba več mučiti z lastnimi šibkostmi. Easy.In učinkovito. In moški hitro najdejo ta recept.

  16. StaneP said

    Žogca, mislim da imate ženske dosti večji problem z iskanjem alfa samcev, kot ga imamo moški s tem da bi to bili. Sicer se s tvojim zapisom moških lastnosti strinjam. Kar nekaj tvojih stavkov bi lahko nastalo tudi pod mojimi prsti.
    Težavo imate ženske ( in s tem tudi povezana razočaranja ) v tem, ker imate velikokrat vsakega nastopača, blebetača, razvajenca z fotrovim denarjem in podobne tiče za alfa samce. Ker takšen moški dejansko na prvo žogo deluje kot alfa samec. Naštel bom nekaj primerov in z veseljem čakal na vaše ženske reakcije. Lahko se tudi malo zamislite…

    – Ali je alfa samec tisti, ki nima težav ali tisti, ki težave uspešno rešuje?
    – Ali je alfa samec tisti, ti vztraja pri zanič babi ali tisti, ki zanič babo brcne v rit?
    – Ali je alfa samec tisti, ki veliko naklada ali tisti, ki veliko naredi?
    – Ali je alfa samec tisti, ki preživi več časa pred ogledalom kot njegova ženska ali tisti, ki mu izgled ni prva skrb?
    – Ali je alfa samec tisti, ki ima denar ali tisti, ki ga je sposoben zaslužiti?
    – Ali je alfa samec praviloma desničar ali levičar?

    Vrstni red vprašanj ne določa njih pomembnosti! Še imam kakšno vprašanje na zalogi ampak zaenkrat bodi dovolj. Vzemite si čas za razmislek…

    In še izziv? Kaj pa alfa ženska? Kakšne lastnosti naj bi imela ona?

    Malo glasbene podlage ne škodi:

  17. zogca said

    Tega nisi vedela. Težave se rešujejo tako, da si rečeš, da težave nimaš. Tam po kakšnih dvajsetih zapuščenih ženskah ti pa mogoče vžge, da težava ni bila v njih, ampak v tebi. Če sploh. Lahko pa svoje furaš do konca. Ti pravi, one neprave.

    On pa razreši zadevo tako, da te zapusti.

  18. zogca said

    Zdaj si pa na spolzkem terenu. Kdo si je pa izbral to zanič babo? Jaz sem menda zanič, bila sem brcnjena v rit. Če sem tako grozno zanič, zakaj si je pa tako zelo želel biti z menoj?

    Ali je alfa samec tisti, ti vztraja pri zanič babi ali tisti, ki zanič babo brcne v rit?

  19. zogca said

    Govorimo o politični usmeritvi ali roki, s katero piše?

    Ali je alfa samec praviloma desničar ali levičar?

  20. zogca said

    Jaz tega sploh ne gledam na ta način. Okej, nekaj denarja mora biti, sicer pocrkamo od lakote, ampak … Mislim, da so tukaj veliko pomembnejša vprašanja tipa … Ali stisne rep ob prvi težavi in ga ni več takoj, ko ni vse samo maksimalen užitek? Je sebičen do milega boga in še dlje? Želi imeti otroke ali se jih boji kot hudič križa (beri, bi jih imel, ampak šele čez pet let)?

    Ali je alfa samec tisti, ki ima denar ali tisti, ki ga je sposoben zaslužiti?

  21. StaneP said

    @Žogca
    Ne glej osebno na vprašanja!! Potrudi se in pojdi malo v globino. Saj vem da zmoreš!

  22. StaneP said

    Moje vprašanje: – Ali je alfa samec tisti, ki nima težav ali tisti, ki težave uspešno rešuje?

    Ali stisne rep ob prvi težavi in ga ni več takoj, ko ni vse samo maksimalen užitek?

  23. zogca said

    Malo višje gor sva z Nevenko ugotovili, da se težave pucajo tako, da si rečeš, da težava ne obstaja.

    Ali je alfa samec tisti, ki nima težav ali tisti, ki težave uspešno rešuje?

  24. zogca said

    En primer takšnega pucanja. Doma ne dobiš seksa. Kar je v principu precej huda težava. Izjaviš, da seks za zakon ni pomemben in naenkrat nimaš več težave. Zadevo si uspešno rešil in gremo dalje. Pa se ja ne boš ukvarjal s tem, da si svoji ženi kot moški povsem nezanimiv in da bi z večjim užitkom skakala po kaktusu kot po tebi. Veš, kaj takšna dognanja potegnejo za seboj?

    Malo višje gor sva z Nevenko ugotovili, da se težave pucajo tako, da si rečeš, da težava ne obstaja.

  25. StaneP said

    Ja in to je alfa samec???

    Malo višje gor sva z Nevenko ugotovili, da se težave pucajo tako, da si rečeš, da težava ne obstaja.

  26. zogca said

    Okej, se potrudim. Okej, eno zanič babo. Okej, dve zanič babi. Če pa ne delaš nič drugega, kot brcaš v rit zanič babe, si res še alfa samec ali samo samec, ki je nesposoben biti v dvoje in si … Da, samec, večni samec.

