Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Je bolje poslušati srce ali glavo?

Posted by zogca na februar 4, 2009

76 Responses to “Je bolje poslušati srce ali glavo?”

  1. zogca said

    Pred pol ure se je rodila moja mala sestrična.😀

    Tale je samo zanjo.

  2. zogca said

    Še ena za mojo punčko.😉

  3. izbrana said

    Danes! Prav danes? A veš, danes????

  4. webmaher said

    Čestitam mali in veliki sestrični, upam da je z mamico vse v redu, stric pa po pameti😉
    Jordy – Dur Dur D’etre Bebe

  5. zogca said

    Vem, da, danes.😉 So govorili, da škoda, da ne bo na isti dan, ker so ciljali na četrtek, samo jaz sem govorila, da bo. In je.

    A veš, danes????

  6. zogca said

    Tok star dedec ga nima kaj srati.😉

    Stric pa po pameti.

  7. zogca said

    KAJ TOREJ, SRCE ALI GLAVO?

  8. lynx said

    “KAJ TOREJ, SRCE ALI GLAVO?”

    Jaz, ki sem en dolgočasen povprečnež, pravim da ne eno ne drugo, ampak nekaj vmes, oziroma odvisno od situacije.

  9. webmaher said

    Žogca glih zaradi tega, če si je tako želel še toliko bolj😉

  10. trnovčanka said

    Čestitke!!!!! Kapo dol! Vsi zdravi? Krasno res.

  11. trnovčanka said

    Spet se strinjam z Lynksom (zgleda sva oba dolgočasneža).

    Vsakega pravo mero. Včasih je treba izklopiti razum, včasih srce.

    Tole sem že enkrat pripopala, pa bom še enkrat: http://www.youtube.com/watch?v=-xHGzf-9NuI

  12. izbrana said

    Ja, jaz sem tudi za mešanico!😉

    Ampak ne tako: malo tega, malo onega. Pač pa enkrat eno, drugič drugo. Ker se mi zdi, da če v eni situaciji uporabljaš in glavo in srce, da je že nekaj “zrežirano” in nima vrednosti. Če pa se enkrat predaš samo poslušanju srca (uf😉 ) in drugič samo poslušanju glave (no ja,😦 ),je to tisto kar daje situaciji popolno vrednost. Zagotovo pa to ne more biti ena in ista situacija.

    Si predstavljaš, na zmenek z enim in istim tipom dvakrat…. Enkrat poslušaš srce, drugič pa glavo!?!? 🙂

  13. webmaher said

    Podpis pod Lynxa,Trnovčanko in Izbrano😉
    Ta velko sestrično pa prosimo, da naj napopa kakšno slikco od ta male sestrične, seveda ko in če bo možno😆

  14. Sasheen said

    sssrrrccceeeeeeeeeeee…

    in jaz danes ob 3 zjutraj odhajam proti munchnu…jutri ob 10:40 sem pa na avionu Proti kubi…jeeeee…

  15. Jazz said

    Čestitke!🙂

    Vedno srce!Tudi če razum hoče uletet,mu ne rata…😉

  16. maxi said

    Hm, hm….jaz tu nisem (več) dovolj pametna.:mrgreen:

  17. lynx said

    Mimo teme. Nekaj klasično lepega za ljubitelje Status Quo:

  18. vlatka said

    žogca,

    čestitke mali kraljični,
    tvoji sestrični,
    tvojemu stricu in tvoji teti,
    vsem botrom in botricam,
    naj jo angeli čuvajo,
    pa ne samo njo, tudi vse,
    ki imajo lepe želje
    in čisto srce.

    P.S.
    Ti bom poslala mail. LP 🙂

  19. maxi said

    Lynx s tvojimi Status Quo, si me danes pripeljal do;

    Tale komad mi je od Dire Straites od nekdaj tako lep.

  20. Nevenka said

    Čestitam za sestrično, čestitam, čestitam.

