Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ne, nisem te še pozabila!

Posted by zogca na februar 6, 2009

VEČ KOT BESEDA … VEČ KOT LJUBEZEN

Mogoče te sploh nisem imela rada …
Ne, nisem te imela samo rada.
Več, kot je mogoče opisati,
več, kot je mogoče pokazati.
Ne poznam besede.
Jo poznaš ti?

Mogoče te sploh nisem ljubila.
Ne, nisem te samo ljubila.
Ubijala bi zate, živela sem zate
in verjela sem vate.
Nisem poprej poznala tega občutka.
Si ga ti?

Mogoče te sploh nisem pozabila.
Ne, nisem te še pozabila.
Hrepenim, trpim in upam,
sicer ne vem, zakaj.
Toda to mi daje moč,
da preživim.

Jerca Vučetič

5 Responses to “Ne, nisem te še pozabila!”

  1. zogca said

    Sad songs – Elton John

  2. izbrana said

    Meni se včasih tako zdi, kot bi “padla” na temle blogu na vsake toliko časa kakšna pesmica samo zame…..?!

    Hvala, Žogca, spet…
    🙂

  3. zogca said

    Jercine so vedno bile za mojo dušo. Ampak moja duša očitno ni edina duša, ki tako čuti. Da, bila je to veliiiiiiiika ljubezen. Žal očitno samo z moje strani.

  4. zogca said

    Said I loved you but I lied
    Cause this is more than love I feel inside
    Said I loved you but I was wrong
    Cause love could never ever feel so strong
    Said I love you but I lied

  5. zogca said

    Michael Bolton – To love somebody

Leave a Reply

 