    Potrudi se in pojdi malo v globino. Saj vem da zmoreš!

  27. StaneP said

    Politični…

    Govorimo o politični usmeritvi ali roki, s katero piše?

  28. zogca said

    Ne, je pa to povprečen samski moški med 30 in 40.

    Ja in to je alfa samec???

  29. zogca said

    Ne vem, kako je politična usmeritev povezana z alfa samstvom. In spet si na spolzkem terenu. Jaz sem bila zaradi svoje politične usmeritve razglašena za neprimerno. Ja, ker sem leva, pa že ne morem biti dobra žena in mama.🙄

    Politični …

  30. StaneP said

    @Žogca
    Pa nehi no vedno vse gledat samo čez svoj primer! Če bi jaz tako razmišljal, bi že zdavnaj naredu križ čez vse ženske.m Poglej širše in globje. Tudi sebe in svojega “c___a”, boš razumela boljše.
    Spolzke terene imam načeloma rad!

    Človeka, sploh svoje ženske se nikoli ne izbira ali sodi po rodovniku ali politični usmerjenosti! Vsi se kažemo vsak dan s svojimi dejanji. In po tem se sodimo če se že moramo!

  31. StaneP said

    En odgovor že imamo!

    Ne, je pa to povprečen samski moški med 30 in 40.

  32. zogca said

    Imam samo eno glavo, to svojo. Druge nimam.😉

    Pa nehi no vedno vse gledat samo čez svoj primer!

  33. StaneP said

    Hvala bogu! Dve imamo moški! In narava je nas moške fejst “zajebala” ker nam je dala samo toliko krvi, da nam naenkrat dela samo ena…
    Saj si “glavca”! Razmišljaj…

    Imam samo eno glavo, to svojo. Druge nimam.

  34. zogca said

    Jaz sem pa že tako ali tako napisala, kaj je zame alfa.

    Naj še enkrat???

    Med 180 in 190.

    Rjavi kratki lasje. Zelene ali rjave oči.

    Grobe poteze obraza.

    Videti je blazno resen in strog.

    Ima tiča ustrezne dolžine in širine.

    Ne pije!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Veliko dela, da nima časa meni težiti, da mu je dolgčas in se pritoževati, da se ne ukvarjam z njim.

    Je zelo inteligenten in razgledan.

    Moralne vrednote morajo biti na mestu.

    Biti mora nežen, prijazen, nenasilen.

    Aja, pa mora se mu ljubiti seksati dvakrat na dan.

    Zdaj se pa zgražajte.:mrgreen:

  35. StaneP said

    Ko boš nehala bivšega prebolevat, te povabim na kavo.

    Jaz sem pa že tako ali tako napisala, kaj je zame alfa.

  36. zogca said

    Tam do leta 2019 mi bo že uspelo.
    :mrgreen:

    Žogca se zna smejati na svoj račun.

    Ko boš nehala bivšega prebolevat, te povabim na kavo.

  37. StaneP said

    A jebi ga. Alfa samci ne čakajo tako dolgo.

    Tam do leta 2019 mi bo že uspelo.

  38. cija said

    Žogca, se ti ne zdi, da bi mogoče morala s kom bolj strokovno predebatirat zadevo in jo počasi zaključit, namesto da se smiliš sama sebi in se imaš za največjo žrtev?

    Če berem tale tvoj post vidim, da imaš neke zamere proti samskim moškim, ki so najbrž sami samo zato, ker si niso upali oženit kake deklice, ki je vzdihovala za njimi.

    Kaj pa če je tale tvoj slabič ugotovil, da pa tiste deklice, ki se mu je metala pred noge in ga oboževala kot boga ni imel dovolj rad? Kaj če jo je raje pustil zdaj, kot da bi ji obljubil tudi uradno večno ljubezen in zvestobo, potem pa šele ugotovil, da je ni zmožen dajati? Včeraj ste nekako prišli do zaključka, da ne moreš iti v vezo preračunljivo, danes pa postavljaš neke očitke, kot da so se ljudje dolžni (komu na čast) vezat s tistim, ki skače za njimi.

  39. zogca said

    Cija, zgornja objava je sicer iz meseca avgusta. Napisala sem, da gor mečem stare objave. Takrat pa sem jo napisala na podlagi ene debate, v kateri je prevladovalo mnenje, da so se barabe uspele poženiti, samski pa so sami dobrotniki in so zaradi svoje dobrote ostali sami. Stokali so oni, to je bil samo moj odziv na njihovo stokanje. Tudi jaz sicer stokam, ampak ne stokam zato, ker še nisem poročena in ker še nisem mati. Ko bom začela stokati glede tega, me le pošljite, naj si najdem enega za pred oltar.

    Ne, ljudje se niso dolžni vezati, daleč od tega. Mi je bilo pa noro, ko sem pisala to objavo, ko sem prebirala, da trdijo, da so tako dobri in jih zato ni nobena hotela za moža.