    Drugače pa dobri ljudje poslušajo srce, ostali pa manipulirajo.

  21. trnovčanka said

    Maxi😀 če smo že pri starih dobrih Straitsih.

    Meni je tale naj: http://www.youtube.com/watch?v=WohN4RBYBb0

    juliet when we made love and used to cry
    you said i love you like the stars abouve i’ll love you till i die
    there’s a place for us you know the movie song
    when you gonna realise it was just that the time was wrong juliet?

    i can’t do the talk like they talk on TV
    and i can’t do a love song like the way it’s meant to be
    i can’t do everything but i’d do anything for you
    i can’t do anything except be in love with you

  22. zogca said

    Vse kaže, da je vse, kakor mora biti.

    Vsi zdravi?

  23. trnovčanka said

    Super Zogca. Hudo. Čestitke še enkrat!

  24. zogca said

    Če bi Žogca hotela to izvesti, bi morala do Kranja. Potem še kakšnih tisoč kilometrov. Predaleč.😉

    Ta velko sestrično pa prosimo, da naj napopa kakšno slikco od ta male sestrične, seveda ko in če bo možno.

  25. zogca said

    Vsa čast ji. Petdeset let. Otroka pa je donosila, kot bi jih imela dvajset. Kaj pomeni biti flegmatik!

    Čestitke še enkrat!

  26. zogca said

    Uživaj maksimalno tudi za vse nas, ki ostajamo v plundri.

    jutri ob 10:40 sem pa na avionu Proti kubi…

  27. trnovčanka said

    Res svaka ji čast. Jaz pa kompliciram ob vsaki malenkosti. Pa sem še rosno mlada😉 In drugič noseča, ko naj bi manj komplicirale. Tole zgodbo bom predala vsem mojim kolegicam, ki jim pri tridesetih tiktaka biološka ura.

  28. zogca said

    Roko na srce, to ni njen prvi otrok, je tretji. Je pa mojemu stricu to prvi otrok, čeprav je on še kar nekaj let starejši od nje. Ne moreš verjeti, kako flegma je bila. Dokler je niso v ponedeljek prestrašili v porodišnici, sploh ni pomislila, da bi lahko bilo karkoli narobe. Prestrašiti pa so jo morali, ker sicer ne bi podpisala za carski rez. Ona je verjela, da bo rodila po naravni poti, česar pa seveda niso mogli dopustiti.

  29. zogca said

    A tebe tudi zanaša na srce?

    Jaz tu nisem (več) dovolj pametna.

  30. maxi said

    A tebe tudi zanaša na srce?

    Vsekakor se izogibam … preudarnosti.

  31. zogca said

    Tudi moje mnenje je, da tisti, ki preveč kalkulirajo – da se na koncu zakalkulirajo. Seveda se ti lahko zgodi, da se fajn ušteješ tudi, če poslušaš srce, ampak hej – si vsaj doživel vse tisto, si dal to srcu. Tako pa si samo računal.

  32. maxi said

    Meni je tale naj: http://www.youtube.com/watch?v=WohN4RBYBb0

    Eh, Romeo and Juliet….ta je pa njihova nad vse.

  33. maxi said

    JAz nikoli nisem obžalovala srčnih odločitev, sem pa razumske…

  34. zogca said

    Čisto drugačen občutek je, vsaj po moje, če si šel v nekaj s srcem, pa je šlo po gobe. Kot ko si kalkuliral … Pa se mi zdi, da je sploh pri 30 plus toliko kalkulacije, takšne in drugačne.

  35. zogca said

    Pri enih pa ima strah sploh že tako velike oči in potem sploh mislijo, da če bodo zadevo razumsko gledali, da se ne bodo opekli.

  36. maxi said

    Pa se mi zdi, da je sploh pri 30 plus toliko kalkulacije, takšne in drugačne.

