Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Dokler si bil!

Posted by zogca na februar 7, 2009

SPOMINI SNEŽIJO SKOZME

Metulj se upira vetru.
Frfota s scefranimi krili.
Srkal si mi pot s kože.
Sol iz solze.

Volk s ciklamo.
Oči se mu svetijo.
Zaljubljen.
Pel si mi in me božal.
Vabila sem te in te mehčala.
Svetli časi. Ko sva bila.

Naletavam. Brez kril že.
Rišem te kot snežnega metulja.
Razgrinjala sem te po postelji.
Z beline sem pivnala barvo,
ki je dišala po tebi.

Dokler si bil.

Ifigenija Simonović

7 Responses to “Dokler si bil!”

  1. zogca said

    Dobro jutro s to pesmico!

    Fredi Miler – Vedno si sanjala njega

    Ker nocoj sem pa res sanjala njega.😉

    Pa ne Fredija!

  2. maxi said

    Ooooooooooooooooooooooow, sapo mi je vzelo….uf, uf…
    Še dobro, da sem potešena….😛

  3. maxi said

    Zelo dobra je tudi pesem! Odličena kombinacija Žogca…;-)

  4. vlatka said

    žogca,

    tipček je že pravi, hehe 😀 😀

  5. izbrana said

    Fredija sem zato dala gor, da ne bo Maxi rekla, da so njene potrebe nezadovoljene.😉

    Žogca je to napisala, na obisku pri Izbrani.

  6. izbrana said

    Če je sila, pa je vedno pripravljen pomagati tale.

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/oralni-seks-zastonj.html

    Čeprav mi ni jasno, zakaj je tale toliko bolj poseben in drugačen od vseh drugih moških, ki svoje usluge ponujajo na internetu na raznih portalih.😉 Tudi zastonj, če prav razumem.

  7. vlatka said

    žogca,

    tebi se pa lepo godi, a ne?

    Ti privoščim. 🙂

Leave a Reply

 