    Kar pa se njega tiče … Jaz se nisem metala za njim. On je hotel mene, ne jaz njega. Seveda, potem sem tudi jaz hotela njega. Ker sem ga v času, ko sva bila skupaj, resnično vzljubila. Tudi zaradi tega, ker mi je obljubljal marsikaj, da bova večno skupaj, da me nikoli ne bo izdal in podobno. Zaradi njega ne sovražim vseh moških, nobenega moškega ne sovražim, vendar v sebi ne čutim potrebe, da bi si iskala novega partnerja. Se pa zaradi tega ne smilim sama sebi. Res je, kdaj pa kdaj jokam, če mi je hudo. Pač, tako je. To so dejstva in kaj naj? Mogoče se komu zdi, da bi jaz zdaj morala že imeti novega fanta, ampak jaz ga ne želim in se ne bom silila v nekaj, kar mi ni. Pa če se še tako zdi prav.

  40. zogca said

    Alfa samice pa ne tečejo za moškimi. Kot z busi, vedno pride naslednji. :mrgreen:

    Alfa samci ne čakajo tako dolgo.

  41. Janis said

    Jebat ga, jaz sem pa alfa samica😀

    Po drugi strani pa obstaja preprosta živalska logika, da se alfe parijo z alfami.

  42. zogca said

    Jaz pa nimam tega občutka.

    Po drugi strani pa obstaja preprosta živalska logika, da se alfe parijo z alfami.

  43. StaneP said

    Saj zato sem pa napisal svoja vprašanja? BTW – simpatičen odgovor na 2019…

    Jaz pa nimam tega občutka.

  44. zogca said

    Na kaj?????

    simpatičen odgovor na 2019…

  45. Janis said

    Jaz pa nimam tega občutka.

    Aha, mi smo v človeškem svetu😉

  46. zogca said

    Seveda, in selekcija ni tako kruta.😉

  47. zogca said

    Malo ringlšpila!!!

  48. cija said

    Narobe me razumeš. Nikjer ne trdim, da bi morala imeti že novega partnerja.

    Tisti, ki pa trdi, da je tako dober, da ga nobena ni hotela, pa ima očitno previsoko mnenje o sebi in bi bil mogoče nad realnostjo in nad tem, kako ga drugi gledajo hudo presenečen.

  49. zogca said

    Če bi tale objava bila sveža, bi ti znala nalepiti link do te debate, ampak je iz meseca avgusta in kdo bo zdaj to našel. Ampak dejansko je bilo tako kot pišem. Da so vse barabe dobile ženske, njih pa, ki so tako dobri, nobena noče za nič drugega kot za prijatelje. Ja, pa tudi punce so imeli, ampak so se poročile z drugimi, s takšnimi, ki so blazno zanič, oni pa, ki so dobri pa … Jaz sem se takrat malo fajtala z njimi tam, potem pa sem spisala to objavo. Ker sem včeraj dala gor eno staro objavo in je nastala blazno dobro debata, sem enako ponovila tudi danes. Mogoče dam gor še kakšno od starih, ker tisti, ki so bolj novi na blogu, ji niso videli. Starih komentarjev pa zaradi selitve tako ali tako ni.

    Kar pa se moje ljubezni tiče … Res, živim, kakor vem in znam. Bom že enkrat prebolela. Saj me včasih še zvije, ampak sicer sem pa milje proč od lanske bede.

  50. Janis said

    Tisti, ki pa trdi, da je tako dober, da ga nobena ni hotela, pa ima očitno previsoko mnenje o sebi in bi bil mogoče nad realnostjo in nad tem, kako ga drugi gledajo hudo presenečen.

    Eni ljudje enostavno niso za partnerstvo. Ampak malo jih je tako poštenih, da to tudi priznajo.

  51. zogca said

    Najprej bi morali priznati sebi, da bi lahko drugim.

    Pa tudi so seksa se lažje pride, če marsikaj obljubljaš. Ker ti ženske na račun tega pogledajo skozi prste. Če pa poveš, da si samo za seks in je vse odvisno od tvojih seksualnih sposobnosti, se zgodi, da te po prvi polomiji ne pogledajo več.

    Ampak malo jih je tako poštenih, da to tudi priznajo.

  52. Janis said

    Pa tudi so seksa se lažje pride, če marsikaj obljubljaš. Ker ti ženske na račun tega pogledajo skozi prste. Če pa poveš, da si samo za seks in je vse odvisno od tvojih seksualnih sposobnosti, se zgodi, da te po prvi polomiji ne pogledajo več.

    Če te ljudje smatrajo za zanimivega, lahko seksaš, kolikor hočeš. Ker se ljudje v resnici lepijo na to. Če pa nisi zanimiv, ti ostanejo samo prostitutke in laži.