    Jaz sem pri 20-ih veliko bolj kompenzirala in kalkulirala…

  37. trnovčanka said

    Maxi in Zogca jaz sem pa najbolj obžalovala srčno odločitev. Oziroma to, da sem popolnoma izklopila razum. Zares, zares grozno obžalovala.

  38. maxi said

    Maxi in Zogca jaz sem pa najbolj obžalovala srčno odločitev. Oziroma to, da sem popolnoma izklopila razum. Zares, zares grozno obžalovala.

    Tudi to me ne prepriča v nasprotno…

  39. zogca said

    Meni se ne zdi nemogoče, da človek hudo obžaluje odločitev, ki jo je sprejel iz srca. Sploh ne. Ampak predstavljaj si, da bi jo sprejela s kalkuliranjem, na koncu pa bi se tako opekla?

  40. trnovčanka said

    S kalkuliranjem nikakor ne bi prišla do istega rezultata. Ampak to je en primer. Moj nesrečni primer.

  41. trnovčanka said

    Po drugi strani bi s kalkuliranjem najbrž uničila najlepšo stvar, ki se mi je zgodila v življenju. Zdaj pa bodi pameten …

  42. Jazz said

    Trnovo,kraj nesrečnega imena. 😦

  43. trnovčanka said

    Jazz:mrgreen:

  44. zogca said

    A vidiš???

    Po drugi strani bi s kalkuliranjem najbrž uničila najlepšo stvar, ki se mi je zgodila v življenju. Zdaj pa bodi pameten …

  45. Jazz said

    Ma ja. Vse je relativno,a ne.Zato pa grlom u jagode,pa bo že nekako…še vedno je blo…😉 Kakorkoli.

  46. trnovčanka said

    Ja vidim. Zato sem za neko zdravo kombinacijo.

  47. Janis said

    Meni se ne zdi nemogoče, da človek hudo obžaluje odločitev, ki jo je sprejel iz srca. Sploh ne. Ampak predstavljaj si, da bi jo sprejela s kalkuliranjem, na koncu pa bi se tako opekla?

    Ali je “iz srca” sinonim za “iskreno odločitev brez kalkuliranja” ali za “odločitev izključno na podlagi čustev”?

    Jaz bom rekla takole. Če sta si srce in razum zelo očitno čisto v nasprotju, je treba poslušati tisti organ, ki pravi ne. Odločitev za zvezo brez zaljubljenosti je kalkuliranje, ki se ti bo v prihodnosti fino maščevalo. Odločitev za zvezo, kjer pri partnerju tvoja pamet že vidi prve zgovorne znake agresije, zasvojenosti, preračunljivosti, itd., ampak ti si pač zaljubljena, je pa v steklenički koncentirirana samouničevalnost. Ne govorim za napake, ki jih ima vsak izmed nas, govorim za tiste stvari, ki bodo, če že niso, v razmerju kmalu prevzela tisto mesto, ki bi moralo pripadati tebi, to je prvo mesto.

  48. Jazz said

    http://www.mojvideo.com/video-to-all-the-girl-i-loved-willie-nelson/16545bcca18bb09dd9ae

  49. zogca said

    Kako imam jaz rada to pesmico.🙂

  50. zogca said

    Oboje??? Ampak bolj drugo.

    Ali je “iz srca” sinonim za “iskreno odločitev brez kalkuliranja” ali za “odločitev izključno na podlagi čustev”?

  51. Janis said

    Hja, ne vem. Vse ženske, ki se zapletajo z nasilneži (če vzamem najbolj klišejski primer), so vanje bojda zaljubljene. Pa težko rečemo, da je odločitev za zvezo z nasilnežem nekaj, kjer je dobro poslušati samo čustva.

  52. zogca said

    To gotovo, to gotovo. Pa pri alkoholikih. In narkomanih.

  53. Janis said

    In maminih sinkotih. In verskih fanatkih.

  54. zogca said

    Leti to name?

    Pa saj on ni bil ne prvo ne drugo.

