Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Od javne zaroke do še bolj javne ločitve!

Posted by zogca na februar 6, 2009

Ko sem se sinoči priklatila domov in odprla spletni forum, mi je bilo kaj hitro jasno, da sem zamudila pomemben dogodek. Trenja z naslovom Bizarna slava. Ker sem hud firbec, sem si potem oddajo v celoti ogledala na spletu. Nekaj malega o izbruhu po Emi, na hitro so omenili zaroko Saše Lendero, kajpak ni mogel manjkati Damjan Murko, ampak glavna zvezdnika oddaje pa sta bila v studiu prisotni Aleš Čepin in njegova še vedno žena, ki je poklicala po telefonu, Urša Čepin.

Pred nekaj meseci sem, kot vedno doslej, pri frizerki prebirala trač revije, ki jih sicer nikoli ne kupujem. Jahta in na njej skorajda gola “človeška primerka”, naslov pa pompozen. “Kdo je pa ta Urša Čepin”, sem vprašala frizerko in dobila izčrpno razlago. Pevka, ki ne zna peti. Voditeljica, ki ne zna voditi. Ter seveda žena bogatega poslovnežna. Naslednjič sem o njej brala, ko je v svojo preveč rožnato spalnico spustila kamere. In takrat sem se spomnila besed svojega znanca, ki se je na željo svoje tedanje žene zelo javno poročil in potem še bolj javno ločil. Rekel je: “Če novinarje kličeš, ko si srečen, bodo še toliko raje prišli takrat, ko bodo videli, da trpiš.” Četudi v primeru zakoncev Čepin ni povsem očitno, da bi se zdaj, ko sta manj srečna, medijev izogibala. Še več, tako vztrajno prek medijev pereta umazano perilo, da mnogi menijo, da je “operacija ločitev” pravzaprav medijskih konstrukt. Četudi meni ni povsem jasno, zakaj naj bi trgovec z avtomobili potreboval takšno reklamo. Zakaj jo potrebuje wanna be pevka in voditeljica, je verjetno jasno. Naj je res ali ne, igro, ki sta jo začela, morata, hotela ali ne, odigrati do konca. Ker jima mediji ne bodo dopustili, da bi jo nehala igrati.

Od ločitve k nečem lepšem. Včeraj so mediji objavili novico o zaroki Saše Lendero. Če sem prav razumela, se je zaroka zgodila na cesti, in sicer Celovški. Pred kamerami in pod plakatom, ki je obenem tudi reklama za trač revijo, ki bo danes izšla. Srečnemu paru verjetno vsi želimo, da bi ostal skupaj do konca svojih dni, če pa se to ne bo zgodilo in bodo mediji tako secirali njuno ločitev, kot dandanes ločitev zakoncev Čepin … Jim bosta to sploh smela zameriti? Mi pa bomo brali. O ljudeh, ki so slavni zato, ker so slavni in ne zato, ker bi naredili karkoli vrednega pozornosti. Tudi jaz, kar lahko opazite po tej objavi, sem začela spremljati sago Čepin, četudi o njiju vem samo to, da sta spala na posteljnini s Playboyjevimi zajčki in da se je ona vozila v belem ferrariju, ki jih ga je kupil mož.

Bog se nas usmili, ko se bo ali če se bo ločeval Damjan Murko. Že zdaj, ko so njegovi zakonski prepiri samo zaigrani, so daleč najbolj brana novica na spletnih portalih. Meja s Hrvaško, astronomske odpravnine v državnih podjetjih, stavka delavcev itd. Nič ni tako brano kot Damjan Murko. In kar je najhuje, bentimo nad mediji, ki takšne nenovice objavljajo. Seveda jih in jih bodo, dokler jih bomo brali.

36 Responses to “Od javne zaroke do še bolj javne ločitve!”

  1. zogca said

    Verjetno ste opazili, da je danes na blogu nekaj več novih objav kot sicer. Žogca bo šla jutri na podaljšan vikend 😀 in se je potrudila, da boste v njeni odsotnosti imeli dovolj kosti za glodanje.😉 Če seveda ne bo zavladal moto “če ni Žogce, tudi mi ne bomo čvekali”. Saj vas bomo tudi na drugih koordinatah prišla pogledat, obljubim.😉 Danes sem pa seveda tukaj.