  53. Boom said

    Si morda pomislila, da so to pravzaprav besede, ki jih ti “idealneži” pravzaprav samo povzemajo po teh t.im. prijateljicah? Poznam kar nekaj primerov te vrste prijateljstev in tisto, kar jih še drži skupaj je naivno pričakovanje ter upanje z njegove strani, z njene pa pozornost, ki je v resnici doma ne dobi v zadostni meri ter ventil preko katerega lahko jamrajo čez partnerjeve slabosti, zaradi katerih tako “trpijo”, se počutijo nerazumljene in nesprejete, sproščajo jezo, skratka vse tisto, o čemer s partnerjem kot takim ne pogovarjajo. Zakaj se ne, je spet lahko kar nekaj razlogov: lahko zato, ker se partner o tem enostavno noče ali ne zna pogovarjati. lahko pa tudi zato, ker nekatere mislijo, da bi jim morali brati misli.

    Da so vse barabe dobile ženske, njih pa, ki so tako dobri, nobena noče za nič drugega kot za prijatelje. Ja, pa tudi punce so imeli, ampak so se poročile z drugimi, s takšnimi, ki so blazno zanič, oni pa, ki so dobri pa …

  54. zogca said

    Jaz to vedno pravim. Če moški fejst dobro izgleda in fejst dobro seksa (to je nujno, če ponuja samo seks), bo seks dobil tudi tako, da bo po pravici povedal, da noče nič drugega. Če pa nisi ziher v svoj videz in si še manj ziher v svoje seksualne sposobnosti, potem se greš pa laganje, da bi dobil samo seks. Ker, roko na srce, bodimo iskrene … Moškemu, za katerega verjamemo, da nas ljubi, bomo kdaj spregledale tudi to, da mu je prehitro prišlo, to, da se mu ni dvignil, to, da je slabo poseksal. Ljubezen, pač. Ljubimcu tega ne bomo spregledale in ga bomo zamenjale.

    Zato lažejo.

  55. zogca said

    Saj, v tej debati je bilo kar nekaj takšnega pisanja. Pa jaz sem blazno boljši od moža te in te. Pa blazno boljši od moža te in te. In te in te. Zato sem pa tudi v objavi napisala …

    Če bi želeli vedeti, kako bi se v takšnem položaju vedli, bi že bili poročeni in imeli tri otroke, ki bi vam parali živce. In ne bi dvakrat na teden ohranjali svoje razumevajoče, mirne in nežne samopodobe ter bežali pred odgovornostjo. Lahko je biti dober, ko nisi na preskušnji.

    Ker blazno lahko se je dvakrat na teden delati blazno razumevajočega, ko pa ti po glavi skačejo tri froci, pa vprašanje, če kdaj ne popizdiš.

    Poznam kar nekaj primerov te vrste prijateljstev in tisto, kar jih še drži skupaj je naivno pričakovanje ter upanje z njegove strani, z njene pa pozornost, ki je v resnici doma ne dobi v zadostni meri ter ventil preko katerega lahko jamrajo čez partnerjeve slabosti.

  56. Janis said

    Lahko je biti dober, ko nisi na preskušnji.

    Še lažje je pa biti trdno moralen glede situacij, ki se ti nikoli ne bodo zgodile.

    Moški imajo lahko moralno trdno stališče o splavu. In ženske imajo lahko moralno trdno stališče, kako se mora obnašati starš, ki otroka vidi samo vsak drugi vikend.

  57. Boom said

    off topic: na forumu smo že brisani:mrgreen:

  58. zogca said

    Tudi to dvoje drži.

  59. zogca said

    Si smem dovoliti in biti malo prostaška? Če v pičko ne more jebati, bo jebal pa v glavo.😉

    Je bilo pa luštno? Sem bila v eni temi 90-letna babica z vodno trajno in kužkom – pudljem Leninom. :mrgreen: Mah, je ena hotela malo podjebavati MON-ovke, da so same znanstvenice, ki ne berejo tračev. Potem sem pa pisala, da jaz berem trače pri frizerki, drugače pa samo komunistične revije. Pa potem, da hodim vsak teden k frizerju popravljat vodno trajno, da sem luštna za gospoda Stanovnika in podobne. Pač, hecale smo se. In nihče ne bi vedel, da sem to jaz, če veliki pametnjakovič ne bi šel tega brisati. Zdaj je pa tako ali tako vsem jasno. Ko ga jebe, jaz se ne sekiram.😉

    off topic: na forumu smo že brisani

  60. zogca said

    Tam pa, kjer ga je brezposelna gospa vprašala za naziv firme, v kateri iščejo računovodkinjo (ker se je zjutraj pohvalil, da pozna takšno firmo), njej pa ni utegnil odgovoriti. Kaj je občutek, da zajebavaš eno Žogco proti občutku, da si eni brezposelni mami pomagal poiskati službo. Jup, pomembno je, da ima človek prioritete.🙄

  61. Janis said

    Opažam, da na MOn-u predvsem vlada velika strpnost do ponarejevalcev diplom, ker kljub multiplim urgencam s strani uporabnikov ni bila odstranjena niti ena taka tema.

  62. zogca said

    Ena je bila, ker sem jaz trikrat prosila, naj ena izmed registriranih temo posreduje moderatorju in potem je ena napisala, da jim je poslala mejl. Štiri dni pozneje je bila tema izbrisana.

