Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kako naj poletim s polomljenimi krili?

Posted by zogca na februar 4, 2009

HREPENENJE

Poletela bi.
Svobodna kot ptica,
brezskrbna, razigrana, lepa.
Še vedno sem tu.
Nekaj me tišči, duši.
Ne morem poleteti.
Prikoval si me na tla,
že zdavnaj so
moja krila polomljena.
Tvoja norost.
Kako naj poletim
s polomljenimi krili?
Tudi ptice niso več svobodne.
Obdane so s kovinskimi žicami.
Zaprte.
Poletela bi.
Skupaj z njimi.
Na prostost.
In potem bi zaživela …

Jerca Vučetič

3 Responses to “Kako naj poletim s polomljenimi krili?”

  1. zogca said

    Tema za današnji dan. KAKO PONOVNO POLETETI, KO VAM ENKRAT DODOBRA POLOMIJO KRILA? Sicer vem, da se skoraj nikoli ne držimo teme, ampak poskusiti ni greh.😉

    Mr. Mister – Broken wings

    Bolj prikladne ni. 😎

  2. asdf said

    ni tematsko povezano, no ja, pravzaprav je…
    je pa isti bend…

    pa še eno nalepim kot odgovor…

    jaz vam vse to zašpilam, če pridete prepevat… saj lahko tudi deklamirate, bomo pa repali… karaoke with balls
    (z žogami, da ne bo pomote!)

  3. zogca said

    A broken wing – Martina McBride

    Dobro jutro!

Leave a Reply

 