  2. Lynx said

    Skoraj vsakdo ima svojo ceno. Slava in denar človeka spremenita, če še tako izjavlja, da to ni res. Včasih se sprašujem, kakšen bi bil jaz, če bi bil bogat. Mogoče bi preganjal dvajsetletnice?😀

    Za dobro jutro:

  3. zogca said

    Ni nujno, da bi bil drugačen. Ne sfuzla se vsem zaradi denarja, žal pa premnogim se. Dvajsetletnice? Če bi jaz bila moški, bi hotela 35-letnico. Že vem, zakaj?😉

    Dobro jutro!

    Včasih se sprašujem, kakšen bi bil jaz, če bi bil bogat.

  4. Spider said

    Gledam to Uršo in mi nič ni jasno.Ni niti lepa, niti seksi (prej deluje ceneno in prostaško), niti slučajno pametna, v obraz zgleda stara 40, je pa 23. A o njej pa govori cela Slovenija. Ujaga nekega dedca, da ji kupi ferarija in vzdržuje njeno “pevsko kariero”, ga v medijih predstavi kot idealnega superbogataša in najboljšega moža, potem se pa izkaže, da v bistvu niti ni tako bogat, ferari je na lizing,idealen zakon se pa čez noč raztrešči in sedaj bivša ljubeča zakonca v vseh možnih medijih pereta svoje umazano perilo, javnost pa to kupuje…Po moje ima res najbolj prav Požar: Urša Čepin je bila projekt, kako narediti slovensko Karleušo.Sej je ista Karleuša.No, projekt se je sfižil…

  5. zogca said

    Urša Čepin

    Jelena Karleuša

    http://farm1.static.flickr.com/43/123334416_8d219e0768.jpg?v=0

    Za primerjavo!!!

    Zavijata pa obe. Srbi bi rekli kao pre zemljotres.🙄

  6. zogca said

    Tako pa, mimogrede, izgleda plastik fantastik Jelena Karleuša brez mejkapa. Kot bi jo po obrazu popikalo sto čebel.

  7. zogca said

    Urša Čepin od Aleša hoče stanovanje in BMW, za lepo medijsko zgodbo

    http://www.pozareport.si/?Id=mediji&View=novica&novicaID=10604

    Farsa se nadaljuje!!!

  8. Artemis said

    Meni pa se včasih zdi, da se ljudje ne zavedajo, kaj jih čaka, ko svoje zasebno življenje razgalijo pred javnostjo (Murko in Čepinova ne sodita v to skupino). Najprej jim pozornost godi in so ponosni, ko vsi sosedi vedo, da so oni vendar tako pomembni, da se o njih celo piše, ko pa začnejo mediji pisati še o tistih manj lepih stvareh, pa je jok v hiši, kako jih nadlegujejo in ne spoštujejo njihove zasebnosti.
    Tvoj znanec je to izkusil na svoji koži – ko je bilo vse lepo, mu je medijska pozornost godila, ko pa se mu je začelo življenje sesuvati, mu je bila odveč.

  9. zogca said

    V bistvu njemu nikoli ni, ampak bil je zaljubljen do uhljev in čez, ona pa blazna. Ampak kdo mu je to takrat smel reči? Poroka je stala 500.000 evrov, ker ona je hotela najboljši hotel, tri poročne obleke (Cavalli). Ko sta se leto in pol pozneje ločevala, je hotela 2.000.000 evrov. Seveda jih ni dobila. On se še dolgo ne bo spet poročil. So ženske, ki so dobesedno poguba.

    Tvoj znanec je to izkusil na svoji koži – ko je bilo vse lepo, mu je medijska pozornost godila, ko pa se mu je začelo življenje sesuvati, mu je bila odveč.

  10. alja said

    A nam je res že tako dolgčas, da tole gledamo?
    Tudi sama sem to včeraj gledala, pa skoraj nikoli ne gledam TV. v bistvu, naj se zmenita sama, poslušanje o njiju je pa izguba časa in nič drugega🙂 Kot gledanje nekega trtjerazrednega filma. Pa kokice in koka kola🙂
    Mora zgleda tudi bit včasih🙂

  11. Vsakdo ima svojih pet minut slave, je ugotovil že Andy Warhol, no izjema je le Damjanov Curko!

  12. Lynx said

    Pri nas bi rekli, kakršna trta, takšen kol.
    Tip ni dosti pametnejši od nje, če jo je poročil. Za eno noč pa bi vseeno bila.

  13. zogca said

    Če sodim po njegovem govoru, je on hudo daleč od intelektualca. Pomembno je, da za eno noč niste izbirčni. :mrgreen:

  14. zogca said

    Ko sem prišla domov in sem videla, da vsi o tem pišejo, sem takoj letela na stran 24 ur gledat. Da ne bi bila edina, ki ni gledala.🙄 Smo pa obupni, o tem ni dvoma. Če ne bi toliko ljudi spremljalo njuno zgodbo, vsega tega ne bi bilo.