    Kot sem rekla – treba je imeti prioritete. In kakor vidiš, sem jaz prioriteta.😉

    Opažam, da na MON-u predvsem vlada velika strpnost do ponarejevalcev diplom, ker kljub multiplim urgencam s strani uporabnikov ni bila odstranjena niti ena taka tema.

  63. Lynx said

    “V bistvu bi lahko začela naštevati, ob čem vse bi vsakodnevno dobivala pege in bi po enem mesecu postala prava Pika Nogavička.”

    Pa naštej. Bomo vedeli česa se splača izogibati.

    “Po drugi strani pa obstaja preprosta živalska logika, da se alfe parijo z alfami.”

    Alfa samci se največkrat parijo z vsemi samicami, alfa samice pa običajno le z alfa samcem. 😉

  64. Janis said

    No, ampak ta tema ni bila edina, žal. Niti edina tema, ki je nakazovala kaznivo dejanje. Treba je pa seveda nujno brisat mene, ko sem zelo lepo utemeljila, zakaj je nekdo bedak, ker svojo lepo prehranjeno in precepljeno mačko spušča v ekosistem. Ker ekokriminalce je pač treba ščitit, ker imajo tako občutljiva ušeska, kajne.

  65. Janis said

    Alfa samci se največkrat parijo z vsemi samicami, alfa samice pa običajno le z alfa samcem.

    Saj, to je bilo z ženskega stališča. Da se alfa samica ne pari s samci, ki niso alfa. Ampak v človeški vrsti očitno se, če naj verjamem Žogci😉

  66. zogca said

    Tudi tebe brišejo???

    Treba je pa seveda nujno brisat mene.

  67. zogca said

    Vem. In jaz sem jim takšne teme sporočala, dokler so bili do mene vsaj še drobtinico človeški, zdaj pa … Bivšemu sem pa tako ali tako vedno govorila, da je to, da eni ne premorejo nobene profesionalnosti … Saj sam vse ve. Če pri vse pameti, ki jo ima, dovoljuje, da se nekateri do tega projekta vedejo kot do peskovnika, je to njegov problem. Stvari, ki bi morale biti izbrisane, ker kršijo zakone, je še in še, ampak očitno se nekomu ne zdijo vredne pozornosti.

    No, ampak ta tema ni bila edina, žal. Niti edina tema, ki je nakazovala kaznivo dejanje.

  68. Janis said

    Tudi tebe brišejo???

    Jp, na živalih. Najbrž bo “razlaga” seveda v tem, da sem si to zaslužila, ker sem poskušala utemeljti svoj prejšnji post, ki pa je celo ostal. Domnevam, da je moj greh v tem, da sem ekokriminalce, ki svoje mačke spuščajo v ekosistem in pustijo, da z nenaravnimi prednostmi preganjajo zaščitene ptiče in žuželke, imenovala za bedake, kar je nekatere grozno užalilo.

  69. zogca said

    Za začetek nalivanje z alkoholom.

    Za nadaljevanje vsak vikend teženje z družinskimi izleti in lazenjem po raznoraznih gorah.

    In še naprej. Non stop neki obiski. Ta prijatelj z družino. Oni kolega z družino. Strici, tete, bratrance, sestrične. Kot da smo javna hiša.

    Naj nadaljujem???

    Pa naštej. Bomo vedeli česa se splača izogibati.

  70. zogca said

    Razlago lahko dobiš, če prideš na pivo.
    :mrgreen:

    Ponavadi je to razlaga.
    :mrgreen:

    Najbrž bo “razlaga” seveda v tem …

  71. Janis said

    Razlago lahko dobiš, če prideš na pivo.

    Hvala, virtualnih poznanstev ne razvijam v realna. Sem obljubila ženi😀

  72. zogca said

    Nisem me razumela. Kdorkoli je hotel kakršnokoli razlago, je bil povabljen na pivo. Na pivo oziroma kofe je vabil tudi vse tiste, ki jih je zanimalo karkoli o mojem zasebnem življenju. Da naj ga pokličejo ali pridejo na pijačo, pa jim bo vse razložil. Kot sem rekla, peskovnik.

    Hvala, virtualnih poznanstev ne razvijam v realna.

  73. Janis said

    Ti svoje osebno življenje itak razlagaš tukaj😀

  74. zogca said

    Dokler se on ni šel svojega “kliknite še na deset reklam in vam povem še eno podrobnost o njenem fantu”, sem bila jaz samo še eno bitje, ki je cvililo o nesrečni ljubezni. In nihče ni vedel, kdo so XY-ni, ki sem jih omenjala. Zdaj pa zaradi njegovih odkrivanj stvari, ki jih ne bi smel odkrivati (tako piše v pravilniku MON-a), ljudje vedo, o kom pišem. Zakaj je to naredil in kako plemeniti nameni so ga vodili, ve pa on sam. Nad menoj se je eno leto izživljal z razlogom, da želi zavarovati zasebnost svojega prijatelja, čeprav jaz nikoli nisem napisala, kdo je moj bivši fant. Potem je pa to razkril on sam. In kot je tudi javno napisal, proti volji svojega prijatelja in proti moji volji.