  55. Janis said

    Ne, nič ne leti nate. Hočem samo nakazat, da niso alkoholiki in narkomani edini poroblematični že na prvi pogled.

  56. zogca said

    Čeprav je tole z maminimi sinkoti diskutabilno. Ker oni to seveda niso. Zadevo se da najbolj zavijati.

  57. Janis said

    Tudi alkoholiki pravijo, da niso. In tudi narkomani. In tudi verski fanatiki pravijo, da niso fanatiki, samo resni verniki. Ne gre za to, kaj problematični ljudje govorijo. Gre za to, kaj ti vidiš na lastne oči, pa se slepiš, da to ni to.

  58. zogca said

    Jaz se še vedno ne morem odločiti. Ker ta moj – ne predstavljam si, da bi njega kdorkoli komadiral, vsekakor ne mama. Po drugi strani pa, zakaj se nikoli ni odselil od doma? Po tretji strani pa … Če sva se kdaj pogovarjala po telefonu, ko je vstopila v njegovo sobo, je prekinil linijo brez besed. In potem čez dve minuti poklical nazaj, ko je odšla. In ko sem ga kdaj vprašala, kaj je mama skuhala, če je imel ravno kosilo, mi je vedno rekel, naj ga ne zajebavam. Pa prisežem, da ga nisem. Meni je to najnormalnejše vprašanje na svetu, nobenega podtona tukaj ni bilo.

  59. zogca said

    Se mi zdi, da bodo narkomani še najprej priznali, da to so.

  60. Janis said

    Narkomani ne bodo priznali, da so zasvojenci. Morda bodo priznali, da se zadevajo, ampak bodo tudi odločno trdili, da imajo stvar pod kontrolo in da se ne zadevajo “preveč”. Enako alkoholiki. Tisti, ki priznajo zasvojenost, so že na poti ozdravitve. O maminih sinčkih pa ne bi, ker je tisti stereotip, da jih mama komandira, v resnici taka skrajnost tega spektra, kot so tisti alkoholiki, ki morajo že zjutraj enega ruknit, da sploh pridejo k sebi, skrajnost spektra alkoholizma.

  61. zogca said

    Počakaj, če ni mamin sinek ta, ki ga mama komandira, kdo potem je?

  62. lynx said

    Poslušati srce…. to se tako lepo sliši.
    Same ste našle nekaj primerov kjer to ni pametno, pa jih je še in še.

  63. zogca said

    Z besedo na plan.😉

    Pa jih je še in še.

  64. Janis said

    Počakaj, če ni mamin sinek ta, ki ga mama komandira, kdo potem je?

    Tisti, ki je patološko navezan na mamo. Ampak oblika, kjer ga mama dobesedno in vsem na očeh komandira, je skrajnost. Velikokrat komandirat sploh ni treba, saj sinček že sam ve, da ga mama potrebuje. In tisti bolj inteligentni tudi vedo, da ta patološka vez družbeno ni sprejemljiva in jo poskušajo za vsako ceno racinalizirat in kdaj pa kdaj mamo tudi hudo nadret. Kar pa ne pomeni, da niso vseeno nezdravo čustveno navezani nanjo.

  65. maxi said

    Poslušati srce…. to se tako lepo sliši.

    Saj ne rabimo zdaj tega tako klišejsko bobnat. Gre za to, da srce upoštevaš, če ti le-to (za)igra. Kasneje se zadeva razvija, gre v + ali v -. In tu potem velja upoštevati, kot je Janis rekla nadaljne signale.

    In gesta kot je tole; “Če sva se kdaj pogovarjala po telefonu, ko je vstopila v njegovo sobo, je prekinil linijo brez besed. In potem čez dve minuti poklical nazaj, ko je odšla.”…bi moje srce hitro ohlajala….