    A nam je res že tako dolgčas, da tole gledamo?

  15. zogca said

    Družina Urše Čepin vdrla v Aleševo hišo: sesuli varuško, prišla policija!

    http://www.pozareport.si/?Id=estrada&View=novica&novicaID=10596
    🙄

  16. zogca said

    Saga goes on.

    http://govori.se/domaci-traci/urska-cepin-na-prepovedanih-supstancah/

    http://govori.se/domaci-traci/urska-cepin-morala-na-policijo/

  17. vlatka said

    žogca,

    nekaj sem tudi jaz videla. Nekaj malega slišala.

    Vsekakor se slava dogaja preko medijev. In v tem je poanta.

  18. izbrana said

    Briga mene zdaj vse tole😉 !

    Jaz ti moram javno povedat, da je CocaCola v hladilniku in to v pločevinkah. Tunin sendvič je lahko home made, je ziher boljš kot Petrolov😉 !

    Sladkiš v planu, sestavine v hladilniku…..

    Skratka, mene čaka en lep vikend in lep slovenski kulturni praznik🙂 !

    Če bo le vlak ustavil na pravi postaji!?😉

  19. zogca said

    Raje napiši, ali imaš dovolj pralnega praška. Na dan bo šlo najmanj 19 brisač. :mrgreen:

  20. zogca said

    Pločevinke, pločevinke, pločevinke!!!😛

  21. izbrana said

    In potem bom zgodbo o brisačah in pralnem prašku prodala medijem in potem bodo Urško Čepin iz naslovnic pregnale druge zgodbice, ha ha.

    Da ne rečem kakšna bi bila prodaja tabloidov, če bi delček foto zgodbe že v ponedeljek zjutraj objavila na MON-u, ha ha!

    🙂
    😉
    🙂
    😉

  22. zogca said

    Mah, kaj tukaj čvekaš, ko bi bila morala v kopalnici montirati kamere? In boš imela potem v ponedeljek res ekskluzivo za MON. Oni tam bo pa pisal “kliknite še na deset oglasov” za novo fotografijo.

    Znajdi se.😉

  23. izbrana said

    Kaj ti veš kaj sem jaz počela zadnjih 24 ur???!!!

    In kaj še bom naslednjih 16……
    😉

    Kakorkoli….., ampak zdaj pa resno: v čast mi je, evo, tko!!!!

  24. zogca said

    Da boš imela ekskluzivne fotografije moje riti?:mrgreen:

    v čast mi je, evo, tko!!!!

  25. izbrana said

    Nobenih fotografij!

    Samo dva dni Žogcinega smeha! To je to!🙂

  26. zogca said

    Če me boš primerno hranila.:mrgreen: Sicer bom takoj zbežala.:mrgreen:

  27. Nevenka said

    Damjana Murka še nisem slišala pet. A pevec je? Neverjetno.

  28. zogca said

    Murko poje slovensko himno.


    🙄

  29. zogca said

    In še Murkov veliki hit Srečen, ker sem moški.

    🙄

    Mislim, da je to dvoje dovolj, da si ustvariš vtis, za kakšnega pevca gre.

  30. Nevenka said

    Oprostite izrazu, Damjan spušča pa take glasove kot bi kozica na pleh scala…
    Njemu za to res kdo plača ali kaj?????

  31. Nevenka said

    Majhen je korak od Fredija do Wernerja.

  32. Lynx said

    Spoštujem človekov trud za karkoli. Tudi uveljavljanje mladih pevcev (npr. izbor za Emo). Zamerim jim le pomanjkanje samokritičnosti. Prav vsak pa tudi ne more biti pevec.

  33. asdf said

    oj!
    napaka je, da se nam sploh zdi vredno komentirat takšne stvaritve stvorov. enako velja za ona dva, ki se ločujeta in podobno. res ni vredno besed.
    to niti smešno ni več….
    lp

  34. izbrana said

    Če pa vsi o tem debatirajo. Človek se skoraj počuti dolžan spremljati situacijo.😉

    napaka je, da se nam sploh zdi vredno komentirat takšne stvaritve stvorov.

  35. izbrana said

    Urša Čepin ne prebira komentarjev!

    http://24ur.com/ursa-cepin.html

    Oooooh!

  36. zogca said

    EKSKLUZIVNO: Urša ni ljubila Čepina

    http://24ur.com/ekskluziv/domaca-scena/ekskluzivno-ursa-ni-ljubila-cepina.html
    🙄

Leave a Reply

 