    Ti svoje osebno življenje itak razlagaš tukaj.

  75. zogca said

    Pa naj bo vesel, da sem jaz bolj normalna od njega in vas tukaj ne vabim na kofete in vam razlagam pikanterije iz njegovega življenja. Je že res, da je njegov prijatelj bolj tiho, ampak na vsake kvatre pa je povedal kaj.😉

    Ti svoje osebno življenje itak razlagaš tukaj.

  76. zogca said

    “lušten post, po dolgem času sem se spet pošteno nasmejala :-)”

    To je ena MON-ovka napisala o mojem igranju 90-letne babice, ki je huda komunistka in ima vodno trajno.

    Toliko o tem, kako huda je bila potreba po brisanju. 🙄

  77. Janis said

    Pa naj bo vesel, da sem jaz bolj normalna od njega in vas tukaj ne vabim na kofete in vam razlagam pikanterije iz njegovega življenja.

    Bolj malo je moških na tem svetu, za katere me še zanima, kako seksajo😀

  78. Lynx said

    Če bi bili vsi moški na svetu v “računalniku” in bi ti vanj vnesla lastnosti svojega idealnega moškega in pričakovala kakršenkoli rezultat, bi bila verjetno razočarana. Notri ne bi bilo niti nekega Davida, še manj Fredija.🙂
    V bistvu si opisala svojega princa, kakršen naj bi nekoč po tvojem bil.

  79. zogca said

    Saj je bolje.😉

    Bolj malo je moških na tem svetu, za katere me še zanima, kako seksajo.

  80. zogca said

    Jup.

    Kakršen se je predstavil. Pa saj dejansko zgoraj napisano drži. Ni me obvestil samo o tem, da z menoj kani narediti isto, kar je z drugimi prej. Je rekel, da ne bo. In jaz sem trapasto verjela, da sem mu pa jaz nekaj prav posebnega in me ima raje od vseh drugih. In zakaj me ne bi imel??? Lahko bi me imel, ampak me očitno ni.

    Če nič drugega, jaz vsaj vem, kaj hočem. In sem se odločila za tistega fanta, ki sem ga res hotela in je res ustrezal mojim željam. Ter potem stala za svojo odločitvijo.

    V bistvu si opisala svojega princa, kakršen naj bi nekoč po tvojem bil.

  81. zogca said

    Onadva sta za gledat.😉

    Notri ne bi bilo niti nekega Davida, še manj Fredija.

  82. zogca said

    Janis, je tole tudi kaznivo???

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5271031

    Preprodaja tablet, ki se dobijo zgolj in izključno na recept in to z razlogom.

  83. Lynx said

    “V bistvu si opisala svojega princa, kakršen naj bi nekoč po tvojem bil.”

    Samo tega ne vem, ali ima eno oko zeleno in drugo rjavo podobno kot David Bowie. 😉

  84. zogca said

    :mrgreen:

    Ajoj.

    :mrgreen:

    Ne povem.

    :mrgreen:

    Ti je pa Primož omogočil slikovani material. Sam si si kriv, da ga nisi pogledal.

  85. Lynx said

    “Ti je pa Primož omogočil slikovani material. Sam si si kriv, da ga nisi pogledal.”

    Slučajno sem videl njuno fotografijo, še preden sem tebe “spoznal”. Lahko pa rečem, da me nobeden ni fasciniral.

  86. zogca said

    Hvalabogu, saj si vendar moški.

  87. Janis said

    Hvalabogu, saj si vendar moški.

    Tudi moškega lahko fascinirajo drugi moški😉 In ne, ne mislim v seksualnem smislu.

  88. StaneP said

    Ja prosim.

    Naj nadaljujem???

  89. zogca said

    Že res, ampak to je bilo takrat na forumu s strani presvetlega najavljeno kot mehiška telenovela. Takšnih stvari menda ni v mehiških telenovelah. Tam so strogo po reglcih. Nobenih neprimernih fasciniranj.

    Tudi moškega lahko fascinirajo drugi moški.

  90. zogca said

    Bom, ko se še česa domislim. Materiala imam veliko.😉

    Ja prosim.

  91. Lynx said

    “Tudi moškega lahko fascinirajo drugi moški In ne, ne mislim v seksualnem smislu.”

    Tako je. So pa redki.🙂

  92. Shirley Valentine said

    Darling, ti bom kar tukaj povedala, preden tisti tvoj ex spet najde radirko: to je tale filmček.

  93. zogca said

    Ojla, Shirley. Si prišla obiskat 90-letno komunistko z vodno trajno in pudljem Leninom.:mrgreen: Ne vem, če je ravno moj eks, po moje je tisti drugi. Vsaj ponavadi je tisti drugi.

    In vem, kateri film je to, celo gledala sem ga.😉

    Še kaj se oglasi. Naslednjič ti ne bo treba čakati, da komentar spustim skozi, avtomatično bo šel.