    Ps: Ampak verjamete ali ne…meni dane ssrce igra, ker grem jutri smučat…😆

  66. Janis said

    Kam greš smučat? Jaz letos sploh še nisem😦

  67. maxi said

    Kam greš smučat? Jaz letos sploh še nisem😦

    Na domač hrib🙂 Golte.

  68. lynx said

    “Z besedo na plan.”

    Če bi le za en dan vsi spustili razum z vajeti, bi nastal totalen kaos. Ne kaos…Sodoma in Gomora.😉

    Ja Maxi, zveni zelo romantično. In dostikrat ga je treba poslušati. Ne pa vedno.

  69. zogca said

    Vidiš, mene ni ohladila, me je pa prestrašila. Čeprav se mi je zdelo skoraj nemogoče, da bi to bilo to, ampak začela sem razmišljati … Hej, Žogca, mogoče si pa ti največja trapa na svetu in je ta mama pravzaprav žena. Resnično, ko je to naredil tretjič, sem si rekla, kaj če je tale poročen. Kdo bo meni to povedal, ko pa me on nikomur predstavil in ko sem bila popolnoma ločena od njegovega sveta. Bila pa sem takrat že na MON-u in sem se po mejlu predstavila Primožu in Andreji, povedala, da sem jaz ta in ta, njegova punca. Ker sem si mislila, če je poročen, mi bo eden izmed njiju povedal. Ampak hej, on meni tega ni mogel nikoli oprostiti. Čeprav me takrat ni zapustil, sem se mu takrat baje tako zelo zamerila, da … To je še en mesec nazaj Primož predaval moji najboljši prijateljici, ko jo je zvlekel na kofe. In to je bilo takrat vse – lej jo, kakšna je, kaj je naredila. Kaj sem pa strašnega naredila, njegovemu najboljšemu prijatelju sem napisala, da je ta in ta nick njegova punca. Kot bi koga ubila. Fak, pizda, sedem mesecev sem bila takrat že njegova punca. Nihče se ni vprašal, zakaj sem to naredila. Mojemu bivšemu pa je to tako ali tako bil znak, da ne spoštujem njegove zasebnosti (halo, vsak drug dan je spal pri meni) in želja. No, izkazalo se je, da ni bil poročen, res je bila mama. Pa nisem jaz bila paranoična, ampak hej … Ko ženska vstopi v sobo, meče dol slušalko. Nikomur ne te predstavi. Mislim, da sem se čisto upravičeno spraševala. Ampak pomembno je, da je on v tem, kar sem naredila, videla nekaj prestrašnega. In da mu je Primož potrdil, da sem res grozljiva, kaj si dovolim.

    In gesta kot je tole; “Če sva se kdaj pogovarjala po telefonu, ko je vstopila v njegovo sobo, je prekinil linijo brez besed. In potem čez dve minuti poklical nazaj, ko je odšla.”…bi moje srce hitro ohlajala….

  70. zogca said

    Moj domač hrib je Krvavec.

    Na domač hrib Golte.

  71. Spider said

    Jaz sem vcasih rad smucal, zadnja leta pa sploh vec nimam veselja..Imam raje druge športe.

  72. zogca said

    Jaz trenutno najraje gledanje nogometa.:mrgreen:

    Imam raje druge športe.

  73. vlatka said

    žogca,

    mene si pa spregledala. 😦 😦

  74. lynx said

    “Vsekakor se izogibam … preudarnosti.”

    Jaz pa pravim, kadar in če že poslušaš srce, ga poslušaj preudarno.
    LN

  75. zogca said

    Kaj sem sfalila?

    Mene si pa spregledala.

  76. StaneP said

    Jaz pravim da je potrebno razmišljati z glavo. V srčnih zadevah se je pa vseeno potrebno odločiti s srcem. Drugače naša človeška bit zvodeni. Čeprav smo lahko prizadeti. Torej:
    Razmišljaj z glavo, odloči se s srcem!

    Načeloma. To vseeno ne sme 100% veljati!

Leave a Reply

 
