Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Je ljubezen mogoče tudi kupiti?

Posted by zogca na februar 10, 2009

25 Responses to “Je ljubezen mogoče tudi kupiti?”

  1. zogca said

    Ne moreš kupiti ljubezni, jo pa lahko drago plačaš.

    Henny Youngman

  2. vlatka said

    Kupiš lahko samo seks, ne pa ljubezni.

  3. zogca said

    Jaz pa mislim, da se da kupiti še veliko več kot zgolj seks.

  4. zogca said

    Nihče nima mnenja o tem? Čez štiri dni bo valentinovo, ko se bo na veliko kupovala ljubezen.

  5. Lynx said

    “Jaz pa mislim, da se da kupiti še veliko več kot zgolj seks.”

    Vlatka verjetno ni mislila materialnih stvari, ki se jih seveda da kupiti. Tudi tistih, ki so povezane s seksom in ljubeznijo.🙂

    Samo ena izjema je, ko lahko kupiš ljubezen in to je, če si nabaviš psa ali kakšno drugo žival.

  6. zogca said

    Ko sem napisala, da veliko več kot seks … Bližino lahko kupiš, pripadnost, naklonjenost … Če vzamemo za primer sponzoruše, moški od njih dobijo vse to.

  7. zogca said

    In koliko je žensk, vem, ker berem, ki bi odšle ter zapustile moža, ampak ne morejo, ker je stanovanje njegovo, njihove plače pa nezadostne za preživetje? Tudi tukaj gre za kupovanje nečesa, kar sicer ni ljubezen, je pa …

  8. alja said

    To je moja melodija na telefonu, trenutno:-)
    Ljubezni ne moreš kupiti, ne z denarjem, ne s prijaznostjo, ne z udinjanjem. Je, ali pa je ni. Tako pač je.

  9. zogca said

    Alja, tebe sem pa vedno tako vesela.😉

  10. alja said

    Enako. Zelo rada berem tvoj blog in všeč mi je, kako razmišljaš.

  11. zogca said

    Ti si v bistvu ena izmed prvih bralk tega bloga. In med prvimi, ki so pisali komentarje. Ter v tistih časih moja sotrpinka. Ampak zdaj sva se že obe precej pobrali, kajne?

  12. alja said

    Malce pa sva se pobrali, res je. Čas dela svoje. Pa vseeno še pride kakšen dan, ko se mi čisto zarola…Potem sem slabe volje, kupim čike, meditiram in ne dvigujem telefonov:-)

    Še teden dni, pa pobegnem za mesec dni: lonely in back pack. Kdaj greš pa ti?

  13. zogca said

    Mah, jaz zdaj čakam, da teta in sestrična povesta, kdaj se bo šlo v Srbijo in Bolgarijo. Upam, da vsaj enkrat do konca marca. Tam maja ali junija bom šla pa na Irsko in Škotsko, kar si dolgujem še od lani. Pa ti, kam se odpravljaš?

  14. Lynx said

    Po mejlu sem dobil tole…in ker glih paše k objavi:

    Z denarjem lahko kupiš hišo,
    a ne moreš si kupiti dom.
    Lahko kupiš uro,
    a ne moreš časa.
    Lahko kupiš posteljo,
    ne moreš spanca.
    Lahko kupiš knjigo,
    ne moreš znanja.
    Lahko kupiš zdravnika,
    ne moreš zdravja.
    Lahko kupiš položaj,
    ne moreš ugleda.
    Lahko kupiš kri,
    ne moreš življenja.
    In lahko kupiš seks,
    ne moreš pa ljubezni.

  15. alja said

    Se spomnim, ko si lani pisala, da greš. Ne ostani si dolžna potovanja!
    Jaz grem v JV Azijo, na toplo, pod palmo🙂

  16. Lynx said

    Si se cepila proti ptičji gripi? Preštudirala priročnik kako ubežati cunamiju (če ravno ni kakšen Cunami s poševnimi očmi, ki preži nate medtem ko se hladiš pod palmo)? Imaš dovolj kondomov? Kaj pa varnostnik?
    Jaz ne bi šel. 😀

  17. zogca said

    Joj, boš uživala. Ampak zaslužiš si.

    Lynx te po moje malo heca.😉

    Jaz grem v JV Azijo, na toplo, pod palmo.

  18. alja said

    Lynx, jaz pa grem, pa ne mislim preveč🙂
    Če pomisliš na vse, kar se lahko zgodi, je najbolje, da se zapreš v hišo.
    Pa saj vem, da bi Lynx takoj šel za kakšen mesec pod palme tudi sam!

  19. zogca said

    Moja prijateljica je Azijo prepotovala po dolgem in počez. Trikrat je bila tam. Najhujša neprijetnost, ki se ji je zgodila, je bilo to, da se je njen voznik (dva tedna jo je vozil okoli), preveč zaljubil vanjo in ji je non stop težil s poroko.😉

  20. alja said

    Azija je manj nevarna kot kakšna Afrija ali JAmerika, pravijo. Zato grem letos tja, ker nimam moškega spremstva:-) Grem tudi zato, ker tam še nisem bila. Sicer pa je bolj pomembno spoznavati, odklopiti, se prepustiti okolju… ne pa toliko destinacija, kot taka. Menim, da je vsaka po svoje zanimiva in če si odprt, vidiš veliko lepega.

  21. zogca said

    Enako je rekla tudi ona. To, kar praviš, glede Azije, Afrike in Južne Amerike. Koliko te bo to uživanje stalo? Ona je vedno govorila, da je Azija pravzaprav zelo poceni. Seveda, karta stane kar nekaj, vse drugo pa … Ko je pravila, v kakšnih razkošnih hotelih je spala za deset evrov na noč, me je skoraj zvilo.

  22. alja said

    Ponavadi sem bila 1 mesec ali malo več in s karto vred (in notranjimi leti, turami v divjino…) ca 2000 EUR. Seveda nisem spala v najdražjih hotelih, ampak vseeno niti ne v najslabših:-)

  23. zogca said

    Joj, sem spregledala tvoje sporočilo.😳 To se meni sploh ne zdi veliko denarja za en tako fantastičen odklop. In moja prijateljica pravi, da je to res odklop. Drugače odklop, kot če se potepaš po Evropi. En povsem drug svet.

  24. alja said

    Ne, ni veliko denarja, samo organizirat se moraš sam, pa je. Sicer je kao organizirano potovat ceneje pri raznih vstopninah, zavarovanjih.., ampak v suma sumarum pa ni ceneje. Pa še skupini se moraš prilagajat. Če se organiziraš sam, delaš, kaj hočeš in kdaj hočeš.
    To je totalni odklop, nujno sprobat! Vzami kakšno prijateljico zraven, da ne boš čisto sama, pa je. Back pacjk ej najbolj u easy začet na Tajskem, kjer ta tip turizma teče kot namazan.

  25. zogca said

    Nisem čisto ziher, če je to zame, pa čeprav vem, da je sanjsko. Jaz se bolje počutim, če pohajkujem po Evropi. Seveda govorim na pamet, ker po Aziji še nisem pohajkovala. Pa tako ali tako imam še toliko destinacij v Evropi, ki si jih tako zelo želim videti. Irska, Škotka, Norveška, Švedska, Finska, Danska, Rusija … Imam še veliko destinacij tukaj, ampak malo premalo denarja, da bi jih vse obdelala v letu, dveh.

Leave a Reply

 