  94. StaneP said

    Punce moje drage, malo sem razočaran nad vašim neodzivom na moja provakativna vprašanja. Sedaj je moja samozavest načeta, ker ne vem ali sem postavil neumna vprašanja ali predobro ogledalo. Smrk… Razsvetlite malo mojo nevednost. In ne lepite prosim teh vprašanj na mojo malenkost.

    – Ali je alfa samec tisti, ki nima težav ali tisti, ki težave uspešno rešuje?
    – Ali je alfa samec tisti, ti vztraja pri zanič babi ali tisti, ki zanič babo brcne v rit?
    – Ali je alfa samec tisti, ki veliko naklada ali tisti, ki veliko naredi?
    – Ali je alfa samec tisti, ki preživi več časa pred ogledalom kot njegova ženska ali tisti, ki mu izgled ni prva skrb?
    – Ali je alfa samec tisti, ki ima denar ali tisti, ki ga je sposoben zaslužiti?
    – Ali je alfa samec praviloma desničar ali levičar?
    – Ali je alfa samec tisti ki nikoli ni bil ranjen ( ker se ni boril ) ali je tisti, ki trenutno ves bogi leži na tleh in v rokah stiska zmago?
    – Ali je konec koncev alfa samec sploh dober mož?

  95. StaneP said

    Brad Pitt je za moje pojme fejst dec.
    Jean Clod van Damme -u bi še jaz dal, če bi bil ženska.
    StaneP sicer ni tko lep kot Brad ali tko postaven kot Jean, sam pa oba vrže v koš, ker je Slovenkam saj dosegljiv. He, he…

    Tudi moškega lahko fascinirajo drugi moški In ne, ne mislim v seksualnem smislu.

  96. zogca said

    Mah, ti pišeš neke kriterije, ki jih jaz sploh ne vzamem v obzir. Zgoraj sem napisala, kaj je meni všečno, privlačno ter sprejemljivo. Jaz se ne ukvarjam s tem, ali je nekdo po političnem prepirčanju lev ali desen. In podobno. V bistvu sploh nikoli nisem iskala alfa samca, ampak moškega, ki bi ga lahko ljubila in bi on ljubil mene.

    Ti Brad Pitti in van Dammi so mi pa tako ali tako do konca neprivlačni. To mene sploh ne fascinira.

  97. zogca said

    Meni tole ni nobena lepota.

    http://www.nairaland.com/attachments/21300_VAN_DAMME_jpg207d279c8a316481d3ef3f42f8ed50a8

    Če bi me na kolenih prosil, naj bo z njim, ne bi mogla biti.

  98. StaneP said

    Joj Žogca dons se pa sploh ne razumeva. Hotel sem samo vzpodbuditi razmišljanje in sem navedel nekaj izključujočih se dejstev.
    Ta dva modela sem pač izpostavil, ker sta klišejska. Brad je lep, Van Damme pa postaven, no vsaj včasih je bil. StaneP je pa zakon. Itak…
    Kaj si tako resna danes?

    ps – Ti očitno res nisi klišejska punca. To mi je všeč. Zato tudi mal “težim” tle po tvojem blogu. In to je tudi vse.

  99. Shirley Valentine said

    Z veseljem se bom oglasila (starim komunistkam s trajničko in pudlom se nikol nisem mogla upret…:))))))))).

  100. StaneP said

    Ja kva pa jaz vem. Jest sm dec.

    Meni tole ni nobena lepota.

  101. Lynx said

    “Če bi me na kolenih prosil, naj bo z njim, ne bi mogla biti.”

    Ima pa grobe poteze, kratke lase in je visok. 😉

  102. zogca said

    Meni je bilo blazno luštno to pisati. In zdaj razmišljam, če ne bi kdaj poskusila napisati kakšno takšno zgodbico. Svet skozi oči stare komunistke. Ali pa sve skozi oči … In jo seveda dala na blog. To je pa res vredno premisleka. Ker sem se režala kot pohana kura, ko sem to zganjala po forumu.

    Tovarišica s pudljem je res irizistbl, zato če razumem, da se ji ne moreš upreti.:mrgreen:

    Z veseljem se bom oglasila (starim komunistkam s trajničko in pudlom se nikol nisem mogla upret… )))))))).

  103. zogca said

    Sem pozabila, da ne sme biti širok kot omara?

    In te poteze niso grobe na pravi način.

    Keč je v detaljih.

    Ima pa grobe poteze, kratke lase in je visok.

  104. zogca said

    Danes pa res ne. Prav za hece sem danes.

    Kaj si tako resna danes?

  105. zogca said

    On mi je bil vedno lep.

  106. Lynx said

    “In te poteze niso grobe na pravi način.”

    Lumpa si 😀

    Se tipkamo

  107. zogca said

    In on.

  108. zogca said

    To rada tudi priznam.😉

    Lumpa si.

  109. StaneP said

    @Žogca – Mislim da je tale prava zate.

  110. zogca said

    Ta pesem se zdaj vrti na teveju.😉

  111. zogca said

    Sicer pa bo Severina glavna junakinja jutrišnje objave. Zakaj, to boste pa še videli.

  112. zogca said

    Prisegam na to njeno pesem.

    Hormona do plafona!!!

  113. StaneP said

    Saj zato sem se spomnu nanjo in jo prilimal.
    <blockquote cite=””Ta pesem se zdaj vrti na teveju.

  114. zogca said

    Volim kad na muško miriše!!!

    Gas, gas, gas, gas, gas …

    Zgornja pesmica.

    Kje je Maxi, ko mene razganja???

  115. vlatka said

    žogca,

    jaz imam dobrega, romantičnega in zanesljivega moškega. Tudi prejšnji moji moški so bili taki, ker sem si take izbirala. Nismo pa z prejšnjimi enako rasli. In smo šli narazen.

    Vsi moški so dobri in vse ženske so dobre, a če oba ne raseta skupaj, je vse ostalo brez veze.

    Mislim, da je razlaga nepotrebna.

    P.S.

    In to je to: ti krepne avto, pa si miren. Se derejo otroci in si miren….itd

  116. asdf said

    oj!
    vse kar vem o življenju: edina stvar, ki je stalna in zanesljiva je ta, da se vse nenehno spreminja.pika.konec.

  117. asdf said

    aja, lahko noč.

  118. zogca said

    Aha!!!!

    vse kar vem o življenju: edina stvar, ki je stalna in zanesljiva je ta, da se vse nenehno spreminja

  119. zogca said

    Jaz zase ne dam roke v ogenj!!!

    In to je to: ti krepne avto, pa si miren. Se derejo otroci in si miren….itd

  120. Spider said

    Tako lep, da je že kičast.

  121. Spider said

    Jaz se nikoli ne bi tako oblekel.Počutil bi se kot ženska.

  122. 24ur said

    http://24ur.com/ekskluziv/erotika/ali-lepa-dekleta-res-padajo-na-barabe.html

  123. Spider said

    Mah, to da lepa dekleta ljubijo barabe, je pač samo skrajna varianta znane resnice, da ženske privlačijo samozavestni moški.Barabe to pač so.Zato neumne ženske v skrajni konsekvenci palijo na barabe, ker barabe moško samozavest poosebljajo na najbolj očino primitiven način.

  124. zogca said

    Ampak barabe, sodeč po tem članku, niso samo tisti moški, ki jim ponavadi pravimo barabe.

    V bistvu je tudi moj princ bil na nek način baraba, čeprav ni baraba. Kot piše v članku, zameglijo razsodnost in so močnejši od zdrave pameti. Jaz sem nalepši dokaz, da …

    Tebe že kaj manj boli?

  125. Spider said

    Aha, že manj.Prvi dve noči nisem nič spal.Ampak sam pri sebi vem, da sem naredil pravo stvar.

    Nič, Žogca, zaljubljena si bila v barabo he he..

  126. zogca said

    Joj, poznam to, poznam. Ampak pri meni je bilo 90 dni, ko dobesedno nisem spala. Čeprav se ni začelo takoj, ker jaz sem bila v bistvu še dolgo časa prepričana, da on tega ne bo zares naredil, ker je bilo nelogično.

    Moj lepi princ baraba. Saj je, saj je, baraba.

    Joj, ta tvoj prav … Upam, da nimaš na tak način prav, kot je imel prav princ, ki ni imel prav.

  127. Spider said

    Da ne bo nesporazuma. Se evdno mislim, da je to ena vredu deklina. Ampak preveč precej drugačna od mene. Morda nekoliko preveč muhasta. Zazdelo se mi je tudi, da je postala nekoliko prevzetna, ker je zavohala, da mi je res zelo zanimiva in da sem zaljubljen vanjo. Včasih sem imel filing, da me rahlo na fino podje…Odločil sem se, da to igro prekinem, ker mi ni všeč. Dal sem ji vedeti, da me ne zanima več. Zdaj ji je žal, rada bi še komunicirala z mano, rada bi se dobila…Prepozno.

  128. zogca said

    Tega si pa ne bi upala komentirati. Vsekakor je nam ženskam všeč, ko opazimo, da smo zanimive nekomu, ki je všeč tudi nam. Kar pa se tiče podjebavanja … Če te je res podjebavala, potem to nikakor ni dober znak. Drugačnost pa – meni je všeč.

  129. webmaher said

    še vedno misliš da je v redu deklina po drugi strani pa praviš da te je podjeb pa da se ona še vedno pali na tebe🙄

  130. zogca said

    Zaljubljenost je to, Web, zaljubljenost.

    Ki ne mine čez noč.

  131. webmaher said

    ja Žogca poznam to dobro…če je tko pol naj pa probata še enkrat alpa naj Spider mal drugače napiše, razen če je mislil z “vredu deklina” samo zunanjost…🙄

  132. zogca said

    Ne, tukaj gre za drugačen primer, pa saj bo Spider sam napisal oziroma je že. Onadva se poznata samo prek spleta in Spider se je odločil, da je bolje, če pri tem tudi ostane.

Leave a Reply

 
